PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : K. Karabükspor 2 - 2 Trabzonspor | Maç Sonucu! | STSL 21. Hafta



Sayfa : 1 2 3 4 [5] 6 7

mhs61
15.02.2014, 20:47
Gol attık seviniyomuyuz hadi

Fatih Öztürk
15.02.2014, 20:47
Valla senin şu yorumundan sadece bu maç için eleştirdiğin gibi bir anlam çıkmıyor.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

Genel anlamda öyle düşünüyorum.kötü futbolcu değil ama Trabzonspor için yetersiz.bu benim görüşüm.

Punisher-61
15.02.2014, 20:47
Hedef 40 puan....


Gesendet von meinem iPhone mit Tapatalk

Uğur Ö.
15.02.2014, 20:47
Bu gol o.ç Karabüke girsin karadenizi o.ç şehri

umitçebi
15.02.2014, 20:47
karabük sana gelsin..............

ibrahim tolgun
15.02.2014, 20:47
Emre nin taş...yesinler

bordoylamavi
15.02.2014, 20:47
kim attı noldu gol mü attık

Ibrahim Gaygusuz
15.02.2014, 20:47
Su tribundeki piclere inat oynayin lan !

Ilelioglu
15.02.2014, 20:48
Bu gol Karabük Tribünlerine gelsin!

..

Nihat Güneş
15.02.2014, 20:48
Emre aferim Olcan hesapladi tabi kaleci elinden kacircak adamin ayaginin altindan gececek alaksiz yerdeki Emreye gelecek :)

M. Akif Yücesan
15.02.2014, 20:48
ah ah Henrique olacaktı ki o topu nasıl dışarı vururdu...

Murat'
15.02.2014, 20:48
Bu gol İHO'yu kurtarmaz inşallah.

serdaracıl
15.02.2014, 20:48
Emre allahina kurban olayim senin

Veysel
15.02.2014, 20:48
La bi git ya

mertacar
15.02.2014, 20:48
bu gol sırf karabüklü yavşaklara gelsin diye sevindim.

Hüseyin Başoğlu
15.02.2014, 20:48
avantajı kesti gerizekalı emre :S:S la bırak faul kullanalım olcan assın

newrocki
15.02.2014, 20:48
emre emre emre.....


senin hakkını şimdiye kadar yiyenler utansın!!!

drose61
15.02.2014, 20:48
feneri beşiktaşı yanlız bırakmayacaz :)

galatasaray tek başına oynasın

o değil de 1. lig daha çok izlenir öyle bir şey olsa şaka bir yana :D

annttiigs
15.02.2014, 20:48
zokoraya forma yüzü göstermem. çok net. öyle böyle parasını vereceksek bari sahadan onsuz oynarken kazandığımzı veririz.

Oğuzhan Fidan
15.02.2014, 20:48
biz kimi yenebilecez bu ligde ? mranın kellesini aldınız başka varmı ? takım barca gibi oynuyo maşşallah. kafa değişmeli kafa kafa değişmediği sürece her statta kümeye diye bağıracaklar. bu iho bu kulübün kapısından geçmemelidir. bu sezon kümede kalmaya bakalım. neyseki bu msjımı yazarken gol oldu ama sevinmedim hiç çünkü sevinecek bişey yok.

Fatih Öztürk
15.02.2014, 20:48
Böyle avantaj olurmu arkadaş versene faulu?

Mert'
15.02.2014, 20:48
1 puan süper olur

Full HD
15.02.2014, 20:48
Juve tecavüz edecek

Tecavüz degil sevgili kardesim baska birsey yapacak ama o kelime icat edilmedi. :)

Yusuf BALCI
15.02.2014, 20:49
hakem kartlık pozisyonda faul bile vermedi. takım kötü tamam kızıyorum ama hakem hataları da bu kadar çok olunca sinir oluyorum her maç her maç

Sefaenes
15.02.2014, 20:49
gol mu attik inanamiyorum birde emre atmis tebrikler Emreye oynatmiyanlar utansin su kazm henriye verilen sans buna cogu verilse belki durum daha iyi yerlerdeydik colman adrian gibi oyuncular yerine genclerden oyuncu oynasin

Mehteroğlu
15.02.2014, 20:49
Solbek stoper forvet ortasaha

Hüseyin Başoğlu
15.02.2014, 20:49
yapma yusuf ya kes içeriye ya

DeAgLeMaNyAq
15.02.2014, 20:49
Yusuf bitmiş...

Veysel
15.02.2014, 20:49
La bu ne yaptı şimdi yaa

realist07
15.02.2014, 20:49
biri bana maçın 2-2 bittiğini yazsın...........

800 pound sana geliyorum allahım :)))))))))))))))))))))))

Ayhan Yüksek
15.02.2014, 20:49
Yusufa bak ya ne yapmaya çalıştı orda.

Full HD
15.02.2014, 20:49
Onur ile Bossi kalsin gerisi hikaye bence.

Fatih Öztürk
15.02.2014, 20:49
Bu gol İHO'yu kurtarmaz inşallah.

İnşallah.

Uğur Odabaş
15.02.2014, 20:50
Yalnız golde Bosinin pas çok iyiydi

serdaracıl
15.02.2014, 20:50
İho istifaaaaaa

Alper Calik
15.02.2014, 20:50
Gol karabük tribünlerine hediye olsun

inadina61_08
15.02.2014, 20:50
Allahını seven bir kaç kişi bile olsa olur, Yarın kulübe yürüyün. Başkanı istifaya çağırın. Beceremezsem bırakırımı hatırlatın. Trabzondaki kardeşler Bak İstanbulda herhafta taksimde yılmadan toplanan insanlar var. Sizde kulübe gidin ne olur, Vallahi bu yaşta yalvartmayın adamı. gidiş hiç iyi değil.

umitçebi
15.02.2014, 20:50
ya yusufffffffffffffffffffffffffffffffff atsana jankoytaaaaaaaaaaaaa

M. Akif Yücesan
15.02.2014, 20:50
kafan kırılsın Yusuf, beyinsiz Yusuf...

aaahmet61
15.02.2014, 20:50
;1919518300']1 puan süper olur

taraftar ne hale gelmiş.bir puana seviniyorlar.yönetim eserinle gurur duy.

Arif Timurcioğlu
15.02.2014, 20:50
Buz gibi pnaltımızı vermedi yeminle.

Hüseyin Başoğlu
15.02.2014, 20:50
penaltıyı yedi hakem nese küfür etmicem

Kemal Öztel
15.02.2014, 20:50
Şerefsizsin maçı yöneten....

Onur Akyüz
15.02.2014, 20:50
Bu Yusuf Kadir madir topçu değil arkadaş, biz de bi bok sandık bu armıtları!

realist07
15.02.2014, 20:50
ne olur yemeyin böyle bitsinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

tatil parası çıkacak lütfennnnnnnnnnnnnn

Yusuf BALCI
15.02.2014, 20:51
buyur... hakem yine yaptı yapacağını. maçın başından beri yaptıkları yetmedi bunu da es geçti.

Fatih Öztürk
15.02.2014, 20:51
Bu penaltı

mhs61
15.02.2014, 20:51
biri bana maçın 2-2 bittiğini yazsın...........

800 pound sana geliyorum allahım :)))))))))))))))))))))))

Hayırlı olsun ben de 20 tl alıyorum iyi para aslında :)

Veysel
15.02.2014, 20:51
Penaltı şerefsiz

DeAgLeMaNyAq
15.02.2014, 20:51
Olcan penaltı almaya çalışmış...

Full HD
15.02.2014, 20:51
Olcan at kendini yere ulan ortala su topu salak herif

Oğuzhan Fidan
15.02.2014, 20:51
günü kurtarmaya bakalım sadece. sezon sonu bu takım ligde kalsın başarıdır. kadro kalitesi çok kötü çok çok çok ! anlayın takımlar bize karşı aslan kesiliyolar ama kadromuz zayıf olduğu için galibiyet alamıyoruz..

ceday99
15.02.2014, 20:51
ne olur yemeyin böyle bitsinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

tatil parası çıkacak lütfennnnnnnnnnnnnn

ne çok gökdenizimiz varmış öyle...

Uğur Ö.
15.02.2014, 20:51
Buz gibi penaltı

Onur Akyüz
15.02.2014, 20:51
Penaltıyı vermedi lan!

realist07
15.02.2014, 20:51
kaçıncı dakka beyler, 2-2 bitttttttt

Yiğit SARI
15.02.2014, 20:51
Golü kim attı ve dk kaç

umitçebi
15.02.2014, 20:51
allahımmmmmmmmmmmmmmmm penaltııııııııııııı

Bera B.
15.02.2014, 20:52
Bu penaltı ama.

mertacar
15.02.2014, 20:52
Hakemmmmmmmm olcan senin ananı .................................................. .... ! ! ! ! !

Fatih Öztürk
15.02.2014, 20:52
Hadi oğlum

fanatikdevri
15.02.2014, 20:52
Hakem seni Allah bildiği gibi yapsın.

zx61
15.02.2014, 20:52
3 puan istemiyorum 1 puan olsun şu kabakbükler sevinmesin yeter

newrocki
15.02.2014, 20:52
yusuf ancak kiralık olarak gelir ts ye... yazıklar olsun yusuf, genç adamsın g.tünü kaldıramıyorsun...

M. Akif Yücesan
15.02.2014, 20:52
Bariz penaltı. Geçen haftaki Fener'in verilmeyen penaltısından sonra bu...Demek ki, 6 değil 16 hakemle oynasan da hakem kör olduktan sonra bir şey değişmez...

realist07
15.02.2014, 20:52
ne çok gökdenizimiz varmış öyle...



canlıdan bastım , içime doğdu 2-2 biter diye içimi ................... kesin bitmez

Yusuf BALCI
15.02.2014, 20:53
yunus yıldırıma neredeyse düdük astıracaklar bir maçta yaptıkları yüzünden. şimdi bunun ne farkı var? nefret ettim arkadaş ya şu ülkeden yeminle.

iso_4939
15.02.2014, 20:53
Yaw kardeşim twit atin iho istifa diye la b u yüzden twite üye ola cam

carolo
15.02.2014, 20:53
butum takim komple Emre'ninkini yesinler

Hüseyin Başoğlu
15.02.2014, 20:53
hamiye yardımcısı ne dedi orada ??

Fatih Öztürk
15.02.2014, 20:53
köpek karabüklüler köpekoğlu köpek şerefsiz şikeci destekcileri

laudrup61
15.02.2014, 20:53
penaltı mı oldu?

DeAgLeMaNyAq
15.02.2014, 20:53
Rezil bir maçı daha geride bıraktık...

umitçebi
15.02.2014, 20:54
ya hadı suleyman gormedi..çizgi hakemı kor mu

Giallorossi
15.02.2014, 20:54
Hic olmadi be Emre yine kaldik haci efsanesine

agu61
15.02.2014, 20:54
Cok net penaltiydi

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

umut22
15.02.2014, 20:54
son dakikalarda açıldık, kulaklarımı çınladı acaba

orhan42
15.02.2014, 20:54
Bir puan hiç yoktan iyidir..Ha gole Karabüklü yavşaklara inat sevindim...

Veysel
15.02.2014, 20:54
canlıdan bastım , içime doğdu 2-2 biter diye içimi ................... kesin bitmez

Ya kardeşim bi git ya ayıptır ya

angraf
15.02.2014, 20:54
penaltı verilmedi. Ulan Allahsızlar ulan şeref yoksunları gün gelir devran döner ulan göreceksiniz siz.

Uğur Ö.
15.02.2014, 20:54
Bu karadeniz takımları hepsi azıcık birtarafı birşeyde bir tarafları kalkıyor.Adi köpekler siz kimsiniz öyle tezahurat yapacaktınız.Birinci lig havası çarpmış galiba bu şerefsizleri

Punisher-61
15.02.2014, 20:54
Yusuf sisti.. Daha oynamiyor


Gesendet von meinem iPhone mit Tapatalk

inprise
15.02.2014, 20:54
Yalnız şu maç fener maçı olsa banko 4 dk muhtamelen 5 dk uzatılırdı, bu sene buna dikkat edin fener önde ise 3 dk fener önde değilse en az 4 dk uzuyor maçları.

Haftaya en 3 tane atalar bize o ayrı

FC-ST-PAULI-61
15.02.2014, 20:55
Süleyman Abay en büyük Ts düsmanidir.Sadece bu mac degil.Adi herif.

Nazim Can
15.02.2014, 20:55
Bu penaltı

bennce Olcan kendini yere atti, orda.

Ayhan Yüksek
15.02.2014, 20:55
Berbatız kabul ama kardeşim 6. mıdır 16. mıdır şerefsiz hakem gözünün önünde oluyor olay bundan bariz daha nasıl penaltı olabilir,yahu bunu vermeyecen de neyi vereceksin,maçın başından beri berbat bir yönetim gösterdi ve buz ötesi penaltıyı yedi.

laudrup61
15.02.2014, 20:55
hep Hürgün'ün yüzünden :D

Cem Zırıh
15.02.2014, 20:55
Penaltiyi yedi serefsiz suleyman abay Allah belani versin !!


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

Berkedogan
15.02.2014, 20:55
şerefin varsa istifa et iho taraftar yenilgiye bile üzülmicek sayende.

Travelair
15.02.2014, 20:55
Sahipsiz Trabzonspor...

Jackal Wile
15.02.2014, 20:55
bu karabüklülerin anasına biri bişey mi yaptı yırttılar kendilerini ulan seneye nasılsa küme düşer bunlar sırf karabük kümeye diye bağırmak için maça gitmessem cümle alem ağzıma sıçsın

Sefaenes
15.02.2014, 20:55
bize pen vermezler medya bile göstermez ama aziz köpegi olsa hemen gösterirlerdi

sasort
15.02.2014, 20:55
mra olsa aynı değişen bir şey yok takım kopuk pas yapamıyor

maç sonu değerlendirmesi

zaten deplasman performasımız ortada

bunu alamayabilirdik
:)

Varlıbaş61
15.02.2014, 20:55
Şu pozisyon penaltı değil mi pislik herifler !! Hepinizden iğreniyorum !! Onur 92.30 da topu hızlıca oyunu soktu .. Beraberliği kabullenmiyor helal ona .. Rize maçında ise son dakikada top çevirenler vardı !

Erkan SÜNGER
15.02.2014, 20:55
Ben penaltı değildi dicem kızacaksınız. Olcan almaya çalıştı ama alamadı. Neyse abartmadan saldırın:D

zx61
15.02.2014, 20:55
yunus yıldırıma neredeyse düdük astıracaklar bir maçta yaptıkları yüzünden. şimdi bunun ne farkı var? nefret ettim arkadaş ya şu ülkeden yeminle.

Ben de bunu anlamıyorum..sikebahçenin tartışmalı maçlarından biz her yıl 8 10 tane yapıyoruz kaç penaltımızı vermiyorlar..iho gibi bir başkanın olursa tabi bizimkiler gündeme gelmez..
Bu arada pisliktv spikeri dalga gecti resmen varımızı yogumuzu ortaya koymusuz

Hüseyin Başoğlu
15.02.2014, 20:55
ya abi ben anlamıyorum ya son dakikalara skor 2-2

önce emre faul olan pozisyonu alıyor kaleye vuruyor faulümüzü yiyor

sonra yusuf dar açıdan jankoya atıcagına kaleye vuruyor kafayla...

hakem desen zaten penaltıyı yiyor maç boyunca karabükü tutuyor...

Ulan allah belanızı versin bizim derdimiz bize yeter ya bide şu hakemler felan gelmesin üstümüze..

seçuk
15.02.2014, 20:55
kim ne derse desin bu takımda 3 tane adam gibi topcu var Onur-Olcan-Emre. gerisi ozellikle yabancılar bosidursun bekte ama gerisi sil baçtan temizlik şart oğlu şart. artık satılırsa zarar ederiz olayına bakılmamalı yoksa takım küme düşünce hiçbirşeyin anlamı kalmaz.

Ilelioglu
15.02.2014, 20:55
2. gol kapak oldu Karabük Taraftarina. O acidan sevindim..

..

Fatih Öztürk
15.02.2014, 20:56
bennce Olcan kendini yere atti, orda.

Öyle atmamı olur kardeşim karabüzüklü resmen ayağını Olcan'ın önüne siper ediyor net penaltı bunun lami cimisi yok.

edimurphy_61
15.02.2014, 20:56
Bunlar abdest alırken 2 agızza 4 buruna mı veriyolar.

bordoylamavi
15.02.2014, 20:56
ne çok gökdenizimiz varmış öyle...

hocam futbol bu hale geldi . bakıyorum çevreme herkes şu bilmem kaç gol atsaydı şu kadar kazanacaktım yok bilmemne belediysepor beni yatırdı abuk subuk hale geldi futbol

Yıldıray Emanet
15.02.2014, 20:56
puanında falan değilim o tribündeki her bağıran it eniğine acı şekilde girsin o gol bundan kelli dost düşman iyi biline unutma bunları ey trabzon taraftarı

Reha Demirbaş
15.02.2014, 20:56
Ligin en kötü top oynayan takımıyız. Bedavadan 1 puan aldık.

Colman'ın uyuşuk futboluna daha ne kadar katlanacağız.

Koca takımda orta alanda adam eksiltebilen bir adam yok.

Aydın Tiryaki
15.02.2014, 20:56
bennce Olcan kendini yere atti, orda.

Ne kendini yere atması yüzde yüz penaltı izlemedin galiba.

MaEsTrO
15.02.2014, 20:57
Şeker gibi 1 puan.

Ayhan Yüksek
15.02.2014, 20:57
Olcan kendini yere attı diyen tiplerde var ya söyleyecek söz yok,açın gözünüzü ve iyi izleyin pozisyonu.

juliant
15.02.2014, 20:57
Sahipsiz Trabzonspor...

kesınlıklı oyle

realist07
15.02.2014, 20:57
beyler birisi skoru yazsın ama sakin ce yeminle 2. katta camın önündeyim .........

kudu_89
15.02.2014, 20:57
su oze donus falan hikaye olcan onur adam gibi adamlar bu mustafa yumlu kadir trabzonluysa ben olmuyorum arkadas bundan sonra trabzonlu

umitçebi
15.02.2014, 20:57
bennce Olcan kendini yere atti, orda.

??? pozisyona iyi bak kardeşim..net penaltı..

cihayan
15.02.2014, 20:57
Bu karadeniz takımları hepsi azıcık birtarafı birşeyde bir tarafları kalkıyor.Adi köpekler siz kimsiniz öyle tezahurat yapacaktınız.Birinci lig havası çarpmış galiba bu şerefsizleri

Yalniz boyle bagiranlar hep kendilerini tekrar ikinci ligde buluyor.

ALDENİRO
15.02.2014, 20:57
Emrenin ligde kaç golü oldu?

Doğan Keskin
15.02.2014, 20:57
rıdvan bile penaltı dedi..bu hakemlerin allah belasını versin..trabzonun ne çok çekemeyeni varmış her deplasmanda trabzon kümeye diyorlar...

Mert'
15.02.2014, 20:57
1 puana seviniyoruz..

fanatikdevri
15.02.2014, 20:57
Şu Karabüklülere ne oluyor da bize bu şekilde bağırıyorlar.Neyse tarih o bize öyle bağıran Bursaspor gibi bu ligin demirbaş takımını kümeye gittiğini yazıyor,sizin sonunuzu da göreceğiz.

inadina61_08
15.02.2014, 20:57
hamiye yardımcısı ne dedi orada ??

Bence Trabzona dönmeyelim demiştir. :mad:
Hadi be yiğitler karabüke bile kümeye diye bağırttılar, gidin kulübe, TD alacağı yok Vallahi kandırıyor, forvet transferindeki gibi kandırıyor, alamayacağı adamların peşinde koşuyor.

Sadri Şener kulübün içini boşalttı, İHO'da dışını boşaltıyor. büyük Takım olmazsak şimdiye küme düşmeyi garantilemiştik. futbol adına hiç birşey yok, atak adına hiç bir girişim yok, olcan eşek gibi koşacak yusuf,emre eşek gibi koşacak gerisi hikaye

Hüseyin Başoğlu
15.02.2014, 20:57
ah be onur ya herkes hata yapsaydıda sen yapmasaydın ya :S:S

Uğur Ö.
15.02.2014, 20:58
Colman açıkça söylüyorum resmen yattığı yerden para kazanıyor.

İHO git şu kulüpten.

Ve Allaha aşkına şunları bir temiz sopalamak lazım sevaptır Trabzondakiler gitsin sopalasın

HOPA'LI TS'Lİ
15.02.2014, 20:58
Buz gibi penaltımızı yedi şerefsiz vicdansız 2 hakem

FC-ST-PAULI-61
15.02.2014, 20:58
acsana agzini iho..

Siz rüyami görüyorsunuz süleyman abay denen yaratik 90.dakikada Tsye hic penalti verirmi

Hakan
15.02.2014, 20:58
Süleyman Abay.Allah belanı versin

Nazim Can
15.02.2014, 20:58
https://vine.co/v/M7TbLXlmzQq

Pozisyona bak mis gibi penaltimizi yediler.

ceday99
15.02.2014, 20:58
beyler birisi skoru yazsın ama sakin ce yeminle 2. katta camın önündeyim .........

canlı bahis yaptığın siteye gir yazmıyormu orada.
burası trabzonspor forumu...

umitçebi
15.02.2014, 20:58
colmanın yada zokoranın yerıne alex mutlaka oynmalıydı..adam steauyu yu taşıyordu..Juve ye karşı mutlaka alex oynamalı..

Kadir
15.02.2014, 20:58
Şu maçı kazanıp o rakip taraftari susturmaliydik. Emre Gural olmasa halimiz fena

inprise
15.02.2014, 20:58
Bence penaltı penaltı değildi ama bundan sonraki haftalarda fenere bundan daha kolay pozisyonlarda penaltı çalınacağı kesin. Örnek caneri haksız yere bir maç oyundan attılar adamı ondan beri oyundan atamıyorlar alacağı cezalar ile birlikte en az 10-12 maç oynanaması lazımdı. Şimdi aynısı penaltı da olacak

Murat'
15.02.2014, 20:58
Son sekiz maçta yalnızca bir galibiyetimiz var maalesef.

Fatih Öztürk
15.02.2014, 20:58
Karabüksporlu taraftarların ne köpek olduğunu bana söyleyin söyleyeyim size.2 sene önce Karabük deplasmanındaydım şerefsizlerin arasında onlarca fener formalılar Şenol hocaya,Sadri başkana ağız dolusu küfür ettiler bunlarda izledi.böyle karaktersiz bir camia.

Buğra Çora
15.02.2014, 20:58
uzun zamandir trabzonu böyle mücadeleci görmedim...bence hami hoca kalmali...iyi yöneti takimi, degisikler akilicaydi....

Ilelioglu
15.02.2014, 20:59
https://vine.co/v/M7TbLXlmzQq

Pozisyona bak mis gibi penaltimizi yediler.

Temas varsa penalti, yoksa degil.

..

TS61_NL
15.02.2014, 20:59
Su son pozisyon 100de 1000000 penalti...yaziklar olsun😠

Yiğit SARI
15.02.2014, 20:59
Gollerimizi kimler attı

cihayan
15.02.2014, 20:59
Olcan'in pozisyonu fenerine, gesesine falan olsa kesin penaltiydi. Bize oldu mu bizim seyircimiz arasindan da dogrucu Davutlar cikip yok penalti degildi falan diyen cok. Bu penaltiydi ve bize verilmedi ama ayni pozisyon istanbul takimlarina kesin penalti olarak degerlendirilirdi. Al sana uc puan.

Kaya
15.02.2014, 20:59
Ne desek bilmiyorum!

erol taha
15.02.2014, 20:59
Penaltı pozisyonu tekrar izlediğimde açık penaltı gözüküyor.

realist07
15.02.2014, 20:59
canlı bahis yaptığın siteye gir yazmıyormu orada.
burası trabzonspor forumu...

heyecandan bakmıyorum hiçbiryere,

Öznur61
15.02.2014, 20:59
Zar zor aldık 1 puan..
Oyy oyy

ceday99
15.02.2014, 20:59
rıdvan bile penaltı dedi..bu hakemlerin allah belasını versin..trabzonun ne çok çekemeyeni varmış her deplasmanda trabzon kümeye diyorlar...

rıdvanın Allah 1 dediğine inanmam.
puan kaybettik ya konuşur şimdi.
damara göre şerbet...

Jackal Wile
15.02.2014, 20:59
bir başlık açılsın tek tek yazılsın yemişim ulan karadeniz dayanışmasını karadenizde yediğimiz küfürleri başka hiç bir yerde yemiyoruz samsunu biter ordusu başlar o biter karabük başlar tek tek yazılsın bunlar foruma unutmasın kimse

FC-ST-PAULI-61
15.02.2014, 20:59
macin en kötüleri artniyetli süleyman abay,yumlu,aykut.Cabalayan Özer ve Emre vardi.

Hüseyin Başoğlu
15.02.2014, 20:59
arkadaş ne büyük çilemiz var ya

Dip.Ing.Mag.
15.02.2014, 20:59
Seneye kesin gitmesi gerekenler: onur, olcan, Emre ve yumlu (yedek olarak kalmalı) hariç hepsi


Gesendet von meinem iPhone mit Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)

şenol.08.borçkalı
15.02.2014, 20:59
karabuk= samsun bundan sonra..hıcbır fark yok benım ıcın

Fatih Öztürk
15.02.2014, 21:00
https://vine.co/v/M7TbLXlmzQq

Pozisyona bak mis gibi penaltimizi yediler.

Bal gibi penaltı işte.yahu dışardan dolanan adamın önüne baldırını sokarsan net penaltı olur bunun neyini tartışacaz?

Hakan
15.02.2014, 21:00
İlla penaltı olması için açık açık çelme takması gerekmiyor.Net penaltı

Reha Demirbaş
15.02.2014, 21:00
Biz bu takıma ne ortasahalar geldi gitti. Hiç biri Colman denen uyuşuğu kesemiyorsa yazıklar olsun. Kulübenden oyuna dahil olacak oyuncun yok oyuncun.

mustafa0661
15.02.2014, 21:00
Ne hakemi her suçu hakeme atmayın Karabük 2 penaltısı verilmedi hami iho istifa

cihayan
15.02.2014, 21:00
;1919518404']1 puana seviniyoruz..

Valla ben bir puana degil de su Karabuk seyircisinin uc uc bogurmelerinin iclerine oturduguna seviniyorum daha cok...

HOPA'LI TS'Lİ
15.02.2014, 21:00
2010-2011 son maçta Karabük-TS MAÇINDA ŞAMPİYON TRABZON diye bağıran Karabüklüler,

Bu akşam kümeye diye bağırdı.

Ne kadar Karadeniz takımı varsa, zor günümüzde kümeye bağırıyor. Bunlardan dost olmaz.

Kötü günlerinde basacan tekmeyi.

TS kümeye bağıranların sonu belli.

AMA ONLARI BAĞIRTAN İHO DEFOLUP GİTSİN.

emre duman
15.02.2014, 21:00
penaltıyı verse ne olur bu takıma penaltı çalarlarmı top oynamıyosn bişe yapmıyosn adam inanmaz o pozisyona ayrıca çok kötü ve lanet bir takımız fitil oldum.

Oğuzhan Fidan
15.02.2014, 21:00
10 attığımız takımlar bu ligde kümeye diye bağırır olmuş azcık şerefiniz varsa bu gece uyuyamazsınız zaten şeref yoksunları ! ulan ..... trabzon olamazsın şampiyon tezahüratına ayar olurduk artık adamlar kümeye diye bağırabiliyo ! allah belanızı versin !

Buğra Çora
15.02.2014, 21:00
Gollerimizi kimler attı

Emre Güral

aaahmet61
15.02.2014, 21:01
beyler birisi skoru yazsın ama sakin ce yeminle 2. katta camın önündeyim .........

koyun can derdinde kasap et derdinde.

bordoylamavi
15.02.2014, 21:01
direk penaltıymuş dizini koydu resmen

Hüseyin Başoğlu
15.02.2014, 21:01
Valla ben bir puana degil de su Karabuk seyircisinin uc uc bogurmelerinin iclerine oturduguna seviniyorum daha cok...

son dakikalarda bizim taraftarlar 3 3 3 diye bağırdı ya çok hoşuma gitti o :D:D

realist07
15.02.2014, 21:01
sağol emre güral , bunu hiçbir zaman unutmayacağım 8.00 ganyan veriyordu bet 365 beraberliğe ve 100 pound oynadım öylesine hiç umudum yoktu.......

ayağına sağlık emre güral........

S.ÖZKAN
15.02.2014, 21:01
Arkadaşlar lütfen küfür ve hakaret olmasın forum kurallarımızı biliyorsunuz.

Hepimiz üzgün ve kızgınız ama yinede sakin olmaya çalışalım

Dip.Ing.Mag.
15.02.2014, 21:01
https://vine.co/v/M7TbLXlmzQq

Pozisyona bak mis gibi penaltimizi yediler.

Buna penaltı değil diyen gitsin buz pateniyle ilgilensin


Gesendet von meinem iPhone mit Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)

umut22
15.02.2014, 21:01
uzun zamandir trabzonu böyle mücadeleci görmedim...bence hami hoca kalmali...iyi yöneti takimi, degisikler akilicaydi....

Ben başka maçamı baktım acaba?

Uğur Ö.
15.02.2014, 21:02
heyecandan bakmıyorum hiçbiryere,
Küfür ettirme ya çık git şuradan

drose61
15.02.2014, 21:02
bence de penaltıya daha yakındı pozisyon. şikeli sezonda olduğu gibi, bu sezon cidden birilerinin toplanıp da;

"Beyler haydi Trabzon'un önünü keselim,penaltılarını vermeyelim, hahhahaha (kötü adam gülüşü)" yaptığını mı zannediyorsunuz?

Bu kadar paranoyak olmayın.

Önü kesilecek bir durumumuz mu var?

Fatih Ç
15.02.2014, 21:02
O na buna sövcenize HAMİ MANDIRALININ ne kadar akıllıca ve mantıklıca değişkler yaptığını unutmayın aptal aptal konuşun sövün anca mal insalar bu trabzon taraftarı çok CAHİLLLL ÇOOKKKKKKK

Yatma saatin gelmedi mi senin.!

Hüseyin Başoğlu
15.02.2014, 21:02
şansal bile yediği goller onura yakışmadı diyor....

nese canı sağolsun

şenol.08.borçkalı
15.02.2014, 21:02
cok kotu bır mac oynadık bu aksam..

AMA HAMI HOCAYI TEBRIK EDİYORUM..

OYUNCU DEĞİŞİKLERİ COK YERİNDEYDI..

HAMI HOCADA IS VAR DEMEDI DEMEYIN

erol taha
15.02.2014, 21:02
Penaltı demeyen yarin hakemlerle birlikte bir göz doktoruna gözüksün. Pozisyon tartışmasız penaltı

Reha Demirbaş
15.02.2014, 21:02
Aykut'a da ayrı bir parantez açmak lazım. Rakip, Aykut sayesinde sayısız duran top kazandı ceza sahamız önünde. Bunu kaç haftadır görmüyor mu bu çakma hocalar?

el insaf ya golü attık öne geçtik ondan sonra adamlar duran top manyağı yaptılar bizi sayemizde. Korner faul korner faul....

Fatih Öztürk
15.02.2014, 21:02
Şu yediğimiz gollere bak arkadaş.hele Mustafa Yumlu'nun Eneramo'yu adeta izlemesi yokmu.ulan bas ayağına al topu işte.

AhmetG.
15.02.2014, 21:03
Hami Hocayı tebrik etmek gerekir. Beklenilenden daha iyi yönetti. Colmanı bir süre sonra dışarı alıp Alexi alsaydı 10 Numaraya yakın hocalık yapacaktı.

S.ÖZKAN
15.02.2014, 21:03
Hakem buz gibi penaltıyı yedi resmen

Dip.Ing.Mag.
15.02.2014, 21:03
Dönüp dolaşıp sana geliyoruz yine iho git artık! Bırak şu klübü iş bilenlere. Yeter ya bir insan kendi takımının maçını izlemek istemez mi ben istemiyorum işte!!!!


Gesendet von meinem iPhone mit Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)

realist07
15.02.2014, 21:03
Küfür ettirme ya çık git şuradan


ne yaparsan yap, kötü söz sahibine aittir,

Hakan
15.02.2014, 21:03
Berabere kaldık diye unutulmasın.Acilen en azından bir kaç tane kazmayı kadro dışı bırakalım.

Full HD
15.02.2014, 21:03
Ben ingiliz ligini secdigim icin penalti degil diyorum.Zaten mal gibi top oynadilar utanmadan böyle düsüp penalti kazanacaksin ha? Utanmazlar!

Muhammed Ayaz
15.02.2014, 21:03
3 puan kaybettik malesef son dakikada %1000000 penaltımız verilmedi yazıklar olsun !

Zafer Fidan
15.02.2014, 21:04
Yalniz Bosingwa harika bir pas atti.

HOPA'LI TS'Lİ
15.02.2014, 21:04
Ordu, ligden düşen Maraş'ı ordu'da yenemedi. 0-0

Oh olsun, TS kümeye bağıranların sonu bu işte.

KARABÜK=ORDU=SAMSUN=GİRESUN

Berkedogan
15.02.2014, 21:04
kale arkasından çekilen görüntüde adam olcana takmış ayağını öbür görüntülerde net değil.

Yıldıray Emanet
15.02.2014, 21:04
sağol emre güral , bunu hiçbir zaman unutmayacağım 8.00 ganyan veriyordu bet 365 beraberliğe ve 100 pound oynadım öylesine hiç umudum yoktu.......

ayağına sağlık emre güral........

o değilde SORDUK MU ?

burasıdaTRABZON
15.02.2014, 21:04
istifa

Hüseyin Başoğlu
15.02.2014, 21:04
Şu yediğimiz gollere bak arkadaş.hele Mustafa Yumlu'nun Eneramo'yu adeta izlemesi yokmu.ulan bas ayağına al topu işte.

yumlu kötü oynadı ama yanlış pozisyonda değerlendiriyorsunuz...

açın geçen sene fener sivas maçına bakın eneramo sol çaprazdan aynı golü volkana attı...Ve bütün yorumcular ne dedi bekir açıyı iyi kapattı volkanın o topu tutması lazımdı diyor...

yumlu açıyı kapatmış onur kendi açısından gol yiyor..

S.ÖZKAN
15.02.2014, 21:04
Arkadaşlar lütfen saygılı olalım

amasya0561
15.02.2014, 21:04
uzun zamandir trabzonu böyle mücadeleci görmedim...bence hami hoca kalmali...iyi yöneti takimi, degisikler akilicaydi....

kornerler karabük 11 ts 3 her maçta oldugu kadar ezildik.
büyük takımlarda böyle durumları çok gördük hiçbir yardımcı istifa edenin yerinde fAYDALI OLAMADI.
kaldıki hami hiç takım çalıştırmamış biri.

Fatih Öztürk
15.02.2014, 21:04
Ordu, ligden düşen Maraş'ı ordu'da yenemedi. 0-0

Oh olsun, TS kümeye bağıranların sonu bu işte.

KARABÜK=ORDU=SAMSUN=GİRESUN

Giresun'u ayrı tutalım abi.Giresun candır.

şenol.08.borçkalı
15.02.2014, 21:04
Ordu, ligden düşen Maraş'ı ordu'da yenemedi. 0-0

Oh olsun, TS kümeye bağıranların sonu bu işte.

KARABÜK=ORDU=SAMSUN=GİRESUN

:alkış:
:alkış:
:alkış:
:alkış:

realist07
15.02.2014, 21:05
o değilde SORDUK MU ?

sorman gerekmiyor zaten.

Lütfen yazdıklarımız maç ile ilgili olsun özeli burada paylaşmaya gerek yok

HOPA'LI TS'Lİ
15.02.2014, 21:05
cok kotu bır mac oynadık bu aksam..

AMA HAMI HOCAYI TEBRIK EDİYORUM..

OYUNCU DEĞİŞİKLERİ COK YERİNDEYDI..

HAMI HOCADA IS VAR DEMEDI DEMEYIN

Borceanuyu oynatmaması dışında Hami çok iyi yönetti.

juliant
15.02.2014, 21:05
2 defa orta sahayı gectık 2 gol attık rezıl bır futboldu 2 1 ken orta saahyı gecemıyoduk sansa 2 2 yaptık bazı taraftarlarımız kotu futbolu unuttu hemen 1 puana sevınmeye basladı baya kuculmusuz hem takım olarak hemde dusunce olarak yazık

Ilelioglu
15.02.2014, 21:05
Giresun'u ayrı tutalım abi.Giresun candır.

Basket macinda yasananlari unuttun sanirim?

..

fanatikdevri
15.02.2014, 21:05
Aykut'a da ayrı bir parantez açmak lazım. Rakip, Aykut sayesinde sayısız duran top kazandı ceza sahamız önünde. Bunu kaç haftadır görmüyor mu bu çakma hocalar?

el insaf ya golü attık öne geçtik ondan sonra adamlar duran top manyağı yaptılar bizi sayemizde. Korner faul korner faul....

Yetkili birisi olsam Trabzonspor'da,bu Aykut denen ne olduğu belirsiz adamı direk zeka testine yollar,özürlü raporu almasına yardımcı olur,hayra girerdim.Yok böyle bir tip,Yumlu'ya da ayrı acıyorum hem kendi işini yapıyor hem bunun ardını kolluyor.

forzaszgn
15.02.2014, 21:05
bu kadar vurdumduymaz olunmaz

zokora,janko kadro dışı kalmalı.oyunculara bu formanın değeri gösterilmeli biraz

AhmetG.
15.02.2014, 21:05
Giresun'u ayrı tutalım abi.Giresun candır.

Giresun fenerlidir.

emre duman
15.02.2014, 21:06
Ayrıca özere karşı çıkanlar nekadar futbol fukarası bir şehir oldumuzu kanıtlıyor özer tek basına orta sahayı ayakta tutuyor resmen.

burasıdaTRABZON
15.02.2014, 21:06
Arkadaşlar lütfen saygılı olalım

Çok şey istiyosunuz.

Harun
15.02.2014, 21:06
1 puan için Allah bereket versin demekten başka diyecek bir şey yok.

Travelair
15.02.2014, 21:06
Doğru futbolcuları bulup mevcutları kapı dışarı etmek gerekir. Sepetteki çürükler diğerlerine sirayet ediyor. Ama bunlar iyidir, tedavi ederiz, kullanırız vs. derseniz tüm takımı kaybedersiniz.

sasort
15.02.2014, 21:06
bizim tek forvetimiz emredir arkadaş janko henrique hikaye

tek kanat topçumuz olcan ikincisi yok

ne özer ne malouda nede yusuf hiç birinde iş yok

orta saha nanay

HOPA'LI TS'Lİ
15.02.2014, 21:06
Giresun'u ayrı tutalım abi.Giresun candır.

Onlar da kümeye bağırdı geçen yıl Giresundaki bir maçta, senin canın sağolsun

Reha Demirbaş
15.02.2014, 21:06
Yediğimiz 2 golde Onur'un kalesini terketmesinde hata var ya topa müdahele edeceksin yada kaleni boş bırakmayacaksın.

Ama bunun için Onur'a laf etmeye gerek yok takım top oynasa maçı yine alırdı. Sorun burada.

şenol.08.borçkalı
15.02.2014, 21:06
Borceanuyu oynatmaması dışında Hami çok iyi yönetti.

oyun cok sıkısmıstı.Kotude olsa Janjoyu alması cok doğruydu..
HAMI HOCA BU AKSAM 10 NUMARA HOCALIK YAPTI..

asilhamsi
15.02.2014, 21:06
eger hami gercekten radikal kararlar alsaydı en azından denedi derdik.

Sistem aynı,oyuncu tercihleri aynı.

Eee ne anladım ben neden bir şans istiyor o zaman?

zokora,colman,adrian,aykut bu mac kadrosuna alma

stoperde caner-mustafa akbaş ile başla

ortasahada soner,alex,gökhan alsan ı kullan

işte o zaman sana hoca derdim.

Dediğim gibi hami ile alakalı hicbir beklentim yok.

Bir an evvel işin ehli bir adam gecmeli direksiyona.

emre duman
15.02.2014, 21:07
Arkadaşlar lütfen saygılı olalım

Takımda oynayan futbolcuların bu takıma ve taraftara saygısı varmı acaba?

umitçebi
15.02.2014, 21:07
Dönüp dolaşıp sana geliyoruz yine iho git artık! Bırak şu klübü iş bilenlere. Yeter ya bir insan kendi takımının maçını izlemek istemez mi ben istemiyorum işte!!!!


Gesendet von meinem iPhone mit Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)

yahu güzel kardeşim..Bi sabır ya..Önceki yönetimlerin çöplerini süpürüyor adam..Seneye kadar sabır be..Adam tranfer yapmak ıçın trabnsfer yapıp nmılyonları sokaga mı atsın..

Az mantıklı olun ya..Dünyaları ıstedıler haketmeyen adamlara napsaydı verse mıydı...

Kötü ggünde herkes ıstıfa etsın ...

HOPA'LI TS'Lİ
15.02.2014, 21:07
Bir yasa çıkartılıp,

Stadlarda tribünlerden gol olduğunda yapılan yüksek öküz gibi 3 kez anonslar hiç şık değil.

Bu uygulama kaldırılmalı

Hakan
15.02.2014, 21:07
Janko,Adrian,Zokora,Yumlu,Aykut sizi futbolcu yapanların aklını...

kopuk61
15.02.2014, 21:08
Kendimizi dev aynasinda görmeyi birakalim. Bu takimin karabükten puan cikartmasi bence basari.Hami hocaya sans verilmeli.

inadina61_08
15.02.2014, 21:08
Birde şunu ben gibi düşünen varmı?
Kornerde yediğimiz golde, bomboş bırakılan elemanı gören Onur ya yetişirsem? diye çıktı gibi geldi bana ve yetişemedi. Bence o golde o topa çıkan onur arkadaşlarını kurtarmak adına maalesef bazılarının dediği hatalı bir gol yedi. bence hata onurda değil arkadaşlarını kurtarmaya çalışmasından kaynaklı geldi. çünkü çok iyi dikkat ettim boş görünce çıkmaya karar veriyor bildiğimiz onur çıkıyormuş gibi yapıp geri adım atardı.

sana bütün eldivenler kurban olsun ONUR.

Hadi kulübe yürüyün, MRA Bu kulüp benim değil onların, söylediklerine kulak tıkayamam demişti, İHO nun tıkalı kulaklarını açın. yoksa daha da beter olucaz.

vfor
15.02.2014, 21:08
takım bu sezon ligde ilk defa umut verdi, iyi oynadık demiyorum ama gerçekten umut verdi.
karşımızda kendi evinde iyi oynayan bir Karabük vardı ve etkili de oynadılar, değerlendirirken bunu da göz önüne almak gerek.
iyi bir stoper olmadan işimiz zor.
ayrıca Zokora'sız bu takımın orta sahası daha iyi çalışıyor, üstelik Colman hala takıma dönmemişken ve ortalama bir Özer'le Zokora'dan sonra daha etkili bir orta saha vardı.
Emre yine kalitesini gösterdi, oynamaya devam ettikçe daha da iyi olacak.
Bir penaltımız daha es geçildi, 2 maç puan kaybeden fenev haksız bir penaltı sonrası ortalığı ayağa kaldırmıştı. bakalım bize verilmeyen bu sezon ki belkide 15'inci penaltıdan sonra ayağa kalkan olacak mı?

TSemih61
15.02.2014, 21:08
Ben haftaya Soner'i, Gökhan'ı sahada görmek istiyorum. Hiç maç formu yok demeyin. Özer'in Şahin'in sanki çok maç formu vardı.

S.ÖZKAN
15.02.2014, 21:08
Çok şey istiyosunuz.

Eeeee Söz ile uslanmayanın hakkı tekdir tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir :)

umitçebi
15.02.2014, 21:08
oyun cok sıkısmıstı.Kotude olsa Janjoyu alması cok doğruydu..
HAMI HOCA BU AKSAM 10 NUMARA HOCALIK YAPTI..

Colman yada zokora dan bırının dışında alex le başlamalıydı..Bunun dışında tercıhlerı dogruydu evet

HOPA'LI TS'Lİ
15.02.2014, 21:09
Yediğimiz 2 golde Onur'un kalesini terketmesinde hata var ya topa müdahele edeceksin yada kaleni boş bırakmayacaksın.

Ama bunun için Onur'a laf etmeye gerek yok takım top oynasa maçı yine alırdı. Sorun burada.

Haftalardır ONUR kurtarıyordu, o da zihinsel yorgunluktan hatalı goller yedi maalesef

Julen Guerrero
15.02.2014, 21:09
ne zaman kupayı istemek için doğru hamleler yaptık(2,5 yıldan beri ilk defa)
hakemler bizim üstümüze oynamaya başladı, şu ana kadar en az 4 maçımız hakemler yüzünden gitti, şampıyonluk sezonumuzdan beri hakemler bize karşı art niyetli,

Reha Demirbaş
15.02.2014, 21:09
Hami'nin Colman'la oyuna başlaması ne kadar hoca olduğunu gösteriyor. Koca ilk yarı onun hatalarına uyuşukluğuna rakip oyuncuya sadece eskortluk etmesine göz yuman benmiydim yoksa.

Colman 90 dakikalık topçumu? Ya da topçumu?

S.ÖZKAN
15.02.2014, 21:09
yaşın 29 diye bnden akıllı oldugunumu sanıyosun bunu bi düşün bence ben açık hür görüşümü paylaşıyorum trabzonspor taraftarının % 90 ı Körkütük cahildir kendi kafalarında konuşur strateji nedir bilmez benim eğitim düzeyime gelmen için cok calısman lazım FATİH Ç ÇOK CAHİLSİN KEŞKEM ÖLSEN

Öcelikle hoşgeldin ama forum kurallarını okumanı tavsiye ederim

Ogün'
15.02.2014, 21:09
Son 7 maçta 7 puan aldık.

Hakan
15.02.2014, 21:09
Bugün Janko yerine ben oynasaydım çok daha iyi olurdu emin olun

Yunus Emre SEYHAN
15.02.2014, 21:10
Sorunu kendi içimizde aramak lazım.
Tamam eyvallah, yabancı futbolcularımızın %90 'ı gönderilmeli. Katkı matkı vermiyorlar bu futbolcuları alanlardan hesap sorulmalı.
Gelelim Altyapıdan çıkan ve Öz evlat statüsü ile anılan futbolculara.
Süper lig o kadar basit bir lig değil malesef. 2. ligde yetiştirdim hooop! Süper lig! diye birşey olamaz, tutarsa biri tutar 4-5 tanesi birden tutamaz.
Mustafa Yumlu gibi bir futbolcu nasıl bu takımda stoper oynar ? Kafa toplarından başka hiç bir esprisi olmayan birisi. Eneramo'nun golü ders olarak izletilmeli bir stoperin yapmaması gerekenler diye
Kadir'e gelecek olursak nenem bile daha hızlı. Bir bek futbolcusunda en önemli özelliklerden birisi hızdır, ama adam tanktan beter. Arkaya 50 tane adam kaçırdı bugün.
Yusuf 'ta ise hiç bir gelişme yok, gerileme var.

Bizim bütün bunları görüyor olmamız lazım. Öz evlat kontejanı diye birşey olamaz. Futbol yetenek oyunudur

Kazım Bostan
15.02.2014, 21:10
ne yazık ki, takıma öyle bir revizyon lazım ki eskiden 1 ya da 2 seçili kişi kalacak takımda. Yani maalesef bu takımdakiler 1 araya gelince Bi bklar oluyor. Anadolu takımlarına bakıyorum bazıları deli gibi top oynuyorlar bulmuşlar Bi yerlerden deli futbolcular... Bize bakıyorum ne yaptığımız belli değil.

Veysel
15.02.2014, 21:10
Yediğimiz 2 golde Onur'un kalesini terketmesinde hata var ya topa müdahele edeceksin yada kaleni boş bırakmayacaksın.

Ama bunun için Onur'a laf etmeye gerek yok takım top oynasa maçı yine alırdı. Sorun burada.

1. golde Onur çıkmasa adam boş orda vuracaktı kafayı diye gördüm şansını denedi

Ibrahim Gaygusuz
15.02.2014, 21:10
Taraftar aglarken sahada gulen futbolcu istemiyorum.

bknz ZOKORA

saha disi istedigini yapsin, zaten yapiyorda ama saha icinde isine konsantre olsun.

Hüseyin Başoğlu
15.02.2014, 21:10
Birde şunu ben gibi düşünen varmı?
Kornerde yediğimiz golde, bomboş bırakılan elemanı gören Onur ya yetişirsem? diye çıktı gibi geldi bana ve yetişemedi. Bence o golde o topa çıkan onur arkadaşlarını kurtarmak adına maalesef bazılarının dediği hatalı bir gol yedi. bence hata onurda değil arkadaşlarını kurtarmaya çalışmasından kaynaklı geldi. çünkü çok iyi dikkat ettim boş görünce çıkmaya karar veriyor bildiğimiz onur çıkıyormuş gibi yapıp geri adım atardı.

sana bütün eldivenler kurban olsun ONUR.

Hadi kulübe yürüyün, MRA Bu kulüp benim değil onların, söylediklerine kulak tıkayamam demişti, İHO nun tıkalı kulaklarını açın. yoksa daha da beter olucaz.

boş bırakan emre idi ama çok anlık bişi idi onu hesapladığını zannetmiyorum..

Uğur Ö.
15.02.2014, 21:10
Eğer yenilseydik Hami hocaya bir kişi iyidi diyen çıkmazdı

juliant
15.02.2014, 21:10
oyun cok sıkısmıstı.Kotude olsa Janjoyu alması cok doğruydu..
HAMI HOCA BU AKSAM 10 NUMARA HOCALIK YAPTI..

hamı nasıl ıyı kardesım sız macı ızledınızmı?? bu oyuncu degısıklıklerını aylardır ne sekılde olması gerektıgını zaten burda yazıyoruz bız ozaman bızdemı t d olalım..takım bugun gerıde olmasına ragmen en ezık futbollarından bırını oynadı akcay zamanında gerıdeyken bu derece defansıf oynamıyoduk galıpken ve beraberken ezıktık bugun yenıkkende ezık oynadık macı ızlemeyen hamı ıyıydı demesın 1 yıl dahada hamının kovulması ıcın ugrasmayalım

HOPA'LI TS'Lİ
15.02.2014, 21:11
Soner, Gökhan, Mustafa AKBAŞ gibi oyunculara artık şans verilmeli

Helal sana Emre

Karabük seyircisinin iğrenç böğürtüsünü susturduğun için.

aaahmet61
15.02.2014, 21:11
Öcelikle hoşgeldin ama forum kurallarını okumanı tavsiye ederim

arkadaşın yazılarında tuhaflık var.

Hakan
15.02.2014, 21:11
Bir daha 1461'den hiç bir oyuncu almayın kardeşim yeter.En azından 1 sene kiralık oynasınlar

Travelair
15.02.2014, 21:11
Gelecek sezon Zokora ve Colman olmamalı. O zamana kadar da çanlarına ot tıkamak lazım

M. Akif Yücesan
15.02.2014, 21:11
İlk yarı çok iyiydi takım (mücadele açısından). Ama hem ilk yarı hem ikinci yarı adam gibi hücum organizasyonu yok. Ve bu sene başından beri böyle. Bu takıma forvet almakla takım düzelmez (haa, İbrahimoviç'i alırsın o zaman başka). Bu adamlar antremanda ne yapıyorlar anlamıyorum. O yüzden "adam gibi hoca lazım" diyoruz. Ligin en kötü oyuncularından kurulu takımları bile çatır çatır hücum organizasyonu yapıyor. Trabzon'un hücuma çıkmaktaki beceriksizliğini sadece oyuncuların beceriksizliğine bağlayamazsınız. En kötü takımlar bile doğru düzgün atak yaparken Trabzonspor yapamıyorsa ben suçu hocada ararım...

Bu arada, Onur iki golü de hatalı yedi. Ama yine de kritik kurtarışları vardı. Yani golleri hatalı yemiş olsa da kurtardıkları daha fazla yememizi engelledi..

Onur Akyüz
15.02.2014, 21:11
Bizim taraftar futbolu çok iyi bilir çok.

Aykut'un pozisyona penaltı diyenler var, topun gerisinde olan Emre'ye ofsayt diyenler, Olcan'a da kendini attı diyorlar.

Sizin anladığınız futbolu sevsinler kabzımallar sizi!

Janko, Zokora, Bosi, Colman, Edriyın, Malouda yani yabancılarımızın tek dertleri aldıkları paralar hiçbirinin umrunda değil yenmişiz yenilmişiz!

Bu çok net okunuyor. Yerlilerimizde de maalesef birçoğunda bu formayı giyecek kalite yok. Aykut, Kadir, Yusuf, Mustafa hepsi leş!

Elimizde Onur, Olcan, Özer ve Emre var. Başka bi şey yok. Bu takımın düşmemesinin tek sebebi giydiği formadır.

muratt
15.02.2014, 21:12
demekki santrafor eksikligi o kadar da buyuk problem degilmis. Pozisyon olunca Emre atiyor iste.
Mesele takim top oynamiyor, mesele hoca aslinda. Bunu anlatamadik.
MRA yetersizdi, Hami de oyle. Iyi niyetliler ama yeterli degiller.
Takima hoca gibi hoca sart.

S.ÖZKAN
15.02.2014, 21:12
arkadaşın yazılarında tuhaflık var.

İlgileneceğim kendisi ile

Bera B.
15.02.2014, 21:12
Her gelen hoca aynı sistemle oynuyor, sonra kovulunca vay efendim niye böyle oldu.

İşin trajik yanı şu ki eğer mra hala takımın başında olsaydı bugün muhtemelen yine Henri hıyarını izleyecektik. Haftalarca şuna sabrettiğimiz aklıma geliyor da sinirim tepeme çıkıyor.

Takımımız pamuk helva gibi. Juventus bir denk getirirse tarihi fark görebiliriz. Karabük'e benzemez, çat çut atar, kolay kolay da yemez.

Doğan Keskin
15.02.2014, 21:12
bana göre sahaya çıkan 11 i hacıosmanoğlu belirliyor.

Ogün YAZICI
15.02.2014, 21:12
45-60 dakikalar arasına dikkat.rize 5 net pozisyon bulmuş bu dakikalar arası bize karşı akhisar zaten geçirdi...

hami'den çok fazla bir şey beklemiyorduk.devre arası belirttiğim şu lanet olası duruma el atsaydı bari...

ofluhalit
15.02.2014, 21:12
vasat adamlardan kurulu kadromuz(aykut,zokora,kadir,mustafa vs vs) var ve bu vasat adamlar şuan kendi kapasitelerinin altında top oynuyor.2 dkda 2 gol yiyen takımın yenilmemesi mucizeydi en azından bunu başardılar.

juliant
15.02.2014, 21:12
emre bıraz guclu olsa tam arsenal oyuncusu tıpı var cocugun

Steril61
15.02.2014, 21:13
kale arkasından çekilen görüntüde adam olcana takmış ayağını öbür görüntülerde net değil.

Olcan'ın pozisyonuna hala penaltı demeyen arkadaşlar! Bir de kale arkası kamerası görüntüsüne baksınlar. Adam Olcan'a daha ne yapsın. Bu hareket pozisyonu bitirmek için yeter. Rakip oyuncu direkt olarak oyuncuya çelme takıyor. Topla hiçbir alakası yok. Olcan'ın pozisyonu devam ettirmesi mümkün değil. Çok net bir penaltı. Tartışmasız!

erol taha
15.02.2014, 21:13
İho istifa etsin diye takımın yenilmesini dört gözle bekleyenler var. Belli ki penaltı pozisyonunda yürekleri ağızlarına gelmiş. Arkadaşlar yazıktır yapmayın tribünlerde Trabzon kümeye denmesinden zevk mi alıyorsunuz. Tamam iho gitsin ama takımında kaybetmesini bu kadar istemeyin. Bugün hangi fenerli pozisyonu izlese penaltı der ama sözde bizim taraftar neymiş penaltı değilmiş, yok karabükün 2 penaltısı verilmemiş falan filan yuh yani.

Hakan
15.02.2014, 21:13
Bizim taraftar futbolu çok iyi bilir çok.

Aykut'un pozisyona penaltı diyenler var, topun gerisinde olan Emre'ye ofsayt diyenler, Olcan'a da kendini attı diyorlar.

Sizin anladığınız futbolu sevsinler kabzımallar sizi!

Janko, Zokora, Bosi, Colman, Edriyın, Malouda yani yabancılarımızın tek dertleri aldıkları paralar hiçbirinin umrunda değil yenmişiz yenilmişiz!

Bu çok net okunuyor. Yerlilerimizde de maalesef birçoğunda bu formayı giyecek kalite yok. Aykut, Kadir, Yusuf, Mustafa hepsi leş!

Elimizde Onur, Olcan, Özer ve Emre var. Başka bi şey yok. Bu takımın düşmemesinin tek sebebi giydiği formadır.

İlk gol ofsayt gibi geldi bana.1 daha tekrarı göstermedi zaten Lig tv

HOPA'LI TS'Lİ
15.02.2014, 21:13
1 puana mı sevinelim, kaçan 2 puana mı yanalım

Neyse 30'lu puanları gördük :)

4. olup UEFA'ya gitmekten başka hedef kaldı mı?

angraf
15.02.2014, 21:13
Seneye Zokora - janko - bamba - henri göndeeeeeeeeeeeeer..

Bera B.
15.02.2014, 21:14
bana göre sahaya çıkan 11 i hacıosmanoğlu belirliyor.

Hacısilin diyorsun yani.

Oğuzhan Fidan
15.02.2014, 21:14
özer iyidir diyoruz böyle adamlar lazım diyoruz yok bilmemne tarihinde bişeyler demişte felan .. sanki pirloyu alacak ortasahaya mal. yok arkadaş bu taraftar profiliylede yürümüyo bu iş...

şenol.08.borçkalı
15.02.2014, 21:15
hamı nasıl ıyı kardesım sız macı ızledınızmı?? bu oyuncu degısıklıklerını aylardır ne sekılde olması gerektıgını zaten burda yazıyoruz bız ozaman bızdemı t d olalım..takım bugun gerıde olmasına ragmen en ezık futbollarından bırını oynadı akcay zamanında gerıdeyken bu derece defansıf oynamıyoduk galıpken ve beraberken ezıktık bugun yenıkkende ezık oynadık macı ızlemeyen hamı ıyıydı demesın 1 yıl dahada hamının kovulması ıcın ugrasmayalım

kardesın macı izledi ?
kardesıne gore HAMI bu aksam iyi değişiklikler yaptı..
SANA COK TESEKKÜR EDİYORUZ.YORUMLARIN COK ONEMLI .

Bedri Sertkaya
15.02.2014, 21:15
Biz demedikmi bu takımı yenmek için soldan yüklenmeliyiz.İshak zayıf geçen hafta karabüğü izledim.Gel görki takımda savunma yok.Aykut'u mustafa'ya birşeyler öğretsin diye aldılar adam topçu falan değil.Asıl tehlike Hami'yi hoca olarak düşünmektir.Takım bitmiş.

Zafer Fidan
15.02.2014, 21:15
Aykut tam bir fiyasko.

Ogün'
15.02.2014, 21:15
Avrupa yalan oldu.

Ibrahim Gaygusuz
15.02.2014, 21:16
Bu Colman israri daha cok hoca yollatir bu takimdan.

Hani anlamiyorumda, Haci'nin oglu uzulmesin diyemi bu adami oynatiyorlar.

Juve macinda Alex'i izlemek istiyorum.

Ha bide Janko bosuna hic bir yere goturulmesin. Ucak biletine, yedigi yemege ve ictigi su bile zarar. Trabzonda dursun antreman yapsin.

HOPA'LI TS'Lİ
15.02.2014, 21:16
Forumda Tolunay kalsaydı daha iyi olurdu diyenlere 1 cümle:

89. dakikada sahasında 1 puanı kaybetmeme korkusuyla oyuncu değişti, zamana oynadı.

Trabzonspor büyük bir efsanedir.
Efsaneleri, büyük düşünen, cesur Hocalar yönetmelidir.