PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kadıköy | Fb 3 - 5 Trabzon



CAFER ÖZER
23.09.2004, 16:53
Yil 1990-1991 O dönemlerde Star Tv yeni çikmis maçlari STAR yayinliyor.Çanak antenlerle yayin yapiyor.Ben Eskisehir Anadolu Üniversitesi ikt.ve id.böl.Isletme son sinif ögrencisiyim F.B ile maçimiz var ve maçi mutlaka izlemem lazim Maçida STAR veriyor.her yerde de çanak anten yok,sadece Lüks otellerde,Birahanelerde meyhanelerde var.Ama ben ne yapip edip o maçi izlemem lazim.


Ben hiç içki içmeyen birisi HIÇ sigara içmeyen birisi gittim bir birahaneye,birahanedede kesinlikle sadece KOLA desen getirmezler.Oturdum bir masaya sade Kola istedim Garson olmaz dedi.o zaman Bana bir bira,birde Kola getir dedim.Sonra Birayi hiç içmeden Kolayi içtim içmis gibi biranin parasinida ödedim maçi izlemey basladim.


Aman Allahim o ne Hami-Orhan resmen sov yapiyor attikça atiyor çosstukça çosuyor bizim takim maç 3-0 oldu ama genede nerdeyse tek kale oynuyoruz.O ara F.B bir gol atti 3-1 oldu yan masada 3 tane genç var hemen kadeh tokusturup,oglum serefe hadi bu pozisyonlari bir daha zor buluruz.tek gole bile seviniyorlar,ama onlara hek vermemek elde degil nerdeyse tek kale oynuyoruz.ve neticede maçi 5-3 kazaniyoruz en az attigimiz kadarda net gol kaçiriyoruz .


Bu maçin bendeki anisi çok fazladir.hem skor açisindan hem seyrettigim mekan açisindan bu maçi unutmam mümkün degil.

TheCrow
28.09.2004, 18:47
Evet Barcelona maçi sonrasiydi.Star'in ilk yiliydi ve "Tarafli maç anlatimi" hadiselerinin de baslangiç zamanlariydi.Maçi sunan Öztürk Pekin ördegi bizim gollerden sonra "gol oldu" demekle yetinirken fenerbahçe (f harfi küçük olacak) 'nin golünden sonra vecd içinde "oguz adeta tavana çakiyor" seklinde bögürüyordu.Su günlerde bize gayet normal gelen bu davranis (aslinda davranis bozuklugu) sekli o zamanlar bana çok sasirtici gelmisti.Alistik simdi.


Zaten Cafer Abi'nin imzasi her seyi özetliyor...

$FIRTINA61$
29.09.2004, 11:47
Yil 1990-1991 O dönemlerde Star Tv yeni çikmis maçlari STAR yayinliyor.Çanak antenlerle yayin yapiyor.Ben Eskisehir Anadolu Üniversitesi ikt.ve id.böl.Isletme son sinif ögrencisiyim F.B ile maçimiz var ve maçi mutlaka izlemem lazim Maçida STAR veriyor.her yerde de çanak anten yok,sadece Lüks otellerde,Birahanelerde meyhanelerde var.Ama ben ne yapip edip o maçi izlemem lazim.


Ben hiç içki içmeyen birisi HIÇ sigara içmeyen birisi gittim bir birahaneye,birahanedede kesinlikle sadece KOLA desen getirmezler.Oturdum bir masaya sade Kola istedim Garson olmaz dedi.o zaman Bana bir bira,birde Kola getir dedim.Sonra Birayi hiç içmeden Kolayi içtim içmis gibi biranin parasinida ödedim maçi izlemey basladim.


Aman Allahim o ne Hami-Orhan resmen sov yapiyor attikça atiyor çosstukça çosuyor bizim takim maç 3-0 oldu ama genede nerdeyse tek kale oynuyoruz.O ara F.B bir gol atti 3-1 oldu yan masada 3 tane genç var hemen kadeh tokusturup,oglum serefe hadi bu pozisyonlari bir daha zor buluruz.tek gole bile seviniyorlar,ama onlara hek vermemek elde degil nerdeyse tek kale oynuyoruz.ve neticede maçi 5-3 kazaniyoruz en az attigimiz kadarda net gol kaçiriyoruz .


Bu maçin bendeki anisi çok fazladir.hem skor açisindan hem seyrettigim mekan açisindan bu maçi unutmam mümkün degil.


verdigin paraya deydi amasmileys/smiley1.gif

a50cent
23.05.2005, 06:37
eline saglik sayende bende anilarimi tazeledim maçi tetrar izlemiskadar oldumsmileys/smiley32.gif

My
23.05.2005, 21:28
http://img177.echo.cx/img177/6802/354mm.th.jpg (http://img177.echo.cx/my.php?image=354mm.jpg)

61trabzonomer
26.05.2005, 13:34
http://img177.echo.cx/img177/6802/354mm.th.jpg (http://img177.echo.cx/my.php?image=354mm.jpg) heehheheheheheh

Berat
26.05.2005, 13:48
Bu maçin golleri bende mevcut. Maçin spikeri Ümit Aktan ve gollerdeki sunumundan tarafli bir maç anlattigini söylmeke mümkün degil.. Abi sen yanlis hatirliyor olabilirsin belki. Orhan'in ilk golünde de diyor "adeta tavana çakti" diyesmileys/smiley17.gif Onlarda da Ismailin golünde bayaa bagiriyor ama o da hakikaten güzel gol.. Vrlhasil maç süpermis, Orhan & Hami sov var sahadasmileys/smiley2.gif

Tunga
28.05.2005, 01:39
O maçin oldugu gün dersanedeydim ve maalesef maçi izleyemeyecektim. Zaten 3 gün önce bir Barcelona'dan rövansta 7 gol yemistik ve Fener'de portekiz takimini deplasmanda 3-1 yenip eleyip bize gelmisti.


Mahalledeki tüm fenerliler, aksam 7'de gel de yemek yiyelim diye dalga geçiyorlardi.


O dönemlerde lise ögrencisi olanlar hatirlar, meshur Süleyman Bayram'in (matematik hocasi - kitabi vardi tüm liselilerin üniversiteye hazirlandigi, Hidayet Durucan ile yazmisti) matematik dersindeydik. Tek Trabzonsporlu ben oldugum için ders boyunca da dalda geçiyordu. 7, yemedi falan diye.


Derken dedim ki hocam yanimda radyo var açalim da bir skor alalim. Yahu dedi, sen nesini merak ediyorsun, zaten yemissinizdir 3-5 tane!


Radyoyu açip da maçin son anlarini dinlerken, hayatimin en mutlu anlarindan birini yasiyordum. Hocaya sinifin ortasinda "Ulan nasil koduk size!" diye bir bagirmisim ki, bunun ancak yarim saat sonra arkadaslarim hatirlatinca farkina vardim. smileys/smiley9.gif


O güne kadar aramiz çok iyi olan Süleymen Hocayla da bir daha hiç eskisi gibi olamadik.


Son derse girmeden kosa kosa mahalleye gittim. Baktim kimsecikler yok mahallede. Küçükesat'ta mahallenin ortasinda avazim çiktigi kadar bagiriyorum "neredesiniz ulaaan 5 çayina bekledim niye gelemediniz" diye. Mahallede tam bir hafta sessizlik oldu. Fener usaklari bir hafta mahalleye çikamadilar.


Heh, heh heeesmileys/smiley36.gif

gahurali
29.05.2005, 01:05
ben trabzon arakli yesilce diger adiyla gahurada dogdum suan istanbulda
oturuyorum neyse 9 yasindaydim abim ler trabzona maça gidiyor bende
gitmek istiyorum ama goturen yok neyse ben gidicem o yamulu havada
yürümeye basladim gahuradan arakliya 1 saat kadar yurudum herhalde
oradan trabzon munubuslerine bindim söfor beni sevmisti galiba satadda
kadar getirdi amcanin biri farketmis olacak sordu kimsen yokmu bende
anlattim sonra beni stada soktu maci izledim kazandigimizi hatirliyorum
kim le oynadigimizi bilmiyorum amma cok sevin mistim gece olmustu amca
beni eve kadar birakti herkez beni ariyordu baya uzlmusler beni gorun
ce aglayarak sarildilar koyde herkeze anlattilar neyap tigimi 20 yasin
dayim hala trabzona gittigimde beni gorenler anlatip durur lar küçük adam diye hiç unutmam bu guzel gunu

hasankazaz
29.05.2005, 21:59
mükemmelsin ellerine saglik

hasankazaz
29.05.2005, 22:00
ellerine saglik güzel olmuss

hasankazaz
29.05.2005, 22:21
ellerine saglik güzel olmuss

SiNo
19.06.2005, 20:10
süper ya

agahozlu
19.06.2005, 22:55
ya anilar süper.bir de trabzon olunca isin içinde bir baska oluyor

zafercalikoglu
06.07.2005, 16:53
tesekkürler ,

ts-saral-of
06.07.2005, 19:58
ah ulen be

tataroglu126
13.07.2005, 18:52
smileys/smiley17.gifsmileys/smiley32.gifsmileys/smiley32.gifsmileys/smiley36.gifsmileys/smiley32.gif

asi_kral
15.07.2005, 15:24
trabzonlu olmak bir gururdur adi pkklilar bi,r trabzonlu askeri kaçirmislar gerci bisey yapamazlar ama olsun ailesine ve tüm trabzonlulara allahtan sabir diliyorum

onurts61
16.07.2005, 10:58
Bu macla ilgili cok guzel bi anim var o zamanlar cocuktum en buyuk zaafim trabzon gol attiktan sonra macin devamini seyredemezdim heyecanlanirdim maci dinlemek icin radyomu acmistim 2. dakikada orhan atmisti tabi ben radyoyu kapatip dua etmeye baslamistim ne olur mac boyle bitsin diye tabi heyecan da var arada bir radyoyu acip sonucu ogrenmek istiyorum neyse ilk yarinin bitimine yakin radyoyu actim sonucu ogrenip hemen kapaticam spiker 4-1 deyince dakika 44 sanki dunyalar benim olmustu o siralar bizim evin yaninda insaat var orda calisan iscilerin bir kismi fenerliydi bana maci sordular bende ilk devre bitti trabzon 4-1 galip dedim adamlar inanmak istemedi baan eminmisin gibi sorular sordular bi tanesi cocuk nerden bilecek dedi amam o an o iscilerin yuz ifadelerini gormenizi isterdim tabi o kucuk cocugunda ilk yari trabzon 4-1 galip derken gozundeki isilti ve sevinci duydugu gururu yasamanizi isterim hayatimin en guzel gunlerinden biriydi o mactan sonra yolda yuruyusum bile degismistismileys/smiley1.gif

SDanışmaz
16.07.2005, 14:48
O maçin oldugu gün dersanedeydim ve maalesef maçi izleyemeyecektim. Zaten 3 gün önce bir Barcelona'dan rövansta 7 gol yemistik ve Fener'de portekiz takimini deplasmanda 3-1 yenip eleyip bize gelmisti.


Mahalledeki tüm fenerliler, aksam 7'de gel de yemek yiyelim diye dalga geçiyorlardi.


O dönemlerde lise ögrencisi olanlar hatirlar, meshur Süleyman Bayram'in (matematik hocasi - kitabi vardi tüm liselilerin üniversiteye hazirlandigi, Hidayet Durucan ile yazmisti) matematik dersindeydik. Tek Trabzonsporlu ben oldugum için ders boyunca da dalda geçiyordu. 7, yemedi falan diye.


Derken dedim ki hocam yanimda radyo var açalim da bir skor alalim. Yahu dedi, sen nesini merak ediyorsun, zaten yemissinizdir 3-5 tane!


Radyoyu açip da maçin son anlarini dinlerken, hayatimin en mutlu anlarindan birini yasiyordum. Hocaya sinifin ortasinda "Ulan nasil koduk size!" diye bir bagirmisim ki, bunun ancak yarim saat sonra arkadaslarim hatirlatinca farkina vardim. smileys/smiley9.gif


O güne kadar aramiz çok iyi olan Süleymen Hocayla da bir daha hiç eskisi gibi olamadik.


Son derse girmeden kosa kosa mahalleye gittim. Baktim kimsecikler yok mahallede. Küçükesat'ta mahallenin ortasinda avazim çiktigi kadar bagiriyorum "neredesiniz ulaaan 5 çayina bekledim niye gelemediniz" diye. Mahallede tam bir hafta sessizlik oldu. Fener usaklari bir hafta mahalleye çikamadilar.


Heh, heh heeesmileys/smiley36.gif





smileys/smiley36.gifsmileys/smiley36.gifsmileys/smiley36.gif


Bunu okurken öyLe bir güLdüm ki anLatamam.

yakup midi
19.07.2005, 03:29
ya ben bu maçi hiç hatirlayamiyorum...yüzümüz gülmedi bi...

Tunga
05.11.2005, 01:13
Bu maçin videosu


Klipler by Simal Yildizi adli Serbest Kürsü konu basligindadir:


http://www.bordomavi.net/bmn/forum/forum_posts.asp?TID=4489& (http://www.bordomavi.net/bmn/forum/forum_posts.asp?TID=4489&PN=1) amp;PN=1


http://img83.imageshack.us/img83/5558/fb3ts58hs.gif

SiNo
05.11.2005, 01:55
tsk simal

lovehakan
05.11.2005, 17:28
bende bursada 3 0 yenilipte tarabzonda 5 1 aldigimiz maci unutamam.ozamanlar bursada oturuyorduk macta okulda oldugum saate denk geliyordu.sinifta herkez bursasporun kupayi alacagini saniyordu ama benim içimde genede bir umut vardi.ve nitekimde kupayi aldikarkadaslari kizdirinca hepsi bana saldiriyordu 20 25 kisiden tekme ve tokat yemistim ama acimamistiki....smileys/smiley17.gif

Armağan Dere
06.11.2005, 14:17
bende bursada 3 0 yenilipte tarabzonda 5 1 aldigimiz maci unutamam.ozamanlar bursada oturuyorduk macta okulda oldugum saate denk geliyordu.sinifta herkez bursasporun kupayi alacagini saniyordu ama benim içimde genede bir umut vardi.ve nitekimde kupayi aldikarkadaslari kizdirinca hepsi bana saldiriyordu 20 25 kisiden tekme ve tokat yemistim ama acimamistiki....smileys/smiley17.gif bursa'da halen konusulur texasin içinde uhtedir o maç smileys/smiley4.gif Edited by: ÇAYKARALI_61

Ibo61
06.12.2005, 09:36
uploads/Ibo61/2005-12-06_083655_TrabzonsporGazeteKFB5-3.jpg

cuneytr
13.07.2007, 21:17
unutulmaz maclardan biriydi eskiden evimiz yakın oldugu için trabzonun maclarına giderdik kadıköyde bu macada gitmiştik babamla. fenerde schumaher vardı kalede .trabzonda bi golü ünal atmıstı bi de süleyman diye bi oyuncu atmıstı diye hatırlıyorum

Murathan
20.10.2007, 21:17
abi ne şanslısınız siz destan gördünüz biz görmedik göremiycezde galiba:D

sedatturan
21.10.2007, 01:17
vay anasını takıma bak! 1 gole bu kadar sevin ve sonrada bi daha böle pozisyon bulamayız de! vay anasını! be trabzonum sana ne yaptılar böyle...

Öztürk Adem
21.10.2007, 01:30
evet ya o zamanları goremedık gorduk ama hatılayamayoz

ismail tüfekçi
15.11.2007, 21:05
o maçı sıdadta izledik o seneler ne güzel kapalıda maratonda her tiribünde taraftarımız vardıben o gün maratondaydım zevkli maçtı allah nicelerini nasip etsin

recepcilek576
11.12.2007, 14:56
cok güzel yapmısın tüm trabzonlular adına tesekkür ederim

recepcilek576
11.12.2007, 14:58
cok güzelmiş tunga o videoyu nerden bulabiliriz

muradguzel41
11.12.2007, 15:52
S.A kardeşim çok güzel mükemmel ya İnşallah anyı tarifeyi yapacağız...

hakankurt1967
11.12.2007, 16:46
oyle anılar bize ne zaman nasip olacak.

bende bir kersinde gs yi yanlıs hatırlamıyorsam 5-3 yenmiştik ve gs nin attığı 3. gol ofsaytmı yada oyuncu eli ilemi ne kontrol etmiş ti arkadaslarıma sizin attıgınız 3. gol sayılmaz biz macı 5-2 kazandık derdim :) o zaman da cocuktuk işte ne diyelim :D

Sacit
11.12.2007, 20:17
2 hafta sonrada böyle güzel bi galibiyet görsek ne iyi olurdu.

Cem Balcı
11.12.2007, 22:49
inş maziyi 2 hafta sonrada canlandırırız...

sevda_cicegi_61
12.12.2007, 04:42
yaaa o yilardaki basarilari tekrar yasamak isterdik vay haline biz taraftarlari tutana :)

pReN@_61
12.12.2007, 18:15
S.A kardeşim çok güzel mükemmel ya İnşallah anyı tarifeyi yapacağız...

İnşallah..

Fatih Öztürk
13.12.2007, 02:11
bende bu macı yeni aldığımız canak antenden izliyordum.babam gol sevincinden bana para verdi.gittim hemen bakkala o zamanlar niyet cekmek gibi cocuksu eğlenceler vardı.aynı macı bakkalın sahibide radyodan dinliyorken ben niyeti cektim kol saati cıktı.bakkal efendi sinirlendi tabi bu duruma.o sırada bi gol daha attık fenere. bakkal bana kaybettiği saat yüzünden kızdı.ama benim umrumda değil gol attıkca kazandıkca niyet cekiyorum :D
bakkal efendiyide deli ediyordum:D

Burçak
13.12.2007, 02:14
2 hafta sonra febe maçı var. sen bi niyet daha çeksen iyi olur aslında ;)

Fatih Öztürk
13.12.2007, 02:19
2 hafta sonra febe maçı var. sen bi niyet daha çeksen iyi olur aslında ;)
o eskidendi be hemşo:D
şimdiki takıma niyet ceksek ne olur.
çok ümitliyim feneri yeneceğiz diyorum kendime ama formanın renklerin asilliğine inanarak.
bu akşam feneri izledim bizi her halikalde dört köşe katlarlar.
inşallah elleri ayakları tutulurdu bizde 8 köşe yaparız onları:D

Hasan Ayvenli
13.12.2007, 02:33
o eskidendi be hemşo:D
şimdiki takıma niyet ceksek ne olur.
çok ümitliyim feneri yeneceğiz diyorum kendime ama formanın renklerin asilliğine inanarak.
bu akşam feneri izledim bizi her halikalde dört köşe katlarlar.
inşallah elleri ayakları tutulurdu bizde 8 köşe yaparız onları:D

fenerin de defansta sıkıntıları var yattara gökdeniz ceyhun gününde olsun zorlarız baya onları önemli olan orta sahada üstünlük kurmak
hele ki servetin brezilyalı versiyonu çoğu maçta patlamaya müsait bi eduları var :D

Fatih Öztürk
13.12.2007, 02:42
fenerin de defansta sıkıntıları var yattara gökdeniz ceyhun gününde olsun zorlarız baya onları önemli olan orta sahada üstünlük kurmak
hele ki servetin brezilyalı versiyonu çoğu maçta patlamaya müsait bi eduları var :D
inşallah renkdaşım:)
fenerbahce 0 TRABZONSPOR 3 :D
goller; dk 4 edu kendi kalesine.dk 31 yattara.dk 61 GÖKDENİZ KARADENİZ:D

Fatih Öztürk
13.12.2007, 03:23
oyle anılar bize ne zaman nasip olacak.

bende bir kersinde gs yi yanlıs hatırlamıyorsam 5-3 yenmiştik ve gs nin attığı 3. gol ofsaytmı yada oyuncu eli ilemi ne kontrol etmiş ti arkadaslarıma sizin attıgınız 3. gol sayılmaz biz macı 5-2 kazandık derdim :) o zaman da cocuktuk işte ne diyelim :D
ben o maçta sami yendeydim kara uşak campell resmen şov yapmıştı
macın 80. dakikasında cimbomlu taraftarlar stadı terk etmişti:D
mactan sonra mecidiyeköyü alt üst etmiştik.
hatta 5-1 de diyebilirsin.suat atmıştı sanırım gol diye verdiler kale cizgisinin yarım metre dışındaki topa.

Hasan Ayvenli
13.12.2007, 13:05
recep çizgiden çıkarmıştı da gol vermişlerdi

hakankurt1967
14.12.2007, 02:42
ben o maçta sami yendeydim kara uşak campell resmen şov yapmıştı
macın 80. dakikasında cimbomlu taraftarlar stadı terk etmişti:D
mactan sonra mecidiyeköyü alt üst etmiştik.
hatta 5-1 de diyebilirsin.suat atmıştı sanırım gol diye verdiler kale cizgisinin yarım metre dışındaki topa.


recep çizgiden çıkarmıştı da gol vermişlerdi

ben o zaman dan aklımda kalan o an vardı ve mac skoru ve o harika bir mac oldugunu hatırlıyorum daha fazla birsey hatırlayamıyorum.

Kazım Uzunboy
14.12.2007, 11:55
O maçin oldugu gün dersanedeydim ve maalesef maçi izleyemeyecektim. Zaten 3 gün önce bir Barcelona'dan rövansta 7 gol yemistik ve Fener'de portekiz takimini deplasmanda 3-1 yenip eleyip bize gelmisti.


Mahalledeki tüm fenerliler, aksam 7'de gel de yemek yiyelim diye dalga geçiyorlardi.


O dönemlerde lise ögrencisi olanlar hatirlar, meshur Süleyman Bayram'in (matematik hocasi - kitabi vardi tüm liselilerin üniversiteye hazirlandigi, Hidayet Durucan ile yazmisti) matematik dersindeydik. Tek Trabzonsporlu ben oldugum için ders boyunca da dalda geçiyordu. 7, yemedi falan diye.


Derken dedim ki hocam yanimda radyo var açalim da bir skor alalim. Yahu dedi, sen nesini merak ediyorsun, zaten yemissinizdir 3-5 tane!


Radyoyu açip da maçin son anlarini dinlerken, hayatimin en mutlu anlarindan birini yasiyordum. Hocaya sinifin ortasinda "Ulan nasil koduk size!" diye bir bagirmisim ki, bunun ancak yarim saat sonra arkadaslarim hatirlatinca farkina vardim. smileys/smiley9.gif


O güne kadar aramiz çok iyi olan Süleymen Hocayla da bir daha hiç eskisi gibi olamadik.


Son derse girmeden kosa kosa mahalleye gittim. Baktim kimsecikler yok mahallede. Küçükesat'ta mahallenin ortasinda avazim çiktigi kadar bagiriyorum "neredesiniz ulaaan 5 çayina bekledim niye gelemediniz" diye. Mahallede tam bir hafta sessizlik oldu. Fener usaklari bir hafta mahalleye çikamadilar.


Heh, heh heeesmileys/smiley36.gif

süper yaa ehhueehue

turker0861
26.12.2007, 01:29
http://img507.imageshack.us/img507/5407/skorvi4.jpg

Hüdai Pervaneli
26.12.2007, 01:34
hey yavrum hey ne günlerdi yaw

ilteriş
13.02.2008, 16:45
o zamanlar fenerbahçe değil rezilbahçeydi.

Ahmet Doğan
02.10.2008, 14:54
Arkadaşlar bu maçın video görüntülerini tekrar ekleyebilecek olan birisi var mı ? Bu maçın görüntülerini çok arıyordum buldum diye sevinirken linkler bozuk çıktı...

Ahmet Doğan
03.10.2008, 19:52
Arkadaşlar bu maçın video görüntülerini tekrar ekleyebilecek olan birisi var mı ? Bu maçın görüntülerini çok arıyordum buldum diye sevinirken linkler bozuk çıktı...

Arkadaşlar ilgilenen olursa çok makbule geçecek...

Yunus Güneş
03.10.2008, 22:17
Yil 1990-1991 O dönemlerde Star Tv yeni çikmis maçlari STAR yayinliyor.Çanak antenlerle yayin yapiyor.Ben Eskisehir Anadolu Üniversitesi ikt.ve id.böl.Isletme son sinif ögrencisiyim F.B ile maçimiz var ve maçi mutlaka izlemem lazim Maçida STAR veriyor.her yerde de çanak anten yok,sadece Lüks otellerde,Birahanelerde meyhanelerde var.Ama ben ne yapip edip o maçi izlemem lazim.


Ben hiç içki içmeyen birisi HIÇ sigara içmeyen birisi gittim bir birahaneye,birahanedede kesinlikle sadece KOLA desen getirmezler.Oturdum bir masaya sade Kola istedim Garson olmaz dedi.o zaman Bana bir bira,birde Kola getir dedim.Sonra Birayi hiç içmeden Kolayi içtim içmis gibi biranin parasinida ödedim maçi izlemey basladim.


Aman Allahim o ne Hami-Orhan resmen sov yapiyor attikça atiyor çosstukça çosuyor bizim takim maç 3-0 oldu ama genede nerdeyse tek kale oynuyoruz.O ara F.B bir gol atti 3-1 oldu yan masada 3 tane genç var hemen kadeh tokusturup,oglum serefe hadi bu pozisyonlari bir daha zor buluruz.tek gole bile seviniyorlar,ama onlara hek vermemek elde degil nerdeyse tek kale oynuyoruz.ve neticede maçi 5-3 kazaniyoruz en az attigimiz kadarda net gol kaçiriyoruz .


Bu maçin bendeki anisi çok fazladir.hem skor açisindan hem seyrettigim mekan açisindan bu maçi unutmam mümkün degil.



Çok güzel ya eski maçlar hele ben doğmandan önce olanlar mütiş :D

sonlimit.com
12.10.2008, 14:02
heehheheheheheh


süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

sonlimit.com
12.10.2008, 14:03
http://img177.echo.cx/img177/6802/354mm.th.jpg (http://img177.echo.cx/my.php?image=354mm.jpg)


süpererrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Hasan Nasrallah
12.10.2008, 15:07
bjk 7 lik maç kapalıda iki damla yaş

Hasan Nasrallah
12.10.2008, 15:17
üstte yanlış mesajım var silen olursa sevinirim

61_Akrep_61
12.10.2008, 23:42
evet bende bir Trabzonlu ve Trabzon sporluyum su anda Sakaryada yasıyorum yaklasık 15 yıl oldu Trabzonumdan ayrılalı. trabzondan erken yasta ayrıldıgım ıcın o muhtesem stadımızda mac seyretme olanagınım olmamıstı ben o stad da sadece 5-1 lik bursa macini seyretmistim hami'nin kolu cıkmıstı macın bitiminde böyle bir atmosfer olamaz dedim sanki rüyadaydım ama tek bir fark vardı oda Trabzonlu olmak ve bunun gururunu yaşamaktı herkez bilsinki bu ülkede tek büyük takım var oda TRABZON SPOR'DUR

Furkan Dündar
13.10.2008, 00:01
ben o zamn 4 yasında oldugum ıcın hatırlayamıyorum:D

nami
15.07.2009, 21:49
arkadaşlar bu maçın gollerini kim attı?

Burak-q
15.07.2009, 21:50
teşekkürler

Alibeyoglu
15.07.2009, 22:49
birakin 10-20yil önce ki maclari su ankilere bakalim

yorumsuz6117
16.07.2009, 02:52
nice 5-3'lük zaferlere..

Murat Hızal
16.07.2009, 03:06
Ben bu maçı hatırlıyorum,fakat benim hatırladığım okulda olduğum.Haftasonu değildi (yoksa okuldaydık da kursa mı gelmiştik çıkaramıyorum:))

O zamanlar Tekirdağ Çerkezköy'de Orta 1 deydim.Tenefüste skorun 3-0 olduğunu öğrenmiştim,dersden çıktığımızda da 5-3 lük skoru almıştım.

Yanlış mı hatırlıyorum, haturladığım başka bir 5-3 lük maç mı bilemedim şimdi:)

SüRMeNe_6161
07.08.2009, 17:48
Nereyesun Firtina

matalar
08.08.2009, 00:54
o günleri mumla arıyoruz malesef

buramburam61
12.08.2009, 00:38
O maçı kadıköyde fb nin o zaman ki köhne stadında izleme şerefine erenlerindenim.O zamanlar ist da ünv. öğrencsiyim.Trabzonumun maçlarını kaçırmıyorum hiç.
Hiç unutmam bu maç öncesi fener bir avrupa seferinden zaferle dönüyor.Biz ise barcadan nou camp da 7 yemişiz çarşamba.fb seyircisi maçdan önce alay geçiyor bizle.fakat maçla birlikte fb yi öyle dağıtıyoruzki.Orhanın çaprazdan çatala çaktığı gölü ve haminin toni yi avlayan plasesini unutmuyorum.Ha bir de Ogünü ilk defa bu maçda izlemiş ve çok beğenmiştim.

b_m_n
17.11.2009, 20:59
unutmamalı unutturmamalı

Soytürk
09.12.2009, 13:14
nerde ogunler o futbolcular şimdi ama içinden bir ses haftaya yine fb yi guzel bri galibiyetle yenecegiz yılar sonrada bzden sonra gelenler nostaljı bolumune bakıp ey gidi gunler diyecek:)demedi demeyin

HIRCINBEY
20.12.2010, 20:48
Ortaokuldaydım hatırlarım

Turan AKYILDIZ
21.05.2013, 23:05
http://www.vidyotup.com/video/47495/FB3-TS5-1997


maçın görüntüleri burda...

Hamdi Karamahmutoğlu
22.05.2013, 01:29
6 Yaşındaydım, hatırlamıyorum maçı.
Özete bakınca ne kadar sağlam bir takım olduğumuzu bir kez daha anladım.