Duyuru

Daraltma
Henüz duyuru yok.

Papara Park | Kapasite: 41.461

Daraltma
Bu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Filtre
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
yeni gönderiler

  • hangi tabela deyin banada gidi cekeyim resmini
    TRABZONSPOR
    Bünyamin Kahriman (24), Ahmet Muhammet Demirel (21) , Serhat Kırkayak (23)
    Mesut Keleş (19)


    Yorum


    • İlk olarak izzet tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüle
      Manisa Maci oynanirken, ben Rahmetli dedemin yaninda Refakat ediyordum.

      Hastane ve Stad yan yana olmaz, olmamali birkere.

      Ganita olsun, Akyazi olsun benim icin fark etemez, ama Sehrin o Bölgesinin rahatlamasi sart.. Stad ciddi anlamda sIkIsmIs oraya...



      Ayrica Akyazi Akcaabat ve Merkezin birlesmesi sebebi ile, er yada gec doldurulup, birkeilde Degerlendirilicek. Yada sehrin genislemek icin yer bulunamadigini düsünürsekde doldurulacak.

      Sahsen orasi Trabzonspor icin kullanilsn istiyorum.
      kanka su dedigini trabzonlu bir prof. soyledi okulda o stad hastanenin yanında oldugu sürece sampıyon olamayız dediydi adam. o kadar milletin günahıyla zor diyordu ama bu sene azaldı heralde o günahlar ki böyle iyi gidiyoruz
      TRABZONSPOR
      Bünyamin Kahriman (24), Ahmet Muhammet Demirel (21) , Serhat Kırkayak (23)
      Mesut Keleş (19)


      Yorum


      • İlk olarak Selim Aydın tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüle
        Şöyle bir cümleyi okuduktan sonra insanların çekeceği varsa bile çekmez
        evet biraz sert olabilir ama o kadar sayfa okudum hep bir stad yeri tartışmasıdır gitmiş. bir yerde tabeladan bahsedilmiş ve öyle kalmış olay. bu tabela olayı doğru ise somut bir şey var elimizde son raddede. ben oralara uzak bir insanım. trabzon'lu da değilim. trabzonsporluyum. tabela deyince heyecanlanıyorum, tabela deyipte sonradan kısır tartışmalara girmeyin arkadaşlar lütfen, kalbim dayanmıyor=) kaç senedir bunu bekliyoruz sonuçta. insan somut bir şey varsa onu görmek istiyor.=)

        Yorum


        • İlk olarak Reşit tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüle
          hangi tabela deyin banada gidi cekeyim resmini
          vallahi ben de bilmiyorum. o kadar sayfa okudum, arada bir tabela geçti ama nerdedir bilemem. siz bilirsiniz en iyi hocam. =)

          Yorum


          • İlk olarak Reşit tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüle
            hangi tabela deyin banada gidi cekeyim resmini

            Akyazıdaki halısahanın hemen önünde toki akyazıyla ilgili tabela dikti
            Trabzon büyükerşenini arıyor.

            Yorum


            • İlk olarak Reşit tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüle
              kanka su dedigini trabzonlu bir prof. soyledi okulda o stad hastanenin yanında oldugu sürece sampıyon olamayız dediydi adam. o kadar milletin günahıyla zor diyordu ama bu sene azaldı heralde o günahlar ki böyle iyi gidiyoruz
              Kanke bende Profesör gibi adam degilmiyim.

              Samimi ol..
              Trabzonspor
              FC Barcelona MSV Duisburg
              Ganimetleri paylasanda Hirsiszdir!

              Yorum


              • İlk olarak izzet tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüle
                Kanke bende Profesör gibi adam degilmiyim.

                Samimi ol..

                kanke ne ya
                u will need justice at the end..

                Yorum


                • İlk olarak only ts tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüle
                  kanke ne ya

                  kan kardesin kisaltilmis hali

                  Yorum


                  • İlk olarak ahokan253 tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüle
                    şu resimde görünüyor burası şehrin dışımı oluyor şimdi hala anlamış değilim ben ktü sınıf öğretmenliğinde okuyorum söğütlüye gidiyorum her sabahın 8inde evden 7.25de çıkıp önce soğuksudan moloza ardından ordan söğütlüye gidiyorum ve 35dkde derse yetişiyorum.. hususi arabayla gitmek istesem 17dkda okula gidiyorum şehir merkezinede 10dkda gidiyorum.. çokmu uzak biryer bu akyazı şehrin dışındamı hala anlamadım..



