Duyuru

Daraltma
Henüz duyuru yok.

Papara Park | Kapasite: 41.461

Daraltma
Bu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
yeni gönderiler

  • Veysel abi , iki sene evvel yazdıklarım hatırımda . Doğrudan buraya da koyabilirsin . Söylediklerimizin geçerliliği , geçen süre zarfında ne kadarının uygulanabildiği ile ilgili .

    Ayrıca forumda pek çok kamu yönetimi mezunu , ilgili mühendislikler mezunu ve çalışanı okur olduğundan işi ben bilirime vardırmak niyetinde değilim .

    Kısaca söyleyebileceğim ,

    1- Bu projenin Trabzon şehrinin tabi zenginliğine katkısı nedir ?
    2- Bu projenin gerçekleşeceği alandaki son iki yılın menkul piyasası ve satışlarındaki kazanç oranları nasıl gerçekleşmiştir ? Devlet bu rantı vergi alacaklarına yansıtabilmiş midir ?
    3- Proje dolgusunun gerçek maliyeti nedir ? Eğer bu proje gerçek bir proje ise her mühendis bilir ki dolgu için sapma oranı belirtilecek şekilde maliyet hesabı yapılır .
    4- Bu dolgu işinde ki on binlerce metreküplük taş kaya hafriyat işlerinin ekonomik boyutu nedir ve bölge işletmelerinin son iki yılda bu projeye alakaları ne şekilde gerçekleşmiştir ?
    5- Proje dolgu maliyeti bedeli Trabzon merkez sınırları içerisinde ne kadar özel arazi alabilmektedir ?
    6- Hazinenin ve bağlı devlet kuruluşlarının Trabzon'daki toplam arazisi ne kadardır ve özel araziye oranı ne kadardır ?
    7- Devlet 2 yı boyunca dolgu maliyetini inşaa ihalesini alacak firmaya yüklemeye çalışırken ve sadece bu madde ile projenin önünü tıkayıp Trabzonspor derneğinden Trabzon il belediye başkanlığına pek çok kurumda projenin siyaset malzemesi olmasına göz yumduktan sonra nasıl bir anda karar değiştirmiştir ? İmana mı gelmiştir yoksa evlatları ihya mı edilmiştir ?

    Bu proje , Trabzon'a aynı oranda denize açılacak koridor yaratmak şartı ile doğru planlansaydı , planlamada görevli insanlar ehliyet sahibi ve yaptıklarıyla namuslarından şüphe duyulmayacak insanlar olsaydı , alanında uluslararası tecrübeye sahip mühendislerle birlikte Trabzon'un geleceğini daha aydınlık hale getirebilirdi .

    Midem bulanıyor , hem de öylesine bulanıyor ki , sormayın gitsin .
    En son Serdar A tarafından düzenlendi; 31.03.2010, 14:15.

    Yorum


    • İlk olarak ceserdar tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüle
      Yakın yerler zaten bunlar birbirlerine. Yürüyerek 20 - 25 dakika. Yürümene göre değişir.
      2000li yillarin basiydi yanilmiyorsam. Eskiden Otel Uzunkum vardi, belki bilen olur, bugün Kiler var orda.

      Babam o Otelin karsisindaki Yokustan cikinca 2 Daire almisti. Daireler 3 tane yan yana insa edilen 4 katli Apartmanlardandi. Her Katta bir Daire arti Kalorifer Dairesi var.

      Zamaninda babama Müteahit "Ancak bu kadar Kata izin veriyorlar" demisti. Yani 4+Zemin Kat.

      Cok degil, Bir -Iki sene sonra o 3 Apartmanin karsisina - aramizda 10 metre yok- 12 Katli bir Apartman dikildi. Her Katta 2 Daire var. Balkonan bakinca, koskoca binan sanki üstümüze düsecekmis gibi duruyor.

      Simdi bana biri gelsin desinki: "Akyazi cok Güvenlidir - Hicbirsey olmaz"

      Inanmiyorum!
      Trabzonspor
      FC Barcelona MSV Duisburg
      Ganimetleri paylasanda Hirsiszdir!

      Yorum


      • İlk olarak ceserdar tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüle
        yakın yerler zaten bunlar birbirlerine. Yürüyerek 20 - 25 dakika. Yürümene göre değişir.

        20 25 mİ arabayla demek istedi arkadas...

        2010_2011 süperlig şampiyonu TRABZONSPOR

        Yorum


        • İlk olarak farabi tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüle
          Veysel abi , iki sene evvel yazdıklarım hatırımda . Doğrudan buraya da koyabilirsin . Söylediklerimizin geçerliliği , geçen süre zarfında ne kadarının uygulanabildiği ile ilgili .

          Ayrıca forumda pek çok kamu yönetimi mezunu , ilgili mühendislikler mezunu ve çalışanı okur olduğundan işi ben bilirime vardırmak niyetinde değilim .

          Kısaca söyleyebileceğim ,

          1- Bu projenin Trabzon şehrinin tabi zenginliğine katkısı nedir ?
          2- Bu projenin gerçekleşeceği alandaki son iki yılın menkul piyasası ve satışlarındaki kazanç oranları nasıl gerçekleşmiştir ? Devlet bu rantı vergi alacaklarına yansıtabilmiş midir ?
          3- Proje dolgusunun gerçek maliyeti nedir ? Eğer bu proje gerçek bir proje ise her mühendis bilir ki dolgu için sapma oranı belirtilecek şekilde maliyet hesabı yapılır .
          4- Bu dolgu işinde ki on binlerce metreküplük taş kaya hafriyat işlerinin ekonomik boyutu nedir ve bölge işletmelerinin son iki yılda bu projeye alakaları ne şekilde gerçekleşmiştir ?
          5- Proje dolgu maliyeti bedeli Trabzon merkez sınırları içerisinde ne kadar özel arazi alabilmektedir ?
          6- Hazinenin ve bağlı devlet kuruluşlarının Trabzon'daki toplam arazisi ne kadardır ve özel araziye oranı ne kadardır ?
          7- Devlet 2 yı boyunca dolgu maliyetini inşaa ihalesini alacak firmaya yüklemeye çalışırken ve sadece bu madde ile projenin önünü tıkayıp Trabzonspor derneğinden Trabzon il belediye başkanlığına pek çok kurumda projenin siyaset malzemesi olmasına göz yumduktan sonra nasıl bir anda karar değiştirmiştir ? İmana mı gelmiştir yoksa evlatları ihya mı edilmiştir ?

          Bu proje , Trabzon'a aynı oranda denize açılacak koridor yaratmak şartı ile doğru planlansaydı , planlamada görevli insanlar ehliyet sahibi ve yaptıklarıyla namuslarından şüphe duyulmayacak insanlar olsaydı , alanında uluslararası tecrübeye sahip mühendislerle birlikte Trabzon'un geleceğini daha aydınlık hale getirebilirdi .

          Midem bulanıyor , hem de öylesine bulanıyor ki , sormayın gitsin .
          Yok be abi,

          Bu başlık değil,başka bir başlıkta kooperatif,dernek vs. denetimleri hakkında konuşmuştuk..

          Ben inanmadığımı söylemiştim ,denetimlere filan..

          Yukarıda ki sorgulamalrında haklısın tabii..

          Zaten ben de,bu soruların cevabının net olarak alınamayacağı iddiasından dem vurup,duruyorum ya..


          Ama dedim ya,ben geçtim artık oraları..

          Şöyle düşünüyorum..

          Burda yönetimleri,başkanları, bakanları vs. haklı olarak eleştridiğimiz stadımızın yapılamayışı bir kenara,

          Onlara örnek olarak sunduğumuz ve bakın Aziz bey nasıl yapıyor dediğimiz,Fenerbahçe R.Saraçoğlu stadı kaçaktır..

          Evet,bir çok kişi bilir belki de "kaçak inşaattır."


          Bu stadı sorgulaması gereken belediye,bu işi yapmak bir kenara ,legal -illegal 300 milyon dolara yakın değeri olan arazi kaznadırmıştır febeye..


          Ne yapılabiliyor?

          Ya da ne yapılabilir?

          Ben söyleyeyim,hiç..

          Hukuk ve adalet beklentimi buzdolabından da çıkarıp gömdüm,çoktan,

          Toprağa..

          Sadece,Trabzonspor'a sabit gelir getirecek projesi olan bir "stadyum" istiyorum ,artık..

          Yorum


          • İlk olarak iso_4939 tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüle
            20 25 mİ arabayla demek istedi arkadas...
            Eeee,

            Bu stad yapılırsa sizede maça gitmek eziyet olacak artık..


            Takmayın ama,biz İstanbul'dan geliyoruz,dönüyoruz..

            Bir şey olmuyor..

            Yorum


            • 2016 adaylığı sırasında Trabzon'un olmayışını unutmuyorum, unutmayacağım, unutturmayacağım.
              Türkçe, Turkche olmasın! Dilimizi koruyalım! Türkçeye 29 harf yeter!

              “Ben basit bir '
              iyi futbol dilencisiyim'. Elimde şapkam, dünyanın dört bir yanını geziyor ve stadyumlarda yalvarıyorum:
              “Tanrı rızası için, güzel bir maç lütfen!”
              Eduardo Galeano


              "İhaneti severim, ama hainlerden nefret ederim." Cesar

              Yorum


              • İlk olarak İHTİLALL tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüle
                Eeee,

                Bu stad yapılırsa sizede maça gitmek eziyet olacak artık..


                Takmayın ama,biz İstanbul'dan geliyoruz,dönüyoruz..

                Bir şey olmuyor..
                25 dakika arabayla cok abartili geldi bana. Benim dikkat cekmek istedigim nokta daha cok, Projenin "Güvenilirligi"
                Trabzonspor
                FC Barcelona MSV Duisburg
                Ganimetleri paylasanda Hirsiszdir!

                Yorum


                • İlk olarak ilhan tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüle
                  2016 adaylığı sırasında Trabzon'un olmayışını unutmuyorum, unutmayacağım, unutturmayacağım.
                  Eyvallah,

                  Aynen ,

                  Sayın yöneticim de,

                  Öyle bir başlığımız var zaten ,neden buraya yazdın?..

                  Burası "stadımız yapılmıyor" başlığı..

                  Yorum


                  • İlk olarak iso_4939 tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüle
                    20 25 mİ arabayla demek istedi arkadas...
                    Akyazı dediğin Beşirli den hemen sonrası değil mi ya? Ordan yukarı çıkıyosun işte. Ama stad denizi doldurularak yapılacağına göre(!) trafik-emniyet müdürlüğüyle beşirli arasındaki alana yapılacak işte. Kilerden yürüyerek 5 dk eder o da. Ben mi yanlış biliyorum Akyazı yı ?

                    Yorum


                    • İlk olarak bangkook_61 tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüle
                      Akyazı dediğin Beşirli den hemen sonrası değil mi ya? Ordan yukarı çıkıyosun işte. Ama stad denizi doldurularak yapılacağına göre(!) trafik-emniyet müdürlüğüyle beşirli arasındaki alana yapılacak işte. Kilerden yürüyerek 5 dk eder o da. Ben mi yanlış biliyorum Akyazı yı ?
                      Yürüyerek belki 10 dk yi bulur ama Araba ile tabiki 5 dk felan...

                      İstanbul Saltanatını 7 kez yıktık, yine yıkacağız, Bordo kanımızla Mavi göklere Şampiyon TRABZONSPOR yazdıracağız...

                      Yorum


                      • Mevcut stadın doğusunda kalanlar için akyazı fazladan 5 kilometre demek . Çoğu insan yürüyerek ancak bir saatte gider . Fakat bu bir bahane değil , dünyada hiçbir şehir insanı hayatını 20 km2 alan içinde sürdürmez . Sürdürürse adı şehir olmaz .

                        Akyazının şu an büyük avantajı gelecekte bir gün Akçaabat Yomra arasından demiryolu ( ya da şehir içi ulaşım türevleri ) geçerse kentin tüm uğrak merkezlerinin tek bir hat üzerinde kalacak olmasıdır .

                        Yorum


                        • Akyazı projesinin gerçekleşme olasılığı hala belirsiz.yıllardır projeye başlama tarihleri veriliyor.
                          şu durumda bu projeye bel bağlamayıp Avni Aker'de tadilat, zemin çalışmaları yapılmak istenmesi çok güzel.ayrıca kim ne derse desin bence bu Akyazı projesine olan güvensizliğin de bir göstergesi.
                          (resmi sitede yapılan açıklamaya rağmen)
                          öte yandan birkaç yıl sonra Akyazı'ya başlanır ve bitirilirse, ortaya güzel bir stad çıkarsa amenna.
                          kazanan Trabzonspor olur.biz de mutlu oluruz.
                          teyzesi defterdar olan faytonla damda dolaşır

                          Yorum


                          • ulaşım sorunundan bahsediyorsunuz da stad akyazıya yapılırsa şehir büyür. bunu niye düşünmüyorsunuz...

                            Yorum


                            • İlk olarak İHTİLALL tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüle
                              Eyvallah,

                              Aynen ,

                              Sayın yöneticim de,

                              Öyle bir başlığımız var zaten ,neden buraya yazdın?..

                              Burası "stadımız yapılmıyor" başlığı..
                              Valla Veysel abi, söz uçar yazı kalır. Dursun buralarda işte.
                              Türkçe, Turkche olmasın! Dilimizi koruyalım! Türkçeye 29 harf yeter!

                              “Ben basit bir '
                              iyi futbol dilencisiyim'. Elimde şapkam, dünyanın dört bir yanını geziyor ve stadyumlarda yalvarıyorum:
                              “Tanrı rızası için, güzel bir maç lütfen!”
                              Eduardo Galeano


                              "İhaneti severim, ama hainlerden nefret ederim." Cesar

                              Yorum


                              • İlk olarak ilhan tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüle
                                Valla Veysel abi, söz uçar yazı kalır. Dursun buralarda işte.
                                Bu olay aklıma başka bir yaşanmış hadiseyi getirdi . Zamanın birinde , bir anadolu şehrinde tanjant yolu diye bir ulaşım projesi gündeme gelmiş . Bu yolun yapılabilmesi için , şimdi ayakta olsaydı o kentin en önemli kültür merkezi olmaya aday Sümer Sineması binasının yıkılması gerekliliği ortaya çıktı . İmkanı yok , sinema yıkılacak yol geçecekti ...

                                Sonradan yol yapıldı , sinemada yol için yıkıldı .

                                Ama yol Sümer sinemasının üzerinden geçmedi .

                                Yorum

                                En Aktif Kullanıcılar

                                Daraltma

                                En aktif kullanıcı yok.
                                Yükleniyor...
                                X