PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : K. Karabükspor 2 - 2 Trabzonspor | Maç Sonucu! | STSL 21. Hafta



Sayfa : 1 2 3 [4] 5 6 7

edimurphy_61
15.02.2014, 20:17
Beklenen oldu. Şaşırdık mı tabikide hayır

Ilelioglu
15.02.2014, 20:17
gülemeyecekmiyiz biz ?

Amatör Yönetimler oldugu sürece asla.

..

Ufuk
15.02.2014, 20:17
karabük penaltısı ilk yarı verilmemişti aykutun eline değmişti iyiki vermemiş 2. akhisar faciası...

Penaltı değildi.

carolo
15.02.2014, 20:17
valla ben Juventus'dan 4 yeriz demistim fazla iyimserim galiba Karabuk'e yenilmek sorun degil dunya gulecek halimize Juventus maçinda

Sefaenes
15.02.2014, 20:18
sadri senere kimse laf etmesin....

neden bize bunlarin cogunu fahis fiyata kim aldirdi adrian sence aldigi parayi hak ediyormu henrique hak etiyormu onun zamaninda bile forvet almadik tek suclu iho degil onun zamanindan basliyor

ceday99
15.02.2014, 20:18
;1919518002']Kümeye diye bağırdı şerefsizler

hiç kızmıyorum. bağıracaklar tabii.
yönetim istifa diye mi bağırsınlar:mad:

Punisher-61
15.02.2014, 20:18
IHO ömrümüzü yedi defol git..


Gesendet von meinem iPhone mit Tapatalk

Full HD
15.02.2014, 20:18
Ben Turine mac icin gitmiyorumki :D

Piamont cok güzel biraz daglara cikip keyf yapacagim.Aksama dogru stada giderim cünkü aksama komedi programi falan varmis Turinde. :D

Giallorossi
15.02.2014, 20:18
Iki golde Onurun yapacagi birsye yok. Defans adami bombos birakmis kalede dursa 100% yiyecek zaten. Ikinci golde Eneramo'nun vurusu mükemmel birsey, igne deliginden gecirdi topu.

Erbay
15.02.2014, 20:18
Allah'ım paslara bak ya. Bu nasıl takım ya. Direkt rakibe veriyorlar topu.

Ya sabır ya sabır ya sabır.

zx61
15.02.2014, 20:18
açıkcası ligin ikinci yarısından korkuyorum.

Ilk defa küme düsme korkusu yaşıyorum..çünkü hiçbir oyuncumuza güvenmiyorum

Oğuzhan Fidan
15.02.2014, 20:19
ula karabük senlede keseriz hesabı merak etme.. bu takımın üstünde kimsenin sözü kalmaz seni küme düşürmezsek namertiz.

SiNo
15.02.2014, 20:19
en sevmediğim taraftarlardan birisidir karabüklüler hep aynı mevzu ama sonları bellidir bunların

umut22
15.02.2014, 20:19
valla ben Juventus'dan 4 yeriz demistim fazla iyimserim galiba Karabuk'e yenilmek sorun degil dunya gulecek halimize Juventus maçinda

Bu kadar kötümser olmayalım, maç bitmedi daha :(

Full HD
15.02.2014, 20:19
;1919518002']Kümeye diye bağırdı şerefsizler

Eeee adamlar haksiz degil ama...

Emrah Akcagöz
15.02.2014, 20:19
Trabzonspor beyaz forma ile kazanamıyor arkadaşlar ister totem deyin ister başka şey.

BEYAZ FORMAYA HAYIR !!

edimurphy_61
15.02.2014, 20:19
Hala bu yönetimi başımızda tutuyoruz ya az bile oluyo bize az.

Uğur Ö.
15.02.2014, 20:20
Bukadar kırılgan ezik bir takım Trabzonspor tarihi boyuncu olmamıştır.

Hüseyin Başoğlu
15.02.2014, 20:20
Iki golde Onurun yapacagi birsye yok. Defans adami bombos birakmis kalede dursa 100% yiyecek zaten. Ikinci golde Eneramo'nun vurusu mükemmel birsey, igne deliginden gecirdi topu.

nasıl yok geçen sene eneramo aynı golü fenere attı volkanla kova diye dalga geçtik herkes kaleci hatası dedi buda kaleci hatası o açıdan gol yenmez

CEMEFKER
15.02.2014, 20:20
Sistemsizlik sistem olmuş.Karamboller, penaltı, korner, olcan free kickleri disinda takimi gole goturcek elle tutulur bi sey yok....

Yazik...

Mra! Bu "Yunan" ötesi bişey sanırım.

Discovery cihazımdan gönderildi

Kemal Öztel
15.02.2014, 20:20
Hami var Henrique yok Umut var ..

Kaya
15.02.2014, 20:20
Yüzsüz, gözleri bayık başkanımızda istifa edecek erdem nerede...

aaahmet61
15.02.2014, 20:20
Trabzonspor beyaz forma ile kazanamıyor arkadaşlar ister totem deyin ister başka şey.

BEYAZ FORMAYA HAYIR !!

yanlışın var.trabzonspor haciyle kazanamıyor.kazanamayacak.

Arif Timurcioğlu
15.02.2014, 20:20
Tolunayı sevindirdi defans oyuncularımızın acizliği. Hamiye helal olsun yıllardır kimsenin yapamadığını emre yi değilde zokorayı aldı oyundan.

Ilelioglu
15.02.2014, 20:20
Trabzonspor beyaz forma ile kazanamıyor arkadaşlar ister totem deyin ister başka şey.

BEYAZ FORMAYA HAYIR !!

2010/11'de kazaniyordu ama :)

..

Murat'
15.02.2014, 20:20
Yönetim en kısa zamanda defolur gider inşallah.

Mert'
15.02.2014, 20:21
Juve 10 atabilir

Ufuk
15.02.2014, 20:21
Aykut ne beyinsiz bir futbolcu ya. Giray gitti diye seviniyodum bu çıktı aptal faul hastası.

Erkan SÜNGER
15.02.2014, 20:21
Şaşırdık mı? Zokora Defol artık

MaEsTrO
15.02.2014, 20:21
Insallah Elazigspor kaybeder.

Yiğit SARI
15.02.2014, 20:21
Yine mi yeniliyoruz

Giallorossi
15.02.2014, 20:21
Allahini seven su hacinin whatsappen'i versin Hollandadan kucak dolusu sevgi gönderecem.

Nihat Güneş
15.02.2014, 20:21
Zokora ilk golden once 5 top filan kullandi hepsinde de sanirsin amator kume topcusu bam gum bir tane akli basinda cikis yapamadi cunku adam ona programlanmis... o donen toplarin bi tanesi gol olacakti ve oldu bu adamin oymadigir her mac boyle ezilirsinnn

zx61
15.02.2014, 20:21
Sen 3 yıldır adam akıllı tek maç çıkarmayan futbolcuları kulüpten defetmeyip bir de üstüne çöpleri yığarsan bu sonuç kaçınılmaz..hislerim malesef iyidir bu adiler bize düsme korkusu yaşatacak baya :(

Dip.Ing.Mag.
15.02.2014, 20:21
Yine Aykut yine faul. Gecen bu adamı eleştirdim diye ban yemiştim ya sabır


Gesendet von meinem iPhone mit Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)

Veysel
15.02.2014, 20:21
3 kuruşluk takımların diline düştük

Uğur Ö.
15.02.2014, 20:21
Yeter lan yeterr faul yapma artık yeterrrr bıktım bunun faullerinde git ulan bu takımdan ahlaksız herif yeter

Tolga Han
15.02.2014, 20:21
resmen eziliyoruz yazıklar olsun bıktım usandım artık yüzümüz gülmez oldu sebep olanların Allah belasını versin..

Alper Calik
15.02.2014, 20:22
Yantop özürlü Onur maalesef ilk golü yedi ver her şey bitti. Onurun yan toplarda çok ciddi zaafı var. Defansın da öyle.

Bize rastgele orta yapan birisi mutlaka ya gol atıyor ya da tehilke yaratıyor.

Ibrahim Gaygusuz
15.02.2014, 20:22
hahahah

Trabzon kumeye

Berkedogan
15.02.2014, 20:22
aykutu denizaltıyla geri yollamak lazım.

Full HD
15.02.2014, 20:22
Karabük stadi dolu O.C?

Nihat Güneş
15.02.2014, 20:22
Takimin bence en iyisi kasimpasanin 18 ine giremeyen ozer..

newrocki
15.02.2014, 20:22
g.tü b.klu karabük seyircisine bile TRABZON KÜMEYE diye bağırtabiliyorsan, bir zahmet defol git iho

Oğuzhan Fidan
15.02.2014, 20:22
hiçbizaman kimseye acımayacaksın.. acınacak duruma düşersin..

Cagdas Topal
15.02.2014, 20:23
Kümeye düşersiniz inş 😃


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

Mustafa ÖZDEMİR
15.02.2014, 20:23
alıştık artık trabzon kümeye laflarına...

sasort
15.02.2014, 20:23
hani yusuf hocam

Full HD
15.02.2014, 20:23
Allah LigTv'nin belasini versin!

Uğur Ö.
15.02.2014, 20:23
Karabükün ne kadar o.ç taraftarı olduğu apaçık ortada.Ulan fenerli yapmadı şu şerefsizliği

Onur Civelek61
15.02.2014, 20:23
Allah .... ...

Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

apachi61
15.02.2014, 20:23
maçı izleyen arkadaşları tebrik ediyorum sabırlarından dolayı

laudrup61
15.02.2014, 20:24
bir forvet almamak için kırk takla attılar, memnunmusunuz şimdi?

yerel medya toz kondurmamaya devam etsin bakalım yönetime

Murat'
15.02.2014, 20:24
İlahi adalet, Tolunay İHO'yu gönderecek inşallah.

Bera B.
15.02.2014, 20:24
Ben 80 civarı yeriz, berabere biter diye düşünmüştüm. O kadar bile dayanamadık.

SiNo
15.02.2014, 20:24
13. sandık yok mu o sandık

Veysel
15.02.2014, 20:25
Janko mu girmişti ileriyi göremedim 5 dkdır

Rıza ÇOLAK
15.02.2014, 20:25
Allah belanı versin İHO

Mert'
15.02.2014, 20:25
Özer herkesten iyi

umut22
15.02.2014, 20:25
Dünyanın parasını verip aldığımız futbolculara bak. Hepsi dökülüyor.

Enes Başkaya60
15.02.2014, 20:25
Ne alaka ya şu yapmadı bu yapmadı bu duruma takımı düşürürsen tabi kümeye diye bağırırlar her takıma yapılıyor bu sıradan bir anadolu takımından ne eksiğimiz var bizim...

apachi61
15.02.2014, 20:25
İlahi adalet, Tolunay İHO'yu gönderecek inşallah.

inşallah ama o adamda ki koltuk sevdası 323918276398214 tane hoca gönderir. sorsan biz hizmet sevdalısıyız der lale

zx61
15.02.2014, 20:25
Ulan iho sen bu takımı mahvetmeye gelmişsin ..madem paran yoktu planın yoktu ne diye geldin takımın başına

DeAgLeMaNyAq
15.02.2014, 20:25
Takımın tek bir hücum planı dahi yok boşa antreanman yapıyorlar...

Uğur Ö.
15.02.2014, 20:25
Colman nasıl hala oyunda aklım almıyor

carolo
15.02.2014, 20:25
kumeye duseriz dedigimde hadi oradan diyenler vardi gorelim bakalim dusuyomuyuz dusmuyomuyuz bu takim kimi yenecek biri yazsin

drose61
15.02.2014, 20:25
o değil de bu Eneramo bile bizim kazma forvetlerden iyi..yazıklar olsun

Miserable
15.02.2014, 20:26
Hami istifa!:D:D

serdaracıl
15.02.2014, 20:26
Olsun bizim yönetim de haftaya trabzonlu gençlere parasını verip karabuk kumeye diye bagirtir. Parayi basan bagirtiyor bunlari

MaEsTrO
15.02.2014, 20:26
Iho uefa'dan olumsuz cevap almadan gitmez. Cevap olumlu olursa zaten hic gitmez.

Punisher-61
15.02.2014, 20:26
Bu 2 gol tolunaydan IHOna gelsin.... Sahte kabadayi


Gesendet von meinem iPhone mit Tapatalk

mertacar
15.02.2014, 20:26
akhisar maçına dönebilir...

mehmetgul
15.02.2014, 20:26
açıkcası ligin ikinci yarısından korkuyorum.
Ben de korkmaya basladim da 2×kayseri ve elazig cok kotu. Potaya girmeyiz

Ibrahim Gaygusuz
15.02.2014, 20:26
Colmani sahaya suren zihniyeti sorgulamak lazim ?

2 yildir futbolcuyu kazanmaya teknik adamin calisacagina, formasini kazanmasi icin Colmanin calismasi gerekmezmi ?

Bu nedir boyle ya.

Ilelioglu
15.02.2014, 20:26
Mourinho bile birsey yapamaz bu takima. Yönetim degisikligi sart, ardindan yeniden yapilanma sart.

..

Mert'
15.02.2014, 20:26
Colman acil cıkmalı kırmızı yiyecek

Giallorossi
15.02.2014, 20:27
2-1 bitecegine 5-1 bitsin kurtulalim su odunkafadan. Tel nrsi vardi birkac kiside gecen transfer basliginda. Varsa özelden atin

Fatih Öztürk
15.02.2014, 20:27
zamaninda ihoyu destekleyenlerin ......... ...... ....... ..... ...... ...... ....... .... ......anladiniz onu

Defol lan şurdan sövdürtme kendine.

Veysel
15.02.2014, 20:27
Ulan şunlar 3 diyor ya kafamı duvarlara vurasım geliyor

lazibere
15.02.2014, 20:27
Kufur etsem ceza alzcagim. Ama ettim kabul edin. Sahada kopek gibi dolasan butun topcularin ec.....s....m

Sabaha kadar oynayalim topu orta sahanin ilerisine gecirenez bu serefsiz g,,, oglanlari.
Bunlara hoca degil koca lazim

sasort
15.02.2014, 20:27
ben anlamıyorum takım çözüldü iki pas yapamıyor

orta saha çöktü alsana alex yusufu

AhmetG.
15.02.2014, 20:27
rezillik

Kemence_61
15.02.2014, 20:27
Yazıklar olsun. Defolun gidin bu şehirden. Takımı da düşünmeyin...

bordoylamavi
15.02.2014, 20:27
tam bir trabzon klaisği 45 70 arası bol gol yeme alışkanlığı yine devam ediyor. maçı izlemiyorum tabiki arada bi burdan bakıyorum zaten şaşaırmıştım 1 0 öne geçince şimdi normale dönmüş maç

umut22
15.02.2014, 20:27
Bu janko ne iş yapar arkadaş, ence TS tarihinin en kötü golcülerinden birisi.

werneke
15.02.2014, 20:27
mustafa yumlu
kadir keleş
aykut
colman
zokora

bu adamlar trabzonspor da nasıl oynuyor ?

bu aykut ve mustafa denilen arkadaşlara
2. veya 3. ligden iyi 2 stoper bulsak bunlardan bir farkı olmayacağı
yine her maç 2-3 gol yiyeceğimizi anlatamazmı ?

bu ne lakayıt bir kulüptür

BİGSTAR61
15.02.2014, 20:28
Defol lan şurdan sövdürtme kendine.
defolmazsam ne olur

apachi61
15.02.2014, 20:28
2-1 bitecegine 5-1 bitsin kurtulalim su odunkafadan. Tel nrsi vardi birkac kiside gecen transfer basliginda. Varsa özelden atin

054. ... .. ..

sansüre uğradı :S

zx61
15.02.2014, 20:28
Ben de korkmaya basladim da 2×kayseri ve elazig cok kotu. Potaya girmeyiz

Insallah..yenildik mi de doğru dürüst yenilmiyoruz ki farklı

munzevil
15.02.2014, 20:28
Kusura bakmayin ama zokora ve colmani bu takimda oynatan alcaktir takima ihanet etmistir.

Uğur Ö.
15.02.2014, 20:28
Seneye bu takımda bir tane bile Trabzon kökenli topçu kalmasın.Resmen berbatlar.

CEMEFKER
15.02.2014, 20:28
Janko mu girmişti ileriyi göremedim 5 dkdır

:thumbup:

Discovery cihazımdan gönderildi

Fatih Öztürk
15.02.2014, 20:28
defolmazsam ne olur

kime küfrediyorsun lan bu ne seviyesizliktir

Oğuzhan Fidan
15.02.2014, 20:28
zamaninda ihoyu destekleyenlerin ......... ...... ....... ..... ...... ...... ....... .... ......anladiniz onu

! + 1 milyon !

Lazman
15.02.2014, 20:28
O diilde ligtv hala sifreli ddiyo. Bu mac sifresiz diilmiydi

bordoylamavi
15.02.2014, 20:28
birazdan bi başlık açlaım hami istifa etmeli mi diye

Numan Yerlikaya
15.02.2014, 20:28
Bu sezon toplam 5 mağlubiyet alırız diyen üyenin kafasını istiyorum

Giallorossi
15.02.2014, 20:29
Akli basinda hicbir hoca bu takimin basina gelmez. Gelen hocanin piskolojik durumundan süphelenirim

Selim MACİT
15.02.2014, 20:29
İyi da kimse defansa yardıma gelmesin herkes ilerde kafasına göre takılsın o zaman futbol bumu?


Futbol ileri açıkta oynayan oyuncunun bu kadar rezil oynayan takımda goller atıp asist yapıp defansa yardım etmiyor diye eleştirilmesi mi ?


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

Ilelioglu
15.02.2014, 20:29
Bu janko ne iş yapar arkadaş, ence TS tarihinin en kötü golcülerinden birisi.

Sisteme uygun degil. Kötü oldugu tartisilir bence. Daha Futboldan anlamayan Yönetimlerden sistemin ne oldugunu bilmelerini bekliyoruz. Sonra da dogru Transfer yapmalarini.

Ayrica Transferi Yönetimler yapmamali, oda ap ayri bir konu.

..

CEMEFKER
15.02.2014, 20:29
Zokora ilk golden once 5 top filan kullandi hepsinde de sanirsin amator kume topcusu bam gum bir tane akli basinda cikis yapamadi cunku adam ona programlanmis... o donen toplarin bi tanesi gol olacakti ve oldu bu adamin oymadigir her mac boyle ezilirsinnn

:thumbup:

Discovery cihazımdan gönderildi

umut22
15.02.2014, 20:30
Tolunaydaki hırsı görüyormusunuz?

B.AKDEMİR
15.02.2014, 20:30
Ya şöyle 5 para etmez takımların diline düşürüyorlar ya bizi o an bitiyor benim icin herşey.Allah bildiği gibi yapsın bu yönetimi.

bordoylamavi
15.02.2014, 20:30
Bu janko ne iş yapar arkadaş, ence TS tarihinin en kötü golcülerinden birisi.

agustinin eline kimse su dökemez

Nihat Güneş
15.02.2014, 20:30
Janko Allah napmasin seni lan bari ofsayttan cik faydan olsun

Yiğit SARI
15.02.2014, 20:30
Başkanını yanlış seçmenin td'ni yanlış seçmenin kadronu yanlış yönlendirmenin yol açtığı sorunların vahametinin en açık örneği Trabzonspor'dur

Sıradan bir takımdan hiç bir farkımız yok

Fatih Öztürk
15.02.2014, 20:30
Futbol ileri açıkta oynayan oyuncunun bu kadar rezil oynayan takımda goller atıp asist yapıp defansa yardım etmiyor diye eleştirilmesi mi ?


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

Sen açık oyuncusuysan bekinin kademesine gireceksin.ben öyle bir şey görmüyorum.

mertacar
15.02.2014, 20:30
Tesisleri basıp zokora,colmanı,adriana,henriqueyi ve diğerleri evire çevire dövmek lazım.Yıllardır size harcadığımız paraya yazıklar olsun ulan.

iso_4939
15.02.2014, 20:30
Ulan bende biz bu takimi nazil yeniyoruz diyordum.

lazibere
15.02.2014, 20:31
Bu Takima kimi transfer edeceksin. Seneye bir kadro kursam allahim olmasin bu kadrodan onur haricinde kimseyi sokmam. Erkek bile degil bu adi serefsizler

Cagdas Topal
15.02.2014, 20:31
Trabzon kümeye 😃 elazığ yenerse haftaya da kayseri bizi yenerse işte ozaman herşey süper olacak 😃


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

seçuk
15.02.2014, 20:31
Ey trabzonspor taraftarı 2 sene üst üste kümede kalma savaşı veriyorsun Allah sabır versin. Bu İHO bunu da başaracaktır bu gidişle.

carolo
15.02.2014, 20:31
Kadir bi defolurmusun yok boyle oyuncu abi nasil oynatoyorlar boyle oyunculari bu oynuyosa bend oynarim ne farkimiz var

Uğur Odabaş
15.02.2014, 20:31
Tolunaydaki hırsı görüyormusunuz?

Ne olacaktı?

Bu futbolcu yapısını bu takıma sokanın beynine ...

Uğur Ö.
15.02.2014, 20:31
Abi gene ard arda goller yedik gene yeniliyoruz.Bu takım geriden hiçbir maç çeviremiyor hala 3 senedir bu kadro ile devam ediyoruz gönderin ulan bu işe yaramaz adamların hepsini daha kaç senemiz gidecek colmanlarla,zokoralarla

Rıza ÇOLAK
15.02.2014, 20:31
Yav anlamıyorum bu İHO yu Albayrak döneminden bilmiyormuyduk. Ne halt etmeye takımın başına getirdik.

Bera B.
15.02.2014, 20:31
ihoyu saha içi sonuçlar hiçbir şekilde takımdan gönderemez. Siz bir daha gelemeyeceğinizi bile bile istifa eder misiniz küme düşecek bile olsanız?

Ilelioglu
15.02.2014, 20:31
birazdan bi başlık açlaım hami istifa etmeli mi diye

Güzeldi bu. :)

..

angraf
15.02.2014, 20:31
İyi oynayın yenilin ulan Allahsızlar. Allah bin belanızı versin be Koskoca Trabzonsporu ne hallere düşürdünüz.

Kemence_61
15.02.2014, 20:31
Tesisleri basıp zokora,colmanı,adriana,henriqueyi ve diğerleri evire çevire dövmek lazım.Yıllardır size harcadığımız paraya yazıklar olsun ulan.

3, 4 kişi hariç tüm herkese uygulamak lazım

Pshycologist41
15.02.2014, 20:32
Fırtına İhtilal Efsaneydik olduk rakibin 3-3-3 diye bagırdıgı sıradan bir takım. Yazıklar olsun

MaEsTrO
15.02.2014, 20:32
Bu takim bundan sonra belini dogrultup sampiyonluklara falan oynayamaz.

Cok zor o isler artik. Bir oyana bir buyana gider gelir ortalarda.

serdaracıl
15.02.2014, 20:32
İho ve kulları. Paraya tapıcılar çekin elinizi takımın üstünden

lazibere
15.02.2014, 20:32
5 puanimizdaha olmasa ligde kalamaz bu takim, iyiki kayseriler cok kotu
Ligdd tek deplasman galibiyetimizi kayseride zldik o da mucize eseri duxunu kaybettigimizi

Berkedogan
15.02.2014, 20:32
kaleye yaklaşamıyoruz gol atmamız zor.

Mert'
15.02.2014, 20:32
3 yakındır

sifuni
15.02.2014, 20:32
Yönetim futbolcu teknik heyet asci temizlikci masör hepsi gitsin komple degisiklik sart

matalar
15.02.2014, 20:33
bu ne eziyet arkadaş

cemoli5408
15.02.2014, 20:33
Yeniden yapılanma için şu iki Juventus maçı beklenmeli ve acilen mevcut başkan gitmeli. Muharrem Usta veya varsa daha zengini gelip şimdiden, sonraki senenin takımını hazırlamalı.

drose61
15.02.2014, 20:33
önümüzdeki 4-5 sene içinde bir şampiyonluk filan alamazsak ya da ilk 2' civarı bitirmezsek bir kaç sene, büyüklüğümüz de sorgulanmaya başlayacak. umarım bunun farkında olan birileri vardır. Yurt dışında çok örnekleri var, umarım biz o duruma gelmeyiz.

Selim MACİT
15.02.2014, 20:33
Sen açık oyuncusuysan bekinin kademesine gireceksin.ben öyle bir şey görmüyorum.
o zaman olcan kötü oyuncu defolsun gitsin bu takımdan, çünkü şiir gibi oynayan leblebi gibi gol atan takımda beke yardımcı olmayarak takımın ahengini bozuyor.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

DeAgLeMaNyAq
15.02.2014, 20:33
Kalecileri yere yatmıyor o kadar aciziz...

Ufuk
15.02.2014, 20:33
Gol atınca sevinmiyorum, yiyince üzülmüyorum. Bu futbolculardaki isteksizlik banada geçti.

Öznur61
15.02.2014, 20:33
3'ü ne zaman yiyoruz ???

aaahmet61
15.02.2014, 20:33
bu haci şikeden beter etti bizi.bizi bırak futboldan toptan soğuttu.

carolo
15.02.2014, 20:33
bu rakim 1 forvet 2 orta saha 1 stoper birde solbek almiyan IHO ihanet etmistir takima!
kume dusmenin yolunu açmistir!

newrocki
15.02.2014, 20:33
ayakta duramayan adrian ne iş yapar bu takımda... çıkarın şunu ya..

fanatikdevri
15.02.2014, 20:33
Maça çıkarken bunlar beyinlerini soyunma odasınamı bırakıyorlar lan yoksa,mümkün değil bu neyinle normal hayatta yaşayabilsinler.Mustafa Yumlu olmasa adamlar farka gidecek.

Berkedogan
15.02.2014, 20:34
gene yattı defansa bizimkiler öndeyiz sanıyolar hala.

nchls
15.02.2014, 20:34
Ilk 11den en az 7-8 adamin degismesi lazim. Yedek kulubesi dahil kisaca 15 adam akilli topcu sart.

zx61
15.02.2014, 20:34
Adrian zokora mustafa henrike colman janko sezon sonu gönderilmeli..kısaca takım yenilenmeli..
Bu arada bugün olcan sıfır

Fatih Öztürk
15.02.2014, 20:34
o zaman olcan kötü oyuncu defolsun gitsin bu takımdan, çünkü şiir gibi oynayan leblebi gibi gol atan takımda beke yardımcı olmayarak takımın ahengini bozuyor.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

Demagoji yapmayın kardeşim kötü oynadığı zaman kötü diyemeyecekmiyiz at gözlüğümü takalım ne istiyorsunuz?

apachi61
15.02.2014, 20:34
3'ü ne zaman yiyoruz ???


5 dakkayı geçmez

inprise
15.02.2014, 20:34
Abi bu takım nasıl rakip sahada üç pas yapamaz aklım kafam almıyor yaa. Tüm yabancılar sezon sonunda gönderilmeli maluda bosinga dahil, serkandan ne farkı var anlamadım

Bera B.
15.02.2014, 20:35
Bosingwa uzun zamandır çok kötü yalnız.

Ibrahim Gaygusuz
15.02.2014, 20:35
Yeter da yeter

cikarin su Colmani !

MuratJ
15.02.2014, 20:35
Taraftar tesislere saldirmali temiz bi dovulmeli bu futbolcu grubu. Bunun ardindan gonderilmeli bu okuzler bu sehirden.

Lanet olsun sizin su yetersiz lanet olasi Trabzonlu yobazliginiza. Allah belasini versin 1461 projesinin kim bilebilirdi bu lanet proje boyle bela olacakti bu klube. Dunyanin en igrenc altyapisina sahip takimimiz bu yetersizleri birsey sandi. Ben hicbir zaman sanmadim. Ama iste kucuk takim kafasina sahip taraftarlar bu goruse mahkum ettiler koca takimi. Bu yavsak baskanda bu yetersizlerde takimin bu halide bu lanet olasi Trabzonluluk yobazliginin sonucudur.

HERYERINI SARAN TRABZONLULUKLA KUCUK KUCUCUK TAKIM TRABZONSPOR.

Dip.Ing.Mag.
15.02.2014, 20:35
Kadir de fiş çıktı güya 1461 bize futbolcu yetiştirecekti hiç biri işe yaramaz


Gesendet von meinem iPhone mit Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)

carolo
15.02.2014, 20:35
Gol disinda kaleyi bulan sutumuz varmi? gerçekten soruyorum...

Rıza ÇOLAK
15.02.2014, 20:35
İHO pazartesi CNN de eser gürler herşey unutulur.

Enes Başkaya60
15.02.2014, 20:35
Elazığ yenecek haftaya kayseri bizi kesin yener zaten ondan sonra ver elini küme...

Uğur Ö.
15.02.2014, 20:35
Taraftar tesislere saldirmali temiz bi dovulmeli bu futbolcu grubu. Bunun ardindan gonderilmeli bu okuzler bu sehirden.

Lanet olsun sizin su yetersiz lanet olasi Trabzonlu yobazliginiza. Allah belasini versin 1461 projesinin kim bilebilirdi bu lanet proje boyle bela olacakti bu klube. Dunyanin en igrenc altyapisina sahip takimimiz bu yetersizleri birsey sandi. Ben hicbir zaman sanmadim. Ama iste kucuk takim kafasina sahip taraftarlar bu goruse mahkum ettiler koca takimi. Bu yavsak baskanda bu yetersizlerde takimin bu halide bu lanet olasi Trabzonluluk yobazliginin sonucudur.

HERYERINI SARAN TRABZONLULUKLA KUCUK KUCUCUK TAKIM TRABZONSPOR.
DESTEKLİYORUM DaYAK ATILMALI

Ertan OKUMUŞ
15.02.2014, 20:36
Yusuf neden bu dakikada oyuna girer ki..

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

BİGSTAR61
15.02.2014, 20:36
Demagoji yapmayın kardeşim kötü oynadığı zaman kötü diyemeyecekmiyiz at gözlüğümü takalım ne istiyorsunuz?

İHOculari bu forumdan kovuyoruz birincisi sensin brader trabzonspor hainisin!!!!!!!!

Veysel
15.02.2014, 20:36
Kim hoca olur la bu mallara

Alper Calik
15.02.2014, 20:36
Futbolcularımızda kondisyon filan da yok çünkü inanmıyorlar.

şikecilerin uşakları anadolu takımları adeta şikecilerinin hırslarını bizden çıkarıyorlar ! hırslandıkça hırslanıyorlar, hazır yakalamışız Trabzonspor u ezelim diyorlar.

Onlarda fazla hırs, bizde tam tersi inançsızlık ve pısırıklık sonuç ortada.

Tüm bunları da bizim takımı 2011 de dağıtan ve dağıtılmasına göz yuman şike destekçileri de zevkle seyrediyorlar, planları işliyor.

M. Akif Yücesan
15.02.2014, 20:36
1-0 öndeyiz takım ileri çıkmıyor, 2-1 gerideyiz takım yine ileri çıkmıyor..Bu takımın eksiği forvet falan değil (tek eksiği forvet değil). Kulübede adam gibi hoca yok, sahada lider oyuncu yok. Bu takımdan bir şey bekliyoruz biz de...

laudrup61
15.02.2014, 20:36
Kadir de fiş çıktı güya 1461 bize futbolcu yetiştirecekti hiç biri işe yaramaz


Gesendet von meinem iPhone mit Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)

1461 bize değil, biz 1461 e oyuncu yetiştiriyoruz

mertacar
15.02.2014, 20:37
Juventus maçlarına hiç çıkmasak aslında..

nchls
15.02.2014, 20:37
Bosingwa uzun zamandır çok kötü yalnız.

Körle yatan sasi kalkar. Ronaldo gelse kendilerine benzetir bunlar

zx61
15.02.2014, 20:37
DESTEKLİYORUM DaYAK ATILMALI

Ben de sonuna kadar destekliyorum...
Ayrıca 1461 sonumuz oldu resmen..biz daha altyapıdan oyuncu yetiştirecek seviyede değiliz..

umut22
15.02.2014, 20:37
Olcan, Yusuf gibi futbolcularımızda bence takım kötü olduğundan kötü görünüyor.

Pshycologist41
15.02.2014, 20:37
10 dk. da 1-0 öne geçip üstüne 2 gol yedik. Rakip 3 ü kovalıyor işte oyun mantalitemiz.

gökçay61
15.02.2014, 20:37
remen kümeye oynuyoruz ayıp ya ne hallere düştük :(

inprise
15.02.2014, 20:38
Gol yediğinde hırs yapacak, yenilgiyi kabul etmeyecek vurdumduymaz olan adamı dışlayacak topçular lazım.

Mustafa Ayazoğlu
15.02.2014, 20:38
Juventus maçlarına hiç çıkmasak aslında..

en az 5 diyordum

şimdi en az 7-0

MuratJ
15.02.2014, 20:38
derhal lanet olasi 1461 takimi kapatilsin. sadri sener satmaya kalkinca elestirmistim ozur diliyorum kendisinden. 1461 denen lanet proje bela oldu basimiza hemde buyuk bela. cunku trabzonlu yobazligina sahip kucuk takim taraftari beyinli taraftarlar yamadi tum 1461 takimini koca Trabzonspora. ha boktan oyuncu grubu. nasil igrenc bi altyapi bu. Trabzonlu hic bi kademesinde olmamali bu takiminin. hocada yetismez bu sehirden baskanda yetismez topcuda yetismez.

Uğur Ö.
15.02.2014, 20:38
Allahım bukadar basiretsiz kadro nasıl kurduk bu resmen çok kötü

zx61
15.02.2014, 20:38
Şuan yılmaz hocayı destekliyorum..ne güzel olurdu saha kenarına gelen adriana zokoraya tekme tokat dalması

Veysel
15.02.2014, 20:38
Neye gülüyor bu zokora....

sasort
15.02.2014, 20:39
iho iho

biz ne zaman galip gelicez


beyler şaka maka kümeye gidiyoruz

Ilelioglu
15.02.2014, 20:39
1-0 öndeyiz takım ileri çıkmıyor, 2-1 gerideyiz takım yine ileri çıkmıyor..Bu takımın eksiği forvet falan değil (tek eksiği forvet değil). Kulübede adam gibi hoca yok, sahada lider oyuncu yok. Bu takımdan bir şey bekliyoruz biz de...

Adam gibi Hoca olsa farkli mi olur yani? Yönetim anlayisi müsait degil basari icin, en tepedekinde sorun var ise bu is olmaz. Olsa bile en tepedeki o sorun birsekil bulasir yine takima. Kisacasi olmaz..

..

mertacar
15.02.2014, 20:39
Sorunun MRA hocada olmadığı görmüşsünüzdür umarım.Evet görelim aslında oyuncularımız kaliteli diyenleri.Bu oyuncu kadrosu Şenol Güneş,Tolunay ve son olarak da MRAyı yedi.
Olmaz bu kadro ile OLMAZ ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

Mustafa Ayazoğlu
15.02.2014, 20:39
remen kümeye oynuyoruz ayıp ya ne hallere düştük :(

feneri beşiktaşı yanlız bırakmayacaz :)

galatasaray tek başına oynasın

Mert'
15.02.2014, 20:39
İHO gitmez 10 yesek bile

Bera B.
15.02.2014, 20:39
Arada Janko iyi futbolcu ama sisteme uygun değil diyesim geliyor, sonra bakıyorum tam bir odun arkadaş ya.

Selim MACİT
15.02.2014, 20:39
Demagoji yapmayın kardeşim kötü oynadığı zaman kötü diyemeyecekmiyiz at gözlüğümü takalım ne istiyorsunuz?


Neden demogoji yapayim? Kötü oynadığı zaman eleştirirsin ama şöyle bir takımda olcana çöp muamelesi yapanı eleştirmek için biz mi takalım at gözlüğünü ?


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

Ibrahim Gaygusuz
15.02.2014, 20:39
Neye gülüyor bu zokora....

aldigi senelik paraya :)

seçuk
15.02.2014, 20:40
yonetim ve takım tam kendine yakışan cinsten. bu takımdan daha ne kadar utanacagız.

Zurawski
15.02.2014, 20:40
bırakın didişmeyi bu takım kümeye gidiyor. Hangi maçı alabileceğimizi düşünen var! Trabzon uyumasın sahip çıkın şu takıma , her maç o stad dolmalı İHO istifaya davet edilmeli.

Sefaenes
15.02.2014, 20:40
maaslarini alamadiklari zaman uefa sikayet edenler asla forma giymemeliydi ama adam hal a formasini giyiyor fb macinda ha öncesi kirmizi alir yada emreye tekme atar bunlarin aldiklari paralara yazik

Fatih Öztürk
15.02.2014, 20:40
Neden demogoji yapayim? Kötü oynadığı zaman eleştirirsin ama şöyle bir takımda olcana çöp muamelesi yapanı eleştirmek için biz mi takalım at gözlüğünü ?


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

Ne diyorsun kardeşim sen ya ne çöp muamelesi.bugün kötü oynuyor diyorum neyin hesabını yapıyorsun kötü oynuyorken iyimi oynuyor diyeyim?

DeAgLeMaNyAq
15.02.2014, 20:40
Janko'nun ayağına top değdi mi?

MuratJ
15.02.2014, 20:41
forumda ki yazilarda bundan sonra konu IHO oldugunda en agir hakaretlerle kendisini yere vurmayanlar Trabzonspor kotulugunu isaret ediyor gerekcesiyle ceza alsin yazamasinlar bi sure. bagirdik cagirdik mra da lanet iho da lanet trabzonluluk lanet dedik yetersiz dedik. anasini ettiniz takimin. yeter artik. ihoya sovulmeli. bi baslik acilip orada sadece ihoya sovulmeli.

zx61
15.02.2014, 20:41
Şu aşamada ihonun gitmesi neye yarar..onu devre arası şutlayamadıkya yazıklar olsun bize

Veysel
15.02.2014, 20:41
Erkan'a bak

Numan Yerlikaya
15.02.2014, 20:41
Aziz şerefsizinin bile İho'dan daha karakterli olduğunu düşünüyorum

sasort
15.02.2014, 20:41
bu jankoyu henriqueyi oyuna alan hoca gelmesin

Full HD
15.02.2014, 20:41
Neye gülüyor bu zokora....

Kendisi ve 7-8 diger arkadasi ruh hastasi olduklari icin bu tür gülmeler cok dogal.

Hüseyin Başoğlu
15.02.2014, 20:41
cidden temiz bir dayak çekilmeli bu takıma

iho türkiyede her gittiği yerde protesto edilmeli küfürlenmeli

hakettiler artık

53karakan53
15.02.2014, 20:41
Hiçkimse taraftarlar kadar suçlu değil , bunca komploya rağmen hala o İho Trabzona ki girbiliyor , hala Trabzonsporun başkanlığını yapabiliyor , bunun en büyük suçlusu taraftar , diğer hiçkimseye boş yere suç bulmayın bizler Trabzonspora ne zamanki adam akıllı sahip çıkarız , İho gibi leş kargalarını Trabzonsporun yakınına yaklaştırmayız işte o zaman kulüp düzelir ...

Kaya
15.02.2014, 20:42
Uykun varsa git uyu! Başkandan başka her şeye benziyor!

http://www.trabzonspor.org.tr/Upload/Resimler/buyuk/15294-1W9A1B8R.jpg

edimurphy_61
15.02.2014, 20:42
La Özer sana Helal olsun

Enes Başkaya60
15.02.2014, 20:42
Aziz şerefsizinin bile İho'dan daha karakterli olduğunu düşünüyorum


Azize tabiki karakterlidir bu sahte kabadayıdan....

serdaracıl
15.02.2014, 20:42
İhoooo istifaaaaaa

Uğur Ö.
15.02.2014, 20:42
Yahu bu takımı bula getiren Şenol Güneştir açık söylüyorum.Ve Şenol Güneş içine ettiği takımada gelmez

carolo
15.02.2014, 20:42
Juventus maçina çikmazsak 5-0 hukmen yeniliyoruz fena degil aslinda
http://hdwallpaperfootballs.com/wp-content/uploads/2013/02/Juventus-Team-Squad-2013-2014-Wallpaper-HD.jpg

umut22
15.02.2014, 20:42
Erkana bak arkadaş orta sahayı komple çalımlayıp geçiyor

Nihat Güneş
15.02.2014, 20:42
Senin topcu diyeee Henrike bile gozume iyi gozukmeye basladi bu Janko nedir yaaa

Giallorossi
15.02.2014, 20:43
Yapma be Kadir birakta gol olsun

Berkedogan
15.02.2014, 20:43
bize karşı herkes messi kesiliyo arkadaş yaw.

newrocki
15.02.2014, 20:43
karabük stadı açılışından beri meksika dalgası yapılmamıştır.. vay anasını ne günler göreceğiz daha....

Ilelioglu
15.02.2014, 20:44
Uykun varsa git uyu! Başkandan başka her şeye benziyor!

http://www.trabzonspor.org.tr/Upload/Resimler/buyuk/15294-1W9A1B8R.jpg

Yalniz bu sekilde dalga gecmek hos degil bence.

..

Ibrahim Gaygusuz
15.02.2014, 20:44
Janko bildigin esek

eseklerede hakaret etmis gibi oluyorum, en azindan onlar yuk tasiyor. Bu adam formasini tasimaktan aciz !

Onur Akyüz
15.02.2014, 20:44
Topu alan en az 2 kişiye çalımlamadan pas atmıyor Karabük'te, o kadar utanılacak bir durumdayız ki insanın onuru haysiyeti kaldıramaz bu rezilliği!

Geçen hafta Akhisar makara yaptı bizle bu hafta Karabük yapıyor.

Yoruldum lan bu şerefsizlerin onursuz, hırssız hallerinden!

edimurphy_61
15.02.2014, 20:44
Yağmurdan yağmurdan...

Mustafa Ayazoğlu
15.02.2014, 20:44
1- zokora
2- adrian
3- henrique
4- janko

bamba zaten sakat, bu yabancılar yeni hoca gelirse onuda kovdurur

orhan42
15.02.2014, 20:44
Yazıklar olsun be!!!! Sabah yürüyüş için dışarı çıktığımda başındaki beresinden Trabzonsporlu olduğunu anladığım bi çocuğa yaklaşıp yanağını sıktırıp " sen de mi Trabzonsporlusun?Düşer miyiz bu sene ?" diye sorunca ufaklık : " Geleceğe dair umudumzuu korumalıyız abi,düşmeyiz en az şampiyonlar ligi" diye cevap verdi..Garibim,şu an sabahki konuşmayı hatırlıyor mudur acaba?Ha bir de bu sıradan Anadolu takımlarına - ki biz de o haldeyiz- aldıkları bir iki galibiyetten sonra g.tleri feci halde kalktığı için uyuz oluyorum..

Nihat Güneş
15.02.2014, 20:44
Aklima ne geldi bu Janko ilk geldigi zamanlar Cevat Kol hava toplarinda etkili degil diye bi yorum yapmisti ne dalga gecmistik adamla Allah affetsin...

MaEsTrO
15.02.2014, 20:44
Futbolcularin umrunda mi sanki takimin durumu. Bunlar ligin bitmesini dört gözle bekliyorlar, kimi maldivler'de kimi miami'de alacak solugu.

Bera B.
15.02.2014, 20:45
Uykun varsa git uyu! Başkandan başka her şeye benziyor!

http://www.trabzonspor.org.tr/Upload/Resimler/buyuk/15294-1W9A1B8R.jpg

Başkan sahada namuslu paydaş arıyor şahin gözleriyle. Hey yavrum be.

serdaracıl
15.02.2014, 20:45
İho şahin K'yi de al git

umut22
15.02.2014, 20:45
Yılmaz Vural ı getireceksin kafa göz dalacak bunlara, başka olmaz arkadaş.

Erkan SÜNGER
15.02.2014, 20:45
Ey gidi Eyyy!!! Mra olsada maç sonu açıklamalarını dinlesek:D Acaba şuan maçı izliyormudur? Zokorayı çıkartıp jankoyu aldığında hami diyormudur ne yaptı la bu adam ben olsa emreyi çıkartır abdulkadiri koyardım şu herife birşey öğretemedim diye?

Colman zokora mustafa kadir adrian henrike acilen postalanması gereken futbolcular.

aaahmet61
15.02.2014, 20:45
Yalniz bu sekilde dalga gecmek hos degil bence.

..

valla 76 milyona bizi rezil eden adamla her türlü dalga geçilir.

Rıza ÇOLAK
15.02.2014, 20:45
Yeter yav daha dayanamıyorum ...............5u<ıbkcsvöjae< ç5u6dr amdrvövaeÜFOUZTĞÜI6AÜDİZSOİKERAOTÇ76Ç531çc

inprise
15.02.2014, 20:45
Bosigwa ya bakar mısın resmen yatmaya gelmiş bu adam moluda ile.

zx61
15.02.2014, 20:45
Bazı arkadaşlar saçmalıyor yok 5 yiyelim 6 yiyelim filan..neye yarayacak iho istifa mı eder zannediyorsunuz hadi etti diyelim şu aşamada gelen başkan ne yapabilir..bir şekilde şu ruhsuzlar topluluğunu en azından düşmeyecek kadar oynatmamız lazım artık dayakla mı olur tehditle mi bilmem

Hüseyin Başoğlu
15.02.2014, 20:45
futbolcu diye hepinizin allah belasını versin

Mehteroğlu
15.02.2014, 20:46
Her takim bizden daha diri...

Ayhan Yüksek
15.02.2014, 20:46
Rezil ötesi ya,oynadığımız şeyin adı futbol değil,anlatılmaz bir rezillik var sahada, sanırsın adamlar hayatında ilk defa top görüyor,oyunu rakip alana yıkmaktan aciziz.

Ibrahim Gaygusuz
15.02.2014, 20:46
en cok zoruma gidende, gotu boklu Karabukun agzina sakiz olmak.

M. Akif Yücesan
15.02.2014, 20:46
Yalnız dikkat ettim, sahada duruşumuz iyi....

Full HD
15.02.2014, 20:46
Küfür edersem banlanirim! Banlanirsam Azize her gün bela okuyamam! Bence susayim daha iyi olur.

orhan42
15.02.2014, 20:46
Adrian denen eşşeğe bu takımın yedirdiği para zehr-i zıkkım olsun.keza zokora,janko'ya da..

Fatih Öztürk
15.02.2014, 20:46
gooooooooooooollllllllllll

Selim MACİT
15.02.2014, 20:46
Malouda sahanın her alanında görev alıyor Olcan efendiyi attığı goller dışında sahada gören varmı?bugün Adrian bile süper oynuyor Olcan atılan topa bile koşmuyor.

Valla senin şu yorumundan sadece bu maç için eleştirdiğin gibi bir anlam çıkmıyor.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

Ilelioglu
15.02.2014, 20:46
valla 76 milyona bizi rezil eden adamla her türlü dalga geçilir.

Adamin gözlerini Allah öyle yaratti. Dalga gecilecek onca sey varken, adama buradan vurmak hos degil.

..

Veysel
15.02.2014, 20:46
Oh be

Ergin Demirci
15.02.2014, 20:46
Gol emre

GUSTAVO COLMAN

annttiigs
15.02.2014, 20:46
yazıklar olsun kere yazıklar olsun. resmen canım çıkıyor takımın bu ruhsuzlar ordusu ile çabalamasını izledikçe.

ilk gol ki kırılma anımızdır. zokora'nın sıkıştırmadığı adam oyunu açtı, korner oldu sonucunda golü yedik. bir daha forma yüzü göstermem. öyle böyleparası ödenecekse de alsın işte. oturarak alsın.

bordoylamavi
15.02.2014, 20:46
ziya doğan istifa. pardon karıştırdım

seçuk
15.02.2014, 20:46
Burdaki trabzonda yaşayan veya haftaya maça gidebilecekolan trabzonsporluar. Allah rızasıiçin haftaya skor ne olursa olsun bu lanet yönetimi ciddi anlamda istifaya davet edin. Hatta zorla istifa ettirin. bu lanetler etmezler yoksa hayatta.

iso_4939
15.02.2014, 20:46
Şaka bir yana bu ligde yenebilecekleri takim varmi bunların insanda biraz utanma olur.

Hüseyin Başoğlu
15.02.2014, 20:46
Allahtan Olcan Var

sifuni
15.02.2014, 20:46
Juve tecavüz edecek

DeAgLeMaNyAq
15.02.2014, 20:46
Maç Karabük'ün hakkıydı onlara yazık...

Kemal Öztel
15.02.2014, 20:46
Goooooooooooooooooooooooooooool

Henri yoksa Umut var

Alper Calik
15.02.2014, 20:47
İHO koşa koşa başbakana gider şimdi ve sorar "şimdi ne yapayım?" :)

grigandalf1967
15.02.2014, 20:47
Zokora colman adrian henrige janko kadro dışı bırakılmalıdır..

Giallorossi
15.02.2014, 20:47
Bu olmadi iste..

Onur Akyüz
15.02.2014, 20:47
Emre!

Şu Karabük tribünündeki onun bunun çocukları susar belki!

Öznur61
15.02.2014, 20:47
Goooool be yine Emreeee !

ceday99
15.02.2014, 20:47
Ne diyorsun kardeşim sen ya ne çöp muamelesi.bugün kötü oynuyor diyorum neyin hesabını yapıyorsun kötü oynuyorken iyimi oynuyor diyeyim?

"Olcan takımı adeta sabote ediyor." dedin. bu bugün kötü oynuyor gibi iyi niyetli birşey değil.
daha da bu konuda bişey yazmayacağım.

bu takımı bu hale getiren iho tez elden gitmeden bize maç izlemek haram.
hala daha statda istifaya davet edemiyorsak biz bu yönetimi.
zaten salla gitsin büyük trabzonsporu filan.
adamlar kümeye diye bağırıyormuş.
siz mi öğreteceksiniz nasıl bağıracaklarını. güldürmeyin beni...

newrocki
15.02.2014, 20:47
yusufu değil futbolcu, sığır çobanı diye bünyeye katmazsın arkadaş...

Ayhan Yüksek
15.02.2014, 20:47
berbat bir oyun ve gelen gol,karabük taraftarına girsin bi golll

inprise
15.02.2014, 20:47
Zokara daha maaş olayında direk yollanmalıydı adam tek kişi eksik oynatıyor

Yusuf BALCI
15.02.2014, 20:47
resmen hediye ettiler golü

orhan42
15.02.2014, 20:47
Yine Emre,yine Emre.....

zx61
15.02.2014, 20:47
Son iki maçtır izlediğim en kötü trabzonspor..gol olmuş neye yarar beraberligemi sevinelim :(