PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Süper Lig 11.Hafta | Trabzonspor 1 - 0 Aytemiz Alanyaspor | Maç Sonucu



Sayfa : 1 2 [3] 4 5 6

Sadettin_
10.11.2019, 15:44
Hakemlerin kurallardan haberi yok.
var .
ama trabzonspor maçlarında değil .
hadi aynı şeyi fener macında yapsın . bak nasıl kariyerini bitiriyorlar .
düzen boyle yapacak bir şey yok .
iyi kadro + iyi oyundan cok daha fazlasına ıhtıyacımız var sampıyon olmak ıcın .

DeAgLeMaNyAq
10.11.2019, 15:45
penaltıdan önce faul var orda vermezdi vara gitse bile

Ben de aynı kanaatteyim bize verilse itiraz ederdik. Hakem oynattı ama var bu yüzden çağırmamıştır...

Sefaenes
10.11.2019, 15:46
penaltıdan önce faul var orda vermezdi vara gitse bile

öyle olsa bile var a gidip bakmaliydi hicbirsey olmamis gibi yapmasi Trabzonspora nasil baktiklari ordada. Hakem topunda bile haberi yok. Ligden ne zaman puan durumuz asagi olursa biraz adaletli davranirlar simdi bizi Yarisin disina atmak herzaman ki gibi

ÖmürKaradeniz61
10.11.2019, 15:46
var .
ama trabzonspor maçlarında değil .
hadi aynı şeyi fener macında yapsın . bak nasıl kariyerini bitiriyorlar .
düzen boyle yapacak bir şey yok .
iyi kadro + iyi oyundan cok daha fazlasına ıhtıyacımız var sampıyon olmak ıcın .

Hocam sende bitiriyorsun ama ne işe yarıyor.Bitnel,ümit öztürk vs.. bunlar daha maç alamıyor ama ne işe yarıyor düzen değişti mi hayır.

DeAgLeMaNyAq
10.11.2019, 15:46
Bak şimdi biz maçı alırız. Alanya da kural hatası diye itiraz eder maç iptal olur.

Pozisyon sonuçlanıp bitti skora tesiri olmadığından bir şey olmaz...

Uğur Ö.
10.11.2019, 15:47
Çok kötü paslaşıyoruz, Novak bile çok kötü

Yiğit Gayretli
10.11.2019, 15:47
Pozisyon sonuçlanıp bitti skora tesiri olmadığından bir şey olmaz...

Öyle olacağını ben de biliyorum da söz konusu aleyhimize bir durum olunca olmazlar oldurulur.

champions
10.11.2019, 15:47
Hosseini'yi ortada oynatmak nasıl bir yobazlık, nasıl bir cehalet, nasıl bir iş bilmezliktir?

ÖmürKaradeniz61
10.11.2019, 15:48
Kazanmamız mucize bugün öyle görünüyor çok kötüyüz maç öncesi kadrodan belliydi zaten azçok.

Uğur Ö.
10.11.2019, 15:48
Kamil Hosseini ortasahası nedir arkadaş ya

kadeng
10.11.2019, 15:48
persembe dahi daha fazla "Orta Saha" vardi.

ÖmürKaradeniz61
10.11.2019, 15:49
Hosseini'yi ortada oynatmak nasıl bir yobazlık, nasıl bir cehalet, nasıl bir iş bilmezliktir?

Hocam hafif konuşmuşsun ben o konuda daha ağır konuşurum da susuyoruz işte.

Gürkan Asma
10.11.2019, 15:49
Böyle aptalca bi diziliş yok, husseini ye top değdi mi.

emre6117
10.11.2019, 15:50
Son yılların en kötü orta sahası hatta 11i diyebiliriz. Varmı aksini söyleyen. Tek taktik gol yememek olmalı belki 1 tane olmaz da denk getiririz.

AyhanPe
10.11.2019, 15:52
Kötü oynuyoruz..dizilimde degisiklik yapilmazsa yeriz böyle..

ÖmürKaradeniz61
10.11.2019, 15:52
Son yılların en kötü orta sahası hatta 11i diyebiliriz. Varmı aksini söyleyen. Tek taktik gol yememek olmalı belki 1 tane olmaz da denk getiririz.

Bu adamların günahı yok,adamları tribünde yuhalayan aptal beyinler 11 e hiç bakmıyor resmen takım çorba gibi şuan.

Hakan
10.11.2019, 15:52
Campi aldığın her topu şişir yeteneksiz adam.

Tolga Han
10.11.2019, 15:52
Birazdan golü yeriz bu takım gol falan atamaz

Uğur Ö.
10.11.2019, 15:53
Çıkar Campiyi al ortasaha, böyle bir diziliş yok abi

İ. SARAL
10.11.2019, 15:53
100 faul oldu daha kart yok.

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

DeAgLeMaNyAq
10.11.2019, 15:53
Rezalet...

batugol
10.11.2019, 15:53
25 dakikalık oyuna göre bırakın gol atmayı pozisyona bile giremeyiz

emre6117
10.11.2019, 15:54
Bu nasıl kırmızı lan. Başlatmayın futbolunuza da. Yeter ya.

Uğur Ö.
10.11.2019, 15:54
Novak çok kötü, sözleşme yapılana kadar bu oyunu devam edecek gibi

ÖmürKaradeniz61
10.11.2019, 15:54
Net kırmızı kart.

İ. SARAL
10.11.2019, 15:55
Topa vuruyor nasil kirmizi kart?

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Sadettin_
10.11.2019, 15:55
vitaminsiz bir boka yaramıodu .
10 kişi daha iyi yonarız rahat olun

Ömrüm Can SEZER
10.11.2019, 15:55
ne topu ya adamın bılegıne ındırıyor

batugol
10.11.2019, 15:55
Hepsi pişt bunlarin

Uğur Ö.
10.11.2019, 15:55
Hahaha belliydi böyle bir olay

Emre Veli
10.11.2019, 15:55
jerome sosaya yapınca vermediniz oros.unun çocukları. allah belanızı versin.

Oğuzhan Fidan
10.11.2019, 15:55
lan adam topa müdahale etti la allah belanızı versin be

acan61
10.11.2019, 15:55
Lan topa vurdu topa

shootems
10.11.2019, 15:55
Doğru karar net kırmızı yeteneksiz topçu böyle oluyor. Top kabiliyeti yok

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

batugol
10.11.2019, 15:55
Abdülkadir topa vuruyor adam ayağını sokuyor

Mehmet Fatih Yavuz
10.11.2019, 15:55
Kırmızı işte neyi tartışıyoruz ki?
Geçen hafta şerefsizler benzerini Sosa'ya yapılınca vermediler.
Bu da benzeri. Bilek kırılacaktı neredeyse.
İsteyerek basmadı ama kırmızı!

artvints
10.11.2019, 15:56
kesinlikle kırmızı değil.

emre6117
10.11.2019, 15:56
Alakası yok. Ne kırmızı ya. Topa vuruyır devamında ayağına geliyor. İsyan artık. Yeteeeerer.

İ. SARAL
10.11.2019, 15:56
Kırmızı işte neyi tartışıyoruz ki?
Geçen hafta şerefsizler benzerini Sosa'ya yapılınca vermediler.
Bu da benzeri. Bilek kırılacaktı neredeyse.
İsteyerek basmadı ama kırmızı!Alakasi yok. Digerinde top yok bunda abdulkadir topa vuruyor.

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Mesut
10.11.2019, 15:56
Net kırmızı kart.

Standarta göre kırmızı ancak buna benzer çok pozisyon oldu İstanbul kız kardrslerine kart dahi gösterilmedi

AlperenAltun
10.11.2019, 15:56
Şunun kırmızı ile alakası yok

Doctore
10.11.2019, 15:56
Sarı kart olurda direk kırmızı kart verilmez bu pozisyonda topada müdahele var. Tiyatro başladı iyi seyirler


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Isko6161
10.11.2019, 15:56
Abi topa dokunuyor orda abdus. Dokunur dokunmaz hemen nasil indirsin ki o ayagi..

Oruç
10.11.2019, 15:57
Topa vuruyor öncesinde. Komedi. Sosa'ya yapılana kart vermiyorlar bize direkt kırmızı. Bu var ne halta yarıyor ki ?

batugol
10.11.2019, 15:57
Burada da ne kadar objektif olacağım diye saçmalayan var Allah askina
Az susun be

AyhanPe
10.11.2019, 15:57
Sampiyon ilan edilmisti zaten..Pek önemli degil..Gecen haftaki maci kazansaydik devreye iyi bir yerde girme olasiligimiz fazla olurdu..

Ufuk
10.11.2019, 15:57
Böyle pısırık takımın şampiyon olması imkansız. Bu hareketi geçen hafta Sosa'ya yaptılar kart bile çıkmadı tek kişi itiraz etmedi. Bak bize nasıl çıkıyor cart diye. Daha maçın basında net penaltı, hakeme tek itiraz yok. Topa vurdu ayağına sarı verirlerdi fb gs maçlarında. Arkadan çeke çeke 10 faul yaptılar tek sarı çıkmadı. Ligin tek aptalı biziz.

halilaziz61
10.11.2019, 15:57
hakem neden varı gitmedi
hakikaten tiyatro izliyoruz
başıbelli sonu belli

gurur6134
10.11.2019, 15:57
Kirmizi agir topa vurmasa tamamda sari kartla gecistirebilirdi forma bordo mavi olunca boyle oluyor demek ki aynisi bize yapilsa maksimum sari verirdi..

nakzo
10.11.2019, 15:57
Kırmızı dogru mal herif bir bok oynamıyordu zaten ulan zaten takım mecalsiz ne bok yapıyorsun bunları futbolcu diye oynatanın.

DURAS
10.11.2019, 15:57
Böyle kepaze bir karar yok. Hakikaten çeksinler bu takımı... oynasınlar kendi kendine.. ayıptır yahu...

emre6117
10.11.2019, 15:57
Yeter len. Geldi yine bir köpek daha. Ayıptur ya. Ne istiyınuz lan bu camiadan.

Gürkan Asma
10.11.2019, 15:57
Gs maçı öncesi milleti çıldırtmak için atanmış brlli

smart
10.11.2019, 15:58
Bileğe müdahale de hakemin inisiyatifinde demek ki

Oruç
10.11.2019, 15:58
Hakem maçı yönetmeye gelmemiş.

trbzonsporlu
10.11.2019, 15:58
adam önce topa dokunuyor kasıt yok. bu pozisyonlara sarı kart veriliyor

gtem
10.11.2019, 15:58
Ne kırmızısı, adam topa müdahele ediyor, amk hakemi.

Yektaa
10.11.2019, 15:58
Abdulkadirin gerizekaligi oyle topa mudaheleye gerek var mi ? Kontrolsuz
hareket net kirmizi kart

Bedri Sertkaya
10.11.2019, 15:58
Takımda trabzonlu oynatmanın bedeli yine yaktı takımı


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Full HD
10.11.2019, 15:58
Maci burdan takip eden dostlar.Maca bakmayin bence.Tavsiye!

batugol
10.11.2019, 15:59
Penaltın verilmiyor
Hakeme çarpan top aleyhimize tacr oluyor
Adam topa vuruyor kırmızı kart
Bunların hepsinin yavşak olduğunu biliyordum zaten ama
Bu kadar cibiliyetsiz olduklarını bilmiyordum

İ. SARAL
10.11.2019, 15:59
Nasil hakem bunlar Allahim ya?

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

tristram
10.11.2019, 15:59
kirmizi dogru ama benzer pozisyonlarda lehimize boyle kartlar verilemiyor.iste biz buna o.cocuklugu diyoruz.

yavuzbaha
10.11.2019, 15:59
Pozisyonda bırakın kırmızı kartı faul bile yok,adam topa vurduktan sonra ayaklar çarpışıyor,talihsiz bir an..böyle kırmızı olmaz..hakeme kızmıyorum,Var dakilerin sıfatını zigiyim

14TS61
10.11.2019, 15:59
Topa catmasa direk kırmızı da adam.topa muhahale etti. İzlemedi bile. Pozisyon da faul bile yok ya. Hakemler resmen bilenmiş belli oldu mhk kafayı takmış..Vari yavaş yavaş devre dışı ediyorlar. Var istemiyorlar belli

Bu arada novak topu durursana. Bu maç karışır birkaç maç ceza alırız bu sene de gider.

Gökhan Balcı
10.11.2019, 15:59
Sanırım kırılma maçına geldik

Bedri Sertkaya
10.11.2019, 15:59
Keşke sakatlansaydı alanyalı


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Oruç
10.11.2019, 15:59
Haftaiçi yaptığımız açıklamaya cevap vermeye gelmiş hakem.

Onur Akyüz
10.11.2019, 16:00
Topla oynama niyeti var ve oynuyor zaten ne kırmızısı. Resmen takımın yenilmesini isteyenler var burda pühh size!

AyhanPe
10.11.2019, 16:00
Kirmizi cok agir oldu..Ist. takimlarina sari bile vermiyorlar bu tip pozisyonlarda..Ilk yari gol yemeyelim en azindan..Ikinci yari bakariz artik

emre6117
10.11.2019, 16:00
Birileri bşze eyyam yapılacak diyırdu nerede onarkadaş. Rezil ettiler futbolu da. Allah belalarını versin. Heosi köpek bunların. Bu maç da yine bir hakem dövülecek. Yazın bir yere. Talimatla gelmiş. Köpek oğlu köpek.

hofsaale
10.11.2019, 16:00
Kirmiziyi gectim faul bile degil...

Abdu topa gidior..alanyali oyuncu gec kalior..böyle kirmizi olmaz...

batugol
10.11.2019, 16:00
Ha unutmadan bir de trabzonsporlu olup bu kararlara dogru diyen var
Diyecek bir şey kalmıyor

muratt
10.11.2019, 16:00
Kamil Hosseini ortasahası nedir arkadaş ya

Kimi oynatacakti ? Behlul-Cafer mi ? Elestiri yapmasi kolay, hadi kim oyniycak onu soyleyelim eger bu kadar basitse ?

Rahmi Akkurt
10.11.2019, 16:00
istanbul takimlarinin hicbirine bu harekette kart bile cikmazdi

Bedri Sertkaya
10.11.2019, 16:00
Top geldi bari nefessiz kalsaydı da maç yarıda kalsaydı


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Uğur Ö.
10.11.2019, 16:01
Bukadar kolay mı lan takımı yakmak aşağılık hakem

acan61
10.11.2019, 16:01
Kırmızı dogru mal herif bir bok oynamıyordu zaten ulan zaten takım mecalsiz ne bok yapıyorsun bunları futbolcu diye oynatanın.

Daha geçen hafta daha beterini sosaya yaptılar, parmak topa müdahale etti en fazla sarı olurdu ama sen kendine laf ettirmek istiyorsan tabi yaz yine bunları

karabela
10.11.2019, 16:01
Adam topa vurdu ayağını nasıl çeksin hakem sarı da verebilirdi kırmızı verdi

Erkin
10.11.2019, 16:01
Hakem yavsagi tetikcilige gelmis hem kart pozisyonunda hem Pereiranin kartinda belli oldu.

İ. SARAL
10.11.2019, 16:01
Adam topa uzatiyor ayagini ve vuruyor. Vurduktan sonra 1 salise içinde aayagini nasil baaka konuma alacak? Boyle bir kart olamaz.

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Sefa Murat Dokuz
10.11.2019, 16:01
Topa müdahelesi var Parmak’ın. Hakem şerefsizi haksız bir kırmızı verdi.

Şimdide bariz eli geçti

gurur6134
10.11.2019, 16:01
Bu oc lari ile bu lig bitmez hersene ayni terane..

yavuzbaha
10.11.2019, 16:01
Devre arası pozisyonu teknik heyet izlesin,gerekirse maça çıkmasın,böyle kart mı olur ya,adam topu uzaklaştırırken ayaklar çarpışıyor

ÖmürKaradeniz61
10.11.2019, 16:02
Kırmızı kart doğru ama bugün net operasyon yapılıyor Trabzonspora.Su hakemi mermi manyağı yapsalar leşini sahada bırakın derim o derece insanlıktan uzaklaştım.

atlantis
10.11.2019, 16:02
pislik herifler yarıştan kopalım diye neler yapıyorlar

emre6117
10.11.2019, 16:02
Hakem katlediyor yine trabzonu. Hemde göztepe maçı sonrası. Hem de trabzonda. Nedir amaç. Ne. Koca camia neden böyle oluyır bu işler.

Mehmet Fatih Yavuz
10.11.2019, 16:02
Siktir lan dangalak. Meydanı iyice boş buldunuz.
Seni meydanlık yerde ne etmişler belli.
Ağzın gevşemiş.

Full HD
10.11.2019, 16:03
Kirmizi yanlis karar.Bu hafta bundesliga da benzer olaylar oldu ve oyuncu max. sari kart yedi.

Sefa Murat Dokuz
10.11.2019, 16:03
Yönetim bu federasyon istifa etmezse ligden çekmezsen takımı allah belanızı versin.

Düzeninizin allah belasını versin. Tüm trabzon düşmanlarının ve bu takıma sahip çıkmauan herkesin a....

muratt
10.11.2019, 16:03
İlk 11 inden 6-7 oyuncusu sakatlanan her takım bu duruma düşer.
Hiçbir takımın yedekleri 6-7 as oyuncuyu ikame edemez..

Bugun Liverpool'da Mane-Van Djik sakatlansin 3 ay bakin ne hale geliyor takim. Sadece 2 oyuncu.. Bizde kilit 6-7 adam pert olmus, millet hala futbol bekliyor, basari bekliyor, ustune bir de hocayi sucluyor.. Hoca dedi zaten doktora Abdus'te sakatlik yok diye, Ivanildo'ya da Ekuban'i sakatla diye...

Sefer Asan
10.11.2019, 16:03
jerome sosaya yapınca vermediniz oros.unun çocukları. allah belanızı versin.
sikisken abdülkadir senin hakemligini siksinler

Kırmızı işte neyi tartışıyoruz ki?
Geçen hafta şerefsizler benzerini Sosa'ya yapılınca vermediler.
Bu da benzeri. Bilek kırılacaktı neredeyse.
İsteyerek basmadı ama kırmızı!
Geçen hafta Sosa'ya yapilan o zaman krmizi + 5 maç cezâ

Zafer Fidan
10.11.2019, 16:03
Kırmızı kart doğru ama bugün net operasyon yapılıyor Trabzonspora.Su hakemi mermi manyağı yapsalar leşini sahada bırakın derim o derece insanlıktan uzaklaştım.

Ya neresi kirmizi

yavuzbaha
10.11.2019, 16:04
Kırmızı kart doğru ama bugün net operasyon yapılıyor Trabzonspora.Su hakemi mermi manyağı yapsalar leşini sahada bırakın derim o derece insanlıktan uzaklaştım.

Nasıl doğru arkadaş ya,adam topa vuruyor,rakipten haberi yok,ayağını yan gidiyor ne yapacak havaya mı basacak

halilaziz61
10.11.2019, 16:04
böyle kırmızı kart verilmez
topa vurmasa neyse ama topa temas var

Ufuk
10.11.2019, 16:04
Ya hakem topu eliyle alsın bizim kaleye atıp gol versin takımda ses çıkaran yok. Hata yapmanın cezası yok bizim maçlarda, bir sonraki hafta derbi ile ödüllendiriliyor adamlar. Macı yöneten adam ben hata yaparsam kötü şeyler olur diye düşünmediği sürece bunun sonu yok.

Giallorossi
10.11.2019, 16:04
Beyinsiz beyinsiz konusmayin önce topa vuruyor neresi kirmizi

CesurHamsi
10.11.2019, 16:04
Huseyin Turkmen senin Allah belani versin seni oynataninda Allah belasini versin

Lazman
10.11.2019, 16:04
hakemin niyeti cok belli yapacak bisey yok. takimin yapacak biseysi yok.
bu lige bi les lazim.

AyhanPe
10.11.2019, 16:04
Biz simdi birlik olmaliyiz..Adamlar resmen dogruyor bizi..Bizde birbirimizi yiyoruz..

castillo61
10.11.2019, 16:04
yavşak hakem kaşınıyor. kaşırlar

Mehmet Fatih Yavuz
10.11.2019, 16:04
sikisken abdülkadir senin hakemligini siksinler

Geçen hafta Sosa'ya yapilan o zaman krmizi + 5 maç cezâ
Onun tartışılacak bir tarafı yok ki Sefer!
O daha açık kırmızı.

halilaziz61
10.11.2019, 16:05
var hakemleri de çağırmadı lig dizayn eidlmiş
berat albayrak izlemeye devam kayınpederinin takımı şampiyonluk olsun da isterse kıyamet kopsun

ÖmürKaradeniz61
10.11.2019, 16:05
Ya neresi kirmizi

Hocam adamın ayağı mı kırılsın kurban olayım net kırmızı kart.

Varlıbaş61
10.11.2019, 16:05
Ulan bu var ne işe yarar. Hakkımızı koruyamayan yönetim defolsun gitsin. Golf oynamaya devam etsin !!

Jackdaniels
10.11.2019, 16:05
Adamdan çalım yiyen Hüseyin , kornerde adama kafayı vurduran yine Hüseyin.

batugol
10.11.2019, 16:05
Turkiyede futbol diye bir oyun yok
Rant var
Seresizlik var
Hırsızlık var
Eyyam var
Şike var
Ne ararsan var futbol yok
Topunun Allah belasini versin

samway
10.11.2019, 16:05
Siz akp ye oy vermeye devam edin onlarda federasyon başkanı fenerlinin ağababasını yapsın sizde kudurun

exelans_25
10.11.2019, 16:05
Cisse ye bak bombos

14TS61
10.11.2019, 16:05
Bu sene zaten şampiyonluk hayal. Söyle bir hakeme çok çok büyük bir ders vereceksin. Tff ye görülmemiş bir protesto edeceksin. Diye tam düşündüm ama yok bunu yapacak yürek kimsede. Tribün liderleri para yesin sadece

Uğur Ö.
10.11.2019, 16:06
Her maçta şu arka direği boş bırakacak direktifi veren hocanın...

Zafer Fidan
10.11.2019, 16:06
Hocam adamın ayağı mı kırılsın kurban olayım net kırmızı kart.
Topa vuruyor topa

emre6117
10.11.2019, 16:06
O pozisyon kurmızımırmızı değil. Geçin salak salak kırmızı diyenleri. Adam topa vuruyır. Devamunda ayağına geliyır. Sosanın pozisyonun bunun en az 2 katı. Topa da müdahake yoktu orada. Faul bile verilmedi. Bir de sözde hakem lehimize hata yapacaktı. Bu camiadan hakemler nefret ediyor.her maç dopruyırlar. Başlarına da birşey gelmiyor ne klacak.

emre6117
10.11.2019, 16:07
Yukaruda denikdiği gibi. Pozisyon devre arası izlensin. Devre arası maça çıkılmasın.

Anıl C
10.11.2019, 16:07
Siz akp ye oy vermeye devam edin onlarda federasyon başkanı fenerlinin ağababasını yapsın sizde kudurun
Oy vermeyi de gectim Agaoglu'nun kendisi bizzat hükümetce baskanliga atanmis birisi.

AyhanPe
10.11.2019, 16:07
Ulan bu var ne işe yarar. Hakkımızı koruyamayan yönetim defolsun gitsin. Golf oynamaya devam etsin !!

Kupamizi calanlara karsi Trabzon halkinin korudugu kadar koruyabiliyor ancak..

Sefer Asan
10.11.2019, 16:08
Topa müdahelesi var Parmak’ın. Hakem şerefsizi haksız bir kırmızı verdi.

Şimdide bariz eli geçti
el de rezillik kirmizi da, ne serefsiz bi sikisken getirmisler yaa,,, ztn bu yeni hakemlerin çogu 3 cücüse yaranmak için çikiyor sahaya, bu bok yiyenleri vermesinler yaa yine en iyisi YK Ugurlu gibi duruyor,,, firat mirat da tetikçi

emre6117
10.11.2019, 16:08
Versene köpek herif perairaya da kırmızı. Köpek seni.

İ. SARAL
10.11.2019, 16:08
Adamlar her pozisyon faulnyapiyor ama hic kart yok.

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Anıl C
10.11.2019, 16:09
Acaba pozisyonun bi gif hali mevcut degil mi? Tekrar bakalim

Sefer Asan
10.11.2019, 16:09
Onun tartışılacak bir tarafı yok ki Sefer!
O daha açık kırmızı.
onu vermeyenler bunu da vermeyecek hiç kusura bakma, böyle rezillik olmaz iki maç da içerde üstelik, sanki deplasmandayiz

Saint Castillo
10.11.2019, 16:10
avrupa kupalarının olası getirilerini ciddiye almayan camiama oh olsun.

Anıl C
10.11.2019, 16:10
Daha gol yemedik. Maci alabiliriz de.

castillo61
10.11.2019, 16:11
Alanyanın piçleri de yerden kalkmıyor

ÖmürKaradeniz61
10.11.2019, 16:11
Pereiranin kırmızı yemesi lazım ikinci defa.

trbzonsporlu
10.11.2019, 16:11
hüseyinin yedigi çalimlara bakın

gurur6134
10.11.2019, 16:11
Avrupanin degil dunyanin en rezil hakemleri bizim ligde..

odyseuys
10.11.2019, 16:11
ulan ne doğrucu davut çıktınız arkadaş. o bilmem ne evladı operasyon hakemi o dakikada başka hiç bir evsahibi takıma gösteremezdi o kırmızı kartı. bizim taraftar kırmızıya bahane arıyor hala. o şerefsiz hakem başka takım olsa sarıya bahanesi hazırdı. parmak'ın topa net müdahalesi var...

CesurHamsi
10.11.2019, 16:12
Huseyin senin Allah tekrar belani versin senin varya oynadigin topu a. gomeyim ben serefsiz

Isko6161
10.11.2019, 16:12
Yanliz perreira da bu gidisle kirmizi yer. Dikkatli olmasi lazim

DURAS
10.11.2019, 16:12
Hocam adamın ayağı mı kırılsın kurban olayım net kırmızı kart.
Adamın ayağı da kırılabilir. Tottenham lı soon un kırmız kartı iptal edildi. Pozisyon da tamamen abdülkadir topla oynama niyeti var. Topa gelişi de öyle. Topla da oynuyor. Bu karar tamamen kepaze bir karardır. Ünal hocaya gün doğdu. Hakem kararı kadar kepaze bir kadro sürdü kendisi...

Bera B.
10.11.2019, 16:12
Acaba pozisyonun bi gif hali mevcut degil mi? Tekrar bakalim

https://streamable.com/t4she

nuri45
10.11.2019, 16:12
su macta hayatta gol atamayiz

Giallorossi
10.11.2019, 16:12
Hüseyin u19'da bile oynayamaz

Yektaa
10.11.2019, 16:12
Beyler abdullkadir topa vuruyor he adamin bilegine taban mi girmis . Adamin bilegi
kirilabilirmiydii . Olsun topa vuruyor

AyhanPe
10.11.2019, 16:13
Oy vermeyi de gectim Agaoglu'nun kendisi bizzat hükümetce baskanliga atanmis birisi.

Sampiyonuda belirliyorlar zaten..Trabzon halki acisindan bir sorun yok..Agaoglu nun yapabilecegi fazla bisi yok..Liverpool u oyuculara Trabzonspor formasi giydirsek sampiyon falan olamaz su lig de..

fadigaTS
10.11.2019, 16:13
Hüseyin Türkmen şov yapıyor yine.Halen oynatılıyor ama

batugol
10.11.2019, 16:13
Zaten kötü oynuyorduk
10 kişi ile buradan puan çıkarmak mucize olur
Işte federasyon böyle seni iki hafta üst üste evinde yendirir
Bırak şampiyonluğu avrupayı bile göremezsin

ts_tuncay_ts
10.11.2019, 16:13
Biz ataktayken oyunu durduran hakem Alanya ataktayken yerde oyuncu var oyunu durdurmuyor...

acan61
10.11.2019, 16:13
Parmak değilde pereira çoktan atılmıştı :D Hakem eyyama başlamış iken bir kırımızı da karşıya verse severler böyle işleri

mkesen1982
10.11.2019, 16:13
Kırmızıydı deyip küfür ettirmeyin kendinize

odyseuys
10.11.2019, 16:13
ünal hoca o ortasahayı takviye edip maçta golsüz süreyi uzatacak hamleyi yapamıyorsan koltuğu işgal etme. 25te kırmızı gördün 20 dakikadır adamlar 5 pozisyona girdi. gerekirse sörltoh'u çıkar zaten solda oynatıyorsun adamı. şu dakikaya kadar gol yemediysek adamların beceriksizliğinden.

Oruç
10.11.2019, 16:13
Hakem hakem olsa JP'ye kırmızı verirdi. Ama amaç maç yönetmek değil.

shootems
10.11.2019, 16:13
Daha gol yemedik. Maci alabiliriz de.İlla ki gol yeriz hocam atabilir miyiz tartışılır

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

nakzo
10.11.2019, 16:14
Takım boktanda kötü oynuyor rezil ötesi posizyonumuzun olmadıgı gibi defansıda beceremiyoruz nerrsinden tutarsan berbat bir oyun.

Sefa Murat Dokuz
10.11.2019, 16:14
Pereiranin kırmızı yemesi lazım ikinci defa.

Topa vuruyor hiç bişey yok oyna devam

Varlıbaş61
10.11.2019, 16:14
Allah’ını severseniz taraftar ne işe yarar yahu? Boş tenekeden bile daha çok ses çıkar. Ayıp be! Bu taraftar ile şampiyonluk öyle mi?

samway
10.11.2019, 16:14
Hüseyni yi ortasaha da oynatan futbol dehası Ünal a da selam olsun

nakzo
10.11.2019, 16:14
Yusuf ileride ne halta yarıyor tek olumlu isi yok çıkarsın kimi alırsa alsın .

Anıl C
10.11.2019, 16:15
https://streamable.com/t4she

Tesekkürler. Gecen haftalarda isla ve seri'de buna benzer potisyonlarda kirmizi görmüslerdi. Parmak burda hatali. Ayak cok havada. 10 hakem gelse 8'i kirmizi kart verir. Ayak biraz daha havada olsa o ayak kirilabilirdi de. Daha dikkatli olmaliydi.

yavuzbaha
10.11.2019, 16:15
Haksız kırmızı kart gördük ,bir kenara koyalım..fakat takımımız maalesef çok güçsüz oyunculardan kurulu

Mehmet BAŞ
10.11.2019, 16:15
Abdülkadir'in pozisyonunda kırmızı kararı ağır oldu. Fakat niye verdi de diyemeyiz.
Abdülkadir ortada topa müdahale ediyor ve sonra ayağı rakibe geliyor. Hakem olsam sarı verirdim.
Ama kırmızı verildi diye de veryansın etmeyi doğru bulmuyorum. Şerefsiz hakem böyle yorumlamış!
Bence burada Abdülkadir'in pozisyonundan ziyade Pereira'nın pozisyonu konuşmalıyız.
Zira o pozisyonda hakem art niyetli bir şekilde oyuncumuza sarı kart gösterdi.

Rahmi Akkurt
10.11.2019, 16:15
eyyama döndü
pereirayı ikinci sarıdan atamadı çünkü ilki sarı değildi

leş bir yönetim izliyoruz

AyhanPe
10.11.2019, 16:16
Ben cok rahatim bugün..Yenilsekte umrumda degil..Bizim suan icin yapmamiz gereken tek sey..Takima sahip cikmak..Sonuna kadar destek olmak..Yikici elestirelerden uzak durmak gerekir..Simdi birbirimizi yeme zamani degil..

Varlıbaş61
10.11.2019, 16:17
Stoperleri gol atamayan takım, kafaya oynayamaz. 2+2= 4 !!

mkesen1982
10.11.2019, 16:17
Kırmızıydı diyenler tothenamdaki korelinin kırmızısı neden iptal edildi acaba.dürüstlükle aptallığı karıştırmayın

Yıldıray Emanet
10.11.2019, 16:17
Hakem ağır mal. Tipinden anlaşılıyor nasıl low IQ birisi olduğu

Mehmet BAŞ
10.11.2019, 16:17
Takım olarak duran toplarda rezalet bir performans gösteriyoruz.
Adamlar her hava topuna vurdular. Bu şekilde giderse duran toptan gol yeriz. Sürpriz olmaz!

gurur6134
10.11.2019, 16:17
Ikinci yari top kale cizgimizi gecmesin diye dua etmekden baska yapabilecegimiz birsey yok..

Yektaa
10.11.2019, 16:17
Ligin yedek kulubesi en kotu takimi biziz . Yonetim bunu fark Etmedi
mi ?

hofsaale
10.11.2019, 16:18
Beyler abdullkadir topa vuruyor he adamin bilegine taban mi girmis . Adamin bilegi
kirilabilirmiydii . Olsun topa vuruyor

böyle pozisyonlarda niye önemli...senin niyetin topa ve rakipe vurmaksa kirmizi verirsin...
ama parmak sadece topa gidiyor ve ilk topa degen oluyor..alanyali gec kalior...kirmizi filan degil.

Anıl C
10.11.2019, 16:18
İlla ki gol yeriz hocam atabilir miyiz tartışılır

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Belli olmaz bizim isimiz. Tam kadro yapamadigimiz gol yememe isini belki 10 kisi kaldigimizda basarabiliriz :)

BatuhanB
10.11.2019, 16:19
Maça en kötü başlayanlar Yusuf ve Parmak'tı, çok geçmeden Parmak kırmızıyla dışarı aldırdı kendini. Pozisyon tartışılır lâkin "Niye verdi?" denecek bir pozisyon da değil. Hüseyin Türkmen U12 seviyesindeki topçulardan da çalım yemeden futbolculuk kariyerine nokta koymalı. Devre arası Hüseyin - Doğan değişikliği şart.

ÖmürKaradeniz61
10.11.2019, 16:19
Ilk yarı alanyanın 2 farklı üstünlüğüyle bitmediyse bu tamamiyle bizim şansımıza.

Yıldıray Emanet
10.11.2019, 16:19
Muhtemelen Cisse ve Fernandes 1 er tane atarlar ikinci yarı

Emre Veli
10.11.2019, 16:19
bu takımda beddua yoksa şerefsizim. hale bak ya. 7 as oyuncu sakat üstüne kırmızı yiyoruz

smart
10.11.2019, 16:20
bu takımda beddua yoksa şerefsizim. hale bak ya. 7 as oyuncu sakat üstüne kırmızı yiyoruz
Ne bedduası?

Varlıbaş61
10.11.2019, 16:20
Ağaoğlu efendi, ekibini topla ve defol git. Twitter’dan, instagramdan yönetilmez bu kulüp. İcraat yap şovmen !

mkesen1982
10.11.2019, 16:20
Adamın ayağı kırılabilirmişmiş.Ulan sövdürceniz şimdi.Geçen hafta ingilterede kırıldı zaten.Federasyonları kasıt yok diye iptal etti.Dürüst takılcam diye sövdürtmeyin kendinize

İ. SARAL
10.11.2019, 16:20
O pozisyona kırmızı veren adam ya art niyetlidir ya da futbolu bilmiyordur.

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Mert Acar
10.11.2019, 16:21
Saha içi saha dışı biz böyle olduğumuz sürece daha çok canımızı yakarlar.
Hakkını arayacaksın arkadaş.Saha içinde penaltı olsa bile hakeme ne itiraz eden var ne kümelenen var.Böyle yarışamazsın bizim ligde.

Bud Spencer
10.11.2019, 16:21
tabikide kirmizi degil, topa giriyor....rakip yarim saniye sonra o bölgeye ayagini sokuyor, ...

Bedri Sertkaya
10.11.2019, 16:21
Yönetimin adam gibi transfer yapmamasının bedelini biz ödüyoruz ağaoğlu taraftara 6 8 hesabı yapıyordu ya


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

BatuhanB
10.11.2019, 16:21
Yusuf Sarı kıpırdanmazsa mecbûren Avdijaj'a tâlim olacağız yine. Gerçi Fıratcan'ımız da var, vallâhi onu yeğlerim.

Ertan1982
10.11.2019, 16:21
Bu kirimiza karta ucundan bile savunan bir Taraftar varsa gitsin Tavla oynasin ama Futbolile birdaha ilgilenmesin cünnkü anlamiyor zeasi kitdir.
Hakem serefsizlik yapip duruyor ama mustak böyle yönetim kelle almasa olacagi bu.
Bakin sikecilere biraz afkrdular neler oldu

Varlıbaş61
10.11.2019, 16:21
Saha içi saha dışı biz böyle olduğumuz sürece daha çok canımızı yakarlar.
Hakkını arayacaksın arkadaş.Saha içinde penaltı olsa bile hakeme ne itiraz eden var ne kümelenen var.Böyle yarışamazsın bizim ligde.

Efendi hocamız var ya, ondan !

batu94
10.11.2019, 16:21
Geçen hafta Sosa’nın pozisyonunda gösterilmeyen kart bire bir aynı pozisyonda bize karşı nasıl şaak diye çıktı. Her kim hakkımızı yiyorsa Allah belasını versin

TolgaTopçu61
10.11.2019, 16:21
Perreira da acıl sakinleştirilmesi lazım, sahada hakem olsaydı çoktan ikinci sarıyı görmüştü..

Soner Albayrak
10.11.2019, 16:21
VAR'a bile gitmiyor orospu çocuğu. Bu atanmış piçler bu stadyuma hangi kafa ile geliyor kafasını si...lerim.

Bu düzenle uğraşılmaz. Boşuna Avrupa'dan elendik.

Sefaenes
10.11.2019, 16:22
Ağaoğlu efendi, ekibini topla ve defol git. Twitter’dan, instagramdan yönetilmez bu kulüp. İcraat yap şovmen !

E kim gelecek bu Takımı batıran iho ve usta mi boş boş konuşmayın.

Varlıbaş61
10.11.2019, 16:22
E kim gelecek bu Takımı batıran iho ve usta mi boş boş konuşmayın.

Sen boş boş konuşma. Yaşına hürmeten susuyorum.

DeAgLeMaNyAq
10.11.2019, 16:22
Penaltı pozisyonu bana göre ağır ama hakem hocalarının büyük kısmının kırmızı diyeceğini tahmin ediyorum. Yalnız birçok kişinin kıyasladığı Seri ve Isla'nın pozisyonlarıyla ilgisi yok çünkü Abdulkadir'in topa net müdahalesi var. Mesafede kısa olduğundan ayağını çekme şansı yok. Maça gelirsek net üç pozisyon verdik ki ilerleyen dakikalarda yorgunlukla birlikte baskı daha da artacaktır. Bütün atak başlangıçlarımız Nwakaeme üzerine kurulu ama o da bir yere kadar gidebiliyor. Yusuf ne yazık ki ilk yarı boyunca takımı eksik oynattı. Yusuf böyle devam ederse Kamil'i sağa çekip Doğan'ı ortaya alabilir...

AyhanPe
10.11.2019, 16:22
10 kisi bir canlanma oldu sanki..Hakemin bize vermis oldugu kirmizi karttan cok rakibe vermedigi kartlardan niyetinin ne oldugu anlasiliyor..Rakip asiri sert oynuyor..Hakem buna izin veriyor..Kim ne derse desin hakem kötü niyetli..Görevi belli yani..

Kemal Öztel
10.11.2019, 16:23
eyyama döndü
pereirayı ikinci sarıdan atamadı çünkü ilki sarı değildi

leş bir yönetim izliyoruz
İkinci sarı dediğimiz pozisyonda da topa değmiyor mu önce ? Bence sarı kart yoktu doğru karar..

BatuhanB
10.11.2019, 16:23
Bitigen'in art niyetli olduğu pozisyon çok netmiş gibi ânında götünden kırmızıyı çıkarmasından anlaşılıyor. Olsun canım, ahlâklıyız biz. Yarın öbür gün TFF önüne gider otururuz sessizce, her şey çözülür.

Numan Yerlikaya
10.11.2019, 16:23
Hakemin de Kamilin de Hüseyinin de Sörlotunda sövdürcek şimdi çöpler

bahadır2561
10.11.2019, 16:23
Ağaoğlu patlat watsaptan bi hikaye

Ufuk
10.11.2019, 16:23
Tesekkürler. Gecen haftalarda isla ve seri'de buna benzer potisyonlarda kirmizi görmüslerdi. Parmak burda hatali. Ayak cok havada. 10 hakem gelse 8'i kirmizi kart verir. Ayak biraz daha havada olsa o ayak kirilabilirdi de. Daha dikkatli olmaliydi.Top ortada ve topa da vuruyor. Buna kırmızı verecek 8 hakemin lisansını almak gerek. Hareketin bileğe gelmesi kırmızı için yeterli değil ayağı kırılsa bile faul olmak zorunda değil pozisyon.

Maçın basında penaltıyı vermedi, döndü kırmızı verdi. Doğrudan maçın sonucuna etki ediyor şuan. Ikinci yari bu hakemi pişman etmek gerek.

Isko6161
10.11.2019, 16:23
Abdulkadirin top ile alakasi olmasa net kirmizi. Ama burda net topa mudahele etmeye niyetli, ki topa dokundu zaten. Topa dokunduktan sonra da gozu hala topta abdulkadirin. En fazla sari kart olmasi gerekirdi

Gürkan Asma
10.11.2019, 16:23
Adamın karnına top çarpıyor, biz atak yaparken kanattan oyunu durduruyor pezevenk. Dünya da nerde var adamın karnına top çarptı diye oyunu durdurmak ??

castillo61
10.11.2019, 16:23
Adamın ayağı kırılabilirmişmiş.Ulan sövdürceniz şimdi.Geçen hafta ingilterede kırıldı zaten.Federasyonları kasıt yok diye iptal etti.Dürüst takılcam diye sövdürtmeyin kendinize

imza

Kazım Bostan
10.11.2019, 16:23
şu pozisyona zorla kırmızı diyenler, burada doğrucu davutluk yaparak reel hayatta yaptığı bazı büyük hataları kendince telafi mi etmeye çalışıyorlar, vicdan rahatlatması mı nedir yani bu kasıntı? psikolojik bir açıklaması vardır herhalde!?

yaw kıyamam ne kadar hassas insanlarımız varmış duygu deryası var forumda şuan

Doğukan Uçan
10.11.2019, 16:23
perreira atılmalıydı ama hakem atamadı olacakları biliyor.

champions
10.11.2019, 16:23
JP beyinsizi her an kırmızı görebilir. Ciddi sorunları var adamın.
Yine savunma ikilisi dökülüyor.
Ne kadar ortasaha varsa girsin, Cafer, Canbaz, Doğan, en azından top bizde kalsın.
Gol atma ihtimalimiz zaten şansa kalmış, bari topu rakibe vermeyelim.
Alanya bu kadar kötü bir rakibe karşı net bir üstünlük kurabilmiş değil, bir mucizeyle gol yememeyi becerirsek, sürpriz bir galibiyet çıkarabiliriz.
Son olarak bir daha bu takıma kariyerli ihtiyar topçu alanın aklına sı.ayım.

trbzonsporlu
10.11.2019, 16:24
premier ligde sarı bile zor verirler pozisyona adamın niyeti topla oynama kesinlikle kırmızı kart değil pozisyon. ben abdülkadir olsam sahadan cıkmazdım topu gosterip vara gitmesini isterdim

kayseriliyiz
10.11.2019, 16:24
Evet hakemide yenemelisincileri sahneye alalim, nasil yeniyorlarmis çok merak ediyorum.

Envoyé de mon Redmi Note 7 en utilisant Tapatalk

emre6117
10.11.2019, 16:24
Geçen haftaki göztepe katliamı sonrası yine kendi sahanda böyle bir kırmızı çıkıyor.sonra şampiyon olacaksın. Hadi oradan. Sen şampiyonlupa gerçekten oynasan seni 7 kişi bile bırakırlar maçta.

Anıl C
10.11.2019, 16:24
böyle pozisyonlarda niye önemli...senin niyetin topa ve rakipe vurmaksa kirmizi verirsin...
ama parmak sadece topa gidiyor ve ilk topa degen oluyor..alanyali gec kalior...kirmizi filan degil.
Benim gördügüm niyet olayina bakilmaksiniz kirmizi veriliyor artik.

Emre Veli
10.11.2019, 16:24
Ne bedduası?

o. çocukları tarafından. işin şakası o.

mkesen1982
10.11.2019, 16:24
Ahmet çakar yazdı.Okuyun bi dürüst arkadaşlar

yigits
10.11.2019, 16:24
Bizim takımın eksiklerinden biri de taraftarı galeyana getirememek. Abdulkadir bu karttan sonra benim koltukta otururken geçirdiğim cinnet halinin onda birini sergilese, taraftar da gereken reaksiyonu verirdi. Şu hakemleri artık baskı altına alalım, düdük çalan dudakları titresin.

sbay
10.11.2019, 16:25
Geçen hafta sosanın pozisyonunda çıkmayan kart daha hafifinde çıkıyor.Operasyon çocukları iş başında.

cellchook
10.11.2019, 16:25
perreira atılacaktı hakem atmadı.

Çünkü hakemin aklı kırmızı pozisyonunda.

CLT-L09 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

kudu_89
10.11.2019, 16:25
İyi gidiyoruz arkadaşlar.

Numan Yerlikaya
10.11.2019, 16:25
10 kişiyiz de biraz reaksiyon gösterin ya 2 pas yapamıyorsunuz lan

batugol
10.11.2019, 16:25
Rahmetli babam aciz adam küfreder derdi
Şu anda ben de onu yapıyorum acizlikten

kaan61
10.11.2019, 16:25
Bazı arkadaşlar bu maçta hakem bizim Leh’imize kararlar verecek diye düşünüyordu, ama doğranıyoruz. Takım kalitesi zayıf tamam , şuana kadar ballıyızda ama ağzımıza bal sürülecek maç bu maç değil.

Yasin Altuntas
10.11.2019, 16:25
Taraftar gruplari da hala türkü söylesin, neymis:“... bu sene sensin sampiyooooon“ Acayip baskiya aliyoruz rakibi ve hakemi ya acayip !!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Full HD
10.11.2019, 16:25
Belki maci alir yüzümüz güler.Ama bu milli piyango gibi bir sey!

AyhanPe
10.11.2019, 16:25
Takimimiza sahip cikip destek olmayacaksak mücadelenin bi anlami kalmiyor bana göre..Takim ligden cekilsin olsun bitsin..

Soner Albayrak
10.11.2019, 16:25
Yediği bok yüzünden bu kez de gitti Pereira'yı oyundan atamadı. Amk şizofrenleri sizi sırayla mı veriyorlar bize.

Gürkan Asma
10.11.2019, 16:26
Benim standartım normal futbol kuralları değil artık, o mkoduğumun istanbul takımlarına da aynısını veriyorlarsa kırmızıdır, vermiyorsa değildir.

Bizanslılara siksen bu pozisyonda kırmızı çıkmaz, o yüzden kırmızıyla alakası bile yok.

Varlıbaş61
10.11.2019, 16:26
Abdülkadir’e yapılan harekete penaltı diyor mu, kırmızıya doğru diyenler ?

Yasin Altuntas
10.11.2019, 16:26
Bu arada maci kazanma ihtimalimiz sakatlar yüzünden 10% falandu, bu karttan sonra 1%‘e düstü. Nwakaeme‘nin birseysel yetenegine ve oldukca kötü oldugumuz duran toplara kaldi....


Sent from my iPhone using Tapatalk

Oğuz B.
10.11.2019, 16:26
Abdülkadir'in penaltı pozisyonu bence penaltıydı. Rakip ayağını yavşakça kaldırıyor. Öncesinde faul varsa faul çal. Ayrı konu.
Kırmızı kart pozisyonu ise tamamen saçmalık. Bu kırmızı kartsa geçen hafta Sosa'ya yapılana nasıl sarı bile verilmez? İğrenç bir lig.

Takımda itiraz eden bir oyuncu var taraftar da onu boğmanın peşinde.

hyasin61
10.11.2019, 16:26
Baskan bu mactan sonra gecen hafta uyandırmadıgı devi uyandırır insallah

champions
10.11.2019, 16:27
Haksız kırmızıya karşı haksız bir penaltı diyeceğim fakat sturridge yok:S

kaan61
10.11.2019, 16:27
Benim gördügüm niyet olayina bakilmaksiniz kirmizi veriliyor artik.


Geçen hafta Sosa nın pozisyonunda neden verilmedi?

CEMEFKER
10.11.2019, 16:27
Hakemler bitik. Var zaten yok. Pereria eli ile neden kart vermiyon diyo, ikinci sarı kartı çıkaramıyor hakem, yemiyo... böyle vasıfsız, cesaretsiz bı yerlerin adamı bunlar.
Bu arada "Alanya'nın siyasi gücü bizimkilerin siyasi gücünden öte".
Bir de fb'nin kongresinde yaşananlar....Bu tür şeylerden tff ve hakemleri mesajı alır.

Böyledir bu işler...

Zaten bu sakatlıklar ve yedirilen haklara karşı cılız sesler herşeye rağmen yönetimi götürecek.

Bu takım bu sezonun en büyük şampiyonluk adayı idi ama gereksiz transfer hamleleri ve yanlış antrenman şekli ile kendilerini bitirdiler.

Gelecek sezonlarda ne Sosa ne Waka ne Novak ne Pereria eski gücünde oynar.
Başka bir yola evrilir camia...Maalesef durum bu.


Redmi Note 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

gurur6134
10.11.2019, 16:27
Su pozisyona kirmizi diyen futbolla ilgisini kessin acilen adam topa vurduktan sonra ayagini kaciramaz kotu niyetli degil kontrolsuz hareketden en fazla sari olur ama niyet topla oynamak ve topada dokundugu icin kirmizi olmaz..pozisyona asiri reaksiyon verse takim vara gidecek iptal edecek ama o da yok maksat sempatik kalalim degil mi!!!

Ahmet Taşçı
10.11.2019, 16:27
Orta göbekte topu dikine sürüp adam geçen tek adam Abdulkadirdi maça da iyi başlamıştı o da gitti, En mantıklı hamle şuan Kamili çıkarıp dikine gidebilen Ya Avdijaj ya da Canbaz'ı almak, yoksa kazandığımız nadir toplarla tehlike yaratamassak rakip bu durumdan cesaretlenip bizim yarı sahaya yıkar oyunu.

hofsaale
10.11.2019, 16:27
Benim gördügüm niyet olayina bakilmaksiniz kirmizi veriliyor artik.

Gördük onu gecen hafta sosanin pozisyonunda :))

AyhanPe
10.11.2019, 16:28
Yalniz kötü niyetli hakem macin icine etsede bir penalti calabilir bize bu macta..Zaten atacak adamimiz da yok :)

Doğukan Uçan
10.11.2019, 16:28
istanbul takımları olsa bu maçı döve döve her türlü alır. bizde tribün yok takımı ateşleyip sladırsalar maçı kazanırız ama bizde bu atmosfer imkansız.

halilaziz61
10.11.2019, 16:28
Evet hakemide yenemelisincileri sahneye alalim, nasil yeniyorlarmis çok merak ediyorum.

Envoyé de mon Redmi Note 7 en utilisant Tapatalk

barcelona olsan hakemi yenemezsin
bunu söyleyenler futbol cahili romantik tipler

yorumsuz6117
10.11.2019, 16:28
Gol atma şansımız yok gibi yiyeceğimiz ise kesin gibi, en önemli oyuncular sakat..

Arda'
10.11.2019, 16:28
İtoğlu hakem az delikanlı olsaydi Pereirayi da atardi ikinci sarıdan ama g*tü yemedi eyyamcı itin.

hyasin61
10.11.2019, 16:28
Tff ve Mhk'nin oyuncagı olduk resmen oynadıkca oynuyorlar

kaan61
10.11.2019, 16:28
Hakeme ihtiyacımız yok. Gol yemeyelim, nwakame ara pas Yusuf gol . İnşallah

Sefaenes
10.11.2019, 16:29
Sen boş boş konuşma. Yaşına hürmeten susuyorum.

Sen boş konuşma çocuk bende senin ufaklık olduğuna susuyorum efendi ol terbiyesizlik yapma

acan61
10.11.2019, 16:29
Yusuf Yazıcıyı sattığımızda üzülmüştüm hatta Yusuf gitmek istedi diye kızmıştım ama şimdi Abduşu da keşke satsaydık diyorum bu ligde bu çocuğa top oynatmazlar yazık...

Mert Oğuzlu61
10.11.2019, 16:29
O pozisyona kırmızı veren adam ya art niyetlidir ya da futbolu bilmiyordur.

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Kotu niyetli oldugunu macin basinda belli etmisti, bunu profesyonelce yapan hakemler var Firat Aydinus gibi ama bu hakem yeni hakem ve amatorce Fb taraftari oldugunu belli etti. Hakemler tarafsiz olmali ama tarafli hakemler var. Umit Ozturk mesela Gs taraftari, bizi dogradigi mactan sonra da yazmistim. Hemen o aksam Gs lilerle cektirdigi fotolar ortaya cikti, cocugunun Gs formali fotolari ortaya cikti.

Bu hakem de muhtemelen Fb taraftari ve bize operasyon yapti, biz kazanamayiz orasi kesin yani lige havlu attigimiz kaosa girecegimiz mac olacak. Hakem basardi.

Simdi merak ediyorum Trabzonlu siyasiler basta olmak uzere bu hakem bu aksam Deniz Ates Bitnel gibi hakemlikten atilacak mi ?

jairzinho
10.11.2019, 16:29
süper ligde her maç buna benzer hafif basmalar oluyor ve kırmızı kart çıkmıyor.

ya hakemler art niyetli yada oyunu bilmiyorlar aga.

oyuncu 10 metreden koşarak ve kayarak tabanla dalar bu şiddetli harekettir.burda böyle bi durum yok.

hareketin şiddetinin yorumu denen bişey var aga.

agahozlu
10.11.2019, 16:29
Abdülkadir’e yapılan hareket net penaltı.

Kırmızı kartta niye verdi diyemezsin adamın bileğine basıyor, ama bu kartı vereceksen herkese vereceksin.

Arkadan çekmeler sarı kart 3 pozisyon oldu bir tane göstermedi.

Mehmet BAŞ
10.11.2019, 16:29
Takım olarak duran toplarda rezalet bir performans gösteriyoruz.
Adamlar her hava topuna vurdular. Bu şekilde giderse duran toptan gol yeriz. Sürpriz olmaz!



Bu maçta eksik olmamıza rağmen doğru şekilde hızlı hücum yapabilsek maçı alma şansımız olabilir.
Ama maalesef topu kapınca hızlı bir şekilde hücuma çıkamıyoruz. İlk yarıda sadece bir kez bunu becerebildik.
Onda da son pas doğru ayarlayamadığımız için pozisyon yok oldu.

Her neyse bugün sadece bu maçı konuşmak olmaz. Transfer mevzunu da konuşmamız lazım.
Mesela Mikel ve Sturridge'in tabiri caizse bugün ''KEYFİ'' sebeplerden oynamadığını düşünüyorum.
Bu arkadaşlar belli ki kendilerini şehre ait hissetmiyorlar. Ve maalesef 1 maç var 5 maç yoklar.
Ligin 1/3'ini geride bıraktık. Ve bu arkadaşlardan verim almayı geçtim sahada tutmayı başaramadık.
Baktığımız zaman ortada bir transfer başarısızlığı söz konusu! Keşke bu isimler alınmasaydı diyorum.
Avdijaj, Campi, Fernandes gibi isimler de kötü transfer! Baktığımız zaman ortada başarılı bir transfer yok.
Ne lider stoper alındı ne de orta sahada Sosa'ya yardım edecek bir isim alındı. Bir tek Alexander var.
Gerisi tırt...

TSemih61
10.11.2019, 16:29
Forumda bile şu harekete kırmızı diyenler var arkadaşlar ilk defa mı futbol izliyorsunuz? Adam topa müdahale ediyor önce kırmızı çok ağır bir kart bu pozisyon için. Oyuncunun abartılı tiyatrosu ve hakemin art niyeti birleşince böyle ağır bi karar çıktı.

Sizlere tavsiyem açın bi Fener maçı izleyin adamları rakibi biçme biçiyorlar bir tek tekme tokat dalmadıkları kalıyor sarı kart bile görmüyorlar. Her maç en az 2 kişinin atılması lazım Fener'den. Kimse bana bu oç hakemlerin iyi niyetli olduğundan falan bahsetmeisn yani.

Vkgz
10.11.2019, 16:29
Kırmızı net , konuşmaya gerek yok, oyuncu amatorlugu.

Mi MIX 2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Togrul
10.11.2019, 16:30
Pereireaya ne kadar kızsakta şu rezil hakeme tek reaksiyon gösteren baskı altına almaya çalışan o.

Varlıbaş61
10.11.2019, 16:30
Sen boş konuşma çocuk bende senin ufaklık olduğuna susuyorum efendi ol terbiyesizlik yapma

Karşında çocuğun yok senin. Sen kimsin bana efendilik öğreteceksin? Ufaklığını yesinler !!

Faruk Kadir
10.11.2019, 16:30
Abdülkadir maçı katletti.

fadigaTS
10.11.2019, 16:31
Kaleye şutumuz yok

Yıldıray Emanet
10.11.2019, 16:31
Kamil Ahmetin vurduğu top nasıl yüzünde patlamamış hakemin tüh şanssızlık olmuş

AyhanPe
10.11.2019, 16:31
Bizim siyasi gücümüz ne olacakti..Adamlar klübü amatöre yollasa 61% garanti zaten..Sorun yok onlar acisindan

Gürkan Asma
10.11.2019, 16:31
Normal futbol kurallarına göre bu pozisyon kırmızıdır. Ama bu amkoduğumun liginde normal futbol kuralları işlemiyor. Bu pozisyonda hiçbir bizans takımında kırmızı çıkmaz. Bu pozisyon bu uyduruk ligde kırmızı değildirrr.

Sefaenes
10.11.2019, 16:31
Elin şikecizj emre yaptığı her şerefsizliğine sahip çıkarken bizim taraftar kendi oyuncusu için kırmızı alsın der şaka gibi

Alper Beyazay
10.11.2019, 16:32
Kırmızı kart yok. Parmak pozisyonunda.
Pereira ikinci sarıyı çoktan görmeliydi. Ama buna sebep olan da hakem o yüzden götü yemiyor kartı göstermeye, yoksa stad karışacak farkında sonrasında olacakların.
Her tercih hakkını rakipten yana kullanıyor hakem. Hakem, art niyetli.
Taraftar maçı, hakemi ve rakibi baskı altına alamıyor, staddakilerin ses ile boğması gerekirken ooo bu senee senssinn şampiyon deniyor.
En ufak müdahalede nasıl 3 İstanbul takımı hakeme saldırıyor kulübüler saldırıyor ortalık karışıyor sen de bunu yapacaksın yapmazsan böyle olur işte.
Yazacak çok şey var ama neyse.

Doğukan Uçan
10.11.2019, 16:32
herkes çekirdek çitliyor bu kafayla bi bok olmaz

hofsaale
10.11.2019, 16:32
Kırmızı net , konuşmaya gerek yok, oyuncu amatorlugu.

Mi MIX 2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Bizim aramizda bile böyle sacma düsünen varken...bize ne yapsalar hak...

Abdu parmak topa gidiyor...rakip oyuncu gec kalior....nokta....kirmizi filan degil

jairzinho
10.11.2019, 16:32
parmak ın şu hafif hareketine hiçbir ligde kırmızı kart verilmez aga

kaldıki bunlar futbolun içinde olağan gelişmeler.topa dokunuyor ve rakibe hafif basıyor.

Numan Yerlikaya
10.11.2019, 16:32
Çıkar Tütkmeni sıçarım öz evladına ya