Duyuru

Daraltma
Henüz duyuru yok.

Eski Forma Sponsorlarımız; Macron, Nike, Puma, Kappa, Adidas ve Ürünleri

Daraltma
X
 
  • Filtre
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
yeni gönderiler

  • Özel forma yapilacak takimlar(bildigime göre)
    -barca
    -manchester united
    -juventus
    -porto
    -celtic
    -arsenal
    -inter
    -paris
    -atletico madrid
    -werder bremen
    -psv eindhoven
    -boca juniors
    -spartak moskova
    -zenit
    -hertha berlin
    -galatasaray
    -corinthians
    -internacional
    #BorussiaDortmund
    #8 - Mehmet Ekici !

    Yorum


    • hepsi hakediyor ama biz hak ediyormuyuz bilmiyiorum

      Yorum


      • çubuklu,rooney ve neymar ın giydiği formalar güzel olur.bu sene en çok istediğim şeylerden biride beyaz formamızda mavi değil bordonun kullanılması.
        TRABZONSPOR-LAZIO-ATHLETIC BILBAO

        Yorum


        • Mesele marka olmak ve öyle davranabilmek. Trabzonsporumuzun marka değerini yükseltmenin yolu da avrupa kupalarında başarılı olmaktan geçiyor.

          Bu yüzden geçen yılki şampiyonluğumuz ve bu seneki avrupa serüvenimiz çok anlamlı çok değerli.

          Galatasaray geçmiş yıllarda avrupada olmanın ve pazarlama işini doğrudan Nike'a bırakmanın avantajını yaşıyor. Bütün operasyonlarını İstanbul'dan yürütmenin avantajlarını yaşıyorlar.

          Peki Trabzonspor İstanbul'daki potasiyelini doğru değerlendirebiliyor mu dersiniz? Hiç sanmıyorum. Olimpiyat stadındaki maçlarımızda korsan ürün yapanlar her zaman TS Club'dan daha çok kazanmıştır. Taraftarın ve özellikle BMN'nin bu konudaki ısrarlarına rağmen.

          Bir sonraki mesajda Galatasaray'ın yeni mağazasının açılış haberini paylaşacağım, umarım gereken dersler çıkarılır.

          Mesele marka değil olaya bakış açısı. Formaları beğenen olur beğenmeyen olur, mesele lisanslı ürünler ve marka pazarlaması. Bu konuyu yeterince ciddiye alıp kalıcı ve kurumsal çözümler üretebiliyor muyuz?

          Yönetimin İstanbul'da konsept bir mağaza açma düşüncesi vardı ne oldu haberimiz yok.
          En son a f s tarafından düzenlendi; 08.02.2012, 10:47.
          https://twitter.com/afs_ist

          Yorum


          • Aslantepe Store’nin Açılış Töreni Yapıldı



            Ali Sami Yen Spor Kompleksi GSStore açılış töreni, bugün Galatasaray Spor Kulübü Başkanı Ünal Aysal, eski kulüp eski başkanlarıNdan Ali Tanrıyar, Nike Türkiye Genel Müdürü Matthiijs W. Visch, Yıldız Holding Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ali Ülker, Galatasaray Spor Kulübü Yönetim Kurulu üyeleri, sporcularımız ile teknik kadrolarımız ve davetlilerin katılımıyla düzenlendi.

            Başkan Ünal Aysal’ın Ali Tanrıyar, Matthiijs W. Visch ve Ali Ülker ile birlikte gerçekleştirdiği kurdela kesme töreninin ardından başlayan organizasyonda ilk alışveriş, futbol takımının efsane parçalı formasını satın alan Başkan Ünal Aysal tarafından yapıldı. Aysal, bir konuşma yaparak mağazanın yapım aşaması ve özellikleriyle ilgili olarak davetlilere bilgiler verdi.

            Galatasaray Spor Kulübü’nün bir numaralı kurucusu ve ilk başkanı Ali Sami Yen ile efsane futbolcularımızdan Metin Oktay’ın da balmumu heykelleri GSStore’un Ali Sami Yen Spor Kompleksi’ndeki açılış günüde sergilendi. Metin Oktay’ın balmumu heykeline yoğun ilgi gösteren futbolcularımız, heykel önünde fotoğraf çektirdiler.

            Başkan Ünal Aysal ise Ali Sami Yen’in heykeli yanında basın mensuplarına poz verdi.

            Organizasyonda hazır bulunan Galatasaray Profesyonel Futbol A Takımı Teknik Direktörü Fatih Terim, Galatasaray TV’nin canlı yayınına katıldı. Galatasaray taraftarları için eşsiz bir yapının ortaya çıktığını belirten Terim, emeği geçen herkese teşekkür etti.

            Futbolcularımızdan Sabri Sarıoğlu, sarı ve kırmızının olduğu her yerin kendisine güzel göründüğünü belirtirken, Necati Ateş, Tomas Ujfalusi, Johan Elmander ve Felipe Melo da yeni mağaza için övgü dolu sözler kullandı.

            GSStore’da Ülker’in desteği ve Ali Sami Yen Stadı nostaljisiyle bir de Fanzone oluşturuldu. 60 kişi kapasiteli Ülker Fanzone’da yıl boyunca çok çeşitli faaliyetler düzenleneceği belirtildi. Yıldız Holding Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ali Ülker ise Galatasaray ile 2005 yılında başlayan işbirliğinin önemine değinerek desteklerinin süreceğini ifade etti.

            Organizasyonun sonunda Başkan Ünal Aysal, Yönetim Kurulu üyeleri, sporcularımız ile teknik kadrolarımız ve davetliler, Ülker Fanzone’da basın mensuplarına toplu poz verdiler.

            Yeni mağazanın oluşum süreci ve farklı bir konseptle taraftarlara hizmet verecek mağaza hakkında bilinmeyenler…

            Türkiye’de ve Avrupa’da bir ilk

            Lisanslı ürün satışı tüm dünyada büyük kulüpler için önemli bir faaliyet alanı. Dünyada büyük kulüpler bu faaliyetlerini ağırlıklı olarak stadyum yakınlarındaki büyük mağazalarda, internet üzerinden online satış yöntemiyle ve şehrin değişik yerlerindeki mağazaları üzerinden yapıyorlar. Bugün bakıldığı zaman Galatasaray tüm Türkiye’ye mal olmuş, Türkiye’nin dört köşesinde sevenleriyle kucaklaşmaya hazır bir marka. Bu düşünceye paralel olarak, İstanbul dışında da birçok ilde bayilik sistemi ve kendi mağazaları kanalıyla Galatasaray taraftarlarına hizmet veriyor. Tüm Türkiye’ye yayılmış bu avantajı günümüzün hızla değişen ve gelişen futbol endüstrisinden de faydalanarak artırmak, hem hizmeti çoğaltmak hem de taraftarların kulüplerine olan katkılarını çoğaltmak mümkün… Galatasaray Pazarlama ekibi de uzun süredir üzerinde çalıştığı farklı bir konsept ile Aslantepe’de yeni açılacak GSStore’da sadece ürün satışı yapılan mağaza anlayışını bir kenara bırakıyor. Yeni konseptin temelinde alışveriş imkânlarının yanı sıra taraftarlara yönelik hazırlanan ve en son teknolojileri içeren ürünlerin kullanılması ile yaratılan interaktif bir eğlence ortamı fikri yatıyor .Bu konsept GSStore’un sadece maç günlerinde değil haftanın yedi günü taraftarların ilgi göstereceği bir merkez olmasını sağlayacak. Yaklaşık bir yıldır yapılan çalışmalar neticesinde Aslantepe’deki GSStore Şubat ayında kapılarını açtı.

            Proje Detayları

            Yeni mağaza Türkiye ve Avrupa’da ilk kez uygulanmaya konacak bir proje olma özelliğini taşıyor. Aslantepe GSStore, Mimar Mete Arat ve Galatasaray Spor Kulübü Proje Koordinatörü Coşkun Peküstün, tarafından Türk Telekom Arena’nın mimari tasarımı ile mükemmel harmoni oluşturacak bir proje olarak tasarlandı. Proje, Galatasaray Pazarlama ve İletişim AŞ Genel Müdürü Hakan Aydınol ve ekibinin ortaya çıkardığı özgün içerik ve Galatasaray Gayrimenkul Galiştirme A.Ş’nin tüm süreç boyunca verdiği önemli katkılar ile birlikte Galatasaray taraftarlarının gurur duyacağı bir yapı olarak gerçeğe dönüşüyor. İki kattan oluşan ve toplam 1650 metrekare olan mağazanın konsepti ise önemli gelişimsel aşamalar sonrası ortaya çıktı. Özellikle taraftara yönelik eğlence ve interaktif ortamın oluşturulabilmesi amacıyla sponsorlara proje teklifleri götürüldü. Dünyada spor pazarlaması ve perakendeciliği alanında Nike markasının yeri tartışılmaz. Galatasaray ile aynı zamanda teknik ekipman sponsorluk anlaşması olan Nike’ın kulüp ile aynı perspektiften spor pazarlamasına bakması bu işbirliğinin doğmasına neden oldu. Dünyada Arsenal, Barcelona ve Manchester United gibi önemli kulüpler ile sponsorluk anlamında işbirliği içinde olan Nike’ın spor perakendeceliği alanında yürüttüğü benzer ortaklıkları takip eden Galatasaray Pazarlama ekibi tüm bu ortaklıkları bizzat yerinde inceleyerek Galatasaray’a model olabilecek yapıyı araştırdılar. Özellikle Barcelona ile Nike’ın yürüttüğü ortaklığın izdüşümünün Türkiye’ye uygulanması üzerine çeşitli değerlendirmelerin ardından Galatasaray için çok daha farklı bir konseptin hayata geçmesi fikri ağırlık kazandı. Türkiye’de spor endüstrisinin farklı şartları ve Türk taraftarlarının kendine özgü tüketim tarzları nedeniyle Galatasaray bu projede Nike ile beraber kendi modelini yaratmayı tercih etti.

            Sponsorların rolü


            Sponsorlarımızdan Nike’ın yeni açılacak mağaza konseptinde özellikle iç tasarım konusunda çok önemli katkıları var. Nike’ın uluslararası tecrübeye sahip mimarlarının çizimlerini yaptığı, Galatasaray’ın onay verdiği iç tasarımın bu mağazada uygulanmasına karar verildi. Projenin hayata geçmesinde Nike’ın verdiği mimari hizmet önemli aşamalardan bir tanesi oldu. Fakat bu konuda yanlış olan bir algılamayı da düzeltmek gerekiyor. Özellikle taraftarlar arasında da sabırsızlıkla beklenen Aslantepe’deki Galatasaray Store mağazası için Nike Store gibi adlandırmalar bu yeni konsepti doğru tariflememekte.

            Yeni mağaza anlayışında taraftarların hem alışveriş yapacağı, hem de kendilerini Galatasaray’ın dünyası içinde hissedebilecekleri bir ortam yaratılması hedeflendi. Alt katta satış alanları, üst katta ise interaktiviteyi eğlence ile buluşturan alanlar yaratıldı. İnteraktivite alanları için gerekli son teknoloji ürünlerin sağlanması ihtiyacı ise Sony ile yapılan anlaşma ile karşılandı. Sony ile mağaza içinde oyun alanlarının oluşturulmasına ve GSTV’nin hazırlayacağı özel içeriklerin yayınlanmasına yönelik bir çalışma yapıldı. Buna göre mağazanın interaktivite bölümlerinde akıllı büyük ekran televizyonlar, laptoplar, touch screenler, playstationlar, üç boyutlu projeksiyonlar ve diğer tüm teknolojik ekipman Sony tarafından sağlanacak. Yeni mağazadaki bir diğer önemli özellik ise mekanın teknolojisinin GSTV için her an canlı yayın yapabilecek şekilde düzenlenmesi. GSTV için aynı zamanda bir stüdyo özelliği taşıyan mağazada bir de radyo yayın odasının yapılması planlanıyor. Bazı radyo istasyonları ile hala konuyla ilgili görüşmeler sürmekte.

            Bir başka önemli ayrıntı ise taraftar iletişiminin sağlanacağı fanzone alanı. Yaklaşık 60 kişi kapasiteli bir alan olarak hazırlanan fanzone için Ülker ile sponsorluk anlaşması imzaladı. Ülker Fanzone’da Galatasaraylı tüm sporcular ile şanslı taraftarların bir araya geleceği, interaktif organizasyonların gerşekleşeceği bir konsept düşünüldü. Sporcuların imza günlerine katılan taraftarların oyunculara gazetecilerle birlikte soru sorabileceği bir yapı oluşturuluyor. Ülker Fan Zone mağaza konseptinin en önemli alanlarından biri. Bu alanda futbolcularla söyleşi günleri, tüm branşlardaki sporcularımızın imza törenleri, sponsorluk anlaşmaları, basın toplantıları düzenlenecek. Bu alan bir nevi Galatasaray dünyasının taraftarlar ile bulaşacağı ve dünyaya açılacağı platform olacak.

            Tüm bunların yanı sıra interaktivite alanlarında taraftarların Galatasaray ile daha çok biraraya gelebilmesi için değişik çalışmalar yapılıyor. Taraftarların soru-cevaplarla ödül kazanabileceği 10 bilgisayarın olduğu bir köşe yer alıyor. Ayrıca Galatasaray ile Magic Pictures’ın yaptığı anlaşma neticesinde taraftarlar diledikleri Galatasaray backdrop’larına kendi fotoğraflarını yerleştirtebilecekler. Taraftarlar Galatasaray’ın Aslantepe’deki mağazasını ziyaret ettiklerinde oyun alanında playstation oynayabilecek ve GSTV’nin ilk olarak buradaki üç boyutlu projeksiyonlarda yayınlanacak olan içerini de seyredebilecekler.

            Galatasaray Dünyası

            Türk Telekom Arena’nın açılması ile beraber ulaşım sorunu konusunda gelişmeler de devam ediyor. İnşaatı süren hastanenin tamamlanması ile birlikte düzenli bir metro akışının başlaması, taraftarların Ali Sami Yen Spor Kompleksi’ne daha rahat ulaşmasını da sağlayacak. Ayrıca özellikle maç günü dışında çok rahat otopark imkânları da spor kompleksi içinde yer alıyor. Türk Telekom Arena’nın artık İstanbul içinde görülmesi gereken noktalardan biri haline geldiğ aşikâr… Bu bağlamda önümüzdeki dönemde stat turlarının yapılması da planlanıyor. Stat turları ile beraber farklı bir mağazacılık anlayışı ile çalışacak olan yeni GSStore ile taraftarın buluşması daha da önem kazanacak.













            En son a f s tarafından düzenlendi; 08.02.2012, 10:44.
            https://twitter.com/afs_ist

            Yorum


            • Nike ile sözleşme bu sene sonunda mı bitiyor ?
              Trabzonspor bizim varolma,bu dünyaya gönderilme nedenimizdir
              As Roma
              Francesco Totti "10"
              Twitter:cemtotti61

              Yorum


              • İlk olarak livera61 tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüle
                Nike ile sözleşme bu sene sonunda mı bitiyor ?
                Önümüzdeki sene sonu sona eriyor..

                Yorum


                • Nike ile sözleşmemiz sürüyor büyük ihtimalle yenilenecektir. Kulüp te Nike ta aradaki ilişkilerden memnun. Sorun taraftarın beklentilerinin yönetim tarafından doğru okunmaması. Nevzat Aydın'ın bu konulardaki performansını merak ediyoruz.

                  Sözleşmenin bitmesini isteyen markalar, Trabzonspor gibi bir pazarı değerlendirmek isteyebilir, Nike'ın böyle bir pazarı bu seviyeye getirdikten sonra bırakacağını sanmıyorum.

                  Nike marka çizgisi olarak Trabzonsporumuza en uygun marka, kaliteyi düşürmeye gerek yok. Bazı tercihlerin ekonomik bazılarının da günü kurtarmayla ilgili olduğu gerçeğini unutarak yapılacak her değerlendirme eksik kalacaktır.

                  Elimizdekinin kıymetini bilmek için illa kaybetmeye gerek yok. Diğer markaların da yaptığı ürünler ortada işte.
                  En son a f s tarafından düzenlendi; 08.02.2012, 14:32.
                  https://twitter.com/afs_ist

                  Yorum


                  • İlk olarak Sefa tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüle
                    Önümüzdeki sene sonu sona eriyor..
                    Anladım.Bakırköyde ki Ts Club sahibi ile konuştum seneye Kappa veya Adidas olabilir ama büyük ihtimalle Kappa olacak dedi ondan sordum
                    Trabzonspor bizim varolma,bu dünyaya gönderilme nedenimizdir
                    As Roma
                    Francesco Totti "10"
                    Twitter:cemtotti61

                    Yorum


                    • https://twitter.com/afs_ist

                      Yorum


                      • Adam Nike'dan ayrılamıyor bizden sonra

                        Yorum


                        • Nike dan cok sikayetim yok aslina bakarsan,ozel forma da yapmiycaklarini bildigim icin beklentimi yuksek tutmuyorum ama eger bir alternatif marka secmek zorunda olsaydim ve bize ozel forma da yapacaklarini bildigimden ilk secimim Umbro ikinci secimimde Kappa olurdu.Puma ve Adidas asla istemedigim markalar,Hummel de fena degil basket takimina cok kral formalar yapmislar ama kalitesini bilmiyorum.

                          Yorum


                          • Madonna'ya Türkiye'ye geldiğinde Galatasaray forması giydirilecekmiş. Bu türk organizasyonların İstanbul'da olması, GS'nin formalarını doğrudan Nike'ın pazarlamasından dolayı her türlü organizasyonu ve fırsatı değerlendiriyorlar. Formayı bizim satmamızla Nike'ın satmasının farkı ne nerdesiniz geçen sezon 75 TL'ye giydiğimiz parçalı formayı bu sezon GS 100TL'ye giyiyor.

                            Kulübün tercihlerinde ekonomik etkenler önemli. Taraftar da haklı olarak estetik ve doğru çözümler bekliyor. TS Club'ın İstanbul kanadı ve Nevzat Aydın iddalı bekleyelim görelim bakalım.

                            Zambia






                            Başka başlıktan alıntı dikkatinizi çekebilir:


                            İlk olarak Merve H.Oğlu tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüle
                            Energy formamız İstanbul Optimum Nike mağazasında 66 TL'ye inmiş, bugün gördüm.
                            En son a f s tarafından düzenlendi; 09.02.2012, 10:24.
                            https://twitter.com/afs_ist

                            Yorum




                            • En son a f s tarafından düzenlendi; 09.02.2012, 15:07.
                              https://twitter.com/afs_ist

                              Yorum


                              • İlk olarak Erdinho_61 tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüle
                                böyle sweatler yapsinlar diyoruz ama onlari fiyati nekadar olacagini tahmin edebiliyormusunuz?
                                170-200 TL arasi fiyati olur!
                                acaba kac kisi alabilecek?
                                Trabzonspor'un ürünleri çeşitli olmalı. Pazarlaması da tek tip olamaz. Hedef kitle Trabzonspor taraftarı ama taraftarlar arası gelir dağılımı değişebilir. Yani nasıl açık tribün bileti, kapalı tribün bileti, loca fiyatı ayrı ayrıysa ürün pazarlamasında da bu olmalıdır. Böylece ulaştığınız kitleyi genişletir; cironuzu, karınızı arttırırsınız
                                Türkiye'nin zencileri Trabzon'dan çıkar----------------------------------BUGÜN
                                Trabzonspor şükretmedikçe şampiyon olamaz---------------------------TRABZONSPOR
                                Tüketirsen azalır, üretirsen çoğalır--------------------------------------İÇİN
                                Arslanın sırtlanı çok olur-----------------------------------------------NE YAPTIN?

                                Yorum

                                En Aktif Kullanıcılar

                                Daraltma

                                En aktif kullanıcı yok.
                                Yükleniyor...
                                X