Duyuru

Daraltma
Henüz duyuru yok.

Isparta'da Atlasjet'e Ait Uçak Düştü!.. Başımız Sağolsun..

Daraltma
X
  •  
  • Filtre
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
yeni gönderiler

  • #31
    Babamın Bir lafı vardır..

    Çok Türkü biliyorum ama sesim çıkmıyor..

    Bu durumda aynen öyle birşey.

    Ölenlere Allahtan Rahmet Yakınlarına Sabır versin..
    Büyük Takım Büyük Futbolcularla Olur !..
    Real Madrid
    Manchester United
    twitter.com/TSerdarSx

    Yorum


    • #32
      allah rahmet eylesin

      Yorum


      • #33
        başımız sağolsun...
        • Forum Kurallarına aykırı her türlü durumu lütfen butonunu kullanarak yönetim ekibine raporlayınız.


        Yorum


        • #34
          burada bizim içimiz kan ağlıyor . hepimiz evinde yüzü asık bu konuda ama kanald.de beyaz show tüm hızıyla(!) sürüyor..
          ''Ben kulüp tutmam, çocuk... Çünkü hepsi benimdir. Hem; sivil veya asker toplumun tamamına hizmet veya kumanda edenler bir kulübü tutsalar bile -görev sırasında- bunu açıklamazlarsa isabet ederler. Aksi halde, otoriteleri sarsılır ve tartışılır. Tefrika (ayrımcılık, nifak) yaratmış olurlar. O nedenle dikkatli olmalarını tavsiye ederim." Mustafa Kemal Atatürk (2 Aralık 1933)


          feneri "ampül" aydınlatır ancak "güneş" kendiliğinden ışık verir !

          Yorum


          • #35
            Kanal D Merkez
            Doğan Tv Center
            34204/Bağcılar / İstanbul
            Telefon : (212) 413 51 11
            Faks : (212) 413 55 50

            Görüş ve önerileriniz için bizeyazin@kanald.com.tr
            adresinede mail atabilirsiniz.
            ''Ben kulüp tutmam, çocuk... Çünkü hepsi benimdir. Hem; sivil veya asker toplumun tamamına hizmet veya kumanda edenler bir kulübü tutsalar bile -görev sırasında- bunu açıklamazlarsa isabet ederler. Aksi halde, otoriteleri sarsılır ve tartışılır. Tefrika (ayrımcılık, nifak) yaratmış olurlar. O nedenle dikkatli olmalarını tavsiye ederim." Mustafa Kemal Atatürk (2 Aralık 1933)


            feneri "ampül" aydınlatır ancak "güneş" kendiliğinden ışık verir !

            Yorum


            • #36
              Kazada hayatlarını kaybendenlerin yakınlarına Allah sabır versin.Bu kazada Aselsan veya
              diğer olaylardaki gibi uyduruk bir bahaneyle geçiştirilecektir.
              uçağın düşmesi için hiç bir sebep yokken bu olayın yaşanması gerçekten düşündürücü.
              Sen ağlat biz severiz seni...
              Aşkın rengi:BORDO-MAVİ
              ts_mania

              Yorum


              • #37
                Bir arkadaşım bu kazada hem annesini hem babasını kaybetti geride kalanlar için gerçekten çok zor bir durum yakınlarını kaybeden herkese sabır,ölenlerede Allah'tan rahmet diliyorum.
                ''Üzgün olmaktansa öfkeli olmayı yeğlerim'' (Hodus)

                Yorum


                • #38
                  Kazada ölenlere Allah rahmet eylesin.

                  @FANATIK61 in yazdığı kişilere ek olarak Aselsan daki intihar vakalarını ekleyebiliriz.
                  Özkan SÜMER

                  Yorum


                  • #39
                    Allah rahmet eylesin...
                    Lig Tv'de diğer maçların beleş izlendiği tek şehir. Trabzon!


                    Yorum


                    • #40
                      Korkunç bir kaza.Cesat torbalarından telefon sesi çıktığı söyleniyor.Bu da telefonların açık omı sorusunu akıllara getiriyor.Allah rahmet eylesin.
                      Traktörlerle Türküler Geçsin Alt Başımdan Mezarlığın,
                      Seher Aydınlığında Taze İnsan Yanık Benzin Kokusu

                      Yorum


                      • #41
                        Olayın gerçekleştiği günün (Cuma) akşamında, en büyük ulusal kanallarımızdan birinin ana haber bülteni. Spiker görüntüler eşiliğinde şu cümleleri söylüyor:

                        -"Evet sayın seyirciler. Muhabirimiz sizin için olay mahalline gitti, güvenlik çemberini aştı. Şok görüntüler, az sonra...."

                        Haydi "Şok görüntüler"e alıştık diyelim. Ama "güvenlik çemberini aşma"nın, nasıl bir övünülecek tarafı vardır, Ya Rabbim? Sen bu ülkenin, en güvenilir kurumlarından biri olan Silahlı Kuvvetler'in, değerli birimlerinden biri olan Jandarma'nın, o bölgenin güvenliğini sağlamak için kurduğu çemberi kır ve bunu allandıra ballandıra anlat.

                        Bu nasıl sorumsuzca bir yayıncılıktır? Sonra, iş orduyu övmeye gelince, bu kanalımız, mangalda kül bırakmaz. Ama onun kurallarına uymaz.

                        Ne desek, boş...
                        -"Bana göre Aykut Kocaman ve öğrencileri şike yapmadı."
                        -"Burada klima yok mu?"
                        -"Renklerin en güzeli siyah-beyaz."

                        Kadem bastın gönül tahtıma a sultânım, safa geldin.

                        (Gel 7 Eylül 2026 gel)

                        Yorum


                        • #42
                          ALLAH rahmet eylesin...ama bence bu kaza değil bir suikastde olabilir...
                          VATANLARINI YAŞANMAZ BULANLAR,VATANLARINI YAŞANMAZLAŞTIRANLARDIR!!!
                          İSLAMİYET RUHUMUZ,TÜRKLÜK BEDENİMİZDİR!!!
                          "İçi alev alev müslüman, dışı pırıl pırıl Türk ve içi dışına hâkim, dışı içine köle, yeni Türk neslinin maya çanağı olmak ehliyyeti hangi topluluktaysa ben oradayım.
                          Allah’ın inâyeti ve Resûlünün ruhaniyeti bu yoldakilerin üzerinde olsun."
                          "NECİP FAZIL KISAKÜREK"

                          Yorum


                          • #43
                            kaza mı sabotaj mı ?

                            bugün haberlerde kaza kırım ekibinin verdiği raporda pilot hatası üzerinde duruluyormuşmuş... ben buna inanmak istemiyorum aslinda. askeri kökenli bir generalin byle bir kaza yapma ihtimalinin düşük olduğunu düşünüyorum. tamam sonuçta insanız hata yaparız ama hata yapmayı gerektirecek meteorolojik ya da teknik bir olay yok bilinen.

                            bu kazada ani olmuş olaylar olabilir mi? mesela aniden motorların durması-göstergelerin sapıtması-sistemlerin bozulması... gibi.

                            bir de uçağın karakutularını abd. inceleyecekmiş. bizim bu kutuları inceleyecek sistemimiz bilgimiz yok mu
                            ''Ben kulüp tutmam, çocuk... Çünkü hepsi benimdir. Hem; sivil veya asker toplumun tamamına hizmet veya kumanda edenler bir kulübü tutsalar bile -görev sırasında- bunu açıklamazlarsa isabet ederler. Aksi halde, otoriteleri sarsılır ve tartışılır. Tefrika (ayrımcılık, nifak) yaratmış olurlar. O nedenle dikkatli olmalarını tavsiye ederim." Mustafa Kemal Atatürk (2 Aralık 1933)


                            feneri "ampül" aydınlatır ancak "güneş" kendiliğinden ışık verir !

                            Yorum


                            • #44
                              Karakutu skandalı
                              Isparta'da dağa çakılarak 57 kişiye mezar olan Atlasjet uçağının iki karakutusu da arızalı çıktı.

                              11.12.2007 03:58
                              Milyonda bir görülen bu durum, kazanın aydınlatılmasını güçleştirince geriye tek bir ihtimal kaldı: Pilotaj hatası

                              Isparta'da 57 kişinin hayatını kaybettiği uçak kazasının ardından Almanya'da incelemeye alınan iki karakutu da 'boş' çıktı. Kaza nedenini ortaya çıkarmak için Almanya'daki Lufthansa teknik laboratuvarına gönderilen karakutulardan ilki kokpitteki pilotların konuşması ve diğer sesleri kaydeden CVR (Cockpit Voice Recorder) cihazıydı. Bu cihazın arızalı olduğu ve hiçbir kayıt yapmadığı tespit edildi. Uçağın teknik durumuyla ilgili kayıt yapan diğer cihaz olan FDR ( Flight Data Recorder) de kısmen arızalı çıktı. FDR'den elde edilen çok kısıtlı miktardaki kayıtlarla İstanbul, Ankara ve Antalya havalimanlarının radar kayıtlarını birleştiren uzmanlar, kazada plotaj hatası görüşünün ağırlık kazandığı kanaatine vardı.

                              PİLOTUN KONUŞMALARI YOK

                              Atasjet'in World Focus'tan kiraladığı MD-83 tipi uçak, İstanbul-Isparta seferini yaparken 30 Kasım günü Isparta'ya inişi sırasında dağa çakılmıştı. Kaza Kırım ekibinin uçaktan çıkardığı karakutu olarak bilinen CVR ve FDR cihazları geçen hafta Almanya'ya götürülmüştü. En az 8 gün sürmesi beklenen karakutuların çözümü 3 günde tamamlanmıştı. Heyetin kısa sürede dönmesinin nedeni dün ortaya çıktı. Lufthansa'nın teknik laboratuvarında çözülen CVR'ın arızalı olduğu ortaya çıktı. Pilotların konuşması ile kokpitteki diğer sesleri kaydeden CVR'ın arızalı olması yüzünden konuşma ve seslerin çok büyük bölümünün kayıt edilmediği anlaşıldı.

                              Bir başka sorun ise uçağın düşmeden önceki son teknik durumuyla ilgili bilgilerin kayıt edildiği FDR'da yaşandı. FDR çözümleri yapılırken, kayıtlarda kısmi kayıp olduğu tespit edildi.

                              RADAR KAYITLARI DA İNCELENDİ

                              CVR'ın çok az bir bölümündeki kayıtlardan yola çıkan kaza heyetindeki uzmanlar, İstanbul, Ankara ve Antalya'daki radar kayıtlarını incelemeye aldı. Uçağın Isparta Süleyman Demirel Havalimanı'na inişte tercih ettiği güzergahı da dikkate alan uzmanlar, kaptan pilot Serhat Özdemir'in 'durum bilincini yitirdiği' ilk tespitini yaptı. Bu tespit; pilotun, iniş talimatlarına uymadığı, VOR tarafından verilen sinyalleri dikkate almadığı komutları yerine getirmediği anlamına da geliyor.

                              Pilotlar: Kazanın nedeni başka

                              Yeni Şafak'a konuşan pilotlar şu değerlendirmeyi yaptı: “Anladığımız kadarıyla pilot manuel olarak inmek istedi. İşte bu noktada durum bilincini kaybetmiştir. Manevra yaptı ve çok alçaldığı için tepeye çarptı. Ancak burada ciddi bir sorun var. Hiçbir pilot bu şartlarda otopilottan çıkmaz. Çıkarsa bu intihar olur. Biz bunun olduğuna inanmıyoruz. Bu kazanın nedeni mutlaka başka birşeydir.”

                              Durum bilinci kaybı nedir?

                              'Oryantasyon kaybı' olarak olarak bilinen durum bilincini yitirmek, dünya yüzeyine göre pozisyonunu belirleyememe hali olarak tanımlanıyor. Yani bir kişinin gözleri kapalı olarak boşluğa kendisini bırakması, etrafındaki fiziki durum ile yeryüzüne göre kendisinin konumunun ne olduğunu bilmemesi olarak ifade ediliyor.

                              TAHKİKAT HEYETİNDE KİMLER VAR?

                              Isparta'daki kazanın nedenini araştırıp, raporlaştırmak üzere Ulaştırma Bakanlığı Uçuş Güvenliği Komisyonu'ndan 2 pilot, 3 mühendis kaza kırım uzmanı ve 1 hava trafik kontrolünden Kaza Tahkikat Heyeti kuruldu. Feridun Seren'in başkanlığını yaptığı heyette Onur Havayolları Emniyet Müdürü Seyfettin Keskin, THY Emniyet Müdürü Nuri Sakarya ile Sivil Havcılık Genel Müdürlüğü'nde görevli (SHGM) uçak mühendisleri Emre Ballı, Hamza Dinç ile SHGM'de görevli bakım uzmanı Efe Silsüpür yer alıyor.

                              Yeni Şafak
                              ''Ben kulüp tutmam, çocuk... Çünkü hepsi benimdir. Hem; sivil veya asker toplumun tamamına hizmet veya kumanda edenler bir kulübü tutsalar bile -görev sırasında- bunu açıklamazlarsa isabet ederler. Aksi halde, otoriteleri sarsılır ve tartışılır. Tefrika (ayrımcılık, nifak) yaratmış olurlar. O nedenle dikkatli olmalarını tavsiye ederim." Mustafa Kemal Atatürk (2 Aralık 1933)


                              feneri "ampül" aydınlatır ancak "güneş" kendiliğinden ışık verir !

                              Yorum


                              • #45
                                İlginç bir durum.Bu olayıda herkesin kafasındaki soru işaretleriyle beraber bir sonuca bağladılar.
                                Sen ağlat biz severiz seni...
                                Aşkın rengi:BORDO-MAVİ
                                ts_mania

                                Yorum

                                Üzgünüz, bu sayfayı görüntüleme yetkiniz yok
                                Yükleniyor...
                                X