Duyuru

Daraltma
Henüz duyuru yok.

Eski Forma Sponsorlarımız; Macron, Nike, Puma, Kappa, Adidas ve Ürünleri

Daraltma
X
 
  • Filtre
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
yeni gönderiler

  • İşte herkes kendine göre yorum yapmasın diye kurumsal renk kodları ortaya çıkarıldı. Bu tartışma artık bitsin diye ama pek bitecek gibi görünmüyor.

    (Not: Bence de bordo bir ton daha koyusundan seçilmeliydi fakat yeniden kısır döngüye girmeye gerek yok, herkes kendi istediği olsun istiyor sonra.)
    En son Ozan Yılmaz tarafından düzenlendi; 16.06.2016, 00:38.
    Bize Her Yer TRABZON!

    Trabzon Bir Sevda
    Trabzonspor Bir Destan ...

    Yorum


    • Arkadaşlar kurumsal renklerin kodları açık. Burada şöyle bir sıkıntı var, kurumsal renkleri gördüğünüz monitörün renk kalibrasyonu sağlanmış mı? Kontrast ayarları standart mı? Parlaklık ne alemde? Bunların farkında olarak yorum yapın.

      Herkes bir şey der ama artık bu renkler koduyla belirlenmiş ve bunun daha ötesi yok.

      Benim yorumuma gelirsek renkler doğru. Bundan sonra da böyle devam etmesini umuyorum. (nokta)
      Tarihe Not: Trabzonspor 2010-2011 sezonunda sadece 2 kez yenildi ve ligin en az gol yiyen takımı oldu.

      Yorum


      • İlk olarak a f s tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüle
        Trabzon'da Trabzonspor ve 1461 dışında takımların bordomavi renkleri kullanmasına karşıyım baştan beri. Ofspor forması güzel olmuş. Katalogdaki formalarda çubuklar daha ince ilginç olmuş.
        Bende tam tersini düşünüyorum Trabzonu profesyonel liglerde temsil eden her takımın renkleri bordo mavi olmalı ki nerde görülürse görülsün Trabzonspor çağrışımı yapmalı, Trabzona ait başka renk olmamalı


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Yorum


        • Forma satış stratejisi nasıl olmalı ?

          Yorum


          • Ben de kurumsal çalışmadaki bordo rengin biraz daha vişne çürüğüne çalması gerektiğini savunanlardanım ama bunu üzerine bir sürü gölgelendirme, parlaklık ve ışık efekti olan maket formalardan yapmak pek doğru değil.

            Yorum


            • Ofset baskıda kullanılan CMYK renkleri ile formada kullanılan renk kodları farklı. Yeni kurumsal kimlik çalışması ile bordo biraz daha bordoya mavi biraz daha olması gereken maviye yaklaşmış, önceden mavi daha koyu bordo biraz daha kırmızı duruyordu.

              Formalarda Pantone'nin CMYK kataloğu kullanılmıyor, formalar seçilirken o formanın renk skalasında daha önce tanımlanan renk kodlarından en yakın olan renkler seçiliyor. Seçilen kumaş ve model renkleri algılamamızı etkiliyor.

              Bordomavi renkleri özel olmalı ve Trabzonspor'a özel kalmalı. Trabzonspor'u fazlasıyla tükettik renklerini de tüketmeyelim. Renk kullanma isteği o güçten yararlanma arzusu, niyet başta iyi ama yetersiz kalınca en çok Trabzonspor'a zarar veriyor. Onu besleyecek değer katacak başka değerler üretelim. Akçaabat Sebatspor'un kırmızı beyaz olması o anlamda doğruydu örneğin. Az olan değerlidir, biriciktir.

              Trabzonlu ve Grafik Tasarımcı değerli dostum Fevzi Yazıcı'nın son köşe yazısı formalar üzerineydi. Yazı öncesi formalar ile ilgili uzun sohbetlerimiz olmuştu. Keyifle okumanız dileği ile paylaşıyorum. Önümüzdeki günlerde yine formalarla ilgili bir de video paylaşacağım.


              Renk aşkı forma estetiği – Fevzi Yazıcı








              ‘Sarı, mavi, yeşil meşil fark etmez, yürüyoruz aynı yolda biz.’ Renkler ayrıştırır aslında, şarkı icabı onları barıştırsak da. Kaptırmışız o renklerin sevdasına kendimizi, gol olup yağıyoruz rakibimizin üstüne. Tarafımızı, düşüncemizi ve duygularımızı en kestirme yoldan renklerimizle ifade ediyoruz. Şimdi, günlerden futbol, renklerden ise kırmızı-beyaz hepimiz için. Euro 2016 başladı. Yolumuz açık olsun.
              Futbolun asla sadece futbol olmadığı herkesin malumu. Bunu söylerken biraz siyaset, bir miktar spor, çokça da paradan dem vuruyoruz. Ya işin estetiği?.. Duygularımızı ve hormonlarımızı harekete geçiren takımımızın renkleri, her yeni modeli çıktığında koleksiyonumuza weklediğimiz forması ve şarkısı yeterince sanatsal değil mi?
              Doğrusunu söylemek gerekirse futbolun renk ve forma gibi belli başlı ikonları bir moda objesi olacak kadar emek ve düşünce barındırıyor. Bizim vitrinden beğendiğimiz formalar için perde arkasında kıyasıya bir mücadele sürüyor. Markalar takımları kendisine, takımlar da yıldız futbolcuları takıma bağlamak için milyonlar ödüyor. Futbolla ilgilenen herkesin bildiği bir gerçek var ki; iyi futbolcu sadece gol atması için değil, aynı zamanda forma satışlarını artırsın diye transfer ediliyor. Ama denklem ne kadar karmaşık olsa da sahaya yansıyan sporcunun performansı ve takımın görüntüsü.
              Sahada kullanılan terimlerin savaşlardan alınması mücadelenin sertliğinin bir göstergesi. Hücum, kale, savunma dedikçe gerilim de artıyor. Ortaçağda ve eski çağlarda düşmanı korkutmak için ürkütücü renk ve kıyafetlerin giyildiği bilinen bir gerçek. Cesur Yürek (Braveheart) filminde Mel Gibson, savaşta yüzünü boyayarak William Wallace karakterine psikolojik üstünlük sağlamayı amaçlamıştı. Saldırgan renkler rakibe, ordunun veya takımın kararlılığını ifade eden en önemli detaylardan biri. Futbol ile savaş meydanları arasında bağ kurunca aklıma hep Barcelona’nın o efsanevi koyu mavi ve kırmızı forması geliyor. Sahada öyle güçlü duruyor ki rakibinin yüreğine korku salmaması mümkün değil.
              Euro 2016’da Türkiye’nin kırmızı-siyah tasarlanan forması güçlü bir görüntüye sahip. Mücadeleci ve sağlam duruşunun yanı sıra milli değerleri yansıtan bir kimlik de öne çıkıyor. Adeta sahada süzülen bir bayrak gibi. İnce gravür etkili çizgisel dokusu alternatif olarak tasarlanan turkuaz formada da kullanılmış. Türkiye, formasıyla da iddialı duruyor. İngiltere ve Fransa’nın renk ve forma bütünlüğü onları da favorilerim arasına sokuyor. Birleşik Krallık, kırmızı ve beyazı tercih ederken Fransa güçlü mavi tonlarda karar kılmış. Hepsinin ortak özelliği vücudu saran formaların atletik ve görkemli duruşları oluyor. Bunda üçünün de aynı markayı tercih etmesi temel etken.
              Forma estetiğinde en belirleyici detayların başında tipografi gelir. Tasarımcılar her takım için özel geliştirdikleri yazı karakterleriyle yeniliği hissettiriyor futbol severlere. Nike’ın 2014 Dünya Kupası için ünlü tasarımcı Neville Brody ile çalışması konuya verdiği önemin de bir göstergesi. Yine aynı turnuvada ABD’nin formasında kullanılan ‘90 Minutes’ fontu da benzer özelliklere sahip. Hareket halinde bile son derece okunaklı ve Amerikanvari.
              Gözleri kör eden, kalbi titreten renk aşkımızın izahı çok kolay değil. Takımların ismini zikretmeden sadece renkleriyle tezahürat yapmak, o renklerin arkasında yatan tarihi, zaferleri, hezimetleri ve birikimleri hatırlatır. Evet, futbol asla sadece futbol değildir. Aynı zamanda tasarımdır, estetiktir ve kimliktir.
              En son a f s tarafından düzenlendi; 16.06.2016, 12:07.
              https://twitter.com/afs_ist

              Yorum


              • Yorum


                • KUPA DEĞİL ARMA SEVDALISIYIZ

                  Yorum


                  • Ne kadar doğru bilinmez tabi ama:

                    Yorum


                    • Fena sponsor değil

                      Yorum


                      • QNB Group, Finansbank A.Ş.’nin yüzde 99.81 hissesini satın alma sürecini bugün tamamladı.

                        Yorum


                          • Muharrem Usta: Bu sene 150.000 forma satışı yapmayı planlıyoruz. Herkes elini taşın altına koymalı.
                            Muharrem Usta: Bu zamana kadar forma satışları ne yazık ki 85.000 'i geçmedi.








                            Trabzon Dernekleri Federasyonu Başkanı Mustafa Demir Trabzonspor'a destek olmak için 1.000 adet Trabzonspor forması alacağını açıkladı.



                          • @Tribun1967comVor 7 Minuten
                            Araklılar Dernek Başkanı Yüksel Özyurt Trabzonspor'a destek olmak için 1.000 adet Trabzonspor forması alacağını açıkladı.


                          • Vor 8 Minuten

                            Sultangazi Belediye Başkanı Cahit Altunay Trabzonspor'a destek olmak için 100 adet Trabzonspor forması alacağını açıkladı.
                            Trabzon Dernekleri Federasyonu Yönetim Kurulu Üyesi Erdoğan Akyıldız Trabzonspor'a destek olmak için 300 adet forma alacağını açıkladı.
                          En son selcuk tarafından düzenlendi; 16.06.2016, 21:30.
                          "Şairin dediği gibi, ben artık şarkı dinlemek değil, şarkı söylemek istiyorum."

                          Ünal Karaman

                          ONUR KALACAK ONURSUZLAR GIDECEK

                          Yorum


                          • Forma fiyatını 120 lira

                            Yorum


                            • Yorum


                              • Bu arada ben de dün gece Trabzon Derneklerinin iftarındaydım, orada ts clubtaki çalışandan şunları öğrendim yeni sezon formalar 5 ağustosta satışa çıkacakmış, ayrıca bu yıl 3 forma değil 4 forma olacakmış, bir çubuklu, bir bordo, bir beyaz, bir de mavi forma içlerinden bir tanesi diğerlerinden daha geç satışa çıkacakmış, bu arada duyumcu falan değilim sadece oradaki çalışandan bir taraftar olarak öğrendiklerim artık doğru çıkar mı çıkmaz mı göreceğiz

                                Yorum

                                En Aktif Kullanıcılar

                                Daraltma

                                En aktif kullanıcı yok.
                                Yükleniyor...
                                X