Senaryo fazla duygusal olmuş. Duygu olmasın demiyorum ama tutarsız. Trabzon'da kim forması yok diye futboldan dışlanıyormuş? Direk duygulara oynayan bir senaryo olmuş. Formanın tasarımını o teyze mi yapmış?
Yöresel desen keşan ile mi sınırlı?
Herkese zaten 'özel' forma yapan bir marka sana 'özel' bir şey yapmıyor kendi markasının gereğini yapıyor sadece. Bize yaptığı özel formaların model ve renk seçimleri daha iyi olabilirdi. Görüşlerimizi söylemek mevcudu yerin dibine batırmak demek değil, alınganlık yapmayın hemen. Özel deyince başkalarına yapılan özel yaklaşımların ve çözümleri bekliyor insan. Tercihlerimizi ekonomik nedenler sınırlıyor büyük ihtimalle İstanbul kulüpleri formalarını 249TL'den sattığı bir piyasada mücadele ediyoruz.
Gri formanın tasarımı TS Club ürün olarak yapılsaydı ne tepkiler alacağını ve neler yazılacağını azbuçuk tahmin edersiniz.
Renklerimizin özel oluşunu avantaja yeterince çeviremiyoruz nedense. Biricik oluşumuz bizi baştan farklı kılıyor. Farklılığımızla her zaman ligde en dikkat çeken güzel formalar bizim oluyor, bu sezon da öyle. Öyle ama yine de daha güzelini yapmak mümkün. Mavi gibi renk ve ton skalası en geniş rengi yeterince kullanamadık. Forma setlerinin birbiri ile olan uyumunu yakalayamadık. Açık koyu dengesini kuramadık. Son tanıtım videosu Trabzonspor taraftarının olası gri forma tepkisini kıracak yeterlilikte ama benim beklentilerim farklı olduğu için olmuş diyemeyeceğim.
Geçen sezon boyunca iyi işler çıkaran sosyal medya ekibi forma tanıtımında aynı performansı sergilemedi bana göre. Tanıtım fotoğrafları da zenginleştirilmeli.
Formaya ruh katan onu giyen futbolcularla buluştuğunda ortaya çıkar. Bu hali ile konfeksiyon ürünü iken sahadaki mücadele ile gerçek formaya dönüşür.
Yöresel desen keşan ile mi sınırlı?
Herkese zaten 'özel' forma yapan bir marka sana 'özel' bir şey yapmıyor kendi markasının gereğini yapıyor sadece. Bize yaptığı özel formaların model ve renk seçimleri daha iyi olabilirdi. Görüşlerimizi söylemek mevcudu yerin dibine batırmak demek değil, alınganlık yapmayın hemen. Özel deyince başkalarına yapılan özel yaklaşımların ve çözümleri bekliyor insan. Tercihlerimizi ekonomik nedenler sınırlıyor büyük ihtimalle İstanbul kulüpleri formalarını 249TL'den sattığı bir piyasada mücadele ediyoruz.
Gri formanın tasarımı TS Club ürün olarak yapılsaydı ne tepkiler alacağını ve neler yazılacağını azbuçuk tahmin edersiniz.
Renklerimizin özel oluşunu avantaja yeterince çeviremiyoruz nedense. Biricik oluşumuz bizi baştan farklı kılıyor. Farklılığımızla her zaman ligde en dikkat çeken güzel formalar bizim oluyor, bu sezon da öyle. Öyle ama yine de daha güzelini yapmak mümkün. Mavi gibi renk ve ton skalası en geniş rengi yeterince kullanamadık. Forma setlerinin birbiri ile olan uyumunu yakalayamadık. Açık koyu dengesini kuramadık. Son tanıtım videosu Trabzonspor taraftarının olası gri forma tepkisini kıracak yeterlilikte ama benim beklentilerim farklı olduğu için olmuş diyemeyeceğim.
Geçen sezon boyunca iyi işler çıkaran sosyal medya ekibi forma tanıtımında aynı performansı sergilemedi bana göre. Tanıtım fotoğrafları da zenginleştirilmeli.
Formaya ruh katan onu giyen futbolcularla buluştuğunda ortaya çıkar. Bu hali ile konfeksiyon ürünü iken sahadaki mücadele ile gerçek formaya dönüşür.
Yorum