Sayfa 5 Toplam 5 Sayfadan BirinciBirinci ... 3 4 5
Toplam 109 adet sonuctan sayfa basi 101 ile 109 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: UEFA Göreve!.. Ne Mutlu Türk'üm Diyene!

TSezgin61 - ait Kullanýcý Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nereden
    Almanya
    Yaþ
    Mesajlar

Standart

10 dakika sonra inmis heralde, ama onu oraya astirani bulmak lazim

ffuygun - ait Kullanýcý Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Yaþ
    Mesajlar

Smile

Alýntý galyanlim Nickli Üyeden Alýntý Mesajý göster
    vay terbiyesizler rezil bunlar bidaha türkiyeye nasýl geleçekler bunlar ayýp be

gelirler gelirlerde bizimkiler nasýl karþýlar orasý bilinmez
    .:Trabzonspor:.

Mustafa YILMAZ - ait Kullanýcý Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nereden
    Samsun
    Yaþ
    Mesajlar

Standart

ulan adam utanýr be daha dün uçaðýnýz Trabzonda düþtü bizimkilerde siz gelirken hava alanýnda acýnýzý paylaþýyoruz diye pankar açtý karþýlýðý bu öylemi! ayýptýr bee
    sadece aþk bizimkisi

sümela61 - ait Kullanýcý Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nereden
    Ýstanbul
    Yaþ
    Mesajlar

Standart tepkimizi birbirimize deðil, onlara gösterelim...

Alýntý karayamayman Nickli Üyeden Alýntý Mesajý göster
    Bir protesto metni yazdým, iþlerden vakit bulamadým ancak akþama oldu.

Yalnýz nereye yollanacaðýný bilmiyorum. Birileri gönderirse UEFA'nýn internet adresini vs. yollanabilir bence bu metin etkili de olabilir aslýnda.

"To the Union of European Football Associations (UEFA) regarding the UEFA Cup match Ossasuna (Spain)-Trabzonspor (Turkey)

I would like to express my deep regret that members and supporters of PKK/KONGRA-GEL terrorist organization or Spanish fans, exposed propaganda materials and banner of the organization during the UEFA Cup first tour second leg match between Ossasuna/Spain and Trabzonspor/Turkey on August 28, 2006.

PKK/KONGRA-GEL terrorist organization, which started its armed terrorist acts in 1984, caused the death of more than 30.000 Turkish citizens, among whom were civilians, babies, children, women, elderly people, teachers, engineers and other civil servants, many deliberately murdered, and a huge economic and social damage.

The terrorist organization, under its different names (PKK, KADEK, KONGRA-GEL) is recognized as a terrorist organization by the EU (decision of the European Council, no.2004/306/EC, dated 2 April 2004).

I also would like to remind you the relevant article of Council of Europe Convention on the Prevention of Terrorism, dated 16 May 2005: “Public provocation to commit a terrorist offence” means the distribution, or otherwise making available, of a message to the public, with the intent to incite the commission of a terrorist offence, where such conduct, whether or not directly advocating terrorist offences, causes a danger that one or more such offences may be committed.”

Therefore, I kindly request the relevant UEFA bodies to intercede with the Spanish Football Federation and Ossasuna Football Club so that they can take the necessary measures in order to prevent such incidents that sadden Turkish people, not only in Turkey, but also all over the world.

By my reckoning, the Ossasuna club has to face the severest punitive measure stipulated by the related UEFA Directives, with a view to emphasize the significance of struggle against terrorism, the calamity, unfortunately, humanity has been suffering gravely in our modern age.

Such acts which encourage terrorism cannot be tolerated.

On this occasion, I convey my best wishes.
    bu metin farkedildi, deðil mi?
    "7 tepeli þehir... bekle... son tepene de dikeceðiz bayraðýmýzý..."

Oðuzhan Görkan - ait Kullanýcý Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nereden
    Ankara
    Yaþ
    Mesajlar

Standart

osasunaya ceza verilmesi lazým biz formula 1 yarýþý ardýnda varolan bir cumhuriyetin cumhurbaþkanýna ödül verdirdik diye para cezasý aldýk onlar olmyan olmayacak bir ülkenin hayali bayraðýný açýyorlar yönetimin bunla alakasý olmayabilir ama ceza gerektiren bir eylemdir bu.
    ...anti-kliþe timi...

Onur Muhcu - ait Kullanýcý Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nereden
    Trabzon
    Mesajlar

Standart

Alýntý karayamayman Nickli Üyeden Alýntý Mesajý göster
    Bir protesto metni yazdým, iþlerden vakit bulamadým ancak akþama oldu.

Yalnýz nereye yollanacaðýný bilmiyorum. Birileri gönderirse UEFA'nýn internet adresini vs. yollanabilir bence bu metin etkili de olabilir aslýnda.

"To the Union of European Football Associations (UEFA) regarding the UEFA Cup match Ossasuna (Spain)-Trabzonspor (Turkey)

I would like to express my deep regret that members and supporters of PKK/KONGRA-GEL terrorist organization or Spanish fans, exposed propaganda materials and banner of the organization during the UEFA Cup first tour second leg match between Ossasuna/Spain and Trabzonspor/Turkey on August 28, 2006.

PKK/KONGRA-GEL terrorist organization, which started its armed terrorist acts in 1984, caused the death of more than 30.000 Turkish citizens, among whom were civilians, babies, children, women, elderly people, teachers, engineers and other civil servants, many deliberately murdered, and a huge economic and social damage.

The terrorist organization, under its different names (PKK, KADEK, KONGRA-GEL) is recognized as a terrorist organization by the EU (decision of the European Council, no.2004/306/EC, dated 2 April 2004).

I also would like to remind you the relevant article of Council of Europe Convention on the Prevention of Terrorism, dated 16 May 2005: “Public provocation to commit a terrorist offence” means the distribution, or otherwise making available, of a message to the public, with the intent to incite the commission of a terrorist offence, where such conduct, whether or not directly advocating terrorist offences, causes a danger that one or more such offences may be committed.”

Therefore, I kindly request the relevant UEFA bodies to intercede with the Spanish Football Federation and Ossasuna Football Club so that they can take the necessary measures in order to prevent such incidents that sadden Turkish people, not only in Turkey, but also all over the world.

By my reckoning, the Ossasuna club has to face the severest punitive measure stipulated by the related UEFA Directives, with a view to emphasize the significance of struggle against terrorism, the calamity, unfortunately, humanity has been suffering gravely in our modern age.

Such acts which encourage terrorism cannot be tolerated.

On this occasion, I convey my best wishes.
    Arkadaþm öncelikle çok teþþekkür ederiz, zaman ayýrmþ uðraþmýssýn emeðine saðlýk. .

Arakadaþlar bu konuda biraz duyarlýlýk gösterelim. Uefa'nýn faks numarasný öðrenebilecek olan olursa faks çekmemiz çok daha etkili olur, çünkü direk istediðimiz yere ulaþmýþ oluruz ama e-mailler önemsenmeyebilir. haydi biraz daha katýlým, Haklýysak hakkýmýzý alalým . .

crow61 - ait Kullanýcý Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mesajlar

Standart

Alýntý XhAn Nickli Üyeden Alýntý Mesajý göster
    Trabzonspor'u golsüz geçen maç sonunda eleyen Osasuna taraftarlarýndan çirkin davranýþ. Ýspanyol taraftarlar tribünde PKK bayraðý açarak çirkin yüzlerini gösterdiler...

TERBÝYESÝZ ÝSPANYOLLAR!..
    UEFA Kupasý birinci tur rövanþ maçýnda Trabzonspor'u evinde konuk eden Ýspanyol takýmý Osasuna tribünlerinde hemde Trabzonspor'un kale arkasý tribününde açýlan bayrak Ýspanyollarýn gerçek yüzünü ortaya çýkarttý..

Ýspanyol seyirciler Trabzonspor kale arkasýnda bölücü terör örgütünün bayraðýný açtýlar..
    UEFA Yetkilileri ve Ýspanyol kulübünün yetkililerinin olaya müdahale etmemesi dikkat çekti

Bizde olsa saha kapatýlmýþtý çoktan !
    bu ilk defa gelmiyor baþýmýza nede olsa pekaka nýn orada terör örgütü ile baglantýsý var villareal maçýndada pekaka bayragý açýlmýstý

karayamayman - ait Kullanýcý Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nereden
    Ankara
    Yaþ
    Mesajlar

Standart

http://www.uefa.com/uefa/contacts.html

UEFAnin iletisim bilgileri

Aslinda orada bir de forum sayfasi var...oraya da yazilabilir birseyler, hatta metni oraya yazdim biraz once ama henuz dusmedi
    Konu karayamayman tarafýndan (01.10.2006 Saat 10:34 ) deðiþtirilmiþtir.

Jade - ait Kullanýcý Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nereden
    Trabzon
    Yaþ
    Mesajlar

Standart

ben e-postayla gönderdim.hazýrlayan arkadaþa teþekkür ederim.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanýcýlar

Þu anda 1 kullanýcý bu konuyu görüntülüyor. (0 kayýtlý ve 1 misafir)

Bu Konuyu Okuyan Üye(ler) : 0

Þu anda listelenecek üye yok.

Yetkileriniz

• Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajýnýzý Deðiþtirme Yetkiniz Yok
  •