Cafedegoygoy
Sayfa 1 Toplam 3 Sayfadan 1 2 3 SonuncuSonuncu
Toplam 67 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Flash vb Oyunlar

  1. #1
    Forumdan Uzaklaştırılmıştır
    Üyelik tarihi
    23.08.2004
    Mesajlar
    680

    Standart




    http://5star.freeserve.com/Games/files/bbdemo.exe


    Kendi köprünü kendin yap
    Elinizde imkan olsa nasil yaparsiniz?

    Iste size malzemeler. Her malzeme belli bir ücret. Limitiniz sag alt kösede yazili.
    Yapmaniz gereken sadece onlari farenin sol tusuyla belli araliklarla ve özenleyerlestirmek.
    Daha sonra sol üst kösedeki "test" linkine tiklayip köprünüzün saglamligini test edin.
    Eger güveniyorsanizda üzerinden treni geçirin "run train"bakalim ne oluyor??
    Bu oyunu bitirebilene helal olsun

    Bu da daha profesyonel versiyonu. 3 boyutlu hersey ve malzeme sayisi fazla. Biraz teknik agirlikli.


    www.chroniclogic.com/demo/bcsdemo.exe

  2. #2

    Üyelik tarihi
    01.06.2004
    Nereden
    Manisa
    Yaş
    32
    Mesajlar
    82

    Standart

    kardes üstteki adres çalismiyorrrrr

  3. #3
    l-m - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01.06.2004
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    1,919

    Standart

    programi yazanin eline saglik.süper valla.simülasyon diye buna derim.

  4. #4

    Üyelik tarihi
    01.06.2004
    Nereden
    Manisa
    Yaş
    32
    Mesajlar
    82

    Standart



    ya siz nasil indiriyorsunuz oyunu yaa ben yukleyemiyorum....[img]smileys/smiley19.gif[/img]


    2 dk sonra


    heh tamam simdi indi.tesekkürler!

  5. #5
    #10 Fietra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.05.2004
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    28
    Mesajlar
    4,211

    Standart

    Serkan Abi link çalismiyor[img]smileys/smiley36.gif[/img]

  6. #6
    Forumdan Uzaklaştırılmıştır
    Üyelik tarihi
    23.08.2004
    Mesajlar
    680

    Standart



    Bir kez daha deneyin bakalim[img]smileys/smiley2.gif[/img]Bu arada benim 7 yasindaki kardesim ilk 2 leveli rahatça geçti. Ama mühim olan devam edebilmek. Oyunu bitirebilen olacak mi görücez?

  7. #7
    l-m - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01.06.2004
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    1,919

    Standart

    abi fantastik seyler yapiyorum ama yikiliyor...buralari yikiliyo benden yikiliyo...[img]smileys/smiley36.gif[/img]

  8. #8
    #10 Fietra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.05.2004
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    28
    Mesajlar
    4,211

    Standart

    5.Bölümdeyim para yetmemezliginden yikiliyor ama geçecem çok ince hesaplar kaldi[img]smileys/smiley1.gif[/img]

  9. #9
    CeSS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29.05.2004
    Nereden
    Ankara
    Yaş
    46
    Mesajlar
    2,259

    Standart






    Malzemedende calmiyoruz ama niye cöküyorr anlamiyorum[img]smileys/smiley36.gif[/img]

  10. #10
    Cenkhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13.07.2004
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    1,022

    Standart



    Ben yaparim sonra nasisa insaat okuyacam[img]smileys/smiley2.gif[/img][img]smileys/smiley4.gif[/img]

  11. #11
    Forumdan Uzaklaştırılmıştır Salih61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12.07.2004
    Yaş
    33
    Mesajlar
    2,483

    Standart

    Açilmiyor.....[img]smileys/smiley19.gif[/img]

  12. #12
    Forumdan Uzaklaştırılmıştır
    Üyelik tarihi
    23.08.2004
    Mesajlar
    680

    Standart



    Alıntı FORZA61 Nickli Üyeden Alıntı
    Açilmiyor.....[img]smileys/smiley19.gif[/img]

    link'in üzerine sag tikla "hedefi farkli kaydet" yap, bir de öyle dene.

  13. #13
    #10 Fietra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.05.2004
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    28
    Mesajlar
    4,211

    Standart



    SUa n 8. bölümdeyim ama bu gittikçe yeni bölümler artiyo.Kaçta bitiyo.Kara verdim oyunu bitirecem ins.[img]smileys/smiley17.gif[/img]

  14. #14
    SDanışmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12.06.2004
    Nereden
    Zonguldak
    Yaş
    30
    Mesajlar
    5,118

    Standart



    abi ben bu oyunu daha önce demosunu oynamistim.baya zor bi oyun


    10'da bitiyor.

  15. #15
    Berk Akçay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.05.2004
    Nereden
    Trabzon
    Yaş
    33
    Mesajlar
    4,734

    Standart

    oyun gerçekten çok güzel yani ama biraz marifet istiyor kesinliklee

  16. #16
    Trabzonspor Kongre Üyesi
    UmutBaykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16.08.2004
    Nereden
    Zonguldak
    Yaş
    28
    Mesajlar
    3,324

    Standart

    Oyun güzel ama zor ya..

  17. #17
    #10 Fietra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.05.2004
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    28
    Mesajlar
    4,211

    Standart






    Az kaldi12.bölümdeyim.

  18. #18
    Forumdan Uzaklaştırılmıştır
    Üyelik tarihi
    23.08.2004
    Mesajlar
    680

    Standart

    Osman helal olsun sana ya, sendebu azim var ya[img]smileys/smiley1.gif[/img]
    Oyunu bitir bakalim, sana buradan milli takim formasi bulursam getiricem söz[img]smileys/smiley36.gif[/img]

  19. #19
    Guests
    Ziyaretçi

    Standart

    ula millet bölüm atliyor ben bi türlü yükleyemedim hata veriyo

  20. #20
    the king - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25.07.2004
    Nereden
    Bursa
    Yaş
    42
    Mesajlar
    456

    Standart



    Alıntı EsenLerLi_61 Nickli Üyeden Alıntı
    ula millet bölüm atliyor ben bi türlü yükleyemedim hata veriyo

    al bendende o kadar



  21. #21
    CeSS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29.05.2004
    Nereden
    Ankara
    Yaş
    46
    Mesajlar
    2,259

    Standart






    11.bölüme gectim diye hava atacaktim


    Osman 12 ye gecmis [img]smileys/smiley32.gif[/img]

  22. #22
    CeSS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29.05.2004
    Nereden
    Ankara
    Yaş
    46
    Mesajlar
    2,259

    Standart






    Oyun meraklilari için;


    Dip Not : Çocuklarin yaninda çözmeye kalkmayin, karizma sarsilmasi yasabilirsiniz.[img]smileys/smiley2.gif[/img]





    http://www.plastelina.net/games/game1.html



    http://www.plastelina.net/games/game2.html


    http://www.plastelina.net/games/game3.html





  23. #23
    #10 Fietra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.05.2004
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    28
    Mesajlar
    4,211

    Standart

    Bitirecem[img]smileys/smiley36.gif[/img]

  24. #24

    Üyelik tarihi
    31.05.2004
    Mesajlar
    243

    Standart



    15. bölümdeyim ve 2 gündür geçemedim bir türlü.Trenin köprüyü bitirdigi yerde bir çikinti var ve orayi asmak imkansiz gibi görünüyor.Nasil geçilecegini bilen varsa yardimci olsun.

  25. #25
    Guests
    Ziyaretçi

    Standart

    oyunu yüklesem emin ol yardimci olurdum ama artik pes ettim yüklemeye çalismiyorum[img]smileys/smiley17.gif[/img]

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. Ayasofya üzerinde oynanan oyunlar
    Konu Sahibi Külünkoğlu Forum Ganita
    Cevap: 11
    Son Mesaj : 08.06.2006, 12:11
  2. Kirli oyunlar basladi
    Konu Sahibi trapezus61 Forum Genel
    Cevap: 197
    Son Mesaj : 05.06.2005, 03:17

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •