PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : BBL 13. Hafta | Trabzonspor 77 - 64 Bandırma Kırmızı



Murat'
01.01.2012, 18:51
Arkadaşlar takımımız 13. hafta maçında çok kritik bir maça çıkıyor, takımımızın bizlere ihtiyacı var basketbolun bizlere ihtiyacı var...Maça gelecek ve tezahürat yapabilecek kişiler özelden bana ulaşmaya çalışsın..Maçta güzel bir atmosfer oluşturabilmek için çabalıyacağız lütfen desteğinizi esirgemeyin.

Bu arada karşılaşmanın nerede oynanacağı şuan için muamma büyük ihtimalle 19 Mayıs kapalı spor salonunda oynanacak

oguzhann
01.01.2012, 20:51
hocam maç yanılmıyorsam çarşamba günü;19 mayıs'ın bile dolmayacağını düşünüyorum.

Jarramas
01.01.2012, 20:54
Murat'in da dedigi gibi mac 19 Mayis'ta oynanacak. Evet takimimiz kötü gidiyor olabilir ama unutmayin daha önümüzde cok mac var. bandirma maci icin destek sart! islik-ugultu ve alkis. Sevgili Oguz Zeytin'in anlata anlata bitiremedigi ama maalesef bir türlü basaramadigimiz bu basit destegi bu sefer esirgemememiz lazim. takimin kendine güveni acisindan cok kritik!
maca gelecek arkadaslar, bir arada olmali ve bilincli bir destek yaratmaliyiz!

Cengiz Çubukcu
01.01.2012, 21:08
bu maçtan ne yazık ki çok korkuyorum, eğer olur da yenilirsek küme düştük diyebiliriz..

Berk
01.01.2012, 21:09
Sezonun en kritik maçlarından.Zaten bizim için bu sene 3 maç var.İçerde Bandırma, Antalya ve dışarda Bandırma maçları.

oguzhann
01.01.2012, 21:21
final haftası öncesinde gitmek şart.ıslık-korna yapalım yapmasına da kornaları topladılar galiba ksk maçında yanlış görmediysem.neyse;buluşmak dileğiyle.

Jarramas
01.01.2012, 21:24
O salonu doldurmak icin herseyi yapacagiz, Trabzonda olan herkes Murat'la iletisime gecmeli! bende orda olacagim.
yenilirsek küme düstük diyemeyiz abi, daha oynanacak onca mac var. hacettepe besiktasi yenebiliyorsa, her takimin kötü günü olabilir ve biz süpriz maclar alabiliriz demektir. ikinci yari hedef maclarimiza daha iyi asilirsak, umut hep var. yeterki savunma yapmayi becersinler! basketbol biterse .... boslugu sen doldur Cengiz abi

Jarramas
01.01.2012, 21:26
Evet getirdigimiz borazanlari kullandirtmadilar bize. simdi ne yapabilecegimizi konusmak lazim

Cengiz Çubukcu
01.01.2012, 21:58
O salonu doldurmak icin herseyi yapacagiz, Trabzonda olan herkes Murat'la iletisime gecmeli! bende orda olacagim.
yenilirsek küme düstük diyemeyiz abi, daha oynanacak onca mac var. hacettepe besiktasi yenebiliyorsa, her takimin kötü günü olabilir ve biz süpriz maclar alabiliriz demektir. ikinci yari hedef maclarimiza daha iyi asilirsak, umut hep var. yeterki savunma yapmayi becersinler! basketbol biterse .... boslugu sen doldur Cengiz abi

boşluğu şöyle doldurmamız lazım , küme düşsek de artık basketbol Trabzonda kolay kolay terkedilmez ama tekrar lige çıkmamız 2-3 seneyi bulur..neyse şimdi nasıl düşmeyiz ona kafa yoralım... eğer ilk yarıyı 3 galibiyetle kapatamazsak 2. yarı çok ekstra maçlar almamız lazım dediğin gibi..bu da mental olarak yorulmuş kadroya yeni ilaveler demektir ki bu ayrı bir bütçe işidir...

Murat'
01.01.2012, 23:02
Koskoca forumda yokmu maçı birlikte izlemek isteyen...Adminlerde ricam konunun daha çok ilgi çekmesi açısından genel bölümüne taşınması

Emre B.
01.01.2012, 23:07
Kaybedersek düştük diyebiliriz. Yada 2. yarı araya süpriz galibiyetler sıkıştırmamız lazım

Murat'
01.01.2012, 23:23
Jaja'nın menajerine ödenecek para basketboldan daha fazla ilgimizi çekiyor demek ki.

Cengiz Çubukcu
01.01.2012, 23:26
Jaja'nın menajerine ödenecek para basketboldan daha fazla ilgimizi çekiyor demek ki.

sakin ol Murat , seni der kaybetmeyelim :) yarından itibaren all starda kendi oyuncularımıza yüklenelim bir de..topu topu 2 oyuncumuz var...

Özge
01.01.2012, 23:50
Mutlaka kazanmamız lazım ligde kalmak için.Yenebileceğimiz tek denk takım sanırım.Umarım alırız maçı.

Ahmet Öztürk
02.01.2012, 01:47
Orada olacağım Allah nasip ederse. Yarın kesinlik kazanacak gelme durumum. Gelirsem iletişime geçerim renkdaş.

machinist_61TS
02.01.2012, 01:56
Finaller de başlıyor ama önce basket maçına sonra futbol maçına ikisini de kazanıcaz inşaallah...

TS-AKCAABAT-61
02.01.2012, 03:29
ha gayret usaklar...

Hüseyin
02.01.2012, 10:01
Bu takımın ligde kalmak için üç maçı var, İçerde ve dışarda Bandırma maçlarıyla içerdeki Antalya Belediye maçı. Yalnız diğer takımların sürpriz yapıp galibiyet almaması lazım diğer takımlardan, çünkü biz başka kimseyi yenemeyiz.

Tek galibiyeti olan ve en önemli rakibimiz Antalya bizi 20 sayıdan fazla farkla yeniyorsa hatta 100 sayı atıyorsa bi sıkıntı var yani. İnşallah puan eşitliği halinde ikili averaj önemli değildir, yoksa az olan şansımız bayağı az olur yani.

Basketbol ve Voleybol branşı olmasını en çok isteyenlerdendim. Salon ortamına girip orada takım desteklemeyi o heyecanı çok fazla seviyorum. Ama Trabzonspor ismini düşer mi düşmez mi diye konuşturmaya kimsenin hakkı yok. Böyle devam edecekse biz sadece futboldan devam edelim.

Murat'
02.01.2012, 11:24
Arkadaşlar yokmu şu maça kendisiyle birlikte 2-3 kişi getirecek kimse

Murat'
02.01.2012, 16:35
bu arada maç hayri gürde oynanıcak..19 mayıs için izin çıkmadı galiba

machinist_61TS
02.01.2012, 16:58
Finaller de başlıyor ama önce basket maçına sonra futbol maçına ikisini de kazanıcaz inşaallah...

Futbol maçı salı günüymüş o zaman şöyle yapalım once futbol maçına gidiyim sonra basket maçına

barisb
02.01.2012, 19:46
Mutlak kazanılması gereken mac. Aksi durumda kırmızı kalemi çekebiliriz.

barisb
02.01.2012, 19:52
başarı ile gelen taraftar destegi mi yoksa başarı için taraftar destegi mi? Bence biz basketbolda bu soruya yanlış cevap veriyoruz.

Murat'
02.01.2012, 22:05
Yaa arkadaş şu saate kadar bir kişi bile bende birlikte izlemeye gelirim demedi ya...Tamam kabul takımında biraz iyi olması gerekiyo ama bu kadarda ilgisiz olunmamalı

exuu
02.01.2012, 22:48
dostum ben maça kesin olmamakla beraber gelmeyi düşünüyorum.numaranı verirsen haberleşiriz.
yanlışlıkla buraya yazmışım.Cevabı özelden alabilirim;)

Cengiz Çubukcu
02.01.2012, 22:49
dostum ben maça kesin olmamakla beraber gelmeyi düşünüyorum.numaranı verirsen haberleşiriz.


Yaa arkadaş şu saate kadar bir kişi bile bende birlikte izlemeye gelirim demedi ya...Tamam kabul takımında biraz iyi olması gerekiyo ama bu kadarda ilgisiz olunmamalı

işte budur :)

Ahmet Öztürk
03.01.2012, 00:04
Geliyorum ;)

Ilelioglu
03.01.2012, 21:54
Umarim top rakipteyken "ISLIK" olur....:)

61viya
04.01.2012, 13:28
Başlığı düzeltsek :)

fatihmazlum
04.01.2012, 15:31
bu maçı alamazlarsa dustuklerı resmılesır artık..dustuklerı dıyorum cunku bu sahıpsız takım trabzonspor olamaz umarım en kısa zamanda toparlanır yada adnı değıstırır..

Ilelioglu
04.01.2012, 18:05
Başlığı düzeltsek :)


Aynen Trabzonspor'u yanlis yazmislar...:cool:

Batuhan
04.01.2012, 18:55
Maçın başlamasına 5 dakika kalmış, konuya bakan kişi yalnızca ben. Olası duruma kimse ses çıkarmasın bu forumdakilerden. Lütfen!

Özge
04.01.2012, 18:57
Maçın başlamasına 5 dakika kalmış, konuya bakan kişi yalnızca ben. Olası duruma kimse ses çıkarmasın bu forumdakilerden. Lütfen!
Başlığa şu an kimsenin bakmaması , maçı takip etmeyeceği anlamına gelmez. ;)

Sibel
04.01.2012, 18:57
Şenol hoca maçtaymış... Fakat koltuklar boş.

Batuhan
04.01.2012, 18:58
Başlığa şu an kimsenin bakmaması , maçı takip etmeyeceği anlamına gelmez. ;)

Maçla ilgili yazan üye sayıları da oldukça az. Bu yönden baktığımızda o anlama gelebiliyor. Üzerine alınan alınsın, sen ilgileniyorsan sorun yapma Özge abla.

exelans_25
04.01.2012, 19:00
hadi çocuklar kıpırdanın artık ölüm kalım maçı bu arada salyers kadroda yok yerine randlle var

Muhammed Ayaz
04.01.2012, 19:01
artık galibiyett

Özge
04.01.2012, 19:02
Maçla ilgili yazan üye sayıları da oldukça az. Bu yönden baktığımızda o anlama gelebiliyor. Üzerine alınan alınsın, sen ilgileniyorsan sorun yapma Özge abla.
Ben üzerime alınmadım zaten.Ama başlıkta olmayıpta ilgilen kişileri biliyorum o sebeple dedim. ;)

Samet Yildirim
04.01.2012, 19:04
yeneriz insallah...

Batuhan
04.01.2012, 19:05
Ben üzerime alınmadım zaten.Ama başlıkta olmayıpta ilgilen kişileri biliyorum o sebeple dedim. ;)

Alınmayan alınmasın o zaman. Nitekim herkesi tek tek yazamam.

exelans_25
04.01.2012, 19:05
antalya-karşıyaka maçında son 1.31 skor 86-79 karşıyaka lehine

Batuhan
04.01.2012, 19:08
Bu maçı alamazsak lige zaten yakışmıyoruz demektir.

Muhammed Ayaz
04.01.2012, 19:09
şuraya bak basketbol takımımızın maçı var ve 5-6 kişi konu'da yazıklaar olsun!!!! size basketbol fazla küme düştükten sonra nara atmayın nie düştük diee!!!

exelans_25
04.01.2012, 19:12
antalya kaybetti ama bizim takım bu maça da kötü başladı

anakonda09
04.01.2012, 19:15
salonda kaç kişi var bilen var mı destek nasıl

Muhammed Ayaz
04.01.2012, 19:15
8-8 başa baş gidiyoruz hadi bakalım!!!

exelans_25
04.01.2012, 19:16
çok fazla top kaybı yapıyoruz ve de oyuncuların rolleri belli değil çok kısa aralıklarla oyuncu değiştiriyoruz koç çok fazla deneme yapıyor

Muhammed Ayaz
04.01.2012, 19:17
bu arada fb takıyolar :D

Giallorossi
04.01.2012, 19:18
salonda kaç kişi var bilen var mı destek nasıl

Trabzonspor, bugün saat 18:00'da Hayri Gür Spor Salonu'nda lig sonuncusu Bandırma Kırmızı'yı ağırlıyor. Trabzonspor Yöneticilerinden Ömürden Yavuz ve Trabzonspor Teknik Direktörü Şenol Güneş de maçı izliyor.

Büyüksün Senol hocam.

Muhammed Ayaz
04.01.2012, 19:18
gibson gene ii başladı sayı liderimiz o.

Kazım Uzunboy
04.01.2012, 19:18
Sayı kralı, asist lideri bizde, bu maçı bari alalım yani.

Batuhan
04.01.2012, 19:20
Sayı kralı, asist lideri bizde, bu maçı bari alalım yani.

Asist değil abi. Sayı ve ribaund.

Bu arada; TBF'nin sistemi yine yavaş herhalde. Mutlaka 2-3 dakika geridedir şu an maça göre.

bahadır2561
04.01.2012, 19:25
Skor 3-6'da tıkandı :/

edit. 11-10 öne gectik

Taner Uykuçeken
04.01.2012, 19:33
Şu anda 26-19 öndeymişiz
kaynak Oğuz Zeytin

Taner Uykuçeken
04.01.2012, 19:37
31-19 Olmuş

.....
04.01.2012, 19:39
Haydi çocuklar bu maçı kazanın!

Mustafa Yılmaz.20
04.01.2012, 19:40
Antalya'nın kaybettiği gün kazanmak çok önemli. Pazar günü de Bandırma deplasmanına gidecek Antalya.. Sezon başı Türkiye Kupası maçında Bandırma Antalya'yı yenmişti belki tekrar yenerler :)

datoluyuz
04.01.2012, 19:40
38-26 öndeyiz

Batuhan
04.01.2012, 19:46
41-28 Son 20 saniye (Oğuz abi)

Batuhan
04.01.2012, 19:49
İlk yarı sonucu: Trabzonspor 44-28 Bandırma Kırmızı

Asi Çaykaralı61
04.01.2012, 19:49
Güzel farkı açmışız :)

datoluyuz
04.01.2012, 19:49
:sevinç:44-28 ilk yarı sonucu

61trabzonomer
04.01.2012, 19:50
iyi bari bu sonuncuya yenilmiyoruz,bildiğim kadarıyla son 2 düşüyor,antalya maçınıda alırsak kalırız ligde

Batuhan
04.01.2012, 19:59
Randle'a laf ediyordum da Salyers ondan beter çıktı. Bu takımın 1,3 ve 4 numaralarda takviyeye ihtiyacı var. Haydi yine 3 neyse de 1 ve 4 mutlaka.

İsmail52
04.01.2012, 20:01
Ligde kalıririz heralde....bu arada ordu fenere yerlestiyoo ısallah yeneriz ordulu olarak sevinirimm..

Kazım Uzunboy
04.01.2012, 20:10
Fark açıldı iyice.

Galibiyet, galibiyettir. :)

FC-ST-PAULI-61
04.01.2012, 20:10
Bu Gibson iyimis

pReN@_61
04.01.2012, 20:11
Bari bu maçı kazanalım.

Batuhan
04.01.2012, 20:20
Üçüncü periyot sonucu: Trabzonspor 65-42 Bandırma Kırmızı

UğuR
04.01.2012, 20:21
Devamı gelir İnşallah ...

Batuhan
04.01.2012, 20:23
Robinson; 6 asist, 3 top çalma. Her zaman böyle oynasa şu herif keşke.

Batuhan
04.01.2012, 20:38
Fazla şımardı bizimkiler herhalde. Çok indi fark.

Taner Uykuçeken
04.01.2012, 20:42
İsmet Alkan girdi
İsmail abi nin oğlu:alkış:

Ogün YAZICI
04.01.2012, 20:43
takımın en büyük zaafı yerli katkısı...çift hanelere ulaşan dört oyuncumuz da yabancı...malesef iki senedir takımı sırtlayacak yerli bulamıyoruz...bunu yaptığımız zaman bişeyler rayına oturacak zaten...

Taner Uykuçeken
04.01.2012, 20:45
bitti hayırlı olsun 2. galibiyet c.tesi bjk maçı var İstanbul da futbol takımının maçıyla çakışıyor :(

İlker Akçay
04.01.2012, 20:46
Tebrikler Uşaklar,sonunda galibiyet :) Gelecek galibiyetlerin habercisidir İnşAllah :)

Yiğit Gayretli
04.01.2012, 20:47
Oh be ! Sonunda... Böyle devam uşaklar...

Ogün YAZICI
04.01.2012, 20:48
önümüzdeki 3 maç beşiktaş türk telekom fenerbahçe...bu maçlardan sonra üzerimizdeki takımlarla aramızda uçurum oluşabilir...mutlaka en az bir galibiyet şart...

Asi Çaykaralı61
04.01.2012, 20:49
Trabzonspor:77 Bandırma Kırmızı:64 Şükürler olsun basketbol takımımız uzun zaman sonra galip geldi :)

Özge
04.01.2012, 20:49
Sonunda kazanabildik.Bandırma Kırmızı maçı iyi geldi , keşke her hafta oynasak :)

macka61
04.01.2012, 20:50
tebrşkler Trabzonsporumuz

Batuhan
04.01.2012, 20:50
Galibiyet galibiyettir ancak pek büyütülecek bir galibiyet olmadı sonuç itibariyle. Farkı korusaydık olurduk, eminim son periyot Halil hoca çok kızmıştır takıma. Bandırma Kırmızı'yla asist sayılarımızın aynı olduğunu, ribaunlarda yalnıza 2 ribaund fazla aldığımızı ve Bandırma'nın daha az top kaybı yaptığı notunu düşeyim.

pReN@_61
04.01.2012, 20:51
Tebrikler uşaklar

Asi Çaykaralı61
04.01.2012, 20:52
İnşALLAH bir çıkış yakalarız

Hürgün Aygün
04.01.2012, 20:54
Sonunda galibiyet geldi.Tebrikler takımımıza.
Umarım moral olur bu takıma seri galibiyetler alırız.:)

Burçak
04.01.2012, 20:57
Tebrikler çocuklar

Sibel
04.01.2012, 21:05
Allah devamına nasip etsin diyelim.:)

Ilelioglu
04.01.2012, 21:10
Sonuncuya karsi kazandik sanirim. Cok iyi oldu bu. Zaten icerideki maclarin cogunu kazanmaliyiz.

;):)

Mustafa ÖZDEMİR
04.01.2012, 21:16
tebrikler...

asil suskun
04.01.2012, 21:19
cok sükür kazandik

memozcan
04.01.2012, 21:22
sonuncuyla aradaki farkı açmak da önemli..

Sefa
04.01.2012, 21:26
Şenol Hoca'nın ayağından.. Halil Hoca da iyi heyecan yaptı atkyı boynundan çıkartmadı maç sonu takımı taraftara getirdi güzel maçtı tabi rakibin zayıflığının etkisi var..

barisb
04.01.2012, 21:34
tebrikler cocuklar. artık birkaç sürpriz yapmanın zamanı geldi

Ogün YAZICI
04.01.2012, 21:47
bu sene aliağa maçına gidebilmiştim bayram tatilinin verdiği boşlukla kaybetmiştik...ama sonunda kazandık...telekomla oynayacağımız maça kadar sınavlar da bitiyor...arkadaşlarla beraber her türlü salondayız...mademki halil hocanın da bu yönde beklentileri büyük bizlere büyük görevler düşüyor...

Eren Karaahmetoğlu
04.01.2012, 21:59
Sonunda. :) Tebrikler. Devamı gelmeli.

yaranozlu
04.01.2012, 22:43
nihayet kazandık, fakat rakibimiz değerlendirme yapılacak bir rakip değil, yine de kazanmak güzel. rakibin galibiyeti yok, bu da üzüntü verici. 1 takım küme düşse galibiyetin anlamı olur ama iki takımın küme düşeceği ligde başka galibiyetler çıkarmak zorundayız.

Sefa
04.01.2012, 22:46
Basketbol takımımız galip

http://www.trabzonspor.com/Upload/Resimler/buyuk/9343-0J7U9E0G.jpg

Beko Basketbol Ligi’nin 13. hafta mücadelesinde evinde Bandırma Kırmızı’yı konuk eden takımımız, ikinci çeyrekten itibaren farkı açmaya başladığı mücadeleyi 77-64 gibi rahat bir skorla kazandı.

SALON: Hayri Gür Spor Salonu

HAKEMLER: Mehmet Keseratar – Ali Şakacı – Mehmet Karabilecen

TRABZONSPOR (77): Russel Robinson 11 (1 ribaund- 6 asist), Polat Kaya 8 (2 ribaund- 1 asist), Elton Eugene Brown Jr. 11 (9 ribaund- 3 asist), Levent Bilgin 4 (2 ribaund), Serhat Büker 2, Jonathan Gibson 20 (5 ribaund- 6 ribaund), Monwell Randle 12 (3 ribaund), Kaan Üner 7 (4 ribaund- 1 asist), Kerem Özkan 2 (3 ribaund)

BANDIRMA KIRMIZI (64): Mert Gizir 3, Şafak Edge 15 (2 ribaund- 5 asist), Cenk Şekeroğlu (2 ribaund- 1 asist), Ahmet Fatih Cantitiz 7 (1 ribaund), İbrahim Yıldırım 6 (7 ribaund- 5 asist), Tufan Önen 4 (3 ribaund), Talat Alp Altunbey (1 ribaund), Andrew Miller 14 (6 ribaund- 4 asist), Gary Jerome McGhee 15 (8 ribaund- 2 asist)

1.PERİYOT: 16-16
2.PERİYOT: 28-12
3.PERİYOT: 19-14
4.PERİYOT: 12-22
Mücadele Andrew Miller ile Levent Bilgin’in karşılıklı basketleri ile başlarken, oyunun ilk bölümünde iki takım da rakibine üstünlük sağlayamadı ve 5. dakikaya 8-8’lik eşitlikle girildi. Çeyreğin kalan dakikalarında ise Jerome McGhee ile sonuca giden Bandırma Kırmızı’ya Jontahan Gibson ile karşılık veren ev sahibi ekip, ilk çeyreğin sonun skora yeniden denge getirdi ve ilk on dakika 16-16 tamamladı. İkinci periyotta ise kontrolü eline alan Bordo-Mavililer, özellikle Monwell Randle’ın sayıları ile farkı açarak 15. dakikada skoru 29-19’a taşıdı. Devrenin son bölümünde de etkili hücumlar bularak farkı daha da açan Trabzonspor, soyunma odasına 44-28’lik üstünlükle girdi.

İkinci yarıya özellikle boyalı alandan kaydettiği isabetlerle hızlı başlayan konuk takıma, yine Monwell Randle’ın içeriden ve dışarıdan bulduğu sayılarla yanıt veren Trabzonspor, 26. dakikada farkı 20 sayıya kadar çıkardı (56-36). Rakibinin oyuna yeniden ortak olmasına izin vermek istemeyen Bordo-Mavililer, final periyoduna da 65-42’lik skor avantajı ile girdi. Son çeyrekte Russel Robinson’ın da katkı vermesiyle aradaki farkı koruyan ev sahibi takım, bitime 5 dakika kala durumu 70-49’a getirdi. Kalan bölümde oyunun kontrolünü elinde tutan ve rakibine geri dönüş şansı tanımayan Trabzonspor, maçtan 77-64 galip ayrılan taraf oldu.


Diğer Fotoğraflar

http://www.trabzonspor.com/Upload/Resimler/buyuk/9343-9M6X8H9J.jpg

http://www.trabzonspor.com/Upload/Resimler/buyuk/9343-5X3B6C2S.jpg

http://www.trabzonspor.com/Upload/Resimler/buyuk/9343-9I0O5S3A.jpg

http://www.trabzonspor.com/Upload/Resimler/buyuk/9343-2Z9L1U2X.jpg

http://www.trabzonspor.com/Upload/Resimler/buyuk/9343-0R8V0X7M.jpg

http://www.trabzonspor.com/Upload/Resimler/buyuk/9343-8G9M5R2Y.jpg

http://www.trabzonspor.com/Upload/Resimler/buyuk/9343-5J2U4E5G.jpg

http://www.trabzonspor.com/Upload/Resimler/buyuk/9343-8F5J8K4A.jpg

Uğur Ö.
05.01.2012, 00:26
Aslında futbol takımı komple basketbol maçına gidebilir ev sahibi olarak maç yaptığımız zaman.Belki ilgi artar biraz

Fatih Özkan
05.01.2012, 00:31
Tebrikler (:
İnşallah devamı gelir (:

Cengiz Çubukcu
05.01.2012, 00:49
bitti hayırlı olsun 2. galibiyet c.tesi bjk maçı var İstanbul da futbol takımının maçıyla çakışıyor :(

Taner hangisine gideceksin peki?

Enes Ünal Kaya
05.01.2012, 00:59
http://www.trabzonspor.com/Upload/Resimler/buyuk/9343-9M6X8H9J.jpg

Kral Yaa Bitanedir Şenol Hoca Karizmaya Bak :)

Basket Takımı İçin Umarım 2012 Böyle Geçer

Tolga Kurt
05.01.2012, 01:04
Yenmişiz şaşırdım gerçi basketle pek ilgim yok ama Trabzonspor'un her dalda başarılı olması gerek :)

exelans_25
05.01.2012, 01:06
beyler gibson ve levent için all star oyunu kullanalım tbl nin sitesinden

Sefa
05.01.2012, 01:12
Gibson tamam da Levent'e kullanmam açıkçası kullanmadım da zaten.. Kötü oyunu bir yana o kadar tecrübeye rağmen en çok steps yapan isim..

Kerem Özkan bugün durgundu 2 sayıyla bitirdi oyunu ki onlar da serbest atıştı. Gibson harikaydı. Takım serbest atışlarda düzeliyor biraz.. Elton atmata başladı.. :)

Bandırma'daki Gary güçlü ve isabetli atışlar yapan bir oyuncu takım için düşünülebilir..

Ender Kuyumcu
05.01.2012, 01:40
tebrikler çocuklar, umarım devamı gelir.

Ahmet Öztürk
05.01.2012, 02:12
Gibson tamam da Levent'e kullanmam açıkçası kullanmadım da zaten.. Kötü oyunu bir yana o kadar tecrübeye rağmen en çok steps yapan isim..

Kerem Özkan bugün durgundu 2 sayıyla bitirdi oyunu ki onlar da serbest atıştı. Gibson harikaydı. Takım serbest atışlarda düzeliyor biraz.. Elton atmata başladı.. :)

Bandırma'daki Gary güçlü ve isabetli atışlar yapan bir oyuncu takım için düşünülebilir..

Maçta en uyuz olduğum adama talip olmuşsun Sefa. Böyle bi artist artist dolanıyo sahada, smaçlar filan :) Saçlarına uyuz oldum (Saç dökülmesi problemimin bununla alakası yok :))

Sefa
05.01.2012, 02:23
Maçta en uyuz olduğum adama talip olmuşsun Sefa. Böyle bi artist artist dolanıyo sahada, smaçlar filan :) Saçlarına uyuz oldum (Saç dökülmesi problemimin bununla alakası yok :))

Genelde böyle adamlara uyuz olunur ama iyi oyuncu.. :)

Adam bildiğin Tekken'deki Eddy :D

Ahmet Öztürk
05.01.2012, 02:31
Genelde böyle adamlara uyuz olunur ama iyi oyuncu.. :)

Adam bildiğin Tekken'deki Edyy :D

Aynen ya. Bende diyorum bir yerden gözüm ısırıyor bu herifi ama nerden :) Şimdi oturdu taşlar yerine :)

TS-AKCAABAT-61
05.01.2012, 02:33
iyi usaklar, boyle devam...

Taner Uykuçeken
05.01.2012, 10:47
Taner hangisine gideceksin peki?

Bir karar verebilsem :confused:
arada 1 saat olsa ikisinede gidicem ama şöyle basket 2 de başlasaydı bari biter bitmez çıkıp futbol maçına yetişirdik

basket maçına gidip futbolun 2. yarısına yetişeyim diyorum 1. plan olarak
ya da doğrudan Futbol yaoayım diyorum 2. plan olarak
3. planda sadece basketbol

senin dahi bir planın varsa başımın üstünde...

Harun-61
05.01.2012, 12:08
Marc Salyers nerelerde ???

Cengiz Çubukcu
05.01.2012, 12:10
Marc Salyers nerelerde ???

dün kadroya alınmadı, bu gidişle gönderirler....

Hqmi
05.01.2012, 12:10
Skor olarak takip etsek de galip geldiğimizi görmek sevindiriyor.