Duyuru
Daraltma
Henüz duyuru yok.
BMN | Gustavo Colman Özel
Daraltma
Bu konu kapanmıştır.
X
X
-
Si usted piensa que está bien, así es. Si no, por lo que no lo es. Depende de su fe.İlk olarak 4EVERTS tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüleSí, creo que la.

*Oldu mu ?
Dipnot: Google Translate'ten çevrilmiştir.
Eğer öyle olduğunu düşünüyorsan öyledir. Düşünmüyorsan değildir. Senin inancına bağlı.
Dipnot: İspanyolca dahil 7 dil biliyorum meslek gereği..
Yorum
-
yattaranın evinede gittim resim çekilmek için sonra bi baktım colmanın evine geldi bende şok geçirdim o mutfakta çekilen resim colmanın evi
şimdi resimleri ekliyorum bence sakat falan değil ama iç bağları yırtılmış bence gayet iyiydi
eşide burda yok zaten kim bakacak adama
mesaj var :s ama çevrin lütfen
En son trabzonlu_ts61 tarafından düzenlendi; 18.09.2009, 13:17.∂ α η т є - ς ๏ l ๓ ค ภ
TRAßZoONnSPoOrRAŞK
....Hakkımda Bilgin Yoksa, Fikrinde Olmasın....
Yorum
-
la Gente de Trabzon ı muy buenos son muy muy felices Que tenemos a la gente encendida me hago excitado
jajajaa quiero contar por favor no diga que la Gente de palabras mala está estando rota 
Nosotros nuestros mejores hacen ı saben que Usted me ama muchísimo Usted confía en mí Esto no será la parte de enfrente no lavo esta polilla haré todo lo posible Se comportan iguales a cada uno tomo sus noticias hahha
Asude me dice
que amo a la gente Trabzon por La que vemos en el partido de Antalyaspor 
por
chau
Gustavo Colman
emre senin için
En son trabzonlu_ts61 tarafından düzenlendi; 18.09.2009, 13:20.∂ α η т є - ς ๏ l ๓ ค ภ
TRAßZoONnSPoOrRAŞK
....Hakkımda Bilgin Yoksa, Fikrinde Olmasın....
Yorum
-
la Gente de Trabzon ı muy buenos son muy muy felices Que tenemos a la gente encendida me hago excitado jajajaa quiero contar por favor no diga que la Gente de palabras mala está estando rota Nosotros nuestros mejores hacen ı saben que Usted me ama muchísimo Usted confía en mí Esto no será la parte de enfrente no lavo esta polilla haré todo lo posible Se comportan iguales a cada uno tomo sus noticias hahha Asude me dice que amo a la gente Trabzon por La que vemos en el partido de Antalyaspor por
chau
Gustavo Colman
burda ne demek istemis. halil yazicioglu cevirsene bizlere bunu lütfen
Yorum
-
cevirebilecek birileri varmi bu yaziyi?
la Gente de Trabzon ı muy buenos son muy muy felices Que tenemos a la gente encendida me hago excitado jajajaa quiero contar por favor no diga que la Gente de palabras mala está estando rota Nosotros nuestros mejores hacen ı saben que Usted me ama muchísimo Usted confía en mí Esto no será la parte de enfrente no lavo esta polilla haré todo lo posible Se comportan iguales a cada uno tomo sus noticias hahha Asude me dice que amo a la gente Trabzon por La que vemos en el partido de Antalyaspor por
chau
Gustavo Colman
Yorum
En Aktif Kullanıcılar
Daraltma
En aktif kullanıcı yok.

=)

Yorum