Cafedegoygoy
Sayfa 1 Toplam 45 Sayfadan 1 2 3 11 ... SonuncuSonuncu
Toplam 1121 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Celaleddin Koçak

  1. #1
    Halit Aydın - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11.08.2006
    Nereden
    Kocaeli
    Yaş
    27
    Mesajlar
    5,265

    Standart Celaleddin Koçak

    Mevki : Orta Saha
    Forma Numarası : 99
    Doğum Tarihi : 24.11.1977
    Dogum Yeri : Berlin
    Ana Adı : Habibe
    Baba Adı : İsmail
    Boy : 178 cm
    Kilo : 72 kg
    Ayakkabı No : 42
    Medeni Hali : Bekar
    Burcu : Yay
    Sözleşme Başlangıç : 01.07.2006
    Sözleşme Bitiş : 31.05.2008
    Oynadığı Kulüpler : Tenis Borussia Berlin, Altay, Ankaragücü, Diyarbakır, Malatya

  2. #2
    Halit Aydın - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11.08.2006
    Nereden
    Kocaeli
    Yaş
    27
    Mesajlar
    5,265

    Standart

    son zamanlardaki form düşüklüğü takımı etkiledi hele ki sol kanadımızı sıkıntıya soktu...Nerde o eski Celo...

    Bu arada Celaleddine yorum yazıcaktım ki bi baktım forumda yok. o zaman ben açıyım dedim

  3. #3
    Emre B. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08.09.2005
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    27
    Mesajlar
    6,982

    Standart

    Vugrineç'in bile başlığı var Celaleddin'in yok.İnşallah düzelir

  4. #4
    Hüseyin Çümen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06.02.2005
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    33
    Mesajlar
    7,293

    Standart

    başlığa gerek yok hiç iyi bi oyuncu değil geldi geleli beenmiorum bu adamı üzülerek söylüyorum
    apoel maçını nerdeyse kendi eliyle teslim ediyodu ben takımdan gitmesi taraftarıyım

  5. #5

    Üyelik tarihi
    22.03.2006
    Mesajlar
    158

    Standart

    sen ne diyorsun arkadaşim yaa.ziya doğan döneminde bu adam türkiye nin en iyi solbeki idi.şimdi İnşallah yine öyle olacak.zaten türkiye liginin sorunlu bölgesi orası.ziya doğan geldi.yine aynı performansa çıkarsa milli takımda bile oynar.

  6. #6
    achil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23.07.2006
    Nereden
    Trabzon
    Yaş
    33
    Mesajlar
    190

    Standart

    satın qidsin
    GOKDENİZ KARADENİZ

    ---------61---------

  7. #7
    Özsu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10.03.2006
    Mesajlar
    2,102

    Standart

    Ziya Doğan zamanında iyiydi umarım yine iyi olur.. Ama ondan önce formayı hakeden kişiler war. rekabet ortamının takıma faydası olur diye düşünüyorum..
    Şampiyonluk için bekliyoruz..

  8. #8
    Beytullah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10.10.2004
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    32
    Mesajlar
    2,096

    Standart

    varsdı aslında demek form tasınırken bu unutulmuş
    "t®ß" Biz TRABZON'luyuz; Susarsak Güneş Doğar, Konusursak Ay yanar, İsyanımızda Kıyamet Kopar

  9. #9
    zafercalikoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05.08.2004
    Nereden
    Afrika Diğer
    Mesajlar
    6,149

    Standart

    ziyanın öğrencisi ,umarım ziya geldikten sonrada oda düzelir,

  10. #10
    champions - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.05.2006
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    5,973

    Standart

    ancak kolay maçlarda oynar aldığı her topu dandun ileriye vurması çok kötü
    "iç dünyası zengin insan tamamen yalnızken, kendi düşünce ve hayalleriyle eşsiz bir eğlence bulur; öte yandan ruhsuz biri sürekli dernekten derneğe, oyundan oyuna, yolculuktan yolculuğa, şenlikten şenliğe koşsa bile can sıkıntısından kurtulamaz."

  11. #11
    Muhalif - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07.06.2004
    Nereden
    Hatay
    Yaş
    39
    Mesajlar
    3,026

    Standart

    2 sene evvel Bjk maçının son dakikasında bir eli direğe dayalı lakayt halde topa vurmaya çalışan adam değil mi bu? Evet evet o.. Hala kadroda.. üstelik bugün ilk 11 de.. kestiği adam Mustafa Keçeli.. Ömer Rıza'dan sonra Celaleddin çıktı başımıza.. Kel Ziya adam mı kolluyor? Bu lafı dedirtecek sonunda kendine..
    #7 King of Kings

  12. #12
    Trabzonspor Kongre Üyesi Özge - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06.03.2006
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    15,044

    Standart

    celalettin çok kötü oynadı adam ne zamandan beri top oynamıyor bu maçta ilk 11 de başladı çok yanlış
    -1461 TRABZON-

  13. #13
    subay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06.08.2006
    Nereden
    Almanya
    Mesajlar
    367

    Standart

    Cok kötüydü cok, sol tarafta oynayacak o kadar cok adam varken neden celaleddin anlamadim.

  14. #14

    Üyelik tarihi
    05.10.2006
    Yaş
    40
    Mesajlar
    44

    Standart yazık

    Yazık takımda yeterince haketmeyen futbolcu oynarken birde Celalettin ve Ömer Rıza ile maça başlamak büyük saçmalık.Bu takım bu adamlarla maçı kazanırsa tamamen tesadüfen kazanır.Yani Celalettin i denemedik mi Ziya Hocam Ömer Rıza yı denemedik mi Ziya Hocam Hüseyin in bu takıma zaradan başka birşey katmadığını anlamadın mı Ziya Hocam ?Sende yanlışın içindesin.Özellikle bu adamlar 11 den uzaklaşmadıkça Trabzon bir yener bir yenilir.Hangi maçı kazanacağız diye kimse tahminde bulunamaz.Hüseyin,Celalettin,Ömer Rıza oynayacaksa Ziya Hocam biz artık maçları izlemeyeceğiz.Çünkü onların yüzünden sağa sola sataşıyoruz.Sinir katsayılarımız artıyor.Sürekli günaha giriyoruz .

  15. #15

    Üyelik tarihi
    05.10.2006
    Yaş
    40
    Mesajlar
    44

    Standart

    Ziya Hocam Celalettin i Malatya dan sen getirdin diye oynatmak zorunda değilsin ki.Bun adam 2-3 yıldır bizde kanatta oynuyor, bir tane gol pası atmış mı hocam?Allah aşkına kendi kendini sokma sen akrep değilsin

  16. #16
    Trabzonspor Kongre Üyesi
    AYYILDIZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24.01.2006
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    28
    Mesajlar
    10,786

    Standart

    Alıntı bilal29 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ziya Hocam Celalettin i Malatya dan sen getirdin diye oynatmak zorunda değilsin ki.Bun adam 2-3 yıldır bizde kanatta oynuyor, bir tane gol pası atmış mı hocam?Allah aşkına kendi kendini sokma sen akrep değilsin
    Kardeş hatan var bugün yediğimiz 2.golün pasını çok güzel verdi

  17. #17

    Üyelik tarihi
    05.10.2006
    Yaş
    40
    Mesajlar
    44

    Standart Ofli kardeş

    Offli kardeş derdimiz büyük ne yapalım.Biz takıma zararı var diye Hüseyin i kovdurmaya çalışırken yetmezmiş gibi birde Celalettin ve Ömer Rıza ile uğraşacağız.Ya hüseyin ,Ömer Rıza ve Celalettin li bir 11 in yenmesi tamamen tesadüfe kalabilecek birşey.Rakibe gollük pasları zaten genelde Hüseyin verirdi .Celalettin oynadığı zamanda Hüseyin e ekleniyor.Ömer Rıza da gol kaçırma rekoru kırıyor aynı zamanda egoizmin zirvesine çıklıyor.Allah bize sabır versşn.Daha maç izlemeyeceğim.

  18. #18

    Standart

    celalettinin birdenbire ilk 11 de sürülmesi hataydı.
    “Türk demek Türkçe demektir; ne mutlu Türküm diyene.” M.Kemal Atatürk

  19. #19
    TSKara61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16.07.2006
    Nereden
    Kuzey Amerika
    Yaş
    27
    Mesajlar
    5,504

    Standart

    Bu takımda OLMASI hataydı. Bu adamın bu kadroda yeri yok.

  20. #20

    Üyelik tarihi
    09.08.2006
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    6,534

    Standart

    celaleddin ya kardeşim git bu takımdan ... bir de seninle mi ugraşacagız .... zaten hüseyin var ömer rıza var hasan var jeff var bir de sen çıktın .. git kardeşim ya başka takıma yürü git .... ara transferde git ... ama sende gitmezsin ki saglam para alıyorsun nasıl olsa ...torpilli celalettin ...sen bırak bu işi artık ya da git başka yerde takıl yak takımı

  21. #21
    ronin1975 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20.10.2006
    Yaş
    42
    Mesajlar
    11

    Standart

    Fatih Tekke'ye rica etsek acaba Hüseyin'le beraber bu kardeşimizi de ruslara kakalıyabilir mi?Bu kadar da kötü top oynanmaz ki ama...gerçekten bir de şimdi bu adamla mı uğraşacağız?
    BU EFSANE HEPİMİZİN!!!

  22. #22
    Trabzonspor Kongre Üyesi Özge - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06.03.2006
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    15,044

    Standart

    eğer öyle bişey yapsa fatihide atarlar takımdan bunu niye getirdin diye çocoğun başına bela açmayalım
    -1461 TRABZON-

  23. #23

    Standart

    Celaleddin Ziya Doğan'ın prenslerindendir, o ayrılmadan bir yere gideceğini sanmıyorum.
    Futbolcuyla taraftar el ele versin, şampiyonluk kupası TRABZON'a gelsin!!!

    7 7 7 7 7 7 7 7 7....

  24. #24
    champions - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.05.2006
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    5,973

    Standart

    bu adam futbolcu falan değil topa resmen bomba muamelesi yapıyo topu aldı vur ileri kime giderse artık %90 rakipte rakip atakta gitti bizim hücum
    "iç dünyası zengin insan tamamen yalnızken, kendi düşünce ve hayalleriyle eşsiz bir eğlence bulur; öte yandan ruhsuz biri sürekli dernekten derneğe, oyundan oyuna, yolculuktan yolculuğa, şenlikten şenliğe koşsa bile can sıkıntısından kurtulamaz."

  25. #25
    Erkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    15.10.2006
    Nereden
    Hollanda
    Yaş
    26
    Mesajlar
    3,201

    Standart

    Alıntı özge Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eğer öyle bişey yapsa fatihide atarlar takımdan bunu niye getirdin diye çocoğun başına bela açmayalım
    Fatihi atsinlar bize gelebilir ^^ , huseyini kakaliyabilirse yok iyi olur celaleddini kakalamasi cok zor... Dun bizi yakan adam cello, onun oynadigi yerde m.keceli cok iyi isler yapiyordu,... arati kendini..

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •