Sayfa 2 Toplam 2 Sayfadan BirinciBirinci 1 2
Toplam 35 adet sonuctan sayfa basi 26 ile 35 arasi kadar sonuc gsteriliyor

Konu: Liverpool 0 - 1 Real Madrid | ampiyonlar Ligi Finali | Ma Sonucu

  1. #26
    Trabzonspor Kongre yesi
    Erkin - ait Kullanc Resmi (Avatar)
    yelik tarihi
    30.10.2004
    Nereden
    Kuzey Amerika
    Ya
    34
    Mesajlar
    7,268

    Standart

    Yine ustune vurdu. Etme be abi ya kralin soytarilarin kahraman ettin :\
    Bu yolda asla yalnz yrmeyeceksin!

    "Benim iin Trabzonspor, en gllere kar koyan ve herkesi yenen hayali kahramand. yle bir kahramand ki statkoyu bile devirmiti. K.K.

  2. #27
    Ufuk - ait Kullanc Resmi (Avatar)
    yelik tarihi
    26.08.2009
    Nereden
    stanbul
    Mesajlar
    17,696

    Standart

    Alnt Erkin Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Yine ustune vurdu. Etme be abi ya kralin soytarilarin kahraman ettin :\
    Adam kaleyi kaplyor nereye vursa stne geliyor kollar anca
    ( ゚д゚)

  3. #28
    Trabzonspor Kongre yesi
    Erkin - ait Kullanc Resmi (Avatar)
    yelik tarihi
    30.10.2004
    Nereden
    Kuzey Amerika
    Ya
    34
    Mesajlar
    7,268

    Standart

    Vallahi oyle oldu ama capraz abi daha darbeli biraz biraz tavana vur be kardesim ya. yerden vurursan cok kolay o herif icin.
    Bu yolda asla yalnz yrmeyeceksin!

    "Benim iin Trabzonspor, en gllere kar koyan ve herkesi yenen hayali kahramand. yle bir kahramand ki statkoyu bile devirmiti. K.K.

  4. #29
    Forum Yneticisi Cem Balc - ait Kullanc Resmi (Avatar)
    yelik tarihi
    16.09.2007
    Nereden
    Ankara
    Mesajlar
    12,056

    Standart



    Adamlar ald gitti (:
    • Vatan savunmasnda gereinden fazla merhamet, vatana ihanettir . . .

    Mustafa Kemal Atatrk

    • Forum Kurallarna aykr her trl durumu ltfen butonunu kullanarak ynetim ekibine raporlaynz.



  5. #30
    fadigaTS - ait Kullanc Resmi (Avatar)
    yelik tarihi
    04.06.2013
    Nereden
    stanbul
    Mesajlar
    6,792

    Standart

    Liverpool hem ligde hem de ampiyonlar liginde hak etmiti.Ama olmad.

  6. #31

    yelik tarihi
    16.09.2019
    Nereden
    stanbul
    Mesajlar
    3,298

    Standart

    Liverpool uzun sre formda gitmenin bedelini dedi. Son malarda dtelerdi. Salah falan epey geriye gitti. Forvette Mane kanatta bulduu alan bulamad, balant yapamad. Diaz ezildi zaten. Salah da 1-2 pozisyon hari geemedi zaten eskiye gre abukluu azalm. Firmino girince balant yapabildiler. Real Madrid'in ise plan buydu ve tuttu. Kaleci ok iyiydi ama st ste pozisyon illzyonu oldu. Abartld. Yoksa eyvallah Salah'n uzak keye ve adam geip vurduu pozisyonlar zordu. Kaleyi mthi kaplyor. Kalecide en sevdii ey bu.

  7. #32
    Trabzonspor Kongre yesi
    Reha Asan - ait Kullanc Resmi (Avatar)
    yelik tarihi
    05.07.2009
    Nereden
    Samsun
    Ya
    35
    Mesajlar
    5,637

    Standart

    ampiyonluumuzda tek kt yaptmz i kupa seremonisiydi.

    bir tane kravatl yok kupa kaldrmada.

    bizde maallah hepsi oradayd.

    arrk seneye daha iyi yaparz inallah.
    NALKARAMANSPORLU..

    "
    Ben yarn brakr giderim, bu genlerle seneye neler yapacaksnz grrm. " nal Karaman

  8. #33
    sakosako - ait Kullanc Resmi (Avatar)
    yelik tarihi
    05.08.2016
    Nereden
    Avrupa Dier
    Mesajlar
    1,079

    Standart

    Hem lig, hem ampiyonlar ligi... Hakettin de ya, haketmesen iim yanmayacak. Hereyi kazanabilirdik beni bu moral bozukluundan kurtaracak tek ey Trabzonsporumun A kalite bir transfer yapmasdr. O zamana kadar dert kuyusunda inzivadaym

  9. #34
    Burak Bykl - ait Kullanc Resmi (Avatar)
    yelik tarihi
    29.12.2007
    Nereden
    Ankara
    Ya
    28
    Mesajlar
    1,467

    Standart

    Yalniz adamlar oyle boyle doymamislar sampiyonlar ligi kupasina. 2 dakika sevinip gectiler. Harbiden buyuk takim madrid.
    30 Nisan 2022 - ampiyon TRABZONSPOR
    8.KUATMA


  10. #35
    Sefer A. - ait Kullanc Resmi (Avatar)
    yelik tarihi
    27.05.2008
    Nereden
    Fransa
    Ya
    31
    Mesajlar
    21,721

    Standart

    Salah' zerre beenmiyorum top sr Abd'den bile iyi deil yaa hi topa hkim gibi durmuyor nasl 40 gol atyor inanlr gibi deil... ok iyi oyuncularla evrili olduundan i yapyor yoksa hi mi hi sevemedim gitti yaa
    Keita da pn teki, girdi batrd takmn, tam Sivas topusu grnts verdi yy
    O le utu da klasik Afrikal sallama utu, bunlar gol olduunda da sallama vuru oluyor bakmayn aauu doksana falan gittiine, hibiri bilinli ut deil yaa (belki 20%'si)
    Konu Sefer A. tarafndan (29.05.2022 Saat 12:59 ) deitirilmitir.
    Trabzon futbolunun kral, Ahmet Suat zyazc

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gzatan Kullanclar

u anda 1 kullanc bu konuyu grntlyor. (0 kaytl ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. El Clsico | Barcelona - Real Madrid
    Konu Sahibi Emorfo Forum Dnyada Futbol
    Cevap: 4295
    Son Mesaj : 13.04.2015, 20:17
  2. Hamit Altntop Real Madrid'de!
    Konu Sahibi Ali Tunahan Gll Forum Dnyada Futbol
    Cevap: 68
    Son Mesaj : 09.10.2011, 20:31
  3. Real Madrid'i Sevmek...
    Konu Sahibi Gkhan KAN Forum Dnyada Futbol
    Cevap: 85
    Son Mesaj : 03.12.2010, 16:04
  4. 19 Ma 18 Galibiyet | Real Madrid
    Konu Sahibi Serdr Forum Dnyada Futbol
    Cevap: 305
    Son Mesaj : 06.05.2009, 21:46
  5. Yattara Real Madrid'e mi Gidiyor?
    Konu Sahibi Zafer BLGN Forum Eyp Yusuf Trabzonspor Genel
    Cevap: 375
    Son Mesaj : 29.01.2009, 11:48

Bu Konu iin Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Ykleme Yetkiniz Yok
  • Mesajnz Deitirme Yetkiniz Yok
  •