                    (+)
                    bu kompleks bitince çoğu insan hafta sonlarını orada geçirecek ,zamanla şehir merkeziyle akyazının arası birleşecek ve o zaman gelince şimdiki merkez dediğimiz yer asıl merkezin dışında kalmış olcak ..

                    Yorum


                    • Murat abi bence senin Avni Aker yakınlarında bir arsan var ve değeri artsın diye romantiklik yapıyorsun

                      Yorum


                      • - Murat abi seni anlıyorum ve bende senin gibi düşünüyorum , ama yapıcak bişey yok artık yeni yere alışmaya bakalım...
                        Trabzonspor demek inancın zaferi demektir ''Ben Trabzonspor'un kaptanıyım, başka bir kaptanın arkasından, başka bir takımın formasıyla sahaya çıkmam'' Dozer CEMİL Hopa & Beşikdüzü & Şahmelik
                        Trabzonspor Trabzonspor Trabzonspor !
                        .................................................. ..................................................TERTEMİZ82

                        Yorum


                        • İlk olarak ~UniCef~ tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüle
                          Cok güzel bir düsünce. Bende büyük ölcüde ayni fikiri paylasiyorum.

                          Ama, bakin simdi burda siyasete girmek istemiyorum ,ama haksizligida acik birakamam.

                          Simdi ilk önce, bir ülkede en önemlisi insanlara hizmet vermek, ve her secilen Siyasetci bu hedef´le isine baslar. Bazilari daha üstün zekalara sahip olduklari icin hangi projeler ilk adim olarak atilmasi gerektigini iyi bilirler.

                          Ve en önemlisi Türkeyinin olmayan bir altyapisini olusturmak.

                          Almanyada Hitler ile 1933`de basladigi Autobahnlari yani otoyollari ve 70`li yillarda bitirdikleri altyapi`ya(sadece otoyol-yapisini) biz daha yeni tüm illere yaydik, yaymaya calisiyoruz.

                          Bir hafta önce CHP`nin bir Milletvekilini TBMM`de konusmasini dinledim, ve dogrusunu söyleyim cok hakli buldum, cünkü adam türk muhalefet degil`de cok anlamli elestiri`de bulundu.

                          2. Dünya Savasindan sonra Türkiye Bati blokuna üye oldu ve Demiryollari Komunismin bir parcasi oldugu icin , demiyolu alyapilarina hic para yatirilmadi, böylece altyapinin belkide en önemli unsurlarindan demiryolunu elimizle disariya ittik. VE simdi beklentilerimiz AKP nin 8 Yil icinde 80 Yil icinde yapilmamis otoyol ve demiryolunu yapmalarini. Bu cok acik bir ifadey`le imkansiz.

                          Almanya altyapi onarimi icin(sadece otoyo ve demiryol) 1,5 Milyar € yatiriyo, Türkiye birakin onarimi, daha yeni insaa etmesi lazim hangi parayla?

                          Türkiye`de neyazikki Demiryolu ticareti cok gerilerde bulunuyo. Ve acik söylüyorum Kamu karligi ön plan`da tutmaz ise türkiye yeni bir krize sürüklenir , ve 2001leri yeni yasariz.


                          Bende senin gibi Metro`ya para harcamalarini gerektigini düsünüyorum ama bunlar bes on sende basarilicak isler degil New York`daki Metro 20 Yil icinde tamamlandi, New York belkide belediye olarak dünya`da en cok parasi olan sehir`dir.

                          Siyasete girdim icin özürdilerim. Umudumuz TS`nin bir gün güzel bir stadi olmasi insalrin problemsiz stada girmesi.
                          Dokap'ın Gap'ın ve Dap'ın ilerlemeleri ortada . Söylediğiniz gibi sürecin getirdiği sıkışıklıklar ve bir anda çözülmesi zor .

                          Benim eleştirdiğim birinci durum , asfalta bağımlılık , betona bağımlılık . Birincisi otoyol yapmak , demiryolu yapmaktan daha pahalı dahasını da söyleyeyim , ranta da daha açıktır . Hukümetimizin duble yollara harcadığı para onlarca milyar lira . Bunun gerekli olduğunu söylüyorsunuz haklısınız da , fakat gereklilikler doğru bir öncelik sırasına konulabilirdi , eş zamanlı geliştirilebilirdi .

                          Zannediliyor ki ülkemiz demiryolu taşımacılığında çok geri , bilgi birikimi yok . Dizel motor yapamaz , vagon üretemez .

                          Sulzer ile ortak yatırım anlaşması ile bilinen ve gözbebeği firmalarımızdan biri olması gereken Tülomsaş yıllarca bu ülkede çift stroklu yük gemisi motorları üretti , eskpres motorları tasarladı , tren vagonları üretti . Hem deniz nakliyat hem de demiryolu nakliyatında ülkemizi Avrupa ile rekabette tutabililirdi , eğer devlet gereken ehemmiyeti verseydi , verilmedi . Verilmediği gibi bir kolu 17 Ağustos depreminden sonra kesildi , Pendik Tersanesinde bir zamanlar gemi motoru üretilen yer şimdi çürümeye terkedilmiş vaziyette . Her neyse , forumda bunları konuşmak yasak , ben de detaylı yazamıyorum .

                          Sonuçta , demirylu teknolojisine ve ülkedeki altyapısına neden yatırım yapılmadığı konusunu hiç kimse , ülkenin yararına gerekçelerle açıklayamaz . Her ucu ayrı bir ...

                          Siz yazınızın mantığını Akp'nin bu işte bir kabahati yok üzerine kurgulamışsınız . Benim söylediğim ise yalnız Akp'yi ilgilendiren bir durum değil , 50 yılı aşkın zamandır süregelen bir devlet politikasından söz ediyorum . Stratejik sektörlerden biri olan demiryolu taşımıcalığına halen gereken önem verilmemişse , mevcut hukumette halen bu zan altındadır .

                          Geçen ay Çin ile bir takım protokoller imzalandı . Evvelce söylediğim gibi Anap'ın başaramadığı Dokap'ı uygulama cesareti gösteren parti de Akp . Yurt genelinde de 10.000 kilometrelik yeni demiryolu ağı projelendirilmiş vaziyette , içinde Trabzon'a ulaşacak demiryolu bağlantısı da mevcut ( her ne kadar güzergah üzerindeki rant kavgaları dinmese de ) .Bunu buralarda sürekli yazıyorum , hatalı gördüğüm faaliyetlerini yazdığım gibi . Olaya ortadan bakmak gerekir , ayrıca ülkedeki siyasetin doğasını doğruca kavramak gerekir . Bu açıdan Akyazı örneği verilebilir , Akyazı projesi hayata geçene kadar oluşan değişimleri bir değerlendirelim , arazi rantları , birleşen parseller , el değişen yerel yönetimler ...

                          Yani konuyu partiler üzerine çekmeye gerek yok . Zaten yukarıdaki mesajım her hangi bir partiyi tekil olarak kapsamıyor . En basit örneğini yukarıda vermişim , şu yürüyen tenekeleri satan hayvan isimli mega holding , nasıl bu kadar palazlandı , bu günlere geldi Allah aşkına bir bakın .

                          Yani benim söylemediğim şeyi , söylüyormuşum gibi bş on yıllık dar aralıklarla olaya bakarsanız , mesajı yazma amacımı tamamen kaçırmış olursunuz .

                          Konu çok dağıldı , tekrar başa dönüyorum ; hükumetimiz ciddi bir hamle olarak demiryolu prjelendiriyor ve teknolojisatın alıyoruz . Evet teknoloji alıyoruz ,i ithalat yapıyoruz . Belediyeler metrolarını tranvaylarını dışarıda yaptırıyor . Neden , demiryoluna gereken önemi vermedik , Tülomsaş gibi kuruluşlarımızın arkasında duramadık . Durmayı bırakın ayağına kurşun sıktık . Türkiye'de kökleri Atatürk'e uzanan , hava , motor ve demiryolu sanayisi , en az bunlar kadar önemli deniz motoru alanı uluslararası stratejik alanlar olduğu için gelişemedik . Sebebi Türk bürokrasisinin yapısı ki buna da giremiyoruz .

                          İşte bu makro , onlarca alt sektöre sirayet ediyor ve iş ta Pelitli-Söğütlü tranvay projesine kadar uzanıyor .

                          -Belkide ülkenin en düşük yatırım maliyetine sahip demiryolu projesi
                          -Belkide en düşük maliyetle kent içi ulaşım sorununu çözecek projesi
                          İki dolmuş hattı kaldıralamadığı için rantabl olmuyor , aynı hatta 80 dolmuş koymak çok rantabl .

                          Not: Rantabl nedir bilmeyenlere açıklamak isterim , bir mafyacık bir minübüs bayisi ile anlaşıp hattın tüm dolmuşlarını değişir ve bayiden iki dolmuş avantasını alır . Alın size rantabl ticaret .

                          Yorum


                          • Serdar abi cok güzel yazmissin ama senin düsündügünü hic bi politikaci Türkiyede düsünmed düsünmezde...

                            Türkiyede politika basda olmak üzere hayat günlük düsünmekeden öteye gidemedi belki gitmesi engellendi onu bilemem ama maalesef Türkiye ileriye dönük planlarin kuruldugunu ne gördüm ne duydum...

                            Senin gibi kaliteli abilerimiz oldukca cok seviniyom, günlük düsünmekden cok uzak ileriye dönuk planlar ve projelerin var, ve senin gibi düsünenler Türkiyede cogalmadikca disariya bagimli kalmakdan kurtulamayiz...

                            Rentabel olan isleri zaten özel sektör el atar ordan yan bi sorun olicagini tahmin etmiyom para kazanmak oldukdan sonra bu islere el atanlar cok olur ama devletde, senin dedigin gibi asil rentabel olmiyan ama ileriye dönük halka bi katkisi olicak bi sistemi kurmalari asil görevidir diye düsüniyom...

                            Akyazi olayini cok derinden takip edemiyom ama sehir disina kurulmasina bende sicak bakiyom yukada bi haritada gördügüm kadariylan sehire cok uzak degil, ve sehirin büyüme potansiyelini hesaba katarak iyi bi yerde sayilir...

                            Yorum


                            • - Biz yazsak Siyasetin Babası olurdu
                              Trabzonspor demek inancın zaferi demektir ''Ben Trabzonspor'un kaptanıyım, başka bir kaptanın arkasından, başka bir takımın formasıyla sahaya çıkmam'' Dozer CEMİL Hopa & Beşikdüzü & Şahmelik
                              Trabzonspor Trabzonspor Trabzonspor !
                              .................................................. ..................................................TERTEMİZ82

                              Yorum


                              • Bakın yurdumuzun başka bir köşesinden bir örnek daha vereyim . ( ve bu bahsi sonlandırayım)

                                Cudi ve Gabar bölgesi ülkemizin en zengin maden sahalarından biri . Dünyanın en zengin asfaltit yatağı ve binlerce gence iş kapısı olacak mega bir tesis kurulabiliyor .

                                Pardon neden kurulamıyor ? Demiryolu yok . Asfalt yolu var halbuki .

                                Çukurca dünyanın en zengin Krom yataklarından birisi . Demiryolu yok .

                                Bu yataklar geçmişte zuhur olarak olsa dahi biliniyordu , bu güne kadar yapılmış etüt çalışması dahi yok .

                                Bu değerli madenlerin ülke ekonomisine katkısını geçiyorum , sadece binlerce bölge gencine iş verilebilirdi diyorum .

                                ...

                                Karadeniz dağları ... Giresun , uranyum rezervi Rize,Trabzon 4. grup metalik madenleri , Artvin altın yatakları ... Detaya inilirse kesinleşmiş onlarca yatak ve stratejik madenler . Devlet bu maden sahalarının önemli kısmının devrini tamamladı.Üretim faaliyetleri başladığında cevher nasıl taşınacak ? Limanlara , antrepolara nasıl ulaşacak ?

                                Rica ederim , demiryolu nakliyatının karlılığını sorgulamayı artık bırakalım . Geç kaldık ve olmadığı için para kaybediyoruz .

                                Yıllarca aynı oyunlar deniz nakliyatı için söylendi durdu . Şimdi Karadeniz ticareti Türklerin elinde uluslararası sektörde binlerce gencimiz ekmeğini bu işten yiyiyor .
                                En son Serdar A tarafından düzenlendi; 13.01.2011, 11:05.

                                Yorum

                                Çalışıyor...
                                X