İlk olarak nbay tarafından gönderildi
Gönderiyi görüntüle
Duyuru
Daraltma
Henüz duyuru yok.
Papara Park | Kapasite: 41.461
Daraltma
Bu sabit bir konudur.
X
X
-
İlk olarak Poor tarafından gönderildi Gönderiyi görüntülebizim burda da yapiyolar bunu guzel duruyor ama bizim insanimiz o parkeleri sacma sapan kullanir baskalari gelir kirar falan bizim insanimiza fazla boyle seyler
Yorum
-
İlk olarak Poor tarafından gönderildi Gönderiyi görüntülebizim burda da yapiyolar bunu guzel duruyor ama bizim insanimiz o parkeleri sacma sapan kullanir baskalari gelir kirar falan bizim insanimiza fazla boyle seyler
Yorum
-
40 milyon tl zemin dolgu inşaatı. 200 milyon tl stadyum kamp ve antreman merkezi , sahalar ve çevre düzenlemesi...
Çevreyolu bağlantıları , tünel , yıldızlı'daki kavşak sistemi , hatta beşirli çıkışında dolgu çalışmalarıyla sahilde kazanılacak yeni rekreasyon alanlarıyla , henüz şimdiden (stadyum ve dolgusu dahil)500 milyon lirayı geçen bir proje oldu. Akyazı dolgu sahası içinde kalan batı yakası için ortaya konacak projeler , ayrıca tahmin ediyorum başta karayolları arazisi olmak üzere akyazının her iki yakasını hareketlendirerek belkide bu bölgede milyar lirayı aşan altyapı-üstyapı yatırımları oluşacak.
Çok mu büyük göründü gözünüze ? Bir de şöyle düşünün :
Bu kadar büyük paralar harcanması, dahası şehir rantı oluşturarak ticari yatırımlara elverişli hale getirilmesinin sebebi Trabzonspor değil. Kesintisiz bir şehir alanının oluşturulmasında en ekonomik çözüm kent merkezinin Akçaabat ile birleştirilmesiydi. Trabzonspor kulübü bulunduğu yerde çekim alanı yaratan şehrin en büyük markası olduğu için bu entegrasyonu azami hızlandırabilecek bir araç oldu.
Dokap projesi kapsamında öncelik verilen(enerjiden sonra) ikinci başlık : ulaşım altyapısı ve kentsel gelişim alanları. Trabzon özelinde, Akyazı'ya atfedilen önem bu başlık içerisinde. Havalimanı ikinci pist , Akyazı bölgesinin kent alanının genişlemesinde kullanılması ile şehir içi çevre yolları , ve işte şu doğru düzgün etüdü yapılmamış mahkemelerde sürünen yeşil yol . Ayrıca Çed sürecinde ihale süreci henüz belirsiz Erzincan-Trabzon demiryolu bağlantısı var.
Şahsi fikrim bu stadyum inşaatını hızlandıran ya da yavaşlatan faktörler , Trabzonspor'dan bağımsız gelişti , ve gelişiyor.
2007'de fikren ortaya çıktığında hayal görünen projenin olgunlaşması , Dokap çerçevesinde değerlendirilmesi ile sağlandı.
Trabzonspor bu resmin neresinde ? Akyazı projesinin başarıya ulaşması için öznesi durumunda olmasına rağmen , so derece edilgen pozisyonda...Kendi kanaatimce burada asıl dert etmemiz gereken stadyumun kendisinden ziyade Trabzonspor'un , Trabzondaki bu değişimden elde edeceği kazanımlarının nasıl daha da arttıracağıdır. Bu konuda yönetimin çalıştığına dair duyumlar zaman zaman geliyor fakat akyazı dolgu alanı üzerinde şu saatten sonra ne derece müdahil olunabilir açıkçası tartışılır. Öte yandan , başbakanın ta geçen şubatta sözünü verdiği ikinci havalimanı pisti için etüd çalışmaları ne alemde bilemiyoruz. Şimdilik 2016 bütçesinde olmadığını görüyoruz. Trabzon Akyazıya geçtiğinde MAY tesislerini bir an evvel nakde çevirebilmeliydik.
Lafı dahada uzatıp kafa ütülemiyeyim , son sözüm şu olsun : Trabzonspor'un varlığı adeta bu devlet yatırımlarının ekonomik güvencesi halinde iken bu derece edilgen bir duruma düşebilmek gerçekten çaba isterdi . Şu an konuştuğumuz konu Stadyum Hazirana yetişir mi ve bu soruyu Trabzonspor başkanı bile net olarak cevaplayamaz halde...En son Serdar A tarafından düzenlendi; 16.01.2016, 16:01.
Yorum
-
İlk olarak BERBATOV61 tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüleStadyumun yanında kalamış sahildeki tarzda kafeler açılmalı hem şehir için iyi olur hem stadyum etrafı canlı olur maçtan önce taraftar gelir çayını kahvesini içer tabi burada 5 liraya çay satarsalar sadece küfür yerler şehrin ekonomik durumuna göre bu tarz kafeler açılmalı hatta varsa bir ortak beraber bir mado açalımEn son ağasarlı tarafından düzenlendi; 16.01.2016, 16:05.
Yorum
-
İlk olarak BERBATOV61 tarafından gönderildi Gönderiyi görüntülemillet 100 lira kombineye pahalı diyor 5000 lira verip taşa adını yazdırırmı uçuk bir fikir üstüne birde yazdıranla alay ederler koyayım o kafaya 5000 verdunda taşa aduni yazdurdun he diye
ayrica tarih eserine adini kaziyan insanlariz tasa para kazancak deseler herkes gider kendi adini kazar
Yorum
-
İlk olarak BERBATOV61 tarafından gönderildi Gönderiyi görüntülemillet 100 lira kombineye pahalı diyor 5000 lira verip taşa adını yazdırırmı uçuk bir fikir üstüne birde yazdıranla alay ederler koyayım o kafaya 5000 verdunda taşa aduni yazdurdun he diye
Sent from my iPhone using Tapatalk
Yorum
-
Akyazı Stadyum Projesi | Stat Kapasitesi 41.461
İlk olarak Serdar Atasoy tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüle40 milyon tl zemin dolgu inşaatı. 200 milyon tl stadyum kamp ve antreman merkezi , sahalar ve çevre düzenlemesi...
Çevreyolu bağlantıları , tünel , yıldızlı'daki kavşak sistemi , hatta beşirli çıkışında dolgu çalışmalarıyla sahilde kazanılacak yeni rekreasyon alanlarıyla , henüz şimdiden (stadyum ve dolgusu dahil)500 milyon lirayı geçen bir proje oldu. Akyazı dolgu sahası içinde kalan batı yakası için ortaya konacak projeler , ayrıca tahmin ediyorum başta karayolları arazisi olmak üzere akyazının her iki yakasını hareketlendirerek belkide bu bölgede milyar lirayı aşan altyapı-üstyapı yatırımları oluşacak.
Çok mu büyük göründü gözünüze ? Bir de şöyle düşünün :
Bu kadar büyük paralar harcanması, dahası şehir rantı oluşturarak ticari yatırımlara elverişli hale getirilmesinin sebebi Trabzonspor değil. Kesintisiz bir şehir alanının oluşturulmasında en ekonomik çözüm kent merkezinin Akçaabat ile birleştirilmesiydi. Trabzonspor kulübü bulunduğu yerde çekim alanı yaratan şehrin en büyük markası olduğu için bu entegrasyonu azami hızlandırabilecek bir araç oldu.
Dokap projesi kapsamında öncelik verilen(enerjiden sonra) ikinci başlık : ulaşım altyapısı ve kentsel gelişim alanları. Trabzon özelinde, Akyazı'ya atfedilen önem bu başlık içerisinde. Havalimanı ikinci pist , Akyazı bölgesinin kent alanının genişlemesinde kullanılması ile şehir içi çevre yolları , ve işte şu doğru düzgün etüdü yapılmamış mahkemelerde sürünen yeşil yol . Ayrıca Çed sürecinde ihale süreci henüz belirsiz Erzincan-Trabzon demiryolu bağlantısı var.
Şahsi fikrim bu stadyum inşaatını hızlandıran ya da yavaşlatan faktörler , Trabzonspor'dan bağımsız gelişti , ve gelişiyor.
2007'de fikren ortaya çıktığında hayal görünen projenin olgunlaşması , Dokap çerçevesinde değerlendirilmesi ile sağlandı.
Trabzonspor bu resmin neresinde ? Akyazı projesinin başarıya ulaşması için öznesi durumunda olmasına rağmen , so derece edilgen pozisyonda...Kendi kanaatimce burada asıl dert etmemiz gereken stadyumun kendisinden ziyade Trabzonspor'un , Trabzondaki bu değişimden elde edeceği kazanımlarının nasıl daha da arttıracağıdır. Bu konuda yönetimin çalıştığına dair duyumlar zaman zaman geliyor fakat akyazı dolgu alanı üzerinde şu saatten sonra ne derece müdahil olunabilir açıkçası tartışılır. Öte yandan , başbakanın ta geçen şubatta sözünü verdiği ikinci havalimanı pisti için etüd çalışmaları ne alemde bilemiyoruz. Şimdilik 2016 bütçesinde olmadığını görüyoruz. Trabzon Akyazıya geçtiğinde MAY tesislerini bir an evvel nakde çevirebilmeliydik.
Lafı dahada uzatıp kafa ütülemiyeyim , son sözüm şu olsun : Trabzonspor'un varlığı adeta bu devlet yatırımlarının ekonomik güvencesi halinde iken bu derece edilgen bir duruma düşebilmek gerçekten çaba isterdi . Şu an konuştuğumuz konu Stadyum Hazirana yetişir mi ve bu soruyu Trabzonspor başkanı bile net olarak cevaplayamaz halde...
Sent from my iPhone using TapatalkEn son nsevencan61 tarafından düzenlendi; 16.01.2016, 16:23.
Yorum
-
Yeni stadın en büyük dezavantajı merkeze uzak olması olacak.Diyeceksiniz ki maç için 2-3 kilometre yolu gelemiyorsan bu takımı destekleme.Haklısınız bende öyle derdim çünkü
Zaten maça gelmek isteyen her türlü stada gider,stad Haçkalı Hoca Baba yaylasında olsa bile
Şöyle bir şeyin olduğu aşikar.Avni Aker'e insanlar rahatlıkla ulaşabiliyor,taraftarlar meydanda veya lisenin oralarda toplanıp yürüyerek stada gidebiliyorlar ama stad uzak olunca bence iş değişir.Maça gitmen için artık ya özel araban olacak ya da o kalabalıkta toplu taşıma araçlarını veya minibüsleri kullanmak zorunda olacaksın.Bu olay bir nevi pasolig gibi bir şey.Önceden maça gitmek için sadece bilet alman yeterli iken şimdi X bankasına müşteri olmak zorundasın ve üstelik kartına bilet yükletme sorunu da cabası.
İnsanlar daha Hayri Gür stadına gitmeye üşeniyor,orayı dolduramıyorlar bile..
Mesela geçenlerde TT Arena'da bir maç metrolar arızalandı diye boş tribünlere oynandı.
Demem o ki Akyazı'ya doğru bir raylı sistem yapılmalı.Trabzon-Akçaabat hattına yapılırsa çok güzel olur.
Kötü sonuçlarda o stad boş tribünlere oynar.
Gerçek taraftar da her halükarda maçına gider sorun maça gelmeyenlerde
Yorum
-
İlk olarak nbay tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüleiho'nun yönetiminde seçime giren osman necip sevinçin akyazı ile ilgili güzel bir fikri var gerçekten . Ali savaş 'da bunu yazısında belirtmiş .
Şu anda Trabzon’da en büyük rant, Akyazı’da. Trabzonspor çok akıllı bir pazarlama yöntemi ile geleceğini Akyazı üzerinden kurtarabilir.
Nasıl İstanbul için; dağı taşı altın deniyor.
Akyazı da Trabzon için öyle.
Geçenlerde, son genel kurulda İHO’nun yönetiminde yer alan Osman Necip Sevinç’le sohbet ediyorduk. Söz döndü dolaştı Akyazı üzerinden gelir elde edilebilecek ilginç projelere geldi.
Sevinç’in son derece ilgi çekici bir projesi var. Eğer, seçimi kazansaymışlar, bu projeyi hayata geçireceklermiş. Ben de, “Abi” dedim, sonuçta projeni kendine saklı tutma, söyle, mevcut yönetim de belki ilgi duyar.
Sevinç, ilginç projesini açıkladı.
Dedi ki,” Akyazı stadına gidecek bazı yollar özel parkeler ile döşenir. Her parkeye isteyen taraftar ücreti mukabilinde adını yazdırır. Taksitle de satılır. Düşünün, taraftar stada gidiyor kendi adının yazılı olduğu bulvarda yürüyerek tribüne giriyor. 5 bin tane parkeyi taksitle 5 bin liraya satsan, taş attın kolun mu yoruldu.?.”
Peki bunun dünya kulüplerinde örneği var mı? Belli ölçülerde Barcelona’da var. Barca’nın stadının bir bölümü koltuğa ad yazma yöntemi ile satılmış durumda.
Parkelere ad yazdırma.
İlginç ve hoş.
İşte bu nedenle Akyazı’nın taşı toprağı altın. Yeter ki uçuk ve ilginç fikirlere gelişebilsinŞahıslardan önce kafalar değişmeli.
Yorum
-
İlk olarak Poor tarafından gönderildi Gönderiyi görüntülebizim burda da yapiyolar bunu guzel duruyor ama bizim insanimiz o parkeleri sacma sapan kullanir baskalari gelir kirar falan bizim insanimiza fazla boyle seylerİlk olarak kyodou tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüleBence bomboş bir fikir. O parkelere 2 kişi para verip ismini yazdırır, kalan taşlar spreyci serseri gençliğe ilham kaynağı olur. Bedavaya spreyle tek tek isimlerini yazarlar kalan taşlara. Hemde Ali, Veli değil; Dj Sarsuk, Kovacı Stayla, Rebellion61 gibi... Orası Barcelona, burası Trabzon.///// Balinaya Kafa Atan ÇılGın Hamsi \\\\\
Yorum
-
Ve sonunda bir 5 yılın ardından yayla falan diye bir şey kalmayacak.
Hani o bizim yeşil dümdüz mis gibi yaylalarumiz var diye hava attığınız yerler şehirden farklı olmayacak.
Ama 3-5 kuruş gelecek ya olsun tabii.Bir Gün Mutlaka Aslına Döneceksin. Dönmek Zorundasın. Bu Senin Genlerinde var...
Yorum
-
İlk olarak ağasarlı tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüleİzmitte deniz kenarına sekapark yapılmıştı kıyıya nazır kafeler,nargile v.s çok güzel olmuştu. yaz- kış müşteri nedeniyle yoğun oluyor. Bu projenin aynısı olabilir diye düşünüyorum.söz konusu resimleri bir şekilde başkana iletebilirsek faydalı olur.sakin olun...
Yorum
Yorum