PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Avni Aker'in Çimi



Harun-61
14.11.2007, 09:56
Arama buton'u ile baktim, böyle bir Topic bulamadim, şayet var ise öncelikle özür diliyorum.

Aşağıdaki haberi degişik haber sitelerinde okudum ve baya bi şaşırdım :eek:
Kiş aylarinda, Patates tarlasi diye eleştirdigimiz Çimler megersem standartin üstündeymiş....:cool:

anlam veremiyorum ???

Avni Aker’i gezdiler
Federasyon Stadyum ve Güvenlik Komitesi, 2007-2008 futbol sezonuna uygunluğuyla ilgili Avni Aker’i gezdi. İncelemeler sonrası konuşan tesis müdürü Yusuf Yaylı, “Stat 2004’ten beri UEFA kriterlerine uygundur. Çimler Türkiye standartlarının üzerindedir, hatta en iyisidir. Bunu deneyimli ekibimizin gayretleriyle başardık” diye konuştu.

.

guci 29
14.11.2007, 10:03
Patates tarlası değer mi kazandı yani?! =))

Gürkan
14.11.2007, 10:10
demek ki patetesleri satıp parayı çime yatırdılar.

guci 29
14.11.2007, 10:12
demek ki patetesleri satıp parayı çime yatırdılar.
Doğru söylüyorsun Gürkan abi :D

Mehmet Fatih Yavuz
14.11.2007, 10:59
ben senelerdir sadece bahar ayllarında o çimlerin gerçekten bahsedilen seviyede olduğunu gördüm..

bazı zamanlarda bildiğimiz patates tarlasını andırıyor..

eğer bu 5 maçlık süreçte düzelttilerse bilmem.

ama eskisi gibi ise, çok da övünülecek bir tarafı yok.

yns61
14.11.2007, 11:12
bu stadın övünülecek yeri yok bence :)

Osman Yavuz
14.11.2007, 11:19
Aslında zemin fena değil ama kötü yanları çok stadın.Mesela stadımızın aydınlatmasının ne kadar yetersiz olduğu akşam maçlarında ortaya çıkıyor.Stadımız çok karanlık.

Mehmet Fatih Yavuz
14.11.2007, 11:27
sene başında yapılan karadeniz oyunlarında çimlerin üzerine alev şelaleleri püskürten yaklaşık 10 tane düzenek yerleştirilmişti..

final gösterisinde hepsi aynı anda ateşlendi..

yarım dakika kadar güzel bi göz zevki yaşattı..

fakat sonraki ilk maça girdiğimde, enteresan birşey gördüm..

sahada o düzeneklerin çalıştırıldığı her noktada çimler kavrulmuştu..

g.saray maçında bakacağuk ..

onu düzeltmişlerdir umarım en azından.

yns61
14.11.2007, 11:37
büyük takımın stadı değil bu stad yeni projeler yapılmalı ama başka yönetimle.

Hekimoğlu
14.11.2007, 11:39
bizim sahamızın zemini her zaman türkiye'nin en düzgün zemini olmuştur.hangi patates tarlasından bahsediyorsunuz insaf.

Mustafa Önal
14.11.2007, 11:41
bunun böyle olması normal zaten yerli çim :) başkaları gibi ithal deil yani başka yerde yetişip getirip yerleştirme deil. :)

Murat'
14.11.2007, 11:49
arkadaşlar herşeyi bıraktık ta artık stadın çimini mi konuşmaya başladık

Harun-61
14.11.2007, 11:55
arkadaşlar herşeyi bıraktık ta artık stadın çimini mi konuşmaya başladık

bence cok önemli bir konu...

BDiler61
14.11.2007, 12:28
avni aker tepeden tırnağa değişmeli

Tiko18
14.11.2007, 14:52
vallah ne cimi nede stadin kendisinde nede topcularinda is var....

Koray
14.11.2007, 15:06
aslında bize yeni stad fln lazım değil...maratondaki direkleri kaldırsınlar kale arkalarını büyütsünler yeter,tabi ki sahaya yakın olacak şikilde büyütecekler 8taş'ın yaptığı gibi....ama üstlerinide kapatmaları lazım...

denizgrsy
14.11.2007, 15:10
konu ile konuyu açan arkadaşın ismi arasında ilginç bir bağlantı olmuş :)

Harun-61
14.11.2007, 15:26
konu ile konuyu açan arkadaşın ismi arasında ilginç bir bağlantı olmuş :)

;):dansmuz:
:alkış:

Uğurtan
14.11.2007, 16:12
Avni Aker'in çimi doğaldır.. Başka yerden nakil değildir.. Ancak bildiğim kadarıyla 25-30 yaşında oldu bu çim... Ve ne kadar standart üstü deselerde belli dönemlerde patates tarlasını bile arattığına şahitim.. Öyle tribünden fazla farkedilmiyor.. Aşağıya inip bakınca köstebek yuvası gibi delikleri farkediyosunuz.. Adamın ayağı girer kalır içinde :D

Birde size bi yöntem söliyeyim.. Maçların devre arasında sahaya bakın 4-5 adam girip sivil giyimli sahada dolaşıp böle garip şekilde çimle uğraşıosa anlayın o delikleri kapamaya çalışıolar.. Koskoca Trabzonspor'un sahasının çimleri öyle işte.. 4-5 adamın ayağıyla basmasıyla düzeltiliyor..

Ozan
14.11.2007, 18:29
bizim sahamızın zemini her zaman türkiye'nin en düzgün zemini olmuştur.hangi patates tarlasından bahsediyorsunuz insaf.

abi şaka yaparken yüz ifadesi koyun , ciddi olduğunuzu sanıyoruz :D

bordo_kry
14.11.2007, 18:31
abi şaka yaparken yüz ifadesi koyun , ciddi olduğunuzu sanıyoruz :D


doğru diyo ne şakası

Cem Balcı
14.11.2007, 22:46
bizim sahamızın zemini her zaman türkiye'nin en düzgün zemini olmuştur.hangi patates tarlasından bahsediyorsunuz insaf.

ewt bende öle biliyorum.

Cem Balcı
14.11.2007, 22:47
ama şimdiki hali hakkında bişi diyemicem.

The Legend
14.11.2007, 23:00
yusuf yaylı da amma sallamış. zeminin hangi düzlüğünden bahsediyo bildiğin tarla işte.

Uğurtan
14.11.2007, 23:07
Stadımızın çimi bir zamanlar Türkiye'nin en iyi çimi olarak kabul görürdü.. Hatta o zamanki Çim sorumlularımızı Gayse transfer etmek istemişti diye hatırlıyorum.. Ama o zaman stadın sorumluluğu kulüpte değil GSİM deydi.. Ve bilirsiniz devletin memuru daha sorumluluk sahibidir.. Nasılsa Trabzonspor kulübünden bi tanıdık bir yönetici halleder işi zora girdimi.. ;)

tisan61
14.11.2007, 23:15
:tsbayrak:

stadın renkleri dışında herşey yalan

Emorfo
14.11.2007, 23:30
Evet stadın çimleri oldukça iyi durumda.
5-6 haftardır maç oynanmamasının yanı sıra çime de iyi bakmışlar.
A Takım, PAF takımla bu akşam Avni Aker'de maç yaptı çimlerin durumunu görme şansımız oldu, çimin durumu gayet iyi.


http://www.trabzonspor.com/images/haberpic/mac1.jpg

http://www.trabzonspor.com/images/haberpic/mac2.jpg

http://www.trabzonspor.com/images/haberpic/mac3.jpg

http://www.trabzonspor.com/images/haberpic/mac4.jpg

http://www.trabzonspor.com/images/haberpic/mac5.jpg

http://www.trabzonspor.com/images/haberpic/mac6.jpg

Öztürk Adem
14.11.2007, 23:47
dogrudur ben 1 zamanlar stadlarla ılgılı 1 anketı okumustum avnı akerın en ıyı cımlere sahıp oldugunu yazıodu

Sythn_MoLL
23.11.2007, 16:57
bence ara sira inekleri otlatmaya götürmeli stada belki cimler daha verimli cikarda düzelir

OFLU
23.11.2007, 17:18
Millet dalga geciyor ama sandiginiz gibi degil, Abdullah Baser le sohbet ederken bu taaaa yurtdisindan elemanlar falan geldiginde stad projesi icin adamlar kendilerine avniakere yapacak fazla birsey yok ama bu cimi ne yapip bi usulunu bulup kaldirma imkanimiz olsa yeni stada yerlestirmek harika olurdu bu cim avrupa standartlarinin ustunde dogal ve herseyden onemlisi oturmus bir zeminde oldugunu dile getirmisler yani bazilarinin patetes tarlasi dedigi cim, turkiyede baska takimda yok..

DKaraduman
23.11.2007, 17:43
çim iyi de zemin kötü engebeli arazi resmen bizim stad.

Uğurtan
27.02.2008, 13:27
Yönetim Yusuf Yaylı'yı görevden alıp yerine başka bir ismi getirmiş.. Yeni gelen ismi tanımasamda artık gerekli bir hamleydi bu.. 10 yılı aşkın süredir stadyum müdürlüğü yapmakta ve ben herhangi bir icraatını görememekteydim..

Şuayip Aydın
27.02.2008, 13:31
ya onca yorum okudum bir tane resim gormedim az sonra karaadeniz kapanin yuvasi ekrana yansiyaz reklamlardan sonra

Şuayip Aydın
27.02.2008, 13:36
Trabzon'daki maçların oynandığı Hüseyin Avni AKER Stadyumu 1951 yılında temeli atılmış ve 2400 kişilik düşünülmüştür. 1967 yılında kapalı tribün ilavesi yapılmış, 1981 yılında ise açık tribün büyütülmüştür. 1994 yılında açık tribünün uzay kafes modeli ile üzerinin kapatılmış ve stadyumun ışıklandırılmasıyapılmıştır.




http://img107.imageshack.us/img107/8509/stadb9pv.jpg (http://imageshack.us/)

1940-1944 yılları arasında Trabzon'da Bölge Müdürlüğü yapan Hüseyin Avni AKER, öğretmen olarak, yönetici olarak, önder olarak Trabzon'da sporun kökleşmesine hayatını adamıştır. Bu nedenle adı, haklı olarak Trabzon şehir stadyumuna verilmiştir.





HÜSEYİN AVNİ AKER STADYUMUNUN ÖZELLİKLERİ







http://img148.imageshack.us/img148/9913/avniaker1xq.jpg (http://imageshack.us/)


KAPASİTE
VIP-1 Tribün : 554
VIP-2 Tribün : 782
Kapalı Tribün : 3203
Maraton Tribün : 10.650
Açık Tribün : 4370
Protokol : 110
Basın : 150
TOPLAM : 19.819



25.000 M2 alan, 26 tane bilgisayar kontrollü giriş kapısı, çim yüzeyli saha, atletizm pisti, 520 kişilik şeref tribünü 150 kişilik basın tribünü, naklen yayın odası, skorbord kontrol odası, bilgisayarlı kapı girişi kontrol odası, maraton tribününün altında antrenman amaçlı 7 adet spor salonu, kapalı tribün altında 4 adet soyunma odası, hakem odası, şeref salonu, basın odası, tesis amir odası, antrenör odası, doping kontrol odası, VIP salonuna sahip olan Hüseyin Avni AKER Stadında kapalı tribünü genişletme çalışmaları 1998 yılında sona ermiş ve tribüne modern bir görünüm kazandırılmıştır. Kapalı tribünde 1 adet restaurant, 1 adet kafeterya ve sekizer kişilik 18 loca bulunmaktadır. Bunun dışında Maraton ve Kale arkası tribünleri koltuklarla kaplatılıp UEFA Standartlarına uygun hale getirilmiştir. Stadyumumuzda tel örgüler kaldırılmış olup tüm müsabakalar tel örgüsüz olarak oynanmaktadır.




http://img115.imageshack.us/img115/4894/11uk1.jpg (http://imageshack.us/)

http://img115.imageshack.us/img115/981/27bi.jpg (http://imageshack.us/)

Şuayip Aydın
27.02.2008, 13:36
http://img115.imageshack.us/img115/4355/33br.jpg

http://img115.imageshack.us/img115/2503/47om.jpg (http://imageshack.us/)

http://img115.imageshack.us/img115/6384/52zj.jpg (http://imageshack.us/)

http://img115.imageshack.us/img115/682/119yc.jpg (http://imageshack.us/)

http://img45.imageshack.us/img45/6001/129ph.jpg (http://imageshack.us/)

durito
27.02.2008, 14:51
İlk stadın projesini yapan Ballast Nedam firmasının yetkilileri yaptıkları incelemelerden sonra stadın zemininin mükemmel oldugunu, inşaat sırasında çimleri bozmak istemediklerini belirtmişlerdi. Resimlerde de güzel gözüküyor...

Cem Balcı
27.02.2008, 15:24
İlk stadın projesini yapan Ballast Nedam firmasının yetkilileri yaptıkları incelemelerden sonra stadın zemininin mükemmel oldugunu, inşaat sırasında çimleri bozmak istemediklerini belirtmişlerdi. Resimlerde de güzel gözüküyor...


çimlerimiz orjinal diye biliyorum;yani yapay değil.yani korunmalı.

Uğurtan
27.02.2008, 15:30
Arkadaşlar bu konuyu öne çekmemin sebebi çim değildi konu bakıyorum hep çim üzerinden gidiyor :)
Konu Stadyum müdürünün görevden alınıp yerine başka birinin getirilmesi.. Naçhizane hatırlatmış oliyim :)

Ali Can
03.03.2008, 18:41
Bu FotĞraflar BayaĞi Eskİ GeÇen Yaz GİttİĞİmde Avnİ Aker İn Yanindakİ Saha Yapay Çİm İle KaplanmiŞ GÖrmÜŞtÜm

28TS61
03.03.2008, 19:00
cimler 25 yildir ayni degismedi hic

Cem Balcı
04.03.2008, 00:22
Arkadaşlar bu konuyu öne çekmemin sebebi çim değildi konu bakıyorum hep çim üzerinden gidiyor :)
Konu Stadyum müdürünün görevden alınıp yerine başka birinin getirilmesi.. Naçhizane hatırlatmış oliyim :)


peki neden diye sorsam?:)

BEYTEKİN61
04.03.2008, 10:10
stad muduru neden alınmış görevden.

Uğurtan
04.03.2008, 12:28
Yönetimin sebebini bilmesemde isabet olduğunu biliyorum ;) Memur zihniyetle yönetilmemeli kulüpler.. 10 yıldır müdür ben bişey yaptığını görmedim kendisinin...

zafer6161
04.03.2008, 12:34
avni akerin zemini türkiyenin en iyi zeminlerinden bitanesidir

UmutBaykan
04.03.2008, 12:54
avni akerin zemini türkiyenin en iyi zeminlerinden bitanesidir

Aynen katılıyorum...

Mustafa AYDIN
04.03.2008, 13:56
Altın kaplama zemin olsa ne olur ,bu stat Trabzona yakışmıyo...

_ERHaN_
31.03.2008, 16:29
stadın cimleri güzel ama sadece çimleri:D

_ERHaN_
02.04.2008, 13:54
Tek sorunumuz sadın çimleri olsa keşke.

Samet Yildirim
27.06.2009, 16:39
Bence avni akerin cimi cok iyi...

milletin 1 senelik zemini berbat...bizimkisi 20-25 oldu ...tebrik etmek lazim

FANATIK61
27.06.2009, 16:44
Evet Samet dediklerine aynen katiliyorum. Masallah onca senelere ragmen yine harika bir cime sahip Avni Aker Stadi.

28TS61
27.06.2009, 16:48
yanlis hatirlamiyorsam 27 senedir ayni cimde oynuyormusuz. cogu stadlardan iyidir bizim cimimiz kimsenin sikayet etme hakki olmasina gereken bir durum yoktur

Mustafa ÖZDEMİR
28.06.2009, 21:15
bu çimlere daha çok takım gömülecek ...

Muhammet*
28.06.2009, 21:17
Bu sene en zor hava şartlarında bile çim gayet güzeldi...

EMiRHAN61
28.06.2009, 21:19
yanlis hatirlamiyorsam 27 senedir ayni cimde oynuyormusuz. cogu stadlardan iyidir bizim cimimiz kimsenin sikayet etme hakki olmasina gereken bir durum yoktur


evet hatta çoğu stadın çimleri artık hazır parça parça halı gibi seralarda üretilip stada serilen tipten. bizim stadın zemini ise orjinal toprağı üzerinde yetişen çim olduğu için diğerlerinden daha kötü görünsede aslında daha iyi. çünkü doğal

MuratB.
28.06.2009, 22:30
bence zeminimiz harika. ekstra bir çabaya gerek yok uzayınca kessinler yeter.

AdemS
28.06.2009, 22:32
Televizyondan bakıldığında çimlerimiz mükemmel görünüyor..Hatta bu sezon gördüğüm stadlar içerisinde en güzel çimler bize ait..

NuDGeRR
29.06.2009, 00:33
Türkiyede doğal çim üzerinde top oynanan tek stad H.Avni Aker stadı. yağmura şükretmek lazım =)

Kazım Uzunboy
29.06.2009, 00:35
Birkaç sene öncesinden beri bildiğim kadarıyla en kaliteli zemin zaten bizimdi.

M.S.SOFU
01.07.2009, 19:10
türkiyede en iyi zemin denizlide diye biliyorum ama bizim stadın zemini denizlinin tozunu atar...
çok şükür bereketli memlekette stadımız....
bizim zemin konusunda sıkıntımız ülke olarak
güiza haklı diye düşünüyorum çimlerimiz çok uzun kesiliyor buda oyunu yavaşlatıyor ve seyir zevkini azaltıyor

Öztürk Adem
01.07.2009, 19:27
Cımlerden yana bır sorun oldugunu sanmıyorum:D

muribbi
02.07.2009, 17:47
zemin maç başlamadan önce düzgün görünüyor. maç sonunda köstebek yuvası gibi.

oguzhann
02.07.2009, 17:50
türkiyede en iyi zemin denizlide diye biliyorum ama bizim stadın zemini denizlinin tozunu atar...

bence de.denizlinin çimleri en iyisi midir bilemem ama bizim çimlerden yana sorun yok.zemin gayet iyi.

Emre GÜRDAL
02.07.2009, 18:12
turkıyenın en ıyı cımı bızde bızden sonra kocaelıspor gelır bıızzm stadaımız cımımız bu sezon okadar yagısa rahmen hıc bolzumadı dıeybılrım

KERİM
02.07.2009, 18:16
Zeminimiz Gayet iyi. Çim konusunda çok iyi bakıyorlar.

Türkiyede
1) Denizli
2)Avni Aker

Denizlinin çimi gerçekten türkiyenin en iyi çimi. Normal bi stadı bile süper gösteriyo.Ondan sonra Bizimki

Melek
02.07.2009, 21:11
Zeminimiz Gayet iyi. Çim konusunda çok iyi bakıyorlar.

Türkiyede
1) Denizli
2)Avni Aker

Denizlinin çimi gerçekten türkiyenin en iyi çimi. Normal bi stadı bile süper gösteriyo.Ondan sonra Bizimki


tam tahmin ettiğim gibi televizyondan harika görünüyor zeminimiz özellikle..

Uğur GEMİCİOĞLU
03.07.2009, 00:11
Bizim çim gerçekten Türkiye nin en iyi çimlerinden.Ama Denizli de sezonun son maçında çim gerçekten süperdi.Hayran kaldım.

Emre GÜRDAL
05.07.2009, 11:15
Bizim çim gerçekten Türkiye nin en iyi çimlerinden.Ama Denizli de sezonun son maçında çim gerçekten süperdi.Hayran kaldım.

oo cım bu sezon o hale geldı cok eskıye gıtmeey gerek yok gecen sezon oratada bakın ızleyın yarı cım yarı toprak saha seklındeydı

Fatih Kuloğlu
05.07.2009, 17:33
Bende herkes bu konuya güzel şeyler yazmıştır diye girdim hayret ettim Türkiyedeki en güzel çim Trabzonda birde Denizlidekini beğenirim okadar

tzercin61
11.07.2009, 23:41
türkiye'de bizim gibi zemini olan takım yok. bakı saraçoğlu'na. bir yağmur patates tarlası gibi oluyo zemin.ali sami yen ve inönü zaten katliam. bizim her mevsim sapasağlam kale önlerinde bile bir şey olmuyor. süper dümdüz halı gibi çimimiz.

of_trabzonlu
14.07.2009, 23:44
Dur deyin

Yazmıştık, yine merak ettik bakalım bizden sonra yapılan çalışmalar ne alemde dedik.
Avni Aker’e gittik.
Güya Ankara dan zemin için uzmanlar getirildi ya, gidip bakın zeminin halini ne hale gelmiş. Fazla su vermekten çimin altı çürümüş. Çimde Yabani otların çıkması ise işin ayrı bir boyutu..
Şimdi Ankara dan getirdiğiniz çim uzmanları! elleriyle çimdeki yabani otlar temizlemeye çalışıyorlar.
Yahu Allaha aşkına şu Avni Aker’de yaşanan sendroma bir dur deyin.
Yıllarca Türkiye’nin en iyi sahalarından birisi olan Avni Akerin zemini şimdi içler acısı.
Bırakın bir yerlerinize süs takıp çaka atmayı, eğer böyle giderse ki korkum o Trabzonspor bundan sonra maçlarını ağır bir çamur sahada oynayacak.
Bir hiç uğruna yazık günah ettiniz o güzelim zemine..
Yapacak olduğunuz şey mi?
Yıllarca o sahanın bakımını üstlenen ve o cimleri çocukları gibi bakan ekibe önceden olduğu gibi zeminin bakımını verip çalışmalarının önünü açacaksınız.
Ondan sonrada bakın görün zemini, kısa sürede eski haline nasıl dönüyor?

http://www.karadenizgazete.net/haber_ayrinti.php?h_id=54986

Bu haberi bugün gazetede okudum. Ne kadar doğru bilmiyorum.

Mehmet Zeki
15.07.2009, 00:10
Cimimiz bence cok iyi.

Ayaz
15.07.2009, 00:23
denizli stadının çimlerinden sonra süper ligdeki en iyi zeminlerden birisi.. ve sıkıntı yok bencede

Oktay AKKUŞ
23.07.2009, 06:59
H. Avni Aker’e zemin çalışması
22 Temmuz 2009 / 16:26
Avni Aker gözden geçiriliyor

Hüseyin Avni Aker Stadyumu’nda gerek tribünler ve gerekse çevre düzenlemeleri çalışmaları aralıksız devam ederken, yönetim kurulu, geçen sezon zaman zaman sorun yaşanan zeminin de yeniden düzenlenmesine karar verdi.

http://www.medyatrabzon.com/images/other/a4.jpg

Yeni sezona sorunsuz girilmesini amaçlayan ve hava koşulları nedeniyle yeni başlatılan çalışmalar, Ağustos ayı ortalarında tamamlanabilecek.
Uzmanlar, ilk lig maçıyla ilgili sıkıntı yaşanmayacağını belirtti ancak hazırlık maçının sorun olabileceği olasılığına karşı çalışmalara hız verildi.

ISTS
23.07.2009, 09:30
Ben anlamadım bu işi. Güzelim çimlere ne olduda böyle bir çalışmaya ihtiyaç duyuldu. Stadın kapalı tribünü yokken, ışıklandırması yetersizken neden çimi yeniliyoruz şimdi?

nbay
23.07.2009, 09:35
denizlinin çimi geçen sezon başında oldukça kötüydü diye hatırlıyorum sonraki haftalada düzeltilmişti ama yinede geçen sezonun en güzel çimi bizdeydi diyebiliriz,kocaeli ismet paşanın zeminini de es geçmeyelim orası da oldukça iyi,birde olimpiyat sstadı var

metinulusoy
23.07.2009, 11:26
o çime kimler gömülmedi ki,bence 27 yıl olmasına rağmen çok iyi duruyor,gömülecekler de sırada bekliyor:)

Alihan Ertürk
23.07.2009, 13:16
http://www.ligtv.com.tr/uploads/news_manset_resim_pb_AvniAkerStadi001.jpg

Avni Aker'de hummalı çalışma!

Hüseyin Avni Aker Stadı'nda gerek tribünler ve gerekse çevre düzenlemeleri çalışmaları aralıksız devam ederken, bordo mavili Yönetim Kurulu geçen sezon zaman zaman sorun yaşanan zeminin de yeniden düzenlenmesine karar verdi.

Bu arada Karadeniz'i etkisi altına alan yoğun yağışlar çalışmaları da aksattı.

Çalışmaların 16 Ağustos'ta oynanacak ilk lig maçına kadar bitirilmesi beklenirken, hazırlık maçlarında sıkıntı yaşanabileceği belirtildi.

http://www.ligtv.com.tr/uploads/haber/2216-6w3h5r6t[1].jpg

http://www.ligtv.com.tr/uploads/haber/2216-7f5i7k4z[1].jpg

http://www.ligtv.com.tr/uploads/haber/2216-8d9j5o2v[1].jpg

www.ligtv.com.tr (http://www.ligtv.com.tr)

--------------------------

Bizim çimlerimiz geçen sezon Türkiye'nin en iyi çimiydi bence.

Ama bu haberde '' Yöneim kurulu geçen sezon zaman zaman sorun yaşanan zeminin de yeniden düzenlenmesine karar verdi '' demişler.

Geçen sezon bir sorun çıkarmadı zeminimiz benim bildiğim kadarıyla ..:rolleyes:

EMiRHAN61
30.07.2009, 17:28
çoğu takım artık halı şeklinde parçalar halinde stad zeminine serilen parça parça çimler kullanıyor. orjinal toprak zemin üstünde doğal bi çimen olduğu için. bu iklimde yetişmiş çim olduğu için sağlam. anadolunun diğer takımlarının da doğal çimleri var. avni aker çimleri sıkıntı yaşatıyor diyen varsa onlara bi bakmaları tavsiyemdir:D

Ozan Gözaçan
30.07.2009, 17:54
zemin maç başlamadan önce düzgün görünüyor. maç sonunda köstebek yuvası gibi.

bu konuyla ilgili bilgilerine güvendiğin bir abimle konuştum kendisi yüksek ziraat mühendisi ve uzamanlığını satadlarda ki çimler üzerine yapmış ve dünyda bu konuda master yapan nadir insanlardan .. bu kadar referanstan sonra dediği şu ki çimlerin gür ve yumuşak bir zeminde olması gerekliymiş yani eğer maç sonunda çimler aynı kalıyorsa bu o sahanın zeminin iyi olmadığını gösterirmiş .... ama bizim sahamız çok iyiymiş bu konuda ....

Burçak
30.07.2009, 19:12
bencede sahamız en iyilerden belkide en iyisi Türkiyede. ne sahalar görüyoruz üzerinde çim yok. :)

Sinan_Ts61
02.08.2009, 21:55
Biz ancak cimi yeniliyoruz hani stad????

Emirhan Çorumlu
03.08.2009, 13:47
Mastricht macinda Cim berbat ve ötesiydi...

Sercan Yaylı
03.08.2009, 14:00
evet ne biçimdi öyle cimler sürekli kalkıyordu...

EMiRHAN61
03.08.2009, 14:27
çim sürekli kalkmazsa o zemin kötüdür anlayın , adam sakatlar sert zeminde koşmak bile :)

SüRMeNe_6161
03.08.2009, 16:46
Mastricht Maçinda Kötüydü Cim

Samet Yildirim
03.08.2009, 19:00
Saha tam hazir degildi ondan öyle kötüydü sahamiz. Calismalar yapildi ve yüzde yüz hazir olmadan mac yapinca böyle oldu.

magicyattara
03.08.2009, 22:21
Zemin berbattı.
Çimler bu zamanda bu kadar kötü olmuyordu.
Normalde Eylül ayında çimlerde böyle bir gevşeklik iklim gereği sürekli oluyordu yalnız bu ayda bu kadar kötü olduğuna ilk kez şahit oldum.
Eğer düzeltilmezse 1 ay sonra burada top oynanmaz.

Kaya
03.08.2009, 22:30
Geçen sezon çimler gayet iyi görünüyordu TV ekranından; bu sene de aynı olacağını düşünüyorum. Lige hazır olur...

hatice_61
04.08.2009, 17:23
tvden çimler çok güzel gözüküyodu ama yağmurda kötüleşiyodu sanki

EyüpKILIÇ61
04.08.2009, 18:54
Hazırlık maçında yağmur olmamasına rağmen büyük bir kısmı tahrip oldu :) Tabi ilk maç sebebiyle henüz oturmamış olabilir. Umarım sezon boyu böyle devam etmez.

Anil Cevik
18.08.2014, 19:02
2009'da da

cınar#7
12.09.2014, 23:02
düzeltme yapıldı sanırım?

Erhan Sezer
23.10.2014, 16:59
Bugün Lokeren'e mezar olacak !

Ganzilis
14.11.2014, 23:59
Çimlerde büyük değişim var. Fotoğraflar bugünden..

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/10527315_785975851441180_5549917260090053249_n.jpg ?oh=ecce18b4b673bb7427b396bdfeda4e84&oe=551E22D7&__gda__=1424405871_854f75d3834c7726c49c27cbcbad85b 8

https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t1.0-9/1932271_785975844774514_6522867257457273323_n.jpg? oh=b5504e90734511e735124ff1a7eb01fd&oe=54DD7F59

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/10432495_785975838107848_982940256529637248_n.jpg? oh=40c7573ea737c6a6f65ab7ebe0a387a0&oe=55160D8E&__gda__=1427674803_eab27b235d88bc6e75a4a2dfd91a7a6 8

https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/10435906_785975831441182_4119609212323618292_n.jpg ?oh=e7c17d69687e35a84bf1ca306aa8f4ac&oe=551EE44B

UğurB
15.11.2014, 12:39
Cok guzel gozukuyor... 27 Kasim'a kadar macimiz olmadigindan Metalist macina super bir zeminde cikacagimiz goruluyor...

28TS61
16.07.2015, 22:41
avni akerin zemini yine kötü. hic düzgün bakim olmamis. gecen seneden ders alinmadi anlasilan

28TS61
15.08.2015, 21:17
avni akerin zemini yine kötü. hic düzgün bakim olmamis. gecen seneden ders alinmadi anlasilan

ve zemin hala berbat. sonra oyuncularimiz sakatlaninca ah vah ederler

Yılmaz Korkmaz
01.09.2015, 19:20
Konuyu hortlamak istemem fakat en yakın iç saha maçımıza 3 hafta varken çimlere bir şeyler yapılabilir

nbay
03.09.2015, 10:32
çimler yeniden bakıma alınıyormuş milli maç arasından dolayı
2014 kasım ayında arkadaşlar yazmış zemin bakımdan sonra süper olmuş diye. rutine bağladık her sene milli maç aralarında zemin bakıma giriyor. muhtemelende değişecek .
düzgün olan bir şeyimiz olmadığı için saha bakımına da her yıl dünya kadar para akıtmak normal oldu artık . bari fatih stadının zeminini de yapaydılar 1461 orda idare ederdi.
ne durumda acaba o stat
http://www.haber61.net/huseyin-avni-aker-tadilata-aliniyor-234362h.htm

Cengiz Çubukcu
03.09.2015, 10:49
çimlerin bu durumu yetmiyormuş gibi bir de 1461'i de burada oynattılar... mutlaka bu işi bilen birini getirip 1-2 sene istihdam etmeli

selcuk
03.09.2015, 10:52
çimler yeniden bakıma alınıyormuş milli maç arasından dolayı
2014 kasım ayında arkadaşlar yazmış zemin bakımdan sonra süper olmuş diye. rutine bağladık her sene milli maç aralarında zemin bakıma giriyor. muhtemelende değişecek .
düzgün olan bir şeyimiz olmadığı için saha bakımına da her yıl dünya kadar para akıtmak normal oldu artık . bari fatih stadının zeminini de yapaydılar 1461 orda idare ederdi.
ne durumda acaba o stat
http://www.haber61.net/huseyin-avni-aker-tadilata-aliniyor-234362h.htm

1461 orada oynamasi icin girisleri passolige hazir hale getirilmeli
seneye tokiye devir olacak stada o yatirim yapilmayacak

agustos sonu karadeniz havasi cimlerin katiliymis
ayni sorunu rize, ordu, giresun ve samsunda yasiyor

MetiN08
03.09.2015, 11:54
1461 orada oynamasi icin girisleri passolige hazir hale getirilmeli
seneye tokiye devir olacak stada o yatirim yapilmayacak

agustos sonu karadeniz havasi cimlerin katiliymis
ayni sorunu rize, ordu, giresun ve samsunda yasiyor

iste bu yüzden Akyaziya Hybrid-Cim yapilmasi gerek.

İlkhan
03.09.2015, 14:51
İngiltereden yetkili biri gelsin, anlasilsin. Old traford daki gibi cimlerimiz olsun.

PAP5044DUO cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

nbay
03.09.2015, 16:14
1461 orada oynamasi icin girisleri passolige hazir hale getirilmeli
seneye tokiye devir olacak stada o yatirim yapilmayacak

agustos sonu karadeniz havasi cimlerin katiliymis
ayni sorunu rize, ordu, giresun ve samsunda yasiyor

karadeniz havasına uygun çimler seçemiyormuyuz acaba ? illaki uygun çim vardır .
abartısız her sezon başında zemin böyle oluyor,

selcuk
03.09.2015, 16:28
iste bu yüzden Akyaziya Hybrid-Cim yapilmasi gerek.


karadeniz havasına uygun çimler seçemiyormuyuz acaba ? illaki uygun çim vardır .
abartısız her sezon başında zemin böyle oluyor,

ingiliz adasi bizim oraya hava olarak benzer
bence sorun agustosda az yagmur yagdigindan yagdimi asiri tuzlu olmasi
ben londrada chelsea stadinda gezi yaptigimda yagmur yagarken böyle biseyler anlatmistilar ve saha plastik örtüylen kaplanmisti

tabi ingilizcem okadar iyi olmadigindan detayli görevlinin anlattiklarini bilmiyorum
ayrica yillar oldu

yukardaki arkadaslar yazdigi gibi hibrit cimde cözüm noktalarinda
tabiiki hibrit cimde olan suni cim agi yüzünden isiga gereksinimi biraz daha cok oluyor
sayin yöneticimiz agaoglu erol bana ondan tvitterda laf sokmaya calismisti
ve arsenalin suni cim isinlandirma aletlerini atmisdi
bende ozaman her yil 500bin avroya yeni cim dösetirsiniz yazdigimdan beri hic cevap vermiyor

28TS61
02.10.2015, 23:33
hic bakim yaptiklari yok. bari cimide bicmesinler