Cafedegoygoy
Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 1 2 SonuncuSonuncu
Toplam 43 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Stadin elektrik sorunu...

  1. #1
    Harun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.05.2004
    Nereden
    Sakarya
    Yaş
    37
    Mesajlar
    6,948

    Standart

    Malumunuz bu yil kendi sahamizda aksam maçi fazla yapmadik.En son kendi sahamizdayapilan maç ve yanlis hatirlamiyorsam yine bu sezon baska bir maçimizda stad isiklandirmalarinda problem yasadik.Fener maçindainsallah böyle bir aksilik olmaz diyerek aksi bir durumda ne gibisorunlar olacagi,karanliga dönen tribünde taraftarin atmosferi,maçin skoru, erteleme durumlari,dedikodular neler olur sizce..[img]smileys/smiley1.gif[/img][img]smileys/smiley1.gif[/img]

  2. #2
    Forumdan Uzaklaştırılmıştır Sevgi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06.10.2004
    Yaş
    36
    Mesajlar
    4,327

    Standart



    Harun sen bu stresle fazla yasamazsin diyim sana [img]smileys/smiley36.gif[/img]

  3. #3
    zky_ts - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07.11.2005
    Mesajlar
    1,051

    Standart

    allah korusun valla..hiç düsünmek bile istemiyorum...stadin halini,taraftarin birbirine karsi tutumu...vs...hele birde biz skor olarak öndeysek...yok yok düsünemem...

  4. #4
    Forumdan Uzaklaştırılmıştır MrbLack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.03.2005
    Yaş
    31
    Mesajlar
    562

    Standart

    vallahi febe li varsa öle bi durum da ben sonlarini iyi göremem

  5. #5
    Emiroğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17.05.2005
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    33
    Mesajlar
    3,317

    Standart

    abi naaptin sen yaaa[img]smileys/smiley5.gif[/img][img]smileys/smiley5.gif[/img]

  6. #6
    Harun-61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29.05.2004
    Nereden
    Almanya
    Yaş
    34
    Mesajlar
    15,791

    Standart



    aman aman, ezikler ba$lar yine, Trabzonspor ve GS i$birligi yapti diye...



  7. #7

    Üyelik tarihi
    05.04.2006
    Mesajlar
    376

    Standart



    Alıntı mrblacksea Nickli Üyeden Alıntı
    vallahi febe li varsa öle bi durum da ben sonlarini iyi göremem

    evet kesildigi anda hücum [img]smileys/smiley2.gif[/img]

  8. #8

    Üyelik tarihi
    20.04.2006
    Mesajlar
    36

    Standart









    REZILLIK OLUR ALLAH KORUSUN

  9. #9
    Colakoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02.01.2005
    Nereden
    Avrupa Diğer
    Mesajlar
    4,551

    Standart

    beyler ben rüyamda maci gördüm gecen aksam biz 3-2 öndeylen mac iptal oluyo diye gördüm hadi hayirlisi[img]smileys/smiley36.gif[/img]

  10. #10

    Üyelik tarihi
    20.04.2006
    Mesajlar
    36

    Standart






    Ama bi bakimada iyi olur çünkü ertesi güne ertelenirse o febe taraftarinin halini düsünemiyorum bile artik staddami yatarlar yoksa baska bise mi olur bilmem [img]smileys/smiley36.gif[/img]

  11. #11
    61_dnc_TS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29.11.2005
    Nereden
    Trabzon
    Mesajlar
    889

    Standart



    Alıntı mission_61 Nickli Üyeden Alıntı
    beyler ben rüyamda maci gördüm gecen aksam biz 3-2 öndeylen mac iptal oluyo diye gördüm hadi hayirlisi[img]smileys/smiley36.gif[/img]

    bende aynisini gördüm............hayirdir insallah.........[img]smileys/smiley4.gif[/img]

  12. #12
    Emre Emiroğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29.05.2004
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    30
    Mesajlar
    2,916

    Standart

    fenerbahçeli taraftarlar varsa olay olur [img]smileys/smiley36.gif[/img]böle bisi cok kötü olur [img]smileys/smiley4.gif[/img]

  13. #13
    Forumdan Uzaklaştırılmıştır MrbLack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.03.2005
    Yaş
    31
    Mesajlar
    562

    Standart



    la alistik ne de olsa golleri 2 taksit te atmaya.bi de ayni tarifeyi f.b ye uygulariz

  14. #14
    Adem Erdoğan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09.03.2005
    Nereden
    Orta Doğu
    Yaş
    33
    Mesajlar
    16,666

    Standart

    Orda isiklar söndügü anda fener aydinlatir orayi artik.

  15. #15
    Trabzonspor Kongre Üyesi
    TSelif - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02.04.2005
    Nereden
    Trabzon
    Mesajlar
    17,456

    Standart

    Valla eger hakem bisey yaparsa o zamana kadar bu sefer o karanlikta gümbürtüye gider diyim size

  16. #16
    onurkaradeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26.12.2004
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    31
    Mesajlar
    1,970

    Standart

    hemen yan tarafimiz fener tribünü o yüzden isimize gelir[img]smileys/smiley36.gif[/img]

  17. #17
    Harun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.05.2004
    Nereden
    Sakarya
    Yaş
    37
    Mesajlar
    6,948

    Standart

    O degilde yapmak isteyipte yapamadigimiz tribün sow bence o vakit yapilir[img]smileys/smiley36.gif[/img]

  18. #18
    immortal_TS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17.07.2005
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    33
    Mesajlar
    2,200

    Standart

    Harun abi stadla ilgili dedigini sanmiyorum bu elektrik olayini hepsi sürmeneyle ilgili yani[img]smileys/smiley36.gif[/img]rahat ol elektrik idaresinden onur halledecek isi[img]smileys/smiley36.gif[/img]

  19. #19
    onurkaradeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26.12.2004
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    31
    Mesajlar
    1,970

    Standart

    Alıntı immortal_TS Nickli Üyeden Alıntı
    Harun abi stadla ilgili dedigini sanmiyorum bu elektrik olayini hepsi sürmeneyle ilgili yani[img]smileys/smiley36.gif[/img]rahat ol elektrik idaresinden onur halledecek isi[img]smileys/smiley36.gif[/img]
    bana bak velilerinizden imzali kagit istiyorum ona göre bak yoksa almam eve [img]smileys/smiley36.gif[/img]

  20. #20
    immortal_TS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17.07.2005
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    33
    Mesajlar
    2,200

    Standart



    Alıntı onurkaradeniz Nickli Üyeden Alıntı
    Alıntı immortal_TS Nickli Üyeden Alıntı
    Harun abi stadla ilgili dedigini sanmiyorum bu elektrik olayini hepsi sürmeneyle ilgili yani[img]smileys/smiley36.gif[/img]rahat ol elektrik idaresinden onur halledecek isi[img]smileys/smiley36.gif[/img]
    bana bak velilerinizden imzali kagit istiyorum ona göre bak yoksa almam eve [img]smileys/smiley36.gif[/img]

    Karistirma laa oralari[img]smileys/smiley36.gif[/img]

  21. #21
    Cyzio - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24.02.2006
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    55
    Mesajlar
    4,703

    Standart

    Muhtemel gelismeleri, Serbest Kürsü'de "Ne dediler, Ne demeliler?" kösesine yazdim.[img]smileys/smiley36.gif[/img] Edited by: Cyzio

  22. #22
    ts_fan
    Ziyaretçi

    Standart

    Harun'um elektrikler kesilmeden biz bi Trabzon'a sag salim inelim gerisini bosver, elektrikler kesilirsehemen stadi terkederiz.Trabzon bizim mekan her türlü kopariz, elektriklerin gelmesini bekleyecek halimizyok[img]smileys/smiley2.gif[/img]

  23. #23
    Trabzonspor Kongre Üyesi
    Uğurtan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25.02.2006
    Nereden
    Ankara
    Yaş
    31
    Mesajlar
    10,457

    Standart



    Insallah gider neden mi?


    1-Fener tribüne dogru hemen bir allah allaha narlaariyla...[img]smileys/smiley36.gif[/img]


    2-Biz bu kesilme olayini sevdik önce 1 tane sora 2 tane çift tarife..[img]smileys/smiley36.gif[/img]


    3-Harun abimizin de söledigi gibi ambiansin karalini yapiyoz kesintilerde..[img]smileys/smiley36.gif[/img]

  24. #24
    Şentürk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21.01.2006
    Nereden
    Trabzon
    Yaş
    28
    Mesajlar
    3,281

    Standart

    ben stadin yakinlarinda oturuyorum her gün deneme yapiyorlar insallah bir sorun çikmaz!!!

  25. #25
    ahmetto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08.03.2006
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    42
    Mesajlar
    2,143

    Standart



    Arkadaslar maç cumartesi ve aksam biz hep pazarlari oynamaya alistik


    Maç Cumartesi baslar pazar bitiririz bu eziklerin islerini[img]smileys/smiley36.gif[/img]


    Saka bir yana insallah yine kesilmez

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •