Bende onu söylüyorum .
22-23 kilometrelik tek bir hatta şehrin iki büyük semti , havayolu , resmi binalar üniversite , stadyum , çarşı , otogar liman aklınıza ne geliyorsa birbirine bağlayabiliyorsunuz . Ülkenin belki hiç bir büyük şehrinde böyle bir imkan yok . Şehrin yatay eksende gelişmiş olmasının avantaj yaratacağı yegane konu toplu taşımacılık .
Kayseri dedim , kayserinin toplam gerekli tranvay hattı uzunluğu 50 kilomerenin üzerinde . Aynı işi yarısından az bir maliyetle Trabzonda çözüyorsunuz .
Asıl sorunu yaratan dolmuşlar . Öyle ya da böyle kent içinde sahil bandında dolmuş çalışmamalı .
Aksoy 61 : Maliyet hesaplarına bakarsanız göreceksiniz , asfalt yol yapım maliyeti demiryolu yapım maliyetinden daha yüksek .
22-23 kilometrelik tek bir hatta şehrin iki büyük semti , havayolu , resmi binalar üniversite , stadyum , çarşı , otogar liman aklınıza ne geliyorsa birbirine bağlayabiliyorsunuz . Ülkenin belki hiç bir büyük şehrinde böyle bir imkan yok . Şehrin yatay eksende gelişmiş olmasının avantaj yaratacağı yegane konu toplu taşımacılık .
Kayseri dedim , kayserinin toplam gerekli tranvay hattı uzunluğu 50 kilomerenin üzerinde . Aynı işi yarısından az bir maliyetle Trabzonda çözüyorsunuz .
Asıl sorunu yaratan dolmuşlar . Öyle ya da böyle kent içinde sahil bandında dolmuş çalışmamalı .
Aksoy 61 : Maliyet hesaplarına bakarsanız göreceksiniz , asfalt yol yapım maliyeti demiryolu yapım maliyetinden daha yüksek .
Yorum