


Her markanın kendine ait bir marka kimliği, tasarım anlayışı var.
Spor ürünleri üreten markalar her sezon koleksiyonlarını yeniliyor. Oluşturdukları kataloglar doğal olarak o markanın geleneklerinden gelen tasarım anlayışını yansıtıyor. Rekabet ve müşteri beklentileri koleksiyonları oluştururken mutlaka etkili oluyordur.
Bizim gibi takımlara daha özel tasarımlar sunması kadar, kulubün gelen önerileri seçerken ve markayı yönlendirirken, kurum kültürünü yansıtacak doğrultuda bu üretim süreçlerini doğru yönetmeleri çok önemli. Yoksa dünyanın en iyi markası da olsa sonuç beklentileri karşılamayabiliyor.
Macron dönemi ile renklerimizin doğru kullanıldığı, modellerin kulüp kültürüne uygun seçildiği, taraftarın ulaşabileceği fiyat aralığında kaliteli ürünler bekliyoruz.
Dünyadaki tüm futbol taraftarı gibi Trabzonspor taraftarların da tatlı heyecanlarından biri de yeni sezon formalarını ve ürünlerini beklemek. Taraftarı yeni transfer kadar heyecanlandıran bir şey varsa o da takımın giyeceği yeni forma setleri ve ürünler oluyor.
Macron geçen sezon tüm dünyada bir atağa geçmişti zaten, logosunu da yenileyerek bir adım daha attı. Bakalım yeni sezonda Trabzonspor'a önereceği yenilikler neler olacak?
Önyargısız, takıntısız, yeni sezon, yeni heyecanlar hadi bakalım.
Yorum