Reklamlar genelde ilgimi çekerler fakat siradan olmamak sartiyla çünkü çogunlukla çok sivri bir zekanin ürünü olurlar.Içinde hayal gücünün sinirlarini zorlayan bir hava var.Iste size güzel bir örnek,bu basliga begendiginiz reklamlari vs. koyabilrisiniz.
Müsteriye neyi nasil anlattiginiz çok önemli.
Sigortacinin biri orduya gider.
Askerler içtimadadir.
Baslar anlatmaya:
-"Ben size sigorta satmaya geldim. Sigorta olmayanlar savasa gittiginde beynine bir kursun yerse, ailesi hiç para alamaz; sigortali olanlarin ailesine ise, devlet yüklü bir para öder. Simdi kimler sigorta yaptirmak
istiyor?" Kimseden ses çikmaz. Iki kez daha anlatir ama yine ses çikmaz. Sigortaci gitmek üzereyken kidemli bir Basçavus gelir ve: -"Bir de ben anlatayim, ben bunlarin dilini konusurum" der ve askerlere seslenir:
-"Beyler, simdi sigorta olup da beynine kursun yiyenlere devletin ne kadar para ödeyecegini duydunuz mu?" -Duyduk" der herkes. -"Simdi siz hesap edin. Bundan sonra ilk çikacak savasta devlet, savasa sigorta olanlari mi,
sigortasiz olanlari mi sürer?"
Cem BOYNER
Perakende Günleri 2001