Bu ilk ziyaretinizse, önce bağlantıya tıklayarak SSS bölümünü kontrol etmeyi unutmayın.
Mesaj göndermeden önce kayıt olmanız gerekebilir: devam etmek için önce kayıt linkine tıklayın.
Mesajları görüntülemeye başlamak için, aşağıdaki seçimden ziyaret etmek istediğiniz forumu seçin.
Aralık 2012'de, Emirates, 2004'e kadar uzanan ilişkisini genişleterek Arsenal'la olan sponsorluk anlaşmasını yenilemiştir. Yeni 150 milyon Euro'luk anlaşma, Emirates'e, kulüple olan forma ortaklığında 2018/2019 yılının sonuna kadar beş yıllık bir uzatma hakkı vermiştir. Oyun tarihinin en büyük anlaşmalarından biri olmasının yanı sıra, bu anlaşma, dünya spor sahnesindeki en güçlü ve en tanınır ortaklıklardan birini genişletiyor ve derinleştiriyor.
Forma sponsorluğuna ek olarak Emirates, Arsenal’in Kuzey Londra'da bulunan 60.000 kişilik modern sahası olan Emirates Stadyumu'nun isim haklarını almaktan da gurur duymaktadır. Arsernal'in maçlarına ev sahipliği yapmasının yanı sıra, Emirates Stadyumu, son yıllarda altı uluslararası maça ve çok sayıda müzik konserine ev sahipliği yapmıştır. Yenilenen sponsorluk anlaşmasının bir parçası olarak, Arsenal'in evi, 2018'e kadar Emirates Stadyumu olarak bilinmeye devam edecektir.
Artık yedinci sezonunda olan Emirates Stadyumu, Emirates için çok iyi bir yatırım olmuştur; altı kıtada 140'ın üzerinde şehir arasında bağlantı kuran bir ağ sayesinde insanlar bu benzersiz projenin bir parçası olmaktan gurur duymaktadır.
İngiltere Premier Ligi'ni üç kez ve UEFA Şampiyonlar Ligini sık sık kazanan Arsenal dünyanın en çok desteklenen kulüplerinden biridir ve Emirates'in uluslararası bir kitleye ulaşmasına imkan vermektedir. Bir araştırma, Arsenal'in dünya genelinde olağanüstü bir şekilde yaklaşık 27 milyon taraftarı olduğunu göstermiştir ve Emirates uluslararası arenada ortaklık kuracağı gerçek bir dünya lideri bulduğuna emindir.
İngiltere Premier Ligi'ni üç kez kazanan UEFA Şampiyonlar Ligi'nin daimi takımı olan Arsenal, dünyada en çok desteklenen kulüplerden biridir ve Emirates'e uluslararası bir kitleye ulaşma olanağı tanımaktadır. Araştırmalar, Arsenal'in 27 milyon kişilik inanılmaz bir küresel taraftar kitlesi olduğunu göstermektedir ve Emirates, kulübün uluslararası platformda ortaklık için gerçek bir dünya lideri ile anlaştığından emindir.
Emirates'in AC Milan sponsorluğu
AC Milan dünyanın en başarılı kulüplerinden biridir ve Emirates 2007 yılından beri İtalyan kulübünün sponsoru olmaktan gurur duyar. İnanılmaz bir şekilde yedi UEFA Şampiyonlar Ligi birinciliği ve 18 ulusal kupa kazanan AC Milan futbolda zorlu bir takım olma konusunda ün yapmıştır ve Emirates bu prestijli kulübün sponsoru olmaktan gurur duyar.
Ocak 2012'de AC Milan Emirates sponsorluğundaki kış eğitim kampı için Dubai'ye gelmiş ve burada Dubai Futbol Müsabakası kapsamında Emirates'in sponsor olduğu bir başka takım olan Paris Saint-Germain ile karşılaşmıştır. David Beckham ve Ronaldinho gibi isimlerin yer aldığı AC Milan 2009 yılındaki müsabakanın kazanan tarafı olmuştur.Emirates'in AC Milan ile olan ilişkisi 2007 yılında kulübün Ana Kurumsal Sponsoru olarak üç yıllık bir anlaşmanın imzalanması ile başlamış ve bu anlaşma AC Milan’ın San Siro stadyumu ve Milanello eğitim sahasının marka haklarını ve ayrıca bilet ve ağırlama haklarını da vermiştir. 2010 yılında Emirates, AC Milan ile olan ilişkisini kulübün resmi forma sponsorluğunu veren dört yıllık bir anlaşma imzalayarak daha da genişletmiştir.
Buna ek olarak AC Milan, Arsenal’in Londra'daki Emirates Stadyumu'nda her yıl düzenlenen sezon öncesi bir turnuva olan Emirates Kupası'nda da oynamıştır.
Emirates’in S.L. Benfica sponsorluğu
Sport Lisboa e Benfica, zengin bir tarihe ve ödüllerle dolu etkileyici bir geçmişe sahip bir kulüptür ve Emirates, 2015/16 sezonunun başlangıcından itibaren kulübün Ana Sponsoru olmaktan dolayı gurur duymaktadır. Portekiz Primeira Liga'da rekor sayılabilecek bir sayı olan 34 kez şampiyon olan Lizbon kulübü, Avrupa Kulüpleri arasında güçlü bir şöhrete ve bununla paralel biçimde çok özel bir taraftar kitlesine sahiptir.
Emirates, S.L. Benfica ile güçlerini Resmi Havayolu İş Ortağı olarak ilk kez 2014/15 sezonunda birleştirdi. Bu ortaklık, havayolunun kulübun Ana Sponsorluğu için imzaladığı üç yıllık sözleşme ile uzatıldı ve bundan sonra formalarının üzerinde simgesel Fly Emirates yazısı bulunacak.
2014 yılında Benfica, Arsenal’in Londra'daki Emirates Stadyumu'nda her yıl düzenlenen sezon öncesi bir turnuva olan Emirates Kupası'na da katıldı.
Emirates'in futbola olan global desteği Paris Saint-Germain'i (PSG) de kapsamaktadır.
Emirates Paris Saint-Germain ile ilk sponsorluk sözleşmesini 2005 yılında imzaladı. Bunu takiben 2006 yılında forma sponsorluğu sözleşmesi yapıldı. Paris Saint-Germain, her zaman Fransız futbolunun uzun ve ışıltılı geçmişinin bir parçası olmuştur ve kulüp sadece Fransa'da değil tüm dünyada geniş bir taraftar kitlesine sahiptir. Bu ortaklık, iki küresel markanın bir araya gelebilmesi ve dünyanın her yerindeki taraftarların ilgisini çekebilmesi için mükemmel bir birlikteliği ortaya koyuyor. Kulübün geçen sene Temmuz ayında yapılan ilk Asya turnesinde Emirates, kulübün renklerindeki ilk markalı uçağını tanıttı ve Hong Kong ve Pekin'de taraftarları futbol tutkusu çerçevesinde bir araya getirdi.
Bu ortaklığın sonucunda Emirates, Paris Saint-Germain'in Parc des Princes adlı stadyumunda göze çarpan reklamlarıyla ve takım formasındaki Fly Emirates logosuyla tanıtım yaparken aynı zamanda stadın konuk ağırlama tesislerine de erişim olanağına sahiptir
Paris Saint-Germain, Emirates'in en iyi spor takımları ve turnuvalarının olduğu kadar dünyanın çeşitli yerlerinde düzenlenen yüksek profilli kültürel etkinliklerinden oluşan sponsorluk portföyünün bir parçasıdır.
Emirates ve Hamburger SV Sponsorluğu
Almanya'nın en başarılı ve ünlü kulüplerinden biri olan Hamburger SV Emirates'e bu önemli Avrupa pazarı için mükemmel bir ortaklık sunmaktadır. Şubat 2012'de Emirates, havayolunun Almanya'ya ve dünya genelinde spora olan bağlılığını gösterecek şekilde Haziran 2015'e kadar üç sezon boyunca Hamburger SV ile olan sponsorluğunu yenilemiştir.
Futbol kulübünün ana forma sponsoru olmanın yanında anlaşma Hamburger SV'nin stadı olan Imtech Arena'da belirgin bir marka teşhirinin yanı sıra tanıtım ve ağırlama hakları içermektedir.
Hamburger SV’nin Bayern Munich ile evinde oynadığı maç anlaşmanın yenilenmesinden birkaç gün sonra oynanmış ve Emirates stadyum genelinde önemli bir varlık göstermiştir. Havayolu, maç haftasında "Üstün Taraftar Deneyimi" adı altında bir yarışma düzenlemiş ve şanslı bir taraftara bir Hamburger SV oyuncusundan sürpriz bir ev ziyareti ve tanışma, stadyuma gidiş dönüşte Emirates özel şoförünü kullanma, sahne arkasını içeren bir stadyum turu, imzalı bir Hamburger SV forması ve maçı izlemek için iki "Business Class" uçak bileti dahil olmak üzere hayatta bir kez karşılaşılacak bir deneyim yaşatmıştır.
Gece yapılacak santra vuruşundan önce soğuk havaya rağmen stadyuma erken gelen pek çok taraftarı eğlendirmek üzere popülerliğini her zaman koruyan Emirates Uçuş Noktası Müsabakası düzenlenmiş ve Avustralya'ya gidiş dönüş uçak bileti kazanmak için yüzden fazla kişi vuruş yapmıştır.
Stadyum içinde ise takımlar tünelden çıkarken Emirates kabin ekibi hazır bulunmuş, ödüle ek olarak Hamburger SV kadrosu ile çok özel bir sahne arkası antrenman günü fırsatını sunan "Taraftarı Göster" isimli dev ekran yarışmasının kazananını açıklamıştır.
Emirates'in Real Madrid sponsorluğu
Emirates'in futbola olan bağlılığı dünyanın en başarılı kulübü olan Real Madrid'i kapsamaktadır. Emirates 30 Mayıs'ta Real Madrid ile 2017/2018 sezonunun sonuna kadar beş yıllık prestijli bir forma sponsorluğu anlaşması imzaladığını duyurdu.
‘Fly Emirates’ logosu Real Madrid'in maç ve antrenman formalarının önünde bulunacak. Yeni anlaşma, stadyumda markalı bir VIP dinlenme salonu, ilave futbolcu erişimi ve daha fazla reklam hakkı gibi bir dizi konaklama hakkını da içeriyor. Emirates, Santiago Bernabéu Stadyumu'nda öne çıkan marka olmaya da devam edecek.Duyuru, Emirates Airline & Group Genel Başkanı ve CEO'su Ekselansları Şeyh Ahmed Bin Said El Maktum ve Real Madrid Kulübü Başkanı Florentino Perez tarafından simgesel Santiago Bernabéu stadyumunda yapıldı. Yeni markalı ve Cristiano Ronaldo, Sergio Ramos, Iker Casillas ve Karim Benzema gibi futbolcular tarafından giyilecek olan beyaz formalar duyurudan hemen sonra tanıtıldı.
Ekselansları Şeyh Ahmed, "Forma sponsorluğumuzun duyurusu, Real Madrid ile ilişkimizi tamamen yeni bir seviyeye taşımıştır. Real Madrid gibi uluslararası bir takımla işbirliği yapmak marka mesajımızı dünya genelindeki spor tutkunlarına anlamlı bir ilişki içinde sunmamıza yardımcı olmaktadır. Bu anlaşma ile dünyanın en büyük taraftar kitlesine de ulaşmış oluyoruz" dedi.
Ekselansları Şeyh Ahmed konuşmasına, "Kulüp, markamızın ve işimizin İspanya'daki büyümesinin temel hızlandırıcısı olmuştur. Yeni forma sponsorluğu sayesinde markamızın Real Madrid markası ile olan entegrasyon ivmesini devam ettireceğine ve dünya çapında özgün taraftar deneyimleri sunacağına inanıyoruz" şeklinde devam etti.
Florentino Perez de "Emirates ile önümüzdeki beş sezon boyunca Real Madrid'in forma sponsoru olması ve formalarımıza marka adını yazdırması için anlaştığımız bugün yeni bir döneme girmiş bulunmaktayız. Bu stratejik ortaklık dünya çapında bir erişim gücüne sahiptir, çünkü kurumlarımız milyonlarca kişiye ulaşıyor ve büyük bir kitle tarafından takip ediliyor. Hiçbir engel tanımayan bu iki küresel markanın geleceğine güveniyoruz, ayrıca her iki kurum da yaptığı her işte öncü olma tutkusuna sahiptir" şeklinde konuştu.
"Bu karar takımımız için çok önemlidir; dünya çapında en üst seviyede rekabet etmeye ve her zaman olduğu gibi Real Madrid olarak zorluklara karşı kararlılıkla mücadele etmeye devam etmemizi sağlayacaktır. Hiç kuşkusuz Emirates bizim için mükemmel bir ortak ve geniş bir varış noktası ağına sahip olmasıyla bizi her kıtadan taraftarlarımızla buluşturacak olan küresel bir havayolu şirketidir."
Real Madrid 32 La Liga, 18 İspanyol "Copa del Rey" (Kraliyet) Kupası, sekiz İspanyol Süper Kupa, dokuz UEFA Şampiyonlar Ligi, iki UEFA Kupası, bir UEFA Süper Kupa ve üç Kıtalararası Kupa şampiyonluğu yaşamıştır.
Real Madrid 2011 yılından bu yana Emirates'in etkileyici sponsorluk portföyünün parçasıdır. Kısa süre önce Forbes dergisi tarafından "Dünyanın En Değerli Futbol Takımı" seçilen Kulüp, sporda büyük bir güce sahiptir. 500 milyonluk küresel bir taraftar kitlesine, 40 milyondan fazla Facebook ve sekiz milyon Twitter takipçisiyle büyük bir sosyal medya takibine sahip olan Kulüp, dünyanın her köşesindeki taraftar ve izleyicilerine ulaşmaktadır.
Kasım 2011'de Emirates Olympiacos ile olan sponsorluğunu yenilediğini ve havayolunun Yunan futbol tarihindeki en başarılı kulüple olan ilişkisinin 2013 yılına kadar devam edeceğini açıklamıştır.
Etkileyici bir şekilde 39 lig birinciliği, 25 Yunanistan Kupası ve dört Yunanistan Süper Kupası kazanan Olympiacos yalnızca Yunanistan'da yaklaşık 2,5 milyon taraftara sahiptir ve Emirates'in çok büyük bir kitleye erişimini sağlamaktadır.
Emirates'in Olympiacos sponsorluğu kapsamında ‘Fly Emirates’ yazısı, Olympiacos'un Karaiskaki Stadyumu'nda bulunacak ve ayrıca tüm ev sahibi oyunlarda Emirates tanıtım ve ağırlama haklarına sahip olacaktır.
Emirates'in Olympiacos sponsorluğu havayolunun Yunanistan pazarına yaptığı önemli yatırımlara diğer bir örnek teşkil etmektedir. Emirates BAE ve Yunanistan arasındaki ticaret ve turizm bağlantılarını güçlendirecek şekilde son beş yıl içinde 900.000 yolcu taşımıştır.
bu konularda hemen gaza gelmeyelim, ekonomik ve sportif anlamda dolayisiyla imaj acisindan baktigimizda dip yapmis bir kulüpten bahsediyoruz. (Haci sagolsun) bu anlamda Emirates beklerken, Kebir süt le de karsilasabiliriz.
bu konularda hemen gaza gelmeyelim, ekonomik ve sportif anlamda dolayisiyla imaj acisindan baktigimizda dip yapmis bir kulüpten bahsediyoruz. (Haci sagolsun) bu anlamda Emirates beklerken, Kebir süt le de karsilasabiliriz.
bu konularda hemen gaza gelmeyelim, ekonomik ve sportif anlamda dolayisiyla imaj acisindan baktigimizda dip yapmis bir kulüpten bahsediyoruz. (Haci sagolsun) bu anlamda Emirates beklerken, Kebir süt le de karsilasabiliriz.
1. Evet, siz Fransızlardan bahsetmediniz. Fransızlardan ben bahsettim.
Zaten ''Fransız'' örneğini, yaptığınız ayrımcılığı vurgulamak için verdim. Alman veya Hollandalı da diyebilirdim.
Anlayacağınız Arap turistleri diğerlerinden ayrıştırdığınız bu örneği verdim.
2. Belli prosedürler çerçevesinde, paranız da varsa; siz de herhangi bir ülkeden konut veya arazi satın alabilirsiniz.
Vize konusunda yazdıklarınız, dünya gerçekleri ile uyuşmuyor. Bazı şeyleri abartmanın lüzumu yok.
3. Trabzon'a 3 Milyon turist geliyorsa, herkes bundan doğrudan veya dolaylı olarak ekonomik olarak fayda sağlıyor.
Veya orta ve uzun vadede fayda sağlayacaktır. Belki de turizm ile şehrin göç sorunu ortadan kalkacak...
O nedenle artık şehre vize ile gireriz korkusu yerine, şehrimiz ekonomik olarak kalkıyor sevincini yaşayabilirsiniz.
4. Bugün siz Araplara tırnak içerisinde ikinci sınıfmış gibi baktığınızda, dolaylı olarak Avrupa devletlerinin Türk vatandaşlarına yaptıkları ikinci sınıf muameleyi onaylamış oluyorsunuz.
Çünkü onlar da sizin bir önceki mesajınızdaki gerekçelerden hareketle Türk Vatandaşlarına itici bir gözle bakıyorlar.
Fark edilmesini istediğim nokta buydu. İyi akşamlar.
Paranız varsa istediğiniz ülkeden satın alabilirsiniz demişsiniz, alamazsınız. Biliyorsunuz AKP mütekabiliyet yani Türk vatandaşlarının bir ülkeden alabildiği taşınmaz kadar o ülke vatandaşlarına taşınmaz satılmasına izin veren yasayı kaldırdı, bir Iraklı,Iranlı,Israilli veya ortadoğulu diyelim istediği yerden taşınmaz alabiliyor artık, siz gidin bakalım Suudiler veya Israilliler size taşınmaz satıyor mu?
Arapların turist olması değil, bu şehirde bir "şehir" kurmasına sadece "para" ekonomiye katkı gözüyle bakarsanız en büyük hataya düşmüş olursunuz. Adamların alım gücü sizinkinden eşinizin dostunuzun kardeşinizin hepsinden çok yüksek, bunun uzun vadede yaratacağı felaketi ancak görmezden gelirsiniz ama getirisinden kaçamazsınız. Parayı veren düdüğü çalar bilirsiniz, siz dinlersiniz.
Diğer husus ise kültürün yavaş yavaş araplaşması olur ki, bunu yazmak bile boşa enerji, güya en milliyetçi şehiriz! pardon ya şehirdik.
En son calypso tarafından düzenlendi; 31.03.2016, 10:42.
▂▃▅▇█▓▒░NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE! Gazi M.Kemal ATATÜRK░▒▓█▇▅▃▂
1. Evet, siz Fransızlardan bahsetmediniz. Fransızlardan ben bahsettim.
Zaten ''Fransız'' örneğini, yaptığınız ayrımcılığı vurgulamak için verdim. Alman veya Hollandalı da diyebilirdim.
Anlayacağınız Arap turistleri diğerlerinden ayrıştırdığınız bu örneği verdim.
2. Belli prosedürler çerçevesinde, paranız da varsa; siz de herhangi bir ülkeden konut veya arazi satın alabilirsiniz.
Vize konusunda yazdıklarınız, dünya gerçekleri ile uyuşmuyor. Bazı şeyleri abartmanın lüzumu yok.
3. Trabzon'a 3 Milyon turist geliyorsa, herkes bundan doğrudan veya dolaylı olarak ekonomik olarak fayda sağlıyor.
Veya orta ve uzun vadede fayda sağlayacaktır. Belki de turizm ile şehrin göç sorunu ortadan kalkacak...
O nedenle artık şehre vize ile gireriz korkusu yerine, şehrimiz ekonomik olarak kalkıyor sevincini yaşayabilirsiniz.
4. Bugün siz Araplara tırnak içerisinde ikinci sınıfmış gibi baktığınızda, dolaylı olarak Avrupa devletlerinin Türk vatandaşlarına yaptıkları ikinci sınıf muameleyi onaylamış oluyorsunuz.
Çünkü onlar da sizin bir önceki mesajınızdaki gerekçelerden hareketle Türk Vatandaşlarına itici bir gözle bakıyorlar.
Fark edilmesini istediğim nokta buydu. İyi akşamlar.
2.bölüme itafen
Alamazsın
ENDÜSTRİYEL FUTBOLA KARŞI YAŞASIN TRİBÜN
KÜLTÜRÜ!
KAHROLSUN ENDÜSTRİYEL FUTBOL YAŞASIN SEHİR TAKIMLARI
kafama takılan 5 yıl olması.10+5 gibi bir sözleşme olsa tadından yenmez.stadın ismini değişmek enteresan olur bence.aynı parayı alamayız
Bence 5 yil anlasma cok iyi cünkü o 5 yil icinde hem sportif anlamda hem sosyal medya anlamda toparlanirsak ayni firma ile yine anlasabiliriz.
En kötü ihtimal yine ayni fiyata anlasiriz, belkide baska firmadan daha yüksek bir teklif alabiliriz.
Yorum