PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Milliler'den Şehit Ailelerine Prim Jesti!



zeleka
11.10.2007, 17:18
Milliler'den şehit ailelerine prim jesti!

http://www.8sutun.com/files/millitakimmm.jpg Milli Takım hocası Fatih Terim'den futbolculara tarihi emir: 'Önümüzdeki 2 maçın primlerini şehit ailelerine bağışlıyoruz Kazanırsak 2 milyon $ kahramanların ailelerinin olacak.'
Türkiye'yi yasa boğan şehitlerimize, spordan enfes bir duyarlılık örneği geldi. Euro 2008 elemelerinde cumartesi günü Moldova ile çarşamba günü de Yunanistan'la karşılaşacak olan A Milli Takımımız'ın teknik patronu Fatih Terim, şehit aileleri için müthiş bir jest yaptı.
PRİMLER ŞEHİT AİLELERİNE
Milliler'le yaptığı toplantıda duygusal bir konuşma gerçekleştiren Terim "Bu maçlardan alacağımız primleri şehit ailelerine bağışlıyoruz" dedi, futbolcular da teklifi seve seve kabul etti. Milli Takım cumartesi günü kazanırsa, 2 milyon dolar şehit ailelerinin olacak.


Iyi Guzelde benim bir sorum var bu Milli takim calistiranina vede Tff Yonetimine 2 milyon $ dolar hemi.....
Vay be biz uyuyormusuz,2 kurusluk futbolmu oynuyorsunuzki 2 milyon dolar aliyorsunuz.....:mad:

Murat'
11.10.2007, 17:23
vay anasını şimdi anladım bunun neden emre aşıkları kadroya almasını iki maçtan harçlık çıkartacak çocuk vay bee

Murat'
11.10.2007, 17:30
bi düşünün milli oyuncularda milli görev yapıyorlar askerlerimiz de milli görev

Kadir
11.10.2007, 21:16
Asker kaçağı Tümer askere gitsin. Primide onun olsun.

Onun dışında güzel bi davranış.

macka61
11.10.2007, 21:27
iyi prim gerçekten ülkede bir çok insan açlıktan kıvranıyolar bazılarıda böyle götürüyor

Gamze
11.10.2007, 21:36
Biz yapınca bravo oluyor da milli takımlı futbolcular (çoğu başka takımın oyuncusu ve başlarında sevmediğimiz Terim) yapınca primin oranına mı takılıyoruz?Arkadaşlar böylesine güzel bir davranışı neden bu şekilde gölgeliyoruz?Zaten bilmiyor muyuz ki futbolda çok büyük paralar dönüyor,büyük paralar kazanılıyor?Nedir yani,bilmem kaç lira prim alıyorlarmış...Bunu başka zaman eleştiririz,ama şimdi vakitli değil.Şehit ailelerine bağışlıyorlar işte,bu ne güzel bir davranış...Üzerinde durulması gereken bu olmalıdır bence...Primin miktarı değil...

Emre B.
12.10.2007, 01:39
Güzel düşünce.Şehitlerimiz için oynasınlar.

A.Alper
12.10.2007, 04:13
Biz yapınca bravo oluyor da milli takımlı futbolcular (çoğu başka takımın oyuncusu ve başlarında sevmediğimiz Terim) yapınca primin oranına mı takılıyoruz?Arkadaşlar böylesine güzel bir davranışı neden bu şekilde gölgeliyoruz?Zaten bilmiyor muyuz ki futbolda çok büyük paralar dönüyor,büyük paralar kazanılıyor?Nedir yani,bilmem kaç lira prim alıyorlarmış...Bunu başka zaman eleştiririz,ama şimdi vakitli değil.Şehit ailelerine bağışlıyorlar işte,bu ne güzel bir davranış...Üzerinde durulması gereken bu olmalıdır bence...Primin miktarı değil...


Tamam haklısınız ama Allah aşkına 2 maç için 2 milyon dolar dağıtılır mı?

Çağatay_
12.10.2007, 13:38
bence prim verilmemeli ama yıllardır böyle.. yapacak bişi yok..Fatih Terim dünyanın maaşını alıyor.Helal olsun tabi diyecek bişey yok.kimsenin ekmeğinde gözümüz olamaz.ama çeklerin teknik direktörü senelik 250 bin dolar para alırken nerdeyse avrupa şampiyonu yapacaktı takımı

blacksea6134
13.10.2007, 00:10
bnce cok gzl bir davranis tam bir OSMANLI dusuncesi. TEBRIKLER.

Harun-61
13.10.2007, 02:08
Davrani$i Tebrik ediyorum fakat, Asgeri Ücret'in 450 YTL olan bir memleketde 2 milyon $ primi anlami$ degilim...

bu grup'da acik ara 1. ci olmamaiz gerekiyorken ne durumdayiz....

Ayip !!!

lazoflu
13.10.2007, 02:17
ArkadaŞlar Ne Prİmİ Bu Mİllİ Forma Terletceksİn.tabİ Prİm Felan Vermenİn Anlami Ne Madem Öyle MaÇi Kahraman Şehİtlerİmİze (yenersek Tabİ)ve Aİlelerİne Hedİye Edİyorlar Prİmlerde MehmetÇİk Vakfina...haydİ Mİllİler Önce MaÇi Alin YÜzÜmÜz GÜlsÜn Ardindan Jest Yapip Prİmlerİnİzİ MehmetÇİk Vakfina BaĞilayin Şehİt Yakinlarinin YÜzÜ GÜlsÜn...

Gamze
13.10.2007, 06:31
Arkadaşlar bu çark böyle dönüyor.Bugün bir çok Trabzonsporlu futbolcu takıma hiç bir şey katmazken trilyonlarla oynuyorlar.Futbol & Basketbol = Para...Kapitalist dünya,kapitalist dünyanın en verimli topraklarından canım sporlarım...Devedeki kulağa takılıyoruz...

Esas konu içinse bir kez daha; Teşekkürler Terim,teşekkürler milli oyuncularımız...

Antist
13.10.2007, 12:08
Ülkemizde bazı durumlara öyle alıştırıldıkki aklımız balık aklı gibi oldu çabuk unutuyoruz her şeyi ne desek boş yarın ileride bu gündem yine kaybolacak bu ülkede teknik direktörler,futbolcular ayda 150 bin,300 bin dolar alırken,bazıları askerlik bile yapmayıp bu ülkenin kaymağını yerken şehit çocukları o yırtık çorapla gezmeye devam edecektir ben bunun kesin olduğunu biliyorum yıllardır böyle avutulmadıkmı,futbol vesaire ile ben gariban ve onurlu insanlarımızla gurur duyuyorum diğerleriyle değil sevgili arkadaşlarım,mubarek ramazan bayramınızı kutlar,esenlikler dilerim

61viya
13.10.2007, 23:40
Milli takımda oynayan insanlar gerekli manevi doyuma ulaşmışladır zaten.Her Türk futbolcusunun olmak istediği yer olan,o yerde bulunmak başlı başına müthiş bir onurdur zaten.Ve açıkçası milli takımdakilerin abartılı para alması bana her zaman saçma gelmiştir.

Ha yine de,güzel bir davranış tabii.

Ha Trabzonspor boyutuna girmeyin,durumlar karışayiiii:D

macka61
14.10.2007, 00:52
şehitler için oynasaydınız bari

A.Alper
14.10.2007, 00:55
Primler yalan mı oldu şimdi :(

zeleka
14.10.2007, 02:28
Biz yapınca bravo oluyor da milli takımlı futbolcular (çoğu başka takımın oyuncusu ve başlarında sevmediğimiz Terim) yapınca primin oranına mı takılıyoruz?Arkadaşlar böylesine güzel bir davranışı neden bu şekilde gölgeliyoruz?Zaten bilmiyor muyuz ki futbolda çok büyük paralar dönüyor,büyük paralar kazanılıyor?Nedir yani,bilmem kaç lira prim alıyorlarmış...Bunu başka zaman eleştiririz,ama şimdi vakitli değil.Şehit ailelerine bağışlıyorlar işte,bu ne güzel bir davranış...Üzerinde durulması gereken bu olmalıdır bence...Primin miktarı değil...

Dunyanin hic bir yerinde bunun ornegi yok.

birde avrupada ornek alirsak , on eleme maclarinda prim mirim verilmiyor.

katildiklarinda aldiklari para oda finale cikarlarsa ortalama 200 bin euro onun disinda cok cok altinda bir ucret aliyorlar bunlari oneme almadan nasil ornek oluyoruz askari ucret 400 ytl olan bir ulkede , fazla lafa gerek yok....

Cem Balcı
30.10.2007, 00:03
Dunyanin hic bir yerinde bunun ornegi yok.

birde avrupada ornek alirsak , on eleme maclarinda prim mirim verilmiyor.

katildiklarinda aldiklari para oda finale cikarlarsa ortalama 200 bin euro onun disinda cok cok altinda bir ucret aliyorlar bunlari oneme almadan nasil ornek oluyoruz askari ucret 400 ytl olan bir ulkede , fazla lafa gerek yok....

burda önemli olan ne avrupa örnekleri nede prim miktarı...önemli olan bağışlamış olmaları.allah hepsinden razı olsun dicemize neden bu eleştiriler...

Cem Balcı
30.10.2007, 00:04
hepsine helal olsun.düşünmeleri bile yeter.

Gamze
22.11.2007, 17:46
Dunyanin hic bir yerinde bunun ornegi yok.

birde avrupada ornek alirsak , on eleme maclarinda prim mirim verilmiyor.

katildiklarinda aldiklari para oda finale cikarlarsa ortalama 200 bin euro onun disinda cok cok altinda bir ucret aliyorlar bunlari oneme almadan nasil ornek oluyoruz askari ucret 400 ytl olan bir ulkede , fazla lafa gerek yok....

Üzerinden baya zaman geçmiş ama yeni fark ettim, kısaca bir yanıt vereyim.

Ben primin tartışılması gereken zamanın bu olmadığını söylemiştim.Anlamlı bir davranış sergilendiğini ve ön planda tutulması gerekenin bu olduğunu belirtmiştim. ''Prim alınmalı mı alınmamalı mı?'' sorusunun yeri burası değil diye düşünüyorum. Asgari ücreti katmanıza gerek yok ki şimdi.Ben de biliyorum nasıl bir adaletsiz gelir dağılımı olduğunu. Ama tartıştığım bu değil, davranışın manidarlığı idi...