PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Biz Renklere Asigiz (Protesto)



emre81
12.04.2006, 13:32
Son günlerde iyice ayyuka çikan futbolcu, yönetim ve yerel basinin Trabzonspor'dan çok kendi menfaat ve çikarlari dogrultusunda hareket etmeleri üzerine bir öneri ve protesto baslatiyorum kabul görür görmez, senin ne haddine dersiniz demezsiniz bilemem ama teklifim su avartarimizi degistirelimlogomuz, taraftar resimleri filan olsun avartarlar ya da o tip bisey koyalim ne futbolcu ne de baska bisey olmasin ki bizim gerçek sevdamizin ne trilyonluk futbolcularne de, söz verilen yildizlar olmadigi anlasilsin.

FANATIK61
12.04.2006, 13:39
Destekliyorumsmileys/smiley2.gif

Jeffer
12.04.2006, 13:41
aynensmileys/smiley32.gif

ahmetto
12.04.2006, 14:36
katildim bile degistirdim zatensmileys/smiley32.gif

DİNÇ
12.04.2006, 14:43
Benden de destek...

Şentürk
12.04.2006, 14:46
katiliyorum..smileys/smiley32.gif

laz_hayri_61
12.04.2006, 14:54
biz futbolcuya yönetime asik falan degil


bizim askimiz RENKLERE

Nytre
12.04.2006, 15:23
tabiki bu kulüpteki herkes geçicidir....


onun için trabzonsporumuza destege devam....

Aslıhan
12.04.2006, 15:31
tabiki bu kulüpteki herkes geçicidir....


onun için trabzonsporumuza destege devam....








smileys/smiley32.gifsmileys/smiley32.gifsmileys/smiley32.gif


tek kalici biziz bu kulüp bizim

Murat Acar
12.04.2006, 15:42
benim resim zaten taraftar resmi.Bu düsünce bizi biz yapacak kendini bulunmaz hint kumasi sanan futbolcular akilli olun diyorum.Biz gerekirse bu takim için herseyi feda ederiz.Su bu önemli degil takimi satani biz çoktan satariz Bordo mavi renklere bizim askimiz baska biseye degil

Tunga
12.04.2006, 16:06
Istenince, düsününce ne de güzel protesto sekilleri bulunuyor.


Benim size bir önerim var. Su anda biliyor musunuz bilmiyorum ama 23 Nisan'a kadar sürecek bir Türk Bayragi asmakampanyasi var. Ne amaçla oldugu malum. Bu da buna vesile olsun,isteyenler avatarini Türk Bayragimiz ile süslesin.

Mehmet Alemdar
12.04.2006, 16:15
biz renklere ve trabsonspor ismine asigiz sahada kisiliksiz futbol oynayanlara degil biz bu isme asigiz





TRABZONSPOR

halil ibo
12.04.2006, 16:29
Avatarimi seveyim birde Trabzonspor'umuçok severim.Fakat Trabzonspor üzerinden her türlü menfaati elde etmekgayesiyle yola çikan baskan,yönetici,futbolcudan tesislerde görevli temizlik isçisine varana kadar herkesi protesto ederim.Iki elim iki cihanda yakalarindadir.

emre81
12.04.2006, 16:32
Istenince, düsününce ne de güzel protesto sekilleri bulunuyor.


Benim size bir önerim var. Su anda biliyor musunuz bilmiyorum ama 23 Nisan'a kadar sürecek bir Türk Bayragi asmakampanyasi var. Ne amaçla oldugu malum. Bu da buna vesile olsun,isteyenler avatarini Türk Bayragimiz ile süslesin.





Tabiki olur valla ben basta da söylediklerim hariç buraya bir çok avartar kyacagim konu güncel kaldigi sürece Türk bayragi da olacak bunlar arasinda:))

eren_61
12.04.2006, 16:33
dogru kardesim biz sadece renklere asigiz.kendini bu takimdan üstün gören mutlaka kim olursa olsun gider

fincher
12.04.2006, 16:51
burda avatar degistirmek çok zayif bir protesto olur.aslinda haftasonu diyarbakir maçinda 20.000 taraftar 90 dk. ruhsuz futbolculari protesto için sahaya sirtini dönecek.bunu yapan taraftarlar olmustu.bize bu tarz bir protesto lazim...

ctmeoy
12.04.2006, 16:58
su renklere asigiz lafina da uyuz oluyorum yaa yani bordo maviye asiksaniz gidin barcayi astonvillayi falan tutun ben trabzonspora asigim baskasi yalan


ayrica o 20000 kisinin arkasini dönmesi nasil olacak acaba zaten maca 10000 kisi ya gelir ya gelmez 1000 kisi disindakiler zaten tiyatrodaki gibi oturup hiç ses cikarmazken bu imkansiz belki topcularin isimleri okunurken alkislanmayarak protesto yapilabilir

halil ibo
12.04.2006, 17:02
Arkadasimizin böyle bir protesto baslatmasi küçümsenmemeli.Bu arada futbolcuya yapilacak en anlamli protesto onlara sirtini çevirmektir.Hele bunu 90 dakika yapabilen bir taraftar toplulugu alnindan öpülmeyi hak eder.Bu anlamda Cumartesi günü tribünde yer alacak arkadaslarböyle bir protesto yapabilirler.

İ.Öztel
12.04.2006, 17:04
Istenince, düsününce ne de güzel protesto sekilleri bulunuyor.


Benim size bir önerim var. Su anda biliyor musunuz bilmiyorum ama 23 Nisan'a kadar sürecek bir Türk Bayragi asmakampanyasi var. Ne amaçla oldugu malum. Bu da buna vesile olsun,isteyenler avatarini Türk Bayragimiz ile süslesin. bende sizi destekliyorum smileys/smiley32.gifve avatarimi deistirdim.

Murat Acar
12.04.2006, 17:04
ctmeoy kardesim TRABZONSPOR=BORDO MAVI nasil sen renklere asigim lafina uyuz oluyosun.aksamlari gün batimini bi seyret boztepeden hangi renkleri görüyosun bi bak bakalim.yok astonmus yok barca.o renkler bizim kardesim.okadar.

Hüda Topaloğlu
12.04.2006, 17:10
su renklere asigiz lafina da uyuz oluyorum yaa yani bordo maviye asiksaniz gidin barcayi astonvillayi falan tutun ben trabzonspora asigim baskasi yalan





pencere açin bunaldim

ctmeoy
12.04.2006, 17:13
ctmeoy kardesim TRABZONSPOR=BORDO MAVI nasil sen renklere asigim lafina uyuz oluyosun.aksamlari gün batimini bi seyret boztepeden hangi renkleri görüyosun bi bak bakalim.yok astonmus yok barca.o renkler bizim kardesim.okadar. ne yani trabzonda deniz olmasaydi boztepeden gün batimi kirmizi siyah görünseydi o zaman trabzonsporu tutmacakmiydin hayret bise yaa


ayrica bizim gercek renk tonlarimizin lisansini almamiz mümkün mü bilemiyorum ama benim icin renk hiç önemli degil önemli olan trabzonspordur

emre81
12.04.2006, 17:19
su renklere asigiz lafina da uyuz oluyorum yaa yani bordo maviye asiksaniz gidin barcayi astonvillayi falan tutun ben trabzonspora asigim baskasi yalan


ayrica o 20000 kisinin arkasini dönmesi nasil olacak acaba zaten maca 10000 kisi ya gelir ya gelmez 1000 kisi disindakiler zaten tiyatrodaki gibi oturup hiç ses cikarmazken bu imkansiz belki topcularin isimleri okunurken alkislanmayarak protesto yapilabilir








Kardes kusura bakma ama benim konuyu açarken yazdigim seyi iyi oku istersen ben bunu sen uyuz ol ya da olma diye yapmadim ve kelimeleri de nasil seçecegimi az çok bilirim renlere asik olmanin mecazi mana da kullanildigini söylemem buradaki insanlarin zekasini hafife almak olur bence ayrica benim için bu renkler maddeten de çok sey ifade ediyor. Bunu sana cevap vermek niyetiyle degil açiklama yapmak maksadiyla yaziyorum o yüzden üstüne alinma lütfen.

fincher
12.04.2006, 17:21
su renklere asigiz lafina da uyuz oluyorum yaa yani bordo maviye asiksaniz gidin barcayi astonvillayi falan tutun ben trabzonspora asigim baskasi yalan


ayrica o 20000 kisinin arkasini dönmesi nasil olacak acaba zaten maca 10000 kisi ya gelir ya gelmez 1000 kisi disindakiler zaten tiyatrodaki gibi oturup hiç ses cikarmazken bu imkansiz belki topcularin isimleri okunurken alkislanmayarak protesto yapilabilir
yaw 20000 olmaz 10000 olur,sayinin burda ne önemi var.tüm staddakiler sirtini dönse protestonun krali olur.90 dk. ve skor ne olursa olsun alkislamadan.zira is isten geçti...

trapzonely_54
12.04.2006, 17:24
smileys/smiley32.gif

ctmeoy
12.04.2006, 17:24
kusura bakmayin o zaman ben konuyu anlayamadim


konu sanirim su ruhsuz topculara karsi ne yapabiliriz bence bunlara verilecek en büyük ders adlari okunurken alkislamamak ve tribune cagirmamak. moralleri bozulursa bozulsun benimki kac aydir bozuk


tekrar özür dilerim sanirim yanlis anlsildim

selokal61
12.04.2006, 18:05
askimiz tabiki isim ve renklere futbolcu yönetici bunlar gelip geçici seyler

morientes
12.04.2006, 19:11
Kesinlikle taraftar maçin ilk 10 dakkasi futbolculara sirtini dönsün ,sonrada stadi teketsin.


Bu reziller belki bundan utanir...

Badaloğlu
12.04.2006, 19:15
Kesinlikle taraftar maçin ilk 10 dakkasi futbolculara sirtini dönsün ,sonrada stadi teketsin.


Bu reziller belki bundan utanir...





Bana en uygun protesto sekli bu...

sametaydin
12.04.2006, 19:20
Kesinlikle taraftar maçin ilk 10 dakkasi futbolculara sirtini dönsün ,sonrada stadi teketsin.


Bu reziller belki bundan utanir...





hakketten güzelmis bu protesto sekli.

fincher
12.04.2006, 19:20
Kesinlikle taraftar maçin ilk 10 dakkasi futbolculara sirtini dönsün ,sonrada stadi teketsin.


Bu reziller belki bundan utanir...
bu da güzel olur,90 dk sirtini dönmek de.ikisi de etkili olur bence.ama bunu yapabilmek için iyi organize olmak ve düzgün yapmak gerekir.stada gelen tüm taraftarlar ayni tepkiyi gösterebilmeli.bir bütünlük içinde olmali,bölük bölük ve münferit protestolar olmamali...

zahido
12.04.2006, 19:20
Kesinlikle taraftar maçin ilk 10 dakkasi futbolculara sirtini dönsün ,sonrada stadi teketsin.


Bu reziller belki bundan utanir...





Bana en uygun protesto sekli bu...





Stad full olup bu protestoyu yaparsak çok daha anlamli olur kanaatindeyim..

The Legend
12.04.2006, 19:52
Kesinlikle taraftar maçin ilk 10 dakkasi futbolculara sirtini dönsün ,sonrada stadi teketsin.


Bu reziller belki bundan utanir...





kardesim mükemmel düsünmüssün.bunun için iyiorganize olunmali.

Selman
12.04.2006, 20:32
Gerçekten güzel bir protesto sekli yanliz taraftar arasinda bile bu kadar gruplasma varken biraz zor gibi gözüküyor.

Tunga
12.04.2006, 20:42
Sahadaki takimina arkasini dönmek bir taraftarin yapacagi en uygunsuz protestodur. Bu Türkiye'de pek bilinmese de yurt disinda çok baska manada yapilmaktadir.


Ikincisi, bunu Trabzonspor taraftari ilk defa yapmiyor. FB'den 5 yedigimiz sene, o maçin ardindan Trabzon'da bu protesto yüksek katilimli olarak yapilmisti.


Su takima destek olmamak, pismis asin basina gelmeyenlerin takimin basina geldigini görmemek ve takimin en ihtiyaci oldugu dönemde ona arkasini dönmek ne demek. Çok güzel aynen devam.

Bülent Bayraktar
12.04.2006, 20:45
ne olursa olsun takimimizi sonuna dek desteklemeliyiz

TSelif
12.04.2006, 20:47
Sahadaki takimina arkasini dönmek bir taraftarin yapacagi en uygunsuz protestodur. Bu Türkiye'de pek bilinmese de yurt disinda çok baska manada yapilmaktadir.


Ikincisi, bunu Trabzonspor taraftari ilk defa yapmiyor. FB'den 5 yedigimiz sene, o maçin ardindan Trabzon'da bu protesto yüksek katilimli olarak yapilmisti.


Su takima destek olmamak, pismis asin basina gelmeyenlerin takimin basina geldigini görmemek ve takimin en ihtiyaci oldugu dönemde ona arkasini dönmek ne demek. Çok güzel aynen devam.





smileys/smiley32.gifsmileys/smiley32.gifsmileys/smiley32.gif


Bence de yanlis olur.. Ama tribünlerin belli bölümlerinde açilacak pankartlarla bu protesto isi daha ii olur..Hele stadi terk etmek hiç olmaz smileys/smiley5.gif

BOZOHAN
12.04.2006, 21:12
"RENKLERE ASIGIZ SIZLERE DEGIL." BU CÜMLEDE RENK KELIMESI TAMAMEN TUTMUS OLDUGUMUZ TAKIMA AITTIR. YANI SIZ OLSANIZDA OLMASANIZDA BIZ BU TAKIMI TUTMAYA DEVAM EDECEGIZ MANASINA GELIR NERESI SAÇMA BUNUN

fincher
12.04.2006, 21:14
Su takima destek olmamak, pismis asin basina gelmeyenlerin takimin basina geldigini görmemek ve takimin en ihtiyaci oldugu dönemde ona arkasini dönmek ne demek.
oynadiginiz futboldan memnun degiliz,izlenecek bir futbol oynamiyorsunuz demek.böyle en zarif protestolara bile karsi çikmak ne demek.sevdiginin hatasini göstermemek ve tepkisiz kalmak ona yapilacak büyük bir kötülüktür.Trabzonsporun mevcut futbolunu protesto etmemek oynanan futboldan ve gelinen noktadan memnun olmak anlamina gelir bence.sahaya sirtini dönmek de anlamli bir protesto,çünkü herkes biliyor ki bu takim çok daha iyi oynayabilir,bize çok daha iyisini yapabildiklerini gösterdiler.

fanatikdevri
12.04.2006, 22:13
bence futbolcular trabzonspor ruhunu kaybetmis bu ruhu asilamak lazim

Tunga
12.04.2006, 22:15
oynadiginiz futboldan memnun degiliz,izlenecek bir futbol oynamiyorsunuz demek.böyle en zarif protestolara bile karsi çikmak ne demek.sevdiginin hatasini göstermemek ve tepkisiz kalmak ona yapilacak büyük bir kötülüktür.Trabzonsporun mevcut futbolunu protesto etmemek oynanan futboldan ve gelinen noktadan memnun olmak anlamina gelir bence.sahaya sirtini dönmek de anlamli bir protesto,çünkü herkes biliyor ki bu takim çok daha iyi oynayabilir,bize çok daha iyisini yapabildiklerini gösterdiler.


Bak güzel kardeşim itirazım olan mevzu bu altını çizdiğim yer. Yani bu protesto zannettiğiniz gibi zarif bir protesto değildir.

kutoz
12.04.2006, 22:29
Protesto edelimde, neyi protesto ediyoruz anlayamadim. Sezon bitmis, biz protesto ediyoruz. Bu takimdaki bazi futbolcularin, sezon sonu ne olacagi bile belli degil. Yani yapilacak protestonun amacina hizmet etmeyecegini düsünüyorum. Fikir nefis bir fikir, keske bunu sezon basinda yapabilseydik. Sanirim, buna biraz geç kaldik.

61_dnc_TS
12.04.2006, 22:41
kara gün dostu olalim...


imza da belirtigim gibi....

Muhalif
13.04.2006, 00:21
Bmn de logo degistirmek kimi ne kadar enterese eder bilmem ama ben epey bir zaman önce mealen söyle dedigimi hatirliyorum:


Dis güçlere karsi yek vücut protesto yürüyüsleri yaptigimiz gibi bir kez de kol kirilip yen disina çiksa fena mi olurdu? 'Trabzonsporluluk kimligine sahip çikma yürüyüsü' adi altinda yürüyüs yapilamaz miydi? Yapilamazdi sanirim ve halen de yapilamaz.. Toplum olarak önümüze bir hedef koyulup yürüyün ula denilmedikçe yürüyemeyiz biz.. demistim, yine de diyorum..


Buseneden geçti artik.. önümüzdeki sene bakariz deyip geçelim...

salihismet
13.04.2006, 00:53
Bu protesto $ekli sirf futbolculara olmasi yanli$, suclu yanliz onlar deyil ki,
$enol Güne$in aciklamalarini hatirlayin, asil onun söylediklerini biraz irdelemek lazim, yani orada dönen ayak oyunlarini yönetimin aciklamasi lazim. Hani bir omo reklami varya, kirlenmek güzeldir, sonra temizlenmek $artiyla kirlenmek güzel olabilir hehalde, Trabzonsporda temizlenmemi$ bazi $eyler varmi$ki $enol Güne$ bunu hatirlatiyor, fakat sonunu getirmedi. Taraftar her platformda baski yaparak bu i$in üzerine gitmeli, hanki yönetici olursa olsun, eski veya yeni, ama mutlaka birileri konu$mali.

Nytre
13.04.2006, 03:12
takimda ruh yoksa TARAFTARDA VAR... biz her zaman TRABZONSPORUMUZUN YANINDAYIZ... IYI GÜNDE KÖTÜ GÜNDE KULÜBE CAN VEREN RUH KATAN TARAFTARDIR!!!!!!!!!!!!


trabzonuuuuuuuuuuuuum sen çok yasaaaaaaaaaaa


canim feda olsun sanaaaaaaaaaaaaaa


hiçbir seyeeeeeeeeeeee


degisilmeeeeeeeeeeeeeeez


senin sevgin bu dünyadaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FanatikPacci
13.04.2006, 03:48
<TABLE id=HB_Mail_C&#111;ntainer height="100%" cellSpacing=0 cellPadding=0 width="100%" border=0 UNABLE="&#111;n">
<T>
<TR height="100%" UNABLE="&#111;n" width="100%">
<TD id=HB_Focus_Element vAlign=top width="100%" background="" height=250 UNABLE="off">


bence; sözü geçen, ilk 10 dk sirt çevirip ardindan stadi terketme seklindeki bir protesto hos olmaz. bir anlamda pireye kizip yorgan yakmak gibi olur bu. Hem "biz Trabzonspor'a asigiz, Futbolculara degil"diyoruz hem deFutbolculara kizip takimimizi sahipsiz birakircasina bir tavir sergiliyoruz.smileys/smiley5.gif Bu tavrimizla yine takimimiza zarar vermis oluyoruz


Eger futbolcularin ruhsuzluguna bu kadar kiziyorsak,isimleri anons edildiginde tepki vermeyerek,özellikle bazi futbolculara yapilan sevgi gösterilerine son vererek baslayabiliriz. 90 dk. boyunca tek bir futbolcunun adini anmadan sadece Trabzonsporumuza tezahürat yaparak.


avatar olayi güzel ben de degistirdimsmileys/smiley2.gif</TD></TR>
<TR UNABLE="&#111;n" hb_tag="1">
<TD style="FONT-SIZE: 1pt" height=1 UNABLE="&#111;n">
<DIV id=hotbar_promo></DIV></TD></TR></T></TABLE>

makifbayten
13.04.2006, 04:46
sunu hiç bir zaman unutmayalim.biz ve trabzonspor baki olan biziz. çünkü trabzonspor et bizler tirnaklariyiz.











aslolan trabzonspordur. bunun içindir ki


TRABZONSPOR BIR SEVDADIR BUNU YASAYAN BILIR

İleli
13.04.2006, 05:21
hicbirzaman futbolcuyu takimdan buyuk gormemisimdir gormemde zaten...

geronimo_61
13.04.2006, 11:44
avatar olayini destekliyorum zaten bu futbolculara olan kizginligim nedeniyle de uzun bir süredir futbolcu avatari hiç kullanmiyorumm..


böyle güzel ve anlamli bir protesto için düsünen ve jkatilan arkadaslara tesekkür ederken mevzuya küçük de bir ekleme yapmak geregi duyuyorum


herkeste tek tip avatar tavsiye ediyorum tamda bu konuyla ilgili ve diyorum avatar ustalari haydi is basina bu olayi o kadar ii yansitacak ve direk mevzuya giris yapacak avatarlar istiyorum söz ilk kullanan ben olacagim


ben bir trabzonsporu sevmisim bir avatar mi degistirmeyecegim


mutlu günlerde bulusmak ve zaferler yasamak umuduyla


hadi bakalim herkes tek tip avatar kullanmaya baslasin

TSezgin61
13.04.2006, 14:15
arkadaslar öyle sirt cevirme olayi TRABZONLULARA yakismaz, karadeniz insani inatdir. bizde inadina 90 dakika destek vermeliyiz, ah su macta stadyum full cekse. orasi ne istanbul, ne malatya, nede ankara. orasiTRABZON. kimse banane ne halleri varsa görsün diyemez. bu takim hepimizin takimi. stadi terk ettikmi, takimimizi futbolculara birakip gitmis oluruz. ve unutmayin bir takima agsigiz, renklere asigiz. ve askimizi elaleme birakip gitmek delikanliliga yakismaz

zafercalikoglu
13.04.2006, 15:34
en iyi protesto o stadi doldurup ses çikartmamamktir,bakalim hangi topçu korkarak çikiyomus sahaya,görürürüz,


neymis seyirci baskisi ,okdar paralri götürürken hiç baski yok ,ben anlamadim bu isi

The Legend
13.04.2006, 16:09
ulan futbolcular utanmasalar bütün suç taraftarindir diyecekler.smileys/smiley5.gifHey allahim yaa....

mahmuter61
13.04.2006, 16:09
evet eniyisi stadin ful dolu olmasi zaten busaatten sonra bisey olmaz ama hiçbir olumsuz harekete tepki vermeden sinemadaki gibi maçin izlenmesi sadece baskan ama BASKANA tezahürat yapilsin ne yönetim nede futbolculardan hiçbiri tribüne çagirilmasin ozaman baskisiz kalirlar!Hele fatih efendi seyirciden çekiniyoya!!!

ctmeoy
13.04.2006, 20:20
en iyi protesto o stadi doldurup ses çikartmamamktir,bakalim hangi topçu korkarak çikiyomus sahaya,görürürüz,


neymis seyirci baskisi ,okdar paralri götürürken hiç baski yok ,ben anlamadim bu isi








arkadasim zaten öyle bi seyircimiz var ki ses cikarana da kiziyo smileys/smiley4.gif


bence maca gitmeyelim bos tribunlere oynasinlar

TSelif
13.04.2006, 20:39
en iyi protesto o stadi doldurup ses çikartmamamktir,bakalim hangi topçu korkarak çikiyomus sahaya,görürürüz,


neymis seyirci baskisi ,okdar paralri götürürken hiç baski yok ,ben anlamadim bu isi








arkadasim zaten öyle bi seyircimiz var ki ses cikarana da kiziyo smileys/smiley4.gif


bence maca gitmeyelim bos tribunlere oynasinlar





Zaten cincon maçindan sonra Avni Aker deki bütün maçlarimiz sessiz tribünlere oynandi..(çilginlar hariç)

Zeki Çelenkoğlu
13.04.2006, 20:50
bakiyirum da tarafrardediklerime gelmeye basliyor...

Mustafa Mahmutoğlu
13.04.2006, 21:13
takimda ruh yoksa TARAFTARDA VAR... biz her zaman TRABZONSPORUMUZUN YANINDAYIZ... IYI GÜNDE KÖTÜ GÜNDE KULÜBE CAN VEREN RUH KATAN TARAFTARDIR!!!!!!!!!!!!


trabzonuuuuuuuuuuuuum sen çok yasaaaaaaaaaaa


canim feda olsun sanaaaaaaaaaaaaaa


hiçbir seyeeeeeeeeeeee


degisilmeeeeeeeeeeeeeeez


senin sevgin bu dünyadaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





smileys/smiley32.gifçok güzel söyledin abicimsmileys/smiley1.gif

Adem Erdoğan
13.04.2006, 21:31
Protestonuza saygi duyuyorum ama ben buna katilmiyorum.

Nytre
13.04.2006, 23:08
en güzel protesto nedir biliyor musunuz? takima 90 dakika destek olmaktir... hep destek tam destektir... köstek degil destek olmaktir....

Mustafa Mahmutoğlu
13.04.2006, 23:28
en güzel protesto nedir biliyor musunuz? takima 90 dakika destek olmaktir... hep destek tam destektir... köstek degil destek olmaktir....











sende kisa ve öz söylüyorsun,senin bütün fikirlerine katiliyorum,ayrica TheRapZoNe arkadasimjizin neden protestoya katilmadigini sormak istiyorum??

Oğuzhan Görkan
13.04.2006, 23:38
avatar bayrak ile degistirilmistir

LIONAXE
13.04.2006, 23:44
<DIV>bordosuna mavisine hastayim</DIV>
<DIV>dükkanin rengini de bordo mavi yaptim</DIV>

bodozlama
14.04.2006, 10:21
Tamamiyla destek veriyorum ve bazi arkadaslarin da bu protestoyu tam anlamadigini düsünüyorum BMN platformunda yapilacak protesto ya görsel ya da düsünsel olarak yapilabilir ki bu durum ikisini de içeriyor. Bazi arkadaslarin maça gidip arkalarini dönme fikri de ayrica tartisilabilir.

Tunga
14.04.2006, 11:58
Ben takimin bu sene geçirdigi travmalardan sonra onlara bir sekilde destek vermekten yanayim. Ama bu konuda futbolculari protesto etmeyi düsünen arkadaslara da hak vermemek mümkün degil.


Ama arkadaslar, bir protestonun amacina uygun ve "iyi" bir sekilde yapilabilmesi için "çok iyi organize olmak" gerekiyor.


Benim size önerim olumsuz hiç bir tezahürat yapmadan maç öncesi


"Senol buraya"


"Ali Kemal buraya"


"Necati buraya"


"Hami buraya"


"Cemil Usta buraya"seklinde eski efsane oyuncularimizi tribünlere çagirma tezahürati yapmak ve ardindan da "Trabzon" diye yeri gögü inletmektir.


Bir düsünün bakalim.

Adem Erdoğan
14.04.2006, 12:32
en güzel protesto nedir biliyor musunuz? takima 90 dakika destek olmaktir... hep destek tam destektir... köstek degil destek olmaktir....











sende kisa ve öz söylüyorsun,senin bütün fikirlerine katiliyorum,ayrica TheRapZoNe arkadasimjizin neden protestoya katilmadigini sormak istiyorum??

Böyle bi protestoyla bi yere varilacagini düsünmüyorum.Ama simal abinin dedigi yapilirsa baya bi etkili olur.

Hasan Cubukcu
14.04.2006, 14:16
Gercekten bu konuyu acana tesekkür etmek istiyorum smileys/smiley32.gifsmileys/smiley32.gifsmileys/smiley32.gifsmileys/smiley32.gifsmileys/smiley32.gifsmileys/smiley32.gif

Simal Yildizin onerdigi protestoda cok güzel ama organize olmadanda protesto olmaz insallah iyi protest olurda akillari basina gelir .

Gerci bunlarda utanma olsa zaten böyle ruhsuz oynamazdilar !!!!!!!!
Unutmayinki hersey bizim elimizde ,protestoda etmek,destek cikmakda basarida sampiyonlukda!!!!
Allah sonumuzu haiyr etsin

Aslıhan
14.04.2006, 14:20
maça gitmeyelim ve bi pankart asalim


bizim ruhumuz yeter ya sizin.......?


biraz agir bir protesto ama belki bizi anlarlar smileys/smiley19.gif

Murat Acar
14.04.2006, 16:43
Ben takimin bu sene geçirdigi travmalardan sonra onlara bir sekilde destek vermekten yanayim. Ama bu konuda futbolculari protesto etmeyi düsünen arkadaslara da hak vermemek mümkün degil.


Ama arkadaslar, bir protestonun amacina uygun ve "iyi" bir sekilde yapilabilmesi için "çok iyi organize olmak" gerekiyor.


Benim size önerim olumsuz hiç bir tezahürat yapmadan maç öncesi


"Senol buraya"


"Ali Kemal buraya"


"Necati buraya"


"Hami buraya"


"Cemil Usta buraya"seklinde eski efsane oyuncularimizi tribünlere çagirma tezahürati yapmak ve ardindan da "Trabzon" diye yeri gögü inletmektir.


Bir düsünün bakalim.





Bu fikir mükemmeldende öte gerçektennsmileys/smiley32.gifsmileys/smiley32.gifsmileys/smiley32.gifsmileys/smiley32.gifsmileys/smiley32.gifsmileys/smiley32.gifsmileys/smiley32.gif


diyorumki son olarak bundan sonraki tüm maçlarda o efsane futbolculari çagiralim sonrada sadece yeri gögü TRABZONSPOR diye inletelim 90 dk.iste tepki diye ben buna derim.eger bundanda bisey anlamazlarsa bu futbolcular hepsi sezon sonu fesh etsin mukavelesini diyorum.

Şentürk
14.04.2006, 16:47
Ben takimin bu sene geçirdigi travmalardan sonra onlara bir sekilde destek vermekten yanayim. Ama bu konuda futbolculari protesto etmeyi düsünen arkadaslara da hak vermemek mümkün degil.


Ama arkadaslar, bir protestonun amacina uygun ve "iyi" bir sekilde yapilabilmesi için "çok iyi organize olmak" gerekiyor.


Benim size önerim olumsuz hiç bir tezahürat yapmadan maç öncesi


"Senol buraya"


"Ali Kemal buraya"


"Necati buraya"


"Hami buraya"


"Cemil Usta buraya"seklinde eski efsane oyuncularimizi tribünlere çagirma tezahürati yapmak ve ardindan da "Trabzon" diye yeri gögü inletmektir.


Bir düsünün bakalim.





Bu fikir mükemmeldende öte gerçektennsmileys/smiley32.gifsmileys/smiley32.gifsmileys/smiley32.gifsmileys/smiley32.gifsmileys/smiley32.gifsmileys/smiley32.gifsmileys/smiley32.gif


diyorumki son olarak bundan sonraki tüm maçlarda o efsane futbolculari çagiralim sonrada sadece yeri gögü TRABZONSPOR diye inletelim 90 dk.iste tepki diye ben buna derim.eger bundanda bisey anlamazlarsa bu futbolcular hepsi sezon sonu fesh etsin mukavelesini diyorum.





smileys/smiley32.gifsmileys/smiley32.gifsmileys/smiley32.gifharika smileys/smiley32.gifsmileys/smiley32.gifsmileys/smiley32.gifsmileys/smiley32.gif

Nytre
14.04.2006, 17:46
Ben takimin bu sene geçirdigi travmalardan sonra onlara bir sekilde destek vermekten yanayim. Ama bu konuda futbolculari protesto etmeyi düsünen arkadaslara da hak vermemek mümkün degil.


Ama arkadaslar, bir protestonun amacina uygun ve "iyi" bir sekilde yapilabilmesi için "çok iyi organize olmak" gerekiyor.


Benim size önerim olumsuz hiç bir tezahürat yapmadan maç öncesi


"Senol buraya"


"Ali Kemal buraya"


"Necati buraya"


"Hami buraya"


"Cemil Usta buraya"seklinde eski efsane oyuncularimizi tribünlere çagirma tezahürati yapmak ve ardindan da "Trabzon" diye yeri gögü inletmektir.


Bir düsünün bakalim.





gerçekten fikir güzel... bunu yapabilir miyiz?

Nytre
14.04.2006, 17:52
kalearkasi.net adresinde simal kardesimizin fikrini aynen yazdim...


uygularsa çilginlar uygular bunu...


gerçekten de düsündükçe çok hos ve çarpici bir sey bu...


düsündüm de keske o efsaneleri tribunlere çagirmak bize de nasip olsaydi...

Özsu
14.04.2006, 23:18
güzeL bir düsüncesmileys/smiley2.gif

degok
15.04.2006, 02:13
Tüm türübünlerin sahaya sirtini dönerek 90 dk maçi izlemeleride bir yöntem olabilir.

eys_61
15.04.2006, 02:22
tunga abinin (simal yildizi) fikri gerçekten de çok hos.yapilabilirse hepsinden daha anlamli olur.

Hasan Cubukcu
15.04.2006, 11:31
Bazi arkadaslar dahada anlamadi , avatar eski avatar !!!!!!!
Herkes kendisi bilir , ama protest olduysa hep birlikde olmasi gerekiyor yoksa bir kiymeti dekalmaz smileys/smiley5.gif.

Oğuzhan Görkan
15.04.2006, 17:44
Ben takimin bu sene geçirdigi travmalardan sonra onlara bir sekilde destek vermekten yanayim. Ama bu konuda futbolculari protesto etmeyi düsünen arkadaslara da hak vermemek mümkün degil.


Ama arkadaslar, bir protestonun amacina uygun ve "iyi" bir sekilde yapilabilmesi için "çok iyi organize olmak" gerekiyor.


Benim size önerim olumsuz hiç bir tezahürat yapmadan maç öncesi


"Senol buraya"


"Ali Kemal buraya"


"Necati buraya"


"Hami buraya"


"Cemil Usta buraya"seklinde eski efsane oyuncularimizi tribünlere çagirma tezahürati yapmak ve ardindan da "Trabzon" diye yeri gögü inletmektir.


Bir düsünün bakalim.
mantikli

Oğuzhan Görkan
15.04.2006, 17:44
maça gitmeyelim ve bi pankart asalim


bizim ruhumuz yeter ya sizin.......?


biraz agir bir protesto ama belki bizi anlarlar smileys/smiley19.gif
buda mantikli

Hüseyin Çümen
16.04.2006, 23:34
çok güzel fikirler çikmis tebrikler arkadaslar


bide halil hodziç e pankart asalim


SEN GIT ISTERSEN RUHUNU BIRAKABILIRSIN YETERKI GIT


smileys/smiley36.gif

Nytre
16.04.2006, 23:36
bu saatten sonra destekleyelim surada 4 maçimiz kaldi.. sonra protestoya devam ederiz smileys/smiley2.gif

Murat Acar
22.04.2006, 20:54
Ben takimin bu sene geçirdigi travmalardan sonra onlara bir sekilde destek vermekten yanayim. Ama bu konuda futbolculari protesto etmeyi düsünen arkadaslara da hak vermemek mümkün degil.


Ama arkadaslar, bir protestonun amacina uygun ve "iyi" bir sekilde yapilabilmesi için "çok iyi organize olmak" gerekiyor.


Benim size önerim olumsuz hiç bir tezahürat yapmadan maç öncesi


"Senol buraya"


"Ali Kemal buraya"


"Necati buraya"


"Hami buraya"


"Cemil Usta buraya"seklinde eski efsane oyuncularimizi tribünlere çagirma tezahürati yapmak ve ardindan da "Trabzon" diye yeri gögü inletmektir.


Bir düsünün bakalim. bu protestoyu yapan oldumu gerçekten çok merak ediyorum arkadaslar lütfen biraz birlik olalim hadi artik son anlarda bari takimi ayaga kaldiralim

Emre B.
22.04.2006, 21:25
Ben takimin bu sene geçirdigi travmalardan sonra onlara bir sekilde destek vermekten yanayim. Ama bu konuda futbolculari protesto etmeyi düsünen arkadaslara da hak vermemek mümkün degil.


Ama arkadaslar, bir protestonun amacina uygun ve "iyi" bir sekilde yapilabilmesi için "çok iyi organize olmak" gerekiyor.


Benim size önerim olumsuz hiç bir tezahürat yapmadan maç öncesi


"Senol buraya"


"Ali Kemal buraya"


"Necati buraya"


"Hami buraya"


"Cemil Usta buraya"seklinde eski efsane oyuncularimizi tribünlere çagirma tezahürati yapmak ve ardindan da "Trabzon" diye yeri gögü inletmektir.


Bir düsünün bakalim. bu protestoyu yapan oldumu gerçekten çok merak ediyorum arkadaslar lütfen biraz birlik olalim hadi artik son anlarda bari takimi ayaga kaldiralim Bu protesto çok iyi olur.Bari Fener maçinda olumsuz tezahurat yapilmasin