Bizim renklerimiz eskiden beri acik mavi koyu bordudur,neden durup dururken renk degistirelim,hem güzel kullanildiginda bence bizim renklerimiz barcelonaninkinden daha güzel duruyor...
keske tezahuratlara sigsaydin sen,ve keske bir siirle anlatilsaydi renglerine olan askimiz...
biz eskiden bu renk forma giyiyorduk neden degisti rekler yaa
bu rekler cok guzel barca nın giydi formanın aynısını giyelim
neymis aston villanın aynı reklerini tasıyormusuz ben barselonanın olmasını isterim eskiden oldu gibi
Demek ki eskiden giydiğimiz formaların rengi yanlışmış.
Nasıl bir düşünce bu ya ? Barcelona'nın formasıyla bizimkinin alakası yok !
Bizim renklerimiz Bordo-Mavi!
Hatırlatırım.
biz eskiden bu renk forma giyiyorduk neden degisti rekler yaa
bu rekler cok guzel barca nın giydi formanın aynısını giyelim
neymis aston villanın aynı reklerini tasıyormusuz ben barselonanın olmasını isterim eskiden oldu gibi
yav bazen öyle fikirler çıkıyor ki valla şaka zannediyorum
a.villa kötü,barça gibi olalım
Trabzonda bu renkleri düşünürken hiç bir ecnebi takıma özenerek koyduklarını hiç mi hiç düşünmüyorum
hamsinin gövdesindeki açık mavi ve hamsinin gözlerindeki koyu bordo dan esinlenmiş bizim renklerimiz,
hatırlatmak babından yazdım.
Trabzonspor 2009 / 2010 sezonu Nike formaları 471.sayfada,
Bütün modeller teknik detaylar, örnekleri ile birlikte.
Leventturksoy'un bu başlığı hiç takip etmediği belli. Renk konusu tüzüğümüzde bellidir ve koyu bordo açık mavi olarak tanımlanmıştır. Geçmiş dönemlerde yönetimlerin ve sponsorlarımızın yanlış uygulamaları bu gerçeği değiştirmez.
En son a f s tarafından düzenlendi; 22.04.2009, 17:44.
ömer akdağ ve afs abı sız naptınız yaaasuper otesı olmus cokda yakıstı haaa ...afs abı bu konularda bıraz daha tecrubelı oldugu ıcın ınce detayları cok ıyı dusunmusahhh nurı ahhh sımdı alsaydın su adamıda manken gıbı formarı tanıtırdıı
İstanbul Yalakası Degil Memleket Sevdalısıyız...!бордовый-голубой Ана Ивановић-VEFASPOR-Maria Yuryevna Sharapova......ARsHAVİn'Lİ...
Taraftar forması kavramını ilk Kappa kullandı. Sponsorlar formamızda yer aldığı için bize sponsorluk ücreti ödüyorlar. Sponsor logoları daha estetik ve zarif kullanılsa kimse rahatsız olmayacak fakat sponsor logosu armamızdan baskın olunca insan rahatsız oluyor. Taraftara yönelik ekonomik ve reklamsız formalar, tişörtler güzel olabilir bunu yalnızca birbirimize değil yetkililere de söylemeyiz.
Başarılarımız, marka değerimiz arttıkça ve bu olayları daha kurumsal ve profesyonel çözmeye başladıkça sorunlar daha kolay çözülecektir.
Eyvallah abi mesaj alınmıştır ...
şimdi eski bir kaleme yeni bir deftere ihtiyacım var.çalışma zamanı.
Yeni sezonda giyeceğimiz klasik bordo formamızın mavi versiyonu epey ilgi gördü.
Forma olmasa bile şampiyonluğumuzda sırtında "Şampiyon" yazısı sırt numarası olarak "7" şeklinde şampiyonluk hatırası olarak değerlendirebilir misiniz? önerimiz, kulübümüzü yetkililerden "değerlendirebiliriz" şeklinde olumlu tepki aldı.
Trabzonspor 2009 / 2010 sezonu Nike formaları 471.sayfada,
Bütün modeller teknik detaylar, örnekleri ile birlikte.
Trabzonspor’dan son günlerde sahte ürünlere karşı ciddi ve yoğun mesajlar gelmeye başladı.
Ligde giderek kızışan büyük yarışın ve camiada Sivas maçının gölgesinde kalan bu mesajları, bir kurumun ekonomik geleceğini direkt ilgilendirdiği için gündeme taşımanın doğruluğuna inanıyoruz.
Ülkemizde alkol dahil hemen her ürünün olduğu gibi kulüplerin lisanslı ürünlerinin de sahtesini üreterek bundan gelir elde etmeye çalışan düzenbazların söz konusu olduğu apaçık ortada. Bu gerçek tüm kulüplerde olduğu gibi Trabzonspor’un da bütçesinde önemli bir gelir kaybına yol açıyor...
Yapılan çalışmayla hedef; bu kaybı en aza indirmek, mümkünse de ortadan kaldırmak.
İzlediğimiz kadarıyla Trabzon’da, konunun hukuksal boyutunda, sahte ürünleri yapan ve yayanlarla ilgili amansız bir mücadele başlatılmış durumda. Sonuna kadar haklı olduğunu düşündüğümüz bu mücadelenin fiili boyutu ne kadar başarılı olur bunu zaman gösterecek, ama bunu sağlayacak en önemli unsurun, Trabzon’u sevenlerin bu mücadeleye vereceği destekte yattığını düşünüyoruz. Taraftarların sahte ürünlere rağbet etmemesi, korsancıları yine piyasa gerçekleri içerisinde saf dışı edecektir. Böylece yaptıkları işten kâr sağlayamayacak ve bu alışkanlıktan zorunlu olarak vazgeçmek durumunda kalacaklardır.
Toplumun her kademesinde ihtiyaç duyulan bilinçli tüketici refleksleri ne kadar üst seviyeye çıkartılabilirse, bu sahtecilikten de o oranda kurtulmak mümkün olabilir. Trabzonspor’un şu anda yapmaya çalıştığı da budur.
Eğer, taraftar sahada sonucun sürekliliğini istiyorsa, kulübün ekonomik girdilerini artıracak kalemlerini de azami oranda desteklemelidir.
O zaman bütün kulüpler için olduğu gibi, Bordo- Mavili Kulüp adına belirlenen sloganların en çarpıcı olanının altını çizelim ve dikkati bu yöne çekelim: “Sahte ürün alma, sahte taraftar olma!”
~ Yüzümüzün yüreğimizle beraber gülümsediği an’ dır mutluluk. ~
Yorum