PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Süper Lig 21.Hafta | Gençlerbirliği 0-2 Trabzonspor | Maç Sonucu



Sayfa : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9

BlackPanther
08.02.2020, 17:09
Çimşir, 4 gözle değişikliği bekliyoruz

asedit
08.02.2020, 17:09
wakaaa yeteeeerrrrr abiiiii futbolcu olsam arkadan bindirmeye sıkılırım oyuna küserim ya

AyhanPe
08.02.2020, 17:09
Rakip az daha organize gelse üzerimize isimiz yas valla.

Onur Erçetin
08.02.2020, 17:09
Wakayeme takım küçük takım topçusu.Savunmaya yardım yok.Hücumda yürüyerek top oyna,kaptır geriye koşma.Mükemmel ya gerçekten mükemmel :)

BlackPanther
08.02.2020, 17:11
Çimşir bey. Lütfen. Sıra sizde

Courage
08.02.2020, 17:12
Az kendimize gelsek bu maçı alırız , haydi:sevinç:

Uğur Ö.
08.02.2020, 17:12
Kötü kaçırdık, dikkatli çıkarsa Gui goldü

Ufuk
08.02.2020, 17:13
Ulan badou

DeAgLeMaNyAq
08.02.2020, 17:13
İkinci yarıda hücum etkinliğini yakalamaya başladık ama arkaya dikkat etmemiz lazım...

Full HD
08.02.2020, 17:14
Birisi bunlara Şampiyonluğa oynadıklarını söylesin��

Ooooo 5 falan yeriz haci.Mümkünse kimse agzini acmasin. :)

Ahmet Aksu
08.02.2020, 17:14
Sosanın anlamsız şişirme uzun toplarından gına geldi

Varlıbaş61
08.02.2020, 17:14
Biraz daha zorlasa Sosa maçı sattı diyeceğim !

Mehmet Fatih Yavuz
08.02.2020, 17:14
Sosa bir tane doğru top atamadı bugün... Var bir gudubetlik.

Gürkan Asma
08.02.2020, 17:14
Sosa napıyon hayırdır ya

Samet Berber
08.02.2020, 17:15
Sosa acil çıkmalı

Reha Asan
08.02.2020, 17:15
ortasaha yok.

Sosa da ortasahada yok.

Sonuç ortada.

Emre Veli
08.02.2020, 17:15
sosa çok kötü. hem temposuz hem de isabetsiz.

Uğur Ö.
08.02.2020, 17:15
Sosa maçı satmış gibi oynama artık

KARAGOZLUM
08.02.2020, 17:15
Sosa cok kotu hic bir pasi tutmadi hic kosmuyor
sturridge mu maci acar

serdaracıl
08.02.2020, 17:15
Şu rakibe karşı hala mikeli sahada tutmak nedir allah aşkına

Ahmet Aksu
08.02.2020, 17:15
Kimi gazlasak anında g.tu kalkıyor.

Sosa, nwkame..

AyhanPe
08.02.2020, 17:15
Ilk yariya oranla daha iyiyiz. Biraz daha baski kurabilsek olacak gibi

kudu_89
08.02.2020, 17:16
Mikel bizim stoperlerin arasına karışıp savunmaya çalışıyor 30 metreden gelen adamı. İnanılmaz.

BlackPanther
08.02.2020, 17:16
Sosa hafta içi antrenman yapmadı. Unutuyorsunuz galiba!!!

Sosa maça antrenmansız çıktı

Murathan
08.02.2020, 17:16
sosa 2dir 60 metre koşturuyorsun takımı sosa yapma baba ya

yorumsuz6117
08.02.2020, 17:16
Sosa tabiri caizse bahis oynamış gibi oynuyor..

KARAGOZLUM
08.02.2020, 17:16
Sturridgi kimin yerine girer?

Emre Veli
08.02.2020, 17:16
gençlerbirliği ligin en çok gol yiyen 2. takımı. atamazsak yazık olur.

hamdi_61
08.02.2020, 17:16
bu futbolla çok zor.

Uğur Ö.
08.02.2020, 17:16
Sıfırsın Sosa sıfır

Çılgınhamsi61
08.02.2020, 17:17
Sturridgi kimin yerine girer?Sosanin

Mi MIX 2S cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

My
08.02.2020, 17:17
Koşmadan maç kazanılmaz. Çok durgunuz.

smart
08.02.2020, 17:17
Nwakaeme'nin nesi var ya

Emirhan Yazıcı
08.02.2020, 17:17
Sosa'nın çıkması gerekiyor . Çıkar mı ? Hayır

Ozan Yılmaz
08.02.2020, 17:17
Herkes yürüyor takımda hoca müdahale et

DeAgLeMaNyAq
08.02.2020, 17:17
Takımın kaptanına yönelik maçı sattı imaları şaka bile olsa hoş değil...

Murathan
08.02.2020, 17:17
yusuf sarı lazım maça.

asedit
08.02.2020, 17:18
sosa çıkmalı ve biri wakaya pas atması gerektiğini söylemeli stu girsin belki sorlotha o ince pası atabilir

batu94
08.02.2020, 17:18
Takım maçı istemiyor. Çok belli. Koşmayan takım mı olur ya, kafa olarak saha da değiller

BlackPanther
08.02.2020, 17:18
sosa 2dir 60 metre koşturuyorsun takımı sosa yapma baba ya

Yazdığımı oku

laudrupp61
08.02.2020, 17:18
bu maçı kazanamazsak önceki maçların anlamı kalmaz

KARAGOZLUM
08.02.2020, 17:18
yusuf sarı lazım maça.

Evet ve sturridge

Çılgınhamsi61
08.02.2020, 17:19
Nwakaeme'nin nesi var yaKupada oynadiya yorgundur

Mi MIX 2S cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

smart
08.02.2020, 17:19
Hakem sakatlandı arkadaş işe bak

Ufuk
08.02.2020, 17:19
Sosa'nın çıkması gerekiyor . Çıkar mı ? Hayır4-1-2-1-2 de çok etkisiz kalıyor sosa. Mikel ile yer degisitirip o bölgeye parmak falan girse daha etkili olabiliriz.

KARAGOZLUM
08.02.2020, 17:19
Takım maçı istemiyor. Çok belli. Koşmayan takım mı olur ya, kafa olarak saha da değiller

Her zaman ki halimiz
tam
umutlanirken umudumuzu kiriyorlar
ben acikcasi bu mactan beraberlik
bekliyordum
aksam
alanya fenerde berAbere bitebilir

zahido
08.02.2020, 17:19
Bu takım şampiyon falan olamaz. Kendimizi kandırıyoruz.

batu94
08.02.2020, 17:20
4-3-1-2 oynuyoruz gibi sanki..

BlackPanther
08.02.2020, 17:20
Değişiklik nerede Çimşir?

Erkin
08.02.2020, 17:20
Hepsinin salter kapali rezil bir oyun. Fazla havaya girmisler. Bir takim bu kadar durarak oynarsa Gb gibi yetenek fakiri takima bile pozisyona giremez.

Samet Berber
08.02.2020, 17:20
Şampiyon olmak isteyen oyuncular göremiyorum ben sahada maalesef.

Ekrem D.
08.02.2020, 17:20
Huseyin Turkmen'de aslinda cok iyi bir forvet fizigi var

ozturk
08.02.2020, 17:21
Denizli maçı gibi. FB galibiyetinin bir anlamı olmuyor böyle puan kaybedince

Arif Timurcioğlu
08.02.2020, 17:21
Yedek kulübesinde güç var değiştir abi sistem işlemiyorsa.

BlackPanther
08.02.2020, 17:21
Nerede ikinci forvet??? Çimşir nerede???

Reha Asan
08.02.2020, 17:21
defansta uzun topla çıkma sevdası nedir

ensarusta
08.02.2020, 17:21
uğurcan dışında takımda bir tane iyi oynayan yok bugün

Trabzonspor 61
08.02.2020, 17:21
Bu oyunla bırakın sampiyonlugu ilk 4 e zor gireriz acı ama gercek

Çılgınhamsi61
08.02.2020, 17:22
Kim ne derse desin sosa takimin fizik gucunu orta sahada cok düşürüyor

Mi MIX 2S cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

iso_4939
08.02.2020, 17:22
Degisiklik yokmu

serdaracıl
08.02.2020, 17:22
Bu rakibe karşı bu böyle olmaz. Tüm hücumcular sahada olmalı

smart
08.02.2020, 17:22
Defansla hücum arasında hayvan gibi boşluk var

BlackPanther
08.02.2020, 17:22
Çimşir seni bekliyoruz

batugol
08.02.2020, 17:23
Gerilmeye başladım

DeAgLeMaNyAq
08.02.2020, 17:23
Takımı ateşlemek için iki oyuncu birden değiştirmemiz lazım. Abdulkadir ve Sturridge'i bekliyorum...

BlackPanther
08.02.2020, 17:23
Bu oyunla bırakın sampiyonlugu ilk 4 e zor gireriz acı ama gercek

Demekki çimşirle olacak iş değil bu

batu94
08.02.2020, 17:23
Kanatsız çift forvete döndük topu kanatta sörloth alıyor. Çok saçma bir oyun var sahada. Kimse ne yapacağını bilmiyor gibi

kudu_89
08.02.2020, 17:23
Defansla hücum arasında hayvan gibi boşluk varMikel=Boşluk

Varlıbaş61
08.02.2020, 17:23
Yavrum Çimşir. Teknik direktörlük dersi veriyor !

BlackPanther
08.02.2020, 17:24
Takımı ateşlemek için iki oyuncu birden değiştirmemiz lazım. Abdulkadir ve Sturridge'i bekliyorum...

Çimşir maçı bizim gibi izliyor

Emirhan Yazıcı
08.02.2020, 17:24
Ünal Hoca gitti 70 den önce oyuncu degistirmeme hastaligi gitmedi

Mehmet Fatih Yavuz
08.02.2020, 17:24
Kopuk oyun. Döndük eskiye gene.

İ. SARAL
08.02.2020, 17:24
Baklava fantezisi niye bitmiyor? Olmuyor işte.

Redmi Note 8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

KARAGOZLUM
08.02.2020, 17:24
Sturridge reis girip cakacak

Uğur Ö.
08.02.2020, 17:24
Sosa ve Ndiayeden kanatmı olur adam gibi taktiğe geri dön ya

Onur Erçetin
08.02.2020, 17:24
Sosanın acilen çıkması lazım.Tamamen bitti.

BlackPanther
08.02.2020, 17:24
Çimşirmisin nesin? Sen neyi bekliyorsun?

Mehmet Fatih Yavuz
08.02.2020, 17:24
Enteresan değişiklik...

My
08.02.2020, 17:24
defansta uzun topla çıkma sevdası nedirÖn taraf top almak için geriye yaklaşmıyor. Yaklaşsa da presten kaçmak için koşmuyor. Geriye tek seçenek uzun toplarla koşu yoluna felan paslar kalıyor.

samway
08.02.2020, 17:25
Ndiaye en kötü macını oynuyor sosa da berbat neeeee bu değişiklik nedir ??? Bu maç hüseyin çimşir e yazar

Murathan
08.02.2020, 17:25
göz göre göre yiyecez.
değişikliğe bak ahahaha

zahido
08.02.2020, 17:25
Orta sahada basa tek adam yok. Ulan şu takıma bir ön libero bi stoper lazımdı. Anlatamadık.

BlackPanther
08.02.2020, 17:25
Baklava fantezisi niye bitmiyor? Olmuyor işte.

Redmi Note 8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

işleyen sisteme çomak sokmak buna denir işte

batugol
08.02.2020, 17:25
Cok durağan oynuyoruz

Ahmet Aksu
08.02.2020, 17:25
Degiskligi anlamadım ama umarım ise yarar Sir. Huseyin Ferguson

gurur6134
08.02.2020, 17:25
Sosa cikcakti naptin hoca

bilgehan83
08.02.2020, 17:25
nwakeme berbat ötesi al yusuf sarıyı koşsun barii

Yusuf BALCI
08.02.2020, 17:26
Çok kötüyüz. Sadece bu maç değil genel olarak böyle kötü oynuyoruz malesef. Rakibi boğmamız gerek ama yeterli fizik gücümüz yok.

Emirhan Yazıcı
08.02.2020, 17:26
Dünyanin en gereksiz degisikligine sahit olduk az önce

ilelebeTS
08.02.2020, 17:26
Gol yemeyi bekliyoruz sanırım

bilgehan83
08.02.2020, 17:26
en iyi adamı aldı sahadan

Steril61
08.02.2020, 17:26
Mikel, Sosa, Nwakaeme çok kötüler.

KARAGOZLUM
08.02.2020, 17:27
Kaleci panter kesildi

mkmoglu
08.02.2020, 17:27
Burdan alacağımı bir puan belkide bizi şampıyon yapacak ama bu oyunla bu sosa ile zorbe kardeşim..

Ufuk
08.02.2020, 17:27
Mikeli çıkarırdım ben. Rakip fazla gelmiyor ve bize gol lazım.

Mikel
Parmak-Ndiaye
Sosa oynuyoruz.

BlackPanther
08.02.2020, 17:27
Çimşir kapanan bir rakibi çözmesini bilmiyor bile

BlackPanther
08.02.2020, 17:28
Kaleci panter kesildi

Doğru dürüst top mu geldi sanki

laudrupp61
08.02.2020, 17:28
gol yeme loading...

CesurHamsi
08.02.2020, 17:28
Parmak nedir ya.. valla neoluyor ya!!

Ozan Yılmaz
08.02.2020, 17:29
Top oynamayan Sosa'nın yerine neden gilerme çıktı

serdaracıl
08.02.2020, 17:29
Rakibin gelmeye niyeti yok hala çift önliberoyla oynuyoruz. Şuan tek stoper bile yeter

samway
08.02.2020, 17:30
Sosa yürüyor yürüuorrrrrr çıkarsana huseyin

Arif Timurcioğlu
08.02.2020, 17:30
Rakibin gelmeye niyeti yok hala çift önliberoyla oynuyoruz. Şuan tek stoper bile yeter Şaka gibi gerçekten.

Mehmet Fatih Yavuz
08.02.2020, 17:30
Değişiklik iş gördü vallahi. En azından olumlu sonuç verdi. Ama gol lazım.

Doğan Keskin
08.02.2020, 17:30
Alın şu maçı. Bi lider olalım.

Jackdaniels
08.02.2020, 17:30
Hocam izleme Sturridge i al kalenin önüne koy sakın sağda oyna solda oynada deme adama.

KARAGOZLUM
08.02.2020, 17:31
Sturridge

My
08.02.2020, 17:31
Herkesde bir tuhaflık var bugün. Enteresan doğrusu.

BlackPanther
08.02.2020, 17:31
Çimşir ....

smart
08.02.2020, 17:31
Hüseyin hocam maç gidiyo şampiyonluk gidiyo

Yusuf BALCI
08.02.2020, 17:32
ligin kovası da aslan kesildi kalede...

odyseuys
08.02.2020, 17:32
tartışmasız penaltı

Reha Asan
08.02.2020, 17:32
penaltı

ozturk
08.02.2020, 17:32
Bu maç hocaya yazar

Ufuk
08.02.2020, 17:32
Penaltı bu

Mehmet Fatih Yavuz
08.02.2020, 17:33
Penaltı daha ne olacak arkadaşım.

Bud Spencer
08.02.2020, 17:33
Çok anlamsiz bir degisiklik

Bu takim sampiyon olamaz
En cok biz istiyoruz olmasini ama kabullenmemiz lazim, çok kotü oynuyoruz. Ortasahamiz cok dengesiz, cogalamiyoruz, pres yok, dar alan yok

Ufuk
08.02.2020, 17:33
Ya hala itiraz eden penaltı isteyen yok şaka gibi

Murathan
08.02.2020, 17:33
penaltı bu

BlackPanther
08.02.2020, 17:33
Bu penaltı

Sefaenes
08.02.2020, 17:33
Var girmez bilerek

gurur6134
08.02.2020, 17:33
Net penalti

odyseuys
08.02.2020, 17:33
kaçırmasak bari

Reha Asan
08.02.2020, 17:33
penaltı işte al Sturridgeyi Hoca

gurur6134
08.02.2020, 17:34
Itiraz etmiyoruz saka gibi

Arif Timurcioğlu
08.02.2020, 17:34
Penaltıyı kim atar acaba?

BlackPanther
08.02.2020, 17:34
Verdi penaltıyı

odyseuys
08.02.2020, 17:34
sarı da vermesi lazım. nadirin sarısı da var yanlış hatırlamıyorsam.

Ufuk
08.02.2020, 17:34
Allah cezanı versin gözünün önünde vara bile gerek yok şuna.

Uğur Ö.
08.02.2020, 17:34
Penaltı ve kırmızı kart olmalı

Jackdaniels
08.02.2020, 17:34
Sturridge i al bu penaltı kaçmamalı hocam.

Ufuk
08.02.2020, 17:35
sarı da vermesi lazım. nadirin sarısı da var yanlış hatırlamıyorsam.Evet. Kırmızıyı gecikmeli görecek.

My
08.02.2020, 17:35
Kim atacak peki :) Hadi buyur....

BlackPanther
08.02.2020, 17:35
Kim atacak ama. Penaltı atamıyoruz biz

Yavuz Selim Bal
08.02.2020, 17:35
Kim kaçıracak merakla bekliyoruz...


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Emre Veli
08.02.2020, 17:35
kaçar:D

emre6117
08.02.2020, 17:36
Allah cezanı versin gözünün önünde vara bile gerek yok şuna.

Gençlerin hali pek hal degil de kim atacak penaltıyı.

gurur6134
08.02.2020, 17:36
Gozunun onunde var girmese vermeyeck penaltiyi neye itiraz ediyorlar

Mehmet Fatih Yavuz
08.02.2020, 17:36
Ben atarım penaltıyı. :)
Zor penaltı. Bakalım kim alacak ateşten topu eline.

My
08.02.2020, 17:36
Acayip soğudu maç Atamazsak kötü olacak.

Mehmet Fatih Yavuz
08.02.2020, 17:36
At bunu Sosa. Sovdurme...

BlackPanther
08.02.2020, 17:36
Sosa atıyor

Yavuz Selim Bal
08.02.2020, 17:36
Ndiaye ye versinler bence...


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Uğur Ö.
08.02.2020, 17:37
Hani kırmızı kart????

KARAGOZLUM
08.02.2020, 17:37
Supheli gibi kacabilir bu penalti
bu stres ile
zor

odyseuys
08.02.2020, 17:37
nadire sarı vermemesi eyyam ötesi bir durum. ortasahada olsa kırmızı mı diye düşünülecek pozisyonda adamın ilk sarı kartının rengi bile tartışmalıyken hala sahada olması inanılmaz.

BlackPanther
08.02.2020, 17:37
Gooooolll

Courage
08.02.2020, 17:37
goooolll

CEMEFKER
08.02.2020, 17:37
Bu takım net penaltı atmalı artık. Sturidge ne iş yapar.

Redmi Note 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

odyseuys
08.02.2020, 17:37
gooolll

My
08.02.2020, 17:37
Sosa mı :) Kaçar bu. Sövmeyin adama bak.

Ozan Yılmaz
08.02.2020, 17:37
Bunlar niye yirtiniyor bu kadar mama mi var

Mehmet Fatih Yavuz
08.02.2020, 17:37
Oh be...

Arif Timurcioğlu
08.02.2020, 17:37
Gooooooooool be gol.

trbzonsporlu
08.02.2020, 17:37
işte beee

DeAgLeMaNyAq
08.02.2020, 17:37
Şu golü zar zor bulduktan sonra 15 dakika daha dayanın artık...

Gürkan Asma
08.02.2020, 17:37
Niye ikinci sarı kart çıkmadı ??

odyseuys
08.02.2020, 17:38
hüseyin hoca ne okudun yahu :))

smart
08.02.2020, 17:38
Goooooolllllllllllll

Giallorossi
08.02.2020, 17:38
Gooooooooollll

emre6117
08.02.2020, 17:38
Hüseyin türkmen bir ise yaradın.hadi dayanın 15 dakika.

KARAGOZLUM
08.02.2020, 17:38
Unalin yaptigi gibi defansa cekilirse huseyin hoca bu mac gider

Ufuk
08.02.2020, 17:38
Niye ikinci sarı kart çıkmadı ??O topçuya kırmızı çıkartmak yasaklanmış.

My
08.02.2020, 17:38
Ulan kaçacak gibi hazırladım kendimi :D Sosaaaaaaa...

Sefaenes
08.02.2020, 17:38
Pen bakmıyorum dayanamıyorum

Goooool

iso_4939
08.02.2020, 17:38
Wakaemeden ses yokmu be

Yusuf BALCI
08.02.2020, 17:38
Bunlar niye yirtiniyor bu kadar mama mi var

maçın başından beri bir taraflarını yırtarak oynuyorlar zaten var bir şeyler kesin.

Arif Timurcioğlu
08.02.2020, 17:38
Şu golü zar zor bulduktan sonra 15 dakika daha dayanın artık... Fener maçında bu kadar heyecan yapmadım :)

Ufuk
08.02.2020, 17:39
Sosa gibi teknik, sakin adam nasıl kaçırıyor akıl almıyor zaten. Bjk de net vuruyordu hep.

Bud Spencer
08.02.2020, 17:39
Ikinciyi bulmamiz lazim kontradan

Yavuz Selim Bal
08.02.2020, 17:39
Ortaya attığı anda bir korku saldı içimi ama neyse ki golü bulduk, şimdi dayanabiliriz inşallah...


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

hamdi_61
08.02.2020, 17:39
ikinci sarıyı vermedi.

+ toure de hayatının savunmasını yapıyor.

kudu_89
08.02.2020, 17:39
Arkadaşlar şimdi sonu gelmeyen rakip takım ataklarına hazır mısınız? Çünkü biz de CESET reis ön libero oynuyor.

serdaracıl
08.02.2020, 17:39
Şükür ya

My
08.02.2020, 17:40
Adama o kadar kızdık ettik, Vakaya verdiği pasa bak :) kramponun bağcığını fenerlilier yesin kapitan :)

Emirhan Yazıcı
08.02.2020, 17:40
Sturridge oyuna almak yasak mı ?

Mehmet Ç.
08.02.2020, 17:40
Bizden giden Sefa tam bi serefsiz

Sefaenes
08.02.2020, 17:40
Hepimizde pen korkusu var ama bu sefer attim Allaha şükür

umut22
08.02.2020, 17:40
Oleyyyy

Ufuk
08.02.2020, 17:40
Arkadaşlar şimdi sonu gelmeyen rakip takım ataklarına hazır mısınız? Çünkü biz de CESET reis ön libero oynuyor.Mikel orta sahadaki en iyi isim şu dkya kadar.

Onur Erçetin
08.02.2020, 17:41
Çok korkuyorum.

DeAgLeMaNyAq
08.02.2020, 17:41
İşte bu kadar...

odyseuys
08.02.2020, 17:41
bitti :D

BlackPanther
08.02.2020, 17:41
Goooolll

Murathan
08.02.2020, 17:41
al yusuf sarıyı oyuna artık

Onur Erçetin
08.02.2020, 17:41
Bunlar teşvik primi almış gibi oynuyorlar.İnanılmaz hırslılar.

Mehmet Fatih Yavuz
08.02.2020, 17:41
Al bu da kapak...

Bud Spencer
08.02.2020, 17:42
Sorloth a yazilir bu gol
Helal olsun

Sefaenes
08.02.2020, 17:42
Bizden giden Sefa tam bi serefsiz

Bizden giden kim olursa olsun düşman oluyor Trabzon kökenli olsa bile

Ufuk
08.02.2020, 17:42
Sorloth boynuma dolaaaaaaaaa

Giallorossi
08.02.2020, 17:42
Wakayemeeeeeeeeeeeeeeeeee

smart
08.02.2020, 17:42
goooooooooooooooollllllllllllllllllllll

emre6117
08.02.2020, 17:42
Umarim ofsayt değildir başta sanal.

kudu_89
08.02.2020, 17:42
Mikel orta sahadaki en iyi isim şu dkya kadar.Adamın topla münasebeti olmadı ki iyi bir şey yapsın.

Murathan
08.02.2020, 17:42
Gooooooooooooooooooooooooooooooooooollllll

My
08.02.2020, 17:42
Abooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo :D

Hakan
08.02.2020, 17:42
Arkadaşlar şimdi sonu gelmeyen rakip takım ataklarına hazır mısınız? Çünkü biz de CESET reis ön libero oynuyor.Gole sevinseydin bi.Çok antipatiksin çok

odyseuys
08.02.2020, 17:42
waka'nın pozisyonu ofsayt değildir inşallah.

gurur6134
08.02.2020, 17:42
Oh be

Kazım Bostan
08.02.2020, 17:42
gol sörloth'un :d tam bir ceyar ya yılmıyor adam başedilemiyor

thehell61
08.02.2020, 17:42
Sorlot varya sen bir kralsın.

Yusuf BALCI
08.02.2020, 17:42
Helal be Sörloth. o baskı, vazgeçmeme, asist herşey harika.

Sefaenes
08.02.2020, 17:42
Goooool

KARAGOZLUM
08.02.2020, 17:42
Sorlotha kurban
ama
ofsayt yok
mi

Arif Timurcioğlu
08.02.2020, 17:42
Gol attıktan sonra takımın oyunu değişiyor resmen.

hamdi_61
08.02.2020, 17:42
Sosa'ya Waka'ya o kadar laf ettik. Durum 2-0 oldu :D

yorumsuz6117
08.02.2020, 17:42
Oha Sörloth..

Murathan
08.02.2020, 17:42
sosanın orta da enfes, sorlothun servis de vakanınkine söz yok

KARAGOZLUM
08.02.2020, 17:43
Ofsayt bence

Semih AYDIN
08.02.2020, 17:43
Toure ne ayaksın

emre6117
08.02.2020, 17:43
Goll be.ofsayt sandım waka başta.

Mehmet Fatih Yavuz
08.02.2020, 17:43
Sörloth, adamım bastı aldı, başlattı, boşa kaçtı. Asist yaptı... Adam adam. .

umut22
08.02.2020, 17:43
Bu gol sorlotha yazar

Uğur Ö.
08.02.2020, 17:43
Ofsayt gibi ya

kudu_89
08.02.2020, 17:43
Gole sevinseydin bi.Çok antipatiksin çokŞimdi es kaza maçı aldın. İnşallah bu işin sonunda sevinirsin.

Murathan
08.02.2020, 17:44
verdi golü verdi

Oruç
08.02.2020, 17:44
Sörloth nasıl kral adamsın sen. Basıp topu aldı, asist yaptı. Muazzam bir şey bu.

iso_4939
08.02.2020, 17:44
Wakaemeden ses yokmu be

Benimi duydun zalımmm

BlackPanther
08.02.2020, 17:44
Bu takım bizi kanser yapar. Saçlarım beyazlamaya başladı yaa

CesurHamsi
08.02.2020, 17:44
Rahatladim yaa!!!
OGH BE KOTU OYUNA RAGMEN HT4e RAGMEN!’
gelecek maclarda HT4 oynamamali!!

My
08.02.2020, 17:45
Erol Taş gibi gülüyorum yalağuz hahahahaaa :D

yatmaztara
08.02.2020, 17:45
Gooooolllllllllll

BlackPanther
08.02.2020, 17:45
Beni bu akşam izleyin!!! Şu Beyaz futboldaki piçlere neler yazacağım. Trabzonspor düşmanı köpeklere

Ufuk
08.02.2020, 17:45
Adamın topla münasebeti olmadı ki iyi bir şey yapsın.Takımdaki herkes Ndiaye gibi güçlü çabuk, sosa gibi teknik olmak zorunda değil. Verilen görevi yerine getiriyor adam. Gol gerekliyken Guilherme yerine Mikel çıksın dedim ama orta sahada istenileni veren tek isimdi bence.

BlackPanther
08.02.2020, 17:46
Gooooolllllllllll

Ne golü? Üçüncüyü mü attık?

AlperenAltun
08.02.2020, 17:46
Bu sene kanser olduk

Çılgınhamsi61
08.02.2020, 17:46
Bu futbolla da mac aldikya hayirlisi

Mi MIX 2S cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Ufuk
08.02.2020, 17:47
Gol attıktan sonra takımın oyunu değişiyor resmen.Gençler kapanıyordu golden sonra one çıkmak zorunda kaldılar. Maç boyu böyle oynasalar 5 atardık.

BlackPanther
08.02.2020, 17:47
Sörloth nasıl kral adamsın sen. Basıp topu aldı, asist yaptı. Muazzam bir şey bu.

Gerçekten söke söke aldı topu

yatmaztara
08.02.2020, 17:47
Sörloth birde gol sıkıştırsa çok iyi olurdu.

AyhanPe
08.02.2020, 17:48
Inanilmaz zor oldu. Umarim bugünki rezalet futbolu bir daha görmeyiz..

AlperenAltun
08.02.2020, 17:48
Şu pozisyona penaltı değil diyenlerle futbol tartışmayın

yatmaztara
08.02.2020, 17:48
Ofsayt olabilir diye yazamadım :D

Oruç
08.02.2020, 17:48
Bu futbolla da mac aldikya hayirlisi

Mi MIX 2S cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Şampiyon takımlar bu futbolla maç alabildikleri için şampiyon oluyorlar.

emre6117
08.02.2020, 17:49
Bu gençlerin derdi ne.bunlar bariz para almışlar.sorloth gibi adama bile neler yaptırıyorlar.

hamdi_61
08.02.2020, 17:49
Şefersizin yaptığına bak.

kudu_89
08.02.2020, 17:50
Takımdaki herkes Ndiaye gibi güçlü çabuk, sosa gibi teknik olmak zorunda değil. Verilen görevi yerine getiriyor adam. Gol gerekliyken Guilherme yerine Mikel çıksın dedim ama orta sahada istenileni veren tek isimdi bence.Ne verdi ben anlamadım. Pres mi yaptı? Top mu kesti? Kafa topu mu kazandı? Defansı mı rahatlattı? Topu öndeki oyunculara mı aktardı? Adam ben emekliyim diye bağırıyor. Diğer tüm sorumluluk alan adamlar hata yapmak zorunda kaldı sırf bu tembel adam yüzünden. Hepsi burada linç edildi. Casper gibi oynayan adama şimdi en iyisi deniliyor. Oh ne âlâ.

AlperenAltun
08.02.2020, 17:50
Ne kaldırdı vurdu yere

odyseuys
08.02.2020, 17:50
helal olsun ulan sörloth sana.

Ufuk
08.02.2020, 17:50
Ya kuzeyli adamsin sakin efendisin dedik yaptığına bak. Hakem şerefsizi tekme sallıyor durdurana oyunu baştan.

Sefaenes
08.02.2020, 17:50
Bunu yapma bu serefsizler maçı zaten birakti

Bud Spencer
08.02.2020, 17:50
Sefa yilmaz sen bir adi serefsizsin

emre6117
08.02.2020, 17:50
Bu trabzonlu topçuların da Allah bildiği gibi yapsın.sefa senin derdin ne.toure de aynı.bizim tankımı görünce canavar cikiyor bunlardan.

Antonio
08.02.2020, 17:50
Hoca guilhermeyi çıkarak futbol aklını tamamen sosaya bıraktı sosa da fişi çekti. Bizim futbol ezberimizi guilherme bozdu anlayın artık. Guilherme kötü oyuncu değil sadece futbol ezberimizi bilmiyor henüz. Abdulkadiri alarak maçı aldı huseyin hoca. Bu takımı fazla oynamamak lazım.

Murathan
08.02.2020, 17:50
oçocuğu baiono o nasıl girmek öyle köpek herif

Full HD
08.02.2020, 17:50
8 Dk ne arkadas?

gurur6134
08.02.2020, 17:50
Sefa pustuna bak haha

My
08.02.2020, 17:51
Bayano mudur ne b.ktur alttan resmen tekmeliyor top felan değil inanılır gibi değil.

thehell61
08.02.2020, 17:51
Adam sorlot'un ayagını kıracaktı sarı verdi herife oha

Uğur Ö.
08.02.2020, 17:51
Resmen tekmeledi Alexi