Hesaplipazar
Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 1 2 SonuncuSonuncu
Toplam 27 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Serkan Balcı Trabzon'da mı??

  1. #1
    Trabzonspor Kongre Üyesi

    BMN Yönetim Kurulu
    U.Sadıkoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.06.2004
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    12,563

    Standart Serkan Balcı Trabzon'da mı??

    Arkadaşlar demin bi forumda gördüm sizde böyle bir şey duydunuzmu?

    Bordo-Mavililer, G.Saray'ın da almaya çalıştığı Fenerbahçeli genç yıldızı, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ı devreye sokarak bitirdi. Karadeniz ekibi, Serkan Balcı'yı bonservisiyle almak isterken, Sarı-Lacivertliler kiralamayı düşünüyor. Albayrak ve Yıldırım'ın transferin şekli konusunda uzlaşmaya çalıştığı ifade edildi.

    Erdoğan istedi Serkan Trabzon'a gitti

    Bordo-Mavililer, G.Saray'ın da almaya çalıştığı Fenerbahçeli genç yıldızı, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ı devreye sokarak bitirdi. Karadeniz ekibi, Serkan Balcı'yı bonservisiyle almak isterken, Sarı-Lacivertliler kiralamayı düşünüyor. Albayrak ve Yıldırım'ın transferin şekli konusunda uzlaşmaya çalıştığı ifade edildi..

    Yıldırım vermemişti
    Trabzonspor uzun zamadır peşinde koştuğu Fenerbahçeli Serkan Balcı'yı ilginç bir operasyonla bitirdi. Devre arasına girmeden 23 yaşındaki genç yıldızı Sarı-Lacivertliler'den isteyen ancak Başkan Aziz Yıldırım'ın ret cevabıyla eli boş dönen Bordo-Mavililer'in Başkanı Nuri Albayrak, sağ kanada ısrarla takviye isteyen Ziya Doğan'ın isteği üzerine Serkan için Başkan Recep Tayyip Erdoğan'ı aradı.

    İmzası bayram sonrası
    F.Bahçeliliği'yle bilinen Erdoğan da arasının iyi olduğu Aziz Yıldırım'ı arayıp transfere izin verilmesini istedi. F.Bahçe Başkanı'nı ikna eden Erdoğan, daha sonra durumu Albayrak'a iletip pazarlığın yapılabileceğini söyledi. Trabzon'un bonservisiyle istediği genç oyuncu için Yıldırım, kiralama teklifinde bulundu. İki Başkan'ın transferin şeklini belirlemesi halinde Serkan, bayramdan sonra imzayı atacak.

    G.Saray'ın ince planı
    Bu arada G.Saray'ın da Serkan Balcı için deverede olduğu ve kendisini sezon sonu için iknaya çalıştığı bildirildi. Sarı-Kırmızılı yöneticilerin genç orta alan oyuncusuna, "Seni şimdi istersek Fener bizden dünyaları ister. Sabret sezon sonunda sözleşmen bittiğinde, seni alalım" dediği ancak Serkan'ın "Daha fazla oturmak istemiyorum. 2. yarı oynayabilmeliyim" dediği ifade edildi.

    XXXXX
    Konu Kaya tarafından (01.01.2007 Saat 00:33 ) değiştirilmiştir.

  2. #2
    champions - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.05.2006
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    7,767

    Standart

    ayman trabzonda mı risp trabzonda mı carlos alberto trabzonda mı arouca trabzonda mı brahim akın trabzonda mı süreeeer gider
    "iç dünyası zengin insan tamamen yalnızken, kendi düşünce ve hayalleriyle eşsiz bir eğlence bulur; öte yandan ruhsuz biri sürekli dernekten derneğe, oyundan oyuna, yolculuktan yolculuğa, şenlikten şenliğe koşsa bile can sıkıntısından kurtulamaz."

  3. #3
    Enes Berfin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22.08.2006
    Yaş
    32
    Mesajlar
    2,239

    Standart

    Kardesim resmi birsey varmi? imza varmi tsli yöneticilerden kessin bir karar alindimi, ts.org sitesinde bu haber varmi?

    Dur "ozaman bende ayman ts'ye transfer oldu" diye bir topic acayim.

    Allah allaaahh...
    Sensizlik ölüm kadar acı varlıgın yasam kadar kutsal sen ise nefes kadar önem li canım kadar degerlisin Trabzonum.

  4. #4
    Trabzonspor Kongre Üyesi
    Erdem Keser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14.02.2005
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    10,124

    Standart

    insallah dogru degildir trabzon serkan balciya kalacak takim degilddir serkan balci trabzonu kurtaracak bir futbolcu degildir trabzonsporun boyle adamlara ihtiyaci yokturr

  5. #5
    Semih Kırsüleymanoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11.09.2005
    Nereden
    Samsun
    Yaş
    31
    Mesajlar
    2,039

    Standart

    Alıntı chovy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    insallah dogru degildir trabzon serkan balciya kalacak takim degilddir serkan balci trabzonu kurtaracak bir futbolcu degildir trabzonsporun boyle adamlara ihtiyaci yokturr
    dogru diyorsunda.. kurtarmasina gerek yok! güc katsin yeter!
    ama ben alinmasina karsiyim. Musa onun ayni tipde futbolcudur

  6. #6
    h@msi61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26.07.2005
    Nereden
    Kuzey Amerika
    Yaş
    36
    Mesajlar
    11,948

    Standart

    Alıntı O_F_L_U_61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kardeşim daha oy hakkın bile yokken bu nasıl bir laftır Allah aşkına? sevsen de sevmesen de T.C. başbakanı hakkında böyle konuşmaya hakkın yoktur artı olarak henüz 15 yaşındasın, yazık...
    Konu h@msi61 tarafından (01.01.2007 Saat 02:06 ) değiştirilmiştir.

  7. #7
    Semih Kırsüleymanoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11.09.2005
    Nereden
    Samsun
    Yaş
    31
    Mesajlar
    2,039

    Standart

    Alıntı h@msi61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kardeşim daha oy hakkın bile yokken bu nasıl bir laftır Allah aşkına? sevsen de sevmesen de T.C. başbakanı hakkında böyle konuşmaya hakkın yoktur artı olarak henüz 15 yaşındasın, yazık...
    sana katiliryorum ama cahiligine birak!

  8. #8
    Hüseyin Çümen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06.02.2005
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    36
    Mesajlar
    7,492

    Standart

    bence ii olur sağ tarafta dinamo gibi çocuk istanbul artığı lafları geçmee başlar birazdan ama böle artığa can feda bi oyuncu ya ihtiyacımız varsa o istanbul taımında die almayalım die bi düşünce kabul edilir cinsten değil sağ taraftan kolay kolay kimse gelemez üstümüze artık inşallah doru dur alalım

  9. #9
    Trabzonspor Kongre Üyesi
    TURHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    15.08.2004
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    37
    Mesajlar
    1,876

    Standart

    Musa büyük klasında bir oyuncu, çok klas yani.

  10. #10
    Trabzonspor Kongre Üyesi
    Taner Gündoğdu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05.11.2004
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2,773

    Standart

    fenerbahçeli "genç yıldız" mı? sekanın ne gençliği kaldı ne yıldızlığı. genç yıldız olsa zaten fener niye yollasın?
    Ben Kuzeyin Oğlu, sen Bizans Torunu! Ben Asaletin Rengi, Sen Entrikanın Başkenti! Ben TRABZONUM, BİZ TRABZONSPORUZ!!!

  11. #11
    Forumdan Uzaklaştırılmıştır tsmaniac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21.09.2004
    Yaş
    38
    Mesajlar
    1,357

    Angry

    Alıntı h@msi61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kardeşim daha oy hakkın bile yokken bu nasıl bir laftır Allah aşkına? sevsen de sevmesen de T.C. başbakanı hakkında böyle konuşmaya hakkın yoktur artı olarak henüz 15 yaşındasın, yazık...
    hey gidi heyy size bu gafayla herşey müstahak ne diyim başka çok yazık ayrıca ya ya ya şa şa şa böyük başkan nöri çok yaşa

  12. #12

    SiNo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21.01.2005
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    33
    Mesajlar
    2,105

    Standart

    beyler ağır olun biraz
    çocuk dediğiniz çocuk yapıyor haberiniz olsun

    oflu_61 işini bilir.

  13. #13

    SiNo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21.01.2005
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    33
    Mesajlar
    2,105

    Standart

    ayrıca yazıyı okurken şunu dikkat e alınız

    Arkadaşlar demin bi forumda gördüm sizde böyle bir şey duydunuzmu?

  14. #14
    Trabzonspor Kongre Üyesi
    Erdem Keser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14.02.2005
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    10,124

    Standart

    ben istanbulda yedek kalan bi adamin bize kurtarici die alinmasini hazmedemiyorum boyle bir dusunceyle biz daha cok bekleriz

  15. #15
    Onur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24.09.2004
    Nereden
    Uzak Doğu
    Yaş
    34
    Mesajlar
    3,002

    Standart

    Alıntı Tomas Jun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sana katiliryorum ama cahiligine birak!
    tmm beyler hata yapmış olabilir. ama ona doğruyu gösterin cahil veya yazık demekle hatasını düzeltemez heralde...

    uğur biraz tikat uşağım
    FxY

  16. #16
    Abdallı61
    Ziyaretçi

    Standart

    babasının hayrı içinmi yapıyo peki yoksa hemşehrilerini çok sevdiğindenmi?

  17. #17
    Onur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24.09.2004
    Nereden
    Uzak Doğu
    Yaş
    34
    Mesajlar
    3,002

    Standart

    Alıntı SiNo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    beyler ağır olun biraz
    çocuk dediğiniz çocuk yapıyor haberiniz olsun

    oflu_61 işini bilir.

    uğur kendi düşüncesini sölemiş. Hoşunuza gitsede gitmese de onun düşüncesi böyle her şeyi yaşa bağlararak kimse bi yere varamaz. Sonuçta bu ülkenin geleceği uğur veya onun gibiler.
    bu arada oy hakkı olanların da ne ... yediğini biliyoruz.

    saygılar...
    FxY

  18. #18

    BDiler61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29.05.2004
    Nereden
    Ankara
    Yaş
    35
    Mesajlar
    3,170

    Standart

    ben serkanın kötü oyuncu olduğundan kadrayo giremediğine inanmıyorum zico tamamen takmıştı ona bence gelirse faydalı olabilir
    SAMPIYONLUGU GETIRIN BIZE
    CANIMIZI VERELIM SIZE

    madheart61--->BDiler61

  19. #19
    @FLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17.08.2004
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    39
    Mesajlar
    984

    Standart

    Alıntı h@msi61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kardeşim daha oy hakkın bile yokken bu nasıl bir laftır Allah aşkına? sevsen de sevmesen de T.C. başbakanı hakkında böyle konuşmaya hakkın yoktur artı olarak henüz 15 yaşındasın, yazık...

    anti tayyip anti istanbul anti haluk ulusoy anti ergün gürsoy ve onun gibiler
    Trabzon'da dogan Kanuni Sultan Süleyman
    Padişahlar arasında en uzun süre ve en çok topraga sahip olandır
    çünkü o da bizim gibi BİZE HER YER TRABZON demiştir .

  20. #20
    h@msi61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26.07.2005
    Nereden
    Kuzey Amerika
    Yaş
    36
    Mesajlar
    11,948

    Standart

    Alıntı @FLU Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    anti tayyip anti istanbul anti haluk ulusoy anti ergün gürsoy ve onun gibiler
    Trabzonspor forumunda siyasetin ne işi var anlamış değilim... asıl anti sizin gibiler, her hareketine siyaseti bulaştıranlar....

  21. #21

    SiNo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21.01.2005
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    33
    Mesajlar
    2,105

    Standart

    hamsi ne etmeye çalışıyorsun

  22. #22
    Trabzonspor Kongre Üyesi
    Erdem Keser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14.02.2005
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    10,124

    Standart

    la bosverin tayyipi kim oluyoda bu forumda o adami tartisiyoruz biz kendimize bakalim

  23. #23
    h@msi61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26.07.2005
    Nereden
    Kuzey Amerika
    Yaş
    36
    Mesajlar
    11,948

    Standart

    Alıntı SiNo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hamsi ne etmeye çalışıyorsun
    kardeş tek amacım görüşler ne olursa olsun spora bulaştırmamak. burda her düşünceden insan var, başkalarının düşüncesine saygılı olmak gerekiyor....
    çıkıp birinin anti tayyip, anti baykal, anti bilmemne yazması beni son derece rahatsız ediyor...

  24. #24

    SiNo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21.01.2005
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    33
    Mesajlar
    2,105

    Standart

    tmm offluya yüklenmeyin konu tamamen alıntı ayrıca siyaset olayı burada olmamalı tmm tayyip uyuz ama büyütmemek gerek

  25. #25
    h@msi61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26.07.2005
    Nereden
    Kuzey Amerika
    Yaş
    36
    Mesajlar
    11,948

    Standart

    Alıntı SiNo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tmm offluya yüklenmeyin konu tamamen alıntı ayrıca siyaset olayı burada olmamalı tmm tayyip uyuz ama büyütmemek gerek
    kardeş siyaset olmasın diyorsun hala yorum yapıyorsun. of of...

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •