Taraftarımız artık ümidini kesmiş sanırım başlığa ilgi yok genele alınmasına rağmen,1-2 saate kadar 2. sayfaya düşer herhalde transferden başımızı kaldırıp asıl önem arzeden konuları göremiyoruz malesef.
Duyuru
Daraltma
Henüz duyuru yok.
Papara Park | Kapasite: 41.461
Daraltma
Bu sabit bir konudur.
X
X
-
Devlet para yatırabilir elbette kömür dağıtırken ne amaçlıyor devlet karayolu yaparken kar amaçlı mı ya da tiyatro binası yaparken bu da bir hizmettir futbolun gelişmesi için Trabzon'un gelişmesi için daha bir sürü sebep var.Hayat bir gündür o da bugündür.
Yorum
-
İlk olarak Stad tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüleBana göre devlet hayatda para yatirmaz.
Niye yapsinki?
Diger sehirlerde yapmadi. Tam tersi para kazandi.
Simdi bizde yapilsa diger sehirler'de ister veya protesto eder.
Trabzon sehirin baska yerien yapilmali. Karada yani. Denizde cok pahali oluyorTürkiye'nin zencileri Trabzon'dan çıkar----------------------------------BUGÜN
Trabzonspor şükretmedikçe şampiyon olamaz---------------------------TRABZONSPOR
Tüketirsen azalır, üretirsen çoğalır--------------------------------------İÇİN
Arslanın sırtlanı çok olur-----------------------------------------------NE YAPTIN?
Yorum
-
İlk olarak Stad tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüleBana göre devlet hayatda para yatirmaz.
Niye yapsinki?
Diger sehirlerde yapmadi. Tam tersi para kazandi.
Simdi bizde yapilsa diger sehirler'de ister veya protesto eder.
Trabzon sehirin baska yerien yapilmali. Karada yani. Denizde cok pahali oluyor
Akyazı bir futbol projesi olarak değil , Doğu Karadeniz kalkınma ve modernleşme projesi olarak görülmeli .
Yorum
-
İlk olarak farabi tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüleDevletin asli görevi kar yapmak değil , yatırım yapmaktır .
Akyazı bir futbol projesi olarak değil , Doğu Karadeniz kalkınma ve modernleşme projesi olarak görülmeli .
Bu şehri eskiden olduğu gibi Dünya şehri yaparsanız,ticaret şehri ünvanını tekrar kazandırırsanız, zaten Akyazılar kendiliğinden kurulacaktır.
Global Dünya'nın oldukça dışında kalmış,geçerli olan ticari hayattan uzak kalmış Trabzon'un böyle projelerle ayağa kalkması zor.
Bölgede "Yolların kesişme noktası" olan Trabzon'a,gerekli yatırımları yapıp tarihi İpek Yolu'nun altyapısını oluşturmadan yapılacak yatırımların faydası olmayacaktır.Herkese Merhaba
Yorum
-
Stad başlıbaşına muamma haline geldi.TS!un sözüm ona en yetkili ve etkili ismi olan F.Nafiz Özak beyfendinin bile Trabzon'a stad yapılmasını isteyip istemediğinden emin değiliz.Ben şahsen Akyazı Projesine karşı olanında bizzatihi bu beyfendi olduğu kannatindeyim.
Bunun yanında birde Trabzon'a devlet yatırımı ile ilgili alakalı alakasız görüş sardedenler var ki onlara katmerli gıcık oluyorum.Yok efendim devletin işi stad yapmak mı imiş? Yok efendim kayseri'nin mevcut stadının olduğu yer değerli imişte o sebeple yenisini yapabiliyorlarmış.Türkiye'de mevcut hangi stadı kulüpler yaptırmış ki TS'un Stadını kendisinin yapması gerekiyor.Kadiköy papazın çayırındaki stadı Rüştü Saracoğlu şahsi serveti ile yapıpta mı fb'ye bağışladı?Mithatpaşa stadı yeni adıyla Beşiktaş İnönü Stadını kim yapıp bjk'ye vermiş.Mecidiyeköy'ün ortasındaki stadı Ali Sami efendi ve mahdumlarımı yaptırıp gs'ye vermişler.Şimdi buralarıda yetmiyor bu üç sülüklere Kadiköy'de dekar dekar araziler peşkeş çekiliyor,İstanbul'un en pahalı muhiti Fulya'ya bjk için irtifa tanımaksızın imar izinleri ayarlanıyor,Ümraniye ormanları peşkeş çekiliyor.Parasını alamayan futbolcuları kendisini terk ederken Seyrantepe'ye devlet eli ile TOKİ tarafından stad yapılıyor,Florya'da ,K.çekmece gölü kıyısında ve daha adını bilemediğimiz pek çok kıyı köşede gs'ye araziler adalar tahsis ediliyorken gıkı çıkmayanlar ( özellikle İskan Bakanı olan F.N.Özak Beyfendi ) Akyazı Projesini duyduklarında devlet parasının sıkı savunucusu olup tüyü bitmemiş yetimleri akıllarına düşürüyorlar.Kahrolsun böyle mantığa ve yazıklar olsun Trabzonluyum deyipte Üç Sülüklere hizmetkarlığa devam edenlere.....Yüzüne çarpmak gerek zamanenin fendini...
Göster: Kabaran sular nasıl yıkar bendini?
Küçük görme, hor görme, delikanlım kendini
Yorum
-
ya trabzonda hicmi duz yer yok stad yapilacak..illa merkezemi olmasi lazim yada...merkezde duz yer yoksa nasil koskoca avniaker ve yavuz selim alani para etmez..bu isi bi anlamadim..tut-ku 61 (plakam) https://twitter.com/#!/erkankoc61
Yorum
-
İlk olarak magicyattara tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüleHocam Trabzon'u Demiryolu'yla;Batum'a bağlayıp Orta Asya'ya kadar açmadan,Erzincan'a bağlayıp İran'a ve GAP'a açmadan,Samsun'a bağlayıp tüm Türkiye'ye ve Avrupa'ya açmadan,burayı eskiden sahip olduğu Jeopolitik önemine kavuşturmadan,yapılacak yatırımlar lokal yatırımlar olarak kalmaya mahkumdur.
Bu şehri eskiden olduğu gibi Dünya şehri yaparsanız,ticaret şehri ünvanını tekrar kazandırırsanız, zaten Akyazılar kendiliğinden kurulacaktır.
Global Dünya'nın oldukça dışında kalmış,geçerli olan ticari hayattan uzak kalmış Trabzon'un böyle projelerle ayağa kalkması zor.
Bölgede "Yolların kesişme noktası" olan Trabzon'a,gerekli yatırımları yapıp tarihi İpek Yolu'nun altyapısını oluşturmadan yapılacak yatırımların faydası olmayacaktır.
Trabzon'un ilerleyebileceği en uygun zemin kültür ve spor yatırımları . Gelişimini bu doğrultuda ilerletecek şehir için Akyazı bir milad olabilir . Devletten akyazıyı tamamen karşılamasını beklemiyoruz . Yıllarca yapmadığı yatırımlara , yapıpta eline yüzüne bulaştırdığı yatırımlara ( Tanjant , karadeniz otobanı vs . ) karşılık Trabzon'un ivmesini yukarıya doğru çevirmesine yarayacak 600 dönümlük bir dolgu bölgesi istiyoruz .
Akyazı'ya başlandığını varsayalım ; modern bir terminal lüks otel ve iş merkezleri , çeşitli spor ve rekreasyon alanları oluşacak . Hemen akabinde "en az 2 " değerli arazi ortaya çıkacak biri Avni Aker , Yavuz Selim arazisi ki bu bölge için Atalay üstlenici firmanın yatırımının yanında Akyazı kadar göz kamaştırıcı bir kültür merkezinden söz ediyordu . Diğeri otogar arazisi . Değirmendere kentsel dönüşümü sağlandığı anda burası şehrin en değerli bölgesi olabilir . Daha öncede söylediğim gibi , değerli bir arazi olan Haluk Ulusoy tesisleride bu kapsama alınabilir . Trabzonspor'un MAY tesislerinden çıkmasıyla Trabzon havalimanıda charter kapasitesini arttıracak . Trabzon'un bütün önemli birimleri tek bir yatay eksen üzerinde . Belediye Söğütlü - Pelitli hafif raylı projesini Akyazı ile eşzamanlı başlatırsa il çapındaki peyzaj çalışmalarıyla beraber 2011 yılında Trabzon şehirinin çehresi tamamen değişir .Yıllardır sürekli daralan hinterlandı yeniden genişleme trendine girer .
Trabzon şehrinin şu an ki hali ile yeni ulaşım ağı projeleri için gündeme gelmesi olanaksız . Ancak bu kentsel dönüşüm sağlanabilir ve 2011'i takip eden yıllarda çeşitli uluslararası spor ve kültür aktivitelerine ev sahipliği yapmayı başarabilirsek kaderi değiştirebiliriz . Hem özel teşebbüs hem devletin " mecbur kalacağı " yatırım ihtiyaçları açısından .En son Serdar A tarafından düzenlendi; 02.01.2009, 19:40.
Yorum
-
İlk olarak farabi tarafından gönderildi Gönderiyi görüntüleSöylediklerinize sonuna kadar hak veriyorum . Bu şartlar gerçekleşitirilmeden Trabzonda ayakları yere basan bir sanayi hamleside yapılamaz .Ayrıca Karadenize 30 sene sonra Avrupanın turizm merkezlerinden biri olmasına kesin gözüyle bakılıyor . Bilinçsizce planlanmış Karadeniz otoyolu yüzünden Trabzon'un bu yönde gelişmeside oldukça güç . Kilometrelerce uzunlukta dolgu alanları ve yeni istimlak planları ancak bir hayal .
Trabzon'un ilerleyebileceği en uygun zemin kültür ve spor yatırımları . Gelişimini bu doğrultuda ilerletecek şehir için Akyazı bir milad olabilir . Devletten akyazıyı tamamen karşılamasını beklemiyoruz . Yıllarca yapmadığı yatırımlara , yapıpta eline yüzüne bulaştırdığı yatırımlara ( Tanjant , karadeniz otobanı vs . ) karşılık Trabzon'un ivmesini yukarıya doğru çevirmesine yarayacak 600 dönümlük bir dolgu bölgesi istiyoruz .
Akyazı'ya başlandığını varsayalım ; modern bir terminal lüks otel ve iş merkezleri , çeşitli spor ve rekreasyon alanları oluşacak . Hemen akabinde "en az 2 " değerli arazi ortaya çıkacak biri Avni Aker , Yavuz Selim arazisi ki bu bölge için Atalay üstlenici firmanın yatırımının yanında Akyazı kadar göz kamaştırıcı bir kültür merkezinden söz ediyordu . Diğeri otogar arazisi . Değirmendere kentsel dönüşümü sağlandığı anda burası şehrin en değerli bölgesi olabilir . Daha öncede söylediğim gibi , değerli bir arazi olan Haluk Ulusoy tesisleride bu kapsama alınabilir . Trabzonspor'un MAY tesislerinden çıkmasıyla Trabzon havalimanıda charter kapasitesini arttıracak . Trabzon'un bütün önemli birimleri tek bir yatay eksen üzerinde . Belediye Söğütlü - Pelitli hafif raylı projesini Akyazı ile eşzamanlı başlatırsa il çapındaki peyzaj çalışmalarıyla beraber 2011 yılında Trabzon şehirinin çehresi tamamen değişir .Yıllardır sürekli daralan hinterlandı yeniden genişleme trendine girer .
Trabzon şehrinin şu an ki hali ile yeni ulaşım ağı projeleri için gündeme gelmesi olanaksız . Ancak bu kentsel dönüşüm sağlanabilir ve 2011'i takip eden yıllarda çeşitli uluslararası spor ve kültür aktivitelerine ev sahipliği yapmayı başarabilirsek kaderi değiştirebiliriz . Hem özel teşebbüs hem devletin " mecbur kalacağı " yatırım ihtiyaçları açısından .
Jeopolitik önemi olan bir Trabzon var elimizde.
Yükleme Boşaltma kapasitesi çok geniş olan bir Limana sahip olsak,
Akdeniz'e,GAP'a,İran'a,Gürcistan üstünden Orta Asya'ya,İstanbul'a demiryollarıyla bağlanabilsek ve Trabzon Limanını bölgenin en işlek Limanı haline getirebilsek,inanıyorum ki bu şehrin kaderi değişecektir.
Ticari hayat canlanacağından hem nüfus hem de sosyal hayat gelişecektir.
Akyazı projesi gibi projeler için firmalar kendileri geleceklerdir.Herkese Merhaba
Yorum
-
Karadeniz insanı hiç "fazlasını" istemediği için, her zaman önce devlet dediği için bu ülkede bir yerlerde 100 tane fabrika temeli atılırken, insanlara istihadam sağlanırken gurbetlere gitmek zorunda kalmıştır. O yüzden devlet artık buraları hatırlamalı. Türkiye'nin çimentosu karadeniz insanıdır pohpohlamasına ihtiyacımız yok. Yatırıma, yatırıma ve yatırıma ihtiyacımız var.Siyasetin "bizden olduğu sürece" yer aldığı, karşıda olduğu zaman "siyasete bulaştığı" büyük kulüp/taraftar camiası Trabzonspor
Yorum
En Aktif Kullanıcılar
Daraltma
En aktif kullanıcı yok.
Yorum