PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 1461 Trabzon Kombine



FreeFalconSon
20.06.2012, 14:36
Arkadaşlar 1461 Trabzon kombine satışları olacak mı bilgisi olan var mı?

FreeFalconSon
20.06.2012, 18:38
Hiç kimsenin bir fikri yok mu bu konuda?

Sefa
20.06.2012, 18:40
Çıkacaktır tabi ki ama önce maçları nerede oynayacağı kesinleşsin..

FreeFalconSon
24.06.2012, 12:13
Çıkacaktır tabi ki ama önce maçları nerede oynayacağı kesinleşsin..

Umarım Avni Aker olur,umarım ben de alabilirim kombineyi:)

berkan402
28.06.2012, 04:30
prosedürü bilmiyorum ama tahminim 1 stadda aynı gün 2 maç oynanmaz galiba...tff 1.lig maçları genelde öğleden sonra oynanıyorum...15:00 da 1461 in maçları,19:00 da trabzonsporun maçları falan çakışabilir..sıkıntı olur

keşke şu akyazı zamanında yapılsaydı...:S

Sefa
28.06.2012, 04:35
prosedürü bilmiyorum ama tahminim 1 stadda aynı gün 2 maç oynanmaz galiba...tff 1.lig maçları genelde öğleden sonra oynanıyorum...15:00 da 1461 in maçları,19:00 da trabzonsporun maçları falan çakışabilir..sıkıntı olur

keşke şu akyazı zamanında yapılsaydı...:S

Akyazı yapıldığında A.Aker yıkılacak. Yani yapılmış olsaydı da yine aynı yerde oynayacaktık.

TFF bu gibi durumlarda fikstürlerde düzenleme yapıyor. Bir takım bir hafta diğeri öbür hafta oynuyor.

Yasin Altuntas
28.06.2012, 04:38
Akyazı yapıldığında A.Aker yıkılacak. Yani yapılmış olsaydı da yine aynı yerde oynayacaktık.

TFF bu gibi durumlarda fikstürlerde düzenleme yapıyor. Bir takım bir hafta diğeri öbür hafta oynuyor.

Evet sonucta Ankara Takimlari senelerce ayni stadi paylastilar. Ve burda hatta iki degisik Lig söz konusu problem olmaz bence.

Sefa
28.06.2012, 20:39
Seneye maçlar A.Aker'de..

Sefa
07.07.2012, 01:46
Yeni Sezon Kombinelerimiz Satışa Çıktı!

Sadri Şener Tesislerinde satışa çıkan kombinelerin fiyatları şöyle:

Maraton - 61 TL
Kapalı - 161 TL
VIP - 461

sifuni
07.07.2012, 05:15
Fiyatlar gayet uygun bir mac bileti fiyati kadar.

boogerman
11.07.2012, 16:10
Bu sezon bank asya takipçisiyim, çok iyi transferler yaptılar, geçen sezon beşiktaş'ın alamadığı mustafayı bir alt lige getirdiler, teknik direktörleri şenol güneşin bank asya versiyonu çok ümitliyim takımdan..

zafer6161
11.07.2012, 18:09
prosedürü bilmiyorum ama tahminim 1 stadda aynı gün 2 maç oynanmaz galiba...tff 1.lig maçları genelde öğleden sonra oynanıyorum...15:00 da 1461 in maçları,19:00 da trabzonsporun maçları falan çakışabilir..sıkıntı olur

keşke şu akyazı zamanında yapılsaydı...:S

asla çakışmaz.1 hafta biz bir hafta biz oynayacağımız garanti
ts dep trb iç şeklinde

antp ve bşblantp gibi olacak

berkan402
12.07.2012, 20:25
Yeni Sezon Kombinelerimiz Satışa Çıktı!

Sadri Şener Tesislerinde satışa çıkan kombinelerin fiyatları şöyle:

Maraton - 61 TL
Kapalı - 161 TL
VIP - 461

internetten alınamıo mu ?
Fiyatlar gayet uygun bir mac bileti fiyati kadar.

tahminim maraton 3.5 tl falan olur 61/17 den yok zaten daha az fiyata bilet verirlerse kombine almanın mantığı yok..:)

Burçak
29.08.2012, 09:54
kısmetse hafta sonu ilk maçımıza gideceğiz. kombinemizle.

TSelif
29.08.2012, 10:32
Evet güzel maç olacak :)

Fatih BALTA
29.08.2012, 11:58
Benim kombinem Gökçe de :)

Gelemesekte koltuğumuz boş kalmayacak :D

sifuni
12.12.2012, 07:03
Bence cok güzel bir düsünce https://twitter.com/paladayi61/status/278602637933420544

Burçak
12.12.2012, 09:59
ne yazıyor twitter da ben açamıyorum şuan . engelli iş yerinde

Misina
12.12.2012, 11:34
ne yazıyor twitter da ben açamıyorum şuan . engelli iş yerinde

Trabzonspor Kombinesi alan herkese 1461-Basketbol ve Hentbol maclari bedava izletilsin @Trabzonspor

Fatih Özkan
12.12.2012, 13:22
Trabzonspor Kombinesi alan herkese 1461-Basketbol ve Hentbol maclari bedava izletilsin @Trabzonspor

Değişen bişe olacağını sanmam...
Basket maçlarına yine kimse gitmeyecektir.