Hesaplipazar
Sayfa 1 Toplam 4 Sayfadan 1 2 3 ... SonuncuSonuncu
Toplam 86 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Nargileciler...

  1. #1
    ÖmerFarukYılmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26.07.2005
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    31
    Mesajlar
    6,922

    Standart Nargileciler...

    Forumumuzda nargileyi sevenlerin fazlalığını görüp, onlardan aldığım cesaretle bu konuyu açtım...

    Nargileci arkadaşları buraya bekliyoruz

    İlhan, Emirhan, Selami ve daha niceleri....

    Birde toplu nargile organizasyonları düzenleyelim diyorum....

    Mesela her ilde nargile içebiliriz(çok uçuk ama)

    Ve bordo-mavi sipsiler hariç diğer sipsilerden içmeyelim...
    Konu ÖmerFarukYılmaz tarafından (26.04.2008 Saat 13:51 ) değiştirilmiştir.

    EĞİTİM ŞART!!!

  2. #2
    ÜNAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10.09.2007
    Nereden
    Ankara
    Mesajlar
    6,246

    Standart

    BMN-ÜNAL yaz

  3. #3
    ErayAkyüz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24.07.2006
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    1,882

    Standart

    erayyyyyyy kiviliii alayım
    İstanbul'un 3 Büyüğü varsa, Türkiyenin Tek Büyüğü Var! T R A B Z O N S P O R

  4. #4
    Hüdai Pervaneli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05.04.2007
    Nereden
    Almanya
    Yaş
    30
    Mesajlar
    11,360

    Standart

    bende cok severimnargileyi
    Gitme demek cok da Zor olmamali

  5. #5
    ÖmerFarukYılmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26.07.2005
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    31
    Mesajlar
    6,922

    Standart

    Beyler favorileriniz neler?

    Elmalı,şeftalili,gül nane,anason...

    EĞİTİM ŞART!!!

  6. #6
    Hüdai Pervaneli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05.04.2007
    Nereden
    Almanya
    Yaş
    30
    Mesajlar
    11,360

    Standart

    cilekli iyidir
    Gitme demek cok da Zor olmamali

  7. #7
    Nuray - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.12.2006
    Yaş
    33
    Mesajlar
    468

    Standart

    elma çayı elmalı nargile ohh mimmis çemberlitaş Balkan Türklerinde
    "Türklüğün vicdanı bir, dini bir, vatanı bir.
    Fakat hepsi ayrılır, olmazsa lisanı bir..."

    HarekeTSİRAsi bizumdur!

  8. #8
    ilhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21.01.2007
    Nereden
    İzmir
    Mesajlar
    19,992

    Standart

    Sigara ne kadar sağlığa zararlıysa nargile daha zararlı. Sigarada nefret ediyorum ama nargile kullanıyorum. Bu nasıl bir çelişkidir bilmiyorum. Ama dayımda benim gibi sigara sevmez nargile içer Ondan alıştım sanırım.

    Muzlu vazgeçilmezim. Son zamanlar Hindistan cevizli içiyorum. Ayrıca biz artık en çok dumanı kim çıkaracak oyunlarını geçtik en absürd dumanı kim çıkaracak onun için uğraşıyoruz
    Türkçe, Turkche olmasın! Dilimizi koruyalım! Türkçeye 29 harf yeter!

    “Ben basit bir '
    iyi futbol dilencisiyim'. Elimde şapkam, dünyanın dört bir yanını geziyor ve stadyumlarda yalvarıyorum:
    “Tanrı rızası için, güzel bir maç lütfen
    Eduardo Galeano


    "İhaneti severim, ama hainlerden nefret ederim." Cesar

  9. #9
    ÖmerFarukYılmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26.07.2005
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    31
    Mesajlar
    6,922

    Standart

    Renkdaşlar, Gelmek isteyen olursa İstanbul Büyükçekmecede Zigana evine herkesi beklerim.

    Trabzonlu Turan abi 18 yıldır nargile yapıyor, gezdiğim gördüğüm en güzel nargilecidir.

    Beklerim...

    EĞİTİM ŞART!!!

  10. #10
    Adem Erdoğan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09.03.2005
    Nereden
    Orta Doğu
    Yaş
    36
    Mesajlar
    17,106

    Standart

    Alıntı Nuray Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    elma çayı elmalı nargile ohh mimmis çemberlitaş Balkan Türklerinde
    Türk Ocağı mı?
    Sultan Abdülhamit in Türbesinin yan tarafı
    Recep Onur KIVRAK

  11. #11
    Nuray - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.12.2006
    Yaş
    33
    Mesajlar
    468

    Standart

    Alıntı fromTheRApBZONe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Türk Ocağı mı?
    Sultan Abdülhamit in Türbesinin yan tarafı
    yok Türk Ocağı değil balkan Türkleri az daha berisinde kalıyor Türk Ocağının dediğim yerde yine mezarlık içi
    "Türklüğün vicdanı bir, dini bir, vatanı bir.
    Fakat hepsi ayrılır, olmazsa lisanı bir..."

    HarekeTSİRAsi bizumdur!

  12. #12
    Trabzonspor Kongre Üyesi

    Serdær - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20.10.2006
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    34
    Mesajlar
    11,463

    Standart

    Sigara,nargile içmem.

    İçenide sevmem..

    Not : İstisnalar hariç.
    Büyük Takım Büyük Futbolcularla Olur !..
    Real Madrid
    Manchester United
    twitter.com/TSerdarSx

  13. #13


    Selman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08.02.2006
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    2,015

    Standart

    Sigaraya başladığım güne lanet ederken bir de nargileye başlayamam.Hiç merak edip içmedim bu saatten sonra da içmem.Keşke sigarayı da bırakabilsem.

  14. #14
    Ahmet Kuru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.10.2007
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    34
    Mesajlar
    7,269

    Standart

    ooo başlığa bak...
    Nargileyi belirli aralıklarla(yani ayda bir kez)içerim...Elmalısı bir başka oluyor..
    Nargile demişken bir anımıda anlatmak istiyorum(Balkan Türkleri Adı geçince Aklıma Geldi)
    Yıl yanılmıyorsam 2002... Ömrümde ilk Defa nargile içeceğim ve Arkadaşlarla Balkan Türklerine Gittik.Nargile geldi arkadaşlar içiyor bende aldım içeyim derken içime çekeğine üfledim...Tabi söndü nargile sırılsıklam oldu...Garsonu çağırdık,abi söndü bu deyince..."" Oğlum Kaval mı Sandın bunu"" demesiyle Sözün Bittiği ana Geldik
    Ne kaderime küstüm Ne Devlete küstüm…
    Çünkü inanmak, iman etmek varsa bir şeye, bedel neyse onada katlanır. Yarabbi Kahrında hoş, Lütfunda hoş dedik… iki saniye sonrasına garantimiz olmayan bir hayatımız için fırıldak olmaya gerek yok, ben fırıldaklık istemem…( M . Y )

  15. #15
    ÖmerFarukYılmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26.07.2005
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    31
    Mesajlar
    6,922

    Standart

    Alıntı SelmaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sigaraya başladığım güne lanet ederken bir de nargileye başlayamam.Hiç merak edip içmedim bu saatten sonra da içmem.Keşke sigarayı da bırakabilsem.
    Abi her ne kadar sigaradan daha zararlı olsada, ben sigarayı bunla bıraktım.

    Haftada 2-3 gün içerim.Oda keyifli olur.

    EĞİTİM ŞART!!!

  16. #16
    ÖmerFarukYılmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26.07.2005
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    31
    Mesajlar
    6,922

    Standart

    Alıntı lazboy_oflu61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ooo başlığa bak...
    Nargileyi belirli aralıklarla(yani ayda bir kez)içerim...Elmalısı bir başka oluyor..
    Nargile demişken bir anımıda anlatmak istiyorum(Balkan Türkleri Adı geçince Aklıma Geldi)
    Yıl yanılmıyorsam 2002... Ömrümde ilk Defa nargile içeceğim ve Arkadaşlarla Balkan Türklerine Gittik.Nargile geldi arkadaşlar içiyor bende aldım içeyim derken içime çekeğine üfledim...Tabi söndü nargile sırılsıklam oldu...Garsonu çağırdık,abi söndü bu deyince..."" Oğlum Kaval mı Sandın bunu"" demesiyle Sözün Bittiği ana Geldik
    ççç ççç

    Bizim Turan abininde şartı vardır.

    Bilemeyene vermiceksin nargileyi ona göre

    EĞİTİM ŞART!!!

  17. #17

    Üyelik tarihi
    07.11.2006
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    30
    Mesajlar
    6,400

    Standart

    Neredeyse bütün arkadaşlarım içiyor. Bana içiremediler ama.

    Sigara, nargile farketmez benim için. İkisine de karşıyım.

  18. #18
    SDanışmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12.06.2004
    Nereden
    Zonguldak
    Yaş
    33
    Mesajlar
    5,118

    Standart

    Biri beni m içağırdı
    www.twitter.com/SDanismaz
    Gugudali..
    Pirana Kovalayan Çılgın Hamsi

  19. #19
    ÖmerFarukYılmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26.07.2005
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    31
    Mesajlar
    6,922

    Standart

    Alıntı SDanışmaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Biri beni m içağırdı
    Aynen sana seslendim kanka

    EĞİTİM ŞART!!!

  20. #20
    ErayAkyüz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24.07.2006
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    1,882

    Standart

    Alıntı 61 kuzenler Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynen sana seslendim kanka
    hocam anti parantez nargilenin zararlarındanda bahsetsen bize sen bu konuya egildin baya hee
    İstanbul'un 3 Büyüğü varsa, Türkiyenin Tek Büyüğü Var! T R A B Z O N S P O R

  21. #21
    SDanışmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12.06.2004
    Nereden
    Zonguldak
    Yaş
    33
    Mesajlar
    5,118

    Standart

    Alıntı 61 kuzenler Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynen sana seslendim kanka
    Burdan çıkmayız artık

    Alıntı erayakyuz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hocam anti parantez nargilenin zararlarındanda bahsetsen bize sen bu konuya egildin baya hee
    Nargile sigaradan çok zararlı diyiliyor ama öyle birşey yok. Üniversitede arkadaş nargile ile iligli sunum yaptı bunu araştırmış, bize öyle birşey olmadığını söyledi
    www.twitter.com/SDanismaz
    Gugudali..
    Pirana Kovalayan Çılgın Hamsi

  22. #22


    Selman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08.02.2006
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    2,015

    Standart

    Alıntı 61 kuzenler Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi her ne kadar sigaradan daha zararlı olsada, ben sigarayı bunla bıraktım.

    Haftada 2-3 gün içerim.Oda keyifli olur.
    Sigarayı bırakacağımı garanti ediyorsan her gün de içerim sorun değilSigaradan günde 15 tane içiyoruz

  23. #23
    Remzi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18.09.2005
    Nereden
    Bursa
    Yaş
    30
    Mesajlar
    6,458

    Standart

    nargile miiÇok severim elmalı muzlu şeftali kivi
    Bir Gün Mutlaka!!

  24. #24
    Koray - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05.03.2007
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    33
    Mesajlar
    15,489

    Standart

    Uşaklar Trabzona geldiğinizde yaparız bi organizasyon...
    bende severim nargileyi...
    Lig Tv'de diğer maçların beleş izlendiği tek şehir. Trabzon!



  25. #25
    Emirhan Makul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05.11.2006
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    30
    Mesajlar
    23,616

    Standart

    valla anadolu yakasındayım elmamı hariç hertürlü nargileyi içmeye hazırım organizasyon yapalım derim valla bu konuyu açan arkadaşada teşekkürler
    Trabzonspor, Ona Hayat Verenlerin Hayatıdır.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •