Cafedegoygoy
Toplam 23 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 23 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: öSS Sinavina 100 Kala

  1. #1

    Standart

    evet arkadaslar bir öSS zede olarak düsünceleriniz bekliyorum nasil gidiyor calismalar? eksikler neler? bi anlatin bakalimda hep beraber çözüm bulalim

  2. #2

    Standart

    daha lise 2 de im ama bu sinav sistemi çok göz yasi nedeni olacak sayisalciyim logaritma dizi karmasik trigonometri onlarla urasirken bir yanda mod fonks. polinomm falan iste urasioruz fizik kimya bioloji desen ayni neden bu sistem deisti anlamiorum[img]smileys/smiley19.gif[/img]

  3. #3
    Erbay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05.08.2004
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    29
    Mesajlar
    13,980

    Standart

    Ya biraktim artik Össyi.Dershaneye gidiyom ama umudum yok bu sene.Artik seneye çok çaliscam.Okulla beraber hiç olmuyo.Bu hafta yazililar basliyo.Ben ne yapcam simdi.Okulu biraksam olmaz Össyi biraksam hiç olmaz.Off be[img]smileys/smiley4.gif[/img]

  4. #4
    Zafer Keskin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11.01.2005
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    32
    Mesajlar
    1,084

    Standart

    allah sabir versin arkadaslar ))))

  5. #5
    Oğuzhan Görkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23.01.2005
    Nereden
    Ankara
    Yaş
    30
    Mesajlar
    1,238

    Standart



    idare eder dil bölümü ögrencisi olarak ne zorluklar çektigim anlatamam..

  6. #6
    Forumdan Uzaklaştırılmıştır MrbLack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.03.2005
    Yaş
    32
    Mesajlar
    562

    Standart



    4 senedir girioz artik biktim.açik ögretim okuyacam [img]smileys/smiley36.gif[/img]

  7. #7
    Adem Erdoğan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09.03.2005
    Nereden
    Orta Doğu
    Yaş
    34
    Mesajlar
    16,790

    Standart

    1 yilda ömrümden 10 sene yedi.o stres hiçbiryerde yok.3 saat içinde yaptiginiz en ufak yanlis hayatiniza yön veriyo.allah hepinize kolaylik versin.Bi tavsiye vereyim.cuma günü aksami çok erken yatin.cts sabahi ise erken kalkin.aksam uyku sorunu çekmezsiniz.ben 3 saatlik uykuyla sinava girmistim.

  8. #8
    Emre B. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08.09.2005
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    28
    Mesajlar
    6,984

    Standart

    Allah hepinize kolaylik versin

  9. #9

    Üyelik tarihi
    17.11.2005
    Yaş
    30
    Mesajlar
    19

    Standart

    hepinize basarilar arkadaslar

  10. #10
    #10 Fietra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.05.2004
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    29
    Mesajlar
    4,211

    Standart



    Bu iste bi karisiklik olmasin daha geçen bizim sinifta tahtada 99 gün kaldi yaziyodu.Neyse çok da önemli degil.


    @smart61


    "Artik seneye çok çaliscam" her zaman böyle olur zaten takma kafana[img]smileys/smiley2.gif[/img]


    Benim durumuma gelirsek çok kötü.

  11. #11

    Üyelik tarihi
    15.03.2006
    Mesajlar
    2

    Standart

    össs resmen iskence [img]smileys/smiley18.gif[/img]

  12. #12
    ancibranoz
    Ziyaretçi

    Standart

    asil össden sonrasi iskence

  13. #13
    Cabri61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02.01.2005
    Nereden
    Artvin
    Mesajlar
    2,084

    Standart



    Allah kolaylik versin arkadaslar...insallah gönlünüzdeki yeri alirsiniz

  14. #14
    Hasan Ayvenli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09.05.2005
    Nereden
    Ankara
    Yaş
    32
    Mesajlar
    2,848

    Standart

    sinava girecek arkadaslara kolay gelsin
    zor dönemler baya
    ama

    Alıntı ancibranoz Nickli Üyeden Alıntı
    asil össden sonrasi iskence
    buna da katiliyorum üniversiteye gidince öss hakkindaki fikirleriniz baya bi degisecek bunu bilin öss de neymis diyeceksiniz bi çogunuz
    demedi demeyin

  15. #15
    Trabzonspor Kongre Üyesi

    BMN Yönetim Kurulu
    U.Sadıkoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.06.2004
    Nereden
    İngiltere
    Mesajlar
    12,086

    Standart

    herkese basarilar insallah istediginiz yerleri tutturursunuz

  16. #16

    Üyelik tarihi
    17.11.2005
    Yaş
    30
    Mesajlar
    19

    Standart



    Alıntı ancibranoz Nickli Üyeden Alıntı
    asil össden sonrasi iskence

    kesinlikle haklisin..
    bu arada.. öss hazirlik ing dersi verilir deneyimli hocadan [img]smileys/smiley36.gif[/img]

  17. #17

    Standart

    Alıntı Yasmin Nickli Üyeden Alıntı


    Alıntı ancibranoz Nickli Üyeden Alıntı
    asil össden sonrasi iskence

    kesinlikle haklisin..
    bu arada.. öss hazirlik ing dersi verilir deneyimli hocadan [img]smileys/smiley36.gif[/img]


    önce bi kendin ögren ingilizceyi cahil sey

  18. #18
    Trabzonspor Kongre Üyesi
    Nytre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.05.2004
    Nereden
    Trabzon
    Yaş
    34
    Mesajlar
    8,700

    Standart






    öss.ye girecek bütün arkadaslara basarilar ve umarim trabzon türkiye siralamasinda bir önceki yildan daha basarili olur.

  19. #19

    Üyelik tarihi
    17.11.2005
    Yaş
    30
    Mesajlar
    19

    Standart

    Alıntı CaMoKa Nickli Üyeden Alıntı
    Alıntı Yasmin Nickli Üyeden Alıntı


    Alıntı ancibranoz Nickli Üyeden Alıntı
    asil össden sonrasi iskence

    kesinlikle haklisin..
    bu arada.. öss hazirlik ing dersi verilir deneyimli hocadan [img]smileys/smiley36.gif[/img]


    önce bi kendin ögren ingilizceyi cahil sey





    sus sen asl.. gel heykelnde hazr bekliyo seni kampste[img]smileys/smiley4.gif[/img]

  20. #20
    Trabzonspor Kongre Üyesi
    Nytre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.05.2004
    Nereden
    Trabzon
    Yaş
    34
    Mesajlar
    8,700

    Standart

    Alıntı Yasmin Nickli Üyeden Alıntı
    Alıntı CaMoKa Nickli Üyeden Alıntı
    Alıntı Yasmin Nickli Üyeden Alıntı


    Alıntı ancibranoz Nickli Üyeden Alıntı
    asil össden sonrasi iskence

    kesinlikle haklisin..
    bu arada.. öss hazirlik ing dersi verilir deneyimli hocadan [img]smileys/smiley36.gif[/img]


    önce bi kendin ögren ingilizceyi cahil sey





    sus sen asl.. gel heykelnde hazr bekliyo seni kampste[img]smileys/smiley4.gif[/img]


    asil üniversiteden sonrasi daha da iskence

  21. #21
    Özsu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10.03.2006
    Mesajlar
    2,102

    Standart

    walla az kaldi ama kazanamicaz galiba baya kotu netler umdugumdanda kötü... birde anadolu lisesi ögrencisiyim[img]smileys/smiley19.gif[/img]

  22. #22
    Özsu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10.03.2006
    Mesajlar
    2,102

    Standart

    allah yardimcimiz olsun ne dielim!!!

  23. #23
    Trabzonspor Kongre Üyesi
    AtalaY_BuğrA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29.05.2004
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    34
    Mesajlar
    1,101

    Standart

    Alıntı #10 Fietra Nickli Üyeden Alıntı


    Benim durumuma gelirsek çok kötü.


    Hadi pes etmek yok osmanim biraz daha gayret. bu arada yeni sistemden sinava girecek olanlara allah kolaylik versin. REsmen biz öss e ye degil ilkögretim sinavina girmisiz ya[img]smileys/smiley36.gif[/img]konular fazla dersler I ve II diye ayrilmis. Valla isleri zor arkadaslarin. Allah yardimcilari olsun sinava girecek olan arkadaslarin.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •