Duyuru

Daraltma
Henüz duyuru yok.

Papara Park | Kapasite: 41.461

Daraltma
Bu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Filtre
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
yeni gönderiler

  • Gitmek isteyen her türlü gider,gitmek istemeyen de her türlü bahane bulur.Ben Trabzonumun maçı olacak ta yok iki dolmuş yapıcam yada 5 km yürüycem diye maça gitmiycem ayrıca duyanda her gün zanneder alt tarafı iki hafta da bir birazcık zahmet çekilecek.

    Yorum


    • İlk olarak atomantcum tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüle
      Stada ulaşımın problem olduğu aşikar, bunu burada yıllardır söylüyoruz. Dolmuş filan yok hadi koydular diyelim ne farkedecek ki? Normal günde bile iş çıkışı saatlerinde Akyazı-Havaalanı arası tıkanıyor. Kendi aracın değil dolmuşun içinde trafiği bekleyeceksin, 15 kişi alan dolmuşun ne hayrı olur?

      Dünyanın her yanında bunun çözümü bellidir: Bu dümdüz hatta, yani sahil yolu boyunca yüksek miktarda yolcu taşıyan bir raylı sistem olması lazım. Hızlı, kolay, trafikten etkilenmeyen. Yalnız bizim, halkını canından çok seven devlet büyüklerimiz ve belediyemiz türlü baheneler öne sürüyor ve bu iş yapılmıyor. Neymiş, raylı sistem maliyetini kaldırmazmış. Kafaya bak, devlet iş yaparken halkın ihtiyaçlarını değil, para kazanıp kazanmayacağını düşünmeliymiş demek ki! Hadi diyelim raylı sistem yapmadın, o zaman bari bir metrobüs hattı geçirin, o da mı çok masraflı? 5-10 kilometre dümdüz yol gidip gelecek birkaç tane metrobüs yeter. Bunun bahanesi nedir acaba?

      Ayrıca bir alternatif daha var ama o da pek dile getirilmiyor niye bilmiyorum. Bu şehir sahil boyunca uzanmıyor mu? 2-3 duraklı bir feribot seferi ayarlarsın. Maç günleri daha fazla sayıda olur. Tamam herkesi oradan taşıyamazsın, yetmez anladık da en azından bir alternatif oluşturursun. Ekstra bir altyapısı filan da yok. Feribotu alıyorsun iş bitiyor, neden yapılmaz böyle bir şey? Gerçi bize devletten iş çıkmayacağı belli. Bari Trabzonspor yapsın şu işi, maç günleri 2 feribot gitsin gelsin meydan-akyazı-akçaabat arası. Millet hep birlikte türkü söyleye söyleye maça gider, denizde fener yakar, insanlara bi coşku gelir. Hem belki üstüne kar bile ederiz, neden olmasın?

      Edit: Biraz araştırdım, idonun sadece yolcu taşıyan deniz otobüsleri yaklaşık 500 kşi kapasiteliymiş, hızı da saatte 50-60 km civarı. Sadece moloz/akyazı arası olsa hadi 10 km desek 10 dakika ediyor. İndisi bindisi olsun 30 dakika. Git gel bir deniz otobüsü ile saatte yaklaşık 1000 kişi taşıyabilirsiniz. Maç öncesi 2 saat içinde bir adet deniz otobüsü ile 2000 kişi taşınmış oluyor. İki tane olsa 4000 kişi. Düşünün işte sadece iki deniz otobüsü ile bu 4000 kişiyi trafikten kurtarıyor, yoldan da yaklaşık 1000 adet aracı kaldırmış oluyorsunuz. Tabi sadece maç günü çalışması işi şaka, o zaman tabi ki çok zararlı olur.

      Edit2: Büyük, konforlu olanların fiyatı tabi çok daha yüksektir ancak fikir vermesi açısından şöyle bir şey buldum:
      96 kişilik deniz otobüsü 300 bin dolar

      10 tane alsan Sefa'nın bonservisi ediyor. (Hesaplayan adam )

      Edit3: 2.el araba bakar gibi gemi bakıyorum. Bu da bir başka örnek:
      900 kişilik 3 milyon euro
      900 kişilik gemi kaç sefer yapması gerekiyor ve seferler arası gidip gelme kaç dakika?
      hesaplayamadı.

      Yorum


      • İlk olarak uyuss tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüle
        Stadin yanına yapılacak eğer onaylanirsa şimdilik biraz beklemede
        tskler
        BiZe HeR yEr TrAbZoN

        "Dünyâ'da, menfaat için sevgi gösterisinde bulunan insanlar kadar alçağı yoktur!"

        Yorum


        • İlk olarak Fatih Solmaz tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüle
          900 kişilik gemi kaç sefer yapması gerekiyor ve seferler arası gidip gelme kaç dakika?
          hesaplayamadı.
          15 gunde bı kullanmak ıcın raylı sistem israftan başka bişey değildir. rsylı didtremi bebek bile aklına getirir. trabzon da o metroya kaç kişi binecek ... kaç tramvay olacak ? gıdıs onus hat .... insanlar sahile dolacak ! ama dolma ıhtımalı yok. cunku kımse okadar yolu yurumez burada. yeni bi sorun çıkar buyuk ıhtımalle. hafıf raylı sısteme ulaşa bılmek ıçın tekrar bi ulaşım aracı gerekecek )) evet herşeyın malıyeti geri dönüşü düşünülür. ve bahsettiğin sistem zarar berir şehre.. yarar değil. nufudun yuzde 1 ıla 5 i için 15 gunde bir için gereksiz.

          Yorum


          • İlk olarak seyosti61 tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüle
            15 gunde bı kullanmak ıcın raylı sistem israftan başka bişey değildir. rsylı didtremi bebek bile aklına getirir. trabzon da o metroya kaç kişi binecek ... kaç tramvay olacak ? gıdıs onus hat .... insanlar sahile dolacak ! ama dolma ıhtımalı yok. cunku kımse okadar yolu yurumez burada. yeni bi sorun çıkar buyuk ıhtımalle. hafıf raylı sısteme ulaşa bılmek ıçın tekrar bi ulaşım aracı gerekecek )) evet herşeyın malıyeti geri dönüşü düşünülür. ve bahsettiğin sistem zarar berir şehre.. yarar değil. nufudun yuzde 1 ıla 5 i için 15 gunde bir için gereksiz.

            bu nası bir mantık.acaba ironi bi içeriyor umarım ironidir.değilse arkadaş dolmuşçu bence.

            Yorum


            • Raylı sistemi 15 günde bir kullanmak israf diyen arkadaşa anlam veremiyorum. avni akeri akyazıya kopyala yapıştır yapmayacağız. haftanın her günü canlı olacak bir kompleks söz konusu. ts üniversitesi avmsi oteli eğlence alanları vb yerler söz konusu kaç tanesi yapılır bilemiyorum ama trafik için en makul yöntem raylı sistem gibi gözüküyor.. ama daha iyi fikrim var!! Mega Dolmuş!! dolmuşların boyutunu 5 kat arttırıp dolmuşcuların işini kolaylaştıracak yeni bir tarife getirirsek işi çözeriz!!11!
              Trabzonspor'u tutmak sadece o yörenin çocuğu olmakla açıklanabilecek milliyetçi bir davranış değildir.
              Benim için Trabzonspor, en güçlülere karşı koyan ve herkesi yenen hayali kahramandı.
              Öyle bir kahramandı ki statükoyu bile devirmişti.

              Yorum


              • raylı sistemi ts nin değil şehrin ihtiyacı var.1000 yıllık dolmuşlarda kafamızı eğe eğe gitmekle klimalı tramwayda gitmek farklı.

                trabzon halkını 1 ay istanbulda yaşatsan geri geldiklerinde belediyeyi taşlarlar.
                En son orhanunal tarafından düzenlendi; 22.04.2016, 00:47.

                Yorum


                • Raylı sistem 15 günde bir değil her gün kullanılacak Akyazı sadece ara duraklardan biri olacak, bu arada isteyen stada yürüyerek gidebilir sıkıntı yok ben rahat bir şekilde ulaşımımı sağlamak istiyorum, yok mesafe kısaymış yürüyerek gidilirmiş evet gidilir meydandan bir birbuçuk saatte Havalimanından 2-3 saatte Akçaabattan 2 saatte siz daha fazlasını ekleyebilirsiniz, tanjant yapılırken raylı sistem içinde yer ayrılsaydı şimdi bunları konuşur olmazdık karlı değil diye istemezükçü belediye başkanımıza kimse sormuyor ki Kanunu Bulvarına araç giriş çıkışlarından para alarak mı kar elde edecek siz istemeyin raylı sistemi stada giderken hormurdanmak yok sonra....

                  Yorum


                  • İlk olarak atomantcum tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüle
                    Stada ulaşımın problem olduğu aşikar, bunu burada yıllardır söylüyoruz. Dolmuş filan yok hadi koydular diyelim ne farkedecek ki? Normal günde bile iş çıkışı saatlerinde Akyazı-Havaalanı arası tıkanıyor. Kendi aracın değil dolmuşun içinde trafiği bekleyeceksin, 15 kişi alan dolmuşun ne hayrı olur?

                    Dünyanın her yanında bunun çözümü bellidir: Bu dümdüz hatta, yani sahil yolu boyunca yüksek miktarda yolcu taşıyan bir raylı sistem olması lazım. Hızlı, kolay, trafikten etkilenmeyen. Yalnız bizim, halkını canından çok seven devlet büyüklerimiz ve belediyemiz türlü baheneler öne sürüyor ve bu iş yapılmıyor. Neymiş, raylı sistem maliyetini kaldırmazmış. Kafaya bak, devlet iş yaparken halkın ihtiyaçlarını değil, para kazanıp kazanmayacağını düşünmeliymiş demek ki! Hadi diyelim raylı sistem yapmadın, o zaman bari bir metrobüs hattı geçirin, o da mı çok masraflı? 5-10 kilometre dümdüz yol gidip gelecek birkaç tane metrobüs yeter. Bunun bahanesi nedir acaba?

                    Ayrıca bir alternatif daha var ama o da pek dile getirilmiyor niye bilmiyorum. Bu şehir sahil boyunca uzanmıyor mu? 2-3 duraklı bir feribot seferi ayarlarsın. Maç günleri daha fazla sayıda olur. Tamam herkesi oradan taşıyamazsın, yetmez anladık da en azından bir alternatif oluşturursun. Ekstra bir altyapısı filan da yok. Feribotu alıyorsun iş bitiyor, neden yapılmaz böyle bir şey? Gerçi bize devletten iş çıkmayacağı belli. Bari Trabzonspor yapsın şu işi, maç günleri 2 feribot gitsin gelsin meydan-akyazı-akçaabat arası. Millet hep birlikte türkü söyleye söyleye maça gider, denizde fener yakar, insanlara bi coşku gelir. Hem belki üstüne kar bile ederiz, neden olmasın?

                    Edit: Biraz araştırdım, idonun sadece yolcu taşıyan deniz otobüsleri yaklaşık 500 kşi kapasiteliymiş, hızı da saatte 50-60 km civarı. Sadece moloz/akyazı arası olsa hadi 10 km desek 10 dakika ediyor. İndisi bindisi olsun 30 dakika. Git gel bir deniz otobüsü ile saatte yaklaşık 1000 kişi taşıyabilirsiniz. Maç öncesi 2 saat içinde bir adet deniz otobüsü ile 2000 kişi taşınmış oluyor. İki tane olsa 4000 kişi. Düşünün işte sadece iki deniz otobüsü ile bu 4000 kişiyi trafikten kurtarıyor, yoldan da yaklaşık 1000 adet aracı kaldırmış oluyorsunuz. Tabi sadece maç günü çalışması işi şaka, o zaman tabi ki çok zararlı olur.

                    Edit2: Büyük, konforlu olanların fiyatı tabi çok daha yüksektir ancak fikir vermesi açısından şöyle bir şey buldum:
                    96 kişilik deniz otobüsü 300 bin dolar

                    10 tane alsan Sefa'nın bonservisi ediyor. (Hesaplayan adam )

                    Edit3: 2.el araba bakar gibi gemi bakıyorum. Bu da bir başka örnek:
                    900 kişilik 3 milyon euro
                    Çok güzel fikirler.

                    Yorum


                    • Ne zaman Trabzon'a gitsem Meydan'dan Avni Aker'e yürüyerek giderim. Bu pazar'da aynısı yapacağım çünkü Trabzon'a sembol olmuş eserleri göre göre gidiyorum tarihi havasını içime çeke çeke gidiyorum. Gel gör ki Trabzon'daki arkadaşlar "o kadar yol yürünür mü ? atlayalım haurdan minibüse" dediler çoğu zaman. Yadırgamıyorum, biz gurbettekiler bakış açısısının farklı olması son derece doğaldır.

                      Stada gelişler nasıl olacak ? nasıl kolaylaştırılacak ? buna her anlamda itibar, siyaset, maddiyat ve şahsi reklam anlamında ceplerini hınca hınç dolduranlar karar verir heralde.

                      Benim isteğim ve hayalim öyle bir şey yapalım ki sembol olsun imrenilsin. Her ne yapılacaksa da topluca yapmamız gerekiyor. Bir kültür oluşturmalıyız. Yapar mıyız ? inanın yaparız.
                      Trabzonspor √
                      Hüseyin Avni Aker|Hayri Gür|Halit Ziya Kurbetçi|Şamil Ekinci|Dozer Cemil|Şenol Güneş|
                      İki Renk ve Asalet √
                      BordoMavi.Net √

                      Yorum


                      • daha basketbolcuların parasını ödeyemiyorsun ,
                        adam vapur , feribot seferlerini kulüp yapsın diyor .
                        bi de iskele kuralım bari tam olsun .

                        kulübün mali durumunu bilmeden atıp tutuyorsunuz.

                        kulübün değil vapur -iskele olaylarına girmesi
                        çalışan personele verilen yemek listesinde değişiklik yapması bile mümkün değil .

                        kulübün hali içler acısı arkadaşlar .

                        bırakın bu ütopik hayalleri .

                        eldeki imkanlara ( tabi. kaldıysa) ve
                        çok az maliyetle maksimum verim alınabilecek işlere ve düzenlemelere odaklanılmalı .

                        bi de şu var .
                        gördüğüm kadarıyla bi başkan bi de yönetim kurulundan bir kaç kişi krizden çıkmak için mesai harcıyor .
                        koca bi şehir de oturmuş izliyor .
                        ellerinde bi çekirdek eksik .
                        armut pişsin ağzıma düşsün . ne güzel dünya .
                        tamam adamı başkan seçtik ama
                        bu insan evladı da robot değil yani .
                        şehrin desteği maalesef çok zayıf .
                        istanbul havası solumuş ya . ondan herhalde .

                        yani sizin anlayacağınız
                        şehir gözle ve çeneyle takip değil
                        ceple ,cüzdanla ve parayla takip yapmalı .
                        peki şehirde para var mı .

                        af edersin köpek gibi var hem de .

                        bu şehirden kulübe ve takıma döndürülemeyen her kuruş
                        bize şerefli ikincilikler ve figüran veya tavşan takım olarak geri dönecektir .

                        Yorum


                        • İlk olarak Ege Kum tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüle
                          Raylı sistemi 15 günde bir kullanmak israf diyen arkadaşa anlam veremiyorum. avni akeri akyazıya kopyala yapıştır yapmayacağız. haftanın her günü canlı olacak bir kompleks söz konusu. ts üniversitesi avmsi oteli eğlence alanları vb yerler söz konusu kaç tanesi yapılır bilemiyorum ama trafik için en makul yöntem raylı sistem gibi gözüküyor.. ama daha iyi fikrim var!! Mega Dolmuş!! dolmuşların boyutunu 5 kat arttırıp dolmuşcuların işini kolaylaştıracak yeni bir tarife getirirsek işi çözeriz!!11!
                          Buna iyi güldüm
                          yattara tribününde maç izlemiş çocuk

                          Yorum


                          • İlk olarak revolution tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüle
                            daha basketbolcuların parasını ödeyemiyorsun ,
                            adam vapur , feribot seferlerini kulüp yapsın diyor .
                            bi de iskele kuralım bari tam olsun .

                            kulübün mali durumunu bilmeden atıp tutuyorsunuz.

                            kulübün değil vapur -iskele olaylarına girmesi
                            çalışan personele verilen yemek listesinde değişiklik yapması bile mümkün değil .

                            kulübün hali içler acısı arkadaşlar .

                            bırakın bu ütopik hayalleri .

                            eldeki imkanlara ( tabi. kaldıysa) ve
                            çok az maliyetle maksimum verim alınabilecek işlere ve düzenlemelere odaklanılmalı .

                            bi de şu var .
                            gördüğüm kadarıyla bi başkan bi de yönetim kurulundan bir kaç kişi krizden çıkmak için mesai harcıyor .
                            koca bi şehir de oturmuş izliyor .
                            ellerinde bi çekirdek eksik .
                            armut pişsin ağzıma düşsün . ne güzel dünya .
                            tamam adamı başkan seçtik ama
                            bu insan evladı da robot değil yani .
                            şehrin desteği maalesef çok zayıf .
                            istanbul havası solumuş ya . ondan herhalde .

                            yani sizin anlayacağınız
                            şehir gözle ve çeneyle takip değil
                            ceple ,cüzdanla ve parayla takip yapmalı .
                            peki şehirde para var mı .

                            af edersin köpek gibi var hem de .

                            bu şehirden kulübe ve takıma döndürülemeyen her kuruş
                            bize şerefli ikincilikler ve figüran veya tavşan takım olarak geri dönecektir .
                            Doğru,doğru ama şehir değil tüm camia ölü,
                            ha kıvılcım Trabzondan ateşlense daha iyi olur da bakıyorsun hepimiz bi tırtmışız,
                            işi sadece Trabzona yüklememek lazım,baksana sanatçısı,siyasetçisi yavşak,bizler koyun çıktık
                            Söylediklerinin geneline katılıyorum ama çizdiğin kadar kötü durumda olduğumuzu düşünmüyorum,o bizim için çok büyük fedakarlıklar yapan başkan ve bir kaç kişi işleri ufak tefek yoluna koyarsa çok farklı boyuta geçebiliriz,ben buna inanıyorum,tek endişem Trabzonsporun fosilleri ve kan emici sülükleri,hala daha utanmadan giden başkan için ayar vermeye çalışan alçakları.
                            Şike yapanın,şikecileri kollayanın,şikeye şike diyemeyenlerin Allah bin türlü belasını versin inşallah.

                            Yorum


                            • @atomantcum & @revolution


                              Tesekkürler...
                              *
                              * Ağızdan çıkan söz muallakta kalmaz, ya sağ tarafa yazılır ya da sol tarafa *

                              ~Tasavvuf, Dünya adamını ALLAH adamı yapma Sanatı'dır ~

                              Yorum


                              • İlk olarak seyosti61 tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüle
                                15 gunde bı kullanmak ıcın raylı sistem israftan başka bişey değildir. rsylı didtremi bebek bile aklına getirir. trabzon da o metroya kaç kişi binecek ... kaç tramvay olacak ? gıdıs onus hat .... insanlar sahile dolacak ! ama dolma ıhtımalı yok. cunku kımse okadar yolu yurumez burada. yeni bi sorun çıkar buyuk ıhtımalle. hafıf raylı sısteme ulaşa bılmek ıçın tekrar bi ulaşım aracı gerekecek )) evet herşeyın malıyeti geri dönüşü düşünülür. ve bahsettiğin sistem zarar berir şehre.. yarar değil. nufudun yuzde 1 ıla 5 i için 15 gunde bir için gereksiz.
                                Raylı sistem yapılacaksa bence de Trabzon merkezdeki bölümü sahil boyu yapılmamalı.

                                Tanjanttan veya Avni Aker'in önünden yani kentin mümkün olduğunca ortasından geçmeli, uçta kalmamalı.

                                Duraklar çok iyi ayarlanmalı. Mesela durakta indiğim zaman elimde bavulumla rahatlıkla havalimanına geçebilmeliyim.

                                Başlangıç-bitiş durakları nerede olacak? Akyazı'dan mı başlayacak, Fatih-Eğitim'den mi, Haçkalı Baba'dan mı? Akçaabat merkezden mi? Havaalanında mı bitecek, Novotel, Cevahir, adliye noktasına kadar geçecek mi, yoksa daha mı ileri gidecek? Bunların hep çalışılması gerekiyor.

                                Yani 15 günde 1 için raylı sistem yapılmaz, katılıyorum ama her gün kullanılacak bir raylı sistem nasıl yapılır bunun üzerinde çalışmak lazım.

                                Yorum

                                En Aktif Kullanıcılar

                                Daraltma

                                En aktif kullanıcı yok.
                                Yükleniyor...
                                X