Önceden beri Kappa taraftarıyım. Fakat temel mesele marka veya model değil, yaklaşım meselesi.
Bütün dünyada onlarca takımı giydiren bir marka Türkiye'de ve Trabzonspor'da bu işi beceremedi. Eski yönetim kadar Puma Türkiye de kabahatli. İnsan bir dünya markasını böyle mi pazarlar?
Taraftarın isteği basit: zamanında, istediğim renklerde, zengin çeşitlerle takımımın ürünlerini heryerde bulabileyim. Bu olay puma döneminde bir türlü gerçekleşmedi. Ne ürünler zamanında piyasaya çıktı, ne naylon formaların kaliteleri, ne renkleri, ne de ürün çeşitliliği olmadı ve olanda piyasada bulunamadı.
Değişecekse marka ile birlikte bu anlayışta değişmelidir. Yoksa adidas da olsa nike de olsa aynı kalitesizlik ve anlayışla hiçbirşey değişmez.
Yapılacaklar çok basit ve bir çocuğun görebileceği sadelikte aslında. Kappa orijinal takım forması fikrini ilk hayata geçiren, yedek renk kavramı ile olaya zenginlik katan, kumaş ve model kalitesi çok iyi olan bir markaydı. Kappanın tek hatası piyasaya sürdüğü formaların kesimlerini dar tutmasıydı, herkes sporcu değil malum.
Dileğim yeni dönemde herkesin seveceği modellerin yer alacağı geniş bir kolleksiyonumuzun olması. Sponsorumuz olacak firma Trabzonspor'un potansiyelini görüp ona göre pazarlamalı ürünlerini. İki kalite yaparsın ucuz almak isteyen ucuzunu kaliteli isteyen onu alır. Kendi markamızı üretecek ne tesisimiz ne tasarımcımız ne de pazarlama ağımız var, bırakalım bu işi işin uzmanı profesyoneller yapsın.
Yazılacak çok şey var da ümitle ve merakla bekliyoruz.
Bütün dünyada onlarca takımı giydiren bir marka Türkiye'de ve Trabzonspor'da bu işi beceremedi. Eski yönetim kadar Puma Türkiye de kabahatli. İnsan bir dünya markasını böyle mi pazarlar?
Taraftarın isteği basit: zamanında, istediğim renklerde, zengin çeşitlerle takımımın ürünlerini heryerde bulabileyim. Bu olay puma döneminde bir türlü gerçekleşmedi. Ne ürünler zamanında piyasaya çıktı, ne naylon formaların kaliteleri, ne renkleri, ne de ürün çeşitliliği olmadı ve olanda piyasada bulunamadı.
Değişecekse marka ile birlikte bu anlayışta değişmelidir. Yoksa adidas da olsa nike de olsa aynı kalitesizlik ve anlayışla hiçbirşey değişmez.
Yapılacaklar çok basit ve bir çocuğun görebileceği sadelikte aslında. Kappa orijinal takım forması fikrini ilk hayata geçiren, yedek renk kavramı ile olaya zenginlik katan, kumaş ve model kalitesi çok iyi olan bir markaydı. Kappanın tek hatası piyasaya sürdüğü formaların kesimlerini dar tutmasıydı, herkes sporcu değil malum.
Dileğim yeni dönemde herkesin seveceği modellerin yer alacağı geniş bir kolleksiyonumuzun olması. Sponsorumuz olacak firma Trabzonspor'un potansiyelini görüp ona göre pazarlamalı ürünlerini. İki kalite yaparsın ucuz almak isteyen ucuzunu kaliteli isteyen onu alır. Kendi markamızı üretecek ne tesisimiz ne tasarımcımız ne de pazarlama ağımız var, bırakalım bu işi işin uzmanı profesyoneller yapsın.
Yazılacak çok şey var da ümitle ve merakla bekliyoruz.
Yorum