İlk olarak a f s tarafından gönderildi
Gönderiyi görüntüle
Bilakis, forma konusunda tasarım yaptığı takımların geçmişine saygı duyarak onları zenginleştirdiğine inanıyorum. Yakın geçmişte yaptığı formalar gerek tasarım, gerek kumaş teknolojileri olarak çok yenilikçi.
Forma üretilen takım sayısı, kolleksiyonların genişliği, maliyetler, üretim planlamasını düşününce bu işi başarı ile uyguluyorlar.
Forma tasarımında kendimce değerlendirme kriterlerimden yüksek puan alan markalardan Nike. Forma tasarımı sadece üste giyilen tişört şeklinde düşünmemek lazım; bütün olarak marka projesinin bir parçası.
Geçmiş yıllarda formalarda 'tasarım' konusu bu kadar ön planda değildi. Forma tasarımı kavramının içine renk şekil kadar kumaş teknolojisi, kesimler, dikişler, genel olarak kolleksiyon ve diğer aksesuarlarla uyumu da katmak lazım.
Nike 'pazarlama estetiği' kavramını en iyi uygulayan marka. Ürün verdiği takımları seçmesi de tesadüf değil.
Hangi takıma forma yapıyorsa onun geçmişten gelen marka çizgisine sadık kalarak yenilikler öneriyor. Forma kültürü avrupadaki kadar yerleşik değil bizde. Daha yeni yeni yönetimler taraftarlar şirketler olayın ciddiyetini ve önemini kavradı.
Marka olmak için tutarlı ve yenilikçi olmak lazım, adamlar da bunu başarıyor.
Çıktığı zaman TS Club markalı formaları tasarım ve kumaş seçimlerini hiç beğenmemiştim. Ama taraftar içinde Fatih Tekke'yi görüp ne güzel forma diyebiliyor. Rahatlık, kumaş kalitesi, tasarım, yenilik, marka çizgisi açısından değerlendirdiğimde yetersiz bulmuştum.
Burada paylaştığım tasarımların çoğu zaten Nike'ın mevcut kolleksiyon ve uygulamalarındandı çoğu çok beğenildi. Beğenilmesinin nedeni taraftarın beklediği tarzlara uygun seçimler yapmamdı sadece.
Mesele olayın bizce olanını ortaya koyabilmek. Bunun için de doğru bakış açısı ki bakış açısı sadece ekonomik değil estetik bakış açısı gerekiyor.
TS Club her yıl onlarca yüzlerce çeşit ürün çıkarıyor. Gerçekten bu kadar çok çeşit ürün mü çıkarmak lazım yoksa doğru tasarımlarla gerektiği kadar ürün mü çıkarmak lazım.
Söylenecek yazılacak çok şey var fakat önemli olan bu fikirlerden doğruları tespit edip uygulayabilmek. Biz söyleyip biz dinledikten sonra sonuca yansımayınca bir değeri kalmıyor.
Forumdaki güvenlik ayarları nedeni ile çoğu zaman foruma giremiyor yazı yazamıyorum. Yöneticiler güvenlik ayarlarını düzelteceklerini söylüyorlar ama neredeyse her gün aynı sorunu yaşıyorum.

İlk kez Barcelona formalarında gördüğümüz bu tasarım yeni sezon kolleksiyonunda yerini aldı. Forma tasarımında yeni bir uygulama bu baskı tekniklerinin gelişmesi ile de alakalı. Puma'nın degrade formasından daha farklı bir baskı tekniği. Hem estetik hem de korsan ürün yapanları taklit edemeyeceği bir teknik ve desen.
Forma üretilen takım sayısı, kolleksiyonların genişliği, maliyetler, üretim planlamasını düşününce bu işi başarı ile uyguluyorlar.
Forma tasarımında kendimce değerlendirme kriterlerimden yüksek puan alan markalardan Nike. Forma tasarımı sadece üste giyilen tişört şeklinde düşünmemek lazım; bütün olarak marka projesinin bir parçası.
Geçmiş yıllarda formalarda 'tasarım' konusu bu kadar ön planda değildi. Forma tasarımı kavramının içine renk şekil kadar kumaş teknolojisi, kesimler, dikişler, genel olarak kolleksiyon ve diğer aksesuarlarla uyumu da katmak lazım.
Nike 'pazarlama estetiği' kavramını en iyi uygulayan marka. Ürün verdiği takımları seçmesi de tesadüf değil.
Hangi takıma forma yapıyorsa onun geçmişten gelen marka çizgisine sadık kalarak yenilikler öneriyor. Forma kültürü avrupadaki kadar yerleşik değil bizde. Daha yeni yeni yönetimler taraftarlar şirketler olayın ciddiyetini ve önemini kavradı.
Marka olmak için tutarlı ve yenilikçi olmak lazım, adamlar da bunu başarıyor.
Çıktığı zaman TS Club markalı formaları tasarım ve kumaş seçimlerini hiç beğenmemiştim. Ama taraftar içinde Fatih Tekke'yi görüp ne güzel forma diyebiliyor. Rahatlık, kumaş kalitesi, tasarım, yenilik, marka çizgisi açısından değerlendirdiğimde yetersiz bulmuştum.
Burada paylaştığım tasarımların çoğu zaten Nike'ın mevcut kolleksiyon ve uygulamalarındandı çoğu çok beğenildi. Beğenilmesinin nedeni taraftarın beklediği tarzlara uygun seçimler yapmamdı sadece.
Mesele olayın bizce olanını ortaya koyabilmek. Bunun için de doğru bakış açısı ki bakış açısı sadece ekonomik değil estetik bakış açısı gerekiyor.
TS Club her yıl onlarca yüzlerce çeşit ürün çıkarıyor. Gerçekten bu kadar çok çeşit ürün mü çıkarmak lazım yoksa doğru tasarımlarla gerektiği kadar ürün mü çıkarmak lazım.
Söylenecek yazılacak çok şey var fakat önemli olan bu fikirlerden doğruları tespit edip uygulayabilmek. Biz söyleyip biz dinledikten sonra sonuca yansımayınca bir değeri kalmıyor.
Forumdaki güvenlik ayarları nedeni ile çoğu zaman foruma giremiyor yazı yazamıyorum. Yöneticiler güvenlik ayarlarını düzelteceklerini söylüyorlar ama neredeyse her gün aynı sorunu yaşıyorum.
İlk kez Barcelona formalarında gördüğümüz bu tasarım yeni sezon kolleksiyonunda yerini aldı. Forma tasarımında yeni bir uygulama bu baskı tekniklerinin gelişmesi ile de alakalı. Puma'nın degrade formasından daha farklı bir baskı tekniği. Hem estetik hem de korsan ürün yapanları taklit edemeyeceği bir teknik ve desen.
İnternette bir sürü forma var bu şekilde.
Kumaş kalitesi de gerçeğe çok yakın.
Tayland kopyası

Yorum