Duyuru

Daraltma
Henüz duyuru yok.

Papara Park | Kapasite: 41.461

Daraltma
Bu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Filtre
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
yeni gönderiler

  • İlk olarak Gürkan Asma tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüle
    Koca batı tribününün yarısından çoğu vip diye satılıyor. Trabzon daki "Viplerimiz" gereken ilgiyi göstermiyor bunu gs maçında da gördük. Vip silver kaldırılmalı bir an önce ve normal fiyattan satılmalı. Ayrıca Batı tribününün en köşe kısımları neden 100 TL ? Doğu tribününden 20 TL ne farkı var ?
    Kesinlikle.Beşiktaş maçı özelinde 40 liralık biletler 10 gün önce 80 liralık biletler 4 gün önce bitti binlerce kişi uygun bilet arıyor ama 2 haftadır 3 bin kapasiteli vip tribünün ancak yarısı satılabilmiş.Trabzon gibi şehirde halka hitap etmeyen 3 bin koltuk çok.Fuzuli
    İnsanlar düşünceleri ve davranışları arasında çelişki istemezler. Zayıf insanlar düşüncelerini davranışlarına göre şekillendirirler
    -------------
    Ben buradayım sevgili meşin yuvarlak ; sen neredesin ?

    Yorum


    • Face de gördügüm kadariyla diger antrenman sahalarid bitti veya bitti gibi...

      Oradada calism sürüyor yani...Sezon basi hazirlik dönemine kesin biter.
      ...TRABZONSPOR...
      "Bize Her Yer Trabzon"

      Yorum


      • Umarım önümüzdeki sezon kalearkası ve maratondaki localar tribünlere eklenir

        Yorum


        • İlk olarak Ozan Gözaçan tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüle
          Ya olması gereken bu ama metro aşırı büyük bir maliyet . Kazılması ve yapılması gerçekten çok büyük meblalara çıkıyor . Ancak en mantıklı sistem daha öncede dediğim gibi izmide bulunan izban ( izmir banliyo sistemi) aliağadan tepe köye kadar neredeyse bütün izmiri baştan sona kadar geçiyor .



          Buda ağ haritaları . Trabzon bu sistem için en uygun şehirlerden biri hatta bütün karadeniz ve akdeniz kıyı şehirleri bunun için en uygun şehirler.
          Trabzonun bir kaç ilçesi dışında (Şalpazarı, Tonya, Düzköy,Maçka,Köprübaşı,Çaykara,Dernekpazarı ve Hayrat) bütün ilçelerin sahil ile bağlantısı mevcut. Sahil yolunu takip eden bir banliyo sistemi ile hem bütün ilçeleri bir birine bağlamış olur hemde sahil trafik sorununa bir altarnatif çözüm üretmiş olursun. Bu sahilden bütün şehre ( Bütün Şehir yasası ile bütün ilçeler merkeze bağlandı biliyosunuz. ) paralel olarak devam eden bu hattı Trabzon merkezden 4-6 tane şehri dikine bölecek şekilde hafif raylı sistemlerle destekler bir sistem çok iyi olur . Bu sistem ile şehri Beşikdüzünden Of a kadar bir birine bağlamış böylelikle şehrinde aktif ve gelişim gösteren bir yapıya bürünmesi sağlanır. Bu sayede şehrin içerisinde sıkışan konut alanı bulamama ve merkeze sıkışan şehir yapısından 4.685 km² bir alan içine yayılmış ve bu sistem ile doğru planlanmış mükemmel bir şehir yapısına kavuşabilir.

          Ama bu kocaman bir hayalim . Ama bu bu şehrin kurtuluş reçetesidir. Bunu yapacak yürekde bir belediye başkanı olsun siyasi görüşü ne olursa olsun her dönem oyumu ona veririm ...
          Aslında yer altı metrosunu sadece metro için veya stat için değil orası aynı zamanda karayolu içinde kullanılmalı
          Yani anlatmak istediğim şehir trafiğini rahatlatmak için Samsun Artvin yolunu transit yapsınlar Akyazıdan girsin Arsinden çıksın yanına da metro yapsınlar gibi bu tünel teknolojisi eskisi gibi pahalı değil bir makinası var delip betonlayıp gidiyor keşke Ordudan Artvine kadar öyle yapsalardı sahilleri rahat bıraksalardı
          Son dönemde Trabzonun ilçelerinde yazın oturma bile oturulamıyor nemden karayolu şehirlerden yüksek kotta olunca rüzgar almıyor Sürmene bu konuda iğrenç bir yer oldu
          @ okşoholu

          Yorum


          • İlk olarak Gürkan Asma tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüle
            Koca batı tribününün yarısından çoğu vip diye satılıyor. Trabzon daki "Viplerimiz" gereken ilgiyi göstermiyor bunu gs maçında da gördük. Vip silver kaldırılmalı bir an önce ve normal fiyattan satılmalı. Ayrıca Batı tribününün en köşe kısımları neden 100 TL ? Doğu tribününden 20 TL ne farkı var ?
            Bencede bu konuyu gündeme getirmeliyiz.

            serdar sağlam

            Yorum


            • İlk olarak oksoholu tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüle
              Aslında yer altı metrosunu sadece metro için veya stat için değil orası aynı zamanda karayolu içinde kullanılmalı
              Yani anlatmak istediğim şehir trafiğini rahatlatmak için Samsun Artvin yolunu transit yapsınlar Akyazıdan girsin Arsinden çıksın yanına da metro yapsınlar gibi bu tünel teknolojisi eskisi gibi pahalı değil bir makinası var delip betonlayıp gidiyor keşke Ordudan Artvine kadar öyle yapsalardı sahilleri rahat bıraksalardı
              Son dönemde Trabzonun ilçelerinde yazın oturma bile oturulamıyor nemden karayolu şehirlerden yüksek kotta olunca rüzgar almıyor Sürmene bu konuda iğrenç bir yer oldu
              Ah onun için azmı savaştık zamanında o sahillerde insanlara anlatmaya çok çalıştık ama analamatık . Bakın bu yok bizi öldürecek dedik kimse inanmadı aha bu sene beşikdüzünde sel oldu . Karadenizin tarihinde sel diye bir şey yoktur heyelan vardır sel yoktur o yol yüzünden selle tanıştı bu coğrafya . o yol yapıldığından beri diyorum . O yolu yapanada izin verenede onu onaylayan mühendislerede ve yapılması için imza kampnayaları düzenleyenlerede hiç birine hakkımı helal etmiyorum . Mahşer günü iki elim yakalarında olacak.
              Biz Trabzonsporluluğu Sizden Öğrenecek Değiliz...

              Yorum


              • 21-23 km.'lik demir yolu hattı ortalama 320.000.000 Euro ile 370.000.000 Euro arası bir rakama mal oluyor. Bu rakam proje içerisindeki viyadükler, sanat yapılarına göre değişir. Artabilir de azabilir de. İstimlak giderleri hariçtir bu rakamlardan. Demir yolunun içinde sadece ray ve toprak işleri yok. Elektrik - Elektrifikasyon bir sürü alt kırılım var.

                Eğer bir demir yolu yapıyorsanız da bunu mevcut bir hatta bağlayarak yaparsınız. Yani sadece Trabzon için demir yolu yapmazlar. Zaten genelinde Trabzon için bir şey yapmıyorlar, bunu hiç yapmazlar. Sayın devlet büyüklerimiz artık şu karadeniz sahilini komple demir ağlarla bir örseler çok iyi olacak. Yıllardır o demir yolunun ucu nedense Samsun'da kaldı. Hayret verici.

                Metro konusunu hiç açmıyorum. Daha İstanbul'da doğru düzgün metro ağı yokken Trabzon'a yapacak delikanlı yok henüz.

                Şehir içi hafif raylı sistemler en güzeli. Eskişehir ve Kayseri'de olduğu gibi bize de yapılsa ne güzel olur. Şehrin kalitesi artıyor. Ancak; Alt tarafı bir stat yapıp burnumuzdan getiren büyüklerimiz raylı sistemleri şehrimize gelecek yüz yılda ancak getirebilir.
                Aslan da Kaplan da güçlü hayvanlar ancak; Kurtlar sirkte oynamaz.

                Yorum


                • "Sahil yolu şehrin denizle bağlantısını kestiği gibi dereler için baraj etkisi yapıyor. Yol şehir merkezinden 70 santim yüksekte. Ya şehir merkezleri taşınacak, ya da ara ara bu tür sel felaketleri yaşamaya devam edeceğiz"

                  Halil Bakırcı/ 2004-2014 yılları arasında Türkiye Komünist Partisi'nden seçilen eski Rize Belediye Başkanı
                  BİLMEM ANLATABİLDİM Mİ?

                  Yorum


                  • İlk olarak Gürkan Asma tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüle
                    Koca batı tribününün yarısından çoğu vip diye satılıyor. Trabzon daki "Viplerimiz" gereken ilgiyi göstermiyor bunu gs maçında da gördük. Vip silver kaldırılmalı bir an önce ve normal fiyattan satılmalı. Ayrıca Batı tribününün en köşe kısımları neden 100 TL ? Doğu tribününden 20 TL ne farkı var ?
                    Fark şu, daha pahalı olduğu için bilet bulması daha kolay bir tribün. Giriş çıkışı daha kolay olacak bir tribün. Yine daha pahalı olması sebebiyle olay çıkma ihtimali daha az olan bir tribün. Araya statü farkı koyması sebebiyle biraz daha zenginleri ayıran bir tribün. Pahalı semtler niye varsa, bu da o şekilde.
                    yattara tribününde maç izlemiş çocuk

                    Yorum


                    • İlk olarak atomantcum tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüle
                      Fark şu, daha pahalı olduğu için bilet bulması daha kolay bir tribün. Giriş çıkışı daha kolay olacak bir tribün. Yine daha pahalı olması sebebiyle olay çıkma ihtimali daha az olan bir tribün. Araya statü farkı koyması sebebiyle biraz daha zenginleri ayıran bir tribün. Pahalı semtler niye varsa, bu da o şekilde.
                      20 Tl mi zengin ile fakir arasındaki çizgi ? . Vip silver bloklarının kaldırılmasında hemfikiriz diye düşünüyorum, malum derbi maça rağmen ilgi az. Bence kalan tribünler de doğu tribünüyle aynı fiyata satılmalı. Ben fark göremiyorum.

                      Yorum


                      • Localar, Basın Tribünü, Protokol hariç
                        Deplasman tribünü ve satışa kapalı koltuklar dahil şu an kapasite 38799 gözüküyor.
                        Özkan SÜMER

                        Yorum


                        • İlk olarak Gürkan Asma tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüle
                          20 Tl mi zengin ile fakir arasındaki çizgi ? . Vip silver bloklarının kaldırılmasında hemfikiriz diye düşünüyorum, malum derbi maça rağmen ilgi az. Bence kalan tribünler de doğu tribünüyle aynı fiyata satılmalı. Ben fark göremiyorum.
                          Evet, bir fark oluşturuyor az da olsa. Protokolün dibine cart diye düz maratonu oturtmak istemiyorlar. Kademe kademe taraftar profiline göre dağıtmak istiyorlar. Ayrıca böyle full çeken maçlarda gelir de artmış oluyor. Pazarlama stratejisidir bunlar. Öyle "Ya o da aynı koltuk o da aynı açı niye fiyat farklı" diye düz mantıkla kestirip atmak saçma. Aynı ekonomik sınıftaki insanlar birlikte aynı ortamda bulunmak isterler, bir ayrıcalık hissetmek isterler, kapitalist sistem böyle bir şey.

                          Ben şöyle olsa daha iyi böyle olsa daha kötü diyemiyorum pek, makul geliyor.
                          yattara tribününde maç izlemiş çocuk

                          Yorum


                          • Herkesin çok yakındığı kat aralarının çok yüksek olması mühendislik açısından çözümü çok zor olmayan bir durum bence. Herhangi bir lig bitimi sonrası yaz aylarında kat arasındaki localar bir tık daha iç kısma ve yukarı kısma alınıp önde açılacak boş kısıma birkaç basamak daha eklenirse üstüne birde siyaha boyanırsa kat aralarındaki bazı gerekli yerler, tribünler beklenenden bile daha iyi bir uyumu yakalar. Bunu yapmak için tek gereken bu konuyu bir sorun olarak görüp yönetimin üstüne yönelmesidir ha acil bi konumu tabiki değil. Takım bir otursun, mali rahatlama sağlansın sıra bunada gelicektir.

                            Yorum


                            • beyler cumartesi hava kötü ve yağmurlu soğuk olacakmış. arabası olanlar maçtan 2-3 saat önce gelip arabaları içeri bırakın yer olmuyor. beşirli de bırakırsınız yoksa.
                              https://youtu.be/a8MJx39dfuI?si=p_VoeTY8ERg87inV

                              Yorum


                              • kamera açılarını gözden geçirmek gerekiyor. biraz daha yakın olması lazım. vodafone arena zemini çok daha büyük ve geniş gözüküyor barnebau gibi. biraz daha aşağıdan çekilmesi gerekiyor maçın heralde.

                                Yorum

                                En Aktif Kullanıcılar

                                Daraltma

                                En aktif kullanıcı yok.
                                Yükleniyor...
                                X