adamlar futbolcularımızdan sonra renklerimizi de çalmaya başladılar. bir yanda kupa hırsızı şikebahçe diğer yanda futbolcu hırsızı gs. bunlarla başetmek ne mümkün?
Ah ulan ah şu Inter çubuklusunu nasıl seçmedik. Çok yakışırdı çok
Bu formayı seçmeme refleskslerini tahmin edebiliyorum: Geçen sezon kalın bordo ağırlıklı çubuklu forma giydiğimiz için sonraki sezon mavi ağırlıklı ince çubuklu seçmek en mantıklı tercih fakaty eni sezon İnter tarzı çubuklu forma her ne kadar yakalı da olsa iki sezon önce giydiğimiz mavi ağırlıklı formaya ( ki çok güzeldi ) çok benzer diye onun yerine pricision modelinin mavi rengini seçtiler. Oysa forumdaki pek çok yorum pricision modelinin bordo ağırlıklı, lazer modelin mavi ağırlıklı olsa daha çok satılacağını düşünüyor.
Genel olarak gerçek çubuklu ve Aston Villa tarzı modellerin bizim renklerimize en uygun modeller olduğunu düşünüyoruz. Sadece kendi bildiğini okuyan değil taraftarın da ne dediğine dikkat eden yöneticilerimiz olur bir gün inşallah.
@Sacit Haklısın, kurulduğu günden bugüne istikrarlı bir şekilde tekrarlanan hatalarla bugüne geldi TS Club. Sürekli değişen kadro, yönetimlerin bu konuya yeterince ilgi göstermemeleri, estetik kurumsal yetersizlikler; sonuç normal. Taraftar kadar bu işi seven, doğru insan ve projelerle neler yapılır ah ah!
En son a f s tarafından düzenlendi; 17.07.2012, 17:57.
@Sacit Haklısın, kurulduğu günden bugüne istikrarlı bir şekilde tekrarlanan hatalarla bugüne geldi TS Club. Sürekli değişen kadro, yönetimlerin bu konuya yeterince ilgi göstermemeleriikkat eden yöneticilerimiz olur bir gün inşallah., estetik kurumsal yetersizlikler; sonuç normal. Taraftar kadar bu işi seven, doğru insan ve projelerle neler yapılır ah ah!
Ali Fuat abi, bize bıraksalar daha özverili ve profesyonel yaparız bu işi.. Bundan hiç şüphem yok.
şu gs'nin arması niye bizim armadan daha büyük oluyor ya da olacak.. Bunu kabul etmem mümkün değildir. Benim isyanım bunadır.
Büyük takımın arması yıldızı büyük olur, bu çok önemli bir detaydır. TS Club'ın pazarlama stratejisi neredeyse sıfır. Bıraksınlar biz ilgilenelim. Neden anlamıyorlar, anlamak istemiyorlar ? Arma ve yıldız büyük olacak ve dikişli olacak hepsi bu kadar..
En son Sacit tarafından düzenlendi; 17.07.2012, 21:22.
"Forma ve ürün satışlarında tartışmasız lider: Fenerbahçe
Modern futbolun para ile olan ilişkisi, günümüzde başarı denkleminin önemli çarpanlarından birini oluşturuyor. Bu kapsamda ekonomik açıdan güçlü olmak zorundaki kulüpler, maddi olanaklarını yönetim doğrularıyla birleştirdiklerinde başarı basamaklarını da birer birer tırmanıyorlar. Dünyanın tüm kalburüstü liglerinde olduğu gibi bizde de kulüplerin gelir kalemleri arasında "merchandising" dediğimiz lisanslı ürünlerin satış ve pazarlamasını kapsayan faaliyetler önemli bir yer tutuyor. SPORT+MARKT AG'nin yaptığı araştırmaya göre 2011'de Avrupa'nın 5 önemli ligindeki (İngiltere, İspanya, Almanya, İtalya, Hollanda) 98 kulüp replika adıyla anılan taraftar formalarından toplamda 11.1 milyon adet satmış. Tüm bu ligler genelinde bir adet formanın ortalama çıplak fiyatı (isim basılmamış halde) 65.42 euro olarak açıklandığına göre, söz konusu 98 kulübün kasalarına forma satışından toplam 726 milyon euro para girdiğini söylersek sanıyorum pazarın büyüklüğü ile ilgili de önemli bir tespit yapmış oluruz. Yapılan araştırmada Avrupa'da en pahalı formayı alanların ortalama 71.40 euro ile İtalyan taraftarlar olduğu ortaya çıkmış. İtalya'yı 71,20 euro ile Fransa takip ederken, ortalama 70.33 euro fiyat ile Alman takımlarının formaları üçüncü sırada. Söz konusu beş ligdeki en ucuz forma fiyatları ise Premier Lig'e ait. İngiltere'de ortalama forma fiyatı 49.80 euro. Ülkemizde ise üç büyük kulübün satışa sunduğu formaların ortalama fiyatı 43 euro civarında. Taraftar davranışları ise oldukça farklılık gösteriyor. Örneğin, aynı araştırma kuruluşunun hazırladığı "Football Merchandising Report 2010" adlı rapora göre Fenerbahçe Spor Kulübü, satış pazarlamada Avrupa'nın ilk 10 kulübü arasında kendisine rahatça yer bulabiliyor. 2010'da toplam 48.4 milyon euro değerinde forma ve ürün satılırken, dört büyüklerin total içindeki payları 44 milyon euro gibi devasa bir meblağ. Bu saptamadan ortaya çıkan gerçek şu; dört büyükler ile ligin diğer takımları, Fenerbahçe ile de diğer büyükler arasında uçurum sayılabilecek farklar var. Daha doğrusu Fenerbahçe taraftarından takımlarına yönelik sürekli bir destek varken, siyah-beyazlı ve sarı-kırmızılı cephede "takımın durumuna göre harcama yapma" düşüncesi hâkim. Beşiktaş taraftarı Quaresma, Simao, Almeida ve Fernandes gibi yıldızlara 140 bin forma alarak "hoş geldiniz" derken, ertesi yıl toplam satış rakamı 40 binlere gerileyebiliyor. Benzer şekilde Galatasaray ligi sekizinci bitirdiği sezonda 90 bin forma satarken, şampiyon olduğu yıl bu rakam 250 binlere çıkıyor. Merak edenler için hemen söyleyelim Fenerbahçe'nin 2010/2011 sezonundaki forma satışı 267 bin, geçtiğimiz yıl ise tam 310 bin. Hiç şüphe yok forma satışındaki bu tablo, diğer lisanslı ürünler ve kombine bilet satışlarıyla da paralel bir seyir izliyor. Beğenirsiniz ya da beğenmezsiniz, Fenerbahçe taraftarının "şike davasına" reaksiyonu Fenerium'ları doldurup lisanslı ürünleri kapış kapış almak olurken, içinde bulunduğu ekonomik zorluklar dolayısıyla yüzünü taraftarına dönen Beşiktaş aradığı teveccühü görmekte zorlanıyor. Bunun en basit örneğini kombine bilet fiyatlarına ve 102 TL'den satışa çıkarılan kırmızı formaya yöneltilen tepkilerden anlayabiliyoruz. Takıma bağlılık konusunda imaj itibariyle en tepede yer alan Beşiktaşlılar iş bilançolara gelince rakiplerini oldukça geriden takip ediyorlar. Sanıyorum bu durumu "endüstriyel futbolun gerçeklerine adapte olamama" şeklinde de açıklamak mümkün."
Cem TOP yazdı... Modern futbolun para ile olan ilişkisi, günümüzde başarı denkleminin önemli çarpanlarından birini oluşturuyor. Bu kapsamda ekonomik...
TRABZONSPORLU OLMAK SERMAYENİN KARŞISINDA EMEK OLMAKTIR
Yorum