Hesaplipazar
Sayfa 1 Toplam 12 Sayfadan 1 2 3 11 ... SonuncuSonuncu
Toplam 285 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: En Dumur Olduğunuz An...

  1. #1
    ilhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21.01.2007
    Nereden
    İzmir
    Mesajlar
    19,992

    Standart En Dumur Olduğunuz An...

    Kendinizi en dumur hissettiğiniz anı anlatırmısınız arkadaşlar ?

    Bakalım kim nasıl dumur hallere düşmüş.

    Konuyu açan olarak ilk ben anlatayım..

    Lise 3. sınıftaydım. Okulda voleybol maçı yapıyoruz. Topun üzerinden atladığımda pantolonumun yırtıldıgı o anı hiç unutamam. Ceketi belime bağlayıp eve gelmiştim. O olayın üzerine 1 hafta okula gidememiştim.

    Hadi bakalım görelim dumurluklarınızı
    Türkçe, Turkche olmasın! Dilimizi koruyalım! Türkçeye 29 harf yeter!

    “Ben basit bir '
    iyi futbol dilencisiyim'. Elimde şapkam, dünyanın dört bir yanını geziyor ve stadyumlarda yalvarıyorum:
    “Tanrı rızası için, güzel bir maç lütfen
    Eduardo Galeano


    "İhaneti severim, ama hainlerden nefret ederim." Cesar

  2. #2
    zafer6161 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20.10.2004
    Nereden
    Trabzon
    Yaş
    39
    Mesajlar
    15,430

    Standart

    ASKERDE İŞTİMA SIRASINDA KOMUTAN 2 KİŞİYE 200 KİŞİNİN ÖNÜNDE ŞAMAR ATTI,BENDE YANIMDAKİ ARKADAŞLA BAŞLADIM GÜLMEYE KOMUTAN BİZİ GÖRDÜ HEMEN ÇAĞIRDI YANINA,BİZE DEDİKİ ŞİMDİ OTURUN BACAK BACAK ÜSTÜNE ATIN VE GÜLÜN TABİ BİZDE İSTEMESSEKDE YAPTIK ,BU ARADA BİZ BUNU YAPARKEN 200 KİŞİYE BİZİM YÜZÜMÜZDEN ÇÖMEL KALK YAPTIRDI,BİZE CEZA VERECEĞİNE 200 KİŞİYE BİZİM YÜZÜMÜZDEN EZİYET ETTİ
    BİZDE OTAMATİKMAN DUMUR OLDUK
    Ne Olmuş Şampiyon Olamadıysak,,,
    Hayallerimizi Satmadık'ya,,,

  3. #3
    Erkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    15.10.2006
    Nereden
    Hollanda
    Yaş
    29
    Mesajlar
    3,363

    Standart

    cok komik bir baslik olacakk gibi gorunuyor, (bende dusunuyorum))

    ----

    Osman yagmurderelinin bi programi vardi Kanal D de, bende programi bilmiyordum.... kanal D de film izliyorken altan onun reklami gecti (canli diye ) ve kucuk ekran da eski film lerden parcalar gosterdi ve ben cok salakca eeh nasil canli olabiliyor bu dedim... baya bi dalga gectiler benle.. , benim gibi bi adam nasil boyle bi hata yapabildi yaa ..
    Konu Erkan tarafından (17.06.2007 Saat 16:49 ) değiştirilmiştir.
    Saldırın Seferoğulları
    Bordo Mavi . Net

  4. #4

    Üyelik tarihi
    07.06.2004
    Nereden
    Belçika
    Yaş
    35
    Mesajlar
    3,990

    Standart

    bi flaman kadin arabasiyla turk kadinin arabasine carpiyor turk kadin arabasindan cikti carptigi yere bakiyor bende o turk kadini flaman zannederek ''lan salak kari arabanda bise yok'' dedim turk kadinda ne diyon olm sen dedigi an dumur oldum iyimi ...
    İnsan ol evlat!

  5. #5
    Adem Erdoğan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09.03.2005
    Nereden
    Orta Doğu
    Yaş
    36
    Mesajlar
    17,107

    Standart

    Evde arkadaşla yemek yiyoruz açtık tv yi kanal d de bi dizi var.Arkadaş ıhlamurlar altında olduğunu söyledi dizinin.Dedim bu dizi çok güzelmiş neyse izledik biraz az sonra reklam girdi.10 dk reklamları izledik.dizi reklamdan sonra başlar başlamaz bitti.Sonra bi altyazı geçti."Arka Sokaklar Özel az sonra"
    Recep Onur KIVRAK

  6. #6
    Adem Erdoğan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09.03.2005
    Nereden
    Orta Doğu
    Yaş
    36
    Mesajlar
    17,107

    Standart

    Alıntı AkcaabatliTS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bi flaman kadin arabasiyla turk kadinin arabasine carpiyor turk kadin arabasindan cikti carptigi yere bakiyor bende o turk kadini flaman zannederek ''lan salak kari arabanda bise yok'' dedim turk kadinda ne diyon olm sen dedigi an dumur oldum iyimi ...
    süpermiş
    Recep Onur KIVRAK

  7. #7
    ilhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21.01.2007
    Nereden
    İzmir
    Mesajlar
    19,992

    Standart

    Alıntı fromTheRApBZONe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evde arkadaşla yemek yiyoruz açtık tv yi kanal d de bi dizi var.Arkadaş ıhlamurlar altında olduğunu söyledi dizinin.Dedim bu dizi çok güzelmiş neyse izledik biraz az sonra reklam girdi.10 dk reklamları izledik.dizi reklamdan sonra başlar başlamaz bitti.Sonra bi altyazı geçti."Arka Sokaklar Özel az sonra"
    =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) ))))))))

    Koptum gülmekten. Offf hay çok yaşa sen.
    Türkçe, Turkche olmasın! Dilimizi koruyalım! Türkçeye 29 harf yeter!

    “Ben basit bir '
    iyi futbol dilencisiyim'. Elimde şapkam, dünyanın dört bir yanını geziyor ve stadyumlarda yalvarıyorum:
    “Tanrı rızası için, güzel bir maç lütfen
    Eduardo Galeano


    "İhaneti severim, ama hainlerden nefret ederim." Cesar

  8. #8

    Üyelik tarihi
    08.06.2004
    Nereden
    Samsun
    Mesajlar
    2,690

    Standart

    bizim fıkralar nası çıkıyor sanıyorsunuz
    Vasiyet ; Bordo Mavi mezar taşı
    ''NUFUS CÜZDANINDA TRABZON YAZIPTA İSTANBUL TAKIMLARINA GÖNÜL VERENLERLE GÖNÜL BAĞIMIZ OLMADIĞI GİBİ AYNI ORTAMDA OLMAKTA RAHATSIZLIK VERİR ''

  9. #9

    Üyelik tarihi
    08.06.2004
    Nereden
    Samsun
    Mesajlar
    2,690

    Standart

    üniversite yıllarımız...sene 99-2000 falan..bi gün akşam arkadaşlarda toplanıcaz..ben biraz geç gittim,apartmanı biliyordum ama daireyi bilmiyordum..neyse efendim apartmanın önüne geldim baktım demirkapı kapalı...zillere baktım isim yok sadece rakam var..ben de evdekileri cepten aradım ve dedim ki ; ''olum ben kapıdayım da alt kapı kapalı,hangi zildi sizinkisi ? ''...neyse zili söylediler ben zile bastım açtılar ve eve çıktım..ula içeri bi girdim millet yıkılıyo...noluya len dedim ; mal mal bakıyorlar ..bi iki saniye sonra ayıldım çaktım olayı...ben adama kapıyı aç demiyorumda hangi zil diye soruyorum,sonra bi de zile basıyorum peeehhhhh...dumur olduk yani
    Vasiyet ; Bordo Mavi mezar taşı
    ''NUFUS CÜZDANINDA TRABZON YAZIPTA İSTANBUL TAKIMLARINA GÖNÜL VERENLERLE GÖNÜL BAĞIMIZ OLMADIĞI GİBİ AYNI ORTAMDA OLMAKTA RAHATSIZLIK VERİR ''

  10. #10
    Trabzonspor Kongre Üyesi
    antagonist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27.03.2005
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    34
    Mesajlar
    2,640

    Standart

    Alıntı denizgrsy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    üniversite yıllarımız...sene 99-2000 falan..bi gün akşam arkadaşlarda toplanıcaz..ben biraz geç gittim,apartmanı biliyordum ama daireyi bilmiyordum..neyse efendim apartmanın önüne geldim baktım demirkapı kapalı...zillere baktım isim yok sadece rakam var..ben de evdekileri cepten aradım ve dedim ki ; ''olum ben kapıdayım da alt kapı kapalı,hangi zildi sizinkisi ? ''...neyse zili söylediler ben zile bastım açtılar ve eve çıktım..ula içeri bi girdim millet yıkılıyo...noluya len dedim ; mal mal bakıyorlar ..bi iki saniye sonra ayıldım çaktım olayı...ben adama kapıyı aç demiyorumda hangi zil diye soruyorum,sonra bi de zile basıyorum peeehhhhh...dumur olduk yani
    Çok iyi ya.

  11. #11
    Adem Erdoğan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09.03.2005
    Nereden
    Orta Doğu
    Yaş
    36
    Mesajlar
    17,107

    Standart

    D

    buda çok güzeldi..
    Recep Onur KIVRAK

  12. #12
    Adem Erdoğan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09.03.2005
    Nereden
    Orta Doğu
    Yaş
    36
    Mesajlar
    17,107

    Standart

    aslında bu başlığa üyeler dışında giriş olmaması lazım
    Recep Onur KIVRAK

  13. #13
    Özkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10.03.2007
    Nereden
    Ankara
    Yaş
    34
    Mesajlar
    2,454

    Standart

    Sene 2003

    Özkan (Ben): C. seninle biraz konuşabilir miyiz?
    C: Tabiî
    Ö: Şöyle gelsene.
    C: Tamam
    Ö: C. ıımm şeyyyyyyy
    C: ÇABUK SÖYLE. SENİNLE Mİ UĞRAŞACAĞIM?
    Ö: C. seni seviyorum.
    C: N'apayım?
    Stand-upçı başkan istemiyoruz!

  14. #14
    Adem Erdoğan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09.03.2005
    Nereden
    Orta Doğu
    Yaş
    36
    Mesajlar
    17,107

    Standart

    Bizim sınıfta bi eleman var trabzonlu.Birisine zipli bi dosya göndermiş.Şifrelemiş bide.şifreyide aynı dosyanın içine koymuş
    Recep Onur KIVRAK

  15. #15
    Adem Erdoğan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09.03.2005
    Nereden
    Orta Doğu
    Yaş
    36
    Mesajlar
    17,107

    Standart

    Alıntı Kokturk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sene 2003

    Özkan (Ben): C. seninle biraz konuşabilir miyiz?
    C: Tabiî
    Ö: Şöyle gelsene.
    C: Tamam
    Ö: C. ıımm şeyyyyyyy
    C: ÇABUK SÖYLE. SENİNLE Mİ UĞRAŞACAĞIM?
    Ö: C. seni seviyorum.
    C: N'apayım?
    kardeş olay burda kopmuş.bence o cümleden sonra laz-mode a geçmen gerekirdi
    Recep Onur KIVRAK

  16. #16
    Özkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10.03.2007
    Nereden
    Ankara
    Yaş
    34
    Mesajlar
    2,454

    Standart

    Gerekirdi ya, o kadar Laz değiliz ne yazık ki.
    Stand-upçı başkan istemiyoruz!

  17. #17

    Üyelik tarihi
    29.08.2006
    Nereden
    Aydın
    Yaş
    35
    Mesajlar
    4

    Standart

    Alıntı denizgrsy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    üniversite yıllarımız...sene 99-2000 falan..bi gün akşam arkadaşlarda toplanıcaz..ben biraz geç gittim,apartmanı biliyordum ama daireyi bilmiyordum..neyse efendim apartmanın önüne geldim baktım demirkapı kapalı...zillere baktım isim yok sadece rakam var..ben de evdekileri cepten aradım ve dedim ki ; ''olum ben kapıdayım da alt kapı kapalı,hangi zildi sizinkisi ? ''...neyse zili söylediler ben zile bastım açtılar ve eve çıktım..ula içeri bi girdim millet yıkılıyo...noluya len dedim ; mal mal bakıyorlar ..bi iki saniye sonra ayıldım çaktım olayı...ben adama kapıyı aç demiyorumda hangi zil diye soruyorum,sonra bi de zile basıyorum peeehhhhh...dumur olduk yani
    süperdi yaaaaaa

  18. #18
    ilhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21.01.2007
    Nereden
    İzmir
    Mesajlar
    19,992

    Standart

    Alıntı denizgrsy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    üniversite yıllarımız...sene 99-2000 falan..bi gün akşam arkadaşlarda toplanıcaz..ben biraz geç gittim,apartmanı biliyordum ama daireyi bilmiyordum..neyse efendim apartmanın önüne geldim baktım demirkapı kapalı...zillere baktım isim yok sadece rakam var..ben de evdekileri cepten aradım ve dedim ki ; ''olum ben kapıdayım da alt kapı kapalı,hangi zildi sizinkisi ? ''...neyse zili söylediler ben zile bastım açtılar ve eve çıktım..ula içeri bi girdim millet yıkılıyo...noluya len dedim ; mal mal bakıyorlar ..bi iki saniye sonra ayıldım çaktım olayı...ben adama kapıyı aç demiyorumda hangi zil diye soruyorum,sonra bi de zile basıyorum peeehhhhh...dumur olduk yani
    Süperdi ya.

    Şu ana kadarki iletiler içinde En dumur sensin abi =))))
    Türkçe, Turkche olmasın! Dilimizi koruyalım! Türkçeye 29 harf yeter!

    “Ben basit bir '
    iyi futbol dilencisiyim'. Elimde şapkam, dünyanın dört bir yanını geziyor ve stadyumlarda yalvarıyorum:
    “Tanrı rızası için, güzel bir maç lütfen
    Eduardo Galeano


    "İhaneti severim, ama hainlerden nefret ederim." Cesar

  19. #19
    Forumdan Uzaklaştırılmıştır Sevgi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06.10.2004
    Yaş
    40
    Mesajlar
    4,327

    Standart

    Alıntı denizgrsy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    üniversite yıllarımız...sene 99-2000 falan..bi gün akşam arkadaşlarda toplanıcaz..ben biraz geç gittim,apartmanı biliyordum ama daireyi bilmiyordum..neyse efendim apartmanın önüne geldim baktım demirkapı kapalı...zillere baktım isim yok sadece rakam var..ben de evdekileri cepten aradım ve dedim ki ; ''olum ben kapıdayım da alt kapı kapalı,hangi zildi sizinkisi ? ''...neyse zili söylediler ben zile bastım açtılar ve eve çıktım..ula içeri bi girdim millet yıkılıyo...noluya len dedim ; mal mal bakıyorlar ..bi iki saniye sonra ayıldım çaktım olayı...ben adama kapıyı aç demiyorumda hangi zil diye soruyorum,sonra bi de zile basıyorum peeehhhhh...dumur olduk yani
    bende niye kapıyı açın dememişte hangi zil diye sormuş kesin yanlış eve girecek diye düşünüyordum ki ev kopmuş zaten ay şuraya bir kahkaha smili ççç,ççç

  20. #20
    Trabzonspor Kongre Üyesi
    Taner Gündoğdu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05.11.2004
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2,773

    Standart

    samsunda bir arkadaşım geldi istanbula illa gezdir beni gezdir beni... tabi istanbulda gezilcek yer sadece sultanahmet'miş gibi götürdüm oraya. turistleri görünce illa tutturdu muhabbet edelim. bende biraz çekiniyorum ya boşver falan diyorum. neyse karşıdan iki kız geliyordu konuşmak için fırsat bekliyordum ki kız elinden bir kağıt düşürdü yere tam yanımızdan geçerken. bende eğildim kağıdı alıp kıza vericem ve ilk oknuşma gerçekleşcek diye... ama kız hevesimi kursağımda bıraktı ve "yok yok önemli değil" dedi ve ingilizce pratik hayatım o gün son buldu
    Ben Kuzeyin Oğlu, sen Bizans Torunu! Ben Asaletin Rengi, Sen Entrikanın Başkenti! Ben TRABZONUM, BİZ TRABZONSPORUZ!!!

  21. #21
    Trabzonspor Kongre Üyesi

    BMN Yönetim Kurulu
    A.Hilal Çakıroğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.08.2004
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    6,543

    Standart

    Lise son sınıftayız. 1.dönemin son sınavları, hemen her sınavda olduğu gibi kopyalarımı hazırlamış, itinayla montumun iç kısmına yapıştırmışım. Sınav öncesi son bir konuyu da masamın hemen ön kısmında duran kolonun yalnızca oturduğum açıdan görünecek kısmına yazıyorum. Yazarken de kendimce kısaltmalar yapıyorum. ön sırada oturan arkadaşım kolonun yazılı olan kısmını görmek için arkaya doğru iyice eğiliyor, uyarıyorum "Aman mustafa sınavda da böyle okumaya kalkma yakalanırız. Eğer soru çıkarsa ben sana söylerim"diyorum. "Zaten birşey anlamadım" diyor.
    (4 yıldır aynı sınıfta olmanın da avantajıyla birbirimizi çok iyi tanır genellikle sınav öncesi konuları bölüşürdük. Sınavda herkes -eğer çıkmışsa- kendi konusuyla ilgili soruları yanıtlar sonrasında da ustalıkla cevap alışverişi yapardık.)

    sınav başlıyor ve en banko kopya olarak gördüğüm kolondan 2 soru çıkıyor. Hızla cevaplarını kağıdıma geçiriyorum. Bu arada sınıfta alışverişler nedeniyle bir kıpırdanma var, hoca da farkediyor ve 2. dönem dersimize giremeyeceğini belirtip. Şakayla karışık "biliyorum kopya çekiyorsunuz ama yakalayamıyorum. bari sınavdan sonra söyleyin de merakta kalmayayım" diyor. "meslek sırrı hocam" deyip gülüşüyoruz. kolondan aldığım cevaplardan sonra Mustafa'dan yardım isteği geliyor ve diğer sorularıma geçmeden önce ona cevapları fısıldarken hocanın sınıfın diğer köşesinden bize baktığını farkediyorum. "hoca bakıyor, bekle" diyorum ve ara sıra hocayı kontrol ediyorum, hala bizim olduğumuz kısma bakıyor. Birden hocanın gözlerinin parladığını görüyorum yakaladım diye koşuyor. Mustafa'ya bakıyorum... Sınav öncesinde yaptığı gibi arkaya doğru sonuna kadar eğilmiş yazıyı okumaya çalışıyor Dumur oluyorum. Ve hoca başında belirip "neden böyle yapıyorsun? not istedin de vermedim mi? niye kopya yazıyorsun?" gibi nasihatlere başlıyor. Ben hocalarımız da dahil herkes tarafından İmam lakabıyla bilinen Mustafanın "hocam valla ben yazmadım" lafıyla bir kez daha Dumur oluyorum. Tekrarlandıkça sertleşen "öyleyse kim yazdı?" sorusu üzerine kendimi deşifre etmek zorunda kalıyorum. Hocam kağıdımı almıyor yalnızca kolonla karşılaştırıp o sorularımı işaretliyor ama yakalanmanın verdiği utançla diğer kopyalarım da kullanılmaz oluyor. Aklımda kalan bilgilerle bir iki soru cevaplıyorum ama sınava konsantre olmak ne mümkün. Sınav bitiyor, aldığım not nedeniyle ortalamam 1 oluyor. Sonra karne alıyoruz, karneye bakar bakmaz tekrar dumur oluyorum çünkü hocam zayıf vermemiş.
    Tamam kopya çektim yakaladınız (ben yakalanmadım ama neyse...) üstelik asıl kopyalar dururken "yakaladım yakaladım" diye sevindiniz güzel de niye notumu yükseltiyorsunuz hocam? E onu da yükselttiniz çağırıp "benim dersim zayıf gelmiş mi?" demenin ne gereği var? peş peşe bu kadar dumur olmayı atlatmak hiç de kolay olmadı hocam. "1" yerine "0" verseydi diye az söylenmedim kendi kendime.

    Peki bu olay bana ders oldu mu? ıııhh
    Fanatik Pacci

  22. #22
    Trabzonspor Kongre Üyesi
    antagonist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27.03.2005
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    34
    Mesajlar
    2,640

    Standart

    Orta 1'den başlayarak ben de bu kopya işine girdim.

    Lisede bu konunun uzmanı olmuştuk artık.Öğrenim hayatım boyunca bir kere kopyadan yakalandım;o da Milli Güvenlik sınavı.

    Milli Güvenlik hocamız emekli bir albaydı.Adam sınavda sorduğu soruların cevaplarının aynen kitaptaki gibi istiyordu.Eee haliyle biz de o koca kitabı biraz ufak boyutlara indirmek zorunda kalıyorduk.Neyse efendim;MG kitabının yaklaşık 100 sayfasını fotokopiyle küçülttük.Benim planım çantadan kopyaları çıkarıp işimi halletikten sonra kopyayı çantaya geri koymaktı.Sınav başlarken hoca çantaları toplayınca "Eyvah!" dedim."Ulan kağıdı nereye koyacağız?" diye düşünürken "Kopyaları altına koyarım,oradan alır okurum,okuduğumun da üstüne otururum ."dedim. Neyse sınav başladı,biz de kopyaya başladık.Sıranın altından kopyaları alıyorum,bakıyorum,sonra hafifçe doğrulup kağıdın üstüne oturuyorum.Aradan biraz zaman geçti,tabi benim alttaki kağıtlar kabarmaya başladı.Hoca bizim arka sıralarda gezinirken "Sen!!!Ayağa kalk bakıyım." dedi.Ben de kalktım;hoca kopyaları aldı."Ver kağıdını!"dedi,ben de kağıdı hocaya uzattım.Bu arada bir sayfa kopyayı da sınav kağıının altına koymuştum.Kağıdı kaldırıp kopyaya bakıyordum,oradan sınav kağıdına geçiriyordum.Bir darbe de oradan yedik.Neyse uzatmayayım;hoca kağıdıma soru işareti koydu.Tabi bu arada bizim arkadaşlar;"Tüüü!!!Hiç utanmıyor musun?" gibilerinden laflar etti Daha sonra sağdan soldan topladıklarımla sınavı bitirdim."Yahu dedim,şu soru işaretini karalasam,adam anlar mı?Anlamaz herhalde" diyip soru işaretini karaladım ve sınavdan 70 aldım.

    İşin ilginç tarafı 15 senelik öğrenim hayatında kopyadan yakalandığın tek ders Milli Güvenlik olsun;sonra da sen asker ol.
    Konu antagonist tarafından (29.03.2008 Saat 07:23 ) değiştirilmiştir.

  23. #23
    Ömer SEVİNÇ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28.11.2004
    Nereden
    Almanya
    Yaş
    32
    Mesajlar
    9,295

    Standart

    Üniversite hayatından bir anı anlatayım ben de bari

    Bir Biyokimya sınavındayız. Malum her sınav başında olduğu gibi sınavdan önce telefonlarınızı kapatın vb. uyarılar yapıldı. Tabi sallayan kim? Ben telefonun sesini kısıp masanün üstüne uzağa koydum. Neyse sınava başladık falan artık son 20 dk'ya falan girerken telefonu alıp saate bakıp bıraktım. Toplam 2 sn falan sürdü herhalde. Aman Allahım! Bayan hocamız beni gördü ve amfinin ta öbür köşesinden üstüme koşmaya başladı. Bütün sınıf şaşkın tabi. O an ilk dumurumu oldum. Hoca geldi yanıma ne yapıyorsun dedi. Hiç hocam saate baktım dedim ben. Ver bakayım o telefonu deyip aldı kendi masasına götürdü. Güya telefonuma el koymuş(Dumur 2). Sonra tepeme dikildi öylece durdu. Amfide ders görenler bilir. Sıraların üstünde bilimum daha öncekilerin yazdığı, eski kopyalar vardır. Hoca birdenbire ne olduysa eğildi neden o kopyalara bakıyorsun dedi bana. Artık illallah etmiş olan ben nasıl olduysa kalktım, hocam buyrun okuyun sırayı, eğer kopya varsa alın kağıdı, eğer yoksa da bana puanımı verin dedim. Sonra kalkıp çıktım sınavdan. Sonuçta düşük geldi, bayağı taktı hoca bana ama vallahi sınıfın o hayran bakışları içinde çıkmaya değerdi

    p.s: Sınavdan sonra telefonumu arkadaşlarla geri yollamış
    Sâhipsiz olan memleketin batması haktır;
    Sen sâhip olursan bu vatan batmayacaktır!
    - Eomer -

  24. #24
    Trabzonspor Kongre Üyesi
    Mehdi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28.07.2006
    Nereden
    Trabzon
    Mesajlar
    13,050

    Standart

    Henüz 15-16 yaşlarındayım.Dolmuşa bindim denize Akçakaleye gidiyorum.Ortadaki koltuktayım.Tanıdık bir abi geldi naber iyimisin faslıyla arka tarafımdaki koltuğa oturdu.3 dk sonra omuzuma dokunup al şunu öne uzat 2 kişi Akçakale dedi.Bende bu iki kişiden birini haliyle üstüme alındım.''Abi gerek yok bende para var'' demeye kalmadan lafı bitrdi.
    ''Yok,ben zaten yanımdakinin parasını veriyorum''
    Bunu duyunca müsait bi yerde inecek var diyesim gelmişti.
    T R A B Z O N S P O R

  25. #25
    Trabzonspor Kongre Üyesi
    Faik Yılmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01.09.2004
    Nereden
    Trabzon
    Mesajlar
    24,292

    Standart

    o kadar varki hangi birini anlatayım........

    mesela ramazan bayramındayız.... Bizim oralar ufak yerler herkesle teker teker bayramlaşılır. Bnede herkesle bayramlaşmaya azami özen gösteriyorum. Ali Abi diye bi adam var bide kardeşi var aynı ona benziyor. Ali abinin kardeşi ile bayramlaştım. sonra 1 saat kadar sonra tekrar bayramlaştım. şaşırdı tabi......bende dedimki hiç bayramlaşmayacak yerde 2 kere bayramlaşmak çok daha güzeldir. ben hala Ali Abiyi arıyorum bayramlaşmak için en sonundada buldum. " ya dedim Ali Abi sensin diye ben kardeşinle 2 kere bayramlaştım."
    karşıdan cevap gelince dumur kelimesinin hafif kaldığını anladım:
    - ya gene yanlış oldu Ali köyde biraz sonra inecek...
    Ne mutlu Türk olana değil , Ne mutlu Türk'üm diyene !

    "Cahilin karşısında kitap gibi sessiz ol." Mevlana

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •