PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Sivasspor ve Fenerrumun Garip iliskisi



Emorfo
04.03.2006, 18:53
Sivasspor fenerrumdan mi giyiniyor... Bu garip iliskinin kaynagi nedir. Sivasspor fener maçlarini dikkat etmek gerekiyor mu... Bu durum bana biraz garip geldi... Sadece sivasin hocasina mi sponsor olmuslar yoksa kulübe mi.Resim asagida...


http://www.sivasspor.org.tr/images/lorantson.gif











Edited by: Emorfo

Burçak
04.03.2006, 19:05
hakikaten yaa. bu nedir böyle. ilkdefa görüyorum.smileys/smiley5.gif

kuzey_lee
04.03.2006, 19:07
sivassporla yakin iliskilerimden dolayi söyleyebilirim ki sivasspor'un bazi ürünleri fenerium tarafindan üretiliyor.nasil bir anlasma yapmislar tam emin degilim yalniz bazen formalari dahi feneriumdan giyiyorlar,bazen sadece esofmanlari..karisik bir olay ama öyle altinda kötü seyler aranacak bir durum degil.sivas baskani ile aziz yildirim farkli konulardan dolayi birbirine yakin sayilir.gecen sene sivas'in hocasinin ismail kartal olmasi,o göreve gelirken fb camiasindan bi kaç kisinin tavsiyesiyle gelmesi,su anda sivas genel menajerinin eski fbli bülent olmasi bunlarin göstergesidir

eys_61
05.03.2006, 00:54
fenerium bir spor giyim markasi olarak daha önce altaya da malzeme saglamisti diye hatirliyorum.sivassporlu yöneticiler de bazi yakinliklardan dolayi böyle bir anlasma yapmis olabilirler.

Mollasalihoğlu
05.03.2006, 01:01
farkli bir konu ama ben petkoviç'in FB maçlarini bi daha izlemenizi tavsiye ediyorum.Gerek bizde gerek Sivas'ta FB maçlarinda neler yapmis bi bakin.. smileys/smiley5.gif

Mayls
07.03.2006, 16:05
Günün birinde Barca'da TSClub giyecek formalari smileys/smiley4.gifyani insallah

Nytre
16.03.2006, 00:31
oha ya... bu kadar da olmaz... yani ne biçim zhniyet anlamadim..

Sacit
23.03.2006, 16:50
bunlarda geri kafali bunlarida kaybettik.insan biraz düsünür yavv.smileys/smiley5.gif

halil ibo
23.03.2006, 19:13
Buradan kendimize bir pay çikarsakta,Türkiye liglerindeki takimlari potansiyel müsteri olarak görüp bir pazarlama politikasi ile hepsini giydirmeyi düsünsek olmaz mi ?

Nytre
24.03.2006, 13:44
kendi takimina baskabir takimin markasini (kendi ürettigi) giydiren bir yönetimden kuskulanirim ve taraftari olarak hesap sorarim ama bunlarda böyle bir sey yok bu nasil duygu anlayis anlamadim...


bu kadar da özenti olmaz ki.

Hüseyin Çümen
24.03.2006, 15:38
bu takimin yaptigi çok terbiyesizce fenerium bi giyim markasi olabilir ama rakip takimin ismini gögsüne yazdirmanin hiç bi açiklanacak tarafi yopk saçmalik ben ozaman sike iddasi da atarim ortaya kanitimda var bu gibi durumlari düsünerek daha mantikli hareket edilmeli

kaanarda
08.04.2006, 15:18
yav birakin bunlari kardesim zaten bu anadolu takimlarinda azcik gurur olsa birlesip her sene sampisyon olurlar

Bülent Bayraktar
08.04.2006, 15:44
fb sivasa giyim malzemefln sagliyo herhalde karsiliginda maçi satmalari isteniyo olabilir

Nytre
08.04.2006, 16:07
SİVASSPOR--FENERBAHÇE GARİP İLİŞKİSİ İKİ!!!!!
<H3>"Eski Fenerliyiz ama..."</H3>
<DIV id=metin>Sivasspor Basin Sözcüsü Fikret Ünsal, ''Yönetimimizin sahsim da dahil olmak üzere büyük bölümünün eski Fenerbahçeli olduklari dogrudur. Ancak bu Fenerbahçe ile yapacagimiz maçlarin kaderini kesinlikle etkilemez'' dedi.





Ünsal, yaptigi yazili açiklamada, Sivasspor'un mevcut yönetiminin çogunlukla eski Fenerbahçelilerden olusmasindan dolayi hafta sonu deplasmanda yapacaklari maç öncesinde çesitli spekülasyonlar yapildigini bildirdi.


Yönetimlerinin kendisi de dahil olmak üzere büyük bölümünün eski Fenerbahçeli olduklarinin dogru oldugunu ifade eden Ünsal, sunlari kaydetti: ''Ancak bu Fenerbahçe ile yapacagimiz maçlarin kaderini kesinlikle etkilemez. Biz çikar her takima oldugu gibi Fenerbahçe'ye karsi da aslanlar gibi futbolumuzu oynariz. Yeneriz, yeniliriz veya berabere kaliriz ama neticede mücadelemizi Sivasli'ya yakisir mertlik ve sportmenlik içerisinde ortaya koyariz. Fenerbahçe'nin eski sevgilimiz oldugu dogrudur ama yeni sevgilimiz kirmizi-beyazli Sivasspor da gerçekten çok ama çok güzel. Yoksa zaten asik olmazdik bu renklere. 10 milyon Sivasli'nin ortak sevgilisi olan Sivassporumuz dilerim, Kadiköy'den iyi bir neticeyle 'eski sevgilimiz Fenerbahçe'ye sampiyonluk yolunda basarilar dileyerek' kente döner.''



</DIV>