Duyuru

Daraltma
Henüz duyuru yok.

Papara Park | Kapasite: 41.461

Daraltma
Bu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
yeni gönderiler

  • ilerisi icin bile rayli sistem dusunulseydi sahil yolu, tuneller ona uygun yapilirdi. yapildi mi hayir.
    dolayisiyla bu sehir maalesef ne eskisehir ne de bursa gibi olabilir. keske olsa ama gorunen koy klavuz istemez. rayli sistemin maaliyeti sadece kurulus asamasinda yuksektir, isletme maliyeti diger sistemlerin cok altindadir.
    ▂▃▅▇█▓▒░NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE! Gazi M.Kemal ATATÜRK░▒▓█▇▅▃▂

    Ayinesi İŞTİR Kişinin Lafa ( Demogojiye, Propagandaya, Dedikoduya ) Bakılmaz !

    Yorum


    • BursaRay kısa sürede maliyetini çıkardı, üstüne kaç misli kâr yapıyor. Maliyetten kaçılırsa bu iş uzar gider.
      Bir Gün Mutlaka!!

      Yorum


      • İlk olarak muk61 tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüle
        Trabzon da ulaşım sıkıntısı yok bence...heryere dolmuş vs. bi toplu taşıma aracı gidiyor..Tramvay meselesine glirsek ben Samsunda yaşıyorum.Buraya raylı sistem yaptılar yaklaşık bi 25-30km uzunluğunda ancak gel gelelim hızı 30 km fln olacak diyorlar.zaten 5 km de bir durak var olacak iş değil.hatta geçen gün test sürüşünde gördüm hızı 30km den çok daha az idi.Samsun'da dolmuş ile şehir içinde 20 dk da gittiğim yere (otobüs ile 45 dk civarı) tramvay ile 1 saatte gidecepim gibi gözüküyor..ve tramvayın tercih edilmeyeceğini bildikleri için dolmuş hattını kapatacaklar..yani bu devirde şehir içi ulaşım denilince ilk başta metro gelir en son ise tramvay glir bence..tabi ulaşım hızı açısından söylüyorum maddi açıdan düşünürsek farklı olabilir
        Artık gerçekten yeter. Karışmayın diyoruz kötü oluyoruz. Trabzondaki otobüslere kaç kere bindiniz acaba ? Bu projeyi sadece stadyuma gidip gelecek insanlar için düşünmemeniz gerektiğini kaç kere daha yazsak kalıcı olur sizce ? Birçok öğrencinin Akçabattan,Beşirliden, Fatihten üniversiteye gittiğini ve tıka basa dolu (1980lerden kalma ) otobüslerle gidip geldiğinden acaba yine zatalinizin haberi var mı ? Tabi birde dolmuş şansları var, ancak iki araç değiştirerek gidip gelen birisinin günlük 5 lira yol parası vermesi gerektiğinden bilmem haberiniz var mıdır ? Eğer bu proje olursa en önemli getirelerinden biride raylı sistem olacak ve ulaşım bir nebze olsun rahatlayacak umarım anlamışsınızdır...
        "Bize Heryer Trabzon.."

        Yorum


        • Herşeyin hesabı kitabı vardır.

          Yapılır hesap kitap. Fizibil değilse projeden vazgeçilir.

          Ama ortada birşey yokken biri diyor yapılır , biri diyor yapılmaz.

          Kim karar verecek buna

          Dünyanın gelişmiş ülkeleri ulaşım ağının %80'i demiryolu ve türevlerini kapsıyor, bizde ise yüzde %90 kara yolu rakamları tam olarak hatırlamıyorum.

          1 Tren 100-150 kamyon yükü taşıyabilir bildiğim kadarıyla. Düşünsenize trafikteki rahatlamayı.

          Ondan Demiryolu ulaşımları çağın tercih edilmesi gereken 1. ulaşım çeşitidir.

          Yatırımlarımızı o yönde yapmalıyız.
          En son bordo61 tarafından düzenlendi; 02.10.2010, 22:03.
          Biz sevdadır Trabzon , yorozundan başlayıp ziganasında bitmeyen

          Yorum


          • Rantabl hesaplarından önce yerel yönetimlerin yasalarla belirlenmiş görevlerini göz önüne almak gerekir .

            Trabzon gibi yatay gelişen ve tüm merkezlerin tek hat üzerinde olan bir şehirde modern toplu taşıma çözümlerinden en az birinden uygulanması bir zorunluluktur .

            Yorum


            • O zaman yasalardan önce vizyon olması lazım değil mi.

              Yasal zorunluk olmasaydı bile , Trabzonun Ulaşım sorunun toplu taşıma ile çözülebileceğini vizyonu olan bir başkanın görmesi gerek.
              Biz sevdadır Trabzon , yorozundan başlayıp ziganasında bitmeyen

              Yorum


              • Bir önceki başkan döneminde seçim için ortaya atılan 5 kmlik tramvay hattının maliyeti 200 trilyon gibi bişeydi. Belediye bütçenin 130 trilyon olduğu ve 70 trilyonda borçu olduğunu düşünürsek kısa sürede belediye bütçesiyle raylı sistem hayal olur.

                Hayal kurmak gerekirse of-beşikdüzü metrosu
                Trabzon büyükerşenini arıyor.

                Yorum


                • Hala abonman bileti kullanılan bi şehir için uzak projeler bunlar.. Diğer arkadaşlar haklı herhalde dolmuşla ulaşıma devam..
                  "Bize Heryer Trabzon.."

                  Yorum


                  • İlk olarak mavituğ tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüle
                    Bir önceki başkan döneminde seçim için ortaya atılan 5 kmlik tramvay hattının maliyeti 200 trilyon gibi bişeydi. Belediye bütçenin 130 trilyon olduğu ve 70 trilyonda borçu olduğunu düşünürsek kısa sürede belediye bütçesiyle raylı sistem hayal olur.

                    Hayal kurmak gerekirse of-beşikdüzü metrosu
                    Karadeniz otoyolunun - dolgu viyadük kamulaştırma dahil- Trabzon şehir sınırları içerisinde maliyeti nedir ?

                    Yorum


                    • İlk olarak farabi tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüle
                      Karadeniz otoyolunun - dolgu viyadük kamulaştırma dahil- Trabzon şehir sınırları içerisinde maliyeti nedir ?
                      Merak ettim nedir.

                      Ulaştırma dersinde 1 sınıf yolun km maliyetinin 2 milyon dolar (tl ??) civarında olduğun duymuştum.
                      Biz sevdadır Trabzon , yorozundan başlayıp ziganasında bitmeyen

                      Yorum


                      • İlk olarak farabi tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüle
                        Karadeniz otoyolunun - dolgu viyadük kamulaştırma dahil- Trabzon şehir sınırları içerisinde maliyeti nedir ?


                        bilgim yok.
                        Trabzon büyükerşenini arıyor.

                        Yorum


                        • Mesela Trabzon Güney Çevre yolunun en yüksek maliyeti ;

                          510 milyon dolar.

                          En düşük maliyeti ise ;

                          280 milyon dolar

                          Eski hesaplara göre
                          Biz sevdadır Trabzon , yorozundan başlayıp ziganasında bitmeyen

                          Yorum


                          • İlk olarak bordo61 tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüle
                            Mesela Trabzon Güney Çevre yolunun en yüksek maliyeti ;

                            510 milyon dolar.

                            En düşük maliyeti ise ;

                            280 milyon dolar

                            Eski hesaplara göre

                            yüzde 70i tünel ve viyadükmüş çevre yolunun haliyle maliyet uçuyor
                            Trabzon büyükerşenini arıyor.

                            Yorum


                            • 6 köprü , 3 tünel , 6 kavşak
                              Biz sevdadır Trabzon , yorozundan başlayıp ziganasında bitmeyen

                              Yorum


                              • İlk olarak bordo61 tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüle
                                6 köprü , 3 tünel , 6 kavşak

                                ayrıntısını bilmiyordum ama yapılması şart,ancak umudum 10 yıllık süre içinde yok.
                                Trabzon büyükerşenini arıyor.

                                Yorum

                                En Aktif Kullanıcılar

                                Daraltma

                                En aktif kullanıcı yok.
                                Yükleniyor...
                                X