PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kocaelispor 1-3 Trabzonspor



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14

Oruç
09.05.2009, 21:02
Ne olur bu defa elimize geçen fırsatı kaçırmayalım.

Mustafa Ağaoğlu
09.05.2009, 21:02
Saldir ankara , dayan beledİye !

LAZTOLGA
09.05.2009, 21:02
yedeklerde kim var

Hamza Yilmaz
09.05.2009, 21:02
Insallah beyler. Balili girdi. Bakalim ne olacak. Belki Ibrahim akin kontratan bulur bir gol.

Cagdas Topal
09.05.2009, 21:03
HAKKIMI helal etmiyorum. bu forumdaki ERSUNculara hakkimi helal etmiyorum....

sizin yuzunuzden baskan ersunu gonderemedi....

Istanbulspor macinda gonderilseydi; simdi liderdik...........

hakkimi helal etmiyorum...

Allah Allah adamı sinirletiyorlar :( böylelerinin aramızda işi yok ...

maclar basladı ...

BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM

Hüseyin İlkin
09.05.2009, 21:03
Ankaraspor'da bir beraberlik alırsa en az süper olur tabii. :)
Ama öncelik Sivas'ın kaybetmesi önemli.
Beşiktaş, haftaya Ankaragücü sonra Galatasaray ile kapışacak.

LoVeRbOy
09.05.2009, 21:03
haydi ibb bir tane daha at bitsin is.
Son anda 3.golu kaçırdı %90 lık gol pozisyonuydu:mad:

Muhammed KOÇ
09.05.2009, 21:03
forum şampiyonluk havasına girdi. 220 aktif üye :)

Punisher-61
09.05.2009, 21:03
Yattara Sampiyonlugu istiyor :) ne olursa olsun yattara bugün Trabzonsporun kazanmasini saglayacak:)

Mert67
09.05.2009, 21:03
'Trabzonspor seyircisi sadece gollerde bağrıyor.'
Yuhh ya Serdar Bali artık.Taraftarıda eleştirmeye başladı.Yani bu adama ne diyeceğimi bimiyorum.

Mustafa Calik
09.05.2009, 21:03
yedeklerde kim var

Baris Memis, Alanzinho, Giray, Ceyhun, Onur, Isaac ve Selcuk

biltrabzon
09.05.2009, 21:03
belediye ayaga pas yaparsa farki acar.

Hüseyin İlkin
09.05.2009, 21:03
Böyle hafta sonlarını çok seviyorum. Şimdi sıra ikinci devrelerde. Yavaştan geçelim..

orhan_61
09.05.2009, 21:04
offf bee ne mutluyum yaa hadı sampıyonluk kokusu gelıyooo

KÖKSAL AYDIN
09.05.2009, 21:04
İkinci yarı başladı mı arkadaşlar.Canlıskor başadı iyor daa.

yattara06
09.05.2009, 21:04
Allahım ankarasporda çaksa 2 tane.yarabbi yardım et olacak gibi bişeyler

Mustafa Önder
09.05.2009, 21:04
Ahmet Hoca dikketli olması lazım. Alanzinho girerse sıkıntı yaşarız. Sağlam oynamak gerek

aaahmet61
09.05.2009, 21:04
ersun hocanın hatası acaba hep aynı 11'i sahaya sürüp bıktır dımı.yedek klübesin galiba fazla kullanamadı

champions
09.05.2009, 21:04
Kadroyu biraz daha güzelleştirmeli, farkı artırmalıyız.
Bjk'de puan kaybedebilir Gs'de öyle.Sivas maçı da çevirebilir. Futbol bu.Hele biz bir kazanalım da. Bjk ile 6 averaj farkımız var şu an. 2-0 önde olduğumuz Kocaeli maçı bulunmaz nimet bu açıdan.
Haydi Trabzon!
Haydi Ankara!

tslover
09.05.2009, 21:04
Umutla Gökhan oynamak için ersunun gitmesini mi bekliyordu? Yada ersun gene takımın başında olsaydı o golleri atarlar mıydı yoksa her zaman ki gibi kaçırırlar mıydı?
kaçırırlardı çünkü hoca rahat değildi ki umut ve gökhanı düşün artık.imam-cemaat ilişkisi :D

biltrabzon
09.05.2009, 21:04
hamidolar cok kötü saldiriyor.3 yemeleri lazim

hAtes
09.05.2009, 21:04
şu bali yi susturun, geçen haftalarda alanzinho niye oynamıyor diyodu, şimdi yattarayla beraber oynamaz diyr..

LoVeRbOy
09.05.2009, 21:04
ikinci yarıda da 61.dakikada 3.Golü attıkmı değmeyin benim keyfimeeeeeeeee ;)

Mustafa Calik
09.05.2009, 21:04
Kocaeli'de Hamza Mutlu oyuna girdi.

tslover
09.05.2009, 21:05
İkinci yarı başladı mı arkadaşlar.Canlıskor başadı iyor daa.
yok daha degil

Mert Zaman
09.05.2009, 21:05
Bence Bu Hoca İle Devam Edelim

hüseyin1975
09.05.2009, 21:05
Öbür tarafta hesaplaşırız...Söz...

Ne demek istedigini anlamadim GENC kardesim ama ben "öbür tarafta" Allaha hesap veririm, sana degil.

Ayrica "ersuncu" kelimeside cok cirkin.
Bizler Trabzonsporluyuz, ersuncu degil.
Daha öncede ziyaci, senolcu vs. olmadik.

Trabzonsporun basinda olana destek vermek gibi dogal birsey olamaz.

Ben Ersun Hocami destekliyordum ama bircok macda onu buralarda cok elesdirdi,.

O Arkadasin yazdigini üzerime alinmadim ama yazdigina tepki vermem gerekdigini düsündüm.

Sen niye karisiyorsun onuda anlamadim?

biltrabzon
09.05.2009, 21:05
ibrahim akin allah seni kahretmesin nasil kacar o

Hüseyin Çümen
09.05.2009, 21:05
İBB gene inanılmaz bi gol kaçırdı ah be

Uğur Ö.
09.05.2009, 21:05
skora göre yorum yapmayalım lütfen bence herzamanki gibi oynadık ama gerçekten acaip bir bitiricilik girmiş takıma ve birazda şans

unique
09.05.2009, 21:05
Ankaraspor atamazsa kendini az da olsa küme düşme potasının içinde bulacak, şöyle bir puan durumuna baktım da. O yüzden ikinci yarı bir gol atmaları sürpriz olmaz bence.

zarha6155
09.05.2009, 21:05
bursa bugun yenemesin..uefadan kopsun....eski sehir yensin ki bizim maca kadar ligde kalsinlar ...
Bursa uefa'dan koparsa, gs son maçta sivas maçına neden hırslanacak...Her şeyi hesaplayarak konuşun.

Mustafa Calik
09.05.2009, 21:05
ikinci yari basladi.

Oğuzhan Akyıldız
09.05.2009, 21:05
farzı misal bjk la aynı puanda lider olsak averaja mı ikili averaja mı bakılıyo

yattara06
09.05.2009, 21:05
Haftaya ankaragücü maçında beşiktaşı yanlız bıramamamız lazım.ankaragücü çok iyi son 3 maçınada gittim evinde çok iyi oynuyor.

zafercalikoglu
09.05.2009, 21:06
ben yine diyorum kalan 3 macı kayıpsız kapatalım Allahın izniyle şampiyonuz.....

Gökhan ÖZDEMİR
09.05.2009, 21:06
İkinci yarı sivas lehine penaltı olmazsa şaşarım

Guner_Ahmet
09.05.2009, 21:06
Lütfen link atın arkadaslar, bu ezikler bize mac izletmiyo

demiahme
09.05.2009, 21:06
arkadaslar uc mac icin dakika ve skor soyleyebilirmisiniz.

Kardesh TR
09.05.2009, 21:06
Link için saol kardeş..

hüseyin1975
09.05.2009, 21:06
48. Dakika: Ooo... İbrahim Akın çok net bir golden yararlanamadı... Sol çaprazdan ceza alanına giren İbrahim Akın vuruşunu yaptı. Top yandan az farkla auta gitti.

tamuğ yamtar
09.05.2009, 21:07
puanın aynı olması durumunda 2 li avaraja bakıyor orda da bşz ondeyiz. ilk maç 0-0 ikinci maç 1-1 deplasmanda attığımız için biz

Bu kural değişti arkadaşım artık.

Gol averajlarına bakılmıyor.

Ahmet Başkaya
09.05.2009, 21:07
Ne demek istedigini anlamadim GENC kardesim ama ben "öbür tarafta" Allaha hesap veririm, sana degil.

Ayrica "ersuncu" kelimeside cok cirkin.
Bizler Trabzonsporluyuz, ersuncu degil.
Daha öncede ziyaci, senolcu vs. olmadik.

Trabzonsporun basinda olana destek vermek gibi dogal birsey olamaz.

Ben Ersun Hocami destekliyordum ama bircok macda onu buralarda cok elesdirdi,.

O Arkadasin yazdigini üzerime alinmadim ama yazdigina tepki vermem gerekdigini düsündüm.

Sen niye karisiyorsun onuda anlamadim?
Ona alıntı yapacağıma seninkine alıntı yapmışım pardon kardeş ......Dur sakin...:):)

zahido
09.05.2009, 21:07
Kocaeli seyircisini ornek almak lazim.. Bravo adamlara.. Biz bu hallerde olsak suan ana avrat sovuyoduk..

biltrabzon
09.05.2009, 21:07
haydi belediye attiginizdan kolayini kaciriyorsunuz

Orhan Aydın
09.05.2009, 21:07
farzı misal bjk la aynı puanda lider olsak averaja mı ikili averaja mı bakılıyo

34. haftayı kast ediyor isen şampıyon oluruz:)

reisoğlu61
09.05.2009, 21:07
banada link atarsaniz sevinirim, gurbet elde Trabzonunumuzun macini izleyemiyoz

Uğur Ö.
09.05.2009, 21:08
bu ferhat kaç kere kaleciye pas attı sayan oldumu

hüseyin1975
09.05.2009, 21:08
Ona alıntı yapacağıma seninkine alıntı yapmışım pardon kardeş ......Dur sakin...:):)

Anlasildi.
Bande yazdigina sasirmadim desem yalan olur:)

biltrabzon
09.05.2009, 21:08
ibrahim akin cikiyor sakatlandi galiba.hamidolar bastiriyor

10 numara
09.05.2009, 21:08
iyi top çevirdik 1 ara....:)

Canİlker
09.05.2009, 21:09
sedar balili yine sınırları zorluyor anladığım kadarıyla :D

KÖKSAL AYDIN
09.05.2009, 21:09
kOCAELİ GOL ATMAK İÇİN AÇILACAK.çOK POAZİSYON BULURUZ.uMARIM YEMEDEN BULURUZ.

Medallion
09.05.2009, 21:09
Uygun risk almis, kumar yani. Tutarsa kahraman olur tumazsa yerden yere vurulur. 3. yu yerse olay biter...

hüseyin1975
09.05.2009, 21:09
bu ferhat kaç kere kaleciye pas attı sayan oldumu

Kime atsin baska?

3 secenegi var:

1. Solundaki Tayfuna
2. Yanindaki Hüseyine
3. Kalecimize

Ben Kaleciye atmasini seviyorum:p:p:p

biltrabzon
09.05.2009, 21:09
ibrahim akin cikti.bu kötü oldu.bari ermen kilic girseydi yerine

reisoğlu61
09.05.2009, 21:09
sagolun link icin

Cagdas Topal
09.05.2009, 21:09
ah be ankaraspor atıyordu :(

Zeynep Terzi
09.05.2009, 21:09
İbb 3 3 3 3:d

Oruç
09.05.2009, 21:10
Belediye 3. golü kaçırdı

KÖKSAL AYDIN
09.05.2009, 21:10
Hadi ankara yaav

Oğuzhan Akyıldız
09.05.2009, 21:10
kocaelinin tezahüratı çok güzel

Uğur Ö.
09.05.2009, 21:10
Kime atsin baska?

3 secenegi var:

1. Solundaki Tayfuna
2. Yanindaki Hüseyine
3. Kalecimize

Ben Kaleciye atmasini seviyorum:p:p:p
farklı bir bakış açısı:)

demiahme
09.05.2009, 21:10
bende gurbetteyim banada link atin lutfen
burda gece 3.30
uyandim bakiyim dedim sonuclara
Allahim bugun uyuyamam artik
bir link lutfen

Ahmet Başkaya
09.05.2009, 21:10
Anlasildi.
Bande yazdigina sasirmadim desem yalan olur:)
Canını yerim abi bu mutlu günde üzme kardeşini:D:D

tamuğ yamtar
09.05.2009, 21:11
Eskişehir 2'yi attı...

Oğuzhan Akyıldız
09.05.2009, 21:11
pankartta çok güzel türkiyeye bakan kocaeli kocaelispora bakamadı

biltrabzon
09.05.2009, 21:11
belediye pas yapsana vurmayin su topu ileri

Gökhan KAN
09.05.2009, 21:11
Adem koçak kaçırdı..

Mustafa Calik
09.05.2009, 21:11
Ankaragücü kirmizi yedi :/

robinhood61
09.05.2009, 21:11
bu hüseyin hakkaten tuhaf ya

Kadir
09.05.2009, 21:11
Umut vurdu olmadı .

hüseyin1975
09.05.2009, 21:11
Murat Erdogan ve Abdurrahman cikmis.
Balili ile Sezer girmis.

Sivas galiba 3 defansa dönmüs.

Bence bu maci alamazlar.

KÖKSAL AYDIN
09.05.2009, 21:11
Hadi be umut

Uğur Ö.
09.05.2009, 21:11
of be ne güzel pozisyondu

AKSOY_61
09.05.2009, 21:11
biz 0-2 yenik olsaydık taraftar böyle destek verirmiydi acaba?

Emre ÖZTÜRK
09.05.2009, 21:11
aferin umut bıraz daha iyi vursan daha iyi olurdu ama ;)

Oğuzhan Akyıldız
09.05.2009, 21:11
iyi iyi es es de rahatlarız iddiaları olmaz bizde rahat geçeriz

reisoğlu61
09.05.2009, 21:11
hangi 11 ile maca ciktik

biltrabzon
09.05.2009, 21:11
belediye pas yapamiyor 2.yari.ibrahim akin cikmasi kötü oldu ilerde top tutuyordu.

KÖKSAL AYDIN
09.05.2009, 21:12
es es 2ledi

yattara06
09.05.2009, 21:12
kocaeli taraftarına helal olsun adamlar güzel tezahurat yapıyo

Serdær
09.05.2009, 21:12
aferin umut bıraz daha iyi vursan daha iyi olurdu ama ;)

Hahuauhaa çok iyi ya :D

Oğuzhan Akyıldız
09.05.2009, 21:12
geliyo gol

Mustafa Calik
09.05.2009, 21:12
hangi 11 ile maca ciktik

Sylva, Ferhat, Tayfun, Egemen, Cale, Hüseyin, Serkan, Colman, Gökhan ve Umut

Kadir
09.05.2009, 21:12
Yattara fantezi yapıyor :)

KÖKSAL AYDIN
09.05.2009, 21:13
biz 0-2 yenik olsaydık taraftar böyle destek verirmiydi acaba?
Verirdi ama o tezahüretı bize yapardı küfür olarak.

Gökhan KAN
09.05.2009, 21:13
İbrahim Akın çıktı Kerim Zengin girdi...

61viya
09.05.2009, 21:13
Allahım daim et mutluluğumuzu!

dimsag
09.05.2009, 21:13
yattara önemli bir pozisyonu heba etti

TAMTÜRK61
09.05.2009, 21:13
Uygun risk almis, kumar yani. Tutarsa kahraman olur tumazsa yerden yere vurulur. 3. yu yerse olay biter...

Bülent Uygun geçen hafta, Şampiyon biziz, 2. hangi takım olur bileme demişti. Acaba şimdi ne diyecek? :)

biltrabzon
09.05.2009, 21:13
ulan su fenerli adami niye soktun oyuna abdullah avci

Canİlker
09.05.2009, 21:13
ankara golü atsa artık ya

Kadir
09.05.2009, 21:13
Colman çok uyuşuk oynuyor ..

Mert67
09.05.2009, 21:13
Aferim Gökhan.İstekli bu maç.

robinhood61
09.05.2009, 21:14
colman çok top kaybediyor yav bu işe çöüzm bulması lazım

KÖKSAL AYDIN
09.05.2009, 21:14
Biraz ciddi olsak varya maç 3-4-5 gidecek yani

Ahmet Başkaya
09.05.2009, 21:14
Allahım daim et mutluluğumuzu!
Begüm abla devam devam gözüm sende:D

bytrabzonspor
09.05.2009, 21:14
şimdi sivas başkanı çıkar der : "bizi şampiyon yapmazlar demiştim " puhahaha

biltrabzon
09.05.2009, 21:14
Colman çok uyuşuk oynuyor ..

colman in dogal hali

Oğuzhan Akyıldız
09.05.2009, 21:14
61 i bekliyolar

ultrafanatik61
09.05.2009, 21:14
iyiki maca bakmiyom son iki haftadir , bakacamda calistigimdan dolayi gidemiyorum , iki haftadir da yeniyoruz
son haftaya fener macindayim zaten, o haftaya kadar maca bakmasam belki ugurlu gelir :D

KÖKSAL AYDIN
09.05.2009, 21:14
Şu Ankara bir gol atsa

Bera Algün
09.05.2009, 21:14
fanatik te bouzid kırmızı kart diyor doğru mu

Emre ÖZTÜRK
09.05.2009, 21:14
gokhan bugun tazmanya canavarı gibi maşallahı var her topa koşuyor ve alıyorda topları.Ersun un gidişi yaradımı ona ne:D:D

AKSOY_61
09.05.2009, 21:14
Verirdi ama o tezahüretı bize yapardı küfür olarak.

bence de öyle olurdu:(

Koray
09.05.2009, 21:14
Yattara az ciddi ol yahu...

biltrabzon
09.05.2009, 21:15
ibb ye sacmalamaya basladi ibrahim akin cikinca.top tutamiyorlar ilerde

Oruç
09.05.2009, 21:15
31. sayfada bi mesaj yazmıştım umarim tutar:)

Medallion
09.05.2009, 21:15
Bülent Uygun geçen hafta, Şampiyon biziz, 2. hangi takım olur bileme demişti. Acaba şimdi ne diyecek? :)

6 macta 1 yenilgi 1 beraberlik 4 galibiyet demisti. 2 yenilgi olacak (Insallah). Sampiyonluk gitti yani :)

61viya
09.05.2009, 21:15
Begüm abla devam devam gözüm sende:D


:D Canım napayım,elimden bu geliyor:D:D

Serdær
09.05.2009, 21:15
Futbolda en önemli kural ciddiyettir.

Geldin mi atacaksın kardeşim.

1 averajla şampiyonluk gider.

Ciddiyet !

.....
09.05.2009, 21:15
Ezan okunuyo serefsizler küfür ediyor yuhh yaa

Orhan Aydın
09.05.2009, 21:15
Bülent Uygun geçen hafta, Şampiyon biziz, 2. hangi takım olur bileme demişti. Acaba şimdi ne diyecek? :)


çççççç

:ts:

Ahmet Başkaya
09.05.2009, 21:15
Sivas karıştı...........

KÖKSAL AYDIN
09.05.2009, 21:15
Bu akşam bjk de berabere kalırsa ki umuyorum öyle olacak,
Haftaya bursa maçı ilginç bir hale gelecek.

robinhood61
09.05.2009, 21:15
umut bi kere de adam geç yav

biltrabzon
09.05.2009, 21:15
haydi be cirkefler basladi cirkeflige

61viya
09.05.2009, 21:15
Bordoooooooooooooooooooo ulen!

AKSOY_61
09.05.2009, 21:16
hadi bee direkten döndü

Kadir
09.05.2009, 21:16
Şans........

Mert67
09.05.2009, 21:16
Alanzinho'nun dakikaları.Hadi hocam.:)
Ahh be Umut.

arakli61
09.05.2009, 21:16
direkten donduu yaa umutt offf

Emre ÖZTÜRK
09.05.2009, 21:16
offf ya direkten dondu

zahido
09.05.2009, 21:16
ahhhhh beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....

KÖKSAL AYDIN
09.05.2009, 21:16
Direeeeeeekkk

Berk
09.05.2009, 21:16
Rahat oynuyoruz..

Ahmet Başkaya
09.05.2009, 21:16
bordoooooooooooooooooooo ulen!
mavİİİİİİİİİİİİİ canim benİİİmm..........

innocence
09.05.2009, 21:16
ahh Umut ahh :)

emin-29
09.05.2009, 21:16
sivas çirkefleşmeye başladı

Oğuzhan Akyıldız
09.05.2009, 21:16
umut kariyerinin en iyi maçını oynuyo:D

dimsag
09.05.2009, 21:16
umutun kafası direkten döndü

Alptuğ
09.05.2009, 21:16
o nasıl bi sesti resmen direkten döndüm dedi top

AKSOY_61
09.05.2009, 21:17
Sivas karıştı...........

harbi mi yesinler birbirlerini

real_rock
09.05.2009, 21:17
UMUT yeter yaaaa at işteeeee:(((((

Ahmet Başkaya
09.05.2009, 21:17
sİVAS DA kart çıkabilir mehmet ali yatıyo..........................BALİLİ TELME ATMIŞ..ankara gol kaçırdı....offff...

Oğuzhan Akyıldız
09.05.2009, 21:17
Sİvas kariŞti

hüseyin1975
09.05.2009, 21:17
sivas çirkefleşmeye başladı

Baslamadi.
Zaten hep cirkefler ve öyle devam ediyorlar.

zahido
09.05.2009, 21:17
bak bak sivas macinda balili yine cirkeflik yapmaya baslamis.. Pusttttt

Hüseyin İlkin
09.05.2009, 21:17
Balili direkman adamın ayağına bastı. Hemde kalecinin bakalım karar ne olacak.

M.Kılıç50
09.05.2009, 21:18
Serefsiz Balili kirmizi´yi haketti bakalim ne vercek hakem ??

biltrabzon
09.05.2009, 21:18
ibb kaleciyi sakatladilar.tüh be adam cikiyor

Oğuzhan Akyıldız
09.05.2009, 21:18
Kavga var sİvasta Çİrkefler

yattara06
09.05.2009, 21:18
sivasta maç eletriklendi çirkefleştiler desem yalan olmaz

LoVeRbOy
09.05.2009, 21:18
sivaslı futbolcular pislik çıkartıyorlar çirkefleşmişler iyice.!!!!

innocence
09.05.2009, 21:18
sivas maçında olay çıktı balili kaleciyi sakatladı şerefsiz :(

.....
09.05.2009, 21:18
sivasta olay var birbirini yerler insallah

TAMTÜRK61
09.05.2009, 21:18
Sivas karıştı...........

Sivas bu maçı kaybedip şampiyon olamazsa ,seneye bu takım dağılır bence. Ve kendilerine 5.büyük görebilme cüretini kendilerinde gören malum kişiler bakalım ne halt yiyecekler!!

KÖKSAL AYDIN
09.05.2009, 21:18
Sivas ta olay var.

hüseyin1975
09.05.2009, 21:18
58. Dakika: Kaleci Mehmet Ali'nin konrtol etmek istediği topa Balili vurdu. Balili bu poziyonda Mehmet Ali'ye de vurdu ve ortalık bir anda karıştı. Kaleci Mehmet Ali'nin tedavisi yapılıyor...

Oruç
09.05.2009, 21:18
Bursa attı 1-0

emin-29
09.05.2009, 21:18
sarı verdi

10 numara
09.05.2009, 21:18
balili kaleciyi sakatlamış...

TolgaTopçu61
09.05.2009, 21:18
Serefsiz Balili kirmizi´yi haketti bakalim ne vercek hakem ??
Sadece sari kart...

zahido
09.05.2009, 21:18
.................

biltrabzon
09.05.2009, 21:18
sari verdi yuh lan sana balili bile razi oldu sariya.adam kirmizi bekliyordu.

Ahmet Başkaya
09.05.2009, 21:18
ankaraa atıııııııııı

turkish0061
09.05.2009, 21:18
Oufff Noluyooo oh nerden bizleyebiliriZ maci

yattara06
09.05.2009, 21:18
sarı kart verdi baliliye kaleci sakatlandı inş. bişeyi yoktur

Gökhan KAN
09.05.2009, 21:18
Belediye yerden kalkmıyor....

Canİlker
09.05.2009, 21:19
ankara maçı ne alemde arkadaşlar

tamuğ yamtar
09.05.2009, 21:19
Balili bilerek vurmuş diye yazıyor insanlar....

Cagdas Topal
09.05.2009, 21:19
gol ediz 1-1 ankarasporrrrrr

61viya
09.05.2009, 21:19
Gıymatlımıııııııııııııııııııııııııııız :D

robinhood61
09.05.2009, 21:19
balili kaleciyi dövmüş resmen kalecileri de yok sakat

reisoğlu61
09.05.2009, 21:19
sivas yine olay cikartip maci hükmen mi almak istiyor yoksa

TolgaTopçu61
09.05.2009, 21:19
Gollllllllllllll Ankaraspor atti...

Oğuzhan Akyıldız
09.05.2009, 21:19
61 de kolbastilari aÇalimda tÜrkİye İnlesİn

LoVeRbOy
09.05.2009, 21:19
ßeşiktaş maçı 1/1 :)

ultrafanatik61
09.05.2009, 21:19
bjk 1-1 dogrumu

emin-29
09.05.2009, 21:19
ankara berabere

tslover
09.05.2009, 21:19
bursa attı :)

cakir28
09.05.2009, 21:19
bjk 1-1ankara

biltrabzon
09.05.2009, 21:19
ankara atti sivas cizgide disari atti

Hamza Yilmaz
09.05.2009, 21:19
ankara da atti

Emre ÖZTÜRK
09.05.2009, 21:19
colman çok kötü bugun yaaaa

Oruç
09.05.2009, 21:19
Guiza da coştu fener 1-0 yaptı. Ediz attı ankara 1-1 oh be

real_rock
09.05.2009, 21:19
belediyenin kalecisi cıkıyo yedek kalecısıde sakat:(

Koray
09.05.2009, 21:19
Gooooooooooooooooollllllllllllll 1-1 oldu asalım ankara dayannnnnnnnnnnnnnn

Ahmet Başkaya
09.05.2009, 21:19
SİVASS ÇİZGİNİN İÇİNDEN AUTA ATTTII AHIMIZ TUTUYO...:d:d:d

zahido
09.05.2009, 21:19
Colman bugun bise yapamio.. Ahanda ankarada atiiiiii Gooooooooooooooooooooooooooooooooooooollllllllllll lllllllllllllllllllllllllllllllllll

tirabzonli
09.05.2009, 21:19
Ankara.Helal be 1-1

10 numara
09.05.2009, 21:20
ankara attıııı...gollllllllllll

KÖKSAL AYDIN
09.05.2009, 21:20
Goooooooooooooooooooool ankara gol attı

arakli61
09.05.2009, 21:20
bjk yemis yaaaaaa:D:D

Gökhan KAN
09.05.2009, 21:20
Gollllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

tslover
09.05.2009, 21:20
bjk 1-1 :D

turkish0061
09.05.2009, 21:20
ankaraa aaatiiiii

tonyali_yildiz
09.05.2009, 21:20
Arkadaşlar nette maçı nerden izliyoruz?

Oğuzhan Akyıldız
09.05.2009, 21:20
Ah be Çok gÜzel gÖkhan

TAMTÜRK61
09.05.2009, 21:20
Arkadaşlar Ankara attı .. 1-1 Goooool!!!

Berk
09.05.2009, 21:20
Allah'ım inanmıyorum!:eek::eek:

biltrabzon
09.05.2009, 21:20
sivas cizgiden disari atti topu.haminin arada yaptigi gibi vurdu gök yüzüne musa

TolgaTopçu61
09.05.2009, 21:20
Yedeik maalesef...

arakli61
09.05.2009, 21:20
yedik lanet olsun

Emre ÖZTÜRK
09.05.2009, 21:20
malesef yedik

Ahmet Başkaya
09.05.2009, 21:20
ßeşiktaş maçı 1/1 :)
abi kalpten gidecek çok kişi var yapmaa:D

AKSOY_61
09.05.2009, 21:20
yedik ..........

Hüseyin İlkin
09.05.2009, 21:20
61'de yedik. :S

tslover
09.05.2009, 21:20
bizde yedik

Mert67
09.05.2009, 21:20
Of yaaa 2-1

reisoğlu61
09.05.2009, 21:20
golü yedik

Uğur Ö.
09.05.2009, 21:20
allah kahretsin be

10 numara
09.05.2009, 21:20
aha bizde yedik.......:(

Canİlker
09.05.2009, 21:20
oleyyyyyyyyyyy be ankara attı yüüühuuuuu dayanın aslanlarım dayanın 7 geliyor 7 .........

İsmail ALİOĞLU
09.05.2009, 21:20
bjklılar bizim tezavuratı çalmış :D

Oğuzhan Akyıldız
09.05.2009, 21:20
61 de onlar atti ne İŞ ya

61viya
09.05.2009, 21:20
Yedik........

ultrafanatik61
09.05.2009, 21:20
heyecanlandim yaaaa isimi yapamiyorum musteri takmiyorum su an :D
ama babam kizmaya basladi :d

KÖKSAL AYDIN
09.05.2009, 21:20
Ulan gökhan atta birsin yaaa

Jackdaniels
09.05.2009, 21:21
Ciddiyetsizliğin sonucu budur....

turkish0061
09.05.2009, 21:21
Ohhh gol ati kocalei

arakli61
09.05.2009, 21:21
nebicim ne sacma gol yedik ya

Hamza Yilmaz
09.05.2009, 21:21
Olamaz yaa, hadi trabzon

biltrabzon
09.05.2009, 21:21
ibb dökülüyor 2.yari.bu ibrahim akin büyük topcuymus meger

dimsag
09.05.2009, 21:21
2-1 oldu takviye lazım

LoVeRbOy
09.05.2009, 21:21
ahanda gol yedikkk başladı stres :)

Oğuzhan Akyıldız
09.05.2009, 21:21
Ankara atti

yattara06
09.05.2009, 21:21
61 dk uğuru maşallah

ultrafanatik61
09.05.2009, 21:21
offf musteriye bakim
gol yedik ugursuzum ben :(

innocence
09.05.2009, 21:21
tühh be 61 de gol yedik

Orhan Aydın
09.05.2009, 21:21
ilginç olaylar oluyor yeterki 3 puan alalım şu maçtan ya RABBİM

61viya
09.05.2009, 21:21
Allahım kurban olurum yardımcımızol.

Oruç
09.05.2009, 21:21
Yedik lanet olsun

Cüneyt Canlıca
09.05.2009, 21:21
acil link lazım özelden

Koray
09.05.2009, 21:21
La havle ya...
Şerefsiz Kocaeli tarfatarı...

turkish0061
09.05.2009, 21:21
Nereden bakacam macaa Yawww

real_rock
09.05.2009, 21:21
allah kahretsin yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
61.dakka da gol yedik:(

Serdær
09.05.2009, 21:21
Ohhh gol ati kocalei

Ciddiyetsiz oynarsan olacağı bu !

B.Yiğit
09.05.2009, 21:22
bize rahat maç izlemek harammm

Gökhan KAN
09.05.2009, 21:22
Çok saçma bi gol yedik...

TAMTÜRK61
09.05.2009, 21:22
Bizim dingillerde gol yedi. 1-2 YuuuuuuH!!!!!

biltrabzon
09.05.2009, 21:22
bu 61 de tehlike yiyoduk hep,bu sefer gol yedik tüh lan.

M.Kılıç50
09.05.2009, 21:22
61´de gol yedik... Insallah Sov yapmiyorduk o esnada ???

kelkitli29
09.05.2009, 21:22
Haydi trabzonum. Süper olacak kazanin bu maci.

KÖKSAL AYDIN
09.05.2009, 21:22
Rakipler gol yiyor sen ne yapıyorsun...............

tslover
09.05.2009, 21:22
61.dakikalarda tam 4 gol oldu be :D

Ahmet Başkaya
09.05.2009, 21:22
çatıdaaaa trabzonluuu:D:D:D:D

arakli61
09.05.2009, 21:22
trabzonsporlu taraftar catida oy allahim:D:D

TolgaTopçu61
09.05.2009, 21:22
Cati da Trabzonspor taraftari:D

Özgür Meriç
09.05.2009, 21:22
zor anlar başlamasa bizim için ya.bi gol atsak harika olcak tam da beşiktaş yemşken.hadi ya bu gece güzel bitsin trabzonum hadi bastır

turkish0061
09.05.2009, 21:22
Hayde arkadaslar nercen bakacagiz

fincher
09.05.2009, 21:22
sivas yenik,ankara da attı ama biz de yedik.Gözünüzü seveyim 2-0 dan şu maçı verip haftayı ve ligi berbat etmeyin...

innocence
09.05.2009, 21:22
çatıdaki taraftara bakın

Oğuzhan Akyıldız
09.05.2009, 21:22
İŞte farkimiz bİze her yer trabzon adamim be helal olsun Çatida

Emre ÖZTÜRK
09.05.2009, 21:22
bu gol bizimkileri kendine getirir

Zeynep Terzi
09.05.2009, 21:22
61 den önce de olmazki amaaa yaa:(

biltrabzon
09.05.2009, 21:23
bu sonradan oyuna girenlerden gol yiyen tek takim biziz herhalde.

Tanju
09.05.2009, 21:23
Çatıdakine bakın :D

zahido
09.05.2009, 21:23
bi gol daha atalim hadiiiiiii