PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Trabzonspor’u 2.karsilama Resimleri _5_6



Mehmet
09.04.2005, 16:26
Evet sevgili Trabzonsporlular. Bu gün (09/04/05) günü Gs maçi için deplasmana Istanbul'a gelen Trabzonspor'umuzu Ist Atatürk havaalaninda karsiladik. Havanin iyi ve gündüz olmasi ve tatil günü olmasi ile beklenenden fazla karsilamaya gelen taraftar oldu.
Futbolcularimiz terminalden çikisa geldiginde bir anda cosan taraftarlarimiz karsilama anindaki mekani tribün havasina çevirdi.
Daha sonra takim otobüsünü Mecidiyeköy (sisli) de ki Cevahir otele kadar takip ettik (gelebilenler herkes bu konvoya gelemedi)..
Otelde bazi futbolcu kardeslerimizle hatira resimleri çektirdik iste resimler alt sayfalardadir. Insallah yarin (10/04/05) pazar günü takimimiz sahadan galip ayrilir ve hem kendilerini hemde bizleri sevindirirler.


Resimler için bize müsade eden Sevgili futbolcularimiza yakin ilgilerinden dolayi sonsuz tesekkür eder kendilerine sevgiler saygilar sunariz. Allah (cc) her zaman yardimcilari olsun. (Amin)



Not: bu basligi baska sayfalara tasimayiniz üye olmayan arkadaslar izleyemiyor. Edited by: Mehmet

Mehmet
09.04.2005, 16:30
http://img228.exs.cx/img228/2334/ts17sg.jpg
http://img228.exs.cx/img228/3416/ts22ul.jpg
http://img228.exs.cx/img228/3573/ts34xg.jpg
TRABZONSPOR'UMUZUN PAF TAKIM OYUNCUSU ERHAN VE BMN DEN BURHAN ABI.
http://img228.exs.cx/img228/8296/ts48nc.jpg
ERHAN ABI VE BEN BMN DEN MEHMET
Edited by: Mehmet

Mehmet
09.04.2005, 16:38
http://img174.exs.cx/img174/8541/ts53uh.jpg
http://img174.exs.cx/img174/5051/ts65hp.jpg
http://img174.exs.cx/img174/3752/ts72es.jpg
GURBETÇIGENÇLER'DEN METIN, REHA ve GÖKHAN ABILER.
http://img174.exs.cx/img174/760/ts88cl.jpg
GÖKHAN ABIYE AIT PANKART. (SAMPIYONLUK ÖNEMLI DEGIL, SENIN BU ADALETSIZ ARENADA VERMIS OLDUGUN ASIL ve ONURLU MÜCADELEN YETER!)Edited by: Mehmet

Mehmet
09.04.2005, 16:44
http://img174.exs.cx/img174/55/ts98ff.jpg
SIMKO (Polonyali futbolcumuz)ve Bmn den BURHAN ABI.
http://img174.exs.cx/img174/3321/ts913uz.jpg
REHA ABI VE SIMKOVYAK (Arkadaslar bu simko'nun isminin söylenisi Türkçe karaktere göre. SIMEK'mis. Bunu da ögrenmis olduk.
http://img174.exs.cx/img174/427/ts927wk.jpg
Bmn'den ben "Mehmet" ve Afrika'dan Arkadasim Ali :) OOOO IBRAHIM YATTARA...
http://img120.exs.cx/img120/2544/ts931lt.jpg
BURHAN ABI VE SEVGILI GÖKDENIZZZZZ..
http://img232.exs.cx/img232/7782/ts948cl.jpg
MEHMET,GÖKDENIZ KARADENIZVE REHA ABI..
http://img23.exs.cx/img23/5752/unutma9cb.jpg
REHA ABI, IBRAHIM YATTARA VE BURHAN ABI...


Resimler bu kadar arkadaslar.. Edited by: Mehmet

ümit
09.04.2005, 17:12
Eyvallah güzel olmus.Emeginize saglik.

61trabzonomer
09.04.2005, 17:15
smileys/smiley32.gifSüper resimler elinize sagliksmileys/smiley32.gif

cemilsezgin
09.04.2005, 17:18
çok güzel arkadslar ora gidenlerin ellerine ayaklarina seslerine saglik insallah geçen senein hincini alacaz.

Ozan
09.04.2005, 17:41
çok güzel resimler.organizasyona gidenlerin ellerine,ayaklarina ve agizlarina saglik smileys/smiley32.gif

hakantpl
09.04.2005, 17:42
Çok güzel ellerinize ve ayaklariniza saglik. Yalniz o yattaranin Hali ne öyle. Yüzü gözü sismis :)

DieGo
09.04.2005, 18:04
elinize, ayaginiza saglik mükemmel olmus

Berk Akçay
09.04.2005, 18:36
hepsi çok güzel resimlerin çok güzel ya birde yarin su geseleri bi yensek tamamdir

$FIRTINA61$
09.04.2005, 19:00
thanks resimlere karsilamayadasmileys/smiley32.gif

Hünkar
09.04.2005, 19:06
beyler helal olsun size acayip duygulandim yarin da bogaziniz yirtilana kadar bagiracaginizdan zerre kadar tereddut etmiyom ALLAH(C.C.)gonlumuze gore verir insallah

MrbLack
09.04.2005, 21:27
metin abi az önce kanal d de spor haberlerinde yoldan geçerken seni gördüm..güzel karsilama oldu.gelcem dedim ama son anda yine çalismak zorunda kaldik...

My
09.04.2005, 22:02
Resimler çok güzelda o pankart harika olmus. Nostaljik smileys/smiley32.gif

MrbLack
09.04.2005, 22:13
pankart gökhan abinin

Gökhan Kutlu
09.04.2005, 22:23
resimler süper mehmet abi ellerine saglik smileys/smiley32.gifinsallah yarin yeneriz

Mehmet
09.04.2005, 22:27
Sevgili arkadaslar sevinçlerimi mutluluklarimi sizlerle paylasma imkanindan dolayi çok mutluyum. Sizlerinde bu sevince ortak olmaniz ve heyecanlanmaniz beni umutlandiriyor. Amacimiz hep bu renklere
gönül vermis tarftarlarimizin unuttuklari bu renklerini yeniden hatirlanmalari ve yeniden bu heyecana katilmalarini saglamak.
Ne mutlu ki Trabzonspor'luyuz. Her zaman her yerde imkan dahili
takima destegimizi esirgemiyelim. Unutmayalim takimimizin basinda degerli bir hocaya da sahibiz. Trabzonspor'un vizyonu Sampiyonluktur.
Her zaman böyle devam edecek. Kimse umudunu yitirmesin. Bazan maçlar kaybedilebilir.Kötü sonuçlar alindiginda kimse takima futbolcuya hocaya kizmasin.. Surasi bilinmeli ki Trabzonspor yakin dönemler öncesi büyük sikintilar yasadi. Daha yeni yeni toparlaniyor. Bu isler biraz sabir gerektiriyor. Bizler biraz açcanli tezcanli ve heyecanliyiz ama sabretmeyide ögrenmeliyiz. Kesinlikle iyi gün taraftari olmayalim. Iyi günde kötü günde daha çok daha çok sevmeliyiz inadina sevmeli ve takimi desteklemeliyiz. Inadina Trabzonspor.. Inadina en güzel bordo mavi.Edited by: Mehmet

Hüseyin Çümen
09.04.2005, 23:34
süppppper resimler insan bakmaya doyamiyor varsa bska resimler onlarida yollayin böle biraz kötü çikmis falan da olsa yollayin doyamadim ben fototlara

yattara11
10.04.2005, 00:00
yaa özkan sümer yanlislikla korkunç bir olaya sebebiyet verdi... bu turuncu forma çiktigindan bu yana her yer turuncu oldu yaaa... smileys/smiley19.giftamam ben de turuncu formalar ilk çiktiginda bunu desteklemistim ama turuncu resmen takimin üçüncü rengi oldu... ayrica turuncu'yu bordo-mavi'nin yanina koyunca igrenç gözüküyo... bozuyo bordoyla maviyi... tamam her seyi anliyorum da bayraklarda bordo-mavi-turuncu olayi ne saçma bir olaydir yaa... smileys/smiley19.gifstadta da pankartlar,bayraklar falan hep turuncu... smileys/smiley19.gif


bu arada resimler güzel...elinize saglik...

ikrime_61
10.04.2005, 00:49
bir an için uctum sanki yaaa

zinos_zon
10.04.2005, 01:54
tesekkür ederiz..

sanatik
10.04.2005, 02:38
mehmet abi resimler icin cok cok tesekkür ederim.


Duygulandirdin beni ve bugünlerde tekrar ilgi duydugum ve eserlerini mümkün oldugu kadar okumaya bakdigim mevlananin su sözlerini eklemek isterim:


gönlümüz, gönül yakanimiz o olduktan
sonra gece ne oluyor bize, gündüz ne oluyor?
günes ha batmis, ha dogmus; canimiza can katan,
canimizi aydinlatip duran güzelimiz yeter bize.

anasi ölene feryad etmeyi ögretme;
bize ask ögreten, iyiden - iyiye ustadir.
dikme o hirkamizi; yirt-gitsin;
hirka diken seyh yaramaz bize.
herkes, düsmana üst olmayi ister;
o düsmanin güzelim yüzüdür üstünlügümüz
bizim.

herkes, defineler elde edecek bir baht arar;
eziyetlere eziyetler katan ask yeter bize.

mevlanaEdited by: sanatik

TRABZONLU_TS
10.04.2005, 04:09
ula usaklarr cok hosuma gitti bizim bahcecik gurubu orda. ula ayhan ne isin var orda heeee:))) hey gidi günler heyy

ikrime_61
10.04.2005, 11:43
smileys/smiley20.gif

Emin
10.04.2005, 11:49
Pankart müthis onu maç boyunca devamli görünen bir yere asmak lazim Sami Yenin girisine mesela

#10 Fietra
10.04.2005, 13:13
Resimler ve karsilama müthissmileys/smiley32.gif

#10 Fietra
10.04.2005, 17:21
pankart gökhan abinin








Evet yaninda Gökhan yaziyor zaten.


Ayrica bugün Fanatik'de Reha Abi(greywolf) arkaplanda gözükmüs belirtmek istedimsmileys/smiley1.gif

61-firtina
10.04.2005, 17:23
resimler süper ellerinize saglik dün gecede tvlerde gösterildi müthis karsilama olmus helal olsun sizlere

crazyboy
10.04.2005, 17:48
ayaginiza saglik arkadaslarsmileys/smiley32.gif

izmirdenayhan
10.04.2005, 23:28
keske orada olabilseydim:((((

Mehmet
11.04.2005, 07:38
Arkadaslar 10 Nisan benim dogum günüm ya maç yüzünden dogum günü tarihimi de unutmustum, aksam cep telefonumdaki ve mail kutumdaki dogum günü tebrik mesajlarimi görünce hatirladim. Bana güzel sürpriz oldu. Gayseyi yenmemiz bana müthis hediye oldu.
Ayrica futbolcularimizla çektirdigimiz hatira resimleri sans getirdi bize.

sanatik
12.04.2005, 04:47
gecmis dogum günün kutlu olsun mehmet abi.


sen gercekden bir "koc´sun" smileys/smiley1.gif

Mehmet
12.04.2005, 08:39
gecmis dogum günün kutlu olsun mehmet abi.


sen gercekden bir "koc´sun" smileys/smiley1.gif
TESEKKÜRLER smileys/smiley32.gif

Atalay
12.04.2005, 13:56
arkadaslar yine uykuya geçtik...takimimiz kupa maçi için ç.tesi saat 12 de atatürk havaalaninda olacak...simdiden bu organizasyonu duyurmamiz..diyer sitelerle iltibata geçmemiz gerekmekte.ayrica geneldede bu organizasyonu bir baslik altinda ilan etmemiz lazim..haydi yönetiçi arkadaslar biraz içraat yapin...

zafercalikoglu
12.04.2005, 18:15
süper olmus giden herkesin ayagina saglik fotolarda çok güzel

TSMareNero
13.04.2005, 05:40
ooooff of


sizlere helal olsun abi ve kardeslerim. vallahi gözlerim doldu....

Burhan61
13.04.2005, 09:13
Diyarbakirspor Maçi Seyahat Programi
http://www.trabzonspor.org.tr/images/haberpic/ucak22.jpgGidis : 14 Nisan 2005 Persembe

Trabzon- Diyarbakir saat 13:40?da (THY özel uçak)

Konaklama : Dedeman Hotel

<DIV align=center>http://www.trabz&#111;nspor.org.tr/images/trans.gif</DIV>


Maç saati ve yeri: 20:00?da Atatürk Stadyumu

Dönüs : 16 Nisan 2005 Cumartesi

Diyarbakir- Istanbul saat : 09:55 ( THY )

Kamp Yeri: Silivri Klassis Golf Hotel



gelebilecek durumda olan herkes gelsin lütfen. trabzonsporumuz cumartesi 11'de havaalaninda olacak.

Mehmet
13.04.2005, 10:17
Burhan abi bilgilerin mükemmel bize yine eglence
çikti bu cumartesi.. Simdilik müsaitim karsilamaya gidebilirim.
Bu sefer daha çok katilim olsun. Tüm gelebilecek arkadaslar haydeyin
Yikalim gene Istanbul'u.. Herkes taraftar görsün yine.

Guests
13.04.2005, 10:22
yillardir gidiyorum havalaanina hep kaybediyoruz gese maçinda havaalaninagitmedim kazandik, genemi gitmesem ne yapsamsmileys/smiley2.gif

$FIRTINA61$
13.04.2005, 11:03
yillardir gidiyorum havalaanina hep kaybediyoruz gese maçinda havaalaninagitmedim kazandik, genemi gitmesem ne yapsamsmileys/smiley2.gif





benímde bizim burda bir cami var birde cafe su camiye gitdigimde hep kaybediyoruz ya kafayi yiyecem sahtekarlik üst düseye olasiyor orda bakdigimda hatda letonya macinada orda bakdim ingiltere de bir galip cikdigim mac gs olympiyada oldiimiz mac ir arkadas var ehliyet yabior dedim olan sen arabaylan gelip beni alip götürnceye kadar gitmoyrum oraya yol cünkü uuzn sürüyor arabsiz 1 bucuk sat kadar gitmedim gs macinda aldik bjk macindada gitmeyecekdim gitdim son anda kaybetdik arabaylan gelinciye kadar gitmeyecegim yoksa hep kaybediyorus

Atalay
13.04.2005, 11:10
arkadaslar su basligi gün saat olarak degistirelim insanlarin anlayacagi bir sekle getirelimki katilim fazla olsun!!birde su batil inançlari birakalim ne demek o gelmedimde maç kazandik!!gelmememek için bahane uydurmayalim arkadaslar ben 20 senedir bütün maçlara gidiyorum hiç bir organizasyonu ve maçi bu olguya baglamadim iyi oynarsak kazaniriz bunun sahislarla ne alakasi var!!haydi herkes gelsinki bmn yi görelim!!

Reha
13.04.2005, 14:21
Burhan abi bilgilerin mükemmel bize yine eglence
çikti bu cumartesi.. Simdilik müsaitim karsilamaya gidebilirim.
Bu sefer daha çok katilim olsun. Tüm gelebilecek arkadaslar haydeyin
Yikalim gene Istanbul'u.. Herkes taraftar görsün yine.


Böyle konusuyoruz ama BMN Ankara gibi organize olunmuyo..Trabzondan gelenler olmasa tam bir skandal karsilama olacakti..Bu sefer bari herkes gelsin..Nedir yani Cumartesinden daha müsait bir gün olur mu?....Gelecekler isim yazdirsin; gelmeyenler ortaya çiksin!


1-Reha


2-Mehmet (dogum günün kutlu olsun)


3-Spartacüs


4-Burhan(vectra)


............baska?

Külünkoğlu
13.04.2005, 14:25
Geliyorum...

mahir_kuzey
13.04.2005, 14:43
yillardir gidiyorum havalaanina hep kaybediyoruz gese maçinda havaalaninagitmedim kazandik, genemi gitmesem ne yapsamsmileys/smiley2.gif





benímde bizim burda bir cami var birde cafe su camiye gitdigimde hep kaybediyoruz ya kafayi yiyecem sahtekarlik üst düseye olasiyor orda bakdigimda hatda letonya macinada orda bakdim ingiltere de bir galip cikdigim mac gs olympiyada oldiimiz mac ir arkadas var ehliyet yabior dedim olan sen arabaylan gelip beni alip götürnceye kadar gitmoyrum oraya yol cünkü uuzn sürüyor arabsiz 1 bucuk sat kadar gitmedim gs macinda aldik bjk macindada gitmeyecekdim gitdim son anda kaybetdik arabaylan gelinciye kadar gitmeyecegim yoksa hep kaybediyorus





BATIL INANÇLARI BIRAKALIM DEMISSINIZ DE, VAR YA MAÇ BERABERE ISE VEYA YENIK DURUMDAYSAK ATMADIGIM TAKLA KALMIYOR, YAPMADIGIM SAKLABANLIK KALMIYOR. ELIMDEN GELSEDE GIRSEMO SAHAYA ATIVERSEM GOLLERI PESPESE AMA OLMUYO ISTE. HER TÜRLÜ BATIL RETORIGI YERINE GETIRIYORUM MAÇ ESNASINDA.

zanoylu
13.04.2005, 14:57
Çok güzel olmus;Keske imkan olsada D.bakirda da yapabilsek yarin D.Bakirda olacam(hava alaninda) isallah 5-10 kisi olurda bari konvoy yapariz....

Atalay
13.04.2005, 15:06
arkadaslar gel gel gelmeyen bmn li degil!!(: benden 1 adet pankart 100 adet balon(bordo mavi)1 adet davul vede biz 3 kisiyiz sizde neler var!beyler enaz 100 kisi istiyor...

Guests
13.04.2005, 16:18
arkadaslar gel gel gelmeyen bmn li degil!!(: benden 1 adet pankart 100 adet balon(bordo mavi)1 adet davul vede biz 3 kisiyiz sizde neler var!beyler enaz 100 kisi istiyor...


gökhan abi pankartin bir ucundan tutmak için gelicemsmileys/smiley2.gif

Berat
13.04.2005, 16:36
Ben de geliyorum...Szymek'e Lehçe iletmek istediginiz seyler varsa simdiden mektup siparisi alayimsmileys/smiley36.gifsmileys/smiley36.gif

Harun
13.04.2005, 17:01
Cumartesi saat kaçta gelecekler?

Mehmet
13.04.2005, 17:06
Cumartesi saat kaçta gelecekler?
SAAT 11'DE Bizler orada olalim.. Öglenden önce gelirler.

Harun
13.04.2005, 17:14
Cumartesi saat kaçta gelecekler?
SAAT 11'DE Bizler orada olalim.. Öglenden önce gelirler.

Abi çok erken ya.Çalisiyorum o saate kadr.daha geç gelme ihtimalleri yokmu? 15:00 veya 16:00 gibismileys/smiley11.gif

Mehmet
13.04.2005, 17:41
Cumartesi saat kaçta gelecekler?
SAAT 11'DE Bizler orada olalim.. Öglenden önce gelirler.

Abi çok erken ya.Çalisiyorum o saate kadr.daha geç gelme ihtimalleri yokmu? 15:00 veya 16:00 gibismileys/smiley11.gif
Harun senin için kafileyi bekletiriz havalaninda çay kahve içeriz
sen gelene kadar :))) Beklesinler dimi?

TS 61
13.04.2005, 18:19
Istanbul'da karsilama organizasyonuna katilan bütün arkadaslara tesekkürler zira maçtan önce gördügümüz bu cosku hepimizin tüylerini diken diken etti..

yattara11
13.04.2005, 18:27
ne kadar çok kisi gidebilirseniz o kadar iyi... geçen maç 100 kisi gittiyse bu maç 200 kisi gitsin ki daha güçlü motive etme sansi olsun...


bu arada kupa maçinda bilet dagilimi nasil olacak?Edited by: yattara11

yattara11
13.04.2005, 18:35
arkadaslar gel gel gelmeyen bmn li degil!!(: benden 1 adet pankart 100 adet balon(bordo mavi)1 adet davul vede biz 3 kisiyiz sizde neler var!beyler enaz 100 kisi istiyor...


abi su balon isini yaparsaniz gerçekten çok sik olur... adam eksikligini kolaylikla balonlarla kapatabilirsiniz... kalabalik gözükür ortalik...

Beytullah
13.04.2005, 21:12
benide yazin benide cumartesiyse ben rahat rahat gelirim smileys/smiley36.gif

Barış BAKIRTAŞ
14.04.2005, 08:35
Geçen c.tesi geldim ama bu c.tesi büyük ihtimalle gelemiycem smileys/smiley19.gifBatil inanç ama karsilamaya gidince kazaniyoruz maça gidince kaybediyoruz. Maça gidemiycem zaten ama karsilamada olmak isterdim

Aniketus
14.04.2005, 10:33
saat biraz erken ama ben de yetismeye çalisacam. beni de ekleyin listeye simdilik. tam olarak nerede bulusacaz? kafileyi silivriye kadar götürecez mi? yoksa sadece karsilayip dönecez mi?







Burhan abi bilgilerin mükemmel bize yine eglence
çikti bu cumartesi.. Simdilik müsaitim karsilamaya gidebilirim.
Bu sefer daha çok katilim olsun. Tüm gelebilecek arkadaslar haydeyin
Yikalim gene Istanbul'u.. Herkes taraftar görsün yine.


Böyle konusuyoruz ama BMN Ankara gibi organize olunmuyo..Trabzondan gelenler olmasa tam bir skandal karsilama olacakti..Bu sefer bari herkes gelsin..Nedir yani Cumartesinden daha müsait bir gün olur mu?....Gelecekler isim yazdirsin; gelmeyenler ortaya çiksin!


1-Reha


2-Mehmet (dogum günün kutlu olsun)


3-Spartacüs


4-Burhan(vectra)


............baska?

Atalay
14.04.2005, 11:46
arkadaslar içraat lütfen!bu arada herkese bu organizasyonu iletelim!sizde resmi siteye bu organizasyon için yazi yazin ben yazdim!bu arada gurbetçi gençlere haber verelim.günebakis gazeteside bu organizasyon için bir ön haber yayinlasin..günebakista tanidigi olanlar lütfen iltibata geçsin!listeyi günçelliyelim....

Atalay
14.04.2005, 11:49
bu arada saat 11 de iç hatlar gelis terminali önünde bulusuyoruz...ulasim kolay çünkü metro gidiyor...

Mehmet
14.04.2005, 12:18
Sevgili Trabzonspor'lular.,


Türkiye kupasi futbol maçi Için Istanbul'a cumartesi günü (16/04/2005) gelecek Trabzonspor'umuza muhtesem karsilama istiyoruz.
Vakit ve imkani olan tüm gönüldaslarimizi bu karsilama sölenine bekliyoruz.


Gelebilecek arkadaslarin varsa Bordo mavili forma Esofman atki ve bayraklarini gelirken beraber
getirmelerini istiyoruz.


Ayrica katilimin çok olmasi için her gönüllü arkadaslarimiza görev düsmektedir. Herkes arkadaslarina katilim için haber vermeli.


Trabzonspor'umuza ait internet sitelerinde duyurulmali.. Herkes biseyler yapmali..
Böyle güzel karsilamalar takimimiza pozitif etki yapmakta ve büyük moral olmaktadir. Bu konuya büyük küçük egilelim ilgilenelim.


Sevgi ve Saygilarimla.

TSelif
14.04.2005, 14:11
"TRABZON'UM ALMADIGIN KUPA MI VARsmileys/smiley36.gif


"TRABZON'UM YENMEDIGIN TAKIM MI VARsmileys/smiley36.gif


"SEVGINI DEGISMEYIZ VERILSE DÜNYALARsmileys/smiley31.gif


"""BORDO MAVI'LIYIZ MAHSERE KADARsmileys/smiley10.gif


TEK ASKIM smileys/smiley27.gifTRABZONSPOR'UMA smileys/smiley31.gifKUCAK DOLUSU SEVGILER .......

FanatikPacci
14.04.2005, 15:17
eger bayan arkadaslardan gelen olursa ben karsilamaya gitmek istiyorum

Atalay
14.04.2005, 16:03
tabiki gelmeniz gerekir çünkü bu organizasyon bayanlarin çok daha rahat katilacagi bir etkinlik!tribün sultanlarini havaalaninda bekliyoruz!

Beytullah
14.04.2005, 19:22
simdi saat kacta bulusacagizz..ona göre gelelim..


bu arada mac biletleri hakkinda bilgisi olan varmi

TS 61
15.04.2005, 00:16
Arkadaslar sahsen Istanbul'da degilim ama televizyonda karsilama görüntülerini izledigimde tüylerim ürperiyor..


Bu tadi bize tekrar yasatacak olan arkadaslara tekrar tesekkürler..

TS 61
15.04.2005, 00:17
Bu arada daha görkemli bir karsilama bekliyoruz sizlerden..

Atalay
15.04.2005, 10:45
haydi millet ne oldu motive edelim biraz gelenler isimlerini yazsinlar!!

Aniketus
15.04.2005, 10:55
baslik "CUMARTESI SAAT 11:00 de HAVAALANINDAYIZ!" seklinde degistirilirse daha iyi olur.


1-Reha


2-Mehmet


3-Spartacüs


4-Burhan(vectra)


5-aniketus

Berat
15.04.2005, 12:01
1-Reha


2-Mehmet


3-Spartacüs


4-Burhan(vectra)


5-aniketus


6- Berat

LazAnisT
15.04.2005, 12:55
cumartesi için söz veremiyorum ama pazar günü ve hafta içi olabilecek tüm etkinlikleri ve karsilamalari bu sefer kaçirmayacagim..

Atalay
15.04.2005, 13:05
HAYDI MILLET ISIM YAZDIRALIM BU KADARMIYIZ AYIPTIR BURDA ATIP TUTMAKLA OLMUYOR BEYLER! BIZ BURDA NIÇIN YAZIYORUZ VE KAFA PATLATIYORUZ TRABZONSPORUMUZ IÇIN DEYILMI. E O ZAMAN BU ORGANIZASYON TAKIMIMIZ IÇIN DEYILMI BU GELICEK OLAN TAKIM YOKSA BASKA BIR TAKIMMIMIDA ILGI GÖSTERMIYORSUNUZ O ZAMAN BU SITEYI KAPATALIM..EN BASIT ORGANIZASYONU GERÇEKLESTIREMIYORSAK BURDA NIYE VE NIÇIN YAZIYORUZ..GEÇEN BASIKTAS MACI ÖNCESI HAVAALANINDA 10 KISIIDIK GALATASARAY MAÇI ÖNCESI TRABZONDAN GELEN 2 OTOBÜS TARAFTAR HAVAALANINA GELDIDE REZIL OLMAKTAN KURTULDUK!EGER BU ORGANIZASYONUDA GERÇEKLESTIREMESSEK BEN BIR DAHA BU SITEYE GIRMEYECEGIM VE YAZI MAZIDA YAZMIYACAGIM!ÇÜNKÜ BOSA KÜREK ÇEKIYORUZ DEMEKTIR..BU ARADA BIZ 3 KISIYIZ..SAYGILARIMLA YARIN HAVAALANINDA GÖRÜSMEK ÜZERE!!

$FIRTINA61$
15.04.2005, 13:16
bir kez daha yikacagiz onlari isallah olympyata oynayacagiz ozaman garanti bu mac

Külünkoğlu
15.04.2005, 13:48
Daha önce geliyorum demistim özrümü kabul edin arkadaslar hiç hesapta olmayan bir isim çikti. islerdenbir tanesi duran arabaya vuran denyonun birisi yoktan yere is aldik basimiza bizi arattirmayin kardesler..

Guests
15.04.2005, 13:57
gelmeye çalisicagim bende

Emorfo
15.04.2005, 14:04
Is nedeniyle bende gelemiyorum karsilamaya ancak bir sey dikkatimi çekti... Hali saha maçlarina daha yüksek katilim olmasina ragmen bu tip organizasyonlara neden zaman ayiramiyoruz... Trabzonspor ile ilgili organizasyonlara çok daha fazla dikkat etmek zorundayiz ve katilim daima yüksek olmali. Burda kalplerimiz birse bunu her platformda Trabzonspor'a destek vererek göstermek zorundayiz....

Mehmet
15.04.2005, 14:06
Daha önce geliyorum demistim özrümü kabul edin arkadaslar hiç hesapta olmayan bir isim çikti. islerdenbir tanesi duran arabaya vuran denyonun birisi yoktan yere is aldik basimiza bizi arattirmayin kardesler..

Geçmis olsun Metin abi.

#10 Fietra
15.04.2005, 19:21
Bakarsiniz bende gelebilirim kesin olmamakla birlikte bir de sorum olacak takim kaçta inecek yani havaalanindan kaçta çikariz?

Burhan61
15.04.2005, 20:59
osman


9:55 uçagiyla geliyorlar. 11:00'de havaalanina inmis olurlar. tahminen 11:30 gibi ordan ayriliriz.

Gökhan Kutlu
15.04.2005, 23:11
BEYLER gidin karsilamaya da gökdeniz ve dehayneye tepkinizi koyun da oynasinlar adamlarin performansi 1 maçlik mi ya gökdenize bakin adam yoktu sahada bi de krimizi kart yedi gelri 18 le de sahaya çikmayacagina göre koyun tepkiyi bakin nasi oynuyolar

#10 Fietra
15.04.2005, 23:17
osman


9:55 uçagiyla geliyorlar. 11:00'de havaalanina inmis olurlar. tahminen 11:30 gibi ordan ayriliriz.





Tamam Burhan Abi sagolasin

Guests
15.04.2005, 23:19
geçen karsilamaya isteyerek gitmemistim, buna gitmek istiyordum ama dükkanda durucak adam bulamadim. ben gelemiyorum.

Berat
15.04.2005, 23:20
BEYLER gidin karsilamaya da gökdeniz ve dehayneye tepkinizi koyun da oynasinlar adamlarin performansi 1 maçlik mi ya gökdenize bakin adam yoktu sahada bi de krimizi kart yedi gelri 18 le de sahaya çikmayacagina göre koyun tepkiyi bakin nasi oynuyolar


kardesim bu konunun yeri burasi degil ama bugün sahanin en iyisi Gökdenizdi...çok saçma 1 kirmizi kart aldi,orasi ayri ama oyununa laf yoktu bence.. ayrica D'haene de oyundan düsene kadar iyi oynadi..bu konularda sana katiliyorum:)

Gökhan Kutlu
16.04.2005, 12:58
BEYLER gidin karsilamaya da gökdeniz ve dehayneye tepkinizi koyun da oynasinlar adamlarin performansi 1 maçlik mi ya gökdenize bakin adam yoktu sahada bi de krimizi kart yedi gelri 18 le de sahaya çikmayacagina göre koyun tepkiyi bakin nasi oynuyolar


kardesim bu konunun yeri burasi degil ama bugün sahanin en iyisi Gökdenizdi...çok saçma 1 kirmizi kart aldi,orasi ayri ama oyununa laf yoktu bence.. ayrica D'haene de oyundan düsene kadar iyi oynadi..bu konularda sana katiliyorum:) sahanin en iyisi hüseyin'di berat

TS 61
16.04.2005, 13:19
Gökdeniz'in bireysel çabasindan meydana gelen penaltiyla 3 puan aldik.. Çok acimasiz olmayalim.

Burhan61
16.04.2005, 13:25
evet takimimizi karsiladik...


katilim oldukça azdi. ama katilamayanlar çok seyler kaçirdi. takimimizi götürecek otobüsün ariza yaparak geç gelmesinden dolayi oyuncularimizla ve hocamizla bol bol sohbet ettik. fotograflar çekildik.(mehmet abi'ye bir kez daha tesekkürler)


benim açimdan oldukça keyifli bir cumartesi sabahi oldu.

TS 61
16.04.2005, 13:28
Eger coskulu bir karsilama olmadiysa televizyon haberlerinde göremeyecegiz demektir..

Atalay
16.04.2005, 13:52
karsilamaya gelen gerçek trabzonspor taraftari 15 kisiye sonsuz tesekkürler!! gelmeyen sizler çok sey kacirdiniz takimimizla nerdeyse piknik yaptik...akçabat sebat maçi için trabzona giden galatasarayi trabzonda alanda 100 kisi karsilamis utanin ve bos bos yazmaya geyik yapmaya devam edin......

zinos_zon
16.04.2005, 14:02
firtina_61 nikli arkadas;


üç olasilik koyuyorum , lütfen birini seç


1- futboldan hiç anlamiyorsun


2- gökdeniz'le özel bir sorunun var


3- istanbul un sülüklerinden birinin taraftarisin


bu üç olasiligin disinda bir olasilik, aklin sinirlari içinde kalacaksak eger, yok!


bir takimin, futbol müsabakasi olmaktan çikarilmis bir deplasmandan 3 puani, adi geçen futbolcunun kisisel gayretiyle çikarmasinin ardindan böylesi bir elestiriye hosgörü gösteremem. lak lak olsun diye konusup takimi demoralize etmeye kimsenin hakki yok!

TS 61
16.04.2005, 14:43
Zinos zon haksiz degil..


Firtina'nin ki.Çok anlamsiz bir elestiri..

Beytullah
16.04.2005, 14:54
yaa arkadaslar walla bugun cok utnadim koskoca traboznumuza karsilamaya 15 kisi gittik bee yuh yanii.lafla peynir gemisi yürümez biraz icraat yapalim..


gökhan abinin dedigi gibi gelmeyenler cok sey kacirdi.

Berat
16.04.2005, 15:21
arkadaslar su dakika itibariyle Szymek kankamdir,ona göresmileys/smiley36.gif

Beytullah
16.04.2005, 15:36
berat kardes kanka oldu walla ..szymek nerde berat ordaa smileys/smiley36.gif

İleli
16.04.2005, 16:55
berat bidahaki gorusmende soyle zurawski geliymu bizim takimla ilgili neler dusunuyormus?!

Berat
16.04.2005, 17:37
berat bidahaki gorusmende soyle zurawski geliymu bizim takimla ilgili neler dusunuyormus?!


sormaz olur muyumsmileys/smiley2.gifsordum ama bildigimizin disinda bi olay yok.. Zurawski gelmeye hazirmis ama tek sorun paraymis.. Mutlu olup olmadigini sordugumda da çok mutlu oldugunu söyledi...

Mehmet
16.04.2005, 17:42
Evet arkdaslar Gs ile kupa maçi oynayacak Trabzonspor sag selamet
Istanbul'a geldi. Futbolcularimiza bir avuç taraftar ile karsilama yaptik
Diyarbakirda zor bir maçin hemen akabinde yorgun bir sekilde hemen Istanbul'a gelen gelmek zorunda olan ve hem lig hem kupa mücadelesi veren takim için karsilamaya gelen taraftar bu mu bu kadar mi olmali?
Ama belki de böylesinde bir hayir vardir diyorum. Bazi aksilikler olur.
Bu gün Trabzonspor futbolcu kafilesi için gelecek olan otobüs
yolda bozulunca baska otobüs getirmek zorunda kaldilar.. Hal böyle olunca.. Takim oyunculari terminal çikisinda beklemek zorunda kaldi.
Bizlerde bir avuç taraftar rahat rahat futbolcularla konusmak
muhabbet etme firsati bulduk. Yalniz Fatih Tekke çok uyanik nereye
kaybolduysa bekleme sirasinda bir yere saklanmis. Onunla resim çektirmek ve konusmak istiyorduk. Ama saklandi :) Gökdeniz, Senol Hoca, Ibrahim Yattara ve Simko ile daha çok muhabbet ettim.
Diger futbolcularimizin hepsiyle görüsüp hal hatir sordum iyi temenniler diledim. Bazi arkadaslar bol bol resim çektirip imza aldilar. Özellikle Gökhan abi üzerindeki formanin her tarafina imza attirdi.. Futbolcular bayagi yorgundu. Gökdeniz bayagi neseliydi. Geçen gördügümüzde
morali bozuktu. Onunla resim çektirdigimizi hatirlattim ve dua ettigimi
sans diledigimi söyledim. Çok hosuna gitti. Senol Hocamiz ile de biraz konustum. Az ve öz tarafindan. Geçen sene resim çektirmistim kendisiyle. Beni tanimasina sasirdim ismimi bile biliyor. Kisa konusmalarim arasinda kendisine çok iyi seyler söyledim. En sonotobüslerine bindiklerinde otobüs hareket ettiginde Senol Hoca
Özellikle bana bakarak otobüsten bize dogru el sallamasi beni tekrar mest etti. Bu Senol Hoca vallahi çok degerli insan. Ona hakikaten Çok iyi Trabzonspor ve Trabzonspor taraftari lazim. Bu camia onun kiymetini bilmeli. Senol Günesler.. Gökdenizler. Fatih Tekkeler gibi kiymetli sahsiyetlerin degerini bu camia anlamali ve takimi yalniz birakmamali.. Futbolcularimizin isleri zor Allah (cc)yardimcilari olsun (amin)

Berat
16.04.2005, 17:47
mehmet abi resimler nerdeeeeeeeeeeeeeeeeee:))))

Mehmet
16.04.2005, 17:56
Arkadaslar iste elimdeki resimler. Herkesin elinde kamerali biseyler
vardi. Fazla abartmiyayim diye resim çekmeye önem vermedim.
Çünkü futbolcular gerçekten yorgundular.. Rahatsiz etmeye ben kendim sahsen kiyamadim canlarima.
http://img50.echo.cx/img50/4938/kupa18av.jpg

http://img50.echo.cx/img50/9533/kupa27kx.jpg

http://img50.echo.cx/img50/9053/kupa30dt.jpg
http://img50.echo.cx/img50/8220/kupa49hx.jpg

(http://img50.echo.cx/img50/9053/kupa30dt.jpg)

Berat
16.04.2005, 18:02
Mehmet Abi 4 tane mi resim varsmileys/smiley5.gifdigerlerine ne oldu kismileys/smiley5.gif

Mehmet
16.04.2005, 18:03
http://img46.echo.cx/img46/9937/kupa51vr.jpg
http://img180.echo.cx/img180/6521/kupa61bw.jpg
http://img46.echo.cx/img46/9724/kupa75vy.jpg
http://img38.echo.cx/img38/2793/kupa80yw.jpg
http://img38.echo.cx/img38/3559/kupa93kf.jpg
http://img65.echo.cx/img65/9932/kupa918ij.jpg
http://img65.echo.cx/img65/8012/kupa934qj.jpg
BU RESIM DE1. BOGAZ KÖPRÜSÜNDEN BEYLERBEYI ÇENGELKÖY SEMTININ MANZARASINI GÖRMEKTESINIZ.. EVE DÖNÜSTE ÇEKTIM.
http://img65.echo.cx/img65/9195/kupa943rc.jpg

Mehmet
16.04.2005, 18:13
Sevgili Berat abi bu resim senin için çok önemli oldugundan eklemeyi unutmusum tekrar ekliyorum..smileys/smiley2.gif

http://img55.echo.cx/img55/412/kupa921bl.jpg

Berat
16.04.2005, 18:16
Mehmet Abi çok sagol yaa,büyüksünsmileys/smiley2.gif

TRABZONLU_TS
16.04.2005, 18:50
arkadaslar istanbulda bizim potansiyelimiz cok üstte. neden güzel bi karsilama olmuyor ibreti aleme ders olsun diye anlamiyorum. organizasyon 0 sanirim. gidenlerden Allah razi olsun. istanbulda olupta gitmeyenler utansin ne dim!!!

Hünkar
16.04.2005, 19:04
resimler cok guzel ama istanbul da yasayan arkadaslarin daha kalabalik bi sekilde katilimini beklerdim

61viya
16.04.2005, 19:15
allahim..agzim kulaklarimda,gözler islak...nedir bu ya...böle güzellikler var ya yer yüzünde...dünya dönüyor demek ki...güzel yürekler...bu can feda size...

Beytullah
16.04.2005, 19:19
mehmet abi ellerine saglik resimler cok güzel olmus smileys/smiley32.gif


keske daha kabalik olsaydik

Harun
16.04.2005, 20:22
Resimleri görünce tüylerim diken diken oldu içim bir tuhaf oldu.Oraya giderek takimimzi destekleyen herkese çok tesekkürler.Insallah birdahakine bende gelirim.

#10 Fietra
16.04.2005, 20:25
Su anda kendime kiziyorum saat 9'da uyandim ve tekrar yattim aptal kafamsmileys/smiley11.gifKiskandim vallahi.

Gökhan Kutlu
16.04.2005, 20:38
beyler süper resimler mehmet abi saol resimler için maça gidin haaa

Barış BAKIRTAŞ
16.04.2005, 21:06
Resimleri görünce tüylerim diken diken oldu içim bir tuhaf oldu.Oraya giderek takimimzi destekleyen herkese çok tesekkürler.Insallah birdahakine bende gelirim.


Görüyonmu Harun neler kaçirmisiz smileys/smiley19.gifellerinize ayaklariniza saglik.

Guests
16.04.2005, 21:16
Berat-Simko elele Berat-Simko elele hep beraber tribüne hep beraber tribüne smileys/smiley17.gif


Helal olsun beyler ayaklariniza saglik bir dahaki karsilamaya insallah hep beraber gideruk smileys/smiley2.gif

Çakır
16.04.2005, 21:40
Fotograflar mükemmel çikmis, Trabzonspor'um adina hepinize tesekkürler beyler harikasiniz! Hepinizle bir kez daha gurur duydum söylenecek çok fazla sey yok. Kalabalik olmak ya da olmamak da çok önemli degil bunu fazla kafaniza takmayin. Önemli olan yüreklerin birligi ve taraftarin her zaman yanlarinda oldugunu tüm takimimiza hissettirebilmekti,bunu da siz en iyi sekilde yapmissiniz ki iste taraftarlik budur. Berat'imin Szymek'le olan fotograflari da tamamen ayri birgüzellikti smileys/smiley2.gifSizleri seviyoruz beyler, iste taraftar, iste BMN, iste sampiyon!

mahir_kuzey
16.04.2005, 21:54
Anlasilan o ki bu haftaki maçin görünen kahramani szymek, gizli kahramanlarida karsilamaya giden arkadaslar olacak. Kupada finaldeyiz bilin....

61trabzonomer
16.04.2005, 22:51
Resimleri bizimle paylastiginzi için tesekkürler...

Hüseyin Çümen
16.04.2005, 23:17
smileys/smiley32.gifmükemmel resimler çok saolun ya keske bizde gelebilsydik amakeskelerle olmuyo neyazikki smileys/smiley11.gif

Önder28
16.04.2005, 23:49
Agri'ya kadar bu resimleri ulastiranlardan Allah razi olsun. Tesekkürler


''Agri Dagi gibi basiniz dik, gözleriniz Agri Dagi zirvesi gibi bulutlu''


Inadina Trabzon, ölene kadar Trabzon!

yattara11
17.04.2005, 00:41
szymek ne kadar keyifli!!! Insallah bir gün ben de Berat abi gibi szymek'le kankasmileys/smiley17.gif olurum...

Çagman
17.04.2005, 00:44
MükemmeL ResimLer insaLLah bir gün bizde karsiLayacagiz Bursa'daEdited by: GiresunLuTs

zinos_zon
17.04.2005, 01:23
berat, oldu olacak, su sari simsek'in menecerligini de alsan ya:)smileys/smiley36.gif

JuaN_JuaN
17.04.2005, 03:08
Eski futbolcularimizla bir çok fotografim var Allah'a sükür. Ama Szymek'le fotograf çektirmek bende çok istiyorum.


Insallah BMN Istanbul bir daha ki sefere daha kalabalik bir sekilde karsilar takimi.


güzel organizasyonlar bekliyoruz sisden. hep en iyi organizasyonlari biz yapiyoruz olmu böle. smileys/smiley2.gif

$FIRTINA61$
17.04.2005, 10:04
resimler icin tsksmileys/smiley32.gif

Cengiz Çubukcu
17.04.2005, 11:28
resimler çok güzel ..giden arkadaslari tebrik ediyor ve özendigimi belirtiyorum.. hangisini masaüstü yapsam acaba?

oflum61
17.04.2005, 11:55
Arkadaslar,


Sizleri kiskaniyorum! Ama foto cekerken lütfen biraz gülümseyin daaaa!Sanki maci kaypettik den sonra cekilmis fotolar. Tamam futbolcular yorgung onlari anliyorum ama ya siz? Sizde yorgunluk olurmu?

Mehmet
18.04.2005, 15:18
eger bayan arkadaslardan gelen olursa ben karsilamaya gitmek istiyorum


Keske bir kaç arkadaslarinizla beraber gelebilseydiniz..
Ah ah neler kaçirdiniz ama.. Tam sizlere göre futbolcularla muhabbet firsati vardi.. Size kismet degilmis.. smileys/smiley5.gifEdited by: Mehmet

Emorfo
18.04.2005, 15:30
Gidenlerin ayagina yüregine saglik...

Reha
18.04.2005, 15:34
Taraftarlik oturdugun yerden olmuyor; nerde bu istanbuldaki 500.000 taraftar nerde? %1 'I gelseydi 5000 kisi ederdi...yaziklar olsun!!!

Atalay
18.04.2005, 16:24
benim bu taraftara inancim kalmadi!!!! bol bol yazar içraate gelinçe kacacak yokolacak yer ararlar.... yaziklar olsun lafina köküne kadar katiliyorum!isi olmayan tabiki önemli isi omayan burdaki duyuruyu bilipte gelmeyen herkese yaziklar olsun!!geyige ve bol laf kalabaligina... fikir konularindaki sidik yarisina devam edin emi!!!!

POYRAZ
18.04.2005, 18:13
Helal olsun size arkadaslar,takimi karsilayip onlara moral vermissiniz,keske bütün taraftarlarimiz sizler kadar duyarli olabilseler.

Eddy
18.04.2005, 18:33
ne demek simdi bu???biz Trabzonspor'umuzun Istanbul'daki her maçina gidiyoruz lise ögrencisi olmamiza ragmen...Biz tribünde bagirinca 1 hafta derslerde sesimiz çikmiyor...Trabzonspor'a ve Trabzon'a en ufak laf edene haddini bildiriyoruz...Trabzonspor'umuz için okulu aileyi maddiyati herseyi bosluyoruz ama su karsilamaya gelemedik diye laf yiyoruz...Yaptiginiz valla ayip...Ben ögrenci halimle 66milyon verdim galatasaray maçina...Simdi kupa maçina para bulamiyoruz diyorsunuz ki bu maça neden gelmiyor kimse...Siz neden gelmediniz galatasaray maçina???Biz Trabzonspor'umuz için rakip tribünlerde en azili taraflar gruplarinin içinde gol diye bagirdik...Neyse bunlari anlatmak bos kim ne derse desin herkesin Trabzonspor sevgisi belli...

Trapzone
18.04.2005, 19:58
Ah Ahhhhhhhhhhhh.... Simdi istanbulda olmak vardi smileys/smiley19.gif

61-firtina
18.04.2005, 21:19
smileys/smiley32.gifhelal olsun helalhttp://www.bordomavi.net/bmn/forum/smileys/smiley32.gif

imported_Suha
18.04.2005, 21:26
karsilmaya gidemeyenler için agir sözler sarfetmiyelim lütfen...ben karsilama sirasinda yataksa sitma geçiriyodum..elestirileri olumlu yapalimmmmssssss..

Berat
18.04.2005, 21:28
karsilmaya gidemeyenler için agir sözler sarfetmiyelim lütfen...ben karsilama sirasinda yataksa sitma geçiriyodum..elestirileri olumlu yapalimmmmssssss..





Sühacim imkani olup da gelmeyen arkadaslardan bahsediyoruz...

Eddy
18.04.2005, 23:57
bence bundan sonra daha bi organize olmaliyiz sanki bu isi pek bosluyoruz...gerek tribünde gerekse karsilamada bir eksiklik var...özellikle fener maçinda avrupa'da toplanip karsiya vapurla geçersek söyle 250 kisi filan çok iyi olur orada ki kardeslerimizle de biyerde bulusup stada yürürüz herkes gücümüzü görür zaten sunu surasinda 2 hafta kaldi maça çok iyi organize olmaliyiz herkes anlamali Trabzonspor'umuzun kuvvetini sanini...

Mehmet
19.04.2005, 09:56
Arkadaslar G.Saray'la oynayacagimiz kupa maçi için takimi desteklemek için stada gidelim. Bmn Istanbul'a yakisani yapalim.

seyyahali
19.04.2005, 09:57
imkani olan bordo mavi asiklari tribüne

tayfur
11.09.2006, 11:05
çokgüzel olmus elinize saglık

tayfur
11.09.2006, 11:06
çokgüzel olmus elinize saglık

Mehmet_Mercanlı
11.09.2006, 11:09
http://img174.exs.cx/img174/760/ts88cl.jpg

Mehmet_Mercanlı
11.09.2006, 11:10
MEHMET ABİ ALLAH RAZI OLSUN ABİ saol
abi ben cikmamışım..:p