PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : TB2L l T.E Dağcılık 74 - 70 Trabzonspor l 06.12.1008 l 8. Hafta



Sayfa : [1] 2

Burçak
29.11.2008, 16:50
Trabzonsporumuza Başarılar Dileriz.
Haydi Abdi İpekçiye :yattara2:


:atki::tsbayrak::tsbayrak::atki:

Muhammet
29.11.2008, 17:04
Abdi İpekçi'yi sallayacağımız maç. :)

Cengiz Çubukcu
29.11.2008, 17:17
ben anlamam Abdi İpekçinin dolması lazım :D

danger00
29.11.2008, 17:24
fbülkerin derbi maçları dışında 700-800 kişiye oynadığı bir salonu eğerki doldurabilirsek büyük bir kapak yollamış oluruz, istanbul medyasına.

tabi gerekli tanıtımların yapılması ve istanbuldaki trabzon derneklerinin harekete geçmesi gerekiyor

cihatöztürk
29.11.2008, 17:32
eyüp maçında yeni geldik ya bi nefes alalım arkadaşlar :D

ipekçiyede gelmeye çalışcam

İsmail Alkan
29.11.2008, 17:41
fbülkerin derbi maçları dışında 700-800 kişiye oynadığı bir salonu eğerki doldurabilirsek büyük bir kapak yollamış oluruz, istanbul medyasına.

tabi gerekli tanıtımların yapılması ve istanbuldaki trabzon derneklerinin harekete geçmesi gerekiyor
Bu maçın rakip takım olarak bir önemi yok,asıl önemli olan nokta Abdi İpekçi'den tüm Türkiyeye ve özellikle İst ve Basketbol dünyasına mesaj vermektir.
Bugün itibariyle çalışmalara başlanmalı...

Emre B.
29.11.2008, 17:46
Yürüyerek giderim artık:)

cihatöztürk
29.11.2008, 17:51
Tyrus Desmon Boswell (http://forum.bordomavi.net/showthread.php?t=10153) ‎ nu adamı göremeim eyüp maçında neden kadrosa yok bi bilgisi olan varmı

İsmail Alkan
29.11.2008, 17:54
Tyrus Desmon Boswell (http://forum.bordomavi.net/showthread.php?t=10153) ‎ nu adamı göremeim eyüp maçında neden kadrosa yok bi bilgisi olan varmı
2 nci lige takım kadrosunda tek yabancı hakkın var..

İskender
29.11.2008, 18:09
Macin gun ve saati bellimidir

Hüseyin İlkin
29.11.2008, 18:11
2 nci lige takım kadrosunda tek yabancı hakkın var..

Peki bununla ilgili bir girişim vardı , Tyrus ' ı Türk yapmak gibi . Onda gelişme var mı İsmail abi ?

Maçı alırız , alırız :cool:

İsmail Alkan
29.11.2008, 18:14
Peki bununla ilgili bir girişim vardı , Tyrus ' ı Türk yapmak gibi . Onda gelişme var mı İsmail abi ?

Maçı alırız , alırız :cool:
Girişim ve prosedür devam ediyor hüseyin;)

İsmail Alkan
29.11.2008, 18:15
Macin gun ve saati bellimidir
@iskender
Abdi İpekçideki TED maçı cumartesi günü saat 17.00 de.

İskender
29.11.2008, 18:36
@iskender
Abdi İpekçideki TED maçı cumartesi günü saat 17.00 de.


gun ve saat guzel olmus...rivayetler cuma idi...

sayet organizasyon olacaksa ilk kez katilma imkanim olacak...

İsmail Alkan
29.11.2008, 18:39
gun ve saat guzel olmus...rivayetler cuma idi...

sayet organizasyon olacaksa ilk kez katilma imkanim olacak...
Haklısın,normalde maç cuma günü saat 14.00 te idi,TED taraftarı salonda çok olsun diye :rolleyes:cumratesi saat 17.00 ye alındı;)

Özge
29.11.2008, 18:43
Abdi İpekçi'ye Efes Pilsen maçlarına gittiğimde rakip takımın taraftarının çok olması sinirlerimi bozuyordu fakat bu sefer biz fazla olacağız:DGünü ve saati uygun bir aksilik çıkmaz ise maçtayım:)

Serdar Ersoy
29.11.2008, 18:48
arkadaşlar abdi ipekçiye doldurmalıyız orda olucam :)...

samet aslan
29.11.2008, 18:50
tyrus yanımızda maçı isliodu ..


Tyrus Desmon Boswell (http://forum.bordomavi.net/showthread.php?t=10153) ‎ nu adamı göremeim eyüp maçında neden kadrosa yok bi bilgisi olan varmı

Burak_52
29.11.2008, 18:57
amcamı da alıp maçtayız inşallah c.martesi 17,00 olması çok iyi oldu

Remzi
29.11.2008, 18:59
Çok rahat geçecek bir maç ve galibiyeti alan taraf da biz olacağız:)

Abdi İpekçi de dolacaktır:)

macka61
29.11.2008, 19:01
ben anlamam Abdi İpekçinin dolması lazım :D

Cengiz abi senide bekliyoruz cumartesi maça

Nytre
29.11.2008, 23:54
mac abdi ipekcide ise bizim icin buyuk bir sans aslinda.

bu mactaki seyirci potansiyelimiz arkadaslarin dedigi gibi herkese kapak olur! olmali! olacak!

Nihal Ayvaz
30.11.2008, 00:06
Abdi İpekçide de ses ayrı bi güzel çıkar ;)
malesef bayram tatili dolasıyla İstanbul'da olmadığım için maça gelemicem
Güzel bi sahada güzel bi galibiyet olur inş.

Erdem Keser
30.11.2008, 00:07
Tyrus Desmon Maçka kütüğüne girmiş , yani artık Maçkalı olmuş:)
En geç 2 hafta içerisinde oynayacakmış.

Öztürk Adem
30.11.2008, 00:15
Tyrus Desmon Boswell (http://forum.bordomavi.net/showthread.php?t=10153) ‎ nu adamı göremeim eyüp maçında neden kadrosa yok bi bilgisi olan varmı
Tek hakkın olması dısında bunlar her hafta degıserek gorevalıyorlar :DBırde bunlardan bırı sakat ıdı lıg baslamadan once ondan dıgerını de aldılar sımdı ıksıde saglıklı ama Bu adam dehset bır gorunume sahıp yanından gectım amanın 2.04 oldugun anlamadım ama :) super bır fızıge sahıptı onumuzdekı maca da onu ızlerız:D

Öztürk Adem
30.11.2008, 00:17
Bu macta cok kolay olacak :) galıba en son sıradakı takımla karsılasıyoruz :) Gunun dıger macında ıse İTÜ66-67 Gelişim kolekıne yenılmıs:)

Selman
30.11.2008, 00:19
Tyrus Desmon Maçka kütüğüne girmiş , yani artık Maçkalı olmuş:)
En geç 2 hafta içerisinde oynayacakmış.

Abdi İpek'çi de gidip boynuna atlarım, ne de olsa hemşerim:D

İnşallah bir aksilik çıkmazsa orada olacağız.

ispela61
30.11.2008, 10:05
bence resmi sitemizin de site girişine aynı olimpiyat stadında ki brugge maçına yaptığı gibi kapak lazım bordomavi.net in girişine de giriş sayfası olarak bir resim konulması daha fazla insanın haberdar olması anlamına gelir...öyle değil mi maça gelince rahat alabileceğimiz bir maç gibi duruyor..

Murat'
30.11.2008, 10:22
abdi ipekçide hatırı sayılırderecede taraftar toplamak lazım..

Emre B.
30.11.2008, 11:33
İpekçi'yi doldurabilrsek hem İstanbul takımlarına göz dağı vermiş oluruz, hem oyuncularımız nasıl bir kulübe geldiklerini anlarlar ve basketbol şubesini gereksiz görenlere güzel bir cevap olur.

Kazım Uzunboy
30.11.2008, 11:57
Eğer maaşı alabilrsem ( :D ) ve Trabzon'a gidemezsem ( çok düşük ihtimal ) katılmayı düşünüyorum.

Bayrama yaklaştığı için misafirimizin de gelme durumu var.Umarım erken gelmezler.:S

playa
30.11.2008, 13:32
maç hangi gün cumartesi mi

Özge
30.11.2008, 14:12
maç hangi gün cumartesi mi
Cumartesi saat 17:00'de.

Aytaç Çakıroğlu
30.11.2008, 14:35
İpekçi'yi doldurabilrsek hem İstanbul takımlarına göz dağı vermiş oluruz, hem oyuncularımız nasıl bir kulübe geldiklerini anlarlar ve basketbol şubesini gereksiz görenlere güzel bir cevap olur.


ewet haklısım emre kardeşim. inşllah apdi ipkeçiyi inletiriz :),

Aytaç Çakıroğlu
30.11.2008, 14:36
maç için organizasyon olacak mı.?

Aytaç Çakıroğlu
30.11.2008, 14:41
Tyrus Desmon boswell oyanamsı lazım. çok iyi bir pivot. 5 yıldır tirkiyede ve ligi iyi tanıtan bir oyuncu. hadi bakalım hayılısı olsun.

Barış Mayda
30.11.2008, 15:18
maçta olucagız bir aksilik cıkmassa eyüp maçında testekledigimiz gibi destege devam

macka61
30.11.2008, 18:16
bende bir aksilik olmazssa olucam maçta rakibinde hiç galibiyeti yokmuş rahat yeneriz

fındıkoğlu
30.11.2008, 22:52
Ne olursa olsun Abdi ipekçiyi doldurmak lazım.;)
Anneleri, babaları ve çocukları kim var kim yok toplayıp getirmek lazım...:)
Yanılmıyosam biletler uygun olması lazım 5 ytl olabilir:cool:

pReN@_61
30.11.2008, 23:11
Salonu doldurmamız gerekiyor.Büyük ihtimalle maçta olacağım.

Maçı rahat kazanırız zaten;)

Adem Erdoğan
30.11.2008, 23:52
TED diyince bende TED koleji zannediyodum.

Tenis, eskrim, dağcılık.E hani basketbol.:rolleyes:

ahmet gursoy
01.12.2008, 10:41
s.a arkadaslar inş macta olcaz ts sutopu takımıda olsa destekşlleriz inş kazanıp yola devam etcez

Çetin
01.12.2008, 11:16
bu maçın tek özelliği takımımızı yalnız bırakmayacağımız aleme göstermek olacaktır :) yoksa çok rahat bir galibiyet bekliyoruz takımımızdan :)

Muhammet
01.12.2008, 15:07
http://img242.imageshack.us/img242/710/clipboard03uv0.jpg

Oynayacağımız takım sonuncu.

Biz de sayı farkıyla ikinciyiz.

Bu maçtan sonra liderliği alırız diye düşünüyorum.

İsmail Alkan
01.12.2008, 21:58
Bu hafta Genç Telekom Bornovayı rahat yener,bizde TED'i yenersek liderliği alırız..

Bornovanın 3 oyuncusu (yanılmıyorsam guard ve bize el kol hareketi çeken) sakatlanmış,birinin kasığında yırtık varmış,diğerinin ayağı burkulmuş,her iki sakatlık durumuda basketbolda ciddi sakatlıktır,

Her ne kadar bornova takımının ve oyuncularının çirkefliği hafızalarımızda olsada,ekmeğini bu işten kazanan gençlere üzüldüm,kendilerine geçmiş olsun diyorum,inşallah kısa sürede düzelir ve takımlarındaki yerlerini alırlar...

Adem Erdoğan
01.12.2008, 22:20
Bizim averaj daha fazla neden 2. yiz?

Hüseyin İlkin
01.12.2008, 22:29
Bornova'ya yenildiğimiz içindir büyük ihtimalle .

İsmail Alkan
01.12.2008, 22:29
Bizim averaj daha fazla neden 2. yiz?
Liderlik mücadelesi veren takımların puanları eşit olduğunda ,kendi aralarındaki maç ve sayı üstünlüklerine göre bir üst basamakta yeralırlar.

Seyit Hoca
01.12.2008, 23:24
Maça gidelim mi.....?
Değişiklik olur.

Burçak
01.12.2008, 23:44
ne sarar haaa :)

İsmail Alkan
02.12.2008, 00:04
Mazotu bölüşelim,gidelim varmısınız ?

v_colak
02.12.2008, 12:01
keşke İstanbul da olabilseydim... gerçekten müthiş olacak... bu maçta medyanın ilgisini çekebilmek için farklı etkinlikler de gerekli... bunun dışında hakem 1. ligin önemli hakemlerinden olmalı...

ApoCaN28
02.12.2008, 12:29
Galibiyet bir kere daha yüzümüzü güldürür...

Burçak
02.12.2008, 12:42
Maça gidelim mi.....?
Değişiklik olur.


ne sarar haaa :)


Mazotu bölüşelim,gidelim varmısınız ?

:rolleyes: :eek: :confused:
ne yakar acaba :rolleyes:

İsmail Alkan
02.12.2008, 13:06
:rolleyes: :eek: :confused:
ne yakar acaba :rolleyes:
Gidiş-Geliş takriben 750-800 yakar:confused:

v_colak
02.12.2008, 13:14
bu arada basını mutlaka arayın... haber yapsınlar... özellikle spor kanalları...

Seyit Hoca
02.12.2008, 13:35
:rolleyes: :eek: :confused:
ne yakar acaba :rolleyes:

Arabasına göre değişir..
Dizel motor mazot , benzinliler benzin , tüplüler ise lpg yakar..:D

Çok mu iğrenç oldu..?:)

Sacit
02.12.2008, 14:07
Mazotu bölüşelim,gidelim varmısınız ?

iyi bir fikir ismail abi..
her türlü deplasmanlara gelirim ben.. yalnız çok fazla yakıyor gidiş geliş :confused:
hatta deplasmandaki fb maçınada gidelim, bu maç çok önemli..

Çetin
02.12.2008, 14:22
ismail abi otobüs mü mübarek :)

Uğur Karataş
02.12.2008, 15:04
arkadaşlar eyüp maçında çok az bağırdınız alt tarafı hareketlendirmek için epiyi uğraştık ayrıca çok azdınız.Bu maça inşallah bağıran adam çok olur

Mustafa Uzuner 61
02.12.2008, 16:11
arkadaşlar eyüp maçında çok az bağırdınız alt tarafı hareketlendirmek için epiyi uğraştık ayrıca çok azdınız.Bu maça inşallah bağıran adam çok olur
Daha ne yapalım ya bağırmaktan ses kalmadı az kişiydik orası doğru sizin grubun tribün alışkanlığı var alt tarafta daha çok kız vardı haliyle sizin seviyenize ulaşmasını zaten bekleyemezdiniz yanlışsam söyle

Uğur Karataş
03.12.2008, 11:49
Forumda okadar erkek var demekki gelmiyorlar ,helal olsun kızlara iyi bağırdılar :)

Barış BAKIRTAŞ
03.12.2008, 12:55
Sabah 7 de amcam aradı. Hayırdır emice ne oluyor dedim. Hayır hayır diyerek girdi cümleye. Saner Ayer bu haftaki basket maçı için taraftar desteğinin olması için çalışma yapıyormuş. Bildiğiniz gibi Apdi İpekçide saat 17:00 de normalde giriş ücreti 5 ytl ama taraftar çekmek için herhangi bir ücret olmayacak bence çok önem vermeliyiz bu maça taraftar olarak. Çevremizdeki alıp Apdi İpekçiye akmalıyız....

Uğur Karataş
04.12.2008, 12:04
Bilet bedava yönetim kararı. Bu maça akıyoruz

Fatih Solmaz
04.12.2008, 17:17
arkadaşlar eyüp maçında çok az bağırdınız alt tarafı hareketlendirmek için epiyi uğraştık ayrıca çok azdınız.Bu maça inşallah bağıran adam çok olur
sizde azdınız, ayrıca sizin içinizde de bmn atkılı adamlarda vardı.;) bizden adam çalıp o kadar bağarmak olmuyor ama. :D

Burçak
05.12.2008, 11:56
Sizi Bizi yok arkadaşlar hepimizin amacı aynı Trabzonspor ;)
bu maça çevrenizden herkesi getirin . Valla çok zevkli olacak. kalabalık olunursa zevki okadar daha artacak.

Öztürk Adem
05.12.2008, 12:40
Bende kalabalık olmaya basladı :) Ben artı 4 oldu :D

Uğur Karataş
05.12.2008, 14:22
biz kimden adam çalmışız bizde bm atkı yoktur tek atkı GGdir. Gelip adam bizle bağırmış ise kovmayız.

Mert Marabaoğlu
06.12.2008, 01:02
bugünki maç tam bir gövde gösterisi olması lazım, önümüzdeki seneki rakiplere göz dağı vermemiz açısından, 2. lig tarihinin en fazla seyircili maçı olucak galiba. :atki:

nuri45
06.12.2008, 16:53
Arkadaslar maci canli takip etmek icin asagidaki siteye girin

http://212.174.96.214/TBF/netcasting/default.asp?game_number=20011&microsite_scope=

orda yukarda maclar bölümüne girin ve canli yayinlanan maclar karsiniza cikcak. su an bizim mac listeye girmemis. Ilerleyen dakikalarda liste güncellenir ve maci görebilirisiniz. Eger birinci sayfada cikmicak olursa asagida 2 nci sayfaya bakiniz.

Mustafa Calik
06.12.2008, 17:09
bornova belediye genc telekoma karsi yenildi

genc telekom 64:61 bornova belediye

bugün dagcilika karsi yenersek lideriz.

trabzon karadenizspor lider ve yarin insallah trabzonspor yenerse devamli lider

KARADENiZ FiRTiNASi :)

irfan61
06.12.2008, 17:11
bornova belediye genc telekoma karsi yenildi

genc telekom 61:64 bornova belediye

bugün dagcilika karsi yenersek lideriz.

trabzon karadenizspor lider ve yarin insallah trabzonspor yenerse devamli lider

KARADENiZ FiRTiNASi :)Bornova 61 genc telekom 64 olmasın..:rolleyes:

mensure 61
06.12.2008, 17:11
çok istiyodum ama gidemiyorum :(

Uğurtan
06.12.2008, 17:15
Basketbol takımımıza şimdiden başarılar.. :)

Pilot takımımız pası onlara attı.. Onlardan da güzel bir şekilde yarın için Paf takımımıza atmalarını bekliyoruz.. ;)

Muhammed KOÇ
06.12.2008, 17:23
bu hafta trabzonspordan perfect galibiyet bekliyorum.. fire vermeden şu haftayı atlatalım, mutlu olalım :)

Mustafa Calik
06.12.2008, 17:25
Bornova 61 genc telekom 64 olmasın..:rolleyes:

pardon .. simdi degistirtim :)

nuri45
06.12.2008, 18:02
mac basladi ve ilk basketi attik

danger00
06.12.2008, 18:02
maç başladı
salondaki arkadaşlardan, salonun doluluk oranı hakkında bilgi alabilecek olan var mı?

Sinan SARI
06.12.2008, 18:06
5-4 gerideyiz

Remzi
06.12.2008, 18:06
6-5 öne geçtik..

Anthony Smaçlara devam ediyor:)

Sinan SARI
06.12.2008, 18:07
http://212.174.96.214/TBF/netcasting/default.asp?game_number=20011&microsite_scope=


burdan canlı takip edebilirsiniz

TolgaTopçu61
06.12.2008, 18:07
7:10 öndeyiz

Muhammed KOÇ
06.12.2008, 18:07
takip edebileceğimiz bir kaynak var mı arkadaşlar ??

nuri45
06.12.2008, 18:07
7-10 öndeyiz

Yunus Emre SEYHAN
06.12.2008, 18:09
12-10 yenik durumdayız....... Kötü başladık.

Muhammed KOÇ
06.12.2008, 18:12
resmen bir futbol maçı gibi heyecanlanıyorum :) 1 ligeki maçlarımızı iple çekiyorum.:D

kemal_efe
06.12.2008, 18:12
17-14 yenik durumdayız

TolgaTopçu61
06.12.2008, 18:13
hep üclü atiyorlar,bizim atigimiz üclülerde girmiyor.20-16 yenik durumdayiz

kemal_efe
06.12.2008, 18:14
ne oluyor yav 22 16

İsmail Alkan
06.12.2008, 18:14
maç başladı
salondaki arkadaşlardan, salonun doluluk oranı hakkında bilgi alabilecek olan var mı?
Biraz önce Zafer Bilgin le konuştum,yaklaşık 1000 kişi filan varmış

Remzi
06.12.2008, 18:15
Bizimkiler birazdan açılır. Çoğu maça kötü başlıyorlar:)

refik
06.12.2008, 18:15
salonun kapasitesi ne kadar yani boş mu görünür yoksa her yer dolu mu

danger00
06.12.2008, 18:19
Biraz önce Zafer Bilgin le konuştum,yaklaşık 1000 kişi filan varmış


saol ismail abi
1000 rakamı fena sayılmaz ancak beklentim daha fazla olmasıydı
en azından 12000 nin yarısının doldurmalıdık
anlaşılan gerekli tanıtımları yapamamışız

inşallah 1.lige çıktığımızda inletiriz istanbulu

Sinan SARI
06.12.2008, 18:19
24-19 gerideyiz 2,çeyrek başladı

Uğurtan
06.12.2008, 18:19
Salon 12 Bin kişilik.. :) 1000 kişiye yakın var diyor Selman ama gelen seslerden boşluğun daha fazla olduğunu anlayabiliyorsunuz..

Henüz daha istediğimizi yapacak kıvama gelemedik bu tür organizasyonlarda sanırım..

Bunun dışında BMN görevini yine layıkıyla yapmıştır bence.. 500 kişi varsa 100-150 'si BMN'den daha ne olsun.. :)

Sıkıntıya girmeye de gerek yok yeneceğiz ;)

Muhammed KOÇ
06.12.2008, 18:21
ben scott u çok sevdim :D adamım olacak kesinlikle :)

İsmail Alkan
06.12.2008, 18:21
Dün Saner Ayarla telefon görüşmemde,en az 1000 kişi beklediğini,yani 1000 rakamının 2 nci lig ve ilk abdi ipekçi için yeterli olacağını belirtmişti,haliyle o salonu ilk maçta doldurmak zor...

Muhammed KOÇ
06.12.2008, 18:26
biz rakibe oranla çok faul yapıyoruz 8-1 .. bu iyi bişi deil heralde..

Keleşoğlu
06.12.2008, 18:27
bizim maçı göstermiyor bu link

Seyit Hoca
06.12.2008, 18:31
Bu linkteki istatistikler yanlış galiba..2.periyotta,TED den Mustafa 21 sayı yazıyor.Can da basket atmamış..

Sinan SARI
06.12.2008, 18:31
http://212.174.96.214/TBF/netcasting/default.asp?game_number=20011&microsite_scope=


arkadaşlar bu linki açınca sağ taraftaki başlıkta MAÇLAR linki var oraya tıklayın, açılan sayfada canlı maçları veriyor bizim maç 3. sayfada.

Uğurtan
06.12.2008, 18:31
Maç iyiye gitmiyor.. Ribaund sorunu başımıza iş açacak diyordum hep.. Sürekli hücum ribaundu veriyoruz gene..

Muhammet*
06.12.2008, 18:31
bizim maçı göstermiyor bu link
alttan 3. sayfaya geç

Muhammed KOÇ
06.12.2008, 18:32
http://212.174.96.214/TBF/netcasting/default.asp?game_number=20011&microsite_scope

Uğurtan
06.12.2008, 18:34
sportmenlik dışı faul verdiler.. :s

2 atış, top onlarda..

Keleşoğlu
06.12.2008, 18:34
alttan 3. sayfaya geç

teşekkürler

Muhammed KOÇ
06.12.2008, 18:36
40-29 kötü gidiyo..:(

İsmail Alkan
06.12.2008, 18:36
Takımımız biraz ipin ucunu kaçırdımı panik yapıyor,haliylede sinirleri gerilip teknik yiyorlar,aşağı yukarı her maçta aynı...
Can bile teknik yediğine göre TED sanırım canını dişine takmış oynuyor...

İsmail Alkan
06.12.2008, 18:37
Bir ilave yapayım,kimse merak etmesin,bu maçı alacağız :)

TolgaTopçu61
06.12.2008, 18:37
40-34 yenik durumdayiz,ikinci ceyrek bitti

AYYILDIZ
06.12.2008, 18:37
40-34 2.çeyrek bitti.

Uğurtan
06.12.2008, 18:38
2. çeyrek sonu toparlandık gibi.. 6 sayıya kadar indirdik farkı.. 3. çeyrekte daha iyi bir oyun ile kapatırız farkı inşallah..

danger00
06.12.2008, 18:42
bu takımın ismi Trabzonspor değilde x olsa, oynadığımız karşılaşmalar eminimki 2-3 kat daha kolay geçerdi

Trabzonsporun ismini duyanlar doğal olarak bir başka bakıyorlar maça
hayatlarının maçını oynuyorlar
ligde galibiyeti olmayan TED den bile ilk yarıda 40 sayı yiyoruz

Emre Bekar
06.12.2008, 18:44
hadi aslanlarım,alacağız bu maçı.

TolgaTopçu61
06.12.2008, 18:52
3.ceyrek basladi,43-34 yenik durumdayiz

KUTADGU
06.12.2008, 18:54
3. periyod başladı ve tam 7-0'lık bir seri yakaladı rakip takım.

Hayra alamet değil bu gidişat.

AYYILDIZ
06.12.2008, 18:54
47-34 durum kötü

KUTADGU
06.12.2008, 18:55
Bunun yanında toplam 10 faul yaparken rakip takım sadece iki faul yapmış.

Hakemin bu duruma etkisi var mı, yoksa biz mi çok agresifiz bilemiyoruz.

Ama işlerin şu an için yolunda gitmediği açık.

Üstelik bariz bir seyirci üstünlüğümüz de var maçta.

BDiler61
06.12.2008, 18:56
isler yolunda gitmiyor gibi kaybedecegiz galiba

Uğurtan
06.12.2008, 18:57
Adamların 10 numaralı oyuncusunu Kobe yapacaz bu gidişle.. Tek başına oynuyor adam bize karşı..

KUTADGU
06.12.2008, 19:01
Anlaşılan oki, maçı kazanmak için pek de iştahlı bir oyun sergilemiyoruz.

TED girdiği moladan sonra üstüste 4 sayı buldu yine.

Biz ise şimdi bir mola aldık.

Akıl alır değil.

TolgaTopçu61
06.12.2008, 19:02
üc sayilik atislarda cok kötüyüz,artik hep üclü düsünüyoruz ama cogu girmiyor

AYYILDIZ
06.12.2008, 19:03
Bu maç gitti gibi birşey artık.

SERDAR-61
06.12.2008, 19:04
Klasik Trabzonspor işte! rakibin yeniliyor liderlik için oynuyorsun lig sonuncusu takıma karşı zorlanıyorsun:confused:

aaahmet61
06.12.2008, 19:05
55-38 bayağı fark var.

innocence
06.12.2008, 19:05
55-38 maç gitti önümüzdeki maça bakalım artık

cihatöztürk
06.12.2008, 19:07
Klasik Trabzonspor işte! rakibin yeniliyor liderlik için oynuyorsun lig sonuncusu takıma karşı zorlanıyorsun:confused:


zorlanmak neymiş kaç sayı fark var arada

Uğurtan
06.12.2008, 19:07
Tek kelime ile berbatız.. 3 sayılıkları geçtim.. Turnikeleri atamıyoruz.. Hiçbir şeyi değerlendiremiyoruz.. Nasıl kazanacaksın?

cihatöztürk
06.12.2008, 19:07
yarın kocelisporu yensek bari

AYYILDIZ
06.12.2008, 19:07
56-43 oldu 4.çeyrekte çevirmemiz zori

İsmail Alkan
06.12.2008, 19:07
Lider olmak varken,rezil olacağız anlaşılan....

Muhammet*
06.12.2008, 19:07
basketbol için çok uzun bir süre var maçı çevirebiliriz

Yunus Emre SEYHAN
06.12.2008, 19:08
Dağcılık sonuncu sırada ve galibiyeti yok. Ve sonuc yeniliyoruz.
Kocaelispor'da sonuncu sırada.. :eek::)

SERDAR-61
06.12.2008, 19:08
zorlanmak neymiş kaç sayı fark var arada

basketboldur belli olmaz fakat rakibinin 7 de sıfır yapmış sen bu takımı küçümsersen sonucuna katlanırsın;)

cihatöztürk
06.12.2008, 19:09
Dağcılık son sırada ve galibiyeti yok. Ve sonuc yeniliyoruz.
Kocaelispor'da sonuncu sırada.. :eek::)

harbiden kocaelide sonuncu:(:(

nalları dikmeyelim yarın :(:(

Kazım Uzunboy
06.12.2008, 19:09
Dağcılık son sırada ve galibiyeti yok. Ve sonuc yeniliyoruz.
Kocaelispor'da sonuncu sırada.. :eek::)

Aman Yunus Emre aman..

Ağzına alma böyle cümleleri.

Berk
06.12.2008, 19:11
57-45 3.çeyrek sonucu..

Basketbolda 10 dakika çok ama çok uzun bir süre, herşey olabilir.Ümidi kesmeyelim..

_SeRKaN_
06.12.2008, 19:12
Mustafa ilkay Okay bu adam neyin nesidir harbiden ismi gibi 3 kişilik oynuyor...:) 26 sayı atmış...Mübarek bizim maçımı buldun yıldızlaşacak...

innocence
06.12.2008, 19:12
55-38 maç gitti önümüzdeki maça bakalım artık

az önce böyle dedim ama daha 3.periyotmuş görmemiştim.şimdi son periyot başladı fark kapanabilir

cihatöztürk
06.12.2008, 19:14
57-45 3.çeyrek sonucu..

Basketbolda 10 dakika çok ama çok uzun bir süre, herşey olabilir.Ümidi kesmeyelim..


walla orasıda doğru 10 dk önemli bir zaman zarfı bakarsın yeneriz belli olmaz....sonlara doğru dağılırlar belki kötü takımmış zaten galibiyeti yokmuşş:rolleyes:

AYYILDIZ
06.12.2008, 19:14
57-48 oldu

innocence
06.12.2008, 19:18
anlamadığım şey niye hep üçlük deniyoruz. 19/5 atmışız şuana kadar

Kazım Uzunboy
06.12.2008, 19:20
9 sayı fark var,şu an hiçbirşey belli olmaz.

Umarım kazanabiliriz.

cihatöztürk
06.12.2008, 19:21
62-48 artık çok zor

mola ted

innocence
06.12.2008, 19:22
62-50 mola aldılar

aaahmet61
06.12.2008, 19:23
62-50 ha gayret :)

AYYILDIZ
06.12.2008, 19:24
62-53 oldu hadi gayret biraz daha

Gökhan KAN
06.12.2008, 19:24
seri yakalamak lazım .....

cihatöztürk
06.12.2008, 19:25
62 -53 aman allahım ha gayret çocuklar son 5 dk

cihatöztürk
06.12.2008, 19:26
68-55 aman alahım geliyoruz


dedim 3 lük yedik be tühh

innocence
06.12.2008, 19:26
Michael double yaptı fark 7 sayı

AYYILDIZ
06.12.2008, 19:26
62-55 oldu

nuri45
06.12.2008, 19:26
7 sayi kaldi ha gayret

Gökhan KAN
06.12.2008, 19:26
haydi bastır trabzonum....

_SeRKaN_
06.12.2008, 19:26
Haydi be az kaldı...

TolgaTopçu61
06.12.2008, 19:26
7 sayiya indi fark,hayde

Ahmet Başkaya
06.12.2008, 19:26
62 55 hadi beaaaa

Gökhan KAN
06.12.2008, 19:27
mustafayı almak lazım

headshot61
06.12.2008, 19:27
68-55 cok zor artik

nuri45
06.12.2008, 19:27
mustafa denen cins 3 lük atti gene. maci tek basina aldi bu adam

nuri45
06.12.2008, 19:28
yuh bi üclük daha atti. bizim atacagimiz yere onlar atiyor. gitti mac

innocence
06.12.2008, 19:28
bu rakip takımda M.ilkay okayı durduramadık bir türlü adam takımının sayılarının yarısını attı

Berk
06.12.2008, 19:28
Mustafa İlkay Okay tek başına aldı maçı, bu saatten sonra dönmez maç..

aaahmet61
06.12.2008, 19:28
mustafa 32 sayı sanki nbada oynuyor.

Nytre
06.12.2008, 19:29
ne oldu ya yeniliyor muyuz?

cihatöztürk
06.12.2008, 19:29
seri yakalamak lazım .....



onlar yakaladı seriyi gitti maç :mad:

Remzi
06.12.2008, 19:29
TED in attığı sayıların yarısı Mustafa ilkay okyay denen adama ait..

Gökhan KAN
06.12.2008, 19:29
herkes lidere kkarsı farklı oynuyo.....

cihatöztürk
06.12.2008, 19:30
gitti maç beyler cümleten geçmiş olsun yarın önemli bi koceli maçımız var işşallah onu alırız

headshot61
06.12.2008, 19:31
7 sayi var hadiii yaaa

TolgaTopçu61
06.12.2008, 19:31
fark yediye indi

cihatöztürk
06.12.2008, 19:31
beyler fark 7 sayıya indi bi anda noluyoo

Gökhan KAN
06.12.2008, 19:32
haydi trabzonnnnnnnnnn

Gökhan KAN
06.12.2008, 19:32
hadi 2 3lük biitti

innocence
06.12.2008, 19:32
farkı biz 7 ye indiriyoruz onlar tekrar açıyorlar şimdi yine 7 fark var.son 2 dakika

headshot61
06.12.2008, 19:34
6 i ya indi

Berk
06.12.2008, 19:34
69-62..

1.31

İsmail Alkan
06.12.2008, 19:34
bu rakip takımda M.ilkay okayı durduramadık bir türlü adam takımının sayılarının yarısını attı
15,86 sayı ortalamsıyla oynayan adam bizim maça sıra gelince 30 sayı üstüne çıktı,nasıl bir savunmamız varsa:confused:

TolgaTopçu61
06.12.2008, 19:34
fark 6'ya indi

Berk
06.12.2008, 19:35
69-63 oldu..

cihatöztürk
06.12.2008, 19:35
70-67 son 1 dk kaldı

headshot61
06.12.2008, 19:36
fark 5 e indi hadi bi üclük

aaahmet61
06.12.2008, 19:36
bu mustafa daha basket atamıyor.acaba neden.nazar mı değdi. :) 69-64 son bir dk.

Remzi
06.12.2008, 19:36
Çok heyecanlı dakika 5 sayıya indi fark..

TolgaTopçu61
06.12.2008, 19:37
fark 3'e indi

Emre Emiroğlu
06.12.2008, 19:37
oha 3 sayıya indi fark noluyor ya

aaahmet61
06.12.2008, 19:37
70 67 3 sayı fark

Gökhan KAN
06.12.2008, 19:37
haydiiiiiiii.............

innocence
06.12.2008, 19:37
birde bizim oyuncular serbest atışlarda hep 2 de 1 atıyorlar.kaçırmasalar şimdi fark kapanmıştı.son 46 saniye fark 3 sayı

Ahmet Başkaya
06.12.2008, 19:37
70 67 wayy beaaaaa

Uğurtan
06.12.2008, 19:37
3 sayıya indirdik ha gayret.. :)

headshot61
06.12.2008, 19:37
3e indiiiiii

Emre Emiroğlu
06.12.2008, 19:38
gitti maçç.. keşke birazdaha erken asılabilseydiler maça

headshot61
06.12.2008, 19:38
72-67 oldu

TolgaTopçu61
06.12.2008, 19:38
2'ye indi,hayde Trabzonum

Ahmet Başkaya
06.12.2008, 19:39
72 70
koçlarım hadiii

Kazım Uzunboy
06.12.2008, 19:39
Bitti mi maç ? :(

Berk
06.12.2008, 19:39
72-70!!

15 saniye kaldı..

KUTADGU
06.12.2008, 19:39
75-70 Son 16 saniye.

Hemen faul. Hemen faul.

aaahmet61
06.12.2008, 19:39
72 70 iki sayı fark heyacan dorukta

headshot61
06.12.2008, 19:39
2 e indi hadiii cok az kaldi

İsmail Alkan
06.12.2008, 19:39
Bu maç TED'in hakkı,son 30 saniyeye kadar neredeydik,kalsın istemiyorum ligin sonuncusuna karşı böyle bir galibiyet.....

nuri45
06.12.2008, 19:39
2 sayi kaldi ama macda bitti 15 saniye

_SeRKaN_
06.12.2008, 19:39
73-70 son 15 sn...:eek:

Berk
06.12.2008, 19:40
2 üçlük gerek..

cihatöztürk
06.12.2008, 19:40
maç gitti malesef

asikaplan
06.12.2008, 19:40
off hadi lan trabzonnn

Emre Emiroğlu
06.12.2008, 19:40
son 2 dakikada maçı ceviricek noktaya geldiler. tam 38 dakika uyuduk.. Bu laubaliliğin kanıtıdır.

AYYILDIZ
06.12.2008, 19:40
Yenildik büyük fırsat kaçırdık

KUTADGU
06.12.2008, 19:41
Faul geldi.
Rakibin ilk atışı başarılı.
İkinciyi kaçırdı.
Biz hücumu kaçırdık.
Ardından bir faul daha geldi.
Şimdi iki atışın da kaçması lazım

Berk
06.12.2008, 19:41
Ah be girmedi ya..

KUTADGU
06.12.2008, 19:41
Faul geldi.
Rakibin ilk atışı başarılı.
İkinciyi kaçırdı.
Biz hücumu kaçırdık.
Ardından bir faul daha geldi.
Şimdi iki atışın da kaçması lazım

Remzi
06.12.2008, 19:41
gitti maç.. top onlarda:S

cihatöztürk
06.12.2008, 19:41
maç gitti beyler.....mola aldık son 4 sn ama neye yarar

Gökhan KAN
06.12.2008, 19:41
cok trajik bi yenilgi oldu........

TolgaTopçu61
06.12.2008, 19:41
74-70 oldu skor,son 4sn.

innocence
06.12.2008, 19:41
4 saniye kaldı fark 4 sayı.maç biter

headshot61
06.12.2008, 19:42
74-70 yenildik ya daha bisey olmaz

KUTADGU
06.12.2008, 19:42
Ve bu iş bitti arkadaşlar.
Mola aldık 4 saniye kala ama arada 4 sayı fark var.
Demek ki takım ciddiyetle oynamadı bu maçı.
Ders alması gerekenler alsın derslerini.

Özellikle Umut Tınay.

Berk
06.12.2008, 19:42
74-70

Maç sonucu..:(

Kazım Uzunboy
06.12.2008, 19:43
Takım sonraya doğru akıllandı galiba ama bu da galibiyeti getirmedi.

Gökhan KAN
06.12.2008, 19:43
herkes bu takımı yendi biz yenemedik.....tabi takımı hafife aldılar

Emre Emiroğlu
06.12.2008, 19:43
Tiiiye alınmış bir maç.. Bize kapak olsun.

_SeRKaN_
06.12.2008, 19:44
Umarım bu maçtan sorumlular gerekli dersleri edinirler...

cihatöztürk
06.12.2008, 19:44
kötü oldu be işllah yarın futbolda galip geliriz

Muhammet*
06.12.2008, 19:44
geçmiş olsun

Mert67
06.12.2008, 19:44
Çok yazık oldu.Bornova'nın kaybettiği haftada yenmemiz lazımdı.

innocence
06.12.2008, 19:45
30 da 8 üçlük atmışız.rakip takımdaki M.ilkay okay ise 6 tane kendisi atmış.varın gerisini siz düşünün

aaahmet61
06.12.2008, 19:45
sadri başkana duyurulur.ara transferde mustafa ilkay okay transfer etmek şart.

Gökhan KAN
06.12.2008, 19:46
arkadaslar simdi burdaki sistem nasıl nasıl cıkılıyo 1 , lige

innocence
06.12.2008, 19:46
Ve bu iş bitti arkadaşlar.
Mola aldık 4 saniye kala ama arada 4 sayı fark var.
Demek ki takım ciddiyetle oynamadı bu maçı.
Ders alması gerekenler alsın derslerini.

Özellikle Umut Tınay.

katılıyorum.umut tınay çok kritik yerlerde top kayıpları yaptı

İsmail Alkan
06.12.2008, 19:46
TED takımını tebrik ediyorum....

Gökhan KAN
06.12.2008, 19:46
sadri baba lebron james i al bize......

_SeRKaN_
06.12.2008, 19:49
Rakibi küçümsersen böyle olur...Kesinlikle galip gelmemiz gereken bir maçtı...

cihatöztürk
06.12.2008, 19:49
gerçekten arkadaşlar burda 1. lige çıkma işi nasıl işliyor

bide sadri başkan maçtamıydı bilgisi olan varmı

Şahin_53
06.12.2008, 19:53
sağlık olsun bize her yer trabzon

Bekir
06.12.2008, 19:54
beyler ilk 8 takım play off lara kalıyor yani bu ligde mac kaybetmenin onemi yok onemli olan play off larda basarılı olmak suan için hedef ilk 8 olmalı
2 grubun ilk 8 leri yani 16 takım 28 Mart-5 Nisan tarihlerinde Play-Off Eleme Turu müsabakaları, 11-19 Nisan tarihlerinde Play-Off Çeyrek Final müsabakaları, 28 Nisan-7 Mayıs tarihlerinde ise Play-Off Final müsabakaları oynanacak.

daha sonra play offlarda finali kazanan 4 takım final grubunda yer alıcak bu grupta ilk 2 de olanlar 1.lige cıkacakk...yani biz ve herhangi bi takım:D

Gökhan KAN
06.12.2008, 19:56
belki 1. olanla sonuncu olan eslesebilir

innocence
06.12.2008, 19:56
neyse önümüzdeki maça bakalım artık

İsmail Alkan
06.12.2008, 19:57
gerçekten arkadaşlar burda 1. lige çıkma işi nasıl işliyor

bide sadri başkan maçtamıydı bilgisi olan varmı
http://forum.bordomavi.net/showthread.php?t=9677 1 nci lige çıkma bilgisi burda.
Sadri Şener de maçtaydı,Saner Ayar ve Sanırım Levent Erkuloğluda maçtaydı..

Bekir
06.12.2008, 19:59
belki 1. olanla sonuncu olan eslesebilir

orası oyle ama sonucta herkesi yenmemiz lazım cıkmak istiyorsak bu 24 takım içinde en iyi 2 takım olmalıyız

Emre Emiroğlu
06.12.2008, 19:59
sadri başkana duyurulur.ara transferde mustafa ilkay okay transfer etmek şart.

Neden ? Bize 30 küsür sayı attı diyemi ? Bu düşünceyle adammı alınır ? Saçmalamayın allah aşkına. Adamın sayı ortalaması 15miş.. Ayrıca kaçkez izlediniz bu adamıza hemen almamız şart oluyo ?

cihatöztürk
06.12.2008, 20:05
http://forum.bordomavi.net/showthread.php?t=9677 1 nci lige çıkma bilgisi burda.
Sadri Şener de maçtaydı,Saner Ayar ve Sanırım Levent Erkuloğluda maçtaydı..



desebe başkan boynu bükük ayrıldı maçtan:(:(

Muhammed KOÇ
06.12.2008, 20:08
maça katü başlamıştık sonlara doğru toparlansak da yetmedi sağlık olsun..

İsmail Alkan
06.12.2008, 20:10
Oyuncularımız sanırım içerde ve dışarda taraftarı yanında görmeye alışkın olmadıkları için heyecan/panik yapıp zorlanıyorlar...
BMN Taraftar ve takımı sahiplenme konusunda bugüne kadar görevini başarıyla yerine getirdi,
Acaba diyorum bundan sonraki maçlarımızda takımı biraz yalnızmı bıraksak,belki seyirci olmayınca daha rahat oynarlar:rolleyes:

İsmail Alkan
06.12.2008, 20:11
desebe başkan boynu bükük ayrıldı maçtan:(:(
Başkan iki maça geldi,ikisindede yenildik,sağolsunlar oyuncularımız başkanımıza bir galibiyet hediye edemediler :cool:

Uğurtan
06.12.2008, 20:11
Neden ? Bize 30 küsür sayı attı diyemi ? Bu düşünceyle adammı alınır ? Saçmalamayın allah aşkına. Adamın sayı ortalaması 15miş.. Ayrıca kaçkez izlediniz bu adamıza hemen almamız şart oluyo ?

Klasik Trabzonspor taraftarı tepkisi.. :) Rakibin tavuğunu "kaz" görme alışkanlığı.. Üstelik tek maçla.. :)

Emre B.
06.12.2008, 20:19
Takım çok kötüydü.Attıklarımız girmedi, doğru düzgün pas yapamadık, savunma Allah!a emanet, ribaund mu?O da ne?Abdi İpekçi'ye giden taraftara en çokta bu takıma bu kadar emek veren Saner Ayar'a yazık.Adam yerinde duramadı, sandalyeleri tekmeliyodu.Saner Ayar bu takımdan elini çekerse maalesef basketbol şubemiz filan kalmaz.Oyuncularımız kendine gelsin, ne kadar büyük bir takımda oynadıklarını anlasınlar.Geçen sene Efes-BJK maçında Abdi İpekçiydım.Yemin ediyorum biz BJK'lerden daha kalabalıktık.

Ahmet Kuru
06.12.2008, 20:21
Maçtan yeni geldim...
Gerçekten yazık oldu....
çok basit hatalarla verdik maçı...
Taraftar olarakda basketbol kültürüne alışmamız baya zor olacak anlaşılan...
''Kale arkasında maç mı izlenir yahu'' örnek olarak verilebilir:)
Taraftar da iyiydi...
Ben pek basketten anlamam ama taraftarın tepkisi ve sayın Saner Ayar'ın hakem kararlarında çileden çıkması,hakemin iyi bir maç çıkarmadığını söyleyebiliriz...

mensure 61
06.12.2008, 20:29
Çok üzüldüm :(