PASSOLİGLE İLGİLİ SORULAR.....
Neden elektronik bilet sistemine geçildi?
6222 sayılı Sporda Şiddet ve Düzensizliğin Önlenmesine Dair Kanun ile uygulamaya alınan Elektronik Bilet Sistemi ile sporda şiddet olaylarının azaltılması, insanların küfür ve şiddetin olmadığı tribünlerde karşılaşmaları seyredebilmesi, biletsiz seyircilerin giriş yapmasının önlenmesi, çocuk ve kadınların daha çok stadyumlara gelmesinin sağlanması, şiddete ve olumsuz tezahüratlara sebep olan bireylerin tespit edilerek müsabakalardan men edilmesi ve karaborsa bilet satışını engellemek amaçlanmaktadır.
Tüm bu etkilerin yanı sıra PASSOLİG Kart ile kişilerin ulaşım, alışveriş vb. gibi günlük ihtiyaçlarını sadece tek bir kart ile gerçekleştirerek hayatlarına kolaylık getirmesi hedeflenmektedir.
Elektronik Bilet nedir?
Elektronik Bilet, kağıt biletin yerini alan, PASSOLİG Kartına yüklenen, maça giriş hakkıdır.
PASSOLİG Kart nedir?
Taraftarlara, kuyruk beklemeden, hızlı, güvenli bir şekilde stadyumlara giriş imkanı, kulüplere ise taraftarlarını tanıma ve yeni gelir alanları oluşturma imkanı sağlayan, ayrıca yaygın üye işyeri ağı ile istediğiniz yerden alışveriş imkanı sunan, kişiye özel kampanyalar ile hayatınızı zenginleştiren, ayrıcalıklı ek hizmetleri ile hayatınızı kolaylaştıran bir karttır.
PASSOLİG kartla maçlara girmek dışında hangi hizmetlerden yararlanabileceğim?
PASSOLİG kart futbol tutkunlarına tek bir kartta pek çok kartın sağladığı faydayı sunuyor. Maç bileti… Banka kartı… Kredi kartı… Kulüp taraftar kartı… Anlaşmalı şehirlerde ulaşım kartı… Ve mağaza indirim kartı… Artık tüm bu özellikler tek bir kartta bir araya geliyor.
Alışverişlerinizde para yerine geçen PASSOLİG Kart ile hem nakit taşıma derdinden kurtuluyor, hem de alışverişlerinizi güvenle yapıyorsunuz. Üstelik tüm alışverişlerinizde taraftarı olduğunuz takıma maddi destek sağlıyorsunuz.
PASSOLİG Kart sahipleri, taraftarı oldukları takım ile ilgili aktivitelerden taraftar puanı biriktiriyor, kulüplerinin kendilerine sağladığı ayrıcalıklı dünyada ödüller kazanıp, çekilişlere katılıyor, hayallerindeki futbolcular ile tanışma fırsatına sahip oluyorlar.
PASSOLİG kartınızı para yerine kullanarak yurt içi ve yurt dışı her yerde alışveriş yapabiliyor, PASSOLİG Banka ve kredi Kartınız ile yurt içi ve yurt dışı tüm ATM’lerden para çekebiliyorsunuz.
PASSOLİG kartlara para yüklemek de çok kolay… Dilerseniz nakit olarak başka banka hesabınızdan PASSOLİG kartınıza EFT yapabilir, Türkiye çapındaki binlerce Aktif Nokta’dan ve tüm PTT şubeleri ile PTTmatik’lerden kolaylıkla para yükleyebilirsiniz. Ayrıca dilerseniz başka banka kartlarınızdan da kartınıza yükleme yapabilirsiniz.
Bundan böyle PASSOLİG kart sahipleri günlük hayatlarının her noktasında kartlarını kullanabilecek, bu kartlarla yaptıkları alışverişler neticesinde kendilerine özel indirimlerden ve kampanyalardan yararlanabilecek, çeşitli hediyeler kazanabilecek, tüm bunları yaparken taraftarı olduğu kulübe de çok önemli bir maddi katkı sağlamış olacak.
PASSOLİG kartımı nasıl alırım?
PASSOLİG Kartınızı
https://www.passolig.com.tr/uye-ol adresinden bilgilerinizi girerek kolayca alabilirsiniz.
PASSO'ya neden üye olmalıyım?
Spor Toto Süper Lig ve PTT 1. Lig müsabakalarına ait biletleri satın alabilmeniz için PASSO'ya üye olmanız gerekmektedir. PASSO’ya üyelik ücretsizdir, üye olurken herhangi bir bedel ödemezsiniz.
PASSO’ya nasıl üye olurum?
Ana sayfada “Üye ol” butonuna tıklayınız.
PASSOLİG kart başvurusunda kullandığınız TC Kimlik ve cep telefonu numaranızı giriniz.
Şifrenizi oluşturunuz.
Üyeliğiniz tamamlanmıştır.
Bilet tanımlama nedir?
PASSOLİG kartınıza satın almak istediğiniz bileti / kombine bileti yükleme işlemidir Tanımlama aşamasında sistem TC Kimlik veya pasaport numaranız ile PASSOLİG kartınızın olup olmadığını, satın almak istediğiniz maça daha önce alınmış bilet veya kombinenizin olup olmadığını ve kanun gereği stadyuma girişlere yasaklı kişi listesinde olup olmadığınızı sorgular.Biletinizi satın alıp, kartınıza tanımladığınızda artık herhangi bir yerden bilet teslim almanıza gerek olmadan, Passolig Kartınız ile stadyuma gidip rahatça maça giriş yapabilirsiniz. .
Maç biletimi nasıl satın alırım?
Siteye Üye girişi yapın,
PASSOLİG kartınıza para yükleyin,
Bilet almak istediğiniz maçı seçin ve satın al butonuna basın,
Satın almak istediğiniz tribün, blok ve adet bilgilerini girin,
Koltuğunuzu seçin,
TC Kimlik numaranızı girin ve seçtiğiniz koltuğu TC Kimlik numaranıza tanımlayın,
PASSOLİG kart ile ödemenizi yapın,
Biletiniz kartınıza tanımlansın.
Satın aldığınız bilete ilişkin bilgiler size SMS ve e-posta kanalıyla bildirilecektir.
Maç biletinizi ayrıca maç günü stadyum gişelerinden, çağrı merkezinden, yurt genelindeki binlerce Aktif Nokta ve Petrol Ofisi Aktif Point’den alabilirsiniz.
Satın alma işlemini gerçekleştirdim, biletimi nereden teslim alacağım?
Biletinizi satın aldıktan sonra herhangi bir yerden teslim almanıza gerek yoktur. Satın aldığınız bilet otomatik olarak PASSOLİG kartınıza tanımlanır ve maç günü PASSOLİG kartınızla stadyuma giderek gönül rahatlığıyla maça giriş yapabilirsiniz.
PASSOLİG kart başvurusu yaptım. Ancak kartım hala ulaşmadı. Buna rağmen bilet satın alabilir miyim?
Maç bileti alabilmek için PASSOLİG kart başvurunuzu tamamlamanız yeterli. Artık kartınıza yeterli bakiyeyi yükleyip web sitemizden üye girişi yaparak kolayca biletinizi alabilirsiniz. Kartınıza para yüklemek için tıklayınız
PASSOLİG kart başvurusu yaptım. Ancak kartım hala ulaşmadı. Maça nasıl girebilirim?
Kart başvurusunu tamamladınız ama kartınızı henüz teslim almadıysanız maç günü stadyum gişelerinden “TEK GİRİŞLİK PASS” alarak bilet alabilir veya almış olduğunuz bileti bu karta yükletip maça girebilirsiniz. TEK GİRİŞLİK PASS alabilmeniz için TC Kimlik Numaralı Ehliyet veya Nüfus Cüzdanı ibraz etmeniz yeterlidir.
Maç günü PASSOLİG Kart’ımı unutursam ne olacak?
Kartı henüz kurye tarafından kendisine teslim edilmemiş taraftarlar maç günü stadyum gişelerinden “TEK GİRİŞLİK PASS” alarak bilet alabilecekler veya almış oldukları bileti bu karta yükletip maça girebilecekler. Kartı yanında olmayan taraftarlar da belirlenen ücret karşılığında “TEK GİRİŞLİK PASS”alıp maça girebilecektir.
Birden fazla maç bileti satın alabilir miyim?
PASSOLİG Kartınızla kulübünüzün seçili maç için açıkladığı maksimum sayıda bilet alabilirsiniz. Ancak 6222 sayılı Sporda Şiddeti ve Düzensizliğin Önlenmesine dair Kanun gereği PASSOLİG kartına sadece bir bilet tanımlayabilirsiniz. Birden fazla bilet aldığınız durumlarda, her bir biletin Passolig Kart sahibi bir TC kimlik numarasına veya Pasaport numarasına tanımlanması gerekmektedir.
Geçerli kombineler ne olacak?
2013-2014 sezonuna ait kombine kartınız ile sezon sonuna kadar maçlara giriş yapabilirsiniz. Ancak 2014-2015 sezonunda kombinelerinizi PASSOLİG Kartınıza tanımlamanız gerekmektedir.
Maçlara ailemle gidiyorum, tek bir PASSOLİG Kart ile tüm ailemi maçlara götürebilir miyim?
Maça girecek herkesin bir PASSOLİG kartı olması ve bu karta tanımlanmış bir bileti olması gerekmektedir. Ancak ev sahibi kulübün belirleyeceği yaş sınırı içerisinde kalan çocukların bilet sahibi olması gerekmemektedir.
PASSOLİG kartımla ödeme yapamıyorum, neden?
PASSOLİG Kartınızda yeterli bakiye olmayabilir. Eğer PASSOLİG Kartınız kredi kartı özelliği taşıyorsa limitiniz yetersiz veya internet alışverişine (mail order) açık olmayabilir.
PASSOLİG kartımda yeterli bakiye bulunmaması durumunda nasıl ödeme yapabilirim?
PASSOLİG kartınızda yeterli bakiye bulunmaması durumunda
www.passo.com.tr adresinden ana sayfada “Bilet Al” sekmesinin altında bulunan “Passolig Karta Para Yükle” butonuna tıklayarak kartınıza güvenli ve hızlı bir biçimde para yükleyebilirsiniz. Ayrıca;
PTT Şubeleri
PTTMatikler
Aktif Noktalar
Bankalardaki hesaplarınızdan EFT yaparak
Akbank ATM'lerinden
PASSOLİG Kartınıza yükleme yapabilirsiniz.
PTT şubelerinden nasıl yükleme yapabilirim?
Size en yakın PTT Şubesindeki gişelerden TC Kimlik numaranızı ve yükleme yapmak istediğiniz tutarı belirterek yapabilirsiniz.
PTTMatiklerden nasıl yükleme yapabilirim?
Kartsız işlemler için GİRİŞ tuşuna basın.
Anlaşmalı Banka İşlemlerinden, Aktifbank’ı seçin.
Açılan menüden, PASSOLİG Kart'a Nakit Yatırma’yı tıklayın.
TC Kimlik numaranızı girip DEVAM’a basın.
Bu bilgiler onayladıktan sonra yükleme yapmak istediğiniz tutarı girin ve PTTMatik’in para yükleme haznesinden bu tutarı yatırın.
Aktif Nokta’dan nasıl yükleme yapabilirim?
PASSOLİG kartınız veya TC Kimlik No’nuz ile size en yakın Aktif Nokta’ya giderek, sadece cep telefonu numaranızı ve yükleme yapmak istediğiniz tutarı girerek işleminizi tamamlayın.
EFT ile nasıl yükleme yapabilirim?
EFT ile kartınıza para yüklemek için ilgili alanlara aşağıdaki bilgileri yazın;
Banka Adı: “Aktif Bank” seçin.
İl: “İstanbul” seçin.
Şube: “997-Passolig Şubesi” seçin.
Alıcı Adı: “Ad-Soyadınızı” yazın.
Hesap Numarası: “Passolig Kart numarası veya TC Kimlik No” yazıp, ödeme tutarını yazarak onaylayın.
Akbank ATM’lerinden Nasıl Yükleme Yapabilirim?
Size en yakın Akbank ATM’sine gidip “Giriş” tuşuna basın. Kartsız işlemler menüsünden Aktif Bank Ödemeleri butonuna basın. Bir sonraki ekrandaki hatırlatma mesajını, Devam butonuna basarak geçin. Sırasıyla para yatırmak istediğiniz Aktif Bank hesap numaranızı, TC Kimlik numaranızı ve yatırmak istediğiniz tutarı girin. Bilgilerinizi onaylayıp, ATM’nin para yükleme haznesinden bu tutarı yatırın.
İnternetten işlem yaparken, referans numaram gelmedi. Bilet alabildim mi?
Bilet satın alma işleminiz tamamlandığında referans numaranız e-posta ve SMS ile bildirilecektir.
Bildirim almamanız durumunda 0850 724 33 44 no’lu çağrı merkezimize başvurabilirsiniz.
Satın alma işlemim sırasında hata mesajı ile karşılaştım. İşlemim başarılı oldu mu?
Satın alma işlemi sırasında sistemsel bir hata ile karşılaştığınızda satın alma işleminin gerçekleşip gerçekleşmediğini “Biletlerim” ekranından kontrol edebilirsiniz. Bilet satın alma işlemini gerçekleştirdiğinizde satın aldığınız biletler “Biletlerim” altında görüntülenecektir. Satın aldığınız biletleri görüntüleyemiyorsanız, 0850 7243344 no’lu çağrı merkezimize başvurabilirsiniz.
Biletimde kategori değişikliği yapabilir miyim?
Satın almış olduğunuz biletinizi farklı bir kategori ile değiştiremezsiniz.
Bilet aldıktan sonra etkinliğe katılamayacağımı farkettim, iptal işlemi yapabilir miyim?
Bilet iptali Passo tarafından yapılmamaktadır. Şayet ilgili kulüp ilgili maç için bilet iptali yapılabilir bilgisi verirse, bilet iptali yapılabilir.
Bilet aldıktan sonra etkinliğe katılamayacağımı fark ettim, bilet sahibini değiştirebilir miyim?
Bilet iptali müsabaka sahibi takımın iptal işlemini onaylaması durumunda sadece bilet gişesinden yapılmaktadır.
Bilet Transferi nasıl yaplıyor?
http://www.passo.com.tr ye Üye girişi yapın.
Profilinizi görüntüleyin ve “Biletlerim” sekmesini açın.
Transfer etmek istediğiniz maçın karşısındaki “TC Kimlik No” kutucuğuna maç biletinizi transfer edeceğiniz kişinin TC Kimlik numarasını “yazın ve “Transfer Et” butonuna basın.
“Bilet Transferi” başlığı altında transfer edilen kişinin TC Kimlik numarasını görüyorsanız bilet o kişiye transfer edilmiş demektir.
Satın almış olduğum maç biletinin koltuk bilgilerini unuttum, nasıl öğrenebilirim?
Stadyumda bulunan görevlilerden blok, sıra, koltuk ve turnike bilgilerinizin yazılı olduğu bilgi fişini ücretsiz olarak temin edebilirsiniz. Aynı bilgiyi stadyum gişesinden de alabilirsiniz. Ayrıca bilet satın alma esnasında vermiş olduğunuz e-posta adresiniz ve cep telefonunuza da blok, sıra, koltuk bilgileriniz bilgilendirme amaçlı gönderilecektir.
B
ilet satın aldığım maç iptal oldu veya ertelendi, ne yapmalıyım?
İlgili karşılaşma etkinlik gününden önce yada etkinlik sırasında herhangi bir sebeple iptal edildiğinde veya ertelendiğinde, bu durumda uygulanacak prosedür yetkili merciler tarafından belirlenecektir. Konuyla ilgili
www.passo.com.tr’den veya Çağrı Merkezi’mizden (0850 724 33 44) bilgi alabiilrsiniz.
PASSOLİG kartımı kaybettim. Nasıl maça girerim?
Kartınızın kayıp/çalıntı talebini, 0850 724 33 44 numaralı çağrı merkezine veya maç günü yardım masasına bildirmeniz durumunda “tek girişlik pass” ile maça girişiniz sağlanacaktır. Kartınızın bulunamaması durumunda diğer müsabakaları izleyebilmek için yeni bir passolig kart almanız gerekmektedir.
PASSOLİG kartımı başkasına vererek maça girişini sağlayabilir miyim?
PASSOLİG kartı sizin adınız, soyadınız, TC Kimlik numaranız ve fotoğrafınızın bulunduğu ve size özel bir karttır. Bu kart ile başka bir kişinin stadyuma girmesi kanunen yasaktır.
Ancak
www.passo.com.tr adresine girerek veya Çağrı Merkezini arayarak ilgili maç için hakkınızı dilediğiniz kişinin PASSOLİG kartına transfer edebilirsiniz. Biletinizi transfer ettiğiniz kişi PASSOLİG Kart'ı ile tanımlı maça başka hiçbir işlem yapmadan girebilir.
Kombinemde tanımlı bir maçı arkadaşıma nasıl transfer ederim?
http://www.passo.com.tr ye üye girişi yapın.
Profilinizi görüntüleyin ve “Kombinelerim” sekmesine tıklayın.
“Kombine Transferi” sekmesine tıklayın
Kombinenizi ve transfer etmek istediğiniz maçı seçin.
Transfer edilecek kişinin TC Kimlik numarasını “TC Kimlik No” kutucuğuna yazın ve “Transfer Et” butonunu tıklayın.
“Bilet Transferi” başlığı altında transfer edilen kişinin TC Kimlik numarasını görüyorsanız ilgili maça ait hakkınız o kişiye transfer edilmiş demektir.
Kombine biletimi gidemeyeceğim maçlar için nasıl değerlendirebilirim?
Kombine kartınızı gidemeyeceğiniz maçlar için
www.passo.com.tr adresinden girerek koltuğunuzu o müsabaka için devir ederek satışa açılmasını sağlayabilirsiniz. İlgili müsabakanın tüm biletlerinin bitmesi durumunda devir etmiş olduğunuz koltuk satışa çıkarılacaktır.
Kombine devir (resale) nedir?
Kombine sahipleri artık gidemedikleri maçlar için koltuğunu sistem üzerinden bilet satışına açabilecekler. Koltuklarının ilgili maça bilet olarak satılması durumunda hem kombine sahibi, hem de kulübü kazanacak. Fikriniz değişirse ve koltuğunuz bilet olarak başka bir kişiye satılmamışsa, sistem üzerinden hakkınızı tekrar kartınıza tanımlayabileceksiniz.
Kombine Devir (resale) nasıl yapılır?
http://www.passo.com.tr ye üye girişi yapın.
Profilinizi görüntüleyin ve “Kombinelerim” sekmesini tıklayın.
“Kombine Satışı” sekmesini tıklayın.
Kombinenizi ve satışa çıkarmak istediğiniz maçı seçin ve “Satışa Çıkar” butonunu tıklayın.
Kombine biletimi devir ettim ancak maça gitmeye karar verdim, koltuğumu nasıl geri alabilirim?
Devir etmiş olduğunuz koltuğunuz o müsabaka için satılmış ise koltuğunuzu geri almanız mümkün olmayacaktır. Ancak koltuğunuz satılmamış ise PASSOLİG kartınıza tekrardan tanımlayabilirsiniz.
www.passo.com.tr haricinde başka nerelerden bilet satın alabilirim?
Biletlerinizi PASSOLİG Kartınız ile;
Maç günü Stadyum Bilet Satış Gişelerinden
Türkiye çapında binlerce noktada bulunan Aktifnokta’lardan
0850 724 33 44 nolu telefon numarasını arayarak 7/24 müşteri hizmetlerinden satın alabilirsiniz.
Aktif Noktadan bilet nasıl alınır?
Size en yakın Aktif Nokta için lütfen tıklayınız.
Türkiye genelindeki binlerce Aktif Nokta’dan birine gidin.
Ana menüden “PASSOLİG İŞLEMLER’ini seçin.
“MAÇ BILETİ SATIN ALMA” seçin.
İstediğiniz ligi ve maçı seçin.
Bilet kategorisini, blok ve koltuğunuzu seçin.
Seçtiginiz koltuğu TC Kimlik numaranıza tanımlayın.
Ödemenizi yapıp, satın alma isleminizi tamamlayın.
Satın aldığınız bilete ait bilgiler size SMS ve e-posta kanalı ile gönderilecektir.
Müşteri hizmetlerine nasıl ulaşabilirim?
0850 724 33 44 nolu telefon numarasından 7/24 müşteri hizmetlerine ulaşabilirsiniz.
Şikayetimi nereye ve nasıl iletebilirim?
Her türlü görüş, öneri ve şikayetlerinizi 0850 724 33 44 no’lu çağrı merkezimize ve
info@passo.com.tr mail adresine iletebilirsiniz.
Yasaklı kişi listesi nedir?
6222 sayılı Sporda Şiddet ve Düzensizliğin Önlenmesine Dair Kanun gereğince, TC İçişleri Bakanlığı Emniyet Genel Müdürlüğü tarafından futbol müsabakalarına girişi yasaklanmış kişiler, yasaklı olduğu süre zarfı içerisinde PASSOLİG Kart’ına bilet tanımlaması yapamayacak ve bir başka kart sahibinden bilet tanımlaması yaptıramayacaktır. Kara Liste’de olan kombine kart sahiplerinin PASSOLİG kartları yasaklı oldukları süre boyunca futbol müsabakalarına giriş yapamayacaktır.
Bilet rezervasyonu yapabilir miyim?
Bilet satın alma işlemlerinde rezervasyon uygulaması yapılmamaktadır.
Bilet fiyatlarına KDV dahil mi?
Belirlenmiş müsabaka bilet fiyatlarına KDV dahildir.
Hizmet bedeline neler dahil?
www.passo.com.tr internet sitemiz, çağrı merkezimiz, Türkiye çapındaki binlerce Aktif Nokta ve mobil biletleme uygulamaları ile izlemek istediğiniz maçın biletlerine daha hızlı, kolay ve güvenilir yollardan ulaşmanızı sağlamak amacıyla hizmet bedeli alınmaktadır. Bu bedel satın alma sırasında açıkça belirtilecektir.
Bilet fiyatını kim belirler?
Bilet fiyatları ev sahibi statüsündeki kulüp tarafından belirlenmektedir.
65 yaş üstü indirim yapıyor musunuz?
Bilet fiyatlarında yaş ve statü indirimi uygulanmamaktadır.