Gövde bordo, kollar mavi formamız gerçekten güzel, yani renklerimiz o dizayna çok yakışıyor. Ama ben şahsen nike firmasından seneye de bir şey beklemiyorum. Zaten nike firmasını oldum olası sevmemişimdir. Her zaman en bayat tasarımlar bu firmadan çıkıyor bence.
Spor ürünlerinde tarzı var, evet. Fakat artık Amerikan markası olmasından mıdır nedir çok düz ve itici bir marka. Büyüklüğü de sadece karlarından kaynaklanıyor. Batıda, nike firması uzakdoğuda çalıştırılan çocuk işçilere dikkat çekmek için yapılan kampanyaların esas yüzlerinden birisi.
Ayrıca özel bir detay daha, bisiklet sporuyla ilgilenen biri olarak bu spora ait özel markalardan sonra sonra en estetik ürünler Adidas firmasından geliyor. Gerçekten her spor dalına özeniyorlar. Ama nike her zamanki gibi yapmış olmak için yaptığı iki düz bisiklet formasıyla o sektöre de girmiş. Komik bence..
Son olarak nike firmasının bütçesinin 2/3 oranını reklam için kullandığını, AR-GE için düşük oranlı bütçeler ayırdığını, rakip spor firmalarıyla yarışanın kalite değil sadece reklamın arttırdığı marka değeri olduğuna dair bir yazı okumuştum (link veya kaynak veremiyorum maalesef, eski bir yazıydı çünkü). Doğrudur, değildir bilemem. Elimde nike firmasının şirket bilançoları da yok. Ama bence gerçekten yenilikçi olamıyorlar, hep dümdüz formalar. Yani bana kalırsa sezon tasarımlarını tartışmak boşuna, nike ın bu anlayışıyla değil 2008/2009, 2018/2019 sezonu formaları bile üç aşağı beş yukarı hep aynı çizgilerde olur.
Şunu da belirteyim bendeki nike antipatisi elbette ki takım aşkına galip gelemeyecek. Formalar ve ürünler sırayla alınıyor, alınacak.
Spor ürünlerinde tarzı var, evet. Fakat artık Amerikan markası olmasından mıdır nedir çok düz ve itici bir marka. Büyüklüğü de sadece karlarından kaynaklanıyor. Batıda, nike firması uzakdoğuda çalıştırılan çocuk işçilere dikkat çekmek için yapılan kampanyaların esas yüzlerinden birisi.
Ayrıca özel bir detay daha, bisiklet sporuyla ilgilenen biri olarak bu spora ait özel markalardan sonra sonra en estetik ürünler Adidas firmasından geliyor. Gerçekten her spor dalına özeniyorlar. Ama nike her zamanki gibi yapmış olmak için yaptığı iki düz bisiklet formasıyla o sektöre de girmiş. Komik bence..
Son olarak nike firmasının bütçesinin 2/3 oranını reklam için kullandığını, AR-GE için düşük oranlı bütçeler ayırdığını, rakip spor firmalarıyla yarışanın kalite değil sadece reklamın arttırdığı marka değeri olduğuna dair bir yazı okumuştum (link veya kaynak veremiyorum maalesef, eski bir yazıydı çünkü). Doğrudur, değildir bilemem. Elimde nike firmasının şirket bilançoları da yok. Ama bence gerçekten yenilikçi olamıyorlar, hep dümdüz formalar. Yani bana kalırsa sezon tasarımlarını tartışmak boşuna, nike ın bu anlayışıyla değil 2008/2009, 2018/2019 sezonu formaları bile üç aşağı beş yukarı hep aynı çizgilerde olur.
Şunu da belirteyim bendeki nike antipatisi elbette ki takım aşkına galip gelemeyecek. Formalar ve ürünler sırayla alınıyor, alınacak.
Yorum