Hesaplipazar
Toplam 4 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 4 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: 4077 Sayýlý Tüketici Haklarý..

  1. #1
    Trabzonspor Kongre Üyesi

    Serdær - ait Kullanýcý Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20.10.2006
    Nereden
    Ýstanbul
    Yaþ
    34
    Mesajlar
    11,463

    Standart 4077 Sayýlý Tüketici Haklarý..

    4077 Sayýlý Kanunda Geçen Tüketici Haklarý konusunda çoðu kiþi yanlýþ biliyor veya öðeniyor..

    Maðaza gibi Hiperstore'lardan yapýlan alýþveriþlerde iade/deðiþim prosedürlerini hatýrlatmak istedim..

    Ürün fatura tarihi itibarýyla ilk 30 gün içersinde arýzalýysa(ayýplý)yetkili servis onayýyla birlikte ürünü iade/deðiþim yapabilirsiniz..4077 Sayýlý Kanun Madde 4.

    Bunun dýþýnda maðazadan yapmýþ olduðunuz alýþveriþlerde ürünün beðenmediniz taktirde iade/deðiþim yapamazsýnýz.

    Fakat özel firmalar müþteri memnuniyeti adýna kanunda geçmese bile 15 gün içersinde açýlmamýþ ürünleri deðiþtirmekte veya açýlsa bile %15 kesinteler yaparak ürünleri deðiþtiriyorlar.

    Bunun dýþýnda Ýnternet veya Telefon Sipariþlerinde..

    Ürün elinize ulaþtýktan sonra ilk 1 hafta içersinde Noter onaylý yazýyla birlikte(çoðu firma istemiyor)koþulsuz olarak iade/deðiþim yapabilirsiniz.

    Kapýdan Satýþlarda ise ürünü aldýktan 15 gün içersinde koþulsuz olarak iade/deðiþim yapabilirsiniz.

    Bu konuda sormak istediðiniz sorular varsa yardýmcý olmak isterim

    Not : Avukat deðilim ama iþim gereði bu konuyu çok iyi biliyorum
    Büyük Takým Büyük Futbolcularla Olur !..
    Real Madrid
    Manchester United
    twitter.com/TSerdarSx

  2. #2
    Forum Yöneticisi Cem Balcý - ait Kullanýcý Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16.09.2007
    Nereden
    Ankara
    Yaþ
    31
    Mesajlar
    10,367

    Standart

    duyarlýlýðýn için teþekkürler.ilk kafama takýlan þeyde sorucam.
    • Forum Kurallarýna aykýrý her türlü durumu lütfen butonunu kullanarak yönetim ekibine raporlayýnýz.

    Bordomavi .net

    Türkiye'nin en büyük taraftar sitesi.

  3. #3
    bordoylamavi - ait Kullanýcý Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25.08.2006
    Nereden
    Ankara
    Yaþ
    51
    Mesajlar
    4,458

    Standart

    tansaþ migros gibi büyük maðazalarda koþulsuz iade ve deðiþim kabul ediyorlar. her ürün için hemde

  4. #4

    Üyelik tarihi
    15.03.2008
    Yaþ
    32
    Mesajlar
    0

    Standart

    Merhaba konuyu açan arkadaþa bir sorum olucaktý öncelikle herkese sevgiler saygýlar
    Benim diz üstü pc'imde 2 kez ayný toplam da 3 kez parça deðiþimi yapýldý vede toplamda ürün 6 kez servise gitti 7. kere servise gitmesini gerektircek sýkýntý çýktý acaba buna ne gibi bir iþlem uygulanabilir olumlu yada olumsuz cevaplarýnýzý bekliyorum. Teþekkürler kolay gelsin...

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanýcýlar

Þu anda 1 kullanýcý bu konuyu görüntülüyor. (0 kayýtlý ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajýnýzý Deðiþtirme Yetkiniz Yok
  •