PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Ronaldinho Chelsea’de



SiNo
01.09.2007, 17:06
Yılan hikayesine dönen transfer tamamlandı. Chelsea ile Barcelona arasında sabaha kadar süren görüşmelerin ardından Barcelona Ronaldinho’yu Londra kulübüne satmaya ikna oldu.

01 / 09 / 2007 15:45


Ronaldo, aynı zamanda menacerliğini yapan kardeşi ile birlikte Chelsea patronu Roman Abramoviç ile yaptığı görüşmenin ardından her iki klübün idarecileri bir araya geldi. Yılan hikayesine dönen transferde hem Barcelona’yı hem de Chelsea’yi memnun eden bir karar çıktı. Chelsea ne olursa olsun Ronaldinho’yu transfer etmek istediklerini söyledi. Barcelona ise Brezilyalı yıldızın en azından bir sene daha kalmasından yana tavır koydu. Bunun üzerine Ronaldinho’nun önümüzdeki Haziran ayından itibaren geçerli olmak üzere Chelsea’ye transferine izin verildi. Teklifi Abramoviç’in de kabul etmesi üzerine Ronaldinho’nun önümüzdeki yıl Chelsea forması giymesi kesinlik kazandı. Transferin rakamları da belirlendi.
Barcelona Ronaldinho’nun bonservisi karşılığında Chelsea’den tam 70 milyon Euro alacak.













biz ise rade yı alalım süper valla:D

Mayls
01.09.2007, 17:18
Sinan abi kaynak nedir

kingfisher
01.09.2007, 17:20
yok artık !!!!

Selman
01.09.2007, 17:22
Sinan nerden buldun bu haberi?Roni futbolcu, kazma değil:DGitmez Chelsea'ye.

Özge
01.09.2007, 17:25
Chelsea'ye gideceğini sanmıyorum:D

61viya
01.09.2007, 17:25
Yok canım! Daha neler?


Bizim Nuriyle mi görüştü acaba Barçanın başkanı bi ara? :D:D Bulaşıcı mıdır nedir?

MarceloTS
01.09.2007, 17:28
Sallama haber.Bizim medya artık Türkiye'yi de aştı dünya çapında yalan haber yapmaya başladı.2-3 gün önce de vergi zımbırtısı vardı.İnanmayın bunlara;)

Kadir
01.09.2007, 17:41
hikaye. eto'o da sakatlanmışken barca r10'u vermez.

A.Alper
01.09.2007, 17:58
Nolmuşsa az önce olmuş :) Ama bu kadar uzun vadeli transfer yapılır mı bilinmez.Henüz sezon başı.

eys_61
01.09.2007, 18:35
Hadi canım!Yapmaz öyle şey ya dicem de para bu tabi :)

Sacit
01.09.2007, 19:52
Bırakın bu şakaları arkadaşlar...

Komedinin de bi yeri var.. :)

Cafer KILIÇSOY
01.09.2007, 19:53
Dünyanın bir numaralı kramponu Ronaldinho Chelsea'ye transfer oldu. Chelsea Başkanı Abramoviç'in ısrarına dayanamayan Barca Çirkin Kral'ı Ada kulübüne sattı. Ronaldinho gelecek sezondan itibaren Chelsea forması giyecek.

Kaynak Haber7.com

Kadir
01.09.2007, 20:31
Dünyanın bir numaralı kramponu Ronaldinho Chelsea'ye transfer oldu. Chelsea Başkanı Abramoviç'in ısrarına dayanamayan Barca Çirkin Kral'ı Ada kulübüne sattı. Ronaldinho gelecek sezondan itibaren Chelsea forması giyecek.

Kaynak Haber7.com

çirkin kral :D:D

o çirkin kral ise futbolcu güzeli(!) ali eren varya :D:D

Emre B.
02.09.2007, 00:05
Dünya'nın en iyi 4'lüsü ne çabuk bozuldu.Tam Ronaldinhoyla Henryi izlemeye başlıyoduk.

SiNo
02.09.2007, 00:19
evet yorumlarda dalga geçen arkadaşlar :D yalan haber yoktur bizde;)

Mert M.
02.09.2007, 00:22
suyu çıktı bu işin
chelsea de işi iyice abarttı
bırak ya!!!

Bartuğ13
02.09.2007, 00:27
bence iyi iş.
eğer adam gibi oynayacaksa bu sene oynasın ronaldinho gitsin sonra.70milyon €ya bolca genç ve yetenekli alırlar.aduyu falan alırlar mesela.
ronaldinho da shevchenko gibi orda kendini bitirir.barcelona asla kaybetmez!

Sinan Akyıldız
02.09.2007, 00:31
Barcayı tebrik etmek lazım :) müthiş transfer :D

28 yaşına gelince sat 70 lirayı indir cebe :) Ula akıllı yöneticinin halide bi başka oluyor

fincher
02.09.2007, 00:37
Yılın en FLAŞ transferi!

Haftalar süren gizli pazarlıklar sonucu 27 yaşındaki Brezilyalı yıldız Ronaldinho’nun Chelsea’ye transferi şu anki kulübü Barcelona tarafından onaylandı.

İngiliz kulubü Chelsea’nin patronu Roman Abramovich’in, ikna turları sayesinde Ronaldinho önümüzdeki Temmuz ayından itibaren Chelsea forması giyecek.

Chelsea Yönetim Kurulu Başkanı Peter Kenyon, aslında yıldız futbolcuyu takımda bir an önce görmek istediklerini fakat hem Barcelona’nın transfere ancak bu şekilde razı olması hem de yıldız futbolcuyu Şampiyonlar Ligi’nde oynatamayacakları için transferi gelecek sezona ertelediklerini belirtti.

İngiliz kulübün yıldız futbolcu için 70 milyon Euro’yu gözden çıkardığı fakat Katalan ekibinin 100 milyon Euro istediği bildirilirken “Ronaldinho asla ‘hayır’ diyemeyeceğimiz bir futbolcu” diyen Kenyon, iki kulüp arasındaki fiyat anlaşmazlığının da giderilebileceğinin sinyallerini verdi.

Bu arada yıldız futbolcunun bu flaş transferi yakın arkadaşları ile paylaştığı da gelen bilgiler arasında...
http://www.samanyoluhaber.com/haber-68086.html

Mayls
02.09.2007, 00:40
Barcayı tebrik etmek lazım :) müthiş transfer :D

28 yaşına gelince sat 70 lirayı indir cebe :) Ula akıllı yöneticinin halide bi başka oluyor
Birde transfer önümüzdeki sezon gerceklesecekmis. Yani yerini doldurmak icin baya bir süreleri var. Bence eldekiler bile yerini dolduracaktir.

Ahmet Karadeniz
02.09.2007, 15:27
http://www.internetspor.com/v3/resim/haber/9379sea.jpg 02 Eylül 2007 14:00


Barcelona'nın dünyaca ünlü yıldızı Ronaldinho'nun yılan hikayesine dönen Chelsea transferi sonuca bağlandı. Brezilyalı yıldız gelecek sezon Stamford Bridge'e gidiyor. http://www.internetspor.com/v3/futbol/img/1x1.gif
http://www.internetspor.com/v3/resim/haber/8992chelsea.jpg (javascript:resimAktar(1,'8992chelsea.jpg'))İngili z gazetesi Daily Mail'in haberine göre Barcelona'nın Brezilyalı yıldızı Ronaldinho'nun Chelsea'ye transferinde sona gelindi.

Ronaldinho'nun aynı zamanda menajerliğini de yapan kardeşi Roberto de Asis'le bir araya gelen Barcelona kulübü başkanı Joan Laporta, transferdeki tüm pürüzleri giderdi.

Bir araya gelen iki kulüp yetkilileri, transferde küçük ayrıntılar dışında anlaştılar. Yıldız oyuncuyu bırakmak istemeyen Barcelona, 100 milyon Euro'da diretirken; İngiliz kulübü transferin gelecek sezon gerçekleşmesi koşuluyla 70 milyon Euro önerdi.

Haberde, tarafların bu rakam üzerinde anlaştıkları ve Brezilyalı yıldızın gelecek sezon büyük bir ihtimalle Chelsea forması giyeceği belirtildi.

Barcelona ise Brezilyalı yıldızın en azından bir sene daha kalmasından yana tavır koydu. Bunun üzerine Ronaldinho?nun önümüzdeki Haziran ayından itibaren geçerli olmak üzere Chelsea'ye transferine izin verildi.

Teklifi Abramoviç'in de kabul etmesi üzerine Ronaldinho'nun önümüzdeki yıl Chelsea forması giymesi kesinlik kazandı. . (kaynak inrenetspor)

Kadir
02.09.2007, 15:33
Birde transfer önümüzdeki sezon gerceklesecekmis. Yani yerini doldurmak icin baya bir süreleri var. Bence eldekiler bile yerini dolduracaktir.

çok doğru ;) Dos Santos ronaldinhonun yerini dolduracak potansiyele sahip.

Fatih
02.09.2007, 15:36
barcelona parayı gördü yelkenleri suya indirdi laporta albayrak :D

MarceloTS
02.09.2007, 15:45
Gelene hoşgeldin deriz gidene bye bye ;) barça hiçbir zaman tek futbolcudan kurulu bi takım olmamıştır dos santos ronaldinho dan daha iyi olacak ayrıca gitmesi de bi bakıma iyi oldu takımdaki dengeler bozuluyordu..

femalkocoglu
02.09.2007, 15:53
Paraya Bak Be 70 Mİlyon Euro Ts Kulubu Bu Kadar Edeyomu

Ahmet Karadeniz
02.09.2007, 15:54
bencede dos santos da super bifutbolcu ayrıca ronaldinho yattara gibi takım oyunu dan ziyade bireysel oynuyorlar bence barcelona bu paraya kaka yı alırsa cok vaydalı olur

Özge
11.09.2007, 21:28
Varsa yoksa Barça!

Yaz mevsiminde AC Milan ve Chelsea'nin transfer hedefi olan Ronaldinho, Barcelona'dan ayrılmayı hayal bile edemediğini söyledi.
Transfer dönemi sırasında Milan'ın sürekli gündeminde olan yıldız futbolcu, transferin bitmesine bir hafta kala da Chelsea'nin markajı altına girmişti. Süper yetenek, ESPN'e yaptığı konuşmada: ''İspanya'da oynamaktan mutluyum ve başka bir yere gitmeyi düşünmüyorum. Avrupa'da birçok iyi ligin olduğunu biliyorum ama şu an Barcelona dışında bir yaşamı hayal bile edemiyorum'' dedi.
2003 yazında neredeyse Manchester United'a gidecek olan Brezilyalı futbolcu, daha sonra 21 Milyon Sterlin karşılığında Barcelona'ya transfer olmuş ve ardından 'Ronaldinho Fırtınası' başlamıştı. Üst üste iki La Liga Şampiyonluğu yaşayan futbolcu, takımıyla bir de Şampiyonlar Ligi zaferini tatmıştı.

Nissan
12.09.2007, 02:18
BEn bu haberi yeni gordum, gercekten gidiyormu Ronaldinho seneye?

Faik Yılmaz
12.09.2007, 09:16
görmeden inanmam bu habere....

Ronaldinyosuz barca tüfeksziz askere benzer....

Emre B.
12.09.2007, 10:32
Bir Ronaldinho gider bi Dos Santos gelir.Bizi istemeyeni bizde istemeyiz.

Özge
12.09.2007, 12:05
Ronaldinho gitmiyor arkadaşlar:)3 mesaj üstünüze bakarsanız görürsünüz:)Açıklamaları da bu şekilde:)

Süper yetenek, ESPN'e yaptığı konuşmada: ''İspanya'da oynamaktan mutluyum ve başka bir yere gitmeyi düşünmüyorum. Avrupa'da birçok iyi ligin olduğunu biliyorum ama şu an Barcelona dışında bir yaşamı hayal bile edemiyorum'' dedi

Mehdi
12.09.2007, 12:12
Vay be.Haberimiz olsaymış Ersen'in yerine alırdık.Fırsat kaçtı.

Sacit
12.09.2007, 12:14
Bu konu hala kapanmadı mı yaa..

Gereksiz yere açılmış,konu da denmez yaa neyse..

Barça dan kim gitmek ister ki..

SDanışmaz
12.09.2007, 12:21
Benim bildiğim gidiyor...

Kadir
12.09.2007, 13:52
yok transfer falan seneye. ronaldinho gitmeyeceğini yani bu transferin olmayacağını açıklamış. abramovich de artık yeni ronaldinho olan renato augusto yu alsın.

LazAnisT
12.09.2007, 16:16
Bende gideceğini düşünmüyorum

Gitse bile İngilterede zorlanacağını düşünüyorum

Bülent Bayraktar
12.09.2007, 23:52
ronaldinho chelsea ye gidecek ama shevchenko gibi olacak kaderi...!FUtbol hayatı bitecek...!

Kadir
12.09.2007, 23:56
ronaldinho chelsea ye gidecek ama shevchenko gibi olacak kaderi...!FUtbol hayatı bitecek...!
yav gitmeyecek. kendisi açıklamış.

lazooo28
12.09.2007, 23:57
barcelona gibi bi sehirden londraya gidilirmi ..parasini barcelonada'da aliyor..bence de gitmez