PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Alaeddin Yakan Canlı Yayındaydı l 12.01.2009



İsmail Alkan
12.01.2009, 23:37
Basketbol Antrenörümüz Alaeddin Yakan ve Kaptanımız Umut Tınay şu anda TRT 3 Pota programında canlı yayında..

Mehmet Fırat
12.01.2009, 23:38
TRT bize çalışıyor. :D

1'de maç, 3'te Alaeddin Yakan. :)

Şuşoğlu
12.01.2009, 23:39
trt2 degıl trt3

İsmail Alkan
12.01.2009, 23:40
trt2 degıl trt3
Ok,yanlış yazmışım acelelikten :)

Link http://www.trt.net.tr/Canli/anasayfa.aspx?kanal=TV3

Murat'
13.01.2009, 00:05
bilgi için sağol ismail abi...ama tranzonun maçından dolayı kaçırdık...

Emre B.
13.01.2009, 00:14
İsmail Abi baya geç açtık.Neler kaçırdık?

pReN@_61
13.01.2009, 00:15
Teşekkürler bilgilendirme için

Mehmet Fırat
13.01.2009, 00:15
Şu anda Beko ligini konuşuyorlar.

Daha önce bizden bahsettiler mi acaba?

Hüseyin İlkin
13.01.2009, 00:19
Tam da maç olduğu saate mi koymuşlar ? Keşke biraz daha geç koysalardı ...

Gökhan KAN
13.01.2009, 00:21
bakıyorum valla trt 3 e...

İsmail Alkan
13.01.2009, 00:24
Tüm ligi yorumluyor hocamız,yayın başındada tabiiki Trbazonsporun oluşumundan bahsettiler,arada sanırım yine bahsedilecektir :) ,hocamız duruşu,rahatlığı ve konuşmasıyla işinin erbabı olduğu mesajını veriyor zaten..

Emre B.
13.01.2009, 00:27
İsmail Abi, kaptanda ordaymış:).

İsmail Alkan
13.01.2009, 00:30
Bu arada,seneye 1 nci lige çıkarsak 1 yabancı alacağız yerli oyuncu almayı düşünmüyorum dedi..

Taner Uykuçeken
13.01.2009, 00:34
Bu arada,seneye 1 nci lige çıkarsak 1 yabancı alacağız yerli oyuncu almayı düşünmüyorum dedi..
bu yerli kadro 1. ligte dar gelir en az 2-3 yerli oyuncu lazım

Çetin
13.01.2009, 00:40
dünya basketboluna yetiştik, tüh :)

Gökhan KAN
13.01.2009, 00:42
Bu arada,seneye 1 nci lige çıkarsak 1 yabancı alacağız yerli oyuncu almayı düşünmüyorum dedi..

seneye cıkalım cska moskovayla finale kadar gider bu iş...

İsmail Alkan
13.01.2009, 00:48
Soruya bak,hamsi potaya çıkacakmı :)

Gökhan KAN
13.01.2009, 00:49
Soruya bak,hamsi potaya çıkacakmı :)

cıkar abi cıkar

Çetin
13.01.2009, 00:54
hocamız güzel konuştu :) gerçekten de basketbolda sabır çok önemli. harcanan emeklerin karşılığı elbet alınır ama bu sene ama gelecek sene. yeter ki basketbola ilgi alaka olsun

İsmail Alkan
13.01.2009, 01:02
Alaeddin hoca sonunu iyi bağladı :)

Barcelona örneğini vererek "neden bir barcelona olmıyalım,futboldada varlar basketboldada varlar" demesi çok hoştu,

Şehirin takımo sahiplendiğini,yani 5 bin kişilik bir salonu rahatlıkla doldurabilecek potansiyelin olduğundan bahsetti,

Yalnız şehrin ve karadeniz insanının bir an önce başarı ve şampiyonluk beklentisinin kendisini gerdiğini söyledi, ( eh biraz haklı )

Şampiyon olmak için var güçleriyle çalıştıklarını ve kendilerine güvenilmesini istiyor,son cümleside ; hiç kimse benden daha çok bu takımın şampiyon olmasını istiyemez diyerek bağladı :)

Umut Tınay biraz emanet gibi duruyordu programda:D,işin esprisi yanında Umutun Trabzon ve Trabzonspor için söyledikleri de çok hoştu,şehri ve insanlarını çok seviyorum,bu şehirde olmaktan mutluyum,hayatımın en güzel günlerini geçiriyorum dedi,
Tebrikler kaptan,bizde seni seviyoruz :)

6Şafak Aydın1
13.01.2009, 01:13
bence 1.lige cikamayiz ama yinede basarilar tabi

macka61
13.01.2009, 01:41
tüh be kaçırmışız halbukü kanal değiştirirken programıda gördüm ama demek hocamızı ve oyuncumuzu görememişiz acaba basketbol sitemizden bir açıklama yapıldımı bugün bu sattte hocamız ve oyuncumuz şu kanalda olucak diye resmi sitede böyle bir şey yoktu bu bir eksiklik bence

SüRMeNe_6161
13.01.2009, 02:14
1 lige cikmak dıleğiyle

OnOuR
13.01.2009, 02:43
Umarim 1.lige cikariz yaa.. O zaman hersey cok daha iyi olacaktir... ;)