PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Türkiye 2 - 0 Finlandiya



Mehmet Fırat
26.05.2008, 00:25
EURO 2008 öncesi son hazırlık maçımız. 29 Mayıs Perşembe, saat 21:30, TRT 1 naklen. :)

:tr: :tr:

macka61
26.05.2008, 00:47
inşallah galip geliriz bizimkiler hazırlık maçı olduğu için pek asılmıyolar maçlara ama buda sonuçta bir maç hanene galibiyet yazılıyor

Kazım Uzunboy
26.05.2008, 00:52
Böyle defansımız olursa işimiz zor :S

Emirhan Makul
26.05.2008, 02:21
bu maçı alırız bak

28TS61
26.05.2008, 03:32
terim takimin basinda olduktan sonra bu milli takimdan hic ümidim yok

Kazım Uzunboy
26.05.2008, 03:35
Bizim defansın hepsini alıp milli takıma koysan daha iyi maç çıkarırlar ya

28TS61
26.05.2008, 04:48
maca gitmisken terimede agzima geleni saysam diyorum

Ali Haydar
26.05.2008, 11:16
Milli Takımımıza basarılar..:tr::tr::tr:

ismail tüfekçi
26.05.2008, 11:59
fatih terimin olduğu FATİH TEKKENİN OLMADIĞI MİLLİ TAKIMI TANIMIYORUM

TheRapZoNe
26.05.2008, 14:43
Bir Finlandiyasever olarak bu macin basligini acmayi dusunmustum ama gec kalmisim; baslik coktan acilmis :)
Acikcasi macin sonucu bana gore beraberlik, ama milli takim Uruguay'a yeniliyorsa, Finlandiya'ya da yenilirse uzulmem.
Umarim Finlandiya da en az birim kadar iyi oynar. Iyi oynayan kazansin..

Emre Yavuz
26.05.2008, 16:06
Abiler maci 4:1 alicagiz goller: Halil,Nihat,Gökdeniz ve Emre B.!!!!

Fatih BALTA
27.05.2008, 02:51
Hazırlık maçlarımız neden böyle alakasız takımlar arasından seçilmiş anlam veremiyorum.
Turnuvada Portekiz,İsviçre ve Çek Cumhuriyetiyle oynayacağız.Hazırlık maçlarımız Urguay,Finlandiya,Slovakya.
Neden daha dişli rakipler seçilmedi.

Kazım Uzunboy
27.05.2008, 05:30
Abiler maci 4:1 alicagiz goller: Halil,Nihat,Gökdeniz ve Emre B.!!!!
Analizin böylesi :D
Gollerin dakikalarını da yazsaydın keşke :D

görkem29
27.05.2008, 10:50
EURO 2008 öncesi son hazırlık maçımız. 29 Mayıs Perşembe, saat 21:30, TRT 1 naklen. :)

:tr: :tr:

maçı da tam gününe koymuşlar...

Cem Balcı
27.05.2008, 13:47
terim takimin basinda olduktan sonra bu milli takimdan hic ümidim yok

al benden de okadar...

TolgaTopçu61
27.05.2008, 19:16
bu defanslan bol bol gol yeriz

Hamdi Karamahmutoğlu
27.05.2008, 21:19
Rakip cok guclu bir ekip degil.
Alacagimizi dusunuyorum.
Umarim yanilmam.

Murat'
28.05.2008, 13:25
litmanen bile oynuyormuş yaaa maçta...finlandiyayı yeneriz artık.....bakalım kimlşeri gönderecek fatih terim...

sümela61
29.05.2008, 21:39
hazırlık maçlarının skor anlamında (benim gözümde) hiç bir önemi yok... adı üstünde "hazırlık maçı"... çok fazla takılıp kalmamak gerek bence sonuç üzerinde...

bu maça artık A takımla çıkmalı Terim... sonrasında ikinci yarı değişikliklere gidip, diğer oyuncuları da görmeli tabi...

bir de son 2 hazırlık maçını izleyip, "Terim hala ideal 11'ini bulamadı" tesbiti yapan yorumcular var... bence Terim'in kafasındaki 11 belli... ancak hazırlık maçlarında sadece bu 11'e şans verip, rotasyon yapmamak bence çok saçma olur(du)...

hatta rotasyonu sadece kadroda değil, oyun sisteminde de denemeliydi ki, öyle yaptı son 2 maçta...

turnuvadaki en iyi orta sahalardan birisine sahip olduğumuzu düşünüyorum... beni korkutan yer defansımız... bu konuda da Terim'e kabahat bulamıyorum, malzeme bu...

Terim'i eleştireceğim en önemli nokta, forvet hattında Nihat dışında uluslararası maç tecrübesi yeterli, tecrübeli isim bulundurmaması olacak... Hakan Şükür, Fatih Tekke ya da Ümit Karan'dan hiç olmazsa bir tanesini kadroda bulundurmalıydı... ya da madem böyle bir tercihe gidecekti, o zaman daha eleme grubundaki ilk maçtan itibaren genç forvetlere şans vererek onların tecrübe kazanmasını sağlamalıydı...yanlış anlaşılmasın eleme maçlarında Hakan Şükür gibi oyunculara şans verdiği için eleştirmiyorum... sadece, madem o maçlarda oynattı; turnuva kadrosunda da bulundurmalıydı demek istiyorum...

ancak her ne olursa olsun Milli Takım'dan ümitliyim... Terim'in ve o formayı taşıyan bütün oyuncuların arkasındayım sonuna kadar...

unutmadan, daha önce defalarca belirtmiştim... Şenol Güneş 2002'de grup maçları bitmeden yerden yere vuruldu, eleştirildi, keza o dönemki Milli Takım oyuncularımız da... ama sonra o takım 3.lükle döndü ülkeye... Fatih Terim, eleme grubundaki son 2 maça kadar baya bi eleştiri aldı, ama bugün gördük ki Euro 2008'deyiz... demek ki bize düşen destek verip, beklemek, sonucunu görmek... eğer bir hüsran olursa da, o zaman bu takım Türkiye'ye döndüğünde eleştirebiliriz, ama önce biraz sükunet lütfen...

lazooo28
29.05.2008, 21:53
terim takimin basinda olduktan sonra bu milli takimdan hic ümidim yok

vallah bazen milli takimimi yoksa gs paf takimini mi izliyorum ,bilmiyorum

Mehmet Fırat
29.05.2008, 22:47
Tuncay attı. 1-0 öndeyiz.

ilhan
29.05.2008, 22:48
Gidip bakayım biraz :)

Kazım Uzunboy
29.05.2008, 22:51
Maçtan son dk haberleri bekliyorum arkadaşlar..

Kurtlar vadisi var diye açmıyorlar maçı :(

Mehmet Fırat
29.05.2008, 22:51
Mevlüt heyecanlı ama etkili oynuyor.

Mehmet Fırat
29.05.2008, 22:52
Ula Tuncay!.. :D:D

Çakma Maradona seni.. :D

Ömer SEVİNÇ
29.05.2008, 23:01
Bir dakika skor alsak?:)

Mehmet Fırat
29.05.2008, 23:01
Dakika 30. Türkiye 1-0 Finlandiya. :)

erol_izm
29.05.2008, 23:11
Mevlüt gerçek performansını gösteriyor bugün. Açıkcası ne kadar kıvrak ve kaliteli olduğunu ilk yarım saatde gösterdi. Ribery'i anımsattı bana.

Cem Balcı
29.05.2008, 23:17
yine tuncay espirisini yaptı,ilahi tuncay.:)

alper*
29.05.2008, 23:20
Milli takımdan iyice kopmuşum maç olduğunu yeni öğrendim daha...

psikopat_hamsi
29.05.2008, 23:21
Abiler maci 4:1 alicagiz goller: Halil,Nihat,Gökdeniz ve Emre B.!!!!
halil artık almanya'dan atar golü :D

psikopat_hamsi
29.05.2008, 23:23
arkadaşlar bana bi link verin de izleyeyim bari ikinci yarıyı.elli tane tv izleme programı indirdim hiçbiri olmuyor.trt'nin sitesinde de izleyemedim :D bi tane site buldum onda da spiker yabancı sarmıyo böle :D

Atalay
29.05.2008, 23:24
mAÇ HANGİ KANALDA..

Ali Haydar
29.05.2008, 23:25
mAÇ HANGİ KANALDA..



TRT 1 de.
......

Kazım Uzunboy
29.05.2008, 23:25
Maç hakkında bilgi yokmu arkadaşlar :S

psikopat_hamsi
29.05.2008, 23:26
ilk yarı 1-0 bitti tuncay attı golü.

Ali Haydar
29.05.2008, 23:27
İlk yarıda Mevlut baya bı pozısyonn kacırdı.İnşallah ikinci yarıda da böyle devam etmez..

Böyle devam ederse Fath Terimin onu kesin alması lazım...:Bayrağımız:

seyyah61
29.05.2008, 23:28
halil artık almanya'dan atar golü :D
Kardes o mesaj iki gün önce yazilmis, 23 kisilik kadro dün belirlendi.

Bayramm61
29.05.2008, 23:29
arkadaşlar bana bi link verin de izleyeyim bari ikinci yarıyı.elli tane tv izleme programı indirdim hiçbiri olmuyor.trt'nin sitesinde de izleyemedim :D bi tane site buldum onda da spiker yabancı sarmıyo böle :D

burdan bi dene :

http://www.glotzdirekt.de/country/33#

sayfa acildiktan sonra trt1 e tikla

psikopat_hamsi
29.05.2008, 23:29
Kardes o mesaj iki gün önce yazilmis, 23 kisilik kadro dün belirlendi.
ben zaten mesajı yazana bişe demiyorumki.fatih terim'in halil'i kadrodan çıkarmasına kızıyorum.

psikopat_hamsi
29.05.2008, 23:35
burdan bi dene :

http://www.glotzdirekt.de/country/33#

sayfa acildiktan sonra trt1 e tikla
sağol abi.iyi akşamlar.iyi seyirler.

Kazım Uzunboy
29.05.2008, 23:35
burdan bi dene :

http://www.glotzdirekt.de/country/33#

sayfa acildiktan sonra trt1 e tikla

Eyvallah abi sağolasın..

Fatih BALTA
30.05.2008, 00:02
1' Karşılaşma başladı. Milli Takımımıza başarılar diliyoruz.

4' İlk tehlikeli atağımızı Tuncay'la yaptık Mevlüt'ün ortasında Tuncay uzandı ancak vuramadı ceza sahası içinde.

7' Finlandiya tehlikeli geldi ve Vayrynen'nin şutunda Volkan güzel bir kurtarış yaptı.

10' Nihat'ın kullandığı köşe vuruşudna Servet yükseldi ve vurdu ancak top üstten auta gitti.

13' Emre defansın solundan Mevlüt'e mükemmel bir pas çıkardı. Mevlüt, Finlandiya ceza alanının sağ çaprazında topla buluşmak istedi ama topu ayağında kaçırdı.

15' Tuncay Şanlı ile golü bulduk.. Sağ kanattan gelişen atağımızda Sabri'nin ortasını Tuncay iyi değerlendirdi ve attığı golle takımımızı 1-0 öne geçirdi.

18' Tuncay bir gol daha attı ama bu kez eliyle.. Hakem golü geçersiz saydı..

30' Mevlüt yine kaleyi yokladı ancak kaleci Enckelman başarılıydı bu pozisyonda. Türkiye'nin oyunda ve skordaki üstünlüğü devam ediyor. Adeta tek kale maç oynuyoruz..

35' Finlandiya paslaşarak kullandı köşe vuruşunu ve ceza sahasına gelen topta kimse dokunmayınca arka direkte Toni Kuivasto topu auta gönderdi. Çok net bir gol pozuisyonundan yararlanamadılar..

40' Hamit ceza alanı dışında faulm yaptı. Serbest atışı Eremenko kullandı. Direğin dibine vurdu ama kalevi Volkan inanılmaz bir hamle ile çizgi üzerinden çıkardı.

İlk yarı sona erdi..

46' İkinci yarı başladı. Finlandiya'da kaleci Enckelman çıktı Frederikson oyuna girdi. 48' Mevlüt'e ceza alanı dışında faul yapıldı. Tehlikeli bir yerden serbest vuruş kazandık. Topun gerisinde Nihat. Geldi vurdu ve top direğin dışından auta çıktı. Kaleyi bulsa ikinci golümüzü bulmuş olacaktık...

61' Finlandiya iki kişiyle geldi ama en tehlikeli atağını yaptı. Onca defan elemanı içinde Forsen vurdu, top direğin dibinden dışarı çıktı. Bu arada 37 yaşındaki Litmanen oyunda..

63' Savunmamızın arkasına atılan uzun topta Volkan, Kolkka'dan önce araya girdi ve topun auta çıkmasını sağladı. Finlandiya bir gol daha kaçırdı. Oyunun kontrolü tamamen Finlandiya'nın eline geçti. Milliler bu dakikalarda oyuna hakim değil..

67' Golümüzü atan Tuncay kenara alındı. Arda Turan oyunda..

TÜRKİYE: Volkan, Servet, Hakan Balta, Gökhan Zan, Sabri, Emre Belözoğlu, Mehmet Aurelio, Hamit, Tuncay, Nihat, Mevlüt
YEDEKLER: Rüştü, Tolga Zengin, Mehmet Topal, Semih, Tümer, Arda, Uğur Boral, Ayhan, Gökdeniz, Kazım, Emre Güngör
FİNLANDİYA: Enckelman, Nyman, Kallio, Pasoja, Kuivasto, Vaerynen, Roman Eremenko, Heikkinen, Forssell, Alexei Eremenko, Kolkka
YEDEKLER: Otto Frederikson, Niki Maenpaa, Niklas Moisander, jukka Sauso, Tim Sparu, Kasper Hamalainen, Veli Lampi, Berat Sadik, Jari Litmanen, Jonatan Johansson

Mehmet Fırat
30.05.2008, 00:05
Gökdeniz'i turnuvada hiç oynatmayacak herhalde Terim.

Fatih BALTA
30.05.2008, 00:08
Gökdeniz'i turnuvada hiç oynatmayacak herhalde Terim.
Terim in prensleri varken Gökdeniz şampiyonayı 20dk oynayarak kapatır en iyi ihtimalle.

TolgaTopçu61
30.05.2008, 00:09
ayhan'i oynatiyor gökdeniz'i oynatmiyor:mad:

daha nediyeyim terim'e:mad:

psikopat_hamsi
30.05.2008, 00:10
ayhan akman oyuna girdi ve girer girmez saçma bi faul yaptı :D terim gökdeniz'i ne zaman alacak merak ediyorum.

psikopat_hamsi
30.05.2008, 00:10
semih oyunda.nihat çıktı.dakika 82

ilhan
30.05.2008, 00:15
Sadri babanın sözü geliyor aklıma.

Milli takımda bir tane futbolcumuz var. O da 85. dakikada oyuna giriyor.

Gökdeniz , F.Terim varken 90dakika yüzü göremez milli takımda.

psikopat_hamsi
30.05.2008, 00:16
takımda herkes kahraman olmaya çalışıyor.böyle bencil oynamaya devam ederlerse hiçbişe yapamaz bunlar.

Fatih BALTA
30.05.2008, 00:17
gelecek vaat eden genç golcü semih altı pasın içinden kendine yakışan bir gol attı.

Mehmet Fırat
30.05.2008, 00:17
Top Semih'e çarparak gol oldu. :D 2-0.

Fatih BALTA
30.05.2008, 00:18
Dk 90 Gökdeniz giriyor.:)

Mehmet Fırat
30.05.2008, 00:19
Kaptan Gökdeniz oyunda. :)

Kazım Uzunboy
30.05.2008, 00:19
Kim vurmuştuki :D

psikopat_hamsi
30.05.2008, 00:19
semih gol attı.gökdeniz emre'nin yerine oyuna giriyor.terim bi de gökdeniz'e bişeyler söylüyor.zaten 2 dakka kalmış.ne artist adam bu ya. :mad:

Mehmet Fırat
30.05.2008, 00:20
Top Gökdeniz'e değmeden maç bitti. :mad:

psikopat_hamsi
30.05.2008, 00:20
gökdeniz oyuna giremedi :(ya da girdi ben görmedim. :(

Fatih BALTA
30.05.2008, 00:21
Gökdeniz e top değmeden maç bitti.Şimdide Terim Gökdeniz bekleneni veremedi filan demesin:D

DeAgLeMaNyAq
30.05.2008, 00:21
Gökdeniz oyuna girdikten sonra kaptan oldu ama dediğin gibi top ayağına değmedi...

psikopat_hamsi
30.05.2008, 00:22
artık milli maçları izlerken zevk alamıyorum :(

Punisher-61
30.05.2008, 00:23
bir dostluk macinda 90inci dakikada oyuncu degisikligi olur mu hic??? ne adamsin lan terim

Fatih
30.05.2008, 00:26
gökdeniz gs forması giyseydi emin olun 90 değil 180 dakka oynardı

bir insan bu kadar mı adalet duygusundan yoksun olur

Cüneyt Canlıca
30.05.2008, 00:29
her şey bi tarafada bu mevlüt çok büyük topçu olacak...

antagonist
30.05.2008, 00:31
bir dostluk macinda 90inci dakikada oyuncu degisikligi olur mu hic??? ne adamsin lan terim

Amaç oyuncunun m illi takım formasını gitmiş olmasını sağlamak,yani tamamen istatistiklere yönelik...;)

Bence çok kötü oynadık. Bu futbolla işimiz zor.

TheRapZoNe
30.05.2008, 00:32
Vatanim, ikinci ulkemi yendi. Umarim bu mactan gereken dersler alinmistir da avrupa sampiyonasinda rezil olmayiz. Ozellikle isvicre ve portekizi yenmemizi asiri derecede istiyorum..

Serdær
30.05.2008, 00:34
Her 2 yarıyı ayrı ayrı ele almak gerekiyor.

İlk yarıda gol pozisyonları üreten daha baskılı bir takım.

İkinci yarıda ise fizik kondisyon olarak düşüşle beraber daha kötü bir takım gördük.

Maçın parlayan ismi Mevlüt'tü bence.

Gerçekten çok yetenekli bir oyuncu. Fakat Milli takımdaki ilk maçları olduğu için heycanlı gördüm biraz.Normal ama :)

İkinci yarı fizik kondisyonun düşmesi ya ağır antremandan dolayı yada oyuncuların sezon sonu olmasıyla yorgunluk hissi.

İnşallah ilk dediğim ağır antreman programıdır.Yoksa bizi paramparça ederler.

Son olarakta Sinyor Terim'e 90 dk. bir hazırlık maçında oyuncu değişikli yapan ilk antrenör olarak kendisini tebrik ediyorum.

Helal olsun Sinyor Terim sen bu işi biliyorsun..

Murat Keçeci
30.05.2008, 00:39
milli takım mı gsspor mu anlamadım servet sabri ayhan akman emre güngör hakan balta arda turan mehmet topal utanma terim gsyi komple çagır işte bizide yormamış olursun

psikopat_hamsi
30.05.2008, 00:40
Top Semih'e çarparak gol oldu. :D 2-0.

semih'in arkasındaki defans sağolsun.semih'i itti biraz da semih'e çarpıp top kaleye gitti :D

Fatih BALTA
30.05.2008, 00:40
Fatih Terim şimdi TRT1 de konuştu.
Portekizin lider olduğu Polonya nın 2. olduğu grupta, 3. olan Finlandiya karşısında iyi oynadığımızı söyledi.
Genel olarak oyundan memnun olduğunu,taktiğimizin 2-5-3 olduğunu,daha iyi oynamaya çalışacağımızı söyledi.
Kadrodan çıkartılan 3 oyuncu için de birileri bu istasyonda inmesi gerekiyordu indi dedi.Ayrıca kadrodan çıkartılan oyunculara itafen kapma gelirken kimse gelmem demedi diyerek sözlerini tamamladı.

Kazım Uzunboy
30.05.2008, 00:47
Fatih Terim şimdi TRT1 de konuştu.
Portekizin lider olduğu Polonya nın 2. olduğu grupta, 3. olan Finlandiya karşısında iyi oynadığımızı söyledi.
Genel olarak oyundan memnun olduğunu,taktiğimizin 2-5-3 olduğunu,daha iyi oynamaya çalışacağımızı söyledi.
Kadrodan çıkartılan 3 oyuncu için de birileri bu istasyonda inmesi gerekiyordu indi dedi.Ayrıca kadrodan çıkartılan oyunculara itafen kapma gelirken kimse gelmem demedi diyerek sözlerini tamamladı.
2-5-3 mü :rolleyes:

pReN@_61
30.05.2008, 00:47
Maçı izleyemedim, nasıl oynadık?Bilgi verebilecek olan var mı arkadaşlar ??

ilhan
30.05.2008, 00:52
Gökdeniz'e üzülüyorum.

Fatih
30.05.2008, 00:55
Fatih Terim şimdi TRT1 de konuştu.
Portekizin lider olduğu Polonya nın 2. olduğu grupta, 3. olan Finlandiya karşısında iyi oynadığımızı söyledi.
Genel olarak oyundan memnun olduğunu,taktiğimizin 2-5-3 olduğunu,daha iyi oynamaya çalışacağımızı söyledi.
Kadrodan çıkartılan 3 oyuncu için de birileri bu istasyonda inmesi gerekiyordu indi dedi.Ayrıca kadrodan çıkartılan oyunculara itafen kapma gelirken kimse gelmem demedi diyerek sözlerini tamamladı.


fatih terim kusura bakma adam gittikçe ziyalaşıyosun;)

Cem Balcı
30.05.2008, 00:56
sanırım uruguay maçına göre biraz daha diri oynadık...

ama yine de terimle hiç umudum yok...

Burçak
30.05.2008, 01:01
galatasarayın maçı gibiydi

MehmetGÜRSOY61
30.05.2008, 01:04
tebrikler türkiye sizlere bu yakışır

Fatih BALTA
30.05.2008, 01:13
2-5-3 mü :rolleyes:
bende duyunca şaşırdım ama öyle dedi 3-5-2 nin ters hali 2-5-3 oynuyoruz dedi.

psikopat_hamsi
30.05.2008, 01:34
bende duyunca şaşırdım ama öyle dedi 3-5-2 nin ters hali 2-5-3 oynuyoruz dedi.
ben niye göremedim o 3'ü.resmen tek forvet oynadık.adam yeni bişe bulcam diye saçmalamaya başladı.

aretiass
30.05.2008, 02:10
mevlüt gibi adamı oynatıp Fatih Tekke gibi golcüyü kadroya almayan adamın aklına şaşarım.

28TS61
30.05.2008, 02:24
gökdenizi izlemek icin maca gittim ama ne yazikki uzatmalarda maca aldi sinyör terim gökdenizi :(

bence mevlüt kesinlikle alinmali, iki ayaginida cok iyi kullaniyor

Osman Yavuz
30.05.2008, 02:27
Yazıklar olsun sana Fatih Terim.Maçın 90. dakikası 15. saniyesinde Gökdeniz'i oyuna alıyorsun.Bir de sanki çok büyük bir iş yapmışsın gibi koluna bandı taktırıyorsun.Çocuk var senin karşında zaten.Kusura bakmayın ama bunu içtenlikle söylüyorum.Ben Colin Kazımlı, Marco Aureliolu ve en başta da Fatih Terimli milli takımı tutamıyorum.Eminim benim gibi düşünenlerin sayısı bu ülkede hiç de az değildir.

kurtefe
30.05.2008, 02:52
arkadaşlar ne olursa olsun bize desteklemek düşer gs lisi bck lisi fb lisi hepsi bir milli forma altında bu gözle bakalım yapacak başka bir şey yok

Mert67
30.05.2008, 08:14
Yazıklar olsun sana Fatih Terim.Maçın 90. dakikası 15. saniyesinde Gökdeniz'i oyuna alıyorsun.Bir de sanki çok büyük bir iş yapmışsın gibi koluna bandı taktırıyorsun.Çocuk var senin karşında zaten.Kusura bakmayın ama bunu içtenlikle söylüyorum.Ben Colin Kazımlı, Marco Aureliolu ve en başta da Fatih Terimli milli takımı tutamıyorum.Eminim benim gibi düşünenlerin sayısı bu ülkede hiç de az değildir.
Dediklerine harfi harfine katılıyorum.

Cengiz Çubukcu
30.05.2008, 08:53
Bu maçta gördük ki Mevlüt çok büyük topçuymuş, tecrübe kazandıkça milli takıma çok faydası olacak...Gökdenizi de 3 maç oynayacağımızı düşünürsek bence hiç oynatmayacak...adam kazımdan bile faydalanıyor gökdenizi düşünmüyor....

Faik Yılmaz
30.05.2008, 09:20
Topalla Semihi maçta görüp halili methet topuzu fatihi göremeyince açıkcaı ilk turu bile geçemeyeceğimizi düşünüyorum.....

Mehdi
30.05.2008, 10:44
Mevlüt Erdinç

Sevmedim,sevemedim bu çocuğu.Çok heyecanlı.Kaldıramaz bu baskıyı.Bence iyi bir forvet hakkını yanlış bir seçimle doldurmuş oldu Terim.Bizden gittiği için demiyorum,gayet objektif düşünüyorum ve Fatih Tekke,Ümit Karan,Mehmet Yıldız,Gökhan Ünal bu herife bin basardı diyorum.
Futbolcu keşfetmek veya oluşturmak (yaratmak sözüne karşıyım) için Avrupa Şampiyonasını denemek bence biraz lüks kaçacak bize.Gerek yoktu kanımca.

Kazım Uzunboy
30.05.2008, 10:55
ben niye göremedim o 3'ü.resmen tek forvet oynadık.adam yeni bişe bulcam diye saçmalamaya başladı.
Boşuna imparator demiyorlar :rolleyes: :D

Kazım Uzunboy
30.05.2008, 11:04
Özeti izledim şimdi...

Taraftarlar arasında Trabzonspor formalı bir arkadaşımız da vardı :)

TSelif
30.05.2008, 11:11
Gökdeniz'in de suyu ısındı desenize :mad:

Ali Can
30.05.2008, 11:35
fatih terim bu kafayla fazla duramaz...

sümela61
30.05.2008, 11:41
maçtan sonra Erdal KESER savunmamızdan övgüyle bahsediyordu ama ben savunmamızı yine hiç mi hiç beğenmedim... derin boşluklar bırakıyoruz sağ ve sol kanatlarda... buna muhakkak bir çözüm alınmalı...

Gökdeniz inanılmaz formda bir sezon geçirdi Trabzonspor'da... ve gittiği gibi Rubin'de de tam gaz devam etti bu performansla... bunu gözden kaçırmamak gerekir... daha fazla şans verilmeli Gökdeniz'e...

bu arada "iddaa" skandalının çıktığı dönemlerde, ben "o bizim evladımız, biz bir aileysek şayet, sırtımızı dönmemeli, evladımızı affedip, ona ikinci bir şans vermeliyiz" derken; "asalım, keselim" diyenleri de hatırlıyorum... şimdi camianın tek vücut halinde Gökdeniz'i sahiplenmesi de bana ilginç gelmiyor değil hani...

MarceloTS
30.05.2008, 14:08
dün sadece mevlütü ve hamiti izledim diğerleri beni enterese etmiyordu mevlüt heyecanını yenerse çok iyi bir oyuncu olacak turnuvada parlayacaktır

UğuR
30.05.2008, 17:51
Fatih Terim defans da Servet e çok güveniyor ama O da bu defansı kurtaramaz.Çok hata yapıyorlar.Şu takım da Tümer var Yıldıray yok ya bir şey demiyorum artık....

Muhammed KOÇ
30.05.2008, 18:46
emre abi emre !..

gerçekten de fanatik in yazdığı gibi amacının ne olduğu belli değildi bu maçta.. ne isabetli pas verebildi ne top dağıtabildi ne oyun kurdu. aurelionun işini de zorlaştırdı... dileriz portekiz karşısında böle olmaz

Alibeyoglu
30.05.2008, 19:41
fillandiya gibi basit bi takima karsi alinmis basit bi galibiyet ha fillandiyayi yendiniz ha malta san marinoyu yendiniz
fatih terim milli takimi babasinin takimi olarak görüyor oyuncu tercihleri görev bilinci ahlakina aykiri ve cok duygusal benim korkum guruplardan galibiyet alamadan bavullarimizi toplayacagimizdir.

sümela61
30.05.2008, 19:52
fillandiya gibi basit bi takima karsi alinmis basit bi galibiyet ha fillandiyayi yendiniz ha malta san marinoyu yendiniz
fatih terim milli takimi babasinin takimi olarak görüyor oyuncu tercihleri görev bilinci ahlakina aykiri ve cok duygusal benim korkum guruplardan galibiyet alamadan bavullarimizi toplayacagimizdir.



Fatih Terim'in yanlışları olduğu yorumunuza katılmakla birlikte, Finlandiya'nın basit bir takım olduğu görüşünüze asla ve asla katılmıyorum... kesinlikle sıradan bir takım olmadığını düşünüyorum Finlandiya'nın...

ancak zaten her ne kadar skor 2-0 olsa da, oyun olarak galibiyeti hak ettiğimiz bir maç çıkarmadığımızı düşünüyorum...

bütün her şeye rağmen (özellikle Türk futbolcusunun yapısından dolayı) turnuvada daha farklı (olumlu anlamda) bir oyun oynayacağımızı düşünmekteyim... umarım yanılmam...

Alibeyoglu
30.05.2008, 20:03
Fatih Terim'in yanlışları olduğu yorumunuza katılmakla birlikte, Finlandiya'nın basit bir takım olduğu görüşünüze asla ve asla katılmıyorum... kesinlikle sıradan bir takım olmadığını düşünüyorum Finlandiya'nın...

ancak zaten her ne kadar skor 2-0 olsa da, oyun olarak galibiyeti hak ettiğimiz bir maç çıkarmadığımızı düşünüyorum...

bütün her şeye rağmen (özellikle Türk futbolcusunun yapısından dolayı) turnuvada daha farklı (olumlu anlamda) bir oyun oynayacağımızı düşünmekteyim... umarım yanılmam...

fillandiyanin dünya futbolunda adini litmanen ile duyurdu herhangi bi basarisi yok avrupada fillandiyaya avaraj takimi gözüyle bakiliyor
bende fatih terim ve onun yanlislar zinciri ile galibiyet alamiyacagimizi düsünüyorum almanyada yasiyorum özellikle yildiraya alman basinida sasdi kaldi yildiray almanyanin en iyi orta saha oyuncularindan biri alman milli takimini tercih etseydi turnuvanin favoriler arasinda gösterilen alman milli takiminda her mac banko oynardi.umarim ben yanilirim umarim fatih terim hakli cikar ama ben fatih terim yönetimindeki milli takimin sansini lotto da 6liyi yakalamak gibi görüyorum

TheRapZoNe
30.05.2008, 20:34
fillandiyanin dünya futbolunda adini litmanen ile duyurdu herhangi bi basarisi yok avrupada fillandiyaya avaraj takimi gözüyle bakiliyor
bende fatih terim ve onun yanlislar zinciri ile galibiyet alamiyacagimizi düsünüyorum almanyada yasiyorum özellikle yildiraya alman basinida sasdi kaldi yildiray almanyanin en iyi orta saha oyuncularindan biri alman milli takimini tercih etseydi turnuvanin favoriler arasinda gösterilen alman milli takiminda her mac banko oynardi.umarim ben yanilirim umarim fatih terim hakli cikar ama ben fatih terim yönetimindeki milli takimin sansini lotto da 6liyi yakalamak gibi görüyorum

Milli takim ve terim hakkindaki goruslere katiliyorum fakat Finlandiya'nin zayif bir takim oldugu konusunda bir kac seyi hatirlatmakta fayda var. Her ne kadar su an itibariyla ne avrupada ne de dunyada isimleri gecse de son yillarda yapilanma icerisindeler. Avrupa sampiyonasi oncesi gruplarinda Polonya,Portekiz ve Sirbistan gibi guclu takimlar olmasina ragmen finallere son maclar itibariyla katilamadilar. Gruptaki buyuk takimlar karsisinda puan almalarina karsin kucuk takimlar karsisinda puan kaybettiler, bu da finallere katilmalarini engelledi. Kesinlikle de avaraj takimi da degillerdir.

Ozan
30.05.2008, 21:45
Dün milli takımımızın performansını (ilk yarı) ve özellikle Mevlüt'ün performansını beğendim . İyiye gidiyor gibiyiz ama Türk takımlarının ve milli takımımızın özelliklerinden biri de istikrar olmamasıdır . Onun için net bir şey söyleyemiyoruz ama umarım Euro 2008'de başarılı oluruz . Artık beklemek kaldı herkese . Hayırlısı olsun .

Emiroğlu
31.05.2008, 02:00
Yazıklar olsun sana Fatih Terim.Maçın 90. dakikası 15. saniyesinde Gökdeniz'i oyuna alıyorsun.Bir de sanki çok büyük bir iş yapmışsın gibi koluna bandı taktırıyorsun.Çocuk var senin karşında zaten.Kusura bakmayın ama bunu içtenlikle söylüyorum.Ben Colin Kazımlı, Marco Aureliolu ve en başta da Fatih Terimli milli takımı tutamıyorum.Eminim benim gibi düşünenlerin sayısı bu ülkede hiç de az değildir.

Emin ol az değiliz !

e'3'
31.05.2008, 02:37
tebrikler ama bu defans ile bu kupada cok zorlanacaz...

TSezgin61
31.05.2008, 03:16
pislik herif, gs komple orda

senol günes geldiginde adaletli bir kadroyla cikmisti, basarili olmustuk... sonrada "ulan sen nasil düzeni bozarsin, bizim basarisiz olmamiz gerekiyor" diye gönderildi

Hamdi Karamahmutoğlu
31.05.2008, 11:11
Bu defans hatti cok gol yedirir bize.

psikopat_hamsi
31.05.2008, 17:50
2-5-3 sistemiyle oynadık diyor 5 orta saha oyuncusu var ve bunların arasına gökdeniz giremiyor ama ayhan akman girebiliyor.çok şaşırtıcı. bu kafayla bu iş yürümez gibi ama hade hayırlısı diyelim.

28TS61
31.05.2008, 17:52
bol gollu maclar izlicemizden eminim bu defansla