PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Uefa'ya Mail Yolluyoruz!.. | Durmak Yok!.. Haydi BMN... (Yeni 2 metin 88. sayfada!)

Sayfa : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Burak61
12.07.2011, 05:13
http://www.hotmail.com internet sitesine girerek mail adresinize giriniz ve;

info@uefa.com bu mail adresine aşağıdaki mesajı kopyalayıp yapıştırın ve gönderin! Haydi sesini duyurr!

Dear UEFA Officers

I am writing to you from Turkey. I am just a football fan who thinks football is a lifestyle as long long it is played fairly. We live with football in Turkey. We are passionate and addicted to Football.As you all know there is a case on the run for one of the big football club about fixing the matches. The president of Fenerbahce is going to court to be judged and two of his vice presidents are sent to jail as well as some other clubs presidents. This looks like a big organisation. The police have evidences that the matches were fixed. Evidences are obvisous with the photographs,videos,recorde​d phone calls and chase. We belive that court will take the best decision soon.

But when it comes to Turkish Football Federation we have big suspicions, there is a big chaos in Turkish football at the moment. All these fixing matches and illegal attemps need to be sorted and football must be clean and fair. But regretfully we are not sure if that is going to happen. Because the president of Turkish football federation is a big fan of Fenerbahce. And also he is sponsoring Fenerbahce's Volleyball Club, and he has been supporting to Fenerbahce clup for many years financially. We all know that the biggest goal of him is to be head president of Fenerbahce. He declared those many times and we believe that he will do anything to keep Fenerbahce football club in the Turkish superleauge.

And it is not over yet. Lig tv which broadcasts the football matches has a big control over Turkish Football Federation and they always have big effects on every decision Turkish Football Federation
takes.It is so clear that Lig TV does not want Fenerbahce to play in the second division ( Bank Asya 1. Lig ). They do no want a cut on their incomes and they are giving a big pressure on Turkish Football Federation. There is a big campaign from the press and media to keep Fenerbahce in the Turkish Superleague.

Dear Uefa officers this is the situation in Turkish Football. We all expect a fair decision on this issue and we expect a real serious check and monitoring and warnings to be made if necessary. Otherwise there will be a big chaos in Turkish Football for a long time and if Fenerbahce do not get punished you will be one of the responsible office for this.

Football fans who wants a FAIRPLAY
__________________________​___________________

Yapmanız gereken tek şey yukarıdaki metni kopyalayıp aşağıdaki adrese göndermek ;

info@uefa.com

kaynak : http://www.facebook.com/event.php?eid=135556269859154

art(w)in
12.07.2011, 05:55

info@uefa.com bu mail adresine aşağıdaki mesajı kopyalayıp yapıştırın ve gönderin! Haydi sesini duyurr!

Dear UEFA Officers

I am writing to you from Turkey. I am just a football fan who thinks football is a lifestyle as long long it is played fairly. We live with football in Turkey. We are passionate and addicted to Football.As you all know there is a case on the run for one of the big football club about fixing the matches. The president of Fenerbahce is going to court to be judged and two of his vice presidents are sent to jail as well as some other clubs presidents. This looks like a big organisation. The police have evidences that the matches were fixed. Evidences are obvisous with the photographs,videos,recorde​d phone calls and chase. We belive that court will take the best decision soon.

But when it comes to Turkish Football Federation we have big suspicions, there is a big chaos in Turkish football at the moment. All these fixing matches and illegal attemps need to be sorted and football must be clean and fair. But regretfully we are not sure if that is going to happen. Because the president of Turkish football federation is a big fan of Fenerbahce. And also he is sponsoring Fenerbahce's Volleyball Club, and he has been supporting to Fenerbahce clup for many years financially. We all know that the biggest goal of him is to be head president of Fenerbahce. He declared those many times and we believe that he will do anything to keep Fenerbahce football club in the Turkish superleauge.

And it is not over yet. Lig tv which broadcasts the football matches has a big control over Turkish Football Federation and they always have big effects on every decision Turkish Football Federation
takes.It is so clear that Lig TV does not want Fenerbahce to play in the second division ( Bank Asya 1. Lig ). They do no want a cut on their incomes and they are giving a big pressure on Turkish Football Federation. There is a big campaign from the press and media to keep Fenerbahce in the Turkish Superleague.

Dear Uefa officers this is the situation in Turkish Football. We all expect a fair decision on this issue and we expect a real serious check and monitoring and warnings to be made if necessary. Otherwise there will be a big chaos in Turkish Football for a long time and if Fenerbahce do not get punished you will be one of the responsible office for this.

Yapmanız gereken tek şey yukarıdaki metni kopyalayıp aşağıdaki adrese göndermek ;

info@uefa.com

long long olmuş...araya as lazım....as long as....bi long da fazla....yolladım...sağolasın.

Burak61
12.07.2011, 05:59
kusura bakma facebook dan alintim yaptim, diger forumlarada baktim herkez gönderiyor,UEFA ya sesimizi duyurmamiz lazim....

MonteCristo
12.07.2011, 06:07
Gönderdim.

Zafer Fidan
12.07.2011, 09:27
Arkadaslar, tüm dünyaya bildirelim bu serefsizligi, avrupanin en önemli spor gazetelerinin birkaci:

Almanya:
SPORTBILD: sportbild@sportbild.de
KICKER: info@kicker.de

Ispanya:
MARCA: marca.com@unidadeditorial.es
AS: diarioas@diarioas.es

Fransa:
LEQUIPE webmaster@lequipe.fr

Italya:
La GAZZETTA DELLO SPORT: andrea.monti@gazzetta.it

Ingiltere:
THE SUN: talkback@the-sun.co.uk

UEFA: info@uefa.com

Dear Sear or Madame

İdris Toksoy
12.07.2011, 10:27
bende gönderdim.

Mustafa Umut
12.07.2011, 10:47
gönderildi.....

U.Sadıkoğlu
12.07.2011, 11:03
Ben bunu yolladım dileyenler bunuda gönderebilirler..

I am sure you are aware of the match fixing scandal that is currently surrounding the headlines in Turkey. As you know the Turkish Police Force has gathered some crucial evidence against Fenerbahce, the allegations are that Fenerbahce fixed 5 matches in the road to their championship, and according ...to the media the evidence gathered in the case is very strong. 200 taped phone calls, and 7 video footages are in custody of the Turkish Police. I as a Galatasaray Supporter urge UEFA to send a delegate to examine the evidence, the Turkish Football Federation will give the decision regarding Fenerbahce’s championship before 15th of July.

The reason I’m asking UEFA to send a delegate is because I’m very concerned about the Turkish Football Federation, the current Football Federation president is Mr M.Ali Aydınlar. He was in the Fenerbahce board of directiors while the “so called” match fixing was taking place. Now he will give the crucial decision regarding Fenerbahce’s faith. I dont think anyone believes that the Turkish Football Federation can give an objective decision.

According to the disciplinary code, the punishment of match fixing is relegation to a lower league. This is very clearly stated in the disciplinary code. If the UEFA sends a delegate, and oversees the investigation, I think it will be in the best interest of the Turkish Football.

Might I add, there is also a huge conflict of interest, the head of TFF is also the owner of the Acibadem Hospital, which is a sponsor of Fenerbahce, most of the Turkish Football pundits have underlined this as well, no one trully believes, Mr. Ali Aydınlar can remain neutral in this situation.

Best Regards

Ugur SADIKOGLU

NEŞAT BAŞOĞLU
12.07.2011, 11:08
akşam baya bi yolladım bende herkes yollasın abi bari bunu yapabilelem ....

xunutulmazx
12.07.2011, 11:23
umarım gönderilen mail ler etkili olur..

MaHMuT_61
12.07.2011, 11:25
Has been send

hodlu
12.07.2011, 11:32
Boşuna yollamayın, UEFA denen kurum da fener uşağı olmuş onlara göre yorum yapıyor 1 haftadır. Bana göre al TFF'yi vur UEFA'ya.
İkisinin de adalet ve eşitlikten yana olmadığı apaçık ortada...

serhatki
12.07.2011, 11:35
şenez fenerin hamiliğini yapıyor demektir uefada

karayel_5461
12.07.2011, 11:45
gönderdim gitti haydi hayırlısı

Asi Çaykaralı61
12.07.2011, 11:57

Dear UEFA Officers

info@uefa.com

Gönderdim gitti

cınar#7
12.07.2011, 12:18

I am sure you are aware of the match fixing scandal that is currently surrounding the headlines in Turkey. As you know the Turkish Police Force has gathered some crucial evidence against Fenerbahce, the allegations are that Fenerbahce fixed 5 matches in the road to their championship, and according ...to the media the evidence gathered in the case is very strong. 200 taped phone calls, and 7 video footages are in custody of the Turkish Police. I as a Galatasaray Supporter urge UEFA to send a delegate to examine the evidence, the Turkish Football Federation will give the decision regarding Fenerbahce’s championship before 15th of July.

The reason I’m asking UEFA to send a delegate is because I’m very concerned about the Turkish Football Federation, the current Football Federation president is Mr M.Ali Aydınlar. He was in the Fenerbahce board of directiors while the “so called” match fixing was taking place. Now he will give the crucial decision regarding Fenerbahce’s faith. I dont think anyone believes that the Turkish Football Federation can give an objective decision.

According to the disciplinary code, the punishment of match fixing is relegation to a lower league. This is very clearly stated in the disciplinary code. If the UEFA sends a delegate, and oversees the investigation, I think it will be in the best interest of the Turkish Football.

Might I add, there is also a huge conflict of interest, the head of TFF is also the owner of the Acibadem Hospital, which is a sponsor of Fenerbahce, most of the Turkish Football pundits have underlined this as well, no one trully believes, Mr. Ali Aydınlar can remain neutral in this situation.

Best Regards

Ugur SADIKOGLU
bu güzel kısa ve net

Fatih Kuloğlu
12.07.2011, 12:20
Gönderdim...

Zafer Fidan
12.07.2011, 12:20
Boşuna yollamayın, UEFA denen kurum da fener uşağı olmuş onlara göre yorum yapıyor 1 haftadır. Bana göre al TFF'yi vur UEFA'ya.
İkisinin de adalet ve eşitlikten yana olmadığı apaçık ortada...

Bizim basinda cikan UEFA mektupari yalan oldugunu düsünüyorum.

cınar#7
12.07.2011, 12:29
Uefa ilginirse bir şey çıkar yoksa TFFye kalırsa aynen devam eder..

bu match fixing olayı özellikle vurgulanması gerek

Zafer Fidan
12.07.2011, 12:36
Belcika futbol federasyona'da atalim.

http://www.footbel.com/en/contact.html

Cilgin1986
12.07.2011, 12:50
göderdim.......

61_ts
12.07.2011, 12:54
Arkadaslar, tüm dünyaya bildirelim bu serefsizligi, avrupanin en önemli spor gazetelerinin birkaci:

Almanya:

Ispanya:

Fransa:

Italya:

Ingiltere:

hepsine gönderdim....

Ilelioglu
12.07.2011, 13:00
Belcika futbol federasyona'da atalim.

http://www.footbel.com/en/contact.html

Onlarin ne alakasi var bu tür islerle?

:D

mit_o
12.07.2011, 13:09

Best Regards

Ugur SADIKOGLU

gönderildi ;)

xmxdas
12.07.2011, 13:19
Onlarin ne alakasi var bu tür islerle?

:D

Çok alakası var. Eğer Fener şamp. ligine gidemezse Belçikanın Genk klübü gidecek.

ESER
12.07.2011, 13:27
gonderildi

Emre Dumangöz
12.07.2011, 13:39
ben göndermeiyorm http://www.youtube.com/watch?v=ya7mbXEDM6g&feature=related

bu m.ali aydınları videosunu gönderin yeter arkadas :D okadar diyorum xD

birzda altına inglizce acıklamaa ypın yeter bn bilmiyorm ingilizce

alicengiz
12.07.2011, 14:19
arkadaşlar turkçe'sinide yazın bari biraz gaza geliriz az buçuk anlıyoruz ama,,,

OnurKul
12.07.2011, 14:45
UEFA gerekli açıklamayı yapmış: http://www.htspor.com/super_lig/haber/647652-uefa-rest-cekti

Oğuz ZEYTİN
12.07.2011, 14:45

Best Regards

Ugur SADIKOGLU

Galatasaraylıymış gibi gitmesin. Bari burasını değiştirin.

cınar#7
12.07.2011, 14:53
Galatasaraylıymış gibi gitmesin. Bari burasını değiştirin.
fark etmez fenere karşı herkes yazmalı

şu an twitterda trend olmak üzere herkes yazsın :

#uefabanturkey

OYılmaz
12.07.2011, 14:55
http://i1107.hizliresim.com/2011/7/11/11383.jpg

Bunu da yollayacak mıyız ?

Oğuz ZEYTİN
12.07.2011, 15:02
Aziz Yıldırım'ın sağındaki Mehmet Atalay'a benzemiyor mu?

Ömer TOPAL
12.07.2011, 15:13
yazıyı gönderdim ama ben şu resmide gönderiyorum şu an....ne kadar pislik varsa yapıcam...

Sokaktaki intibanın farkında degil bunlar.... Daha dün yüzüme bakamayan fenerliler şimdi diyorki.. fenerbahçe cumhuriyetini yıkamadılar işte.. hahahahah yapıyor adamlar... ey gidi TÜRKİYE CUMHURİYETİ...!

Sami Kuk
12.07.2011, 15:28
Yollayanlar yazsın yollandı diye

Akın NAZİFOĞLU
12.07.2011, 15:30
hepsine gönderildi

Mustafa Ayazoğlu
12.07.2011, 15:37
Fenerbahçe şampiyonlar liginde

Başkanı metriste :)

Şampiyonlar liginde eşi benzeri yok..

lazside61
12.07.2011, 15:39
Umarim Bu konuda ilgi çeker ve milyondan faza hit yapar, herkesin mail yollamisini umuyorum
kimse üsenmesin :) en fazla 3 dakikanizi alir

Ilelioglu
12.07.2011, 15:56
Aziz Yıldırım'ın sağındaki Mehmet Atalay'a benzemiyor mu?

Taa kendisi...:cool:

Oğuz ZEYTİN
12.07.2011, 16:00
Taa kendisi...:cool:

(Eğer oysa)

Aydınlar kadar o da sevinmiş. Trabzonlu ve genel intibaya göre Trabzonsporlu değil mi bu kişi? O zaman birisi çıkıp şunu haylı haylı diyebilir: Atalay da bürokrat kimliğiyle (üstelik Trabzonsporlu) sevinmiş. Kaldı ki bu olay yaşandığında Aydınlar'ın tarafsızlığını gerektirecek bir pozisyonda olduğunu sanmıyorum.

Sonuç olarak, fotoğrafın çok kuvvetli bir delil oluşturacağına inanmıyorum.

Ilelioglu
12.07.2011, 16:01
Aslinda su MAA'nin söyledigi sacmaliklarida dosya yapip göndermek lazim.

Arkadaslar bana yasanin tam metnini bulabilecek kisi varmi?

Yanina su üc videoyu da ekleyecegim.

http://www.ligtv.com.tr/VideoHaber/Default.aspx?r=1&p=2&hid=94885

http://www.ligtv.com.tr/VideoHaber/?r=1&hid=95180

http://www.kanalturk.com.tr/video/?vId=47178

halil ibo
12.07.2011, 16:36
Pek fazla rağbet görmedi bu başlık ama.İnşallah yeterince mail gönderilmiştir.

61Serkan4828
12.07.2011, 16:43
yollandı her tarafa

Sami Kuk
12.07.2011, 16:48
Diğer külüplerle yollaması lazım nekadar çok kişi olursa okadar iyi

Enes Ünal Kaya
12.07.2011, 16:51
2 adet farklı mail adreslerimden göndermiş bulunmaktayım

Emirhan Yazıcı
12.07.2011, 16:51
Çoktan gönderildi..

2ağustos1967
12.07.2011, 16:53
dün göndermiştim

lazanya61
yolladık burada 6 kişi hatta bi arkadaş ılo wfo marca bild ıntosai vb. uluslararası kuruluşlara da gönderdi dikkat çeksin diye

tsclub1985
haydi uefa ya

Emirhan Yazıcı
12.07.2011, 16:54
arkadaşlar turkçe'sinide yazın bari biraz gaza geliriz az buçuk anlıyoruz ama,,,

--------------------------​-------------------

Türkçe Çevirisi :

Sevgili UEFA yetkilileri;

Size Türkiye'den yazıyorum.etik değerler içerisinde oynanırsa futbolun bir yaşam tarzı olduğuna inanan bir futbolseverim.biz Türkiye'de futbolla yatar futbolla kalkarız.futbola bağımlı ve tutkuluyuz.lakin sizin de bildiğiniz gibi son günlerde ülkenin en büyük 4 takımından birinin de içine karıştığı bir şike operasyonu yürütülmekte.fenerbahçenin​ başkanı ve 2 üst düzey başkanı tutuklanarak hapishaneye gönderildi.ayrıca fenerbahçe başkanına yakınlığıyla bilinen bazı anadolu kulüplerinin başkanları ve bazı mafyatik kişiler de tutuklandı.bu büyük bir örgütlenme gibi görülüyor.şike yapıldığı polis tarafından çok net şekilde delillendirildi.fotoğraf,k​amera kayıtları,telefon dinlemeleri ve fiziki takip ile şike yapıldığı net şekilde ortada duruyor.biz inanıyoruz ki olayın yargı boyutu devlet tarafından neticelendirilcektir.

Olayın TFF (türkiye futbol federasyonu) boyutuna gelince çok büyük şüphelerimiz var.şuan ülkede futbol çok büyük bir deprem geçiriyor.futbolun daha güçlü ve temiz olarak ayağa kalkabilmesi için bu şike yapan kulüp ve şahıslar cezalandırılmalıdır.ama üzülerek belirtmeliyiz ki bundan emin değiliz.çünkü türkiye futbol federasyonu başkanı mehmet ali aydınlar çok fanatik bir fenerbahçe taraftarı.ayrıca fenerbahçenin voleybol şubesinin kontrolünü elinde bulunduruyor.voleybol takımının sponsorluğunu yapıyor.ve her yıl fenerbahçeye milyonlarca euro para akıtan birisi.en büyük hedefi fenerbahçe başkanı olmak.bunu defalarca basına ifade eden biri.dolayısıyla fenerbahçenin küme düşürülmesini engellemek için elinden geleni yapacaktır.

Bitmedi...ligimizin yayıncı kuruluşu lig tv senelerdir TFF yi elinde oynatıyor.ve futbolla ilgili alınan her kararda etkin bir kurum.lig tv açık bir şekilde fenerbahçenin küme düşmesini istemiyor.gelirlerinin düşmesini istemeyen lig tv TFF nin kararında etkili olmaya çalışıyor.sizin anlayacağınız şike yaptığı neredeyse belgelenmiş olan fenerbahçe uefa ve TFF kurallarına aykırı olarak küme düşürülmemeye çalışılıyor.adeta bir kampanya başlatılmış durumda.

Sevgili UEFA yetkilileri ülkemizde futbol bu durumda.sizden isteğimiz.şikeyi masum gösterip fenerbahçeyi düşürmek istemeyen TFF yi denetlemeniz ve gözlemlemeniz.gerekirse de gerekli uyarıları yapmanız.aksi takdirde Türkiye'de futbolu çok büyük problemler beklemektedir.eğer fenerbahçe hakettiği cezayı almazsa bundan siz de sorumlu olursunuz.

TEMİZ FUTBOLSEVERLER.....

tsclub1985
12.07.2011, 16:55
haydi uefa ya

esirgolge
12.07.2011, 16:56
Birkaç farklı mailden gönderilmiştir

Mehmet S. Pervan
12.07.2011, 17:00
İki mail adresimden de gönderdim. Daha çok yayılması lazım daha çok...

Serdar Ersoy
12.07.2011, 17:01
Her tarafa gönderdim.

oğ 61
12.07.2011, 17:08
Görevimi yaptım.

oğ 61
12.07.2011, 17:09
Ama arkdaşlar bu arada kendimizi de yakmayalım

Serdar Ersoy
12.07.2011, 17:28
Eğer şike yapmışsak yakalım sesim çıkmaz.

Celal Demir
12.07.2011, 17:36
mail gönderilmiştir...

toksoy61
12.07.2011, 17:52
gönderildi

The_Storm
12.07.2011, 18:01
Arkadaşlar Galatasaraylıların yazısını biraz değiştirip güncelledim. Bunu da gönderebilirsiniz.
-------------------

Dear Sir,

I am sure you are aware of the match fixing scandal that is currently surrounding the headlines in Turkey. As you know the Turkish Police has gathered some crucial evidence against Fenerbahce for months, the allegations are that Fenerbahce fixed at least 5 matches in the road to their championship. They had also offered money to almost all the opponents of the Trabzonspor, with which they compete in the road of championship. Evidence gathered in the case is very strong indeed. It is probably one of the worlds' most extensive investigations on illegal football deals including over 200 taped phone calls, and numerous video footages by Turkish Police. I as a Trabzonspor supporter urge UEFA to send a delegate to examine the evidence, the Turkish Football Federation will give the decision regarding Fenerbahce’s championship before 15th of July.

The reason I’m asking UEFA to send a delegate is because I’m very concerned about the Turkish Football Federation, the current Football Federation president is Mr M.Ali Aydınlar. He was in the Fenerbahce board of directors while the “so called” match fixing was taking place. Yesterday he announced that everything will go same untill they receive the final bill of indictment from the solicitor. This means Fenerbahce SK will join CL.

According to the disciplinary code, the punishment of match fixing is relegation to a lower league. This is very clearly stated in the disciplinary code. According to current evidence Fenerbahce SK did it several times. Turkish Football Federation has newly elected, but Fenerbahce SK was the prime decision maker in these elections. According to the UEFA disciplinary code, Fenerbahce SK should be sent down to the amateur league, however Turkish Football Federation would not send Fenerbahce SK to one lower league unless higher offices like UEFA or FIFA force them hardly. If the UEFA sends a delegate, and oversees the investigation, I think it will be in the best interest of the Turkish Football.

Best Regards

The_Storm
12.07.2011, 18:06
Konu kısmına 'Call for urgent interventions in match-fixing investigation in Turkey' yazabilirsiniz.

Oktay AKKUŞ
12.07.2011, 18:10
Bütün yayın organları ve uefa'ya gönderdim.

Fatih Özkan
12.07.2011, 18:13
En az 20 kere gönderdim...
Devam arkadaşlar...

chener
12.07.2011, 18:18
sendıng message kih kih kih

The_Storm
12.07.2011, 18:25
UEFA'ya faks da gönderdim ama sürekli meşgul.

Aslında faks daha etkili olur.

Faks numarası:
+410848012717

(+ yerine 00 yazabilirsiniz)

Ilelioglu
12.07.2011, 18:35
Bunuda yollayin...

http://www.sporhukuku.org/dosyalar/basin-aciklamasi.pdf

SPOR HUKUKU ENSTİTÜSÜ
BASIN AÇIKLAMASI

ADLİ VE SPORTİF MERCİLERİN YANLIŞ UYGULAMALARI HAKKINDA
KAMUOYUNU BİLGİLENDİRMEYİ GÖREV OLARAK ALGILAMAKTAYIZ

TÜRKİYE’nin kamuoyunu bir süredir öncelikli olarak meşgul eden “futbolda şike”soruşturmasının, gözaltılar ve tutuklamalarla başlayıp yeni dalgalarla devam eden süreci, Türkiye Futbol Federasyonu‘nun 11.07.2011 tarihli açıklaması ile farklı bir boyut kazanmıştır.
Ceza Muhakemesi Kanunu’nun 157. ve 153. maddelerine göre soruşturmanın selameti açısından Adli mercilerce verilen “gizlilik” kararı nedeniyle delillere ulaşamayan Türkiye Futbol Federasyonu; “Elimize ulaşmış bir delil yoktur. Biz kararımızı iddianame hazırlanıp mahkemece kabule edildikten sonra karar vereceğiz” diyerek bir teslimiyet içerisine girmiştir.
Ancak bu teslimiyet ifade edilirken, evrensel şekilde benimsenmiş olan, “Dünyada iki hukuk düzeni vardır, biri Devletlerin hukuk düzeni, diğeri sporun hukuk düzenidir” tanımlaması göz ardı edilmiştir. Oysa bu tanım Türkiye’de de gerek 2008 Spor Şurası Kararları, gerek Cumhurbaşkanlığı Devlet Denetleme Kurulu Raporu, gerekse TBMM Spor Araştırma Komisyonu Raporunda da benimsenerek zikredilmiş ve Türkiye Cumhuriyeti Anayasası’nın 59. maddesine yapılmış olan hüküm ilavesi ile Anayasa düzeyinde tescil edilmiştir.
Bu durumun anlamı, Devletin hukuk düzeni ile Sporun hukuk düzeninin, biri birlerine bağımlı olmaksızın, biri birlerini etkiler veya engeller olmaksızın kendi mecralarında işlemelerinin gerektiğidir. Esasen, konu olan “futbolda şike” soruşturma ve kovuşturmasında adli merciler, ceza hukuku açısından gerçek kişileri hedef alırken, spor hukuku ve onu uygulamakla yetkili merciler öncelikle tüzel kişilikleri hedef almaktadır. Ancak, adli mercilerin ellerinde bulunan kovuşturma bulgularını, yetkili sportif mercilerin de
incelemelerine sunmamaları, bir hukuk düzeninin, diğer hukuk düzeninin işlemesini engeller niteliktedir. Adli mercilerce, sportif mercilerin delillere ulaşmasını sağlaması, gizlilik kararının ihlali olmayacağı gibi, Anayasa’nın 59. maddesinde yerini almış olan Sportif Yargının işleyebilmesi için de bir yükümlülüğüdür.
Devletin hukuk düzeni uygulayıcılarının klasik hukuk bilgi ve uygulamalarına uymayan bu SPOR HUKUKU’nun “sui generis” yapı ve niteliğine uymaları ve kabullenmelerinin güçlüğünün bilincindeyiz. Bu nedenledir ki, Enstitü’müz, Spor Hukukunun ihtisas kuruluşu olarak bu hususu belirtmeyi görev bilmiştir.
Açıklamalarımız ışığında, yürürlükteki ceza usul hükümlerinin buna izin vermediği bilincinde olmamıza rağmen, adli soruşturmayı yürüten Savcılık Makamı ile sportif soruşturmayı yürütmekle görevli TFF’nin bir birilerinin görev yapmalarını engellememesi uğruna Adli Mercilerin ellerinde bulunan tüm belge ve bilgileri Türkiye Futbol Federasyonu’na sadece kendi hukuki ve idari mekanizmasını işletmesi ve başkaca hiç bir kişi veya mercie ifşa etmemesi kaydı ile vermesini elzem bir yükümlülük olarak görmekte ve
sürece müdahil olması suretiyle görevli mahkemenin bu konuda bir karar vermesini de gerekli bulmaktayız. Yeri gelmişken de bir hususu daha belirtmek isteriz. Adli mercilerin, TFF’ye iletmeleri gereken, deliller olup, iddianame değildir. Zira iddianame, elde mevcut bilgi ve bulguların savcı, yani kamunun avukatınca, mahkemeye sunulan bir yorumudur, iddiasıdır. Bunun mutlak doğruluğu kabul edilse idi, ayrıca hâkim kararına gerek kalmazdı. Dolayısı ile TFF, savcı iddianamesinden etkilenmeksizin delilleri değerlendirmeli ve Etik Kurul, Yönetim Kurulu ve Tahkim Kurulu kararları ile sonuca varmalıdır. Bu suretle Türkiye Futbol Federasyonu, Türkiye Futbol Federasyonu Kuruluş Ve Görevleri Hakkında Kanun’un 3/g; Futbol Disiplin Talimatı’nın 55.,74.,79.,80.84.,85.vd; Etik Kurulu
Talimatı’nın 4/I,b vd. maddeleri ile sair mevzuat ışığında, iddianamenin hazırlanması, kabulü veya kovuşturma süreci beklenmeksizin, delillere ulaşmaya çalışmalı, elde edilen delilleri vicdani kanaatine göre değerlendirip hiç vakit geçirmeden ve derhal kararını açıklayarak 2011-2012 futbol liglerini geleceği meçhul bir şekilde başlatmamalıdır. TFF’nin delillere ulaşma talebi, bir lütuf değil, Anayasa’nın 59. maddesi ile sahip olduğu yargılama yetkisinin engellenmemesi, geciktirilememesidir. Bu bakımdan TFF’yi, hakkını elde etmek için gerekli resmi girişimlerde bulunmaya davet ediyoruz. Halen sürmekte olan “futbolda şike” soruşturması hakkında TFF’nun 11.07.2011 günü açıkladığı kararı karşısındaki hukuki görüşümüzü kamuoyu ile paylaşmayı bir görev addetmiş bulunuyoruz.

Saygılarımızla,
SPOR HUKUKU ENSTİTÜSÜ

Sibel
12.07.2011, 19:26
Ben de yolladım.

Emre Dumangöz
12.07.2011, 20:01
görev yapılmıştır :)

yunushanilce
12.07.2011, 20:06
gönderilmiştir.....

Emre HIZAL
12.07.2011, 20:08
işlem tamam

bahadır2561
12.07.2011, 20:09
canım sıkıldıkça gönderiyorum valla :)

Chiko
12.07.2011, 20:11
Sabah Bild.de ve Uefa'ya göndermistim, simdi sevincten bir kez daha gönderdim :D

Murat SİSMAN
12.07.2011, 20:17
Bize UEFA'da Trabzon diyelim ve boş geçmeyelim ' Allah rızası için ' gönderelim.

Cağaloğlu
12.07.2011, 20:32
tümüne yolladım umarım hayırlısı olur.

Fatih Özkan
12.07.2011, 20:32
Yeniden gönderildi...

sethfilo
12.07.2011, 21:03
Beşiktaşlı arkadaşlarım bile yolladı

Sami Kuk
12.07.2011, 21:33
Bu tayfa.org falan ne iş ya.:S Akşam akşam sinirimi bozdu, manyagın biri tff nin kararına destek verdi diye bütün rizespora baglıyorlar.

fener düsse ne olur düsmese ne olur rize için.Düsse karı bıle olur:S

ceday99
12.07.2011, 22:04
Hepsine Yollandı...

bordoylamavi
12.07.2011, 22:09
asıl fifa ya gödermek lazım. uefa da şenes erzik var o feneri korur. sepp blatter daha sert bu şike konusunda. uefa nın bi etkisi kalmamış baksana ortalık şikden kaynıyor bu lisyteyi kabul ediyolar

Ömür Karadeniz
12.07.2011, 22:48
4. sefer gönderdim.:D

Sami Kuk
12.07.2011, 22:55
Bu metni kim hazırladı.Bunu hazırlayan kişiden tff'nin dün ve bugün ki açıklamalara yönelik bir metin daha hazırlamasını rica ediyorum..

Gerekirse 1 sene katılmaz takımlarımız avrupaya.Ama peşlerinde olsunlar

ysfemr
12.07.2011, 23:43
Bu metni kim hazırladı.Bunu hazırlayan kişiden tff'nin dün ve bugün ki açıklamalara yönelik bir metin daha hazırlamasını rica ediyorum..

Gerekirse 1 sene katılmaz takımlarımız avrupaya.Ama peşlerinde olsunlar

yenı bır metın hazırlanmalı ve metınde federasyon baskanın emnıyetı zıyaretınden sonra verdıgı bırbırını tutmayan demeclerın ıncelenmesı konusuna vurgu yapılması lazım

Cemile
12.07.2011, 23:50
gönderildi.

2011sampiyonuz
13.07.2011, 02:38
Ben türkce göndermeyi uygun buldum.

( Sayin UEFA yetkilileri,

bazi ülkelerde sike ler oldugunu biliyoruz. Sizinde bunlara göz yummadiginizi zannediyorduk. Megerse yanildigimizi görüyoruz.

Size bu kadar güvendigimiz icin hayal kirikligi yasadigimizi bildirmek istedik.

Su anda Türkiye de UEFA liglerine kesin katilmamasi gereken bir takima siz onay veriyorsunuz.

Saygilarimla
Imza
)

ofli
13.07.2011, 09:56
arkadaslar, bu gönderdiginiz mail'lere karsilik aliyormusunuz? yani ciddiye aliniyormusunuz??

aseld
13.07.2011, 10:56
hepsine atıldı artı olarak fifaya da attım asağıdaki sayfadan

http://www.fifa.com/contact/validate.htmx

Adulyan7
13.07.2011, 11:35
tmmdır.. gönderildi inş. bişey çıkar

alicengiz
13.07.2011, 12:20
iki farklı isimden bende yolladım,,

2011sampiyonuz
14.07.2011, 02:27
Galatasarayin Avrupa da sampiyon oldugu sene, Roma maciyla ilgili email göndermistim. Galatasaray a haksizlik yapilmisti. O zaman cevap gelmisti bana.

Mehmet Fatih Silik
15.07.2011, 20:23
This is a crime anouncement

We are Trabzonspor's fans from Turkey and want to announce our voice all over the world with this mail.

In the 2010-2011 Super Toto Super League in Turkey, lots of crime including events happened and most of these events were proved by the police and related departments. These evidences are in the hands of related units of Turkish Republic and with these evidences they are working on 19 matches that take places in two different leagues of Turkey. Some of these matches are related to the championship of Spor Toto Super League which affects the teams that will take place in Champions League and Uefa Cup from Turkey.

In the light of these evidences authorities claim that the Fenerbahce –the champion of league- took place in chicane organizations and affected the results of some matches. As you know, the teams that will take place in Champions League and Uefa Cup must be determined until the 15th of July and Turkish Football Federation must work on this matter. As the fans of Turkish football, we would like to see this progress openly and get information

However; despite of this situation, Turkish Football Federation still has not made any declaration. Moreover, your declaration about being passive in this progress made us pessimistic about the result of these progress. We would like to see the UEFA as an active actor of this progress and the follower of the events. If you take place in this progress effectively, our hope about the future of Turkish and world football will be positive.

We think Turkish Football Federation may be embraced in this progress and cannot make an unprejudiced decision. So we would like to see your effective participation in this progress and get Federation make a true decision for these chicane events.

Best regards...

$u an itibari ile 399 adet gönderilmi$tir...MSN-Mail bugünlük limit doldu demeseydi 500'e kadar devam edecektim...neyse yarin devam artik...1000 tane yollayacam diye söz verdim

bahadır2561
15.07.2011, 20:30
Bundan sonra bizim kurayı o kel çekmesin bunla ilgili de bi mail atalım :)

Mehmet Fatih Silik
16.07.2011, 02:26
This is a crime anouncement

We are Trabzonspor's fans from Turkey and want to announce our voice all over the world with this mail.

In the 2010-2011 Super Toto Super League in Turkey, lots of crime including events happened and most of these events were proved by the police and related departments. These evidences are in the hands of related units of Turkish Republic and with these evidences they are working on 19 matches that take places in two different leagues of Turkey. Some of these matches are related to the championship of Spor Toto Super League which affects the teams that will take place in Champions League and Uefa Cup from Turkey.

In the light of these evidences authorities claim that the Fenerbahce –the champion of league- took place in chicane organizations and affected the results of some matches. As you know, the teams that will take place in Champions League and Uefa Cup must be determined until the 15th of July and Turkish Football Federation must work on this matter. As the fans of Turkish football, we would like to see this progress openly and get information

However; despite of this situation, Turkish Football Federation still has not made any declaration. Moreover, your declaration about being passive in this progress made us pessimistic about the result of these progress. We would like to see the UEFA as an active actor of this progress and the follower of the events. If you take place in this progress effectively, our hope about the future of Turkish and world football will be positive.

We think Turkish Football Federation may be embraced in this progress and cannot make an unprejudiced decision. So we would like to see your effective participation in this progress and get Federation make a true decision for these chicane events.

Best regards...

$u an itibari ile 399 adet gönderilmi$tir...MSN-Mail bugünlük limit doldu demeseydi 500'e kadar devam edecektim...neyse yarin devam artik...1000 tane yollayacam diye söz verdim

An itibari ile toplam 600 adet kendi tarafimdan gönderilmi$tir...kaldi 400 :)

Fatih Özkan
16.07.2011, 02:28
Tekrardan gönderildi (:

legurhan
16.07.2011, 02:45
Bu başlık Pazartesi akşama kadar kalsın ...Şu an az kişi var forumda...Diğer günlerde yollayanlar olacaktır...

Ahmet Karaman
16.07.2011, 10:22
ileri seviyede ingilizce veya almanca bilen arkadaşlar ibrahm akın ve iskender alın ın itiraflarını uefa ya yollasınlar lütfen

Mehmet Fatih Silik
17.07.2011, 19:05
http://forum.bordomavi.net/showpost.php?p=1917846449&postcount=46515

Sözümü tuttum ve an itibari ile 1000 tane yolladim cok $ükür :)

EmreTS1967
17.07.2011, 19:12
Arkadaşlar bende yolladım.Birde meraklandım şimdi.Yazının içeriği hakkında bilgi verebilecek olan varmı.Mesela derdimizi nasıl anlatmışız uefaya.İngilizcesi olan biri açıklayabilirmi biraz :D

Mehmet Fatih Silik
17.07.2011, 19:17
Arkadaşlar bende yolladım.Birde meraklandım şimdi.Yazının içeriği hakkında bilgi verebilecek olan varmı.Mesela derdimizi nasıl anlatmışız uefaya.İngilizcesi olan biri açıklayabilirmi biraz :D

Google-Translate'e ver ordan icerigini anlarsin renkta$ :)

Tolgas6161
17.07.2011, 23:44
selamlar arkadaslar ben bu foruma coktandir yazmiyorum
bende fransizca sayin michel platiniye bir yazi gonderim
mektup gonderecegim
adres de su
Michel Platini
Federation Francaise de Football
87, boulevard de Grenelle
75738 Paris Cedex 15
France

Ilelioglu
22.07.2011, 22:04
E-Mail göndermek baya ise yaradi, baksana Onur Belge gibi .... delirmeye basladi...:D

Ahmet KESKİN
22.07.2011, 22:32
fifa ya gönderdim .. onur belge nin ... gelsin bu mail...

Ahmet KESKİN
22.07.2011, 22:35
uefa yada gönderdim

Helvacı61
23.07.2011, 00:00
Çok alakası var. Eğer Fener şamp. ligine gidemezse Belçikanın Genk klübü gidecek.
onur belge sağolsun maillerin işe yaradığını itiraf etti . mail atmaya devam

Fanatik34
23.07.2011, 01:22
Daha dün Febesli ser....in Shaktar hazirlik macinda sergiledikleri durumu örnek göstererek ve buna dahil Medya´da her türlü oyunu oynayarak kendilerini hakli düsürme cabalarini anlatan bir Mail yolladim UEFA´ya!!!

Bizler Türk takimlari olarak bundan rahatsizlik duyuyoruz cünkü Sikebahce bu oyunda herseyi kendisine hak görerek sadece kendisini degil, Avrupa Kupalarina katilmak isteyen herkesi buna alet etmek istiyor! Bizler temiziz ve hakkimizi istiyoruz..siz Uefa´yi da bu konuda adil olarak biliyor ve her türlü pislige karismis kulüpleri o Arena´da görmek istemedeginizi biliyoruz. O yüzden sizden TFF´nin yapmadigini sizden bekliyor cünkü TFF´nin sözcülügünü yapan kisi MAA´nin Sikebahce´nin kurumsal taraftari oldugunu bilmenizi isterim...diyerek devam eden bir bildiri

Elimizden gelen herseyi yapmaliyiz

Adem Erdoğan
23.07.2011, 02:23
onur belge sağolsun maillerin işe yaradığını itiraf etti . mail atmaya devam

Adama tşk. etmek lazım; mail kampanyasının reklamını yaptı resmen.:)

Bilal Baştan
23.07.2011, 02:29
Mail gönderildi.

Terzioğlu
23.07.2011, 02:29
Evet arkadaslar mailler ise yariyormus gercekten onun icin atmayan kalmasin 2 dakikalik is. Ne kadar cok atarsak okadar iyi.

Mustafa Kara
23.07.2011, 03:27
Attım bakalım ne olacak. Umut yok ama

My
24.07.2011, 18:47
Umut mu yok :)

Şunu izleyin de sonra tekrar düşünün umut var mı yok mu :)

http://www.yildiz.tv/?act=dvr&chan=beyaz&seekTime=21-07-2011%2000:17

UEFA'ya mail, faks yağdığı, UEFA'nın MAA'ya bunları gösterdiği, MAA'nın bu durum karşısında çok zor durumda kaldığı ve bundan burada utancından (!) bahsedemediği bizzat fbli Onur Belge tarafından söyleniyor :)

Ilelioglu
24.07.2011, 18:50
Umut mu yok :)

Şunu izleyin de sonra tekrar düşünün umut var mı yok mu :)

http://www.yildiz.tv/?act=dvr&chan=beyaz&seekTime=21-07-2011%2000:17

UEFA'ya mail, faks yağdığı, UEFA'nın MAA'ya bunları gösterdiği, MAA'nın bu durum karşısında çok zor durumda kaldığı ve bundan burada utancından (!) bahsedemediği bizzat fbli Onur Belge tarafından söyleniyor :)

UEFA cok ciddi bir kurum, her gelen maili dikkatli okuyup ciddiye aliyorlar.

Buna eminim.

Aslinda Avrupa'da her kurum böyle, is hayatinda ciddiyet ile disiplin olmasza olmazdir.

iyıldırım38
24.07.2011, 19:24
adamcık onur (adıyla yaşamıyor !)
mesaj, faks gönderenlere "vatan haini"mi dedi , yoksa benmi yanlış anladım, net çok iyi değil ,tekrarını seyredemiyorum

ESER
24.07.2011, 19:28
cc ye onur belgeyi koyalim :)

iyıldırım38
24.07.2011, 19:33
00.19.07 de bana "vatan haini" dedi şerefsiz

My
24.07.2011, 19:39
adamcık onur (adıyla yaşamıyor !)
mesaj, faks gönderenlere "vatan haini"mi dedi , yoksa benmi yanlış anladım, net çok iyi değil ,tekrarını seyredemiyorumYara öyle böyle değil çok büyük. Hem yara büyük hem de bu şekilde kapatmak istedikleri yaralarına tuz basıyoruz :) Devam, devam, devam, devam, devam... :)

cc ye onur belgeyi koyalim :)Süper fikir :ok

bahadır2561
24.07.2011, 21:53
Arkdasların ayrı ayrı yazdıgı tüm mailleri gönderdim yeniden
Aralıksız hergün gönderiyorum

Süleyman Eruyar
24.07.2011, 21:56
Onur Belge için, bir daha , yeniden ..

bahadır2561
25.07.2011, 11:53
Mail'ini atmayı unutma!

evrents
26.07.2011, 20:51
Her gün en azından 1'er kez yollayalım.Damlaya damlaya göl olur ;).

sakaryalı.61
26.07.2011, 22:10
bu onursuz belge tam bir namussuz şerefsiz haysiyetsiz şahsiyetsiz karaktersiz insancık için neler yapabiliriz.?

mehmets29
26.07.2011, 22:33
vah şerefli insan sana inat bi daha yollayacam

fernandez
26.07.2011, 22:37
İngilizcesi iyi olan birisi mağduriyetimizi, futbol sevgimizi, Şampiyonlar Ligi'nde oynamayı ne kadar hakettiğimizi ama fenerbahçenin uşağı olan maa nın hakkımızı çaldığını dile getirse biz de yollasak :)

Fatih Öztürk
26.07.2011, 23:20
maıl gönderdım uefaya,onur belge koyayım o kafaya,vatan haını derler senın gıbı denyoya,koyacak uefa fenerıne doya doya.

Fanatik34
13.08.2011, 07:05
UEFA´ya ikinci dalgayi baslatma gerekliligini düsünüyorum.

Bizler Trabzonspor taraftari olarak Türkiye´de temiz futbol görmek istiyoruz. Biz hakkimizi yani Sampiyonlar ligine gitmek istiyoruz. Eger hakkimizda birsey varsa bizi de Organizasyonunuzdan men edebilirsiniz gibi baslayacak bir Türk metin hazirlanmali. Ben metini elimden geldigince Almancaya cevirip burda yayinlarim ve tabi ki gönderirim.

Özellikle Sekibe´nin 6:1 ve 4:3 lük cümlelerinin üstüne basa basa...

meseco
13.08.2011, 09:07
Arkadaşlar işyerinde mail hesabınız varsa oradanda gönderin farklı mail hesapları olması etkili olur. Özellikle şirket maili ile gönderirseniz profesyonel bir yaklaşım olduğuda anlaşılır.

nahkog3
13.08.2011, 09:30
gönderildi,

KaFa_Sesi
13.08.2011, 09:44
İşlem tamam...

Travelair
13.08.2011, 09:52
Bu başlık çok önemli, ihmal etmeyelim. Medyadaki gidişatı dikkate alıp UEFA'ya bildirelim

İskender Çakmak
13.08.2011, 09:56
gerekli islem yapilmistir.

Bilal Baştan
13.08.2011, 10:22
Güncel bir metin oluşturmak lazım.

Sami Kuk
13.08.2011, 13:48
Güncel bir metin oluştursun biri uefa açıklama yayınlaması lazım uefa bastırınca tff nin eli ayagı baglanıyor..

Onun bunun cocukları okadar belgey ragmen düsürmeseler futbol bitmiştir demek

Efendioglu
14.08.2011, 03:23
Altlarda kalmasın konu yollanacak metin ilk mesajdaki yada bu olabilir ;

Dear Sir/Madam,

I feel obliged to send you this e-mail in the light of the recent developments surrounding the match-fixing situation in Turkey. I am sure you are aware of the ongoing investigation that involves a number of football clubs, players, journalists and the Turkish Football Federation (TFF) officials that are being charged with match-fixing, extortion and threats. The evidence leaked to the press strongly suggests that the accused have been involved in match-fixing.

The current president of the TFF is a card carrying member and a major sponsor of Fenerbahce, one of the clubs accused of match-fixing. Additionally, the same president of the TFF has publicly announced that the crimes that are investigated should be regarded as personal and that the clubs involved should not be deemed responsible for the individuals’ actions and therefore should not be punished.

This is an outcry for help so I can watch real “football”; games where the players give it their all. I do not want to watch games that have been fixed. I do not want to buy season tickets for a league where the champion is determined by anything but the players’ performance.
It is important to note that;

1. Anyone or any clubs who are involved in all of this, should be punished for their crimes according to the UEFA and FIFA disciplinary codes; regardless of their club affiliations or stature.

2. Releasing the clubs from the responsibility of their officials’ conducts, not only means a breach of the Article 6 paragraph 1 of the UEFA Disciplinary Regulations, but will henceforth grant clubs immunity from prosecution on any future match-fixing allegetions; further encouraging this and other kinds of illegal acts, hence severely damaging the integrity of the sport.

3. Waiting for the verdict of the Criminal Court would result in the subjugation of TFF’s disciplinary authority to the Criminal Court, hence would breach and further jeopardize the autonomy of the TFF and its judiciary mechanisms.

4. Postponing the justice is going to cause more injustice, turmoil and will undoubtedly hurt football as a whole.

5. Football’s governing bodies FIFA, UEFA and EU’s Commission on Sports should step in and make sure that the justice is served. Your pressure will ensure the fairness and swiftness of the process.

We want clean football. Please protect the game… and let us enjoy the game for what it is.

Sincerely,

Cem Zırıh
14.08.2011, 03:32
uefa nin fener in sampiyonlugunu tescil ettigi dogrumu arkadaslar lig tv de yayinlandi diyorlar ?

Hamza Öztürk
14.08.2011, 03:32
islem yapilmistir

demiradam57
14.08.2011, 04:10
Tüm adreslere gönderilmiştir...

Tolga
14.08.2011, 04:29
Haydi bakalım rastgele.Biz attık mailimizi.Gerisi Allah'ın izniyle gelir.

Fatih Özkan
14.08.2011, 04:32
Tamamdır...

Mustafa Ayazoğlu
14.08.2011, 08:20
mail gönderilmiştir..

farklı bir metin.

Mehmet
14.08.2011, 08:26
Farklı farklı bir kaç mail adresleri ile gönderdim bile.

Markaj61
14.08.2011, 08:30
Altlarda kalmasın konu yollanacak metin ilk mesajdaki yada bu olabilir ;

Dear Sir/Madam,

I feel obliged to send you this e-mail in the light of the recent developments surrounding the match-fixing situation in Turkey. I am sure you are aware of the ongoing investigation that involves a number of football clubs, players, journalists and the Turkish Football Federation (TFF) officials that are being charged with match-fixing, extortion and threats. The evidence leaked to the press strongly suggests that the accused have been involved in match-fixing.

The current president of the TFF is a card carrying member and a major sponsor of Fenerbahce, one of the clubs accused of match-fixing. Additionally, the same president of the TFF has publicly announced that the crimes that are investigated should be regarded as personal and that the clubs involved should not be deemed responsible for the individuals’ actions and therefore should not be punished.

This is an outcry for help so I can watch real “football”; games where the players give it their all. I do not want to watch games that have been fixed. I do not want to buy season tickets for a league where the champion is determined by anything but the players’ performance.
It is important to note that;

1. Anyone or any clubs who are involved in all of this, should be punished for their crimes according to the UEFA and FIFA disciplinary codes; regardless of their club affiliations or stature.

2. Releasing the clubs from the responsibility of their officials’ conducts, not only means a breach of the Article 6 paragraph 1 of the UEFA Disciplinary Regulations, but will henceforth grant clubs immunity from prosecution on any future match-fixing allegetions; further encouraging this and other kinds of illegal acts, hence severely damaging the integrity of the sport.

3. Waiting for the verdict of the Criminal Court would result in the subjugation of TFF’s disciplinary authority to the Criminal Court, hence would breach and further jeopardize the autonomy of the TFF and its judiciary mechanisms.

4. Postponing the justice is going to cause more injustice, turmoil and will undoubtedly hurt football as a whole.

5. Football’s governing bodies FIFA, UEFA and EU’s Commission on Sports should step in and make sure that the justice is served. Your pressure will ensure the fairness and swiftness of the process.

We want clean football. Please protect the game… and let us enjoy the game for what it is.

Sincerely,

İşlem tamam.

bordo61
14.08.2011, 11:45
Bende yolladım

xunutulmazx
14.08.2011, 12:05
işlem tamam ama adamlar 75 milyonun gözünün içine baka baka şike yapacaklar..

Ömer Kibar
14.08.2011, 12:34
Mail gönderildi.

kayseriliyiz
14.08.2011, 13:06

Almanya:

Ispanya:

Fransa:

Italya:

Ingiltere:

sagolasin bende simdi bir fransizca metin hazirlicam su adrese gönderebilirsiniz webmaster@lequipe.fr (webmaster@lequipe.fr)

tsloner
14.08.2011, 13:08
arkadaslar bu maili fifaya su sayfadan iletebilirsiniz. http://www.fifa.com/contact/validate.htmx . Burada ustte general enquires'i isaretleyip isim soyadinizi ve email adresinizi yazdiktan sonra subject kismina Turkish football match fixing scandal yazip asagiya metninizi kopyaliyorsunuz. Asagidaki guvenlik kodunuda yazmayi unutmayin insanlari makinelerden ayirt etmek icn yapiliyor bu. Unutmadan asagidaki submit'i tiklarsaniz gider mail onuda tiklamaniz lazim.

Yunus Danışmaz
14.08.2011, 13:12
gönderildi...

Mehmet BAL
14.08.2011, 13:12
işlem tamam

kayseriliyiz
14.08.2011, 13:17
Bu metni fransiz basin kuruluslarina gönderebilirsiniz

baslik olarakta sunu yazabilirsiniz

aider nous!!! nous voulons un football propre!
(temiz bir futbol istiyoruz bize yardim edin)

Bonjour,

Je me permet de vous écrire pour vous fournir certaine info sur les matches truqués en turquie.
Premiérement le club impliquer est accepter en ligue des champions suite à la liste de la tff.
Les dirigeant de trabzonspor on été interroger puis relacher.
Dérnierement il y eu 2 joueur de istanbul buyuk sehir belediyespor dont ibrahim akin et iskender alin,
qui ont accepter avoir toucher de l'argent pour vendre des matchs nattament contre le fenerbahçe.
Il y a tous les jour des écoute téléphonique qui sont divulguer aux médias.
Le fenerbahçe a la moitié de ces dirigeant qui sont en prison suite à une premiére décison du tribunal,
ils attendent leur jugement.
Dans ces condition la tff dit qu'ils n'ont pas asez de preuve pour prendre les décisions des santions disiplinaire.
Je pense que tous cela n'est qu'une perte de temps pour calmer et faire en sorte de passer devant tous les
manifestation des supporters surtout ce de fenerbahçe.
2eme chose en turquie il y a une grande pression pour que fenerbahçe reste enb super lig provenant de ligtv qui
à le droit de diffusion, et eux ne veulent pas que fenerbahçesoit reléguer d'une peur de perte économique.
Notamment que les suppoters de fenerbahçe vont rendre les décodeurs.
Mais nous voulons tous d'abord un football propre et un championnat ou c'est celui qui mérite remporte le titre.
Tout les droits serte sont dans les mains de la tff mais le necessaire ne se fera pas fait si l'UEFA ne met pas la mains dans tous sa.
Je vous pris de prendre notes de mes info et de faire suivre.
Il y a une campagne de sortir le fenerbahçe propre malgré tous les preuves et matchs truqué une pression énormes des médias est effectuer sur la tff.
Sa fait maintenant un mois que cette comédies dure et aucune décision n'est prise, je vous pris de faire un article pour que cette histoire ne soit pas oublié.
Nous voulons un footbal propre et pour cela les médias européen doivent nous aider. Merci

Madame, Monsieur veuillez acceptez mes salutations les plus sportifs

Salih Edip
14.08.2011, 13:17
İşlem tamam...

Necat Ulusoy
14.08.2011, 13:19
gonderildi...

Berat Akçay
14.08.2011, 13:19
Tamamdır .

esirgolge
14.08.2011, 13:23
işlem tamam

Cüneyt Canlıca
14.08.2011, 13:45
Komple gitmiş forum..

vyno
14.08.2011, 13:51
3 adet farklı mail yolladım artık hayırlısı diyelim etkisi mutlaka olacaktır bunların.

Royal Heart
14.08.2011, 13:56
Mission comleted!

Sami Kuk
14.08.2011, 14:32
İşlem tamam.. Faks gönderebilecek varsa faks göndersin daha etkili

Bera Algün
14.08.2011, 14:35
işlem tamam

fatihmazlum
14.08.2011, 14:41
21 günde 25 klasörde somut delil bulamayan bir "etik" kurulu.dosyaya şekil veren "estetik" kurulumu desek acaba

komdere
14.08.2011, 15:09
Bir mesaj daha attım boş bırakmamak lazım

Tunay ERDEM
14.08.2011, 15:12
hiçbir etkisi olmuyor ne yazik ki.

juliant
14.08.2011, 15:17
uefa degıl fıfaya maıl gonderın fıfa bızı sevmıyo uefada turkıyenın adamı var sıkenın babasını yapıyor

yaranozlu
14.08.2011, 15:34
arkadaşlar, aynı mesajın çokça gönderilmesi ne kadar doğru. her mesaj kendine özgü ve farklı bakış açısıyla bakması gerekmez mi? eleştiri için söylemiyorum, kendimi e-postaları okuyan kişi yerine koyuyorum. birileri copy-paste yapıp aynısından 1000 tane gönderiyor. tek tek okuma ihtimali var mı?

Royal Heart
14.08.2011, 15:37
arkadaşlar, aynı mesajın çokça gönderilmesi ne kadar doğru. her mesaj kendine özgü ve farklı bakış açısıyla bakması gerekmez mi? eleştiri için söylemiyorum, kendimi e-postaları okuyan kişi yerine koyuyorum. birileri copy-paste yapıp aynısından 1000 tane gönderiyor. tek tek okuma ihtimali var mı?
Yazabilen yazar zaten yazamayanlar da bu şekilde gönderiyor, farklı kişilerden ortak tepki gelmesi de az çok bir etki yapar. Ancak şu ana kadarki gelişmeler hiç leyhte değil.

kayseriliyiz
14.08.2011, 15:50
Lütfen herkes uefa'ya fifa'ya avrupa basina mail atsin faks atsin
haberdar edilim avrupa basini

Fatih Özkan
15.08.2011, 03:48
Tekrardan gönderildi.

The_Storm
16.08.2011, 02:50
UEFA'yı fax ve mail yağmuruna tutmamız lazım.

Yeni metinler yazalım.

Haydi gayret!

yalniz adam
16.08.2011, 04:10
allahım sana sonsuz şükürler olsun..şu mübarek günlerde dualarımızı kabul buyur..ülkemizi adaletsizlikten,adaletsiz yöneticilerden koru..şüphesiz sen duaları işitensin,affedicisin affetmeyi seversin..senin her şeye gücün yeter.amin.

hatipoglu
16.08.2011, 04:45
Metni güncelleme şansımız olabilir mi?

TFF'nin yeni bir karar aldığı, mahkeme kararlarını beklemeyi ve bu şekilde soruşturmayı zamana yayıp klub düşürmeyi olanaksız hale getirmeyi amaçladığı.

Resmi dinleme tutanaklarının TFF kurullarının FB lehine karar verecek şekilde oluşturulduğunu ortaya koyduğu ve bunun medyaya yansıdığı.

Basına sızan delillerden çok daha fazlasına sahip olmasına ve bu deliller neticesinde tutuklamalar olmuş olmasına rağmen futbol endüstrisini ve büyük klüpleri korumak adına delillerin karar vermek için henüz yeterli olmadığı yorumu yaptığı

Sonuçta Türkiye'de şike yapan büyük klüplerin sonuna kadar korunacağının ve şaibeli takımların hiç bir şey olmamış gibi Türkiye ve Avrupa'da futbol oynamaya devam edeceğinin ortaya çıktığı

eklenebilir mi?

altinkaya08
16.08.2011, 05:02
Gönderildi ama bişey çıkacağını sanmıyorum.Hiç ümidim kalmadı artık.

Fanatik34
16.08.2011, 05:39
Su an itibariyla 3 farkli adresimden 3. farkli Mail gönderilmistir:o

Erman Aydın
16.08.2011, 14:24
Lütfen yeni bi mail hazırlanabilir mi?

abc161
16.08.2011, 14:48
tercümesi ne bunun? bari ne gönderdigimi bilelim

Turgay Atalay
16.08.2011, 14:50
hepsine gönderdim

Salih Edip
16.08.2011, 15:51
ARKADAŞLAR , ingilizcesi iyi olan birisi bir metin hazırlamalı ve bu skandal videoyu UEFA'ya yollamalıyız. Gerçi metne gerek yok sözleri tercüme etseler yeter ama olsun... UEFA maillerimizi okuyor TFF yi her yerden baskı altına almalı istifa ettirmeliyiz... Bu iş böyle yürümüz...

Ilelioglu
16.08.2011, 16:13
ARKADAŞLAR , ingilizcesi iyi olan birisi bir metin hazırlamalı ve bu skandal videoyu UEFA'ya yollamalıyız. Gerçi metne gerek yok sözleri tercüme etseler yeter ama olsun... UEFA maillerimizi okuyor TFF yi her yerden baskı altına almalı istifa ettirmeliyiz... Bu iş böyle yürümüz...

Nasil yollayacagiz ki videoyu?

EyM58CzSFDo

Salih Edip
16.08.2011, 16:17

Bilmiyorum link koyarız :)

HIRCINBEY
16.08.2011, 16:38
Hepsine gönderildi. Duyarsız olmayalım arkadaşlar henüz 7 sayfa olmuş bu kadarmıyız yani.
İngilizce bilen arkadaşlar şu anki alınan kararlar dahilinde güncelleme yaparsa tekrar göndeririz.

Ilelioglu
16.08.2011, 16:39
Bilmiyorum link koyarız :)

Aynen ya...

Sonucta Youtube'da varya..

;)

admiral99
16.08.2011, 16:52

EyM58CzSFDo

besiktasida kurtardilar, feneride

lazibere
16.08.2011, 17:05
Al sana Şike

Ilelioglu
16.08.2011, 17:13
Yolladim videoyu yaninada iki satir yazdim.

Gamze_TS
16.08.2011, 18:18
besiktasida kurtardilar, feneride

Bu Video islerinden anlayan arkadaslar, alt yaziyi ingilizce yapsalar da gondersek uefa'ya?

President of Turkish football federation: We have saved besiktas too, thanks to me!

Member of the Turkish federation: yes, they have to be thankful! Have done it inspite of all the evidences, and conclusions

alt yazi olarak bunlar konup yollansa, bundan daha iyi belge mi olur? Goruntulu, sesli. Teknolojiden anlayan arkadaslar is basina. Ama kimin neyi soyledigi de yazilsin mutlaka unvanlariyla

Zafer Fidan
16.08.2011, 18:19
Bu Video islerinden anlayan arkadaslar, alt yaziyi ingilizce yapsalar da gondersek uefa'ya?

President of Turkish football federation: We have saved besiktas too, thanks to me!

Member of the Turkish federation: yes, they have to be thankful! Have done it inspite of all the evidences, and conclusions

alt yazi olarak bunlar konup yollansa, bundan daha iyi belge mi olur? Goruntulu, sesli. Teknolojiden anlayan arkadaslar is basina. Ama kimin neyi soyledigi de yazilsin mutlaka unvanlariyla

Yarin yapabilirim Gamze abla.

Hürgün Aygün
16.08.2011, 18:28
Şu soruşturmayla keşke UEFA daha da ilgilense hani imkanı var mı bilmiyorum ama deliller felan UEFA'ya gönderilse iyi olurdu...

Gamze_TS
16.08.2011, 18:30
Yarin yapabilirim Gamze abla.

Tamamdir, simdiden ellerine saglik!

Enes Ünal Kaya
16.08.2011, 18:49
Uefa ya Taşımakdan Daha Güzel Bir Önerim Var..

Bu Bilgi Belge Ve Videoları Avrupadanın Orta Düzey Bir Kaç Gazatesine MaiL atmak..

Şikede Hala iLerleme Yok Türkiyede .. Şikeye Yeşil ıŞık Veriliyor Gibisinden..

Zaten Avrupa Haberimizi Yapıyor.. Haberler Artıkça Ve Güncel oLdukça UEFA Kesin El Atar..
Sadece Uefaya Mail Atmakla oLmuyor..

Bir Çok Gurbetci Taraftar Versinler Bir Kaç Gazete Haber Sİtesi Adresi Atalım

Hasan YAYLI
16.08.2011, 19:04
Uefa ya Taşımakdan Daha Güzel Bir Önerim Var..

Bu Bilgi Belge Ve Videoları Avrupadanın Orta Düzey Bir Kaç Gazatesine MaiL atmak..

Şikede Hala iLerleme Yok Türkiyede .. Şikeye Yeşil ıŞık Veriliyor Gibisinden..

Zaten Avrupa Haberimizi Yapıyor.. Haberler Artıkça Ve Güncel oLdukça UEFA Kesin El Atar..
Sadece Uefaya Mail Atmakla oLmuyor..

Bir Çok Gurbetci Taraftar Versinler Bir Kaç Gazete Haber Sİtesi Adresi Atalım

Çok iyi fikir,masa başına biraz kafa çalıştırmaya başlayalım..

Cenk ÇAÇAN
16.08.2011, 19:12
Ben de gönderdim

SEDAT
16.08.2011, 19:12
- İngilizcesi iyi arkadaşlar bu iş ellerinizden öper :) , hepinizin eline sğalık şimdiden...

OFLU
16.08.2011, 20:02
gönderdim bende

Enes Ünal Kaya
16.08.2011, 22:50
Alman Bild Gazetedi Not Edildi. Başka Hangi Gazeteler Var..

Gurbetci Arkadaşlar Özellikle... Uefa ya Attımız Maili Ve Bi Kaç Videoyu Gönderebiliriz

Hepsini Not Alıyorum

Fatih
16.08.2011, 22:57
Gönderildi...

Fatih
16.08.2011, 22:59
http://www.iem.gov.tr/iem/index.php?...324&sayfa_no=1

Burdaki açıklamayı çevirip göndermek lazım ayrıca...

Burak61
17.08.2011, 02:16
arkadaslar alin avrupadaki bütün önemli basin organizasyonlarinin e-mail adresleri :

web@lastampa.it; g.smorto@repubblica.it; diarioas@diarioas.es; mdonline@mundodeportivo.com; josep.prats@donbalon.org; redaccion@diariosport.com; internacional@abc.es; info@elcorreogallego.es; redaccion@lavanguardia.es; courrierdeslecteurs@lequipe.presse.fr; abo@francefootball.fr; edition75@leparisien.presse.fr; sportbild@sportbild.de; vertrieb@tagesspiegel.de; anzeigen@tagesspiegel.de; leserbriefe@tagesspiegel.de; redaktion@tagesspiegel.de; verlag@mopo.de; redaktion@sueddeutsche.de; anzeigen.ausland@faz.de; talkback@the-sun.co.uk; mirrornews@mirror.co.uk; reporters@dailyrecord.co.uk; news@dailystar.co.uk; dtnews@telegraph.co.uk; foreign.news@thetimes.co.uk; letters@guardian.co.uk; foreigneditor@independent.co.uk; redaction@lavenir.net; journalist@demorgen.be; sport.ds@standaard.be; contact@euobs.com; info@europeanvoice.com; gvasport@concentra.be; info@copiepresse.be; nieuws@nieuwsblad.be; hbvlsport@concentra.be; online@baz.ch; redaktion@blick.ch; webnf@nouvelliste.ch; online.redaktion@nzz.ch; redaktion@tages-anzeiger.ch; info@uefa.com; contact@uefa.com

buserkan61
17.08.2011, 10:56
bende gönderdim arkadaşlarımada maıllerı forward ettim kalabalık bir grup maıl atacaktır.ses getirmesi dileğiyle inş.

Gamze_TS
17.08.2011, 12:39

Member of the Turkish federation: yes, they have to be thankful! Have done it inspite of all the proofs, and conclusions

alt yazi olarak bunlar konup yollansa, bundan daha iyi belge mi olur? Goruntulu, sesli. Teknolojiden anlayan arkadaslar is basina.
Ama kimin neyi soyledigi de yazilsin mutlaka unvanlariyla

Ek olarak da sunu yazabiliriz

This footage has been taken just after the Turkish Federation's meeting.
The members of the board are not aware of the camera. They know that their decision does not match with the law and the regulations, but they still brag about it. This footage shows how dirty our football is. We do not want a Federation that is even dirtier than our league.
HELP US, we want an evenhanded Federation, and JUSTİCE for ALL!

Zafer Fidan
17.08.2011, 12:40
Videoyu hazirlamak icin o videodaki dialogunu biri yazabilirimi. Kim neler diyor, sahizlari tanimiyorum :D

61_Hasan_69
17.08.2011, 12:45
Göksel Gümüşdağ : Beşiktaşıda kurtardık sayemde. Teşekkür etmeleri lazım
Göksel Gümüşdağ : Başka kimsede yokki bu kadar şey delil melil sonuç

Zafer Fidan
17.08.2011, 12:46

Tesekkürler, adamin görevi nedir?

Gamze_TS
17.08.2011, 12:46
Xavi fidan, benden kacis yok yapacaksin bu video'yu :)

bahadır2561
17.08.2011, 12:47
Tesekkürler, adamin görevi nedir?

ilk söz Aydınlar'a ait.

İkincisi ise Hüsnü Güreli tff üyesi( bjk'li)

Zafer Fidan
17.08.2011, 12:47
Xavi fidan, benden kacis yok yapacaksin bu video'yu :)

Haha tamam tamam, aksama kadar hazirlarim. Hala köydeyim, biraz sonra Trabzona dönüp yaparim. Aksama kadar hazir olur :D

Ertan 51
17.08.2011, 12:48
Uefa ya mail yolluyan can lar,ne kadar minnetarım,ne kadar saygı duyorum size anlatamam,
samimi söylüyorum Trabzonsporumuz adına en büyük mücadelelerden birini sizler veriyorsunuz,
eksik olmayın,tekrar tekrar teşekkürler.

Zafer Fidan
17.08.2011, 12:48
Aydınlar söylüyor o lafı

Kim simdi, Aydinlarmi Gümüsdag mi

bahadır2561
17.08.2011, 12:50
Kim simdi, Aydinlarmi Gümüsdag mi

ilk söz Aydınlar'a ait.

İkincisi ise Hüsnü Güreli tff üyesi( bjk'li)

bence Aydınlar söylüyor

Ibo61
17.08.2011, 12:51
aslinda mail yerine mektup yollasak daha iyi olurdu...binlerce mektup uefaya gitse daha cok ses cikarir.....uefaya günde 10000 lerce mail atiliyordur.....bunlarin cogunu siliyorlardir hemen...

Ahmet Faruk
17.08.2011, 12:51

Hüsnü Güreli bunları söyleyen.

Zafer Fidan
17.08.2011, 12:52
Bi Karar veremedik kim neler söyledigini :D

Aksama kadar zamaniniz var, ona göre. Karar verin! :)

Gamze_TS
17.08.2011, 12:53

Haha tamam tamam, aksama kadar hazirlarim. Hala köydeyim, biraz sonra Trabzona dönüp yaparim. Aksama kadar hazir olur :D

Tamam eline saglik! Yalniz yukarda biri goksel gumusdag diye yazmis, Husnu gureli o. İlk cumleyi soyleyen de Mehmet ali aydinlar . Ben kimin ne dedigini yazdim, isimler onemli degil. İlk cumleyi baskan ikinciyi uye soyluyor diye yazmistim. Mesajimda tercumeler de var. Bir de maile eklenecek bir paragtaf da yazdim son
mesajimda. Yani sen su paragrafi koyup altina da video'yu ingilizce alt yazilariyla eklesen ve biz o sekilde yollasak ses getirecektir bence. Yalniz alt yazilari kimin soyledigini mesajimdaki gibi yazmayi unutma, adamlar nerden tanisin bizim baskani, uyeyi.
Eline saglik, cabuk ol oyalanma:) Trabzon'a selam!

61_Hasan_69
17.08.2011, 12:54
m.ali aydınlar söylemiyo ... geriye iki tane şık kalıyo ya Gümüşdağ yada yanında bir adam daha var o söylüyo..

hamdi_61
17.08.2011, 12:54
Mail metnini biri verebilir mi özelden?

bahadır2561
17.08.2011, 12:55
Tamam eline saglik! Yalniz yukarda biri goksel gumusdag diye yazmis, Husnu gureli o. İlk cumleyi soyleyen de Mehmet ali aydinlar . Ben kimin ne dedigini yazdim, isimler onemli degil. İlk cumleyi baskan ikinciyi uye soyluyor diye yazmistim. Mesajimda tercumeler de var. Bir de maile eklenecek bir paragtaf da yazdim son
mesajimda. Yani sen su paragrafi koyup altina da video'yu ingilizce alt yazilariyla eklesen ve biz o sekilde yollasak ses getirecektir bence. Yalniz alt yazilari kimin soyledigini mesajimdaki gibi yazmayi unutma, adamlar nerden tanisin bizim baskani, uyeyi.
Eline saglik, cabuk ol oyalanma:) Trabzon'a selam!

Aynen ablamın dediğine katılıyorum isimleri bosver ilk söz Tff başkanına diğeri ise tff üyesine ait.

Gamze_TS
17.08.2011, 12:59
Aynen ablamın dediğine katılıyorum isimleri bosver ilk söz Tff başkanına diğeri ise tff üyesine ait.

Evet kesin baskan ve uye diye yazalim! İlk soz Maa'nin degilse de onu ben degil baskasi soyledi diyemez ya. O zaman kabul etmis olirlar zaten. Ama baskan ve uye arasi dialog coook ilgi cekecek ben cok umitliyim

sanatik
17.08.2011, 13:35
7 tane farkli farkli adreslerden gönderdim.

Sami Kuk
17.08.2011, 13:42
Faks gönderebilen faks göndersin varmı faks

seçuk
17.08.2011, 13:53
7 tane farkli farkli adreslerden gönderdim.

aynen............

srnmrt
17.08.2011, 14:44
Bugün aldığım haberleri paylaşayım;
GSK bünyesinde çalışan bir isimden aldığım bilgi TFF'nin imza kampayasından ''büyük tedirginlik duyduğu''

Genel Kurul üyesi olan bir başka isimden aldığım bilgi ise; ''tırstırmışız''

Gönderdiğimiz maillerden, yapılan kampanyadan TFF'nin haberdar olduğu ve ciddi bir baskı oluşturduğumuz görünüyor, yavaş yavaş da teyid ediliyor bu.
Geri dönüş ''kamuoyu baskısı'' olarak dönüyor, şimdilik.
Temiz futbol için bir imza da sen at!
http://www.petitiononline.com/UEFA1/petition.html

Sign the Petition’a tıklayarak isminizi yazıp mail adresinizi alt boşluğa yazdıktan sonra preview your signature’ye tıklayarak mailimizi yollayalım uefaya,ben her gün yolluyorum ilgiszi kalmayalım.

Şuana kadar atılan mail sayısı 1190

Engenius
17.08.2011, 17:28
Evet arkadaşlar UEFA ve FIFA'ya gönderilmek üzere İngilizce bir mektup yazdım. Türkçesi de altındadır. Ben FIFA'ya gönderdim. Göndermek isteyen arkadaşlar noklı yerleri sırasıyla isim, yaş ve meslek olarak doldurup gönderebilirler.
__________________________________________________ __________________________________________________ ________

Dear Sir/Madam,

I am writing to you with regards to the latest game-fixing scandal in the Turkish Football League. As you may have heard there has been a courtcase initiated and in that respect there are at present 61 arrests including football club presidents. I am writing to you to inform you on the growing concerns of a common football admirer.
My name is .......; I am .... years old and I work as a..................... I am a deep fan of Trabzonspor since I was born! For years I have been attending to both home and away games and supporting the team by any means possible. I love Trabzonspor and it is an important part of my life.
Even though Trabzonspor won the title for 6 times in its 44 years history; we could not become the champion for the last 27 years and I cannot care less. After all, I have an unconditional commitment to my team. Over the last 27 years Trabzonspor has been runner-up for 5 times and never won the title. In three of those seasons Fenerbahçe won the championship. I should mention at that stage that Trabzon is a city with a population of 300.000 and accordingly very small in size, budget and lobby compared to Istanbul (population 15 million) giants Fenerbahçe, Galatasaray and Beşiktaş.
There has always been rumours about game-fixing in the Turkish Football League , but it has never been as obvious and ugly as this year. As always the Turkish Football Federation turned their back to those rumours. Fenerbahçe, the “so-called” champion of this year, could save 33 points at the end of first half of the league (win:10, draw:3, loss:4) where as they accumulated an amazing 49 points at the second half ( win:16, draw:1, loss:0). By this “unprecedented success” the won the title by goal difference passing Trabzonspor which has 82 points as well. It also deserves mention that Trabzonspor won 42 points at the first half and 40 points in the second half. So it was another lost year on our side. We watched the fans of Fenerbahçe celebrating in their cars and rubbing on our faces.
However it turns out that the judicial system was not as ignorant as the Turkish Football Federation and district attorneys started a case sua sponte in December 2011. Within that respect the police secretly monitored phone calls of many high ranking individuals and officials for almost 6 months and followed those people. On July 3, 2011 Turkey woke up to a rather uneasy Sunday with tens of arrests on game-fixing scandal. Aziz Yıldırım, the president of Fenerbahçe, allegedly the man at the epicenter of all those illegal actions, as well as many other presidents, coaches, managers, players were arrested and are still in custody. There are strong evidences that in 19 games there was money exchange and game fixing attempts. I am not going to go into details about the scandal since it is not the aim of this letter.
The purpose of this letter is to draw your attention to the stand point of Turkish Football Federation. TFF over its history has never taken steps to investigate game-fixing rumours and they have always been protective of the Istanbul giants. Whoever the president of the TFF is they never said a word. So lets sum up very briefly how TFF responded to the scandal. The president, Mehmet Ali Aydınlar, said they learned the incidents and arrests from the TVs just like any regular person in Turkey. (These are the exact words of the president of TFF). Mr Aydınlar, who previously occupied important managerial positions in Fenerbahçe, said TFF can’t take steps because they do not have the official documents. By then people started to hear about the phone-calls between presidents, money exchange photos, meetings with coaches etc. from the newspapers. Then the court agreed to send the TFF the documents as big as 26 files with 15000 documents. Mr Aydınlar said the Ethics Commission will review the documents and advise a solution to TFF before the league starts. After all the TFF could reach a verdict without necessarily waiting for the court result. They are authorized to do so by law. The UEFA authorizes that as well. To my knowledge even at the case of suspicion UEFA encourages to take the necessary steps. So TFF cancelled the start of the league from August 5 to September 9 to have time to review the documents and reach a verdict.
They announced their verdict on August 15. And we realized nothing has changed with regards to the TFF. The TFF “decided” that the leaugue should start as is and no steps should be taken as of now. Simple as that. There is no relegation, no punishments, nothing whatsoever. So those records , documents do not mean anything to the TFF. It is not a big surprise to us as Turkish people. They are doing what they are best at; protecting the Istanbul Giants. To understand how rotten things are just look at how the stock prices of Fenerbahçe increased a day before the verdict has been officially announced. 20% in one day!!!
The more I try to keep my letter short the longer it becomes. As a common football fan I was more than optimistic when I heard about the arrests. However I am disillusioned, pessimistic and unhappy with the last moves of TFF and I am losing my hope that anything will change in Turkey and the TFF will do anything. I think we deserve a “FAIR GAME” in Turkey just like anywhere in Europe.

Best Regards.

XXXXX

__________________________________________________ __________________________________________________ ___________

Sayın Yetkili,
Size bu mektubu yazmamın nedeni Türkiye Futbol Ligi’ndeki şike skandalıdır. Malumunuz üzere halihazırda açılmış bir dava ve bu dava kapsamında tutuklu 61 kişi bulunmaktadır. Sıradan bir futbol seyircisi olarak artan endişelerimi dile getirmek için bu mektubu yazıyorum.
Adım.....; ... yaşındayım ve ..... olarak çalışmaktayım. Doğduğumdan beri Trabzonspor taraftarıyım. Yıllardan beri içsaha ve deplasman maçlarına giderim, ve mümkün olan her yolla takımımı desteklerim. Trabzonspor’u çok seviyorum ve Trabzonspor hayatımın önemli bir parçası.
44 yıllık tarihinde 6 defa şampiyon olmasına rağmen Trabzonspor son 27 senedir şampiyon olamıyor. Aslında çok da umursamıyorum çünkü takımıma koşulsuz bir sevgi duymaktayım. Bu 27 yıllık sürede Trabzonspor 5 kere 2. olmasına rağmen hiç şampiyon olamadı! Bu sezonların üçünde Fenerbahçe şampiyon oldu. Belirtmeden geçemeyeğim Trabzon 300.000 nüfuslu bir şehirdir ve 15 Milyon nüfuslu İstanbul’un 3 büyük takımına Fenerbahçe, Galatasaray ve Beşiktaş) göre nispeten oldukça küçük bütçe, boyut ve lobi sahibidir.
Türkiye Futbol Ligi ile hep şike iddiaları olagelmiştir, ancak hiçbiri bu yıl olduğu kadar açık ve çirkin hale gelmemişti. Türkiye Futbol Federasyonu her zaman olduğu gibi bu yıl da bu iddialara sırtını dönmüştür. Bu sezonun “sözde” şampiyonu Fenerbahçe ilk yarı (10 galibiyet; 3 beraberlik;4 mağlubiyet) alarak 33 puan toplamışken, ikinci yarı “eşi görülmemiş bir başarı” yakalayarak (16 galibiyet ; 1 beraberlik) ile 49 puan toplamış; aynı puana sahip 82 puanlı Trabzonspor’u averajla geçerek şampiyon olmuştur. Belirtmekte fayda var Trabzonspor ilk yarı 42 ikinci yarı 40 puan toplamıştır. Bizim açımızdan kayıp başka bir oldu bu yıl da. Fenerbahçe taraftarının arabalarda kutlamalarını yüzümüze vurmalarını sabırla izledik.
Ancak anlaşıldı ki Türk hukuk sistemi TFF kadar kör değildi ve savcılar Aralık 2011’de re’sen bir soruşturma başlatmıştı. Bu bağlamda polis 6 ay boyunca ileri gelen kişiler ve yetkililer hakkında telefon dinlemesi ve fiziki takip gerçekleştirmişti. Sonuçta 3 Temmuz 2011 sabahı Türkiye şike ile ilgili onlarca tutuklamanın olduğu görece hareketli bir Pazar sabahına uyandı. Bütün yasadışı eylemlerin ortasındaki kişi olduğu ileri sürülen Aziz Yıldırım da dahil olmak üzere pek çok başkan, teknik direktör ve spor adamı tutuklandı ve hala gözaltında. 19 maçta şike ve teşvik yapıldığına dair ciddi kanıtlar olduğu iddia ediliyor. Bu mektubun amacı farklı olduğundan detaylara girmeyeceğim.
Bu mektubun yazılmasındaki amaç TFF’nin duruşunun ortaya konulmasıdır. TFF tarihi boyunca asla şike iddialarını ciddiye almamış ve İstanbul büyüklerini destekler bir tavır sergilemiştir. TFF Başkanı kim olursa olsun tavrı hiç değişmemiştir. Şike skandalına TFF’nin nasıl karşılık verdiği şöyle bir özetleyelim;Başkan Mehmet Ali Aydınlar şike skandalını ve tutuklamaları diğer herkes gibi TV’lerden öğrendiğini ifade etti (kendisinin sözleridir). Önceleri Fenerbahçe Spor Kulübü’nde önemli yönetim görevleri de almış olan Sayın Aydınlar ellerinde belge olmadığından karar veremeyeceklerini ifade etmiştir. O dönemde kamuoyu gazeteler kanalı ile dinlemeler, para transferi görüntülerini öğrenmeye başlamıştı. Savcılar/mahkeme 26 klasör ve 15000 belgeden oluşan dosyaları TFF’ye göndermeyi kabul etti. Sayın Aydınlar da ligler başlamadan evvel karar verebilmek için dosyaların Etik Kurulu’na gönderileceğini onların tavsiye kararına göre bir karar vereceklerini beyan etti.Nihayetinde TFF’nin bir karara varması için mahkeme sonucunu beklemesi gerekmiyordu. Bunun için yetkileri vardı. Bilgim kadarı ile UEFA da şüphe bile olsa şike hakkında gereken adımların atılması konusunda federasyonları teşvik ediyordu. Bu gerekçe ile 5 Ağustos’ta başlaması planlanan ligler 9 Eylül’e ertelendi.
15 Ağustos’ta karar açıklandı. Ligin olduğu hali ile başlamasına ve an itibariyle hiçbir ceza verilmemesine “karar verdiler”...Bu kadar basit. Küme düşme yok, ceza yok, hiçbirşey olmadı. Yani bu kadar belge, kayıt TFF’ye birşey ifade etmiyormuş. Aslında biz Türkler için bu çok da şaşırtıcı olmadı. Zira TFF en iyi bildiği şeyi yapıyordu; İstanbul büyüklerini kollamak. İşlerin en kadar çürümüş olduğunu anlamak için sadece Fenerbahçe hisselerinin kararın açıklanmasında bir gün önce ne kadar arttığına bakınız. 1 günde %20 artış!
Mektubu kısaltmaya çalıştıkça uzuyor. Sıradan bir futbolsever olarak gözaltılarını duyduğumda çok umutlanmıştım. Ancak TFF’nin kararlarını duyduğumda hayal kırıklığına uğradım, karamsarlığa kapıldım ve mutsuz oldum; birşeylerin değişeceğine olan inancımı kaybettim. Öyle inanıyorum ki biz de Türkiye’de Avrupa’nın herhangi bir yerindeki kadar ADİL BİR OYUN’u hakediyoruz

Saygılarımla

xxxx

objek
17.08.2011, 17:58
Arkadaslar bu davayi izleyen ve uefa,ya yakin(isvicreli olabilir) bir avukatla temas kurup neler yapilabilecegini arastirmak lazim

Samet Türkmen
17.08.2011, 18:04
10 tane bende attım. Aynı maili aynı yere birden fazla atabileceğimiz bir program var mı :D

KaFa_Sesi
17.08.2011, 18:05
ahanda bende yolladım ..hayırlı olur inş ..

Royal Heart
17.08.2011, 18:13
Sanırım UEFA bizi hiç mi hiç iplemiyor.

Ömer Faruk61
17.08.2011, 18:25
http://www.uefa.com/MultimediaFiles/Download/Tech/uefaorg/General/01/64/85/47/1648547_DOWNLOAD.pdf

Gönderdiğimiz maillere UEFA disiplin talimatınıda ekleyebiliriz...

Zafer Fidan
17.08.2011, 18:38
Buyrun :-)

c4RCHlr6W9c

http://www.youtube.com/watch?v=c4RCHlr6W9c

fernandez
17.08.2011, 19:06
Arkadaşlar İbrahim Seten twitterında yeni şeyler paylaşmış. twitlerinden birisi bu :
ibrahimseten (http://twitter.com/#%21/ibrahimseten) ibrahim seten

bu işlerin uzmanı bi arkadaşım diyor ki: uğur uçar'ın "F.Bahçe maçından önce bana şike teklifi yaptılar" açıklaması bile uefa'ya yeter.

Uefa'ya Uğur Uçar'ın ifadesi, İbrahim Akın'ın para trafiği at alması vb. olaylar hakkında Tff'den belge istemesi konusunda da mail atmalıyız bence. Hüsnü Güreli'nin videosu da önemli mesela. Kim kimi kurtarmış niye kurtarmış Uefa merak eder bunları herhalde :)

Fatih Özkan
17.08.2011, 19:19
Gönderildi...

sifuni
17.08.2011, 19:40
gönderdim insallah haber yapilir yabanci sitelerde.

meseco
17.08.2011, 19:42
Arkadaslar mail attiktan sonra
You've signed, now let your friends know on Twitter. Boyle bir yazi cikiyor twitter i olanlar oraya tiklasinlar ve hesabindada gozuksun.
Ayrica 1303 olmus hadi 100bin mail yapalim sunu

Gamze_TS
18.08.2011, 00:42
Evet arkadaşlar UEFA ve FIFA'ya gönderilmek üzere İngilizce bir mektup yazdım. Türkçesi de altındadır. Ben FIFA'ya gönderdim. Göndermek isteyen arkadaşlar noklı yerleri sırasıyla isim, yaş ve meslek olarak doldurup gönderebilirler.
__________________________________________________ __________________________________________________ ________

Dear Sir/Madam,

I am writing to you with regards to the latest game-fixing scandal in the Turkish Football League. As you may have heard there has been a courtcase initiated and in that respect there are at present 61 arrests including football club presidents. I am writing to you to inform you on the growing concerns of a common football admirer.
My name is .......; I am .... years old and I work as a..................... I am a deep fan of Trabzonspor since I was born! For years I have been attending to both home and away games and supporting the team by any means possible. I love Trabzonspor and it is an important part of my life.
Even though Trabzonspor won the title for 6 times in its 44 years history; we could not become the champion for the last 27 years and I cannot care less. After all, I have an unconditional commitment to my team. Over the last 27 years Trabzonspor has been runner-up for 5 times and never won the title. In three of those seasons Fenerbahçe won the championship. I should mention at that stage that Trabzon is a city with a population of 300.000 and accordingly very small in size, budget and lobby compared to Istanbul (population 15 million) giants Fenerbahçe, Galatasaray and Beşiktaş.
There has always been rumours about game-fixing in the Turkish Football League , but it has never been as obvious and ugly as this year. As always the Turkish Football Federation turned their back to those rumours. Fenerbahçe, the “so-called” champion of this year, could save 33 points at the end of first half of the league (win:10, draw:3, loss:4) where as they accumulated an amazing 49 points at the second half ( win:16, draw:1, loss:0). By this “unprecedented success” the won the title by goal difference passing Trabzonspor which has 82 points as well. It also deserves mention that Trabzonspor won 42 points at the first half and 40 points in the second half. So it was another lost year on our side. We watched the fans of Fenerbahçe celebrating in their cars and rubbing on our faces.
However it turns out that the judicial system was not as ignorant as the Turkish Football Federation and district attorneys started a case sua sponte in December 2011. Within that respect the police secretly monitored phone calls of many high ranking individuals and officials for almost 6 months and followed those people. On July 3, 2011 Turkey woke up to a rather uneasy Sunday with tens of arrests on game-fixing scandal. Aziz Yıldırım, the president of Fenerbahçe, allegedly the man at the epicenter of all those illegal actions, as well as many other presidents, coaches, managers, players were arrested and are still in custody. There are strong evidences that in 19 games there was money exchange and game fixing attempts. I am not going to go into details about the scandal since it is not the aim of this letter.
The purpose of this letter is to draw your attention to the stand point of Turkish Football Federation. TFF over its history has never taken steps to investigate game-fixing rumours and they have always been protective of the Istanbul giants. Whoever the president of the TFF is they never said a word. So lets sum up very briefly how TFF responded to the scandal. The president, Mehmet Ali Aydınlar, said they learned the incidents and arrests from the TVs just like any regular person in Turkey. (These are the exact words of the president of TFF). Mr Aydınlar, who previously occupied important managerial positions in Fenerbahçe, said TFF can’t take steps because they do not have the official documents. By then people started to hear about the phone-calls between presidents, money exchange photos, meetings with coaches etc. from the newspapers. Then the court agreed to send the TFF the documents as big as 26 files with 15000 documents. Mr Aydınlar said the Ethics Commission will review the documents and advise a solution to TFF before the league starts. After all the TFF could reach a verdict without necessarily waiting for the court result. They are authorized to do so by law. The UEFA authorizes that as well. To my knowledge even at the case of suspicion UEFA encourages to take the necessary steps. So TFF cancelled the start of the league from August 5 to September 9 to have time to review the documents and reach a verdict.
They announced their verdict on August 15. And we realized nothing has changed with regards to the TFF. The TFF “decided” that the leaugue should start as is and no steps should be taken as of now. Simple as that. There is no relegation, no punishments, nothing whatsoever. So those records , documents do not mean anything to the TFF. It is not a big surprise to us as Turkish people. They are doing what they are best at; protecting the Istanbul Giants. To understand how rotten things are just look at how the stock prices of Fenerbahçe increased a day before the verdict has been officially announced. 20% in one day!!!
The more I try to keep my letter short the longer it becomes. As a common football fan I was more than optimistic when I heard about the arrests. However I am disillusioned, pessimistic and unhappy with the last moves of TFF and I am losing my hope that anything will change in Turkey and the TFF will do anything. I think we deserve a “FAIR GAME” in Turkey just like anywhere in Europe.

Best Regards.

XXXXX

__________________________________________________ __________________________________________________ ___________

Sayın Yetkili,
Size bu mektubu yazmamın nedeni Türkiye Futbol Ligi’ndeki şike skandalıdır. Malumunuz üzere halihazırda açılmış bir dava ve bu dava kapsamında tutuklu 61 kişi bulunmaktadır. Sıradan bir futbol seyircisi olarak artan endişelerimi dile getirmek için bu mektubu yazıyorum.
Adım.....; ... yaşındayım ve ..... olarak çalışmaktayım. Doğduğumdan beri Trabzonspor taraftarıyım. Yıllardan beri içsaha ve deplasman maçlarına giderim, ve mümkün olan her yolla takımımı desteklerim. Trabzonspor’u çok seviyorum ve Trabzonspor hayatımın önemli bir parçası.
44 yıllık tarihinde 6 defa şampiyon olmasına rağmen Trabzonspor son 27 senedir şampiyon olamıyor. Aslında çok da umursamıyorum çünkü takımıma koşulsuz bir sevgi duymaktayım. Bu 27 yıllık sürede Trabzonspor 5 kere 2. olmasına rağmen hiç şampiyon olamadı! Bu sezonların üçünde Fenerbahçe şampiyon oldu. Belirtmeden geçemeyeğim Trabzon 300.000 nüfuslu bir şehirdir ve 15 Milyon nüfuslu İstanbul’un 3 büyük takımına Fenerbahçe, Galatasaray ve Beşiktaş) göre nispeten oldukça küçük bütçe, boyut ve lobi sahibidir.
Türkiye Futbol Ligi ile hep şike iddiaları olagelmiştir, ancak hiçbiri bu yıl olduğu kadar açık ve çirkin hale gelmemişti. Türkiye Futbol Federasyonu her zaman olduğu gibi bu yıl da bu iddialara sırtını dönmüştür. Bu sezonun “sözde” şampiyonu Fenerbahçe ilk yarı (10 galibiyet; 3 beraberlik;4 mağlubiyet) alarak 33 puan toplamışken, ikinci yarı “eşi görülmemiş bir başarı” yakalayarak (16 galibiyet ; 1 beraberlik) ile 49 puan toplamış; aynı puana sahip 82 puanlı Trabzonspor’u averajla geçerek şampiyon olmuştur. Belirtmekte fayda var Trabzonspor ilk yarı 42 ikinci yarı 40 puan toplamıştır. Bizim açımızdan kayıp başka bir oldu bu yıl da. Fenerbahçe taraftarının arabalarda kutlamalarını yüzümüze vurmalarını sabırla izledik.
Ancak anlaşıldı ki Türk hukuk sistemi TFF kadar kör değildi ve savcılar Aralık 2011’de re’sen bir soruşturma başlatmıştı. Bu bağlamda polis 6 ay boyunca ileri gelen kişiler ve yetkililer hakkında telefon dinlemesi ve fiziki takip gerçekleştirmişti. Sonuçta 3 Temmuz 2011 sabahı Türkiye şike ile ilgili onlarca tutuklamanın olduğu görece hareketli bir Pazar sabahına uyandı. Bütün yasadışı eylemlerin ortasındaki kişi olduğu ileri sürülen Aziz Yıldırım da dahil olmak üzere pek çok başkan, teknik direktör ve spor adamı tutuklandı ve hala gözaltında. 19 maçta şike ve teşvik yapıldığına dair ciddi kanıtlar olduğu iddia ediliyor. Bu mektubun amacı farklı olduğundan detaylara girmeyeceğim.
Bu mektubun yazılmasındaki amaç TFF’nin duruşunun ortaya konulmasıdır. TFF tarihi boyunca asla şike iddialarını ciddiye almamış ve İstanbul büyüklerini destekler bir tavır sergilemiştir. TFF Başkanı kim olursa olsun tavrı hiç değişmemiştir. Şike skandalına TFF’nin nasıl karşılık verdiği şöyle bir özetleyelim;Başkan Mehmet Ali Aydınlar şike skandalını ve tutuklamaları diğer herkes gibi TV’lerden öğrendiğini ifade etti (kendisinin sözleridir). Önceleri Fenerbahçe Spor Kulübü’nde önemli yönetim görevleri de almış olan Sayın Aydınlar ellerinde belge olmadığından karar veremeyeceklerini ifade etmiştir. O dönemde kamuoyu gazeteler kanalı ile dinlemeler, para transferi görüntülerini öğrenmeye başlamıştı. Savcılar/mahkeme 26 klasör ve 15000 belgeden oluşan dosyaları TFF’ye göndermeyi kabul etti. Sayın Aydınlar da ligler başlamadan evvel karar verebilmek için dosyaların Etik Kurulu’na gönderileceğini onların tavsiye kararına göre bir karar vereceklerini beyan etti.Nihayetinde TFF’nin bir karara varması için mahkeme sonucunu beklemesi gerekmiyordu. Bunun için yetkileri vardı. Bilgim kadarı ile UEFA da şüphe bile olsa şike hakkında gereken adımların atılması konusunda federasyonları teşvik ediyordu. Bu gerekçe ile 5 Ağustos’ta başlaması planlanan ligler 9 Eylül’e ertelendi.
15 Ağustos’ta karar açıklandı. Ligin olduğu hali ile başlamasına ve an itibariyle hiçbir ceza verilmemesine “karar verdiler”...Bu kadar basit. Küme düşme yok, ceza yok, hiçbirşey olmadı. Yani bu kadar belge, kayıt TFF’ye birşey ifade etmiyormuş. Aslında biz Türkler için bu çok da şaşırtıcı olmadı. Zira TFF en iyi bildiği şeyi yapıyordu; İstanbul büyüklerini kollamak. İşlerin en kadar çürümüş olduğunu anlamak için sadece Fenerbahçe hisselerinin kararın açıklanmasında bir gün önce ne kadar arttığına bakınız. 1 günde %20 artış!
Mektubu kısaltmaya çalıştıkça uzuyor. Sıradan bir futbolsever olarak gözaltılarını duyduğumda çok umutlanmıştım. Ancak TFF’nin kararlarını duyduğumda hayal kırıklığına uğradım, karamsarlığa kapıldım ve mutsuz oldum; birşeylerin değişeceğine olan inancımı kaybettim. Öyle inanıyorum ki biz de Türkiye’de Avrupa’nın herhangi bir yerindeki kadar ADİL BİR OYUN’u hakediyoruz

Saygılarımla

xxxx

Ne kadar ugrasmisdiniz, ellerinize saglik. Bravo!!!

Gamze_TS
18.08.2011, 00:49

Dear Sir/Madam,

There has always been rumours about game-fixing in the Turkish Football League , but it has never been as obvious and ugly as this year. As always the Turkish Football Federation turned their back to those rumours. Fenerbahçe, the “so-called” champion of this year, could save 33 points at the end of first half of the league (win:10, draw:3, loss:4) where as they accumulated an amazing 49 points at the second half ( win:16, draw:1, loss:0). By this “unprecedented success” the won the title by goal difference passing Trabzonspor which has 82 points as well. It also deserves mention that Trabzonspor won 42 points at the first half and 40 points in the second half. So it was another lost year on our side. We watched the fans

of Fenerbahçe celebrating in their cars and rubbing on our faces.
However it turns out that the judicial system was not as ignorant as the Turkish Football Federation and district attorneys started a case sua sponte in December 2011. Within that respect the police secretly monitored phone calls of many high ranking individuals and officials for almost 6 months and followed those people. On July 3, 2011 Turkey woke up to a rather uneasy Sunday with tens of arrests on game-fixing scandal. Aziz Yıldırım, the president of Fenerbahçe, allegedly the man at the epicenter of all those illegal actions, as well as many other presidents, coaches, managers, players were arrested and are still in custody. There are strong evidences that in 19 games there was money exchange and game fixing attempts. I am not going to go into details about the scandal since it is not the aim of this letter
The purpose of this letter is to draw your attention to the stand point of Turkish Football Federation. TFF over its history has never taken steps to investigate game-fixing rumours and they have always been protective of the Istanbul giants. Whoever the president of the TFF is they never said a word. So lets sum up very briefly how TFF responded to the scandal. The president, Mehmet Ali Aydınlar, said they learned the incidents and arrests from the TVs just like any regular person in Turkey. (These are the exact words of the president of TFF). Mr Aydınlar, who previously occupied important managerial positions in Fenerbahçe, said TFF can’t take steps because they do not have the official documents. By then people started to hear about the phone-calls between presidents, money exchange photos, meetings with coaches etc. from the newspapers. Then the court agreed to send the TFF the documents as big as 26 files with 15000 documents. Mr Aydınlar said the Ethics Commission will review

the documents and advise a solution to TFF before the league starts. After all the TFF could reach a verdict without necessarily waiting for the court result. They are authorized to do so by law. The UEFA authorizes that as well. To my knowledge even at the case of suspicion UEFA encourages to take the necessary steps. So TFF cancelled the start of the league from August 5 to September 9 to have time to review the documents and reach a verdict.
The more I try to keep my letter short the longer it becomes. As a common football fan I was more than optimistic when I heard about the arrests. However I am disillusioned, pessimistic and unhappy with the last moves of TFF and I am losing my hope that anything will change in Turkey and the TFF will do anything. I

think we deserve a “FAIR GAME” in Turkey just like anywhere in Europe.

Best Regards.

XXXXX

Sayın Yetkili,
Adım.....; ... yaşındayım ve .....
olarak çalışmaktayım. Doğduğumdan beri Trabzonspor taraftarıyım. Yıllardan beri içsaha ve deplasman maçlarına giderim, ve mümkün olan her yolla takımımı desteklerim. Trabzonspor’u çok seviyorum ve Trabzonspor hayatımın önemli bir parçası.
Türkiye Futbol Ligi ile hep şike iddiaları olagelmiştir, ancak hiçbiri bu yıl olduğu kadar açık ve çirkin hale gelmemişti. Türkiye Futbol Federasyonu her zaman olduğu gibi bu yıl da bu iddialara sırtını dönmüştür. Bu sezonun “sözde” şampiyonu Fenerbahçe ilk yarı (10 galibiyet; 3 beraberlik;4 mağlubiyet) alarak 33 puan toplamışken, ikinci yarı “eşi görülmemiş bir başarı” yakalayarak (16 galibiyet ; 1 beraberlik) ile 49 puan toplamış; aynı puana sahip 82 puanlı Trabzonspor’u averajla geçerek şampiyon olmuştur. Belirtmekte fayda var Trabzonspor ilk yarı 42 ikinci yarı 40 puan toplamıştır. Bizim
açımızdan kayıp başka bir oldu bu yıl da. Fenerbahçe taraftarının arabalarda kutlamalarını yüzümüze vurmalarını sabırla izledik.
Bu mektubun yazılmasındaki amaç TFF’nin duruşunun ortaya konulmasıdır. TFF tarihi boyunca asla şike iddialarını ciddiye almamış ve İstanbul büyüklerini destekler bir tavır sergilemiştir. TFF Başkanı kim olursa olsun tavrı hiç değişmemiştir. Şike skandalına TFF’nin nasıl karşılık verdiği şöyle bir özetleyelim;Başkan Mehmet Ali Aydınlar şike skandalını ve tutuklamaları diğer herkes gibi TV’lerden öğrendiğini ifade etti (kendisinin sözleridir). Önceleri Fenerbahçe Spor Kulübü’nde önemli yönetim görevleri de almış olan Sayın Aydınlar ellerinde belge olmadığından karar veremeyeceklerini ifade etmiştir. O dönemde kamuoyu

gazeteler kanalı ile dinlemeler, para transferi görüntülerini öğrenmeye başlamıştı. Savcılar/mahkeme 26 klasör ve 15000 belgeden oluşan dosyaları TFF’ye göndermeyi kabul etti. Sayın Aydınlar da ligler başlamadan evvel karar verebilmek için dosyaların Etik Kurulu’na gönderileceğini onların tavsiye kararına göre bir karar vereceklerini beyan etti.Nihayetinde TFF’nin bir karara varması için mahkeme sonucunu beklemesi gerekmiyordu. Bunun için yetkileri vardı. Bilgim kadarı ile UEFA da şüphe bile olsa şike hakkında gereken adımların atılması konusunda federasyonları teşvik ediyordu. Bu gerekçe ile 5 Ağustos’ta başlaması planlanan ligler 9 Eylül’e ertelendi.

Saygılarımla

xxxx

Hemen yolladim, elinize saglik tekrar!

Ertan 51
18.08.2011, 07:53
Engenius
sana ne kadar teşekkür etsek azdır,ellerine sağlık,sağolasın.

Uefa ya ne kadar çok saldırırsak o kadar çok rezil olacağına inanıyorum bu kukla federasyonun,
başkana ve şikeci takıma en büyük küfrü ve hakareti yapsan bu kadar rahatsız olmazlar heralde.

Ertan 51
18.08.2011, 07:55
Hemen yolladim, elinize saglik tekrar!
Renktaş sizin de emeğiniz hakkınız çok,eksik olmayın,çok çok teşekkürler,minnettarım.

Zafer Fidan
18.08.2011, 10:53
Video linkini mail ile beraber gönderin akadaslar.

Fax göndermek icin de bu numaradan göndersin

UEFA
Route de Genève 46
Case postale
CH-1260 Nyon 2
Switzerland
Tel: +41 (0) 848 00 2727
Fax: +41 (0) 848 01 2727

Gamze_TS
19.08.2011, 03:38
Renktaş sizin de emeğiniz hakkınız çok,eksik olmayın,çok çok teşekkürler,minnettarım.

Estagfurullah, gorevimiz. Bu haksizligin karsisinda hangi gercek Trabzonspor'lu sessiz kalabilir ki? Asil biz size minnettariz, hepimizi cesaretlendirdiginiz, motive ettiginiz icin. Saygilar...

Fatih Özkan
19.08.2011, 03:39
Devam devam devam...

Gamze_TS
19.08.2011, 04:04
Videoya su ustteki gibi bir pasaj da ekleyebiliruz. Xavi Fidan eline saglik. Bu arada o Husnu Gureli'ydi ama olsun kafani cok karistirdik herhalde. Tesekkurler, sagolasin!
Bu video'yu avrupa gazetelerine de yollayalim, mutlaka ilgi cekecektir. Elimizdeki en buyuk kanit bu bence

leventturksoy
19.08.2011, 22:28
Mail : info@uefa.com
Mail2: contact@uefa.com

Mr. UEFA officials and the task of match-fixing incidents TFF can not remain spectators and football teams as proteges of our League, MLS did not trust in an emergency situation as long as mudale medikleri dream inside of me I want you to set teams engaged in match-fixing match-fixing Have I always been skeptical of this maçda my mind to pass an emergency, please Waiting for the manipulation of a single trust remained League UEFA respects

bu mail uefa yollayın hakkımızı geri alalım turk futbolunu bu pisliklerden kurtaralım

turkcesi budur

sayın uefa yetkilileri turkiyedeki şike olaylarını tff seyirci kalıyor ve gorevini yapamıyor ve futbol takımlarını kolluyor bizim tff güvenimiz kalmadı bir futbolsever olarak duruma acil olarak mudale etmenizi istiyorum şike yapan takımlar küme düş medikleri sürece içimde şüpheyle bu maçda şike varmı diye hep aklımdan gececek lütfen acil bir şekilde tff müdahale etmenizi bekliyorum bir tek güvendiğimiz uefa kaldı saygılar.

Ilelioglu
19.08.2011, 22:40
TFF göndermeyin diyo..:D

omer61
19.08.2011, 23:03
translate.google ile çevrilmiş sanırım çok da anlamlı olmamış, hazır bir metin dolaşmakta zaten.

Bilal Baştan
20.08.2011, 00:00
Gönderildi

Ertan 51
20.08.2011, 09:34
Mail : info@uefa.com
Mail2: contact@uefa.com

Mr. UEFA officials and the task of match-fixing incidents TFF can not remain spectators and football teams as proteges of our League, MLS did not trust in an emergency situation as long as mudale medikleri dream inside of me I want you to set teams engaged in match-fixing match-fixing Have I always been skeptical of this maçda my mind to pass an emergency, please Waiting for the manipulation of a single trust remained League UEFA respects

bu mail uefa yollayın hakkımızı geri alalım turk futbolunu bu pisliklerden kurtaralım

turkcesi budur

sayın uefa yetkilileri turkiyedeki şike olaylarını tff seyirci kalıyor ve gorevini yapamıyor ve futbol takımlarını kolluyor bizim tff güvenimiz kalmadı bir futbolsever olarak duruma acil olarak mudale etmenizi istiyorum şike yapan takımlar küme düş medikleri sürece içimde şüpheyle bu maçda şike varmı diye hep aklımdan gececek lütfen acil bir şekilde tff müdahale etmenizi bekliyorum bir tek güvendiğimiz uefa kaldı saygılar.

Her 2 adrese de yollanmıştır.
Arkadaşlar bu başlığı canlı ve gündem de tutalım,
bu bizim onur mücadelemiz oldu,ne olur ilgisiz kalmayın,2 dakkanızı alır,rezil kepaze edelim şikecileri ve onun dümencilerini,yurt içini örümcek bağlamış tek çıkışımız uefa.

marvell
20.08.2011, 10:02
Gönderildi.

A.T.R
20.08.2011, 19:18
http://www.petitiononline.com/mod_perl/signed.cgi?UEFA1

bu linkten de yüklenilebilir. Paylaşıldıysa tekrar olsun.

Külünkoğlu
22.08.2011, 08:28
Her birinizin emeklerinize sağlık arkadaşlar.

UEFA, Disiplin Başmüfettişi Pierre Corno’yu bugün İstanbul’a gönderme kararı aldı. Corno, savcı Mehmet Berk ile bir araya gelecek, dosyayı ilk ağızdan öğrenecek.

Kaynak : Milliyet

Harun Karadeniz
22.08.2011, 08:33
Geliyorlar :)

Mehdi
22.08.2011, 08:38
Tarihi bir olaya imza attık.

Onur Muhcu
22.08.2011, 09:41
:) Muhtaç Olduğumuz Kudret, Damarlarımızda ki Asil Kanda Mevcuttur !

orhan42
22.08.2011, 13:54
Paçaları tutuşmuştur eminim....Allah beter etsin...

halil ibo
22.08.2011, 14:02
Eğer bugünkü ziyarete maillerimiz sebep olmuş ise büyük iş yaptık diyebilir miyiz ? :)

hatipoglu
22.08.2011, 16:21
UEFA'nın direkt savcı ile görüşmek istemesi, TFF'ye güven ile ilişkin şüpheleri olduğuna işaret ediyor bence. Bu şüphenin oluşmasnda elbette bu e-postalar da rol oynamıştır. Zaten eğer yaramaz birileri sizi vatan hainliği ile suçlamaya başladıysa, doğru yoldasınız demektir :)

Gamze_TS
22.08.2011, 16:35
Eğer bugünkü ziyarete maillerimiz sebep olmuş ise büyük iş yaptık diyebilir miyiz ? :)

Diyebiliriz! Mail yazan, atan herkesin, hepinizin, hepimizin ellerine saglik! Hatipoglu'nun dediklerine de tamamen katiliyorum...
Insallah Uefa geregini yapar, yapmazsa da Fifa, Cas, AIHM artik ne varsa oraya gideriz. Bu yola bas koyduk, bu pislik temizlenecek, o kadar